Wat ik al zei; ik heb geen goed gevoel bij hoe deze selectie tot stand is gekomen. Ik zie ons er wel met 3-1 af gaan vandaagGynnad schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 14:49:
En daar is de 1-0 voor Vitesse al
Maar, Vitesse heeft helemaal geen scorend vermogen, hoe kan dat?
Nee, zou mooi zijn als, ondanks het dramatische voorseizoen en de onzekerheid, Vitesse deze wedstrijd weet te winnen
Nee, zou mooi zijn als, ondanks het dramatische voorseizoen en de onzekerheid, Vitesse deze wedstrijd weet te winnen
Slecht gekeept, die Rasmussen bakt er tot heden ook niks van.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik denk dat de speler te hoog opsprong.toolkist schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 14:52:
Hoezo is dat nou weer geen geel?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik ben er heel, heel blij mee dat ie niet in een Ajax shirt rondloopt. Ouwe knarren hebben we genoeg.Joel22 schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 23:52:
Ik snap dus niet dat Ajax niet Dost heeft gehaald als pinchhitter. Volgens mij toch in de 16 zelfs van Europees niveau. Nouja leuk voor Utrecht!
Was bij Seuntjes tegen Ajax ook al.. Wellicht hebben de scheidsrechters een weddenschap dat degene die als 1e rood geeft een rondje moet geven ofzo?Megupe schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 09:27:
[...]
hoe kan het dat die slager geen 2e geel kreeg?
Toch totale onzin om geen geel te geven omdat hij 5 minuten daarvoor ook al geel had ontvangen
mijn opmerking ging ook over seuntjestoolkist schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 14:54:
[...]
Was bij Seuntjes tegen Ajax ook al.. Wellicht hebben de scheidsrechters een weddenschap dat degene die als 1e rood geeft een rondje moet geven ofzo?
Timber gaat gewoon bijtekenen, groot gelijk dat ze nu de focus leggen op nieuwe spelers en dan begin september met hem om de tafel gaan zitten. (dat is mijn inschatting tenminste)Exo81 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 11:22:
[...]
Jij bent ook een uitzondering, jouw reacties zijn vaak rationeel en goed onderbouwd![]()
Veel beter dan bijvoorbeeld de artikelen op VI.nl met die marco timmer. Ik heb een pro abonnement maar veel artikelen zijn echt om te huilen, die stellen doodleuk dat psv heel aanvallend speelt en staren en framen ajax als de club die geld over de balk gooit zonder stil te staan dat er voor ruim 120 miljoen is verkocht waardoor de selectie defacto minder waard is en nog niet goed op elkaar is ingespeeld (zie ook gister tegen fortuna de zoektocht naar juiste opstelling)
@Exocet je hebt helemaal gelijk wb Timber. Die heeft volgend jaar nog maar jaar contract en gaat daardoor veel minder opbrengen. Echt de betonrot van dit Ajax. Financieel gezien was het beter geweest dat ze timber ipv martinez hadden verkocht aangezien hij nog veel langer vastlag.
Het risico van halsoverkop te vroeg lijkt me vooral dat je teveel betaalt, ik neem aan dat er wel van te voren al lijstjes zijn van wie ze zouden willen aantrekken als het nodig is.D-e-n schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 14:49:
[...]
Dat wachten was waarschijnlijk noodzakelijk. Je ziet overal nog transfers dus nu worden er pas vaak knopen doorgehakt bij spelers en verkopende clubs. Liever weloverwogen te laat dan hals over kop te vroeg.
Nu loopt er een selectie die nog geen eenheid is en dat gaat je de eerste speelronden veel puntverlies opleveren. Overigens zie ik best wel de individuele kwaliteit van sommige nieuwe krachten al, maar het collectief is nu(nog) te zwak. Tegen ajax of psv hadden we al 5-0 achter gestaan.
1-1
Lol, je kunt je man inderdaad ook op 45 meter afstand dekken... Wat was die back van Vitesse aan het doen?
Goed afgerond, maar ook slecht van de verdediging.
Mijn voorspelling is 1-2, dus alles gaat nog volgens plandr.lowtune schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 14:50:
[...]
Wat ik al zei; ik heb geen goed gevoel bij hoe deze selectie tot stand is gekomen. Ik zie ons er wel met 3-1 af gaan vandaag
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Uiteraard gun ik jou de maximale score in je voetbalpool, maar ik moet het nog zienGynnad schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 15:02:
[...]
Mijn voorspelling is 1-2, dus alles gaat nog volgens plan
Het is vaak ook het moment waarop een speler beschikbaar komt. En dan teveel betalen is soms ook een kwestie van dan niet kunnen betalen.dr.lowtune schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 15:00:
[...]
Het risico van halsoverkop te vroeg lijkt me vooral dat je teveel betaalt, ik neem aan dat er wel van te voren al lijstjes zijn van wie ze zouden willen aantrekken als het nodig is.
