[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 340 Laatste
Acties:
  • 547.249 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

LZ86 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:36:
Zo vanaf het vakantieadres helaas het eerste weekend eredivisie moeten missen, maar net wel wat samenvattingen kunnen zien.

Ik ben zowaar wel te spreken over het nieuwe Feyenoord. Dit seizoen dikke dikke winst en het lijkt erop dat je niet gek veel zwakker bent geworden voor ED begrippen.

Wellicht doen we dit seizoen iets langer mee?
Wees maar blij dat je de eerste 30 minuten niet hebt gezien live. Zag er niet uit.
Wel super blij met de dikke winst natuurlijk. _/-\o_

Deze week zijn de nieuwere aankopen ook spelgerechtigd. Oh ja en we hebben ff 70 miljoen opgehaald met verkopen. Hiervan wordt 25% gebruikt om de overige aankopen te betalen.

De rest wordt gebruikt voor de corona schuld ( 9 ton per thuiswedstrijd) en aflossen VVF.

Ik ben er blij mee. Geen Jorgensen praktijken meer, maar gewoon cashen nu.

[ Voor 22% gewijzigd door Agent47 op 08-08-2022 13:12 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Verwijderd schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 12:14:
Wil er even 1 speler uitpakken deze 1e competitie ronde: Tannane. Die jongen heeft alles om een echte topper te worden. Versnelling, sterk, inzicht, geweldige trap. Als hij z'n gedrag zou eens aanpaste speelde hij nu bij PSV of Ajax i.p.v. NEC.
Maar bij dit soort jongens is dat meestal ijdele hoop.
En precies daarom zal het ook nooit een echte topper worden, hij heeft dus ook niet alles om dat te halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Verwijderd schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 12:14:
Wil er even 1 speler uitpakken deze 1e competitie ronde: Tannane. Die jongen heeft alles om een echte topper te worden. Versnelling, sterk, inzicht, geweldige trap. Als hij z'n gedrag zou eens aanpaste speelde hij nu bij PSV of Ajax i.p.v. NEC.
Maar bij dit soort jongens is dat meestal ijdele hoop.
Prachtige voetballer. Maar als verdediger moet je hem gewoon irriteren. Dan schopt die vanzelf en gaat hij eraf. Gisteren zag je ook dat hij zich maar net kon inhouden met die bal wegtrappen :+ :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Agent47 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 13:11:
[...]

Prachtige voetballer. Maar als verdediger moet je hem gewoon irriteren. Dan schopt die vanzelf en gaat hij eraf. Gisteren zag je ook dat hij zich maar net kon inhouden met die bal wegtrappen :+ :D
Tikkende tijdbom en dat gaat hij niet meer afleren. Begint overal sterk maar vervalt dan weer in dezelfde fouten, alles moet om Tannane draaien. Erg jammer want technisch zeer begaafde voetballer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:44
Waarom hebben veel mensen het erover dat Ajax zogenaamde give bedragen ontvangt?
Wellicht in vergelijking met een Feyenoord en RKC wel zo, maar als je kijkt wat er voor middelmatige spelers uit Engeland betaald wordt, dat is toch weer van een totaal andere orde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht zelf dat er nog wel 4 spelers bijkomen bij Feyenoord in deze maand.

2 x LB ( Lopez + nog 1)
1 x LCV
1 x RW (Paixao)

Mocht Aursnes ook weg gaan, zal er vast en zeker ook nog wel een middenvelder bijkomen.
Hoop alleen niet op Zerrouki, meer dan 5 Miljoen voor hem is veel te veel, en ik vind het een beetje categorie Ayoub & Amrabat. Leuk bij de kleinere clubjes, maar bij Feyenoord word er toch iets anders gevraagd.)

Laat ze maar lekker hun ding daar in Enschede doen en dan loopt die over 2 jaar transfervrij weg omdat die nu ongelukkig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:35
Megupe schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 14:28:
Waarom hebben veel mensen het erover dat Ajax zogenaamde give bedragen ontvangt?
Wellicht in vergelijking met een Feyenoord en RKC wel zo, maar als je kijkt wat er voor middelmatige spelers uit Engeland betaald wordt, dat is toch weer van een totaal andere orde?
Give bedragen? Je bedoelt hoge bedragen?

