On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Te kort?HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:01:
ramalhode te korte blessure tijd zit er al op en dan laten vallen. bah bah bah
Prima toch voor hun nivoGrindtegel schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:02:
topprestatie psv
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verhoudingsgewijs is 1-2 veel te weinig.carpebios schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:02:
[...]
Welke statistieken? Ze spelen zoals heel het seizoen, niet slechter of zo, want dat kan het bijna niet meer
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zoals gezegd, vlekkeloze voorspelling.PWM schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 15:36:
Even mijn altijd vlekkeloze voorspelling:
Spakenburg krijgt gewoon eenvoudig klop. Allemaal hype nu, voor niets. PSV walst er overheen en stopt bij 4 of 5-0 met aanvallen.
Feyenoord-Ajax gaat denk ik naar Ajax. Er is 1 of andere rare vibe ontstaan na de laatste klassieker alsof het makkelijk zou worden voor Feyenoord. Ja, de 2-3 was verdiend, maar 1 minuut ervoor had het gewoon 3-2 kunnen zijn en hadden we nu een heel ander verhaal gehad. 0-2 woensdag.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Niets anders dan elke andere wedstrijd van PSV, maar vaak verliezen ze dan ook tegen een rechterrijtjeQuad schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:04:
[...]
Verhoudingsgewijs is 1-2 veel te weinig.
[Afbeelding]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kampioen hoort gewoon te winnen!Agent47 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:04:
Waarom zijn er zoveel mensen overtuigd dat Feyenoord morgen wint? Wordt gewoon een moeilijke pot.
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
22 reddingen aan PSV kant met een heel stuk minder 'blauwe' schoten en schoten op doel. Hoe moet ik dit zien?Quad schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:04:
[...]
Verhoudingsgewijs is 1-2 veel te weinig.
[Afbeelding]
Denk dat je iets te veel hebt gedronken.Superkiwi schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:06:
[...]
22 reddingen aan PSV kant met een heel stuk minder 'blauwe' schoten en schoten op doel. Hoe moet ik dit zien?
Edit: ok zie nu, er staat reddingen keeper 2 en reddingen 22 inderdaad... Keek in eerste instantie alleen naar het eerste, dacht dat je die magical double vision had. Denk dat het tweede... iets anders is?
[ Voor 27% gewijzigd door Snowdog op 04-04-2023 22:11 ]
Waarom? Feyenoord thuis, geen uitpubliek, Ajax compleet uit vorm, een middenveld dat niet klopt, feyenoord stabiel.Agent47 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:04:
Waarom zijn er zoveel mensen overtuigd dat Feyenoord morgen wint? Wordt gewoon een moeilijke pot.
Ik zie echt geen enkele reden waarom Ajax zou winnen.
Huub Huub Barbatruc!
De kleur van de.....?DNA_Saint schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:10:
Was er iets met de kleurcorrectie bij sommige camera's ofzo? Bij sommige beelden waren de shirts van spakenburg paars.
Ik drink niet
Ik heb het middenstuk overgeslagen zie ik, daar staat een statstiek 'reddingen keeper'.
Helemaal onderaan staat 'reddingen', daar doelde ik op.
Zou ik wel doen, ga je dood als je dat niet doet en kunnen we hier niet kutten met elkaar!Superkiwi schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:11:
[...]
Ik drink niet
Ik heb het middenstuk overgeslagen zie ik, daar staat een statstiek 'reddingen keeper'.
Yea, zag het ook, had al aangepast naar: Edit: ok zie nu, er staat reddingen keeper 2 en reddingen 22 inderdaad... Keek in eerste instantie alleen naar het eerste, dacht dat je die magical double vision had. Denk dat het tweede... iets anders is?Superkiwi schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:11:
[...]
Ik drink niet
Geen idee wat ze daarmee bedoelen. Wellicht onderbroken veelbelovende aanvallen ofzo?
.....fusie tussen rood en blauw.
Dat was de laatste thuiswedstrijd van Feyenoord toch hetzelfde?Exocet schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:10:
[...]
Waarom? Feyenoord thuis, geen uitpubliek, Ajax compleet uit vorm, een middenveld dat niet klopt, feyenoord stabiel.
Op het veld lopen is levenslang stadionverbod! Zal ze leren die kinderen!
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Aparte club blijft het
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Wat zei hij dan?Quad schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:34:
Xavi Simons sarcastisch of wist hij niet dat hij een halve finale speelde?
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Feyenoord vanavond gevoelsmatig favoriet. Maar het is een wedstrijd op zich. Kijk er naar uit!
