Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 262 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.191 views

Onderwerpen

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:09
Napo schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:55:
[...]

Het was niet de intentie die destijds het probleem was, het was de intensiteit die te laag was om daar rood voor te geven.

De spelregels zijn er niet beter op geworden door dit soort vage zaken mee te nemen edoch, conform de spelregels, terecht geen rood. Hoe oneens ik het ook ben met de spelregel an sich.
Ja, dus eigenlijk was de regel het probleem, niet de actie. Natrappen moet gewoon altijd rood zijn. Is onsportief en heeft niks op een veld te zoeken.

Eens kijken of PSV nu wel een voorsprong kan vasthouden, en misschien zelfs uitbreiden!

WoT stats

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-11 18:04

CR1691

Hero of Time

We hebben nu wel weer het echte Ajax gezien. Zodra ze tegen een serieuze tegenstander moeten krijgen ze het moeilijk. De 7 voorgaande wedstrijden zijn veel te rooskleurig opgepakt door de media.

PSN: Finally_Chris

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:43
Dat was hands! En de VAR vindt het niets, wat deed die arm zo laag bij de grond?

[ Voor 70% gewijzigd door carpebios op 19-03-2023 16:59 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:58:
[...]

Ja, dus eigenlijk was de regel het probleem, niet de actie. Natrappen moet gewoon altijd rood zijn. Is onsportief en heeft niks op een veld te zoeken.
Zeker, en dat maakt het vergelijken van momenten uit het huidige seizoen en een historisch seizoen wel zo lastig. Regels veranderen, en als de regel gelijk blijft kan het uitvoeringskader vanuit de KNVB alsnog veranderen.

was en is, de regel is nog steeds hetzelfde

[ Voor 5% gewijzigd door Napo op 19-03-2023 16:59 ]

• ElPaco
Wat is de regel dat je hands mag maken in je eigen 16 en het geen hands is trouwens?

WoT stats

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:42

Superkiwi

Hoi doei

dglavimans schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:52:
[...]

Ik bedoel.. Is dat niet in de kuip :p
Ah, dus Makkelie zat in de Feyenoordbus?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• carpebios
ElPaco schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:59:
Wat is de regel dat je hands mag maken in je eigen 16 en het geen hands is trouwens?
Hoezo deed de VAR daar niets aan. Duidelijker hands kun je toch niet krijgen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:02
Lang geleden ook dat ik zenuwachtig was of een speler volgend jaar nog voor ons PSV voetbalt. Zou echt alles in je macht doen om Xavi te laten blijven

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-11 12:02
Superkiwi schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:00:
[...]

Ah, dus Makkelie zat in de Feyenoordbus?
Wel makkelijk, en goed voor het milieu... Beetje terug carpoolen richting Dordrecht geloof ik. :+

[ Voor 5% gewijzigd door TIGER1125 op 19-03-2023 17:01 ]

• ElPaco
carpebios schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:00:
[...]

Hoezo deed de VAR daar niets aan. Duidelijker hands kun je toch niet krijgen.
Nou ja duidelijker kan wel, dit is bijvoorbeeld 100% zeker hands :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IfDJiR3XCGkvYvn-ouMlKXZTVUo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8L1N6sfnmwT4SplBeXDlMJpm.png?f=user_large

WoT stats

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:31
Terranova schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:58:
[...]

Zeg gewoon dat Feyenoord goed is weggekomen, hoeft niet betekenen dat je zegt dat Feyenoord slechter was. Maar dat is blijkbaar moeilijk voor sommige mensen.
Wordt je niet moe van je zelf, Heitinga is ook een slechte verliezer, Tadic en Berghuis niet

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:51

FreakNL

Well do ya punk?

piotr123 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:01:
[...]

Wordt je niet moe van je zelf, Heitinga is ook een slechte verliezer, Tadic en Berghuis niet
Als je het als Ajax in een thuiswedstrijd tegen Feyenoord moet hebben van wel/geen rode kaart voor Feyenoord ben je dus diep gezonken.

Feyenoord was gewoon vele malen beter. Accepteer dat.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-11 18:04

CR1691

Hero of Time

Mooi om te zien dat een hoop supporters hier zat te leren hebben van Berghuis en Tadic. Die zijn een stuk reëler

PSN: Finally_Chris

• Exocet
  • Niet online
piotr123 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:01:
[...]