Zie hieronder een overzichtje, heb je dan bijvoorbeeld een vergelijking met Martinez of Haller? Zonder directe vergelijkingen is het een lastige discussie.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.nos.nl/image/2022/08/08/885882/1024x576a.jpg

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ayoub was één van de betere spelers bij Feyenoord destijds, helaas dat de trainer en de rest knudde was.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

OPSLAGHOND schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 15:05:
Ayoub was één van de betere spelers bij Feyenoord destijds, helaas dat de trainer en de rest knudde was.
Ayoub en Amrabat zijn verkeerd gebruikt vind ik. Net als Tapia. Tapia kon met 1 actie 2 man uitschakelen. Die had Messi ook in zijn broekzak met het Nationale elftal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
evleerdam schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 15:05:
[...]

Give bedragen? Je bedoelt hoge bedragen?

Zie hieronder een overzichtje, heb je dan bijvoorbeeld een vergelijking met Martinez of Haller? Zonder directe vergelijkingen is het een lastige discussie.

[Afbeelding]
60m voor Cucurella (of hoe je dat ook schrijft, linksback van Brighton)
50m+ voor die middenvelder van Leeds.
Vorig seizoen 30m voor Chris Wood naar Newcastle
25m+ voor McNeil (een winger van Burnley naar Everton, vorig seizoen 38 wedstrijden 1 assist).
Genoeg voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:35
toolkist schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 16:25:
[...]

60m voor Cucurella (of hoe je dat ook schrijft, linksback van Brighton)
50m+ voor die middenvelder van Leeds.
Vorig seizoen 30m voor Chris Wood naar Newcastle
25m+ voor McNeil (een winger van Burnley naar Everton, vorig seizoen 38 wedstrijden 1 assist).
Genoeg voorbeelden.
Ik besef me dat ik te weinig weet van die spelers om er een zinnige discussie over te voeren. Maar goed, Cucurella was een dragende kracht bij Brighton, heeft vanaf z'n 16e de Spaanje jeugdelfstallen doorlopen en inmiddels z'n debuut gemaakt in het Spaanse team. Raphinha van Leeds was daar weer een dragende kracht en heeft recentelijk z'n debuut in het Braziliaanse voetbalelftal gemaakt.

Overigens, er zijn weer heel wat geruchten naar buiten gekomen over Ihattaren. Als hier ook maar een klein beetje waar van is, dan zie ik hem echt geen minuten meer maken voor Ajax. Hij heeft zelf criminelen bezocht in de gevangenis (?) en criminelen (verdachten in het Marengo proces) zijn gespot in de auto van Ihattaren, die hij dus blijkbaar uitleent..

'Ihattaren bracht bezoek aan 'behoorlijke crimineel' in gevangenis'

'Verdachte in Marengo-proces reed rond in auto Ihattaren'

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
evleerdam schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 17:02:
[...]

Ik besef me dat ik te weinig weet van die spelers om er een zinnige discussie over te voeren. Maar goed, Cucurella was een dragende kracht bij Brighton, heeft vanaf z'n 16e de Spaanje jeugdelfstallen doorlopen en inmiddels z'n debuut gemaakt in het Spaanse team. Raphinha van Leeds was daar weer een dragende kracht en heeft recentelijk z'n debuut in het Braziliaanse voetbalelftal gemaakt.
Cucurella heeft net 1 seizoen in de PL achter de rug.
Wat betreft Leeds, ik had het niet over Raphina maar Kalvin Phillips. Een 13 in een dozijn middenvelder waar City een vermogen voor betaald heeft (Oh, ik had natuurlijk ook nog Grealish kunnen noemen).
Overigens, er zijn weer heel wat geruchten naar buiten gekomen over Ihattaren. Als hier ook maar een klein beetje waar van is, dan zie ik hem echt geen minuten meer maken voor Ajax. Hij heeft zelf criminelen bezocht in de gevangenis (?) en criminelen (verdachten in het Marengo proces) zijn gespot in de auto van Ihattaren, die hij dus blijkbaar uitleent..

