"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Vergeet naar de kerk gaan en stiekem tv kijken op zolder nietcarpebios schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 20:47:
Nu spreekkoren richting Xavi, maar zondag schijnheilig doen en niet willen voetballen, man man man.
Benieuwd of ESPN nog gaat beginnen over die spreekkoren richting Simons.
Hij heeft het toch prima gedaan daar toch?Agent47 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:04:
Blij dat die Til weg is bij Feyenoord. Wat een houten Klaas is dat zeg
Elect a clown, expect a circus.
Eerste half jaar wel, daarna miste die alles.
Nee kwam niet over, maar misschien reageerde ik iets te emotioneel eropSuperkiwi schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:04:
Oh wacht, ik ben de '' smiley vergeten.
@dglavimans hoerboven: je snapt natuurlijk wel dat dit een grapje is toch?
Kan gebeuren, zand eroverdglavimans schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:06:
[...]
Nee kwam niet over, maar misschien reageerde ik iets te emotioneel erop
Hup Spakenburg!
Linksom of rechtsom, beter dat PSV wint natuurlijk. Alleen al om het gezeik van het verplaatsen van de finale te voorkomen.
Zit gwn met spanning wedstrijd tegen Spakenburg te kijken…PWM schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:07:
Nouja, PSV lijkt me met de 1-0 niet in de problemen te komen. Spakenburg heeft 0 kansen gehad en moet nu naar voren wat genoeg ruimte weggeeft.
Linksom of rechtsom, beter dat PSV wint natuurlijk. Alleen al om het gezeik van het verplaatsen van de finale te voorkomen.
Rare tijden
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 3% gewijzigd door dglavimans op 04-04-2023 21:13 ]
Nu niet meer toch?dglavimans schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:08:
[...]
Zit gwn met spanning wedstrijd tegen Spakenburg te kijken…
Rare tijden
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Had graag Feyenoord - Spakenburg gezien in de finale.
Om de Jong nu gelijk koninklijk te maken....PWM schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:21:
Jammer van de stervende PSV zwanen in de 1ste helft, toch niet nodig geweest tegen zo'n club. Verder, gewoon uitspelen nu.
Of Chelsea - LiverpoolSuperkiwi schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:18:
Voor degenen die na de 0-2 hun interesse verloren zijn: Ziggo Sport doet Juve-Inter in de halve finale van de Coppa Italia
nggyu nglyd
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
JINX!Maarten_E schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:16:
Jammer voor de wedstrijd.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
nggyu nglyd
Offtopic: die kan ik niet zien, ik heb alleen de gratis Ziggo Sport zender
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wat is Ziggo? (groetjes uit Zeeland)Superkiwi schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:27:
[...]
Offtopic: die kan ik niet zien, ik heb alleen de gratis Ziggo Sport zender
nggyu nglyd
Wie niet springt is niet blauw?carpebios schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:28:
En wie niet springt is een *onverstaanbaar woord*. Wat zingen ze nu?
Ah, that make sense! Thx.
Blauw, Rood is concurrent IJsselmeervogels waar de andere helft van het dorp fan van is.carpebios schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:28:
En wie niet springt is een *onverstaanbaar woord*. Wat zingen ze nu?
/Sierd uit
[ Voor 40% gewijzigd door Outerspace op 05-04-2023 08:52 ]
Niets, gewoon makkelijk slachtoffer.carpebios schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:32:
Wat heeft Xavi gedaan tegen het publiek dat ze die steeds uitjouwen? Ik heb iets gemist volgens mij bij het in bed leggen van de kinderen.
@carpebios nou nou.. Nit zo vloeekn.
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 04-04-2023 21:33 ]
nggyu nglyd
Sorry, ik verlaagde mij even tot Niet zoQuad schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:33:
[...]
Niets, gewoon makkelijk slachtoffer.
@carpebios nou nou.. Nit zo vloeekn.
[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 05-04-2023 08:52 ]
Ruzie zoeken toen ie een in de 1e helft een keer stevig (maar zuiver op de bal) getackeld werd.carpebios schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:32:
Wat heeft Xavi gedaan tegen het publiek dat ze die steeds uitjouwen? Ik heb iets gemist volgens mij bij het in bed leggen van de kinderen.
Niet normaal hoe slecht die jongen is he.dglavimans schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:37:
Teze mag je best achter laten in Spakenburg eigenlijk
@toolkist , dan heeft die erom gevraagd, irritant gedrag is dat.