Heitinga is toch reëel? Niet blij met de scheidsrechter, maar geeft ook aan dat ze niet daardoor verliezen.

• dglavimans
Exocet schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:03:
[...]

Heitinga is toch reëel? Niet blij met de scheidsrechter, maar geeft ook aan dat ze niet daardoor verliezen.
Heitinga komt op mij over als een zeer nuchtere coach, benieuwd naar zijn toekomst

• carpebios
Exocet schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:03:
[...]

Dan mag van Nistelrooy ook wel klagen met de VAR, maar daar hoor ik hier niemand over. :+

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:07

Hupske

AFCA

CR1691 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:58:
We hebben nu wel weer het echte Ajax gezien. Zodra ze tegen een serieuze tegenstander moeten krijgen ze het moeilijk. De 7 voorgaande wedstrijden zijn veel te rooskleurig opgepakt door de media.
Je bent wel heel veel met Ajax bezig. En het rooskleurige is nog steeds terecht, want onder Schreuder had je er geen 7 gewonnen maar 3/4. Oftewel, Ajax had een stijgende lijn te pakken.
Overige was Union ook een serieuze tegenstander en gingen ze ook onderuit.

Helaas is Schreuder gewoon veel te laat ontslagen. De achterstand die daardoor is ontstaan los je niet zo maar even op. Er zit iig al wel veel meer idee in het spel en vooral ook veel meer strijd.
Voor Ajax nu zaak om op tijd te beslissen of ze Heitinga aanhouden of voor een andere trainer gaan. Maar die trainer moet dan wel snel geregeld worden.

Feyenoord is heel het seizoen al degelijk. Organisatie staat gewoon goed. Men weet wat ze moeten doen in het veld en zeker de laatste weken hebben ze gigantisch veel vertrouwen gekregen in zichzelf. Dat krijg je met een goede trainer. En die basis mist Ajax helaas nog.

Als overigens deze wedstrijd een gelijkspel was geworden had niemand daar ook van opgekeken. Kon uiteindelijk alle kanten op.

[ Voor 5% gewijzigd door Hupske op 19-03-2023 17:06 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• carpebios
Nou scheids, geel voor schwalbe's.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:18
Terranova schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:58:
[...]

Zeg gewoon dat Feyenoord goed is weggekomen, hoeft niet betekenen dat je zegt dat Feyenoord slechter was. Maar dat is blijkbaar moeilijk voor sommige mensen.
Dat het rood had kunnen zijn, wil niet zeggen dat het overduidelijk rood is. De 2e kan je daarom i.m.o. over discussiëren, maar zo zijn er wel meer momenten waar je over kan discussiëren.
Hartman had gewoon mazzel dat zo snel een 2e gele vaak als te zwaar wordt gezien, Idrissi ook maar dan met een directe potentiële rode kaart, maar als de var het direct rood vond had die ingegrepen moeten we vanuit gaan.

Waarom ik eerder aangaf dat het wel weer aan de arbitrage zou liggen is omdat op een of andere manier het of aan de arbitrage ligt of aan de coach van Ajax die er niets van kan en als er en gewonnen wordt is dat de kwaliteit van Ajax.
Ajax was gewoon matig de 2e helft, terwijl ik voor de rust dacht dat het na rust wel meer in voordeel van Ajax zou zijn omdat er door de weeks nog was gespeeld door Feyenoord. Toch was het weer Feyenoord dat aantoont enorm fit te zijn.

• Napo
  • Niet online
FreakNL schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:03:
[...]

Als je het als Ajax in een thuiswedstrijd tegen Feyenoord moet hebben van wel/geen rode kaart voor Feyenoord ben je dus diep gezonken.

Ajax heeft een goede tweede deel van de eerste helft gespeeld. Ze zijn niet heel sterk uit de rust gekomen waarna Feyenoord meer in de wedstrijd wist te komen. Uiteindelijk helpt dat niet, zeker niet als je het daarna niet recht weet te trekken.

Hadden andere keuzes van de scheidsrechter een ander resultaat kunnen opleveren? Zeker, dat hou je altijd. Het is niet zo dat de tweede helft Ajax oppermachtig is geweest, dat lag redelijk bij elkaar.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:16

Agent47

I always close my contracts.

Wat ver gezocht dit zeg, jemig.

