Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 286 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.107 views

Onderwerpen

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:30
mavaros schreef op donderdag 13 april 2023 @ 20:53:
AZ maakt gehakt van Anderlecht vanavond.

Anderlecht is niet meer de club van vroeger, en AZ kan gewoon beter voetballen dan die Belgen.
Had hetzelfde gezegd, maar dit was niet de beste voorspelling :P
Hopen dat AZ zich een beetje weet te herstellen voor de return, in principe moet dat mogelijk zijn.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:59

OMX2000

By any means necessary...

Feyenoord = AZ + stabiliteit

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:27

Typhone

Who Dares Wins

Daar doe je Feyenoord mee te kort. Sterk optreden gisteren ook weer. Middenveld bij Feyenoord is goed en ik was nooit fan van Kokcu maar die is inmiddels wel serieus goed geworden.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-11 19:08

Agent47

I always close my contracts.

Verdediging en middenveld is bij Feyenoord zo veel beter…

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 23-11 06:17
Typhone schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 06:32:
[...]

Daar doe je Feyenoord mee te kort. Sterk optreden gisteren ook weer. Middenveld bij Feyenoord is goed en ik was nooit fan van Kokcu maar die is inmiddels wel serieus goed geworden.
Echt genoten van hem gisteren, fanatiek/strijder, inzicht en technisch ook nog eens sterk. _/-\o_

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:26

Deze is ook wel lekker:

[ Voor 46% gewijzigd door Gynnad op 14-04-2023 09:32 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Agent47 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 07:22:
[...]

In een normale voetbalwereld zou AZ heel Feyenoord overhoop moeten voetballen. Dat lukt nu niet, want AZ is hopeloos uit vorm. En dit is al een poosje de donkere wolk boven Alkmaar.

• Agent47

Agent47

mavaros schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 08:38:
[...]

In een normale voetbalwereld zou AZ heel Feyenoord overhoop moeten voetballen. Dat lukt nu niet, want AZ is hopeloos uit vorm. En dit is al een poosje de donkere wolk boven Alkmaar.
Op basis van? Feyenoord is tot op heden het minst gepasseerd dit seizoen, mede door de goede verdediging.

Az heeft Karlsson die erg goed is. Pavlidis is inderdaad ook een goede spits. Verder is elke middenvelder van Feyenoord beter dan die van AZ. De centrale verdedigers en de rechtsback van Feyenoord zijn ook beter.

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 08:41:
[...]

Op basis van? Feyenoord is tot op heden het minst gepasseerd dit seizoen, mede door de goede verdediging.

Az heeft Karlsson die erg goed is. Pavlidis is inderdaad ook een goede spits. Verder is elke middenvelder van Feyenoord beter dan die van AZ. De centrale verdedigers en de rechtsback van Feyenoord zijn ook beter.
Op basis van Mavaros z'n aparte kijk op de voetbalwereld natuurlijk :D

• OMX2000
  • Laatst online: 22:59

OMX2000

By any means necessary...

Typhone schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 06:32:
[...]

Eens hoor. Maar de speelstijl die ze allebei willen spelen verschilt niet veel. Feyenoord als team is beter dan AZ, maar ook als je de individuele spelers optelt. Dus spelers zonder de hand van Slot.

Maar het grillige van AZ vind ik opvallend.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

OMX2000 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 08:59:
[...]

Eens hoor. Maar de speelstijl die ze allebei willen spelen verschilt niet veel. Feyenoord als team is beter dan AZ, maar ook als je de individuele spelers optelt. Dus spelers zonder de hand van Slot.

Het is vooral opmerkelijk dat er echt een moment lijkt te zijn dat de boel is geknakt. Ik was er echt lang van overtuigd dat AZ kansen had op de titel en ineens lijkt echt alles uit zicht.

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-11 17:10

Chrisjuh_15

Facta non verba

[...]

_O- _O- _O- _O-

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:53
OMX2000 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 08:59:
[...]

Ik vind het niet zo opvallend als je kijkt dat ze met een aantal (heel) jonge talenten spelen, die presteren met de rest van het team het eerste deel van het jaar heel goed. Een mentale tik hebbe ze een heel deel van het jaar nauwelijks gehad en het blijft goed lopen. Dat is wellicht ook een voordeel van met zulke (jonge) gasten spelen, als het goed gaat kan dat heel lang goed blijven gaan. Maar als het dan even minder gaat, is de terugval vaak groter en niet heel snel weer omgedraaid.
Vorig seizoen hadden ze dit ook, ging heel lang goed tot een tegenslag en het was ineens allemaal een stuk minder.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:39
[...]

Precies, achterste, middelste linie van Feyenoord zijn beter, voorin wellicht alleen de vleugelspelers van Feyenoord die wat minder zijn, al met al dus bijna het gehele team dat gewoon beter is :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• T-MOB
  • Laatst online: 23:22
[...]

Nee hoor, Twente is het minst gepasseerd dit seizoen, mede door de goede keeper (alhoewel Propper en Hilgers ook een behoorlijk centrum vormen voor de Eredivisie).

Regeren is vooruitschuiven

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Agent47 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 07:22:
[...]

Beukema bij Az was echt dramatisch gisteren. Kost je gewoon punten.
Had ik gewisseld.

Nu is Az nog niet uitgeschakeld, Anderlecht is niet top. Karlsson erbij . Thuis.
Er is nog een kans maar het zal een stuk dodelijker moeten voorin.

Mijnans trouwens, leuke speler, maar geen een die een verschil gaat maken.

