Er was zeker contact, maar die pijn viel wel mee gezien de wonderbaarlijke genezingNapo schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:25:
Het contact is er zeer zeker, de pijn dan ook waarschijnlijk.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
WHUUUUUUUUT!!!!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Uiteindelijk welQuad schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:26:
Het is niet anders. Feyenoord de betere, met name de 2e helft gedomineerd.
Met dank aan Makkelie, met 10 man had ik het nog moeten zien
Yep, daar houd ik het ook bij. Voor Ajax is het niet anders dan wachten op fouten bij Feyenoord en zelf alles winnen. Ik verwacht ook dat Feyenoord kampioen wordt, ze verdienen het m.i. ookQuad schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:26:
Het is niet anders. Feyenoord de betere, met name de 2e helft gedomineerd.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Feyenoord gespeelt als een kampioen en terecht gewonnen. Lijkt me dat ze dit niet meer weg gaan geven.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
9 manExocet schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:27:
[...]
Uiteindelijk wel
Hup PSV!
[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 19-03-2023 16:28 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik vind verliezen prima maar ik ben doodziek van die Makkelie. Hoezo mag Feyenoord geen tweede gele kaart krijgen. Je speelt gewoon tien tegen twaalf op deze manier.
XXXVI
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Totaal niet verwacht. Wellenreuther die een bal pakt, die hij nooit zou pakken. Beide ploegen die een rode kaart moesten krijgen. Superblij met de winst
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
fixed that for youRubman schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:28:
Lekker hoor, Makkelie eindelijk weer eens gewonnen in de Arena
Denk eerder dat Berghuis de pik op Feyenoord heeftFreakNL schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:10:
Wat zullen die Feyenoorders de pik op Berghuis hebben nuβ¦
Het is zonde voor ze maar ik zie Feyenoord geen kampioen worden behalve als bij Ajax de klad er weer in komtβ¦
Wat een bullshit eigenlijk. Je fluit hier een duel wat een βkampioenswedstrijdβ is. Fluit gewoon volgens de regels en spaar ze niet.
Helaas moet je het ermee doen en heeft Ajax de tweede helft te weinig laten zien.
Feyenoord met Slot een gouden trainer in dienst. Zet het spul goed neer. Kokcu bij vlagen ook super.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Dus dankje Rotterdam!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het is je gegund. Geniet ervan
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ajax?Gunner schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:29:
Wat is er mooier dan dat ene woord?
Je hebt er maar moeilijk mee zo te zien :-)
Scorito: FC Bal op ons dak
Hou op. Ajax speelde de 2e helft amper mee.Exocet schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:27:
[...]
Uiteindelijk wel
Ajax.Gunner schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:29:
[edit]zie dat ik rijkelijk wat langzamer ben dan @Exocet ...
[ Voor 18% gewijzigd door toolkist op 19-03-2023 16:31 ]
Flink werk aan de winkel deze zomer voor Ajax. Plek 2 zie ik ook niet gebeuren met nog topwedstrijden voor de deur.
Zou jij niet boos zijn als scheidsrechterlijke dwalingen je het kampioen kunnen kosten?Spike-man schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:30:
[...]
Je hebt er maar moeilijk mee zo te zien :-)
Baas die KokΓ§u!
[ Voor 27% gewijzigd door OMX2000 op 19-03-2023 16:31 ]
Precies de kampioenswedstrijd is gespeeld!!Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:30:
Yessssssss. Kampioenschap kan haast niet meer mis gaan!!!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Mijn spiegelbeeld.Gunner schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:29:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak Β©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nee Brienenoord
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wat context svp? Hier is uiteraard meteen de tv uitgegaankrissie100 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:30:
Walgelijk interview
Ja en nee. In de loop der jaren heb ik ook wel geleerd dat er nog 33 andere wedstrijden gespeeld worden.Terranova schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:30:
[...]