[ Voor 42% gewijzigd door tweakduke op 19-03-2023 17:52 . Reden: Quote aangepast ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• ElPaco
carpebios schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:06:
Nou scheids, geel voor schwalbe's.
Mwa, die 1e ging volgens mij door zijn enkel, dat zal echt ff pijn doen. Hij zeurde ook niet om een pingel/kaart.

WoT stats

• carpebios
Heeft iemand het grote Ajax topic al aangemaakt? :+

• dglavimans
Agent47 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:06:
[...]

Wat ver gezocht dit zeg, jemig.
Hoopte eigenlijk gewoon dat het sarcastisch is maar wie weet _O-

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:59:
Dat was hands! En de VAR vindt het niets, wat deed die arm zo laag bij de grond?
Laag bij de grond klinkt als een steunarm? heb ik gister geleerd. :+

Only fools are enslaved by time and space.

• carpebios
LoneRanger schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:08:
[...]

Laag bij de grond klinkt als een steunarm? heb ik gister geleerd. :+
Mijn steunarm hangt inderdaad lager naar de grond dan mijn armen ;)

• carpebios
Hier snap ik niet dat PSV de vrije trap krijgt. Was gewoon lomp.

• Agent47

Agent47

En Feyenoord had donderdag nog gespeeld. Jammer van die interland periode, Feyenoord zit in een zwaar goede flow. Hopen dat iedereen er goed uitkomt ook.

Ajax was de tweede helft gewoon minder. Paar keer over de middellijn geweest en dat was het. Wellenreuther pakt een bal die Neuer nog niet zou hebben gepakt daarentegen. Iedere andere keeper pakt de andere hoek, maar goed. Feyenoord creëerde wel meer kansen.

• OMX2000
  • Laatst online: 21:37

OMX2000

By any means necessary...

Nu Vitesse - PSV aan het kijken. Iets minder leuke wedstrijd. En die Simons heeft er goed aan gedaan om voor PSV te kiezen. En voor zijn eigen ontwikkeling is het misschien wel beter dat Gakpo weg is.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Napo
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:09:
En Feyenoord had donderdag nog gespeeld.
Het is al vaker naar voren gekomen, de midweeksewedstrijd hoeft niet per definitie slecht uit te pakken. Juist in de flow blijven, weten wat je kan, kan helpen in zo'n wedstrijd.

Op donderdag winnen met 7-1 voor de wedstrijd tegen een grote concurent moet goed voelen, als het op donderdag kan moet het op zondag ook lukken. Andersom - de rust geven - zie je ook vaak genoeg dat het niet altijd positief werkt.

• carpebios
OMX2000 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:12:
Nu Vitesse - PSV aan het kijken. Iets minder leuke wedstrijd. En die Simons heeft er goed aan gedaan om voor PSV te kiezen. En voor zijn eigen ontwikkeling is het misschien wel beter dat Gakpo weg is.
Een van de weinige spelers die boven PSV uitstijgt.

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:31
[...]

Ja dat schijnt toch moeilijk te zijn voor de ajax suporters

[ Voor 8% gewijzigd door piotr123 op 19-03-2023 17:19 ]

• dglavimans
piotr123 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:16:
[...]

Ja dat schijnt toch moeilijk te zijn voor de ajax suporters
Laat gaan laat gaan

Wat een sliding van van Aanholt zeg

• carpebios
PSV is weer aan het kl*ten.

• ElPaco
Dikke sliding, was nodig ook want was zeker geen buitenspel.

WoT stats

• Exocet
  • Niet online
[...]

Als het andersom was, had je het prima gevonden zeker?
Natuurlijk moet je het daar niet van hebben, maar Ajax van dit seizoen had het wellicht wel nodig.
Ajax verzaakt in de tweede helft, merkwaardig als je het in de eerste helft het wel redelijk goed doet en dit een beslissende wedstrijd is.

• carpebios
Ook niets aan de hand.

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-11 14:36
Exocet schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:21:
[...]

Natuurlijk moet je het daar niet van hebben, maar Ajax van dit seizoen had het wellicht wel nodig.
Ajax verzaakt in de tweede helft, merkwaardig als je het in de eerste helft het wel redelijk goed doet en dit een beslissende wedstrijd is.
Feyenoord herpakt zich gewoon goed na de rust, eerste 10-15 minuten, dan zie je dat je gewoon beter bent. Vervolgens herpakken zei zich en scoren ze 2 keer. Na de rust speel je gewoon net zoals de eerste 10-15 minuten en haal je terecht de winst eruit.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:47

Quad

Doof

carpebios schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:13:
[...]