Goed planChrisjuh_15 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:20:
Even opwarmen voor vanavond.![]()
![]()
[YouTube: Feyenoord, Feyenoord (Wat Gaan We Doen Vandaag)]
Alvast vier spelers die vanavond niet zullen presteren tegen Feyenoord…..
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Er zijn er nog 11 hoorST10©DE schreef op woensdag 5 april 2023 @ 16:00:
[...]
Alvast vier spelers die vanavond niet zullen presteren tegen Feyenoord…..
Die niet zullen presteren?
Ik hoop een mooie spannende pot, met gewoon goed voetbal.
Uitslag hopelijk in het voordeel van Ajax, maar bij goed voetbal heb ik vrede mee als Feyenoord wint.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik dacht dat je al volmondig had uitgesproken dat je niet meer zou kijkenHan schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:48:
Twijfel of ik nog ga kijken vanavond…
Dezelfde opstelling als tegen Go Ahead, ging namelijk erg goed toen....Han schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:48:
Twijfel of ik nog ga kijken vanavond… Ajax is bagger en Feyenoord is gewoon te goed en in vorm. Sowieso de terechte kampioen van dit seizoen en een betere finalist dan Ajax. Laat de gifbeker maar helemaal leeglopen, hopelijk brengt het de benodigde veranderingen.
Wel Brobbey eruit en Bergwijn er in. Staat in ieder geval Tadic niet op de flank. Het middenveld zonder Alvarez is echterExocet schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:57:
[...]
Dezelfde opstelling als tegen Go Ahead, ging namelijk erg goed toen....
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Competitie heb ik al afgezworen voor dit seizoen, las zondagavond dat het een prima keuze is geweestNapo schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:51:
Ik dacht dat je al volmondig had uitgesproken dat je niet meer zou kijken
Beker had ik nog wel een uitzondering voor willen maken, maar zag net de opstelling. Gaat niks worden.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zijn er uberhaupt mensen die op 'winst Ajax' geklikt zouden hebben (buiten de stugge Feyenoordfans die nog steeds denken dat alles mis kan gaan)?
Weet dat in dat geval Ziggo Sport die andere klassieker (Barça-Real) uitzendt, in de halve finale van de Copa del ReyHan schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:48:
Twijfel of ik nog ga kijken vanavond….
0-3 AjaxSuperkiwi schreef op woensdag 5 april 2023 @ 19:19:
Sorry, geen polletje vandaag.
Zijn er uberhaupt mensen die op 'winst Ajax' geklikt zouden hebben (buiten de stugge Feyenoordfans die nog steeds denken dat alles mis kan gaan)?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik hoop met je mee
[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 05-04-2023 19:47 ]
Dit zijn de clubs die nog actief zijn in de Europa League: Roma, Juventus, Sporting CP, Man Utd, Sevilla, Leverkusen, Union.Sjah schreef op woensdag 5 april 2023 @ 19:47:
Denk dat Feyenoord de Treble wel eens kan winnen.
Ik begrijp je optimisme maar ik denk niet dat Feyenoord hier als laatste overblijft.
De slimmeriken nog een tandje minder slim door die fijne rook.
[ Voor 58% gewijzigd door Vos op 05-04-2023 20:03 ]
Dat is toch ongezond.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Lutsers.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
XXXVI
[ Voor 5% gewijzigd door Napo op 05-04-2023 20:04 ]
Verwijderd
"Waarom ga je niet meer naar de Kuip?"
Nou, daarom...
Geen zin om weer 10 dagen aan het zuurstof te moeten na een avondje Feyenoord.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Ongelooflijk dat je als club dit vuurwerk binnenlaat
Hoe kunnen die randdebielen nou nog dommer zijn dan een IQ nog lager dan een zandkorrelVos schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:03:
Wtf is dat voor rook
De slimmeriken nog een tandje minder slim door die fijne rook.
Eigenlijk zou je het moeten invoeren, misschien het enige dat werkt.ephymerous schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:03:
Staken maar en reglementair verlies. Slopen die debielen niet een stad dan wel het eigen stadion
teveel rook ingeademdHanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:04:
[...]
Hoe kunnen die randdebielen nou nog dommer zijn dan een IQ nog lager dan een zandkorrel
Verwijderd
Zou een mooi statement zijn naar die levende idioten echter zijn ze helaas incapabel dat te snappen.ephymerous schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:03:
Staken maar en reglementair verlies. Slopen die debielen niet een stad dan wel het eigen stadion
Verwijderd
Feyenoorder in hart en nier(en) hier.HollowGamer schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:06:
Leuk dat het de eigen fans het mooi vinden, ik zou mij persoonlijk kapot schamen.
En, ik schaam mij er kapot voor.
En, helaas is dit ook niet de eerste keer.
