XXXVI
Met medeweten van de club natuurlijk. De harde kernen hebben over 't algemeen toch wat "macht" bij de clubs.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:16:
[...]
Hoe dan? Hoe komt er iemand dagen vantevoren het stadion al in? Waarom lopen ze niet een controle ronde in het stadion als je weet dat het gebeurt?
Verwijderd
Hopelijk in ieder geval de rest van deze wedstrijd,ephymerous schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:17:
[...]
Klopt en Taylor verloor weer eens de bal. Hoe lang mag dit middenveld blijven schutteren?
Je mag prima mee naar voren soms. Alleen moet iemand wel je positie overnemen of iig in die zone staan. Dat gebeurd telkens niet.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:17:
[...]
Precies, in dromenland.
Die realiseert zich maar niet dat ie verdediger is (en daarom wil ik hem op het middenveld)
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nee, dat mag niet.Hupske schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:19:
[...]
Je mag prima mee naar voren soms. Alleen moet iemand wel je positie overnemen of iig in die zone staan. Dat gebeurd telkens niet.
Niet zo lang het achterin 1 grote *** bende is.
Remi Kudus?toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:19:
Kudus speelt alleen op de wereld?
Letterlijk in dozen met frikadellen (serieus). Vergeet ook niet dat veel beveiliging en suppoosten vaak in dezelfde groepen rondlopen als supporters.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:16:
[...]
Hoe dan? Hoe komt er iemand dagen vantevoren het stadion al in? Waarom lopen ze niet een controle ronde in het stadion als je weet dat het gebeurt?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Flickr PSN ID= cheironnl
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dus moeten ze die eruit donderen. Maarja, ze willen natuurlijk niet betalen voor echt gekwalificeerde security.PWM schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:19:
[...]
Letterlijk in dozen met frikadellen (serieus). Vergeet ook niet dat veel beveiliging en suppoosten vaak in dezelfde groepen rondlopen als supporters.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik heb al langer door dat wij aardig verschillen van mening. Ik ben wat minder zwart wittoolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:19:
[...]
Nee, dat mag niet.
Niet zo lang het achterin 1 grote *** bende is.
Haha die voorzet van die Mexicaan was echt poverElPaco schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:20:
Haha en dan Ajax wat voor komt met wat schijtbakkengeluk. Typisch.
XXXVI
Hoezo, fantastisch opgezette combinatie toch?ElPaco schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:20:
Haha en dan Ajax wat voor komt met wat schijtbakkengeluk. Typisch.
Verwacht ook gewoon dat Feyenoord het gaat omkeren en op voorsprong komt.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Gebeurt anders nooit
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Zei toch dat ik meestervoorspeller was.Vos schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:20:
Bedankt, een shit voorzet en toch een doelpunt.
Nee hoor, die was aan het schaken terwijl ze bij Feyenoord nog aan het dammen waren. Precies zo bedoeld!ephymerous schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:20:
[...]
Haha die voorzet van die Mexicaan was echt pover
Zo zie je maar, statistieken zijn overrated.
Verwijderd
Ik heb een toto gezet op 1-3 voor Ajax.jaapstobbe schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:21:
4-1 einduitslag. Ik zou me geen zorgen maken als Feyenoorder.
(Echte Feyenoorders hebben nooit vertrouwen op een goede afloop.
Klinkt als veel, ik hoop het niet. Maar ik vind het waarschijnlijker klinken dan het Ajax-wint scenario.jaapstobbe schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:21:
4-1 einduitslag. Ik zou me geen zorgen maken als Feyenoorder.
Ja, dat maakt het ook erg eng. Genoeg in docus gezien, snapte er niets van, maar het bestuur is (terecht) bang voor die gasten.Terranova schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:18:
[...]
Met medeweten van de club natuurlijk. De harde kernen hebben over 't algemeen toch wat "macht" bij de clubs.
Tja, mijn mening is heel simpel.Hupske schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:20:
[...]
Ik heb al langer door dat wij aardig verschillen van mening. Ik ben wat minder zwart wit
Als iedereen z'n eigen werk doet, dan win je als Ajax nagenoeg elke wedstrijd in NL (toppers misschien niet, maar alles daaronder wel).
Zodra iemand z'n eigen taak verzaakt, en een ander niet in staat is om 2 taken op zich te nemen (en in die situatie zit Ajax momenteel), dan wordt dat zelfs in de Eredivisie tegenwoordig afgestraft.
Dus zorg dat je je eigen taak met een 7 of meer volbrengt en ga dan pas aan andere dingen denken.
