Exo81 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 11:22:
[...]
Jij bent ook een uitzondering, jouw reacties zijn vaak rationeel en goed onderbouwd
Veel beter dan bijvoorbeeld de artikelen op VI.nl met die marco timmer. Ik heb een pro abonnement maar veel artikelen zijn echt om te huilen, die stellen doodleuk dat psv heel aanvallend speelt en staren en framen ajax als de club die geld over de balk gooit zonder stil te staan dat er voor ruim 120 miljoen is verkocht waardoor de selectie defacto minder waard is en nog niet goed op elkaar is ingespeeld (zie ook gister tegen fortuna de zoektocht naar juiste opstelling)
@
Exocet je hebt helemaal gelijk wb Timber. Die heeft volgend jaar nog maar jaar contract en gaat daardoor veel minder opbrengen. Echt de betonrot van dit Ajax. Financieel gezien was het beter geweest dat ze timber ipv martinez hadden verkocht aangezien hij nog veel langer vastlag.
Ja als je op VI afgaat, dan lijkt er idd een hosannastemming te zijn, maar VI is al zo ver afgegleden imo. Ik denk dat veel normale fans niet echt die absurd positieve visie die ze daar vaak posten echt steunen. Je moet gewoon realistisch zijn en PSV heeft een aantal potentieel leuke spelers gehaald, maar wat die daadwerkelijk gaan brengen is maar afwachten en dat kan net zo goed vrijwel niets zijn.
Ik vind wel dat de hosannastemming vorig seizoen wel op iets was gebaseerd en dat was het goede spel in de eerste wedstrijden (kwalificatie CL tot Benfica) en wellicht de match vs Ajax (hoewel ze daar eigenlijk werden weggespeeld, maar toch ruim wonnen). Dat team draaide in het begin van het seizoen echter wel enorm lekker en het leek zowaar ergens op, maar helaas had Schmidt toen nog zijn "we wisselen iedereen na 60 minuten"-houding en dat heeft denk ik niet meegeholpen en de schwung wel een beetje uit het team gehaald.
Anyway, boeit verder ook niet zoveel, denk dat Ajax er ook dit jaar weer gewoon beter voorstaat want gewoon beter team. Als het allemaal op zijn plaats zou vallen, heeft PSV misschien een kansje op de titel. Maar ik denk dat vrijwel iedereen nog altijd Ajax als de favoriet ziet, ondanks de clickbait-troep die VI met regelmaat produceert.