[ Voor 13% gewijzigd door carpebios op 04-04-2023 21:38 ]
Lol, øke, maar dan wel dat hij ook het parkeerterrein schoonmaakt elke zondag.
En wat brengt Luuk er nou echt voor terug? 8x vallen in een wedstrijd
Ambieer jij niet het trainerschap, daar heb ik een stuk meer vertrouwen in dan onze voetbalheld.dglavimans schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:42:
Xavi laat niets zien op links maar omdat de Jong er is offer je Xavi op en zet je Silva niet erin
En wat brengt Luuk er nou echt voor terug? 8x vallen in een wedstrijd
Nee sorry, heb al een baan als 1 van de 16 miljoen coaches van het Nederlands elftalcarpebios schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:43:
[...]
Ambieer jij niet het trainerschap, daar heb ik een stuk meer vertrouwen in dan onze voetbalheld.
Die bakayoko heb ik ook nog nooit iets in gezien.BroWohsEdis schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:42:
Als die Teze en Sangare bij Spakenburg zouden spelen waren ze na 15 minuten gewisseld
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het beter weten tegenover Koeman is dan ook niet heel lastig. Wijnaldum hier, en nog een Wijnaldum daar.dglavimans schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:44:
[...]
Nee sorry, heb al een baan als 1 van de 16 miljoen coaches van het Nederlands elftal
[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 04-04-2023 21:48 ]
vierkant hosti met klodder sperma?dglavimans schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:32:
Mocht je trouwens ooit in de buurt van Spakenburg of omgeving zijn, de Spakenburgse hart. Een echt delicatesse
/Sierd uit
[Afbeelding]
of zegt dat iets over mij?
Volgens legendes vliegt deze bal nog steeds.PWM schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:51:
Deze trap van de keeper duurde 23 seconden....
Is oprecht heel lekker, beetje zoet.. Nam het op school elke pauze! [en was super dik]Grindtegel schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:51:
[...]
vierkant hosti met klodder sperma?
of zegt dat iets over mij?![]()
Wij hadden ze ook op school. Veel gegeten ook. Maar is gewoon een gore halfgebakken boterkoek met knipdglavimans schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:53:
[...]
Is oprecht heel lekker, beetje zoet.. Nam het op school elke pauze! [en was super dik]
[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 05-04-2023 08:50 ]
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
nggyu nglyd
Misschien dat ik het daarom zo lekker vondDirtyBird schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:54:
[...]
Wij hadden ze ook op school. Veel gegeten ook. Maar is gewoon een gore halfgebakken boterkoek met spakenburgs zaad.
Elke bal op Drommel is spannend
fixed!Quad schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:55:
Ballen zijn lastig voor Drommel
Internet explorer ben jij dat?!BroWohsEdis schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:56:
man man man man wat is die keeper slecht zeg
Houden het langer vol dan ik dacht.rik86 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:57:
Spakenburg is conditioneel wel op aan t raken
nggyu nglyd
[ Voor 22% gewijzigd door Outerspace op 05-04-2023 08:46 ]
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Verdiend gewoon nog loyaal heh op de loonlijst… Ongelofelijkcarpebios schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:59:
de Jong moet na dit seizoen echt stoppen met z'n carrière. Het is mooi geweest. Maar graszitten is geen voetbal meer.
Ja bizar en staat andere in de weg. Je speelt echt met 10 man de meeste tijd van het jaar.dglavimans schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:00:
[...]
Verdiend gewoon nog loyaal heh op de loonlijst… Ongelofelijk
Hij loopt stage als grasmeester, even geduld nog.carpebios schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:59:
de Jong moet na dit seizoen echt stoppen met z'n carrière. Het is mooi geweest. Maar graszitten is geen voetbal meer.
Spakenburg naar vermogen goed gedaan. PSV zwaar teleurgesteld en moet veel grotere uitslag halen met de statistieken die ze hebben.
nggyu nglyd
Welke statistieken? Ze spelen zoals heel het seizoen, niet slechter of zo, want dat kan het bijna niet meerQuad schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 22:01:
[...]
Hij loopt stage als grasmeester, even geduld nog.
Spakenburg naar vermogen goed gedaan. PSV zwaar teleurgesteld en moet veel grotere uitslag halen met de statistieken die ze hebben.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023