Zou jij niet boos zijn als scheidsrechterlijke dwalingen je het kampioen kunnen kosten?
Scorito: FC Bal op ons dak
En dan win je.Exocet schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:31:
Kokcu ook voornamelijk met Ajax bezig dus
Tenenkrommend interview nu ook. Hij haalt net Amsterdam er niet bijβ¦sNielz123 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:21:
Die Kokcu lijkt Tadic wel met zijn gezeur
[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 05-04-2023 10:45 . Reden: Geen naamverbasteringen of plaatsen met het kenteken noemen aub. ]
Slechte winnaars hierTerranova schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:30:
[...]
Zou jij niet boos zijn als scheidsrechterlijke dwalingen je het kampioen kunnen kosten?
Een rancuneuse Kokcu.toolkist schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:31:
[...]
Wat context svp? Hier is uiteraard meteen de tv uitgegaan
One loveExocet schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:31:
Kokcu ook voornamelijk met Ajax bezig dus
Wat een moment om punten te pakken. Als we op de Coolsingel eindigen mag hij vooraan staan.chengbondkwok schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:30:
Ik zei dat Wellenreuter geen puntenpakker was..... Maar die redding was wel een driepunter.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja zoals die penalty die PSV tegen kreeg tegen Feyenoord waardoor ze die 2 punten te kort kwamen om Ajax voor te gaan. Of die keer dat Martinez geen rood kreeg voor trappen tegen PSV. Die bal die wel/niet uit was.Terranova schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:30:
[...]
Genoeg dwalingen, in de loop van een seizoen middelt het mooi uit en staat de terechte winnaar bovenaan
Graag over 2 weken puntverlies danRussel88 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:32:
Dit is lekker. Helaas winnen we lastig tegen de kleintjes, maar dit mogen we niet meer laten glippen.
Oh wacht, wij zijn ook geen kleintje meer
Het viel wel mee.PWM schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:32:
Heb het topic niet open gehad. Nu ik er even snel doorheen scroll, denk ik dat dat een juiste keuze was
Het belangrijkste is speltip 7: weet wanneer je moet stoppen. En dat is vaak direct na het laatste fluitsignaal
Goed, laten we de scheidsrechter maar even buiten beschouwing laten.. maar verder sta ik hier nog steeds achter.toolkist schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:03:
[...]
Bij deze alvast een mooie en hopelijk eerlijke wedstrijd toegewenst, waarin degene die wint de terechte winnaar is, hopelijk zonder enige dubieuze beslissingen van de scheids.
En als dat dan zondag middag Feyenoord blijkt te zijn, dan so be it.
Feyenoord was vandaag gewoon beter⦠En het was voor mij ook geen duidelijk rood.
Als PSV fan is het toch wel vermakelijk om Ajacieden eens ontevreden over de scheids te zienElPaco schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:33:
[...]
Ja zoals die penalty die PSV tegen kreeg tegen Feyenoord waardoor ze die 2 punten te kort kwamen om Ajax voor te gaan. Of die keer dat Martinez geen rood kreeg voor trappen tegen PSV. Die bal die wel/niet uit was.
Genoeg dwalingen, in de loop van een seizoen middelt het mooi uit en staat de terechte winnaar bovenaanAjax was het merendeel van de 1e helft beter, Feyenoord heel de 2e helft.
Was het ook. Ik deed mijn laptop net niet dicht. Zag de bui al aankomenVos schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:32:
Ook Kokcu vond het rood.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
PSN: Finally_Chris
Er zijn zowel momenten voor als tegen Ajax geweest, niet alleen maar tegen. Ik moest zelf bij de wissel van zowel Klaassen die erin kwam als Brobbey dat (ik begrijp die wissel wel, want je wil en moet eigenlijk winnen als Ajax zijnde) dat het nog wel eens mis kon lopen. Dat gebeurde dan wel maar anders dan dat ik had verwacht.