[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 14-04-2023 09:36 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

dr.lowtune schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 09:04:
Het is vooral opmerkelijk dat er echt een moment lijkt te zijn dat de boel is geknakt. Ik was er echt lang van overtuigd dat AZ kansen had op de titel en ineens lijkt echt alles uit zicht.
Het lijkt wel een repeterend iets bij de subtop, maar met name bij AZ. Bijna elk seizoen spelen ze erg goed in het eerste helft van het seizoen, om vervolgens helemaal in te kakken. Het is toch een kwaliteitsdingetje, het niveau vast kunnen houden. Daarnaast ook tactisch dingetje, het spel is voorspelbaar en uiteindelijk goed te bestrijden. Vaak zijn het slechts enkele spelers die het verschil kunnen maken, schakel die uit en ze zijn klaar.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

[...]

8)7 7(8)7 _O-

Verder alles goed?

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Han schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 09:48:
[...]

Het lijkt wel een repeterend iets bij de subtop, maar met name bij AZ. Bijna elk seizoen spelen ze erg goed in het eerste helft van het seizoen, om vervolgens helemaal in te kakken. Het is toch een kwaliteitsdingetje, het niveau vast kunnen houden. Daarnaast ook tactisch dingetje, het spel is voorspelbaar en uiteindelijk goed te bestrijden. Vaak zijn het slechts enkele spelers die het verschil kunnen maken, schakel die uit en ze zijn klaar.
Het is voor AZ echt te hopen dat ze zich herpakken tegen RKC om nog wat van dit seizoen te maken, anders wordt het 6 mei prijsschieten voor Ajax…

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:21
Han schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 09:48:
[...]

Dit. In januari weigerde Twente 8 miljoen voor Zerrouki omdat ze hun beste speler niet naar een “directe concurrent” wilden laten gaan en titelaspiraties hadden. Een handvol potjes later is het verschil 16 punten.

Het enige jaar dat AZ niet instortte maar alleen maar beter leek te worden (misschien niet geheel toevallig onder Slot) had ik nog maar moeten zien dat Ajax kampioen was geworden als Corona geen roet in het eten had gegooid.

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11 16:06

pro_6or

amateur_60r

Dus wat je wil zeggen is dat hij goed is in in het slot gooien van de competitie.

een treffende spreuk

• jbdeiman
donleone83 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 10:29:
[...]

Dit. In januari weigerde Twente 8 miljoen voor Zerrouki omdat ze hun beste speler niet naar een “directe concurrent” wilden laten gaan en titelaspiraties hadden. Een handvol potjes later is het verschil 16 punten.

Het enige jaar dat AZ niet instortte maar alleen maar beter leek te worden (misschien niet geheel toevallig onder Slot) had ik nog maar moeten zien dat Ajax kampioen was geworden als Corona geen roet in het eten had gegooid.
Maar ook daar had je het nog maar moeten zien, op 8 maart werd voor het laatst gevoetbald, AZ won nu tot 11-3 nog in de eredivisie (Won later die week van Lazio) en verloor daarna van Twente, daarna was elke eredivisie wedstrijd er eentje met verliespunten. Dus de dip is nu ongeveer een maand gaande, dit punt was precies bereikt in de competitie voor de Corona stop.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:21
jbdeiman schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 10:43:
[...]

Maar ook daar had je het nog maar moeten zien, op 8 maart werd voor het laatst gevoetbald, AZ won nu tot 11-3 nog in de eredivisie (Won later die week van Lazio) en verloor daarna van Twente, daarna was elke eredivisie wedstrijd er eentje met verliespunten. Dus de dip is nu ongeveer een maand gaande, dit punt was precies bereikt in de competitie voor de Corona stop.
Het blijft koffiedik kijken. Mijn gevoel was anders, fijn dat je het hebt opgezocht. Ik heb alleen ook in mijn hoofd zitten dat Ajax toen steeds wankeler werd qua spel. Feyenoord blijkt dit jaar onverwacht ontzettend goed en stabiel.

Op basis van de wedstrijd gisteren is 40 tot 45 miljoen voor Kokcü opeens niet gek meer.

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-11 14:02
Als Belgen en Nederlanders profiteren we allemaal ervan dat we niet meer naar Moskou en St peterburg of Krasnodar enz moeten. Die ploegen kwamen toch regelmatig in onze poules terecht en waren rot verplaatsingen zo op het einde vsn de herfst...

Here's to you Nicola and Bart

• jbdeiman
donleone83 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 10:53:
[...]

Het blijft koffiedik kijken. Mijn gevoel was anders, fijn dat je het hebt opgezocht. Ik heb alleen ook in mijn hoofd zitten dat Ajax toen steeds wankeler werd qua spel. Feyenoord blijkt dit jaar onverwacht ontzettend goed en stabiel.

Op basis van de wedstrijd gisteren is 40 tot 45 miljoen voor Kokcü opeens niet gek meer.
Oh dat werd Ajax ook hoor, die werd steeds wankeler in dat seizoen, maar was vooral gericht op het moment waarop AZ de laatste 2 jaar begint te wankelen, blijkt dat het seizoen (met Europees + Competitie) toch wel te lang duurt zeg maar, dat had in het Corona jaar ook zomaar gekund.

Feyenoord blijft me verbazen om eerlijk te zijn, hoe fit dat die gasten zijn, de fysiek / conditie trainers mogen ook wel een dikke bonus meekrijgen, want het aantal (spier)blessures is ongekend klein, ondanks de continue intentiteit waarmee wordt gespeeld.