Het is niet dat Vitesse zo'n geweldige selectie heeft, die hebben ze zomer toch behoorlijk ingeleverd.dr.lowtune schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 15:03:
[...]
Uiteraard gun ik jou de maximale score in je voetbalpool, maar ik moet het nog zien
Eens. Maar bij Feyenoord zijn er toch ook best wel bepalende smaakmakers vertrokken, en je weet denk ik wel hoe “dun” de bank bij Feyenoord is/was (dus gewoon nog is)Gynnad schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 15:05:
[...]
Het is niet dat Vitesse zo'n geweldige selectie heeft, die hebben ze zomer toch behoorlijk ingeleverd.
Ik denk net buitenspel.
Nu maar affluiten dan?Gynnad schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 15:02:
[...]
Mijn voorspelling is 1-2, dus alles gaat nog volgens plan
Ik denk net niet 😋OPSLAGHOND schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 15:11:
Ik denk net buitenspel.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Net binnen dus, Danilo heeft z’n teennagels geknipt, had hij dat niet gedaan, dan was het buitenspelOPSLAGHOND schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 15:11:
Ik denk net buitenspel.
Ik denk het wel, maar het was gewoon niet vast te stellen met dat rare beeld.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je kunt nu wat anders gaan doen, de eindstand staat op het scorebord.
Rasmussen toch wel erg zwak…. Dat moet echt beter, een cv die zo speelt zorgt voor veel teveel onrust.
Had leuk geweest als Timber naar Ajax was gegaan. Had je na de broertjes De Boer weer een tweeling bij Ajax.
2-2
Rasmussen weer ontluisterend zwak.
Rasmussen pak je koffers maar weer
Er moet duidelijk een linksback bij. Kan Pedersen naar rechts en Geertruida centraal naast Trauner gaan spelen.
Sodeju, mooi doelpunt hoor.
Mooie goal
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat gebeurt hier joh
Er komt gewoon een vervanger voor Senesi naar ik mag hopendonleone83 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 15:49:
Er moet duidelijk een linksback bij. Kan Pedersen naar rechts en Geertruida centraal naast Trauner gaan spelen.
Lekker!
Nu nog eentje maken, want Rasmussen gaat er nog wel eentje weggeven.
Ik hoop van niet. Tijd om Geertruida centraal neer te gaan zetten. Kan je beter investeren in een goede back. Geertruida is gemaakt voor het voetbal dat Feyenoord onder slot speelt: krachtig, snel, schuift door naar het middenveld.D-e-n schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 15:50:
[...]
Er komt gewoon een vervanger voor Senesi naar ik mag hopen
Hoppa
Die keeper moet je eraf halen, die kun je niet laten staan.
Die kan met Rasmussen bij FC BalOpHetDak.OPSLAGHOND schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 15:55:
Die keeper moet je eraf halen, die kun je niet laten staan.
Weer een mooie aanval.
Is Gorter niks voor Vitesse?
Zonder grappen, een nieuwe keeper is wel een must ja. Maar ook een creatieve middenvelder. En eigenlijk nog wel meer. Het wordt een zwaar seizoen zo.OPSLAGHOND schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 15:58:
Is Gorter niks voor Vitesse?
Onverwacht! (Maar ben er blij mee!). Szymanski toch wel een uitblinker, Dilrosun en Danilo waren ook lekker bezig. Timber wat weinig gezien en Rasmussen is er duidelijk nog niet klaar voor.
Edit: voor de liefhebbers van Ten Hag; die heeft een slechte wedstrijd…
Edit: voor de liefhebbers van Ten Hag; die heeft een slechte wedstrijd…
[ Voor 17% gewijzigd door dr.lowtune op 07-08-2022 16:29 ]
Één zwaluw maakt nog lang geen zomer, weten we als Feyenoord fans al decennia helaas, maar wat ik vandaag zag stemt mij tevreden. Tuurlijk ging er nog zat mis en moet het elftal op elkaar ingespeeld raken, maar je hebt op het middenveld en in de aanval veel keuzes waardoor het team ook niet meteen veel zwakker wordt van wissels en er veel concurrentie gaat ontstaan. Als straks Giménez er bij is heb je, wie er ook speelt, voor Eredivisie begrippen echt een sterke bank. Als je ziet dat je Toornstra en Idrissi in kan laten vallen en je nu ook nog Kokcü mist plus dat Paixão naar verwachting nog komt en Giménez straks speelgerechtigd is, heeft dit elftal in ieder geval in de breedte kwaliteit er bij gekregen. We gaan kijken wat dat waard is in een lang seizoen. Nu nog wat geld in de verdediging pompen.
Dit is wel echt sneu, gister in de wedstrijd tegen PSV viel Sávio bij de aller laatste actie van de wedstrijd tegen Kieftenbeld van Emmen. Het zag er toen al niet lekker uit en de speler werd tot redelijk lang na de wedstrijd nog geholpen op het veld. Blijkbaar dus kruisbandblessure en zijn seizoen zit er nu al op. Met 32 jaar is het de vraag of je daarna nog terug gaat komen.
https://www.vi.nl/nieuws/...en-voor-fc-emmen-aanwinst
Zijn enige wapenfeit bij zijn rentree in de Eredivisie na 7 jaar, is dus een eigen doelpunt..