Op basis van de tweede helft zat de winst er aan te komen, over de hele wedstrijd was een gelijkspel wellicht terecht.jbdeiman schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:36:
Ik was wel benieuwd, maar zoals altijd wordt er weer vooral naar de arbitrage gewezen. De 2e helft was Feyenoord degene die wel voetbalde en wel wilde, dat ligt niet aan de scheidsrechter.
Er zijn zowel momenten voor als tegen Ajax geweest, niet alleen maar tegen. Ik moest zelf bij de wissel van zowel Klaassen die erin kwam als Brobbey dat (ik begrijp die wissel wel, want je wil en moet eigenlijk winnen als Ajax zijnde) dat het nog wel eens mis kon lopen. Dat gebeurde dan wel maar anders dan dat ik had verwacht.
Maar als het je een half uur met 10 man staat, is het natuurlijk een andere wedstrijd
Vind je het gek als de arbitrage er ook reden toe geeft? Al was Feyenoord 100x beter, het maakt niet uit totaal niet uit, omdat ze al in de 1e helft met 9 man moesten staan.jbdeiman schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:36:
Ik was wel benieuwd, maar zoals altijd wordt er weer vooral naar de arbitrage gewezen. De 2e helft was Feyenoord degene die wel voetbalde en wel wilde, dat ligt niet aan de scheidsrechter.
Is toch niet heel raar? De actie van Slot door hem meteen te wisselen bevestigde dat alleen maar.jbdeiman schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:36:
Ik was wel benieuwd, maar zoals altijd wordt er weer vooral naar de arbitrage gewezen.
En als zelfs Feyenoorders als El Ahmadi de overtreding van Idrissi rood vinden...
Zit het je dwars?
Volgens mij hadden er over en weer wel wat meer kaarten getrokken mogen worden. Kudus bijvoorbeeld.
dus eigenlijk zijn de kleine clubs de klos? daarom wordt Emmen nooit kampioen nou snap ik hetFreakNL schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:34:
Ajacieden die hier zeuren over de scheids hebben ook een bord voor hun kop. Ajax krijgt per jaar een punt of 4 a 5 cadeau van de arbitrage. Net als de rest van de topclubsβ¦
Feyenoord was vandaag gewoon beter⦠En het was voor mij ook geen duidelijk rood.
Kansloze vergelijking, 2 rode kaarten in de 1e helft en 1 halverwege de 2e helft tov een rode kaart in de laatste paar minuten. Zeer gelijkwaardig...Rubman schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:38:
[...]
Zit het je dwars?
Volgens mij hadden er over en weer wel wat meer kaarten getrokken mogen worden. Kudus bijvoorbeeld.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De lokale dealers hebben weer volop voorraad? Past wel inderdaadph4ge schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:40:
Mooi al dat vuurwerk in de buurt, en ik woon niet eens in Rotterdam.
XXXVI
Eerlijk is het wel vaak de kleinere clubs die de klos zijn jabie100 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:38:
[...]
dus eigenlijk zijn de kleine clubs de klos? daarom wordt Emmen nooit kampioen nou snap ik het
Zowel wij, AZ als PSV laten echt nog wel punten liggen, daarom alvast een voorzichtige felicitatie aan de Feyenoorders
Nagenoeg zeker ja.Superkiwi schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:42:
6 punten los met nog slechts 8 wedstrijden te spelen, dat kan toch niet meer mis?
Zowel wij, AZ als PSV laten echt nog wel punten liggen, daarom alvast een voorzichtige felicitatie aan de Feyenoorders
90.9% - Following their 2-3 win over Ajax, the Stats Perform predictor now gives Feyenoord 90.9% chance of winning the Eredivisie 2022-23. Favourites. pic.twitter.com/Bzg5E83vSK
β OptaJohan (@OptaJohan) 19 maart 2023
Nu kan je zeggen dat Feyenoord wint door de scheidsrechter (en ja, ze komen goed weg), maar vergeet dan even niet alle dwalingen waardoor Feyenoord 8 punten misgelopen is tot nu toe.