• ephymerous
  • Laatst online: 22:02
donleone83 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 10:53:
[...]

Ik heb hetzelfde gevoel. Door Corona is AZ niet Ajax voorbijgegaan. Het spel was toen maanden dramatisch.

XXXVI

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Poeh, ik moet zeggen dat ik dit toch wel erg ongepast vind:

We hebben geluk dat met de nieuwe Conference league onevenredig veel punten te verdienen vallen op een beduidend lager niveau.

Benfica heeft nog kans om de halve finales van de Champions league te komen en Porto stond in de 8e finales. Ajax heeft de groepsfase niet eens overleeft.

En om nu een beschamende wedstrijd van 17 jaar geleden (16 gele kaarten en 4 rode kaarten, waaronder voor Boulahrouz) weer op te rakelen, is toch wel van een erg laag niveau.

[This is what you get when you mess with us]

• Gynnad
Ach ik zie de lol er wel van in, 5 jaar geleden stonden we nog tussen Tsjechië en Oostenrijk. Laat ons (het Nederlands voetbal) blij zijn met deze prestatie.

• jbdeiman
Ruzor schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 12:26:

[YouTube: BREAKING | Eredivisie is the 6th league of EUROPE 🇳🇱 | O Canibal - The Coefficients Clash | FILM]
We hebben geluk dat met de nieuwe Conference league onevenredig veel punten te verdienen vallen op een beduidend lager niveau.

Benfica heeft nog kans om de halve finales van de Champions league te komen en Porto stond in de 8e finales. Ajax heeft de groepsfase niet eens overleeft.

En om nu een beschamende wedstrijd van 17 jaar geleden (16 gele kaarten en 4 rode kaarten, waaronder voor Boulahrouz) weer op te rakelen, is toch wel van een erg laag niveau.
Tjah, maar er zitten ook portugese teams in de Conference League (of zaten ;) ) dus die doen het daar gewoon minder. Dat de beste portugese teams het beter doen dan de Nederlandse moge duidelijk zijn, maar het gaat ook een beetje om de 'breedte van de (sub)top' om het maar zo te zeggen en dat lijkt momenteel in NL beter voor elkaar dan in Portugal.
Als het niveau daar zoveel lager is, in de Conference league dan in de andere competities, dan zou Portugal met een paar ploegen het daar toch ook goed moeten (kunnen) doen? Simpel als dat lijkt mij.

Dat gezegd hebbende, heb je denk ik vooral geluk dat nu Ajax het enorm laat afweten (en PSV eigenlijk ook) dat Feyenoord en AZ wel punten bij elkaar sprokkelen (Twente telt dit seizoen voor de punten eigenlijk niet mee). Het lost elkaar gelukkig goed af, had Ajax nu ook weer een goed seizoen gedraaid (want laten we wel wezen, in de coëfficientielijst zit daar ook een goed seizoen van bij) in de CL of wellicht in de EL, dan was het ook hard gegaan qua punten. Ik zie een Ajax (dus dit seizoen even niet meenemend) gemiddeld net wat minder dan Benfica, Porto net wat minder dan Ajax, maar dat ligt dicht bij elkaar.
PSV en Feyenoord zijn normaal gesproken wel vergelijkbaar met een Sporting/ Braga en AZ op de laatste weken na zou daar ook prima bij passen. Ik denk dan ook dat de competities best dicht bij elkaar liggen, maar dat de ploegen die net buiten de CL/ EL vallen in Nederland toch sterker zijn dan die van Portugal, daar wordt dan ook het meeste verschil gemaakt.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-11 18:06
Gynnad schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 12:48:
Ach ik zie de lol er wel van in, 5 jaar geleden stonden we nog tussen Tsjechië en Oostenrijk. Laat ons (het Nederlands voetbal) blij zijn met deze prestatie.
blij zijn mag, en is ook terecht. Maar die video is totaal ongepast en onnodig provocerend. Met name die interland aanhalen.... Als we ergens geen recht van spreken hebben is het wel qua interlands met portugal.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Laten we dan ook nog even de grappen en grollen van ene Pepe aanhalen.

'Nuff said.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• jbdeiman
KingKoning schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 13:23:
[...]

blij zijn mag, en is ook terecht. Maar die video is totaal ongepast en onnodig provocerend. Met name die interland aanhalen.... Als we ergens geen recht van spreken hebben is het wel qua interlands met portugal.
Ach, je moet er ook weer niet teveel achter zoeken, volgens mij is er onderling genoeg gezegd en gedaan over de coefficientielijst de afgelopen jaren (ja ook in/ vanuit Portugal) en dan is het wel leuk zoiets te doen toch. Gewoon geen aanstoot aan nemen is ook een optie. Dit zijn i.m.o. nu juist van die plaagstootjes die supporters onderling lekker van elkaar moeten kunnen hebben om daarna samen een biertje te doen.

• ph4ge
  • Laatst online: 23-11 18:40
jbdeiman schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 13:19:
Als het niveau daar zoveel lager is, in de Conference league dan in de andere competities, dan zou Portugal met een paar ploegen het daar toch ook goed moeten (kunnen) doen? Simpel als dat lijkt mij.
Ik vind overigens dat de niveau verschillen tussen de Europese cups reuze meevallen. Feyenoord is vorig jaar in de conference leagues allemaal clubs tegengekomen die ook niet zouden misstaan in de EL. Sterker nog, ik denk (in mijn geheel onbevooroordeelde mening :P ) dat vorig jaar de laatste 4 van de conference league sterker waren dan de laatste 4 van de EL. En als je dit seizoen kijkt naar de clubs bij de laatste 8 in de EL dan zouden de meeste ook in de CL niet misstaan (het merendeel speelt volgend seizoen waarschijnlijk CL).