Verwijderd
Oh, BAH!!! Dani de Wit.
Wat ben jij vies bezig.
Eerst een Elleboog geven, en dan op de grond gaan liggen en naar je hoofd grijpen en doen alsof je je hoofd "per ongeluk" gebruikte.
Ellboog van de week gaat naar jou, Dani.
En, acteer prestatie ook.
Edit : Mooi, de VAR gaat ernaar kijken.
Van mij mag dat rood zijn.
Edit 2 : Huh? Voor geel mag je toch de VAR niet gebruiken?!?!
Wat ben jij vies bezig.
Eerst een Elleboog geven, en dan op de grond gaan liggen en naar je hoofd grijpen en doen alsof je je hoofd "per ongeluk" gebruikte.
Ellboog van de week gaat naar jou, Dani.
En, acteer prestatie ook.
Edit : Mooi, de VAR gaat ernaar kijken.
Van mij mag dat rood zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2022 18:25 ]
Nee maar wat de commentator zegt lijkt hier te zijn. De VAR vind het rood en laat de scheids komen die kan dan doen wat hij wil. In dit geval vond de scheids het dus geel.Verwijderd schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 18:23:
Dat theater van de Wit was inderdaad niet nodig.
Ja dus? Iedereen heeft wel eens een ongelukkige wedstrijd /ongelukkig moment. Ik denk dat hij best belangrijk had kunnen zijn voor Emmen dit jaar.ParaDroid2 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 18:10:
Zijn enige wapenfeit bij zijn rentree in de Eredivisie na 7 jaar, is dus een eigen doelpunt..
Er zijn er vast meer geweest die slecht begonnen en het toch nog prima hebben gedaan.
Verwijderd
Moet wel zeggen, dat van alle ploegen dit weekend.
Go Ahead toch wel de minste indruk maakt.
Het René Hake effect zullen we maar zeggen?
Oh nee, ik bedoel dat juist als aanvulling dat het triest is dat ie er dan nu al voor het seizoen uit ligt. Vervelende wedstrijd voor hem met een verschrikkelijk einde.ElPaco schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 18:27:
[...]
Ja dus? Iedereen heeft wel eens een ongelukkige wedstrijd /ongelukkig moment. Ik denk dat hij best belangrijk had kunnen zijn voor Emmen dit jaar.
Er zijn er vast meer geweest die slecht begonnen en het toch nog prima hebben gedaan.
Dan begreep ik je verkeerd, excusesParaDroid2 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 18:35:
[...]
Oh nee, ik bedoel dat juist als aanvulling dat het triest is dat ie er dan nu al voor het seizoen uit ligt. Vervelende wedstrijd voor hem met een verschrikkelijk einde.
Dat is voor Emmen echt een hele fikse domper jaElPaco schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 17:58:
Dit is wel echt sneu, gister in de wedstrijd tegen PSV viel Sávio bij de aller laatste actie van de wedstrijd tegen Kieftenbeld van Emmen. Het zag er toen al niet lekker uit en de speler werd tot redelijk lang na de wedstrijd nog geholpen op het veld. Blijkbaar dus kruisbandblessure en zijn seizoen zit er nu al op. Met 32 jaar is het de vraag of je daarna nog terug gaat komen.
Een uitzondering op wat?Exo81 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 11:22:
[...]
Jij bent ook een uitzondering, jouw reacties zijn vaak rationeel en goed onderbouwd
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat pro abonnement heb ik ook maar vind ik ook erg matig. Daarnaast zijn ze een beetje allerlei bullshit aan het pushen naar pro of erger nog ze verstoppen een voorheen 'standaard filmpje' onder de noemer 'pro'.Exo81 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 11:22:
[...]
Jij bent ook een uitzondering, jouw reacties zijn vaak rationeel en goed onderbouwd![]()
Veel beter dan bijvoorbeeld de artikelen op VI.nl met die marco timmer. Ik heb een pro abonnement maar veel artikelen zijn echt om te huilen, die stellen doodleuk dat psv heel aanvallend speelt en staren en framen ajax als de club die geld over de balk gooit zonder stil te staan dat er voor ruim 120 miljoen is verkocht waardoor de selectie defacto minder waard is en nog niet goed op elkaar is ingespeeld (zie ook gister tegen fortuna de zoektocht naar juiste opstelling)
Ook daar zijn de journalisten niet helemaal 'onafhankelijk' en wordt er vooral zo geschreven dat het omzet genereert hetgeen erg jammer is.
Ik heb zojuist (achteraf) een heleboel moeten knippen. Jammer, ik dacht dat we de trend van afgelopen seizoen door konden zetten qua knippen (dat is een positieve opmerking).