Feyenoord het hele seizoen nog geen overwinning gestolen en vandaag voor het eerst gemazzeld met de scheids. Als ze kampioen worden: terecht!
competitievervalsing dus niet meer niks minder bahdglavimans schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:42:
[...]
Eerlijk is het wel vaak de kleinere clubs die de klos zijn ja
Je merkt aan alle Feyenoord supporters her en der dat ze nog altijd de angst hebben dat alles in elkaar dondert na een achterstand of tegenslag. Maar het Feyenoord van Slot is niet het Feyenoord van al zijn voorgangers. Dit Feyenoord heeft een concept, kan zelf ook voetballen en dan kun je altijd weer terug komen.
En nu volgende week geen gekke dingen doen!
Over het hele seizoen levelt het totaal niet, dat is gewoon een fabeltje die gebruikt wordt om geen onderzoek te hoeven doen.donleone83 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:44:
Ach, zoals alle Ajacieden hier continu zeiden bij beslissingen dit seizoen die duidelijk in het nadeel van Feyenoord waren: over het hele seizoen levelt het wel.
Nu kan je zeggen dat Feyenoord wint door de scheidsrechter (en ja, ze komen goed weg), maar vergeet dan even niet alle dwalingen waardoor Feyenoord 8 punten misgelopen is tot nu toe.
Feyenoord het hele seizoen nog geen overwinning gestolen en vandaag voor het eerst gemazzeld met de scheids. Als ze kampioen worden: terecht!
Nou heb ik ook totaal geen zin om er onderzoek naar te doen
Het is inderdaad te hopen dat er geen blessures uit de interlandweek komenD-e-n schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:46:
En nu volgende week geen gekke dingen doen!
Ik ben het wel met je eens. Ik zie het ook niet gebeuren dat Feyenoord nog drie keer de winst pakt door scheidsrechterlijke beslissingen πTerranova schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:46:
[...]
Over het hele seizoen levelt het totaal niet, dat is gewoon een fabeltje die gebruikt wordt om geen onderzoek te hoeven doen.
Nou heb ik ook totaal geen zin om er onderzoek naar te doen![]()
Het zou voor jou misschien wel goed zijn voor je gemoedstoestand om daar de rest van de dag eens in te duikenTerranova schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:46:
[...]
Over het hele seizoen levelt het totaal niet, dat is gewoon een fabeltje die gebruikt wordt om geen onderzoek te hoeven doen.
Nou heb ik ook totaal geen zin om er onderzoek naar te doen![]()
Dan heb je mazzel en als de scheidsrechter Γ©n var geel voldoende vinden zal het op het randje zijn geweest en was rood ook niet terug gedraaid als Makkelie dat had gegeven.toolkist schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:38:
[...]
Is toch niet heel raar? De actie van Slot door hem meteen te wisselen bevestigde dat alleen maar.
En als zelfs Feyenoorders als El Ahmadi de overtreding van Idrissi rood vinden...
Over en weer vond ik Makkelie overigens zwak in die zin dat de ene kant op iets geen kaart was en andersom wel. Dit gebeurde beide kanten op.
Natuurlijk wordt het anders als je zo snel met een man minder staat, maar slecht verliezen is ook een vak. Lang verhaal kort, kwam Ajax net te kort. Feyenoord heeft gemazzeld met Hartman, die had rood kunnen (en misschien moeten) hebben. Is niet gegeven en was in de eerste helft. Ajax gaat zelfs met een voorsprong de rust in, maar het ligt echt aan de scheidsrechter hoor. De spelers waren goed en daar ligt het niet aan.
We hebben dus nog wat scheidsrechterlijke beslissingen in ons voordeel tegoeddonleone83 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:44:
maar vergeet dan even niet alle dwalingen waardoor Feyenoord 8 punten misgelopen is tot nu toe.