Een van de weinige spelers die boven PSV uitstijgt.
Sorry maar Luuk de Jong lijkt me toch een stukje langer dan Simons. :?

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• carpebios
Quad schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:27:
[...]

Sorry maar Luuk de Jong lijkt me toch een stukje langer dan Simons. :?
Touche!

• carpebios
Kak, Simons eruit.

• dglavimans
Is dat niet voor El Ghazi

• carpebios
Ja hoorde het ook net. Ook niet fijn, maar gelukkig niets erg voor Xavi.

• ElPaco
Nee Simons gaf aan niet verder te kunnen. Wel echt een aderlating. Hopelijk lappen ze hem in de rust toch op.

WoT stats

• carpebios
Waar halen ze die 3 minuten vandaan?

• ElPaco
carpebios schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:31:
Waar halen ze die 3 minuten vandaan?
2 uit de Arena en wat blessures ;)

WoT stats

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Exocet schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:21:
[...]

Jahoor, dan was het ook prima geweest wmb, want zowel Feyenoord als Ajax kunnen me aan mijn achterste oxideren, ik heb helemaal niks met die clubs. Ik vind Slot overigens wel sympathiek. Maar het elftal heb ik dan weer minder mee, ik vind AZ dan leuker. Maar hij laat ze wel goed voetballen! Het elftal van Ajax heb ik ook weinig mee, op Berghuis na.

Ik vind klagen over de arbitrage per definitie een zwaktebod. Of het moet zo enorm cruciaal zoals een onterechte penalty in de laatste minuut. Maar zeiken over een potentiële rode kaart in de 1e helft? Neuh….

[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 19-03-2023 17:41 ]

• OMX2000

OMX2000

FreakNL schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:33:
[...]

Jahoor, dan was het ook prima geweest wmb, want zowel Feyenoord als Ajax kunnen me aan mijn achterste oxideren. Ik vind klagen over de arbitrage per definitie een zwaktebod. Of het moet zo enorm cruciaal zoals een onterechte penalty in de laatste minuut. Maar zeiken over een potentiële rode kaart in de 1e helft? Neuh….
Vind ik ook. En zeker de traditionele top 3 moet dat niet doen.

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Komt nog bij dat je de arbitrage de ene keer meehebt en de andere keer tegen.. Het middelt zich wel uit…

Deze beslissingen waren niet cruciaal voor de wedstrijd. Bovendien heeft Ajax tijd genoeg gehad om zich over de “teleurstelling” heen te zetten… Nogmaals, het is geen onterechte pingel in de laatste minuut.

Overigens is die actie van Kudus ook rood waard, raar dat de VAR daar niet ingreep. Is toch waren schorsinkje van 2 a 3 wedstrijden…

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
FreakNL schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:33:
[...]

Jahoor, dan was het ook prima geweest wmb, want zowel Feyenoord als Ajax kunnen me aan mijn achterste oxideren, ik heb helemaal niks met die clubs.

Ik vind klagen over de arbitrage per definitie een zwaktebod. Of het moet zo enorm cruciaal zoals een onterechte penalty in de laatste minuut. Maar zeiken over een potentiële rode kaart in de 1e helft? Neuh….
Heb je het uberhaupt gezien?

• Exocet
  • Niet online
FreakNL schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:38:
Komt nog bij dat je de arbitrage de ene keer meehebt en de andere keer tegen.. Het middelt zich wel uit…

Deze beslissingen waren niet cruciaal voor de wedstrijd. Bovendien heeft Ajax tijd genoeg gehad om zich over de “teleurstelling” heen te zetten… Nogmaals, het is geen onterechte pingel in de laatste minuut.

Overigens is die actie van Kudus ook rood waard, raar dat de VAR daar niet ingreep. Is toch waren schorsinkje van 2 a 3 wedstrijden…
Dit is toch ook een zwaktebod? Hoezo maakt het uit wanneer dat in de wedstrijd gebeurt, het heeft altijd invloed.
En sinds wanneer is een rode kaart in de eerste helft krijgen niet cruciaal voor de wedstrijd?

Nogmaals, Ajax laat het zelf liggen, maar dit heeft gewoon invloed op de wedstrijd.

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Ik heb het gezien en je kan er rood voor geven. Maar je moet het verlies er niet aan wijten imho. Dat doen ze overigens ook niet, dan zijn vooral een paar posters hier. De reacties op TV waren realistisch.

