Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Scheer je weg, vlegel!Maarten_E schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:57:
[...]
Bekijk het zo, voorlopig heeft FC Emmen het beter gedaan dan Ajax.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wat een enorme onkunde dit zeg
En anders gewoon wisselen zonder een vervanger erin te brengen
Verwijderd
O ja, nu ligt het aan Johnny.toolkist schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:11:
Hup John, toegeven dat je dit niet kan en opstappen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:17
Ze hebben geen flauw idee wat ze aan het doen zijn volgens mij bij Ajax. Inderdaad de complimenten aan Go Ahead die dit zwakke Ajax goed doorzag.
Nouja, als je kijkt naar NEC-PSV gisteren kan je niks anders concluderen dan dit;
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gezien de 3 voorgaande resultaten tegen GA Eagles een prima oogstPolycom schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:11:
Lekker puntje gepakt vandaag!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dat is dan wel onze kwaliteit ja, dat we de nul gehouden hebben.Maarten_E schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:13:
[...]
Nouja, als je kijkt naar NEC-PSV gisteren kan je niks anders concluderen dan dit;
[Afbeelding]
Lees 2 posts van me daarboven eens?
Maar het ligt ook niet alleen aan de spelers. Echt kansloze wissels vandaag weer.
Als je niet overtuigd bent van Wijndal, waarom hem dan brengen? Waarom je beste speler rechtsbuiten verstoppen? Waarom je enige fatsoenlijke opbouwer momenteel (Berghuis) wisselen terwijl er andere spelers veel harder falen? Waarom je spits eruit als je wil scoren? Waarom met 4 verdedigers blijven spelen als je moet scoren?
Nu worden we wel kampioen ga ik geloven. Dit Ajax gaat nog wel meer punten verspelen tegen een PSV/Twente/AZ
Dit Ajax wordt gewoon 4e.LZ86 schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:16:
Woop woop. Nu kunnen we ons de aankomende zeperd tegen Sparta veroorloven.
Nu worden we wel kampioen ga ik geloven. Dit Ajax gaat nog wel meer punten verspelen tegen een PSV/Twente/AZ
Zeg, eerst pakken jullie ons PSV-ers de schaal af, en nu ook al plek 4! OPHOUDEN NOU! Hij is voor ons!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dan worden jullie maar 5e ofzocarpebios schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:18:
[...]
Zeg, eerst pakken jullie ons PSV-ers de schaal af, en nu ook al plek 4! OPHOUDEN NOU! Hij is voor ons!
Echt hè, arrogante Amsterdammers, altijd alles opeisen wat aan een ander toebehoort...carpebios schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:18:
[...]
Edit: Het blijft grappig om te zien hoe zelfkritisch "men" soms kan zijn op de eigen club, alsof die zich niet eens in de KKD zou kunnen overleven.
[ Voor 19% gewijzigd door Maarten_E op 02-04-2023 14:21 ]
Er zijn nog steeds mensen die blijven beweren dat Ajax de sterkste selectie heeft, maar volgens mij is inmiddels wel duidelijk dat dat niet zo is. Weinig scorend vermogen, weinig creativiteit en ook niet breed genoeg. Een coach gaat daar op korte termijn weinig aan veranderen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ajax wordt zeker vierde, wat een armoedeLZ86 schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:20:
Nou, Ajax moet nog vrezen voor de CL play offs als ze zo doorgaan
Ik denk nog steeds dat Ajax de beste spelers heeft, alleen niet het beste team. Laat staan coach etc,ph4ge schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:21:
[...]
Er zijn nog steeds mensen die blijven beweren dat Ajax de sterkste selectie heeft, maar volgens mij is inmiddels wel duidelijk dat dat niet zo is. Weinig scorend vermogen, weinig creativiteit en ook niet breed genoeg. Een coach gaat daar op korte termijn weinig aan veranderen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zometeen 8 punten voor en dan nog bang zijn dat je geen kampioen wordtAgent47 schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:25:
Feyenoord is er ook nog niet. Ik hou mezelf nog in, ik ken m’n club
Vooral blessures kunnen nog roet in het eten gooien, zeker met het zware programma.Agent47 schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:25:
Feyenoord is er ook nog niet. Ik hou mezelf nog in, ik ken m’n club
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wedstrijd is nog niet gespeeld. Dan ken je mijn club nog niet. Zorya thuis stonden we ook 3-0 voor…toolkist schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:26:
[...]