Dergelijke ongefundeerde verdachtmakingen voegen niets toe.
[ Voor 77% gewijzigd door tweakduke op 19-03-2023 17:50 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nee, ik weet namelijk toch al wat er uit gaat komen. Ajax krijgt stelselmatig slechte beslissingen tegen omdat scheidsrechters vaak genoeg teams sparen die dik achter staan.sNielz123 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:48:
[...]
Het zou voor jou misschien wel goed zijn voor je gemoedstoestand om daar de rest van de dag eens in te duiken
Al zal dat bij Feyenoord en Psv niet veel anders zijn.
Tuurlijk in de eerste helft met 9 man, weet niet waar je dat vandaan haalt maar redelijk overdreven niet?Terranova schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:39:
[...]
Kansloze vergelijking, 2 rode kaarten in de 1e helft en 1 halverwege de 2e helft tov een rode kaart in de laatste paar minuten. Zeer gelijkwaardig...
Maar goed dit is supporter voor de een tegenover de andere dus eruit komen zullen we niet.
Ik ben in ieder geval blij met de winst.
Deze foto heb ik een half jaar geleden ook gezien, dat is niet van vandaag toch?
[ Voor 34% gewijzigd door tweakduke op 19-03-2023 17:51 . Reden: Quote aangepast ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hij praat wel iets tΓ© veel met de scheidsrechter. Het hele seizoen al.
[ Voor 35% gewijzigd door tweakduke op 19-03-2023 17:52 . Reden: Quote aangepast ]
Hartman verdiende 2e geel en Idrissi een directe rode.Rubman schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:50:
[...]
Tuurlijk in de eerste helft met 9 man, weet niet waar je dat vandaan haalt maar redelijk overdreven niet?
Maar goed dit is supporter voor de een tegenover de andere dus eruit komen zullen we niet.
Ik ben in ieder geval blij met de winst.
Dus nee, niet overdreven.
Ik bedoel.. Is dat niet in de kuipcarpebios schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:51:
[...]
Deze foto heb ik een half jaar geleden ook gezien, dat is niet van vandaag toch?
Of Antony die Malacia een vuist van achteren verkocht. Was βeen aaitjeβ.Vrietje schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:52:
Ik meen mijn nog een Ajacied 1 of 2 seizoenen geleden te herinneren die geen rode kaart of schorsing kreeg voor natrappen na nagetrapt te te hebben omdat hij niet de intentie gehad zou hebben.
Verwijderd
Het zit je echt hoog of niet?Terranova schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:52:
[...]
Hartman verdiende 2e geel en Idrissi een directe rode.
Dus nee, niet overdreven.
Het was niet de intentie die destijds het probleem was, het was de intensiteit die te laag was om daar rood voor te geven.Vrietje schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:52:
Ik meen mijn nog een Ajacied 1 of 2 seizoenen geleden te herinneren die geen rode kaart of schorsing kreeg voor natrappen na nagetrapt te te hebben omdat hij niet de intentie gehad zou hebben.
De spelregels zijn er niet beter op geworden door dit soort vage zaken mee te nemen edoch, conform de spelregels, terecht geen rood. Hoe oneens ik het ook ben met de spelregel an sich.
[ Voor 8% gewijzigd door Napo op 19-03-2023 16:55 ]
Zeg gewoon dat Feyenoord goed is weggekomen, hoeft niet betekenen dat je zegt dat Feyenoord slechter was. Maar dat is blijkbaar moeilijk voor sommige mensen.piotr123 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:55:
Zeg nou gewoon dat Feyenoord beter was. Als de grootste kwal van Ajax zegt dat je naar jezelf moet kijken, dan moeten de supporters dat zeker doen
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
β’ Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
β’ Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en BelgiΓ«.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
:strip_exif()/f/image/mTA9czn3wHkUdelQ5P2wZ1OD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)