[ Voor 35% gewijzigd door FreakNL op 19-03-2023 17:43 ]

• carpebios
Die rode kaart verdient bijna een het grote was het een rode kaart topic.

• Napo
  • Niet online
FreakNL schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:42:
Ik heb het gezien en je kan er rood voor geven. Maar je moet het verlies er niet aan wijten imho. Dat doen ze overigens ook niet, dan zijn vooral een paar posters hier. De reacties op TV waren realistisch.
De vraag is geeneens of het een rode kaart zou meoten zijn (buiten de situatie Idrissi) maar of het een gele kaart had moeten zijn. Als losstaand moment, niet met de voorgeschiedenis of de speler wel of niet al een gele kaart heeft gehad.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:07

Hupske

AFCA

FreakNL schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:42:
Ik heb het gezien en je kan er rood voor geven. Maar je moet het verlies er niet aan wijten imho.
Uiteindelijk verlies je omdat je de goals zelf weg geeft, dat klopt. Maar uiteindelijk zullen we het nooit weten of het cruciaal voor de wedstrijd was geweest als Feyenoord in minuut 30 rood had gekregen of in minuut 35 of in minuut 70 :+

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
Nou ja, veel Ajacieden laten zich vandaag hier van een vrij kleine kant zien. Dat snap ik ook prima als je hoog in de emotie zit na zo’n wedstrijd.

Tuurlijk komt Feyenoord goed weg. Alleen feit is ook dat Hartman die eerste overtreding maakt op een moment dat een Feyenoorder net keihard van achteren onderuit getrapt is. Daar had geel voor die Ajacied meer dan terecht geweest en dan had Hartman die eerste overtreding nooit meer gemaakt. Zo kan je er ook naar kijken maar dat is lastig als de emotie overheerst.

Hoe dan ook: op basis van het spelbeeld een zeer terechte overwinning wat mij betreft. De tweede helft had Ajax, op die kans van Kudus na, helemaal niets in te brengen.

• carpebios
de Jong ...

• carpebios
Ook dit was geen overtreding in mijn ogen. Komt PSV weer goed weg.

• dglavimans
PSV naar het ipadje en formule 1 op de tv.. en dan vanavond nog el classico

Wat een leven :p

• carpebios
En weer mist de Jong. Die heeft ons al veel doelpunten gekost.

[ Voor 49% gewijzigd door carpebios op 19-03-2023 18:01 ]

• carpebios
Tjah, terecht.

• Napo
  • Niet online
En geen verrassing. Hetzelfde patroon keer op keer.

Als je op voorsprong komt weten ze het amper uit te bouwen. Vervolgens vliegt een kans er van de tegenstander in.

• carpebios
Napo schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:07:
[...]

En geen verrassing. Hetzelfde patroon keer op keer.

Als je op voorsprong komt weten ze het amper uit te bouwen. Vervolgens vliegt een kans er van de tegenstander in.
Hoeveel kansen die ook nodig hebben om eens een doelpunt te maken. Wat een verschil met Feyenoord, waar elke bal erin vliegt. Verdediging is waardeloos en qua spits hebben we alleen Xavi.

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:07:
[...]

Hoeveel kansen die ook nodig hebben om eens een doelpunt te maken. Wat een verschil met Feyenoord, waar elke bal erin vliegt. Verdediging is waardeloos en qua spits hebben we alleen Xavi.
De vergelijknig met Feyenoord doet geen recht aan de realiteit. Genoeg wedstrijden van Feyenoord waar ze veel schoten op doel hebben gehad zonder rendement.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Heeft Vitesse geen namen op de shirts? Teletekst weet het ook niet...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rka9JgE93hUFTmIazitn8pEee9s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E9rSR2vOUk2p1Qo6AondgGH3.jpg?f=user_large

• carpebios
Superkiwi schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:10:
Heeft Vitesse geen namen op de shirts? Teletekst weet het ook niet...
[Afbeelding]
Etoro was het! :+

Is #ruudout al trending?

[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 19-03-2023 18:12 ]

• OMX2000

OMX2000

Napo schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:09:
[...]