'Ihattaren bracht bezoek aan 'behoorlijke crimineel' in gevangenis'

'Verdachte in Marengo-proces reed rond in auto Ihattaren'
Zowel in dit topic als in randzaken al eerder gemeld ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Lopez binnen, paixao tekent woensdag, we worden geeeek!!

Zonder dollen, wat een transferwindow, ongelooflijk dat Feyenoord zoveel heeft weten binnen te halen en kwalitatief zulke goede aankopen heeft kunnen doen! Nu nog een team ervan smeden en hopelijk tot het einde mee kunnen doen voor de schaal en/of beker!

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
amahusu schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 23:27:

Zonder dollen, wat een transferwindow, ongelooflijk dat Feyenoord zoveel heeft weten binnen te halen en kwalitatief zulke goede aankopen heeft kunnen doen! Nu nog een team ervan smeden en hopelijk tot het einde mee kunnen doen voor de schaal en/of beker!
Heb je Lopez of Paixao al eens zien voetballen dan? ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 09:36
toolkist schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 00:12:
[...]

Ik heb nu gewoon een enorm roze bril op dankzij de 2-5 overwinning.
Maar ik heb gewoon vertrouwen in de huidige technische staf. Ik ben al een aantal jaren Feyenoord supporter, ben zo vaak teleurgesteld en ben dus ook bijna nooit positief over Feyenoord.
Maar Feyenoord doet he nu gewoon erg goed. De aankopen van vorig seizoen waren gewoon erg goede koopjes gebleken.
En zoals het er nu naar uitziet geldt dat hetzelfde voor de huidige aankopen. Het is maar 1 wedstrijd, maar ik heb gewoon vertrouwen in onze technische staf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

toolkist schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 00:12:
[...]

Nee, maar heb meer vertrouwen in deze aankopen als ik kijk naar de vijver waaruit we pre slot uit moesten vissen, ik noem bijv

- diemers
- ayoub
- narsingh
- immers

En zo kan ik nog wel ff doorgaan

Ben blij dat Feyenoord eindelijk weer de middelen heeft en een goed scoutings apparaat om met talentvolle tropische verrassingen te komen

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-09 08:14
Verassingen zijn het inderdaad. Hebben nog geen minuut in een Feyenoord shirt gelopen maar de helft hier is de polonaise al aan het oefenen. Zou die jongens eerst een paar wedstrijden de kans geven om daarna een reëler beeld te vormen. :)

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:35

OMX2000

By any means necessary...

JoteW schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:08:
Verassingen zijn het inderdaad. Hebben nog geen minuut in een Feyenoord shirt gelopen maar de helft hier is de polonaise al aan het oefenen. Zou die jongens eerst een paar wedstrijden de kans geven om daarna een reëler beeld te vormen. :)
Mee eens! Het is positief dat er aankopen zijn. Maar je moet ze eerst maar eens zien spelen in dit team. En ik hoop dat er wat meer jeugd regelmatig mag spelen. Want vorig jaar heeft Slot ze best wel eens een kans gegeven. Maar vooral als het er niet meer om deed. Ik hoop dat er dit jaar 1 of 2 jeugdspelers ook echt een plekje weten af te dwingen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Tuurlijk, elke aankoop is een gok, maar ik hoop dat je inziet dat er nu de mogelijkheid is talent uit het buitenland te halen waar Feyenoord het voorheen van de goedkope binnenlandse oplossingen moest hebben (met hier en daar een verdwaalde gehuurde exoot zoals een Ie of Kelly)

Dus mi is dat optimisme wel op z’n plaats en hoor je niemand roepen dat we nu met 2 vingers in de neus kampioen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 20:35

OMX2000

By any means necessary...