Het grote verschil is inderdaad dat veel meer Nederlandse clubs punten zijn gaan pakken. We hadden tot voor kort regelmatig zeperds tegen clubs die financieel en op papier minder waren. Nu zie je bijv. dat een FC Twente het vrij goed doet en pas verliest van een Fiorentina, een club die normaal een maatje te groot is, net als Vitesse vorig jaar tegen AS Roma. Dat is geen schande en is goed genoeg voor de coefficienten lijst, in tegenstelling tot bijv. FC Utrecht dat verloor van FC Differdange 03 en Feyenoord dat verloor van Trencin een paar jaar geleden.

Als je zorgt dat je wint van de tegenstanders waar je van hoort te winnen, en er af en toe een stuntje bij doet, dan is dit het resultaat.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• jbdeiman
ph4ge schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 13:59:
[...]

Ik vind overigens dat de niveau verschillen tussen de Europese cups reuze meevallen. Feyenoord is vorig jaar in de conference leagues allemaal clubs tegengekomen die ook niet zouden misstaan in de EL. Sterker nog, ik denk (in mijn geheel onbevooroordeelde mening :P ) dat vorig jaar de laatste 4 van de conference league sterker waren dan de laatste 4 van de EL. En als je dit seizoen kijkt naar de clubs bij de laatste 8 in de EL dan zouden de meeste ook in de CL niet misstaan (het merendeel speelt volgend seizoen waarschijnlijk CL).

Het grote verschil is inderdaad dat veel meer Nederlandse clubs punten zijn gaan pakken. We hadden tot voor kort regelmatig zeperds tegen clubs die financieel en op papier minder waren. Nu zie je bijv. dat een FC Twente het vrij goed doet en pas verliest van een Fiorentina, een club die normaal een maatje te groot is, net als Vitesse vorig jaar tegen AS Roma. Dat is geen schande en is goed genoeg voor de coefficienten lijst, in tegenstelling tot bijv. FC Utrecht dat verloor van FC Differdange 03 en Feyenoord dat verloor van Trencin een paar jaar geleden.

Als je zorgt dat je wint van de tegenstanders waar je van hoort te winnen, en er af en toe een stuntje bij doet, dan is dit het resultaat.
Dat is zeker waar en ik ben het ook eigenlijk wel met je eens daarin. Hopen dat die zeperds voorlopig tot het verleden horen, en dat de ploegen gewoon punten (blijven) pakken. Naast dat het leuk is voor de competitie krijgt de competitie internationaal meer aanzien (al zullen veel spelers het toch als opstap naar een grotere competitie zien). Dat maakt het gemakkelijker (grote) talenten aan te trekken en die voor (veel) geld te verkopen. Zou je afzakken, dan kan je je europees niet met andere spelers meten en wordt het al maar lastiger om (jong) talent aan te trekken.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
[...]

Dat is niet helemaal waar. Het niveau in de playoffs fase van de Conference League is inderdaad wel vergelijkbaar aan de Europa League, maar alles daarvoor is nou niet echt geweldig. Met een beetje pech bij de loting heb je 1 sterke tegenstander, maar de rest zou een 100% overwinning moeten zijn.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-11 19:28

Vos

AFCA

[...]

...
Naar mijn weten speelden 4 van die ploegen ook CL dit jaar ;)

Juventus
Sporting
Sevilla
Leverkusen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

PEC Zwolle mag het straks opnemen tegen Telstar, bij winst is promotie heel dichtbij.

De maar is echter dat Almere City FC as zondag moet verliezen van ADO den Haag.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:30

Superkiwi

Hoi doei

[...]
Ik vind overigens dat de niveau verschillen tussen de Europese cups reuze meevallen.
Mag ik het daar mee oneens zijn?
De UCL bestaat nog maar net. Kijk eens naar de 8 ploegen die nu in de kwartfinales zitten, daar zit geen EL waardige club tussen.
De goede ploegen in de laatste ronden van de EL zijn vaak de beste afvallers uit de CL. De CL overwinteraars zijn veelal ploegen die het EL niveau overstijgen. Tenminste, dat is hoe ik het zie.

Vanaf de kwartfinales, als het échte kaf van het koren is gescheiden, wordt het niveauverschil tussen de leagues toch echt wel significant imo.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 14-04-2023 20:25 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zijn ze bij MVV energie aan het besparen? Lampen zijn niet aan en het is daar toch wel donker.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Van den Belt wordt een goede aanwinst voor Feyenoord volgend seizoen.

Kan niet anders dan de opvolger van Kokcu worden, toch?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-11 16:08

Player1S

Probably out in the dark

Zegt die verslaggever bij NAC-Willem II nu letterlijk dat het onzin is dat ze voor 1 dingetje naar binnen moeten? Alsof er de laatste weken niks gebeurd is??

Die zou ter plekke nog van z'n stoeltje getrokken moeten worden en richting UWV geschopt worden :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

NAC - Willem II stilgelegd ivm vuurwerk op het veld. Idioterie.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

En nu definitief afgelopen, man man man.
Houdt je zooi bij je ipv op het veld te gooien.

Geen kritiek op de beslissing, die is terecht volgens de regels.