Zometeen 8 punten voor en dan nog bang zijn dat je geen kampioen wordt
Zou psv daar kampioen worden?Maarten_E schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:20:
[...]
Echt hè, arrogante Amsterdammers, altijd alles opeisen wat aan een ander toebehoort...
Edit: Het blijft grappig om te zien hoe zelfkritisch "men" soms kan zijn op de eigen club, alsof die zich niet eens in de KKD zou kunnen overleven.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En die blessures zijn ook dikke kut. Nu Geertruida kwijt, Bijlow nog niet terug, Trauner vraagteken. Dit hele seizoen mis je spelers en heb je amper in de sterkste samenstelling kunnen spelen.Agent47 schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:27:
[...]
Wedstrijd is nog niet gespeeld. Dan ken je mijn club nog niet. Zorya thuis stonden we ook 3-0 voor…
Ik zou PSV nog niet uitvlakken inderdaad
Dat durf ik in Engeland ook nog niet. Ook 8 punten los.toolkist schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:26:
[...]
Zometeen 8 punten voor en dan nog bang zijn dat je geen kampioen wordt
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het lukt ze al niet eens met hun jonge talenten..
Iets ander programma en iets andere tegenstander .Gunner schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:38:
[...]
Dat durf ik in Engeland ook nog niet. Ook 8 punten los.
- tweakduke
Dat is zo maar het principe blijft.Vos schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:42:
[...]
Iets ander programma en iets andere tegenstander .
Ik ben nog optimistisch hoor. Maar dit is verder off-topic hier.Vos schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:44:
[...]
Het principe wel, maar de odds totaal niet. Helaas voor Arsenal
Verder dacht ik, voordat de klassieker gespeeld werd, dat Ajax nog makkelijk kampioen zou worden maar het momentum kan snel veranderen.
Wel grappig dat je dat dacht, makkelijk kampioen. Hoorde dat wel meer van vooral niet-Ajax fans. Kijkende naar het seizoen zie je dat Ajax totaal niet stabiel is, het momentum is er nooit geweest imo. Het gerommel in de organisatie zie je perfect terug op het veld, nergens wordt samengewerkt, nergens is het een team. Bij Feyenoord knokt een ieder keihard voor elkaar en voor het resultaat, ook als er spelers gemist worden. En ook nog met prima spel.Gunner schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:46:
[...]
Ik ben nog optimistisch hoor. Maar dit is verder off-topic hier.
Verder dacht ik, voordat de klassieker gespeeld werd, dat Ajax nog makkelijk kampioen zou worden maar het momentum kan snel veranderen.
Wel fijn dat je nog optimistisch bent
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 02-04-2023 14:57 ]
Ik kijk hiernaar als liefhebber van voetbal en ik vind het vooral leuk om te zien hoe een underdog goed presteert en mogelijk kampioen kan worden. Verder dacht ik dat men best enthousiast was over Heitinga.Vos schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:52:
[...]
Wel grappig dat je dat dacht, makkelijk kampioen. Hoorde dat wel meer van vooral niet-Ajax fans.
Vos schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:52:
[...]
Wel fijn dat je nog optimistisch bentWordt nog intens. COYG
[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 02-04-2023 14:58 ]
Zo zie je maar. Sparta altijd een kutpot voor ons.Agent47 schreef op zondag 2 april 2023 @ 15:03:
Mooi doelpunt
Dit is voor ons Spartanen dan ook de wedstrijd van het jaar 😇LZ86 schreef op zondag 2 april 2023 @ 15:10:
[...]
Zo zie je maar. Sparta altijd een kutpot voor ons.