De vergelijknig met Feyenoord doet geen recht aan de realiteit. Genoeg wedstrijden van Feyenoord waar ze veel schoten op doel hebben gehad zonder rendement.
Klopt zeker. Dus die wedstrijd tegen Shakthar heeft echt wel geholpen. Spelers hebben vertrouwen kunnen tanken, en achteraf was het een fijne oefenwedstrijd.

• carpebios
de Jong kan toch echt niet meer, er verbeterd gewoon helemaal niets. Aanname, afmaken etc. Zet daar iemand van jong-PSV neer dan en laat die het proberen.

• Agent47

Agent47

Heeft psv geen spits in de jeugd? Slechter dan Luuk de jong kan bijna niet ni

• carpebios
Weer verspeelt de Jong de bal, en van Nistelrooy doet niets. Hij is geen trainer, het is een held, maar geen topcoach. Wanneer gaan ze zichzelf eens serieus nemen daar.

• dglavimans
Vloeken in de kerk maar vind oprecht dat PSV beter is zonder de Jong in de basis

• carpebios
dglavimans schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:15:
Vloeken in de kerk maar vind oprecht dat PSV beter is zonder de Jong in de basis
Hear Hear

• Napo
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:14:
Silva in de spits is een prima optie, zeker met Simons daarachter.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:14:
Ze hebben die Portugees toch gehuurd?

• Napo
  • Niet online
dglavimans schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:15:
De Jong uit vorm is leuren en sleuren zonder enig rendement en met meer negatieve invloed dan positieve. Dat hebben in zijn vorige periode al gezien. Minder voorzetten van een speler als Gakpo helpt dan zeker niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Napo op 19-03-2023 18:17 ]

• carpebios
Napo schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:17:
[...]

De Jong uit vorm is leuren en sleuren zonder enig rendement en met meer negatieve invloed dan positieve. Dat hebben in zijn vorige periode al gezien. Minder voorzetten van een speler als Gakpo helpt dan zeker niet.
En de periode's dat hij uit vorm is, is zeer lang steeds. Dit seizoen tot nu toe is die al uit vorm.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Leuk weetje: afgelopen vrijdag vloog ik (als passagier in een C-130) op een 100m hoogte over de rand van Eindhoven, vanwaar ik een mooie kijk had op het Philips Stadion. Ook nog even gekeken of Mavaros op zijn balkon lag maar die heb ik niet kunnen spotten :P

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:18:
[...]

En de periode's dat hij uit vorm is, is zeer lang steeds. Dit seizoen tot nu toe is die al uit vorm.
Dat zeker, wedstrijden lang geen doelpunt als spits in de eredivisie is niet goed genoeg. Als hij in vorm is is hij zeker van waarde, de periodes - en niet momenten - dat hij dat niet is, is lijden. Te vaak sta je met effectief een man minder op het veld.

Hij kan op pure inzet de verdediging niet uit elkaar trekken, daar heeft hij de snelheid niet voor. Fysiek kan hij wel wat maar het wordt snel lomp met als overtreding tegen als gevolg. Behelpen wordt het dan.
Wat ook niet helpt is geen goede concurent achter hem hebben, ga je hem eruit halen wordt het niet per definitie beter, iets wat niet zo zou mogen zijn.

• carpebios
Napo schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:22:
[...]

Dat zeker, wedstrijden lang geen doelpunt als spits in de eredivisie is niet goed genoeg. Als hij in vorm is is hij zeker van waarde, de periodes - en niet momenten - dat hij dat niet is, is lijden. Te vaak sta je met effectief een man minder op het veld.

Hij kan op pure inzet de verdediging niet uit elkaar trekken, daar heeft hij de snelheid niet voor. Fysiek kan hij wel wat maar het wordt snel lomp met als overtreding tegen als gevolg. Behelpen wordt het dan.
Wat ook niet helpt is geen goede concurent achter hem hebben, ga je hem eruit halen wordt het niet per definitie beter, iets wat niet zo zou mogen zijn.
van Nistelrooy zelf? :o

• carpebios
De LP voor de interviews na de wedstrijd speelt alvast af om warm te worden.

• carpebios
de Jong loopt overal op het veld wat te joggen. Je hebt echt 0,0 aan hem deze wedstrijd.

• carpebios
Hazard, eindelijk!

• Napo
  • Niet online
Wellicht zijn ze enkel zand in de ogen aan het strooien van Spakenburg :+

• carpebios
Wat een ontzettende zwakke ploeg is dat PSV toch.

• carpebios
3 minuten is dan weer opeens heel weinig hahahaha.