Hans Kraaij Jr: Als de consequenties voor een thuisclub in dergelijke situaties te groot worden, zou het 'm niet verbazen als veel meer clubs (alle stadions), netten geplaatst worden.

[ Voor 101% gewijzigd door Quad op 14-04-2023 22:04 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• T-MOB
jbdeiman schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 14:07:
[...]
Dat is zeker waar en ik ben het ook eigenlijk wel met je eens daarin. Hopen dat die zeperds voorlopig tot het verleden horen, en dat de ploegen gewoon punten (blijven) pakken. Naast dat het leuk is voor de competitie krijgt de competitie internationaal meer aanzien (al zullen veel spelers het toch als opstap naar een grotere competitie zien). Dat maakt het gemakkelijker (grote) talenten aan te trekken en die voor (veel) geld te verkopen. Zou je afzakken, dan kan je je europees niet met andere spelers meten en wordt het al maar lastiger om (jong) talent aan te trekken.
Zoals het er nu uitziet beginnen we volgend seizoen qua coefficenten boven Frankrijk. Als de zeperds uitblijven gaan we dus gewoon door naar plek 5 op ranglijst.

[ Voor 10% gewijzigd door T-MOB op 14-04-2023 22:04 ]

• nocalimero
  • Laatst online: 07:05
T-MOB schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 22:03:
[...]

Zoals het er nu uitziet beginnen we volgend seizoen qua coefficenten boven Frankrijk. Als de zeperds uitblijven gaan we dus gewoon door naar plek 5 op ranglijst.
Ik ben niet echt van Twitter, maar de Portugese reacties op Nederland op plek 6 zijn echt goud!

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-11 08:47
Ruzor schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 12:26:

[YouTube: BREAKING | Eredivisie is the 6th league of EUROPE 🇳🇱 | O Canibal - The Coefficients Clash | FILM]

Dramatisch filmpje. Voor mij niet eens vanwege het verwijzen naar de 'slag van Neurenberg', maar meer omdat het zoveel beter had gekund. Had nu eens een compilatie gemaakt met eerst de hoogtijdagen van het NL-voetbal (Feyenoord, Ajax, psv en weer Ajax), gevolgd door de magere Europese jaren en uiteindelijk de wederopstanding sinds 2016 dankzij (met name) Ajax en Feyenoord. Dit is nou echt zo'n 'Calimero-filmpje' waar ik van walg (wij pakken iets af van die gemene Portugezen). Om nog maar te zwijgen van de 'in your face' als we straks met meer CL-plekken uiteindelijk minder punten gaan vergaren..

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:34
nocalimero schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 23:05:
[...]

Ik ben niet echt van Twitter, maar de Portugese reacties op Nederland op plek 6 zijn echt goud!
Heb je wat voorbeelden?

• nocalimero
JanW schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 13:01:
[...]

Heb je wat voorbeelden?
Kijk naar eens de reacties onder deze tweet van @eredivisie:

https://twitter.com/eredi...mR7NLhYjoyHdt6FrjR_A&s=19

Met de suggestie dat de overwinningen in de Conference League gekocht zouden zijn.
8)

• mavaros
  • Nu online
Ik heb een zwaar vermoeden, dat RKC vanavond dat FC Groningen helemaal terug de Keukenkampioendivisie in gaat schieten.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

mavaros schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 18:19:
Ik heb een zwaar vermoeden, dat RKC vanavond dat FC Groningen helemaal terug de Keukenkampioendivisie in gaat schieten.
Gaat niet gebeuren. Ajax gaat niet verliezen van Emmen, en met nog 5 potten te gaan 7 punten achterstand...

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:15

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Hij wil er niet in voor RKC en nu nog een penalty voor Groningen. Bijzondere wedstrijd.

Tweakers Discord

• nocalimero
tweakduke schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 19:55:
Hij wil er niet in voor RKC en nu nog een penalty voor Groningen. Bijzondere wedstrijd.
Toch niet.... geen penalty, was het ook niet imho.

[ Voor 8% gewijzigd door nocalimero op 15-04-2023 19:58 ]

• tweakduke

tweakduke

Goed van de scheidsrechter dat die de beslissing terug draait, dit kon je anders interpreteren zonder slow-motion beelden.

Tweakers Discord

• ph4ge
Quad schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 21:29:
Van den Belt wordt een goede aanwinst voor Feyenoord volgend seizoen.

Kan niet anders dan de opvolger van Kokcu worden, toch?
In principe moet Timber de opvolger van Kokcu worden, de stap van de KKD naar de Eredivisie is ook erg groot. Laten we hope dat Vd Belt die stap kan maken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:30

Superkiwi

Hoi doei

Wat doet die keeper nou?? :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Ouch, deze komt wederom hard aan. Als ik mij niet vergis had Verrips een paar weken geleden een bijna identieke domme overtreding waardoor Groningen verloor...

Verwijderd

Poeh, dit lijkt mij toch wel einde verhaal voor FC Groningen in de eredivisie.

Aan de ene kant, erg jammer.
Mooie club en altijd toch wel leuke spelers in de selectie.
En, vooral onder de tijd van Jans was het een vechtmachine.

Waar is het allemaal mis gegaan? Bij het aanstellen van Fledderus? Buijs die weg ging?
Of, toch het afscheid van Nijland waarbij alles een puinhoop werd?
Of, toch een gevalletje slechte aankopen en pech hebben?

Maar, aan de andere kant kan ik mij heel goed voorstellen dat de meeste clubs in de Eredivisie het niet
erg vinden dat Cambuur en Groningen eruit vliegen.
Scheelt toch weer 2 ellenlange busritjes.