amahusu schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:33:
Tuurlijk, elke aankoop is een gok, maar ik hoop dat je inziet dat er nu de mogelijkheid is talent uit het buitenland te halen waar Feyenoord het voorheen van de goedkope binnenlandse oplossingen moest hebben (met hier en daar een verdwaalde gehuurde exoot zoals een Ie of Kelly)

Dus mi is dat optimisme wel op z’n plaats en hoor je niemand roepen dat we nu met 2 vingers in de neus kampioen worden
Ik deel dat sentiment ook. Je moet altijd gaan voor het kampioenschap. Maar belangrijker vind ik nog dat er leuk voetbal gespeeld wordt. En dat is de verdienste van Slot geweest vorig jaar. En tegen Vitesse zie je dat ie dat weer door gaat zetten. Het team is nog niet ingespeeld op elkaar, maar dat komt vast wel als ze merken wat ze aan elkaar hebben.

Als ze financieel de boel beter op orde houden, kruipen ze dichter tegen Ajax en PSV aan wat met zich meebrengt dat de kans op kampioenschap hoger wordt. Geen vanzelfsprekendheid, maar je kunt wel meedoen.

Dat maakt dit jaar ook interessant, door het WK wordt er een extra variabele geïntroduceerd. Je weet gewoon niet hoe dat gaat uitpakken.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
amahusu schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:33:

Ik zeg ook nergens dat jullie met 2 vingers in de neus kampioen worden. Maar jullie zijn wel rete enthousiast over spelers die je waarschijnlijk nog geen minuut hebt zien voetballen. Tuurlijk is het mooi dat Feyenoord goed verkoopt, en daar een deel weer van kan herinvesteren, ook in buitenlands talent. Maar die jongens zullen moeten wennen aan compleet andere leef- en woonomstandigheden, nieuwe club, nieuwe manier van spelen. Een écht oordeel kan je pas vellen nadat je ze enkele wedstrijden hebt zien spelen.

Nogmaals, vind het mooi voor Feyenoord hoor! Maakt de Eredivisie alleen Maar sterker en spannender

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:44
OMX2000 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:44:
[...]

Ik deel dat sentiment ook. Je moet altijd gaan voor het kampioenschap. Maar belangrijker vind ik nog dat er leuk voetbal gespeeld wordt. En dat is de verdienste van Slot geweest vorig jaar. En tegen Vitesse zie je dat ie dat weer door gaat zetten. Het team is nog niet ingespeeld op elkaar, maar dat komt vast wel als ze merken wat ze aan elkaar hebben.

Als ze financieel de boel beter op orde houden, kruipen ze dichter tegen Ajax en PSV aan wat met zich meebrengt dat de kans op kampioenschap hoger wordt. Geen vanzelfsprekendheid, maar je kunt wel meedoen.

Dat maakt dit jaar ook interessant, door het WK wordt er een extra variabele geïntroduceerd. Je weet gewoon niet hoe dat gaat uitpakken.
Maar om financieel ook in de buurt komen heb je een structureel betere inkomsten nodig (bijv via het stadion wat niet doorgaat). Dus nu ben je afhankelijk van enorm veel mazzel qua spelers of een of andere oliesjeik om consequent voor CL te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Die ene wedstrijd tegen Vitesse zou ik ook niet meteen als graadmeter nemen, Vitesse is duidelijk niet meer wat het vorig seizoen was. Alle goede spelers zijn weg en er komt weinig voor terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 09:02
Vitesse is precies wat 't vorig seizoen was. Toen was 't ook al los zand en speelden ze niet best, nu zijn er wat dragende spelers vertrokken en is 't maar de vraag of ze met een centrale verdediger van RKC erbij nog steeds bij de subtop gaan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
JanW schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:53:
Vitesse is precies wat 't vorig seizoen was. Toen was 't ook al los zand en speelden ze niet best, nu zijn er wat dragende spelers vertrokken en is 't maar de vraag of ze met een centrale verdediger van RKC erbij nog steeds bij de subtop gaan horen.
Dragende spelers en een cv van RKC, dus is het niet meer wat het was, lijkt me toch duidelijk dat dit team (individueel) kwalitatief veel minder is.. dit elftal wat er nu staat is in niets te vergelijken met vorig seizoen. Toen had een enkeling nog een bepalende actie uit het niets, zou niet weten wie dat nu moet gaan doen.