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Sorry hoor, maar het gaat hier al zeer lange tijd goed. Dan maak ik een opmerking over PSV en zeg tegen iemand dat hij niet moet happen met twee woorden: "don't feed", oke 3 eigenlijk, en dat wordt gemodereerd, terwijl er ook andere opmerkingen geplaatst worden over bepaalde clubs. Buiten proportioneel vind ik het.Outerspace schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:00:
[mbr]Ik heb zojuist (achteraf) een heleboel moeten knippen. Jammer, ik dacht dat we de trend van afgelopen seizoen door konden zetten qua knippen (dat is een positieve opmerking).[/]
Maar goed, dit zal ook wel weer gemod worden, omdat carpebios het zegt.
Let's cut the crap even.
Met hoe de 1e speelronde is gegaan. Denk ik dat degene met de beste verdediging kampioen wordt. De aanval van Feyenoord, PSV en Ajax doet niks voor elkaar onder. Maar de verdediging van alledrie was gewoon om te huilen. Over 3/4 wedstrijden zal wat duidelijker zijn wat de verhoudingen zijn.
Ik vond Bijlow er ook niet altijd goed uitzien bij Feyenoord. Wat me zorgen baart.
Met hoe de 1e speelronde is gegaan. Denk ik dat degene met de beste verdediging kampioen wordt. De aanval van Feyenoord, PSV en Ajax doet niks voor elkaar onder. Maar de verdediging van alledrie was gewoon om te huilen. Over 3/4 wedstrijden zal wat duidelijker zijn wat de verhoudingen zijn.
Ik vond Bijlow er ook niet altijd goed uitzien bij Feyenoord. Wat me zorgen baart.
Je hebt duidelijk het eea gemist (ik heb in 30 berichten moeten knippen) en alleen naar je eigen bericht gekekencarpebios schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:04:
[...]
Sorry hoor, maar het gaat hier al zeer lange tijd goed. Dan maak ik een opmerking over PSV en zeg tegen iemand dat hij niet moet happen met twee woorden: "don't feed", oke 3 eigenlijk, en dat wordt gemodereerd, terwijl er ook andere opmerkingen geplaatst worden over bepaalde clubs. Buiten proportioneel vind ik het.
Maar goed, dit zal ook wel weer gemod worden, omdat carpebios het zegt.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Na een snelle blik op de ranglijst zijn voor nu dus AZ, Excelsior, Heerenveen en Sparta favorietOMX2000 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:12:
Met hoe de 1e speelronde is gegaan. Denk ik dat degene met de beste verdediging kampioen wordt.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Bij Ajax missen ze dan ook twee verse aankopen/versterkingen (Bassey en Sanchez) en een vaste waarde (Alvarez). Ik weet niet of PSV en/of Feyenoord nog verdedigers missen of gaan aantrekken.OMX2000 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:12:
Let's cut the crap even.
Over Bijlow hoef je je overigens geen zorgen te maken, die ligt toch zo weer plat.
Maar wat daar nog achter staat is veel minder goed ...
Branthwaite hebben we (bij het grote PSV) nog niet in actie gezien. Verder is Boscagli nog een half jaar geblesseerd. Mauro Junior heeft heel veel in de verdediging gestaan en ligt er nog een paar weken uit.OPSLAGHOND schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:18:
[...]
Bij Ajax missen ze dan ook twee verse aankopen/versterkingen (Bassey en Sanchez) en een vaste waarde (Alvarez). Ik weet niet of PSV en/of Feyenoord nog verdedigers missen of gaan aantrekken.
Die ene wedstrijd van Jong PSV dat Branthwaite (1 helft) zag hij er vrij solide uit.
Dat stukje over de aanval zal niet iedereen met je eens zijn maar ik ben het wel eens dat verdediging meer gaat zeggen. En dan niet per se verdediging maar meer de organisatie en structuur op het veld.OMX2000 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:12:
Let's cut the crap even.
Over vier wedstrijden weten we waarschijnlijk niet zoveel. In de eredivisie kan je namelijk best lang goed weg komen met gewoon genoeg scoren.
Daarnaast hangt het er ook van af wat de coaches gaan doen. Schmidt gaf niet iedereen het gevoel het maximale eruit te halen, misschien doet Ruud dat beter. Ten Hag had z'n nukken en van even tijd nodig maar dan stond het wel, nu moet Schreuder moet ik het nog zien. Het ontieglijk onprofessionele handelen met de keepers en het experiment van de eerste helft bevalt me niet. Hopelijk een valse start en geen trend. Slot heb ik wel vertrouwen in, die gaat wel iets bouwen.
[ Voor 21% gewijzigd door Gonadan op 08-08-2022 10:29 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is dat die aanvaller van Barcelona?ElPaco schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:24:
[...]
Branthwaite hebben we (bij het grote PSV) nog niet in actie gezien. Verder is Boscagli nog een half jaar geblesseerd. Mauro Junior heeft heel veel in de verdediging gestaan en ligt er nog een paar weken uit.
Die ene wedstrijd van Jong PSV dat Branthwaite (1 helft) zag hij er vrij solide uit.
Ohnee dat is Braithwaite...
