Mwah het is meer relevant of het wel kan als topsporter dan het dragen van een roze band.Quad schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:37:
[...]
[...]
Kunnen we dit aub laten? De spelers krijgen de mogelijkheid van de voetbalbond, dus prima en respecteer het.
Laat dit soort opmerkingen achterwege zeg
[ Voor 83% gewijzigd door Outerspace op 05-04-2023 21:04 ]
Nou en of. Vroeger hadden we Fico, Blind, Mazroui. Wat een weelde.cheiron schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:35:
De backs bij Ajax zijn echt dramatisch
Ik vind er ook iets van maar er zijn twee opties:
1. Of de discussie voortzetten in het randzaken topic zoals toolkist aangeeft (waar ze deze week al eerder gevoerd is;
2. Of er gaat zometeen een bezem doorheen.
1. Of de discussie voortzetten in het randzaken topic zoals toolkist aangeeft (waar ze deze week al eerder gevoerd is;
2. Of er gaat zometeen een bezem doorheen.
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 05-04-2023 20:42 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als je die 15 minuten extra niet aan kan tot de rust, dan was je eigenlijk al niet in staat om te kunnen voetballen. Dus ik zie niet in waarom het nodig is.HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:39:
Ze doen in de eredivisie hetzelfde als ze in de PL doen. Voor voetballers die aan de ramadan meedoen is er, na overleg onderling vooraf , als de zon onder gaat een moment om iets te drinken en eten. Naar mijn mening een schoolvoorbeeld van een GOED idee imo. niks op tegen.
2x Alireza gemistVos schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:37:
[...]
Hoe dan, 1 schot op doel gehad. Dan kan je toch niet 4x scoren?Al telde die van gisteren van die amateur eigenlijk wel voor 4!
1x Gimenez gemist
1x bonusgoal door psychologisch effect gemist
Fico?DeKever schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:40:
[...]
Nou en of. Vroeger hadden we Fico, Blind, Mazroui. Wat een weelde.
Als je op Tagliafico doelt, die werd gepasseerd voor Blind, hoe goed was die weelde dan
*knip*
Zie de modbreak.
Zie de modbreak.
[ Voor 90% gewijzigd door tweakduke op 05-04-2023 20:42 ]
WTF is dat opeens met dat passen achterin tussen keeper en verdediging. Dat is echt nog nooit een goed idee geweest. Doen we het hele seizoen niet, bedenken ze er vanavond mee te beginnen.
Als de bond van wat van aanvoerders vraagt met banden uit respect, is het voor Kokcu wel te veel gevraagd. Mijn opmerking was puur tegen deze hypocriete houding, alle overige spelers smakelijk eten.Quad schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:37:
[...]
[...]
Kunnen we dit aub laten? De spelers krijgen de mogelijkheid van de voetbalbond, dus prima en respecteer het.
Arm van WiefferNapo schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:43:
Door wat wordt Rulli geraakt?
Er sprong een Feyenoorder met een hoge hand/arm. Dus denk daar door. Was verder niet echt goed te zienNapo schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:43:
Door wat wordt Rulli geraakt?
Door de arm van Gimenez ofzo
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Nee joh...PWM schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:42:
De keeper heeft deze wedstrijd in ieder geval al 5 minuten gepakt.
Ajax is veel te goed voor tijdrekken...
Deze doen daar nooit aan.
Dus mag ik hier wel op inhaken op het Randzaken topic?tweakduke schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:41:
[modbreak]Klaar met het zeuren om de Ramadan, het bashen van geloof of de regenboogbandjes..[/]
Commentator weet het allemaal wel beter he? nu al 2x gehoord dat er niets aan de hand is waar er wel wat aan de hand is.
Net als Alvarez die half verlamd raakte door een duwtje van GimenezHupske schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:43:
Door de arm van Gimenez ofzo
per aspera ad astra
Hier leek geel me dan weer wat overbodig, zeker gezien andere wedstrijden 
maar goed.
maar goed.
Dit was dus helemaal niks.
Tja, dat is eigenlijk geel voor vasthouden lijkt me.
Dan is dat toch ook geel voor Trauner? Weer een scheidsrechter met eigen Kuipregels?
XXXVI
Aah gaan we weer met wel en geen geel. Lekker bezig! Zucht.
Situaties uit andere wedstrijden zijn bewezen neit vergelijkbaartoolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:44:
Hier leek geel me dan weer wat overbodig, zeker gezien andere wedstrijden
maar goed.
Situaties uit de zelfde wedstrijd zijn bewezen niet vergelijkbaarNapo schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:45:
[...]
Situaties uit andere wedstrijden zijn bewezen neit vergelijkbaar
Meh, hier leek me nou weer niet zoveel aan de hand.
Kijk erg uit naar de tijd dat we scheidsrechters niet meer nodig zullen hebben op de velden.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:16
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ja daar mag het wel verder, met normaal fatsoen uiteraard.dglavimans schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:44:
[...]
Dus mag ik hier wel op inhaken op het Randzaken topic?
Hij staat vol op de voet van Tadic? Had best wel een vrije trap mogen zijn
Echt Lindhout weer... Hoezo krijgt Taylor net geel en Trauner nou niet terwijl dit een hardere overtreding is...
Hmm.. Tadic zou dit toch gewend moeten zijn vanuit de PL?
Zoveel leek mij niet aan de hand.