Vraag voor de Groningen kenners, want ik heb niet genoeg verstand van de selectie van Groningen.
Is deze selectie nou echt zo slecht? Of, is dit een geval van een trainer die er niet genoeg uithaalt?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-11 19:28

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 20:36:
Poeh, dit lijkt mij toch wel einde verhaal voor FC Groningen in de eredivisie.

Aan de ene kant, erg jammer.
Mooie club en altijd toch wel leuke spelers in de selectie.
En, vooral onder de tijd van Jans was het een vechtmachine.

Waar is het allemaal mis gegaan? Bij het aanstellen van Fledderus? Buijs die weg ging?
Of, toch het afscheid van Nijland waarbij alles een puinhoop werd?
Of, toch een gevalletje slechte aankopen en pech hebben?

Maar, aan de andere kant kan ik mij heel goed voorstellen dat de meeste clubs in de Eredivisie het niet

Vraag voor de Groningen kenners, want ik heb niet genoeg verstand van de selectie van Groningen.
Is deze selectie nou echt zo slecht? Of, is dit een geval van een trainer die er niet genoeg uithaalt?
Moet je nagaan hoe het voor Groningen voelt, al die reisjes constant ;)

Het is al jarenlang drama bij Groningen, vorig jaar kwamen ze al goed weg met een enorm slechte reeks op het einde.

• tweakduke

tweakduke

De kwaliteit van de selectie is niet goed genoeg van FC Groningen door slecht beleid wat nu opbreekt. Uithuilen en weer opbouwen in de KKD. De huidige coach kan daar eigenlijk weinig aan doen naar mijn mening.

Tweakers Discord

• mavaros
  • Nu online
Als dat RKC niet zo verrekes slordig was, was FC Groningen misschien wel 12-1 van het veld afgestapt.

Verwijderd

tweakduke schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 20:44:
De kwaliteit van de selectie is niet goed genoeg van FC Groningen door slecht beleid wat nu opbreekt. Uithuilen en weer opbouwen in de KKD. De huidige coach kan daar eigenlijk weinig aan doen naar mijn mening.
Ik ben het er mee eens dat de coach hier niet veel aan kan doen.
Ik snap nog steeds niet waarom ze niet voor een ervaren coach zijn gegaan.

- Fraser
- Petrovic
- Ten Cate
- Grim
- Verbeek
- Brood
- Du Chatinier

Toch allemaal mannen met zeer veel ervaring die weten hoe het spelletje werkt.
Nou wil ik niet zeggen dat ze het daarmee hadden gered.
Maar, als club in degradatie nood... dan kies je toch voor ervaring?

Gelukkig hebben ze met Lukkien volgend jaar wel een echte promotie expert. :P (En, ook een zeer goede coach, gelukkig)

• tweakduke

tweakduke

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 20:53:
[...]

Ik ben het er mee eens dat de coach hier niet veel aan kan doen.
Ik snap nog steeds niet waarom ze niet voor een ervaren coach zijn gegaan.

- Fraser
- Petrovic
- Ten Cate
- Grim
- Verbeek
- Brood
- Du Chatinier

Toch allemaal mannen met zeer veel ervaring die weten hoe het spelletje werkt.
Nou wil ik niet zeggen dat ze het daarmee hadden gered.
Maar, als club in degradatie nood... dan kies je toch voor ervaring?

Gelukkig hebben ze met Lukkien volgend jaar wel een echte promotie expert. :P (En, ook een zeer goede coach, gelukkig)
Je weet ook niet of die coaches trek hadden in FC Groningen :)
En Verbeek komt denk ik nergens meer aan de bak als coach, die heeft bij teveel clubs interne hommeles veroorzaakt.

Tweakers Discord

• mavaros
  • Nu online
Hup Sparta.

Leg dat Heerenveen over de knie.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 20:36:
Totdat je ziet dat je daar FC Kunstgras voor terug krijgt :X

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 21:52:
[...]

Totdat je ziet dat je daar FC Kunstgras voor terug krijgt :X
PEC is van het kunstgras af, toch?
En, volgens mij Heracles ook in 2024.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11 10:55
mavaros schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 20:58:
Hup Sparta.

Leg dat Heerenveen over de knie.
We zijn goed bezig, 4-0 nu.
Kan nog steeds soms niet geloven dat we zo goed gaan 😜

Volgend jaar Europa in!

• mavaros
  • Nu online
Vlassie1980 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 22:39:
[...]

Volgend jaar Europa in!
Dat zou zomaar kunnen gebeuren.

Maar vergeet nooit, dat na zonneschijn er altijd een wolkbreuk volgt. Over twee jaar kan Sparta zomaar ineens in de positie van het huidige FC Groningen zitten.

Dan spoel je zomaar ineens door het afvoerputje, richting KKD. En de vorige keer deed Sparta er volgens mij iets van tien jaar over, om weer terug te keren in de eredivisie.

• Vlassie1980
mavaros schreef op zondag 16 april 2023 @ 09:03:
[...]

Dat zou zomaar kunnen gebeuren.

Maar vergeet nooit, dat na zonneschijn er altijd een wolkbreuk volgt. Over twee jaar kan Sparta zomaar ineens in de positie van het huidige FC Groningen zitten.