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-08-2022 10:27 ]
En dan natuurlijk nog Ramalho die nog in een opbouwende fase lijkt te zitten.ElPaco schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:24:
[...]
Branthwaite hebben we (bij het grote PSV) nog niet in actie gezien. Verder is Boscagli nog een half jaar geblesseerd. Mauro Junior heeft heel veel in de verdediging gestaan en ligt er nog een paar weken uit.
Deze jongen bedoel ikOPSLAGHOND schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:26:
[...]
Is dat die aanvaller van Barcelona?
Ohnee dat is Braithwaite...
https://www.transfermarkt...ite/profil/spieler/661053
Lolwhut, ik heb weer wat gemist @Outerspace. Ik zeg nog zo dat Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven gewonnen hebben en meestal is dat weer goed. Overigens is het gros van de reguliere posters inmiddels wel goed te duiden en kun je daar ook wel een 'wat meer kritische noot' mee kraken. Ik noem een @groggy @carpebios @ElPaco. Weet niet eens wat er precies gezegd is maar zolang je gewoon duidelijk bent over voorkeur en zaken onderbouwt kan ik me niet zo snel meer escalaties heugen.
Feyenoord mag wel blij zijn met Slot als trainer. Iets bij Feyenoord is er anders dan in het verleden maar ik kan niet precies de vinger leggen op wat precies. Zo'n wedstrijd als gisteren was 2-4 jaar geleden standaard een verliespartij voor Feyenoord.
Feyenoord mag wel blij zijn met Slot als trainer. Iets bij Feyenoord is er anders dan in het verleden maar ik kan niet precies de vinger leggen op wat precies. Zo'n wedstrijd als gisteren was 2-4 jaar geleden standaard een verliespartij voor Feyenoord.
[ Voor 20% gewijzigd door Typhone op 08-08-2022 10:36 ]
Zo vanaf het vakantieadres helaas het eerste weekend eredivisie moeten missen, maar net wel wat samenvattingen kunnen zien.
Ik ben zowaar wel te spreken over het nieuwe Feyenoord. Dit seizoen dikke dikke winst en het lijkt erop dat je niet gek veel zwakker bent geworden voor ED begrippen.
Wellicht doen we dit seizoen iets langer mee?
Ik ben zowaar wel te spreken over het nieuwe Feyenoord. Dit seizoen dikke dikke winst en het lijkt erop dat je niet gek veel zwakker bent geworden voor ED begrippen.
Ik schat Feyenoord wel in als een serieuze outsider.LZ86 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:36:
Zo vanaf het vakantieadres helaas het eerste weekend eredivisie moeten missen, maar net wel wat samenvattingen kunnen zien.
Ja dat idee heb ik dus ook ergens in mijn achterhoofd.Typhone schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:37:
[...]
Ik schat Feyenoord wel in als een serieuze outsider.
En dan mis je Kokcu nog.
Maarja het blijft Feyenoord zullen we maar zeggen
Met Bijlow wel, zonder niet.Typhone schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:37:
[...]
Ik schat Feyenoord wel in als een serieuze outsider.
Ik denk dat daar best wel eens verandering in kan komen. Normaliter was het altijd kommer en kwel maar nu zit er een trainer met een visie en overwicht over de selectie. Niet zo'n fake-ass bitch wannabe als Advocaat die alleen zijn zakken liep te vullen en op resultaat speelde.LZ86 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:39:
[...]
Ja dat idee heb ik dus ook ergens in mijn achterhoofd.
En dan mis je Kokcu nog.
Maarja het blijft Feyenoord zullen we maar zeggen
Er is maar één groot zwaard van Damocles bij Feyenoord en dat is dat irritante gezeur over dat stadion waarbij allerlei van die alfa mannetjes elkaar de loef proberen af te steken wat uiteindelijk zwaar tegen Feyenoord werkt. Dat zit hem vooral in het geld genereren wat nu voor Feyenoord een stuk moeilijker gaat terwijl de achterban veel groter is dan in bijv. Eindhoven (idem dito de mogelijkheden die Rotterdam als groter geheel met zich meebrengt).
Maar die oplossing weet ik helaas ook niet
We praten gewoon niet meer over dat stadion. Als je het negeert, is het er niet!!Typhone schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:42:
[...]
Ik denk dat daar best wel eens verandering in kan komen. Normaliter was het altijd kommer en kwel maar nu zit er een trainer met een visie en overwicht over de selectie. Niet zo'n fake-ass bitch wannabe als Advocaat die alleen zijn zakken liep te vullen en op resultaat speelde.
Er is maar één groot zwaard van Damocles bij Feyenoord en dat is dat irritante gezeur over dat stadion waarbij allerlei van die alfa mannetjes elkaar de loef proberen af te steken wat uiteindelijk zwaar tegen Feyenoord werkt. Dat zit hem vooral in het geld genereren wat nu voor Feyenoord een stuk moeilijker gaat terwijl de achterban veel groter is dan in bijv. Eindhoven (idem dito de mogelijkheden die Rotterdam als groter geheel met zich meebrengt).