Tsjonge jonge... 1 op 1 kans verprutsen en een pingel missen. Het is weer lekker Spartaans 🤣
[ Voor 17% gewijzigd door Vlassie1980 op 02-04-2023 15:23 ]
Nu de achtervolger punten heeft laten liggen doet de koploper dat ook, alleen maar om ons te pesten
- tweakduke
Feyenoord verzuimde de 0-2 te maken, maar gut dit gaat ook weer alle kanten op. Te snel op de stip gewezen imo.LZ86 schreef op zondag 2 april 2023 @ 15:10:
[...]
Zo zie je maar. Sparta altijd een kutpot voor ons.
Higler is sws een hele enge scheidsrechterph4ge schreef op zondag 2 april 2023 @ 15:22:
Higler en penalties tegen Feyenoord, name a more iconic duo.
Je hebt hem een keer in een donker steegje gezien?
Mee eens dat hij niet heel best is. Maar een Makkelie gisteren bij Emmen ook niet best.
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 02-04-2023 15:24 ]
Higler en strafschoppen tegen AZ.ph4ge schreef op zondag 2 april 2023 @ 15:22:
Higler en penalties tegen Feyenoord, name a more iconic duo.
Wow, Higler een scheidsrechter noemen is een belediging voor alle echte scheidsrechters
Die man is weer zo bizar partijdig vandaag.Agent47 schreef op zondag 2 april 2023 @ 15:41:
Hij slaat die bal weg ? Kom op man
Echt he. Het Nederlandse "scheidsrechters" corps heeft weer wat bizarre dingen kunnen bijschrijven vandaag.
Verwijderd
Edit Lekker goaltje Giminez.
[ Voor 20% gewijzigd door ph4ge op 02-04-2023 15:58 ]
7 wedstrijden te gaan, 8 punten voorsprong op de nummer 2, een op papier makkelijk programma en alle concurrenten die nog tegen elkaar spelen. Er zijn wel gekkere dingen gebeurd in het voetbal, maar dit mag niet meer fout gaan.Russel88 schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:06:
Ik denk dat ik nu namens alle Feyenoorders officieel kan zeggen dat we idd titel kandidaat zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Grudgie op 02-04-2023 16:10 ]
HiglerAgent47 schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:09:
Hoe is dat geen terug speel bal?
Verwijderd
Was het hele seizoen al onzin. Tegen Ajax kwamen we goed weg met Hartman, maar ook al 7 punten verloren met ontzettend twijfelachtige scheidsrechter momenten (PSV, NEC, Utrecht, Twente).Verwijderd schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:11:
Dat domme gewaffel over dat Feyenoord altijd maar de scheidsrechter mee heeft kan ook lekker de kast in
Die wedstrijd kan je schriftelijk afdoen, Ajax totaal kansloosLekkerboeie86 schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:14:
Nu al zin in woensdag! Met de mentaliteit van een Brobby en een Bergwijn en een uitgeruste Bassey kan het een prachtige wedstrijd worden.
Ik heb wel vrees voor die linkerkant van Ajax hoor. Beste van Nederland en misschien wel van Europa.Lekkerboeie86 schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:14:
Nu al zin in woensdag! Met de mentaliteit van een Brobby en een Bergwijn en een uitgeruste Bassey kan het een prachtige wedstrijd worden.
Verwijderd
Voor Ajax in ieder geval de laatste kans op een prijs.Lekkerboeie86 schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:14:
Mwa titelkandidaat? Beetje vroeg nogRussel88 schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:06:
Ik denk dat ik nu namens alle Feyenoorders officieel kan zeggen dat we idd titel kandidaat zijn
Ik zag dat Barça-Madrid ook woensdag gespeeld wordt. Dat wordt schakelen in huize Kiwi om de pijn enigszins draaglijk te houden.Grudgie schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:16:
Feyenoord in een volle kuip woensdag. Ik kan niet wachten.
Jij bent voor.. barca of real?Superkiwi schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:19:
[...]