Zoveel leek mij niet aan de hand.
ja anarchie nondeju!Dwight84 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:46:
Kijk erg uit naar de tijd dat we scheidsrechters niet meer nodig zullen hebben op de velden.
Verwijderd
eerder geel voor een Schwalbe en tijdrekken van Tadic.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:47:
Echt Lindhout weer... Hoezo krijgt Taylor net geel en Trauner nou niet terwijl dit een hardere overtreding is...
Zie modbreak.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:47:
[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 05-04-2023 21:03 ]
TV kapot?Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:47:
[...]
eerder geel voor een Schwalbe en tijdrekken van Tadic.
Verwijderd
En gut... kijk hem weer eens rondhuppelen.
Toch weer een paar minuutjes gepakt.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2023 20:48 ]
Heb je de herhaling niet gezien?! Vrij duidelijk.Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:47:
[...]
eerder geel voor een Schwalbe en tijdrekken van Tadic.
Zamensweringstheorie: Feyenoord moet en zal prijzen pakken want Feyenoord city moet gered worden
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:16
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Tjonge dat die er ook niet in ging. Onderhand stapelen de kansen die Feyenoord had wel op, dat moet toch een keer vallen zou je denken.
Neem aan dat mocht dat een goal zijn die wordt afgekeurd wegens verkeerd ingooien? Mijn hemel waarom wordt daar niet op gelet?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Had niet goedgekeurd mogen worden anders. Was geen reglementaire ingooi van Jahan
Nooit je teen gestoten tegen een tafelpoot? Dan loop jij na 30 sec ook weer vrolijk rond hoorVerwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:48:
Pijn kan kort en hevig zijn, dat snappen we allemaal wel toch?
Als je zo kunt rollen, is er niet veel aan de hand.
Leerling van Tadic aan het werk.
Kijk, DAT is nou de vallende ziekte zeker met die manier van rollen erbij.
Vraag het aan Makkelietoolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:47:
Gimenez ivallende tijdrek ziektepiotr123 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:48:
Tadic ivallende tijdrek ziekte
Heeft Gimėnez vroeger naast Tadic gezeten op school?
[ Voor 4% gewijzigd door DeKever op 05-04-2023 20:56 ]
Niks aan de hand, want als je serieus onderuit wordt geschopt, heb je geen tijd om snel even tijdens het rollebollen op te kijken naar de scheidsrechter.
Mooi.
[ Voor 87% gewijzigd door Outerspace op 05-04-2023 21:02 ]
Net als Giminez.Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:48:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Of Kane, die ging ook als een stervende zwaan naar de grond.Glorfindel76 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:50:
Hey een Neymartje 😂
Het wordt er allemaal niet leuker op in de Kuip.
Flickr PSN ID= cheironnl
Die rook is hier neergedaald inderdaad.DeBaroN schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:51:
Snel weg uit dit topic, kansloos heen en weer gezeik.
Pff, 5 minuten blessuretijd maar, terwijl de wedstrijd meer stil ligt dan niet.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
hahah klaasen ouderwets over de zeik, en kokcu doet "kusje erop" , mooi heheh
Commentator blaast het enorm op, Kokcu en Klaassen losten het gewoon netjes op.
Een klassieker zonder opstootjes is geen klassieker
Nouja precies wat de wedstrijd nodig had.cheiron schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:51:
Die agressiviteit daar, heb het niet alleen over FEY, je ziet het overal in NL.cheiron schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:51:
Spelers passen zich aan aan het 'nivo' van het publiek
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Snackbar eigenaar zei ooit dat ik op Klaassen van Ajax leek..
Tbh zie ik dat ook wel beetje, word ook aardig kaal al
Tbh zie ik dat ook wel beetje, word ook aardig kaal al
Verwijderd
Spelers zijn meer met elkaar bezig dan met het voetbal.cheiron schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:51:
Erg slim van Ajax, als dat hun plan was... om Feyenoord te onregelen.
Maar, hoop dat Slot de focus er weer op kan gooien.
Zou je de spits niet dekken?
Flickr PSN ID= cheironnl
Alireza krijgt ff 20 meter ruimte
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verwijderd
Hehe eindelijk! En nu verder uitpakken !
Wat is dat toch met die gasten en onze lieve niet bestaande heer bedanken
Wat is dat toch met die gasten en onze lieve niet bestaande heer bedanken
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2023 20:54 ]
Lekkere goal zeg
Elect a clown, expect a circus.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
En natuurlijk weer vlak voor tijd. Lekker Ajax....
Anti-Bam
Lekker sfeertje hoor. Feyenoord is on fire.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Leuke wedstrijd.. wel weer tijd voor vuurwerk zeker?
De organisatie klopte daar niet. De helft van het elftal zette druk, de andere helft liep terug.
Vindt je? Ik kijk toch liever naar mooi voetbal. Maar dat lijkt er vanavond niet in te zitten.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hij niet alleenAgent47 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:53:
Alireza krijgt ff 20 meter ruimte
Tjah bij dit niveau is het niet gek dat je de spits van de tegenstander ongedekt laat
XXXVI
Haal Timber er maar es uit voor de rest van het seizoen. Wat een drama die gast.
En Baas wisselen Johnnie? Was dat na 2 minuten niet al duidelijk?
En Baas wisselen Johnnie? Was dat na 2 minuten niet al duidelijk?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023