Maar die oplossing weet ik helaas ook niet
Maar nu ze dikke inkomsten hebben weten te genereren zal dat wel weer boven komen etteren inderdaad. We hopen maar op t beste.
Het nadeel is dat achterlijke WK wat nog even langs komt. Grote onderbreking, extra kans op blessures, extra kans op uitgaande transfers, wie weet wat er allemaal gaat gebeuren.
Grote kans dat we pas volgend jaar écht weten wie de kanshebbers voor de titel zijn.
Grote kans dat we pas volgend jaar écht weten wie de kanshebbers voor de titel zijn.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik verwacht dit seizoen niet al teveel van Feyenoord (behalve dan dat ze top5 moeten eindigen
), vrijwel het hele elftal is nieuw en het zal tijd kosten om er weer een geoliede machine van te maken. Maar als ik iemand dit toevertrouw dan is het slot wel. In voorgaande jaren had ik altijd wel vraagtekens bij zowat elke aankoop, Slot is de eerste trainer in tijden die ik blindelings vertrouw en waarvan ik echt geloof dat het een gerichte en weloverwogen aankoop is waar een idee achter zit.
Sowieso ben ik zeer positief verrast door Symanszki. In de voorbereiding al wat mooie dingen gezien van hem, en gister nogmaals de bevestiging gekregen dat je er t.o.v. Til er echt wel op vooruit bent gegaan. Waar Til vaak met meer geluk dan wijsheid op de goede plek stond om ballen erin te schieten, zie ik Symanszki op z'n minst net zoveel goals creeeren voor anderen.
Dilrosun viel me ook positief op, ten opzichte van een Nelson toch echt wel een stuk efficienter en effectiever op de flanken. Hoop ook dat Walemark dit seizoen los komt, heb wel een zwak voor hem en hoop echt dat hij Alireza op de bank gaat houden. Maar met de mogelijke komst van die Braziliaan kan het ook nog weleens een interessante concurrentiestrijd worden tussen Walemark, Dilrosun, Alireza en Paixao..
Sowieso ben ik zeer positief verrast door Symanszki. In de voorbereiding al wat mooie dingen gezien van hem, en gister nogmaals de bevestiging gekregen dat je er t.o.v. Til er echt wel op vooruit bent gegaan. Waar Til vaak met meer geluk dan wijsheid op de goede plek stond om ballen erin te schieten, zie ik Symanszki op z'n minst net zoveel goals creeeren voor anderen.
Dilrosun viel me ook positief op, ten opzichte van een Nelson toch echt wel een stuk efficienter en effectiever op de flanken. Hoop ook dat Walemark dit seizoen los komt, heb wel een zwak voor hem en hoop echt dat hij Alireza op de bank gaat houden. Maar met de mogelijke komst van die Braziliaan kan het ook nog weleens een interessante concurrentiestrijd worden tussen Walemark, Dilrosun, Alireza en Paixao..
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Nou, niet naast je schoenen gaan lopen nu hè, er werd altijd gezegd Ajax hoeft maar dit of dat te doen en ze verdienen weer grof geld met de verkoop van een speler. Feyenoord haalt de finale van de Conf. League en alle spelers zijn gigantisch in waarde gestegen. Als je nu gewoon tot na de winterstop 'een rol van betekenis' speelt op welk podium dan ook dan blijft die waarde van de huidige selectie ook fors hoger. En dat is goed voor de inkomsten in Rotterdam en zolang er geen typische opportunisten zitten die dat geld kapot gaan slaan op oudgedienden is dat precies wat er de afgelopen 20 jaar ontbrak in Rotterdam.LZ86 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:45:
[...]
We praten gewoon niet meer over dat stadion. Als je het negeert, is het er niet!!![]()
Maar nu ze dikke inkomsten hebben weten te genereren zal dat wel weer boven komen etteren inderdaad. We hopen maar op t beste.
Ik was dat WK al helemaal vergetenGonadan schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:46:
Het nadeel is dat achterlijke WK wat nog even langs komt. Grote onderbreking, extra kans op blessures, extra kans op uitgaande transfers, wie weet wat er allemaal gaat gebeuren.

Gelukkig heeft Feyenoord niet echt internationals, dus zal het bij ons wel meevallen
Precies. Nu is het geld dat Ajax voor sommige spelers krijgt nog steeds totaal bizar, maar een goed seizoen doet gelukkig ook voor Feyenoord wonderen.Typhone schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:48:
[...]
Nou, niet naast je schoenen gaan lopen nu hè, er werd altijd gezegd Ajax hoeft maar dit of dat te doen en ze verdienen weer grof geld met de verkoop van een speler. Feyenoord haalt de finale van de Conf. League en alle spelers zijn gigantisch in waarde gestegen. Als je nu gewoon tot na de winterstop 'een rol van betekenis' speelt op welk podium dan ook dan blijft die waarde van de huidige selectie ook fors hoger. En dat is goed voor de inkomsten in Rotterdam en zolang er geen typische opportunisten zitten die dat geld kapot gaan slaan op oudgedienden is dat precies wat er de afgelopen 20 jaar ontbrak in Rotterdam.