Overigens heeft dat talent wat naar Feyenoord komt pas 18 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld, is voor iemand van 22 ook niet bijzonder veel vind ik.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
JoteW schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:58:
Overigens heeft dat talent wat naar Feyenoord komt pas 18 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld, is voor iemand van 22 ook niet bijzonder veel vind ik.
Tja, met de portemonnee van Feyenoord moet je proberen te schakelen voordat anderen ook wakker worden. Ik heb wel vertrouwen in de scouting, sinds de reorganisatie schieten ze behoorlijk scherp en met een duidelijk plan er achter.

Ik verwacht ook niet dat iedere speler die ze nu halen een daverend succes is. Als er 1-2 Sinistera's (wereldklasse) tussen zitten en een paar Toornstra's (goede clubspelers voor Feyenoord) is het ook goed en kan je doorgroeien. Geen enkele club ziet alle aankopen slagen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

JoteW schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:44:
[...]

Ik zeg ook nergens dat jullie met 2 vingers in de neus kampioen worden. Maar jullie zijn wel rete enthousiast over spelers die je waarschijnlijk nog geen minuut hebt zien voetballen. Tuurlijk is het mooi dat Feyenoord goed verkoopt, en daar een deel weer van kan herinvesteren, ook in buitenlands talent. Maar die jongens zullen moeten wennen aan compleet andere leef- en woonomstandigheden, nieuwe club, nieuwe manier van spelen. Een écht oordeel kan je pas vellen nadat je ze enkele wedstrijden hebt zien spelen.

Nogmaals, vind het mooi voor Feyenoord hoor! Maakt de Eredivisie alleen Maar sterker en spannender
ik denk dat dat de gok is voor vrijwel elke nieuwe speler, zelfs voor spelers die je wel zelf hebt zien spelen geldt dat ze het ook nog maar eens moeten laten zien bij een ander team. Maar ik denk dat het optimisme en positivisme ook niet perse op de verwachte prestaties gericht zijn, maar meer op de ingezette koers sinds dat Slot aan het roer staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
amahusu schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:33:
[...]

ik denk dat dat de gok is voor vrijwel elke nieuwe speler, zelfs voor spelers die je wel zelf hebt zien spelen geldt dat ze het ook nog maar eens moeten laten zien bij een ander team. Maar ik denk dat het optimisme en positivisme ook niet perse op de verwachte prestaties gericht zijn, maar meer op de ingezette koers sinds dat Slot aan het roer staat.
Maar dat is al heel wat anders, ben ik het volledig mee eens :)

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
JoteW schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:58:
[...]

Dragende spelers en een cv van RKC, dus is het niet meer wat het was, lijkt me toch duidelijk dat dit team (individueel) kwalitatief veel minder is.. dit elftal wat er nu staat is in niets te vergelijken met vorig seizoen. Toen had een enkeling nog een bepalende actie uit het niets, zou niet weten wie dat nu moet gaan doen.

Combinatie van beide inderdaad. Maar Vitesse van vorig seizoen was niet meer dan een wispelturig team. Op een goede dag konden ze 't je lastig maken, op een slechte dag hadden ze nog moeite om van Heracles te winnen. https://eredivisiestats.nl/jaarstand.php Fortuna en Sparta bijvoorbeeld presteerden beter dit kalenderjaar dan Vitesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agent47 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 15:51:
[...]

Ayoub en Amrabat zijn verkeerd gebruikt vind ik. Net als Tapia. Tapia kon met 1 actie 2 man uitschakelen. Die had Messi ook in zijn broekzak met het Nationale elftal.
Ayoub en Amrabat zijn