Dan moet je wel eerst de bal hebben...Tristan schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:23:
Feyenoord speelt te laag tempo
Verwijderd
Omdat de scheidsrechters het niet durven om daar geel voor te geven, en dat weten ze,Napo schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:24:
Waarom moet Alvarez zo vaak zo lang doorgaan op de scheidsrechter
Ze zijn in staat om de lijn te trekken (en dat is niet enkel met Alvarez, elke club heeft deze spelers), zo doen het niet maar wel klagen dat ze niet genoeg gerespecteerd wordenVerwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:25:
[...]
Omdat de scheidsrechters het niet durven om daar geel voor te geven, en dat weten ze,
Passes die niet aankomen, allemaal te kort of volledig naar niets.
Duidelijk zoekende, waar bij Ajax het allemaal wel aankomt.
Tjah, zit in het bloed bij die lui. Iets wat wij veelal missen op topniveau toch?Napo schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:24:
Waarom moet Alvarez zo vaak zo lang doorgaan op de scheidsrechter
Struikelt niet over zijn eigen voeten en/of de bal zoals BesseyTerranova schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:26:
Baas gaat 't niet worden. Snap niet waarom ie speelt
Verwijderd
Niet alleen de supporters gooien een rookgordijn op.dglavimans schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:26:
Weinig te vertellen nog in de eigen Kuip
Nee, zeer matig tot nu toe.
Zorgen dat het niet erger word voor de rust, en dan Slot zijn magie laten doen in de rust.
getuige de aanstekers bij de cornervlag
Ik wist wel dat we het ooit een keer ergens over eens zouden wordenPWM schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:27:
Wel fijn om weer Feyenoord weer op zijn allerslechtst te zien bij zo'n wedstrijd tegen Ajax.
Verwijderd
Misschien op wedstrijddagen aanstekers verkopen rond het stadion.
Zou zomaar flink wat kunnen opleveren.
Via de zenuwen in de ruggegraat rechtstreeks naar de hersenen.Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:29:
Duwtje in de rug, grijpen naar het gezicht.
Tuurlijk...
XXXVI
Het was wel een stom duwtje, misschien was hij er wel aangekomen zonder die push?Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:29:
Duwtje in de rug, grijpen naar het gezicht.
Tuurlijk...
Als Bergwijn zo'n 31m waard was dan zal Gimenez wel richting de 47m gaan. Dan moet je nog kijken wat slot kostsnmght schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:30:
Die Gimenez is echt een goede spits. Wat moet dat kosten samen met Slot?
GraagPWM schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:31:
Fluit maar af. Erger dan deze actie kan niet.
Chelsea betaalde 27 miljoen voor Potter, die deed het slechter, dus denk dat Slot wel 50+ miljoen moet opleveren?Napo schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:31:
[...]
Als Bergwijn zo'n 31m waard was dan zal Gimenez wel richting de 47m gaan. Dan moet je nog kijken wat slot kost
Verwijderd
De vraag is alleen aan welke kant.
Het zal niet voor de eerste keer zijn dat Ajax de deksel op de neus gooit met een vloeiende counter.
Wie, jij? Sterkte.Tristan schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:32:
De tering.
Flickr PSN ID= cheironnl
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ze scoren het hele seizoen al moeilijkdr.lowtune schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:35:
Het had al 4-1 moeten staan, maar de voeten staan scheef vandaag.
[ Voor 89% gewijzigd door tweakduke op 05-04-2023 20:40 ]
[ Voor 87% gewijzigd door tweakduke op 05-04-2023 20:40 ]
Gohcheiron schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:35:
De backs bij Ajax zijn echt dramatisch
Sempy schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:36:
Hebben ze nu iets georganiseerd waar Kokcu wel aan mee wil doen?
Er zijn er twee uit de winterslaap wakker geworden?
Echt hè…Napo schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:36:
[...]
[...]
Er zijn er twee uit de winterslaap wakker geworden?
Hoe dan, 1 schot op doel gehad. Dan kan je toch niet 4x scoren?dr.lowtune schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:35:
Het had al 4-1 moeten staan, maar de voeten staan scheef vandaag.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 05-04-2023 20:38 ]
Kunnen we dit aub laten? De spelers krijgen de mogelijkheid van de voetbalbond, dus prima en respecteer het.Sempy schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:36:
Hebben ze nu iets georganiseerd waar Kokcu wel aan mee wil doen?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Sorry, je mag alles van geloof inderdaad geen onzin noemen.Quad schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:37:
[...]
[...]
Kunnen we dit aub laten? De spelers krijgen de mogelijkheid van de voetbalbond, dus prima en respecteer het.
Respect komt van 2 kanten. Wel janken dat je een regenboog bandje moet dragenQuad schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:37:
[...]
[...]
Kunnen we dit aub laten? De spelers krijgen de mogelijkheid van de voetbalbond, dus prima en respecteer het.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023