Nu we een goede trainer hebben en de meeste van die oude mastodonten die van die oudgedienden of kansloze aankopen van lage clubs die toevallig 2 goede wedstrijden tegen Feyenoord speelden weg zijn heb ik wel hoop dat dit eindelijk een beetje een keerpunt kan zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 08-08-2022 10:52 ]
Nou als ze de eerste helft goed draaien kan dat zomaar veranderen toch?LZ86 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:48:
[...]
Ik was dat WK al helemaal vergetenGetver. Ook helemaal geen zin in. Corrupte bende bij die fifa dat ze dat anti voetbal land een wk geven.......
Gelukkig heeft Feyenoord niet echt internationals, dus zal het bij ons wel meevallen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In de periode dat er geen geld was werd er uitstekend gebruik gemaakt van de jeugdspelers die doorbraken maar voor bijzonder weinig geld weg gingen. Daarna kwam er wat geld en zag je eigenlijk niet dat er geld werd kapotgeslagen op oudgedienden maar eerder op middelmaat uit de eredivisie die het team niet zo zeer sterker maakte.Typhone schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:48:
[...]
En dat is goed voor de inkomsten in Rotterdam en zolang er geen typische opportunisten zitten die dat geld kapot gaan slaan op oudgedienden is dat precies wat er de afgelopen 20 jaar ontbrak in Rotterdam.
Daar lijkt Feyenoord de laatst paar jaar wel een goede stap gemaakt te hebben.
Dat denk ik ook ja.Gonadan schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:46:
Hij dacht dat Go Ahead teams zou kunnen verrassen dit seizoen.. Hoe had ie alleen niet gezegd.. Blijkbaar dus met heel erg slecht zijn na een best leuk seizoen vorig jaar.Verwijderd schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 18:32:
Moet wel zeggen, dat van alle ploegen dit weekend.
Alleen die @LZ86 he, daar kun je echt niks mee. Ene seizoen voor Feyenoord, dan lijkt ie een seizoen lang voor Ajax te zijn, nu weer terug naar Feyenoord..Typhone schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:35:
Lolwhut, ik heb weer wat gemist @Outerspace. Ik zeg nog zo dat Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven gewonnen hebben en meestal is dat weer goed. Overigens is het gros van de reguliere posters inmiddels wel goed te duiden en kun je daar ook wel een 'wat meer kritische noot' mee kraken. Ik noem een @groggy @carpebios @ElPaco. Weet niet eens wat er precies gezegd is maar zolang je gewoon duidelijk bent over voorkeur en zaken onderbouwt kan ik me niet zo snel meer escalaties heugen.
Het WK doet gekke dingen met dit seizoen. Sowieso een onderbreking, maar veel spelers zullen ook blijven bij hun club om wat meer verzekerd te zijn van een basisplaats en dus WK plek. Ik denk bijvoorbeeld aan Anthony en Gakpo.Gonadan schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:46:
Bij een goed WK zijn die zomaar weg in de winter, en vervangers van dat caliber haal je niet zo snel.
Het gaat een heel raar seizoen worden, zou zomaar kunnen dat ploegen met relatief weinig internationals daar de vruchten van plukken.
In de winter wordt er al helemaal de hoofdprijs gevraagd. Stel Ajax vraagt nu 80 voor Anthony dan wordt dat in de winter 90-100. Gakpo nu 40? Dan 50-60 (puur ter indicatie van de prijsverhoging). Nagenoeg geen enkel team wil verkopen in de winterstop.KingKoning schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 11:41:
[...]
Het WK doet gekke dingen met dit seizoen. Sowieso een onderbreking, maar veel spelers zullen ook blijven bij hun club om wat meer verzekerd te zijn van een basisplaats en dus WK plek. Ik denk bijvoorbeeld aan Anthony en Gakpo.
Bij een goed WK zijn die zomaar weg in de winter, en vervangers van dat caliber haal je niet zo snel.
Het gaat een heel raar seizoen worden, zou zomaar kunnen dat ploegen met relatief weinig internationals daar de vruchten van plukken.
Als hier ook maar iets van klopt, stuur hem dan nu maar vast terug naar Juventus.Volgens John van den Heuvel heeft Mohamed Ihattaren te dicht tegen het criminele milieu aangeschuurd. De misdaadverslaggever zegt bij Langs de lijn op NPO Radio 1 dat de twintigjarige voetballer leden van de mocromaffia in zijn auto naar het Marengoproces liet rijden. De middenvelder startte onlangs met een individueel trainingsprogramma nadat hij sinds 15 juli bij de Amsterdammers ontbrak vanwege een ernstig veiligheidsrisico vanuit het criminele milieu.
Tja. Het leek mij al een kansloze excercitie om die gozer naar Ajax te halen. Nu blijkt dat inderdaad.toolkist schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 11:48:
[...]