Dan spoel je zomaar ineens door het afvoerputje, richting KKD. En de vorige keer deed Sparta er volgens mij iets van tien jaar over, om weer terug te keren in de eredivisie.
Dat zou inderdaad ook zomaar kunnen gebeuren. Vorige keer waren we vrij snel weer terug en kampioen worden van de KKD was stiekem best mooi maar liever niet natuurlijk 😇

Groningen vind ik wel sneu, die horen in de Eredivisie. Dat lijkt inmiddels niet meer te redden.

• mavaros
  • Nu online
Vlassie1980 schreef op zondag 16 april 2023 @ 09:11:
[...]

Dat zou inderdaad ook zomaar kunnen gebeuren. Vorige keer waren we vrij snel weer terug en kampioen worden van de KKD was stiekem best mooi maar liever niet natuurlijk 😇

Groningen vind ik wel sneu, die horen in de Eredivisie. Dat lijkt inmiddels niet meer te redden.
FC Groningen ligt dit hele seizoen al in een soort coma. Een soort dood paard waar iedereen aan trekt.

Ik denk dat een jaartje, of een paar jaar KKD voor FCG nieteens zo slecht is. Even de boel weer op orde krijgen en opnieuw proberen.

De club is ook nog te groot om om te vallen, dus uiteindelijk zal FC Groningen gewoon weer ontwaken uit hun coma. Overigens vrij normaal in de voetbalwereld.

• ph4ge
Vlassie1980 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 22:39:
[...]

Volgend jaar Europa in!
Ik sluit niet eens uit dat jullie nog over AZ en/of FC Twente heengaan. _/-\o_

• Vlassie1980
ph4ge schreef op zondag 16 april 2023 @ 09:54:
[...]

Twente uit is wel een lastige. Maar we zien wel hoe ver we komen, seizoen is nu al ver boven verwachting 💪

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-11 17:45
Fantastisch hoe Sparta zo goed draait, nu moet ik zeggen dat ik niks liever heb dan "kleinere" clubs die boven verwachting draaien, maar dat het dan ook nog eens Sparta is met hun historie is echt fantastisch. Vorig jaar hadden ze net de play-offs Europees voetbal verloren dacht ik?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

tweakduke schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 19:59:
[...]

Goed van de scheidsrechter dat die de beslissing terug draait, dit kon je anders interpreteren zonder slow-motion beelden.
Hij draait de gele kaart en de pingel terug, maar geeft de schwalbe-fopduiker geen geel? :?

En later nog 2 terechte pingels waarvan hij er maar 1 gaf.

Wat heb je dan nog aan een VAR, als maar 2 beslissingen van de 3 goed worden beoordeeld/herzien?

Ja, het is beter dan niets, maar kom op.

Sparta doet het potverdorie nog beter dan ik verwachtte… *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 16-04-2023 14:33 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gynnad
Kamphuis is zijn kaarten vergeten volgens mij

• tweakduke

tweakduke

Ramzzz schreef op zondag 16 april 2023 @ 12:03:
[...]

Hij draait de hele kaart en de pingel terug, maar geeft de schwalbe-fopduiker geen geel? :?

En later nog 2 terechte pingels waarvan hij er maar 1 gaf.

Wat heb je dan nog aan een VAR, als maar 2 beslissingen van de 3 goed worden beoordeeld/herzien?

Ja, het is beter dan niets, maar kom op.

Sparta doet het potverdorie nog beter dan ik verwachtte… *O*
1 van die terechte pingels vond ik niet zo terecht, blij dat die hem niet gaf eerlijk gezegd. Maar goed Sparta deed het idd. prima en Heerenveen pijnlijk :)

In ander nieuws: Cillissen _O-

Tweakers Discord

• Gynnad
Cillissen is lekker bezig, twee doelpunten had ie moeten voorkomen.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-11 18:52
Fijn dat ie het tegen Vitesse doet :)

• T-MOB
ph4ge schreef op zondag 16 april 2023 @ 09:54:
[...]
Ja, AZ heeft het zo laten liggen dat de strijd om plek 4 een interessante geworden is. Sparta heeft komende weken wel twee lastige wedstrijden (Twente-uit en PSV-thuis).

Verwijderd

T-MOB schreef op zondag 16 april 2023 @ 13:14:
[...]

Ja, AZ heeft het zo laten liggen dat de strijd om plek 4 een interessante geworden is. Sparta heeft komende weken wel twee lastige wedstrijden (Twente-uit en PSV-thuis).
Ik denk als Anderlecht ze definitief uitschakelen, dat het seizoen als een nachtkaars uitgaat.
Met als gevolg, geen Europees voetbal volgend seizoen.

Twente - Sparta gaat echt een belangrijke wedstrijd worden voor beide.
Wie daar wint, word de lachende vierde, verwacht ik.

Sparta in de Conference League.
Feyenoord in de Champions League.

Dat gaat een avontuur worden voor heel Rotterdam. :+
(Niet goed voor de coefficient, Sparta heeft natuurlijk niets te zoeken in Europa.)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2023 13:24 ]

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 10:26
Cilissen gaat door met de grote Cilissen show. Wat een ongelofelijke prutser zeg.

WoT stats

• tweakduke

tweakduke

Eigen goal nu van NEC, gedeelde smart is halve smart zeg maar.

Fijn goaltje van Proper, gekke 20 minuten gaat het worden denk ik.

[ Voor 36% gewijzigd door tweakduke op 16-04-2023 13:43 ]

Tweakers Discord

• toolkist
  • Niet online
Wauw wat een schwalbe van Wittek.. Pijn aan het hoofd na een schouderduw.. Kan die achteraf nog gestraft worden?