Ik zag dat Barça-Madrid ook woensdag gespeeld wordt. Dat wordt schakelen in huize Kiwi om de pijn enigszins draaglijk te houden.
- tweakduke
Niet zo bescheiden, ik zie niet hoe Ajax en PSV in een keer zo gaan spelen dat ze geen enkel punt meer verliezen. Dan is de 8 punten normaal gesproken voldoende en ben je titelkandidaat.
Vandaag rondt Feyenoord ook heel netjes in de tweede helft de wedstrijd af, het zit allemaal goed in elkaar dit elftal.
Lichte voorkeur voor Barça, wat niet wegneemt dat ik Real ook een hele mooie club vind.
Grappig. Ik heb meer voorkeur voor Real Madrid maar heb geen hekel aan Barca ofzo.Superkiwi schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:23:
[...]
Lichte voorkeur voor Barça, wat niet wegneemt dat ik Real ook een hele mooie club vind.
Ik denk dat je door het ontbreken van een smiley het saracsme in de post van Vos misttweakduke schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:21:
[...]
Niet zo bescheiden, ik zie niet hoe Ajax en PSV in een keer zo gaan spelen dat ze geen enkel punt meer verliezen.
Ja klopt sorrySuperkiwi schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:24:
[...]
Ik denk dat je door het ontbreken van een smiley het saracsme in de post van Vos mist
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 02-04-2023 16:26 ]
- tweakduke
Wel mooi om te horen dat de spelers van niets wisten.
Dat gevoel moeten we vanaf. Met Hancko, Trauner en Geertruida hebben we drie uitstekende verdedigers. Het middenveld staat als een huis. En met Gimenez hebben we als enige een echte spits rondlopen die gewoon doet wat hij moet doen. Op papier was vooral Ajax natuurlijk sterker. In de praktijk blijkt Feyenoord uitstekend ingekocht te hebben en met Slot echt een toptrainer in huis te hebben. Alle credits die hij krijgt zijn terecht, maar dit is weldegelijk gewoon echt een goed elftal.LZ86 schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:43:
Tja, met veruit de minste selectie van de top 3 a 4 en dan ook nog die blessures is het ergens ook gewoon niet te geloven dat ze t gaan flikken. Plus, het blijft Feyenoord. We zijn als fans gekke dingen gewend.
We hebben Trauner best een stuk moeten missen, en ook Geertruida zien we waarschijnlijk dit seizoen niet meer.donleone83 schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:47:
[...]
Dat gevoel moeten we vanaf. Met Hancko, Trauner en Geertruida hebben we drie uitstekende verdedigers. Het middenveld staat als een huis. En met Gimenez hebben we als enige een echte spits rondlopen die gewoon doet wat hij moet doen. Op papier was vooral Ajax natuurlijk sterker. In de praktijk blijkt Feyenoord uitstekend ingekocht te hebben en met Slot echt een toptrainer in huis te hebben. Alle credits die hij krijgt zijn terecht, maar dit is weldegelijk gewoon echt een goed elftal.
Tel daarbij op dat we een suboptimale keeper hebben staan vanwege een "tromgeroffel" blessuregeval, en zo zeker was t niet.
De basiself is inderdaad niet slecht, maar Ajax en PSV zijn op papier beter. Alleen is dat geen collectief en Feyenoord wél (plus Slot is gewoon de beste NL trainer op het moment)
Verwijderd
PSV beter? Aan begin van seizoen zou ik ja gezegd hebben, maar ze hebben ondertussen vrijwel al hun beste spelers verkocht en niks fatsoenlijk terug gekocht.LZ86 schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:50:
[...]
We hebben Trauner best een stuk moeten missen, en ook Geertruida zien we waarschijnlijk dit seizoen niet meer.
Tel daarbij op dat we een suboptimale keeper hebben staan vanwege een "tromgeroffel" blessuregeval, en zo zeker was t niet.
De basiself is inderdaad niet slecht, maar Ajax en PSV zijn op papier beter. Alleen is dat geen collectief en Feyenoord wél (plus Slot is gewoon de beste NL trainer op het moment)
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023