Wanneer gaat de directie hier eens iets doen?
Desnoods een rectale cavity search voor dat hele pokkevak voordat ze het stadion in mogen.
Kleuters...
Ja excuses, bedoelde die supporters die als een gek stonden te juichen bij het vuurwerk en de knallen.Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:07:
[...]
Feyenoorder in hart en nier(en) hier.
En, ik schaam mij er kapot voor.
En, helaas is dit ook niet de eerste keer.
Wanneer gaat de directie hier eens iets doen?
Desnoods een rectale cavity search voor dat hele pokkevak voordat ze het stadion in mogen.
Kleuters...
Tja, het is natuurlijk al jaren jammer dat supporters niet meer bij elkaar op bezoek kunnen. Heb het al vaker gezegd, bij de PL hebben ze het eruit gekregen, wij zijn veel te lief in NL.
Verwijderd
Als dit bij een UEFA evenement gebeurd, is het meteen de rest van de Europese Seizoen zonder supporters. (Wat niet meer dan terecht zou zijn, maar toch... sneu voor de normale supporters.)
Ik vertrouw die gasten niet, zelfs met babypijltjes.Superkiwi schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:08:
Als ze nou eens Romeinse kaarsen zouden ontwikkelen die géén rook veroorzaken ben ik 100% voor. Zo'n heel vak vol Bengaals vuur vind ik wel wat hebben.
Tenzij je wilt dat ze het vak afbranden wellicht?
Zwakke inspeelballen, half duels aangaan, bij balverlies terughuppelen ipv sprinten...
Laat hem de rest van het seizoen maar staan dan xDtoolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:12:
Moet Baas een verbetering zijn tov Wijndal of Bassey?
Zwakke inspeelballen, half duels aangaan, bij balverlies terughuppelen ipv sprinten...
Tot op zekere hoogte... bij City-Liverpool werd er van alles en nog wat richting de bus van de Liverpool spelers gegooid.. En zo zijn er genoeg andere voorbeelden.HollowGamer schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:11:
bij de PL hebben ze het eruit gekregen, wij zijn veel te lief in NL.
Dat is waar, maar wel gelukkig in het stadion.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:14:
[...]
Tot op zekere hoogte... bij City-Liverpool werd er van alles en nog wat richting de bus van de Liverpool spelers gegooid.. En zo zijn er genoeg andere voorbeelden.
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 05-04-2023 20:15 ]
Dingen een stadion in krijgen is echt simpel. Gewoon straffen en hard. Daar hebben we ook overheid bij nodig.
Ik snap jouw twijfel, maar des te meer glans zou het hebben, deze EL.Superkiwi schreef op woensdag 5 april 2023 @ 19:56:
[...]
Dit zijn de clubs die nog actief zijn in de Europa League: Roma, Juventus, Sporting CP, Man Utd, Sevilla, Leverkusen, Union.
Ik begrijp je optimisme maar ik denk niet dat Feyenoord hier als laatste overblijft.
En dat met 1 pass... Timber weer in dromenland ergens?Vos schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:14:
Hoe kan je daar nou alweer één op één staan. Ajax en positioneren/omschakelen.
Jammer dat hij zo knap gered wordt
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Die was mee naar voren gesprint net.toolkist schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:15:
[...]
En dat met 1 pass... Timber weer in dromenland ergens?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hoe dan? Hoe komt er iemand dagen vantevoren het stadion al in? Waarom lopen ze niet een controle ronde in het stadion als je weet dat het gebeurt?PWM schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:15:
Probleem is dat er honderden manieren zijn om die dingen een stadion in te krijgen, ook ij de dagen ervoor. De fakkels die Ajax publiek bij de bekerfinale het veld op gooiden, bleken al in de stadion klaar te liggen. Hier zal het niet anders zijn.
Dingen een stadion in krijgen is echt simpel. Gewoon straffen en hard. Daar hebben we ook overheid bij nodig.
Dit kun je Feyenoord niet kwalijk nemen; ze hebben de beste keeper van Nederland tegenover zich staanElPaco schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:15:
Misschien moet Feyenoord eens beginnen met die enorme kansen af te maken.
Klopt. Het middenveld is een grote puinhoop dit jaar. Die zijn positioneel zo dramatisch.Vos schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:16:
[...]
Prima, maar dan hoort iemand zijn plek over te nemen. En dat gebeurt nagenoeg nooit.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Precies, in dromenland.
Die realiseert zich maar niet dat ie verdediger is (en daarom wil ik hem op het middenveld)
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
:strip_exif()/f/image/kYq4mGXsVE00v8DP4Xl8unVX.jpg?f=fotoalbum_large)