Verwijderd

toolkist schreef op zondag 16 april 2023 @ 13:49:
Wauw wat een schwalbe van Wittek.. Pijn aan het hoofd na een schouderduw.. Kan die achteraf nog gestraft worden?
Volgens mij heeft die meer last van zijn nek, wat logisch (kan) zijn na zo'n beuk.
Begrijp me niet verkeerd, Vitesse is wel van het tijdrekken en er zal vast en zeker ook wel wat theater bij zitten.

Erger me meer aan de Grote Cillessen show.
Ja, je bent aan het blunderen vandaag, maar daar hoor je als "grote" keeper overheen te kunnen stappen.
(Hoe meer je twijfelt, hoe erger het word.)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2023 13:53 ]

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2023 @ 13:52:
[...]

Volgens mij heeft die meer last van zijn nek, wat logisch (kan) zijn na zo'n beuk.
Begrijp me niet verkeerd, Vitesse is wel van het tijdrekken en er zal vast en zeker ook wel wat theater bij zitten.

Ja, je bent aan het blunderen vandaag, maar daar hoor je als "grote" keeper overheen te kunnen stappen.
Beuk? Dit was echt een heel normale schouderduw...

• toolkist
  • Niet online
Kamphuis is ook een beetje van het padje af.. Terwijl ie eerder toch prima leek te fluiten.

• toolkist
  • Niet online
Zeker gezien de uitslag valt het me alles mee dat deze wedstrijd geen onderbreking heeft gehad.

• tweakduke

tweakduke

[...]

Die blijft daar ben ik bang het hele seizoen nog zuur over... het is dat we bij het Nederlands elftal met blessures kampen, maar het toont wel weer aan dat die daar helemaal niks heeft te zoeken.

Tweakers Discord

• toolkist
  • Niet online
tweakduke schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:07:
[...]

Die blijft daar ben ik bang het hele seizoen nog zuur over... het is dat we bij het Nederlands elftal met blessures kampen, maar het toont wel weer aan dat die daar helemaal niks heeft te zoeken.
Ach ja, Bijlow is terug, Verbruggen doet het prima bij Anderlecht, opbokken (met alle respect) met de oudjes en nu doorpakken op de "jeugd".

• Agent47

Agent47

Cillessen was niet normaal slecht zeg

• toolkist
  • Niet online
[...]

Hij neemt in ieder geval wel echt alle schuld op zichzelf. Er zijn er genoeg die niet voor de camera komen of diverse excuses verzinnen.

Verwijderd

Wat ik wel weer erg verkeerd vind.

Kamperman en Kwamman worden bekogeld door bier na de wedstrijd terwijl ze Schone interviewen.
En, dan zegt Kamperman "Het waren maar 2 biertjes, kunnen wel doorgaan."

Na deze laatste weken, dan ga je echt zeggen "het waren maar 2 biertjes."
Hoe bedoel je een plaat voor je kop...

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-11 05:56
Geen Fabio, geen Sangare en geen Hazard

Lekker Ruud

• Exocet
  • Niet online
dglavimans schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:31:
Geen Fabio, geen Sangare en geen Hazard

Lekker Ruud
Alsof dat iets uitmaakt tegen Volendam.

• tweakduke

tweakduke

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:29:
Wat ik wel weer erg verkeerd vind.

Kamperman en Kwamman worden bekogeld door bier na de wedstrijd terwijl ze Schone interviewen.
En, dan zegt Kamperman "Het waren maar 2 biertjes, kunnen wel doorgaan."

Na deze laatste weken, dan ga je echt zeggen "het waren maar 2 biertjes."
Hoe bedoel je een plaat voor je kop...
Ja dat moet je dus inderdaad niet meer goed vinden... hopelijk pakken ze de betreffende bier-gooiers aan.
toolkist schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:29:
[...]

Hij neemt in ieder geval wel echt alle schuld op zichzelf. Er zijn er genoeg die niet voor de camera komen of diverse excuses verzinnen.
Dat deed hij inderdaad goed, hij blijft er alleen te lang in hangen naar mijn idee.

Tweakers Discord

Verwijderd

Exocet schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:32:
[...]

Dat dachten ze in Amsterdam ook een tijdje geleden...
(Of, dat dachtenze bij PSV ook tegen Cambuur... :P )

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2023 14:35 ]

• dglavimans
Exocet schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:32:
[...]

Speel gewoon met je sterkste opstelling.. Druk schema heb je ook niet zo op dit moment

• Exocet
  • Niet online
dglavimans schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:35:
[...]

Speel gewoon met je sterkste opstelling.. Druk schema heb je ook niet zo op dit moment
Geen spelers op scherp? Ik me voorstellen dat Alvarez vandaag niet speelt voor Ajax omdat ie met een gele kaart niet meedoet tegen PSV.

• dglavimans
Exocet schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:36:
[...]

Geen spelers op scherp? Ik me voorstellen dat Alvarez vandaag niet speelt voor Ajax omdat ie met een gele kaart niet meedoet tegen PSV.
Goeie vraag.. Heel wellicht Sangare? Rest verwacht ik niet

Verwijderd

dglavimans schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:37:
[...]

Goeie vraag.. Heel wellicht Sangare? Rest verwacht ik niet
Is Sangare gewoon niet simpelweg gepasseerd?
Zat vorige week toch ook op de bank?

• dglavimans
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:38:
[...]

Is Sangare gewoon niet simpelweg gepasseerd?
Zat vorige week toch ook op de bank?
Klopt.. Voor Guus Til :X
Pagina: 1 ... 286 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023