Als hier ook maar iets van klopt, stuur hem dan nu maar vast terug naar Juventus.
Jammer voor dat joch, zo met die foute lui.
Voor 2m en wat salaris was het de gok waard. Maar inderdaad, jammerdebammer.
Ihattaren lijkt mij een duidelijk geval wat we even in Randzaken moeten bespreken > Gynnad in "[Voetbal] Randzaken"toolkist schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 11:48:
[...]
Als hier ook maar iets van klopt, stuur hem dan nu maar vast terug naar Juventus.
[ Voor 11% gewijzigd door Gynnad op 08-08-2022 11:57 ]
VInd ik niet als het om het wel/niet doorgaan van een transfer gaat.Gynnad schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 11:56:
[...]
Ihattaren lijkt mij een duidelijk geval wat we even in Randzaken moeten bespreken > Gynnad in "[Voetbal] Randzaken"
Als je inhoudelijk over z'n wel of niet criminele contacten wil praten, dan heb je gelijk.
Competitie ligt wel 2 maanden stil. En dat kan voor iedere club zowel negatief als positief uitpakken. Waarbij mij het altijd opvalt dat de top 3 vaak slechter uit de winterstop komt.KingKoning schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 11:41:
[...]
Het WK doet gekke dingen met dit seizoen. Sowieso een onderbreking, maar veel spelers zullen ook blijven bij hun club om wat meer verzekerd te zijn van een basisplaats en dus WK plek. Ik denk bijvoorbeeld aan Anthony en Gakpo.
Gek is ook dat zowel de thuis als uit wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord na de winterstop zijn. 22 januari is het Feyenoord - Ajax in hopelijk een vol stadion. En later in het seizoen Ajax - Feyenoord.
Dus qua spelers die ze verkocht hebben:
Sinisterra - 15 miljoen
Malacia - 10 miljoen + bonussen
Senesi - 15 (?) miljoen
Aursnes - 15 (?) miljoen
Totaal ca 55 miljoen. Waarvan ze, vermoedelijk, 30 miljoen kunnen/willen uitgeven. En als ze dat weer zo gied uitpakt als vorig jaar, wordt het ook een keer wat. Ik ben allang blij dat ze leuk voetbal op de mat leggen.
Sinisterra bijna het dubbele (volgens mij 25m met bonussen tot max 30), Malacia was volgens mij 15 + bonussen. Senesi schijnt ook voor meer te gaan dan 15 en voor Aursness wordt blijkbaar 17+bonus gevraagd.OMX2000 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 12:03:
Dus qua spelers die ze verkocht hebben:
Sinisterra - 15 miljoen
Malacia - 10 miljoen + bonussen
Senesi - 15 (?) miljoen
Aursnes - 15 (?) miljoen
Je zit dus erg voorzichtig met je bedragen
Verwijderd
Wil er even 1 speler uitpakken deze 1e competitie ronde: Tannane. Die jongen heeft alles om een echte topper te worden. Versnelling, sterk, inzicht, geweldige trap. Als hij z'n gedrag zou eens aanpaste speelde hij nu bij PSV of Ajax i.p.v. NEC.
Maar bij dit soort jongens is dat meestal ijdele hoop.
Ja klopt. Ik durf het nog steeds niet hardop te zeggentoolkist schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 12:06:
[...]
Sinisterra bijna het dubbele (volgens mij 25m met bonussen tot max 30), Malacia was volgens mij 15 + bonussen. Senesi schijnt ook voor meer te gaan dan 15 en voor Aursness wordt blijkbaar 17+bonus gevraagd.
Je zit dus erg voorzichtig met je bedragen
Zowel bij PSV als Ajax heeft hij al gespeeld en ook toen was zijn gedrag een probleem. Dat is al meer dan 10 jaar geleden maar daarna is het niet heel veel beter gegaan. Zowel bij Heracles als bij Vitesse uit de selectie gezet door zijn gedrag.Verwijderd schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 12:14:
Wil er even 1 speler uitpakken deze 1e competitie ronde: Tannane. Die jongen heeft alles om een echte topper te worden. Versnelling, sterk, inzicht, geweldige trap. Als hij z'n gedrag zou eens aanpaste speelde hij nu bij PSV of Ajax i.p.v. NEC.
Ijdele hoop lijkt me dan zeker een juiste conclusie. Spijtig want hij heeft zeker kwaliteiten om op een hoger niveau te acteren dan - met alle respect - NEC maar hij is dan weer niet van zo'n hoog niveau dat alles maar geaccepteert wordt.
Verwijderd
Feyenoord heeft minimaal nog een goede CV nodig ja, want die Rasmussen kan er weinig van.OMX2000 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 12:22:
[...]
Ja klopt. Ik durf het nog steeds niet hardop te zeggenDus met het geld wat binnen is gekomen, zou je verwachten dat er nog 2/3 speler bij gehaald worden. En wat mij betreft 2 spelers voor de verdediging, en een goede 2e keeper. En als Kokcu weggaat, een echt goede middenvelder, want die kun je dan ook betalen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023