• Napo
  • Niet online
Hoe werkt dat overigens met laat vlaggen voor buitenspel? Is dat de VAR die iets aangeeft of de grensrechter die het richting de scheidsrechter aangeeft en afwacht ?

• carpebios
#RUUDOUT

• carpebios
Uit geen winst bij de nummer 12, 14, 16, 17 en 18

• dglavimans
Zucht psv

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:38:
Uit geen winst bij de nummer 12, 14, 16, 17 en 18
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lpJA9XM.png

Punten laten liggen tegen de nummer 16, 17, & 18. Het is al knap dat je dan alsnog 3de staat (4de als AZ weet te winnen). Wat een armoede.

• ElPaco
Wat een grafwedstrijd. Lijkt me dat heel de selectie excl Simons zo naar huis mag lopen? Echt niemand lijkt te willen voetballen. Daar erger ik me het meeste aan. Als je het niet kan en daardoor punten verliest, prima. Shit happens en er zijn altijd wel betere.

Maar dit hele team wil gewoon niet. Het boeit ze allemaal niks en ze werken er niet voor. Uit niks blijkt dat ze zin hebben in het spelletje en dat ze er voor willen gaan.

WoT stats

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:47

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XMhhUgQCWZ7fb713NwzWfdicIyQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/OBgMLa6cpphjwnZZICyCHxiO.gif?f=user_large

Hoogtepunt van de Klassieker.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

Verwijderd

Doe eens normaal zeg, alsof PSV zo’n geweldig team heeft. Beetje respect naar van Nistelrooy is wel op zijn plaats. Het is wel een dingetje tegenwoordig met de supporters en het disrespect.

• carpebios
ElPaco schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:44:
Wat een grafwedstrijd. Lijkt me dat heel de selectie excl Simons zo naar huis mag lopen? Echt niemand lijkt te willen voetballen. Daar erger ik me het meeste aan. Als je het niet kan en daardoor punten verliest, prima. Shit happens en er zijn altijd wel betere.

Maar dit hele team wil gewoon niet. Het boeit ze allemaal niks en ze werken er niet voor. Uit niks blijkt dat ze zin hebben in het spelletje en dat ze er voor willen gaan.
Dit.

Maar het is een parallelproces. In het bestuurd interesseert het ze ook helemaal niets sinds boekjesschrijver Toon. Raad van toezicht doet niets, bestuur doet niets, coach doet helemaal niets, zit nul passie in, 0 lijnen, 0 idee. En dat werkt dan weer door in de spelers. Die denken aan hun volgende aankoop ipv winnen.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:55

gws24

Thinking is hard!

Napo schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:36:
Hoe werkt dat overigens met laat vlaggen voor buitenspel? Is dat de VAR die iets aangeeft of de grensrechter die het richting de scheidsrechter aangeeft en afwacht ?
Het laatste, de VAR kijkt alleen bij een doelpunt of het buitenspel is.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• dglavimans
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:47:
[...]

Doe eens normaal zeg, alsof PSV zo’n geweldig team heeft. Beetje respect naar van Nistelrooy is wel op zijn plaats. Het is wel een dingetje tegenwoordig met de supporters en het disrespect.
Met dit materiaal moet je gewoon meedoen om de titel hoor

• Napo
  • Niet online
gws24 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:47:
[...]
Het laatste, de VAR kijkt alleen bij een doelpunt of het buitenspel is.
Dat de VAR niets mag is bekend, en mag inderdaad hopen dat het geen factor is.
Waarom de scheidsrechter het dan zou ophouden als de grensrechter overtuigd is vraag ik me dan wel af.

• Napo
  • Niet online
dglavimans schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:49:
[...]

Met de verkoop van Gakpo doe je wel een stap op de plaats. Dat je daarmee je ambities wat opzij schuift lijkt me evident. Dan alsnog plek drie moeten halen lijkt me evident Zeker als je naar het verloop van dit seizoen kijkt.

Verwijderd

dglavimans schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:49:
[...]

Sarcastisch bedoeld zeker? Op Simons na is dit team niks bijzonders.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2023 18:52 ]

• dglavimans
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2023 @ 18:51:
[...]

Sarcastisch bedoeld zeker? Op Simons na is dit team niks bijzonders.
Het is de Eredivisie heh, of nemen we bij PSV al genoegen met minder dan de titel
Pagina: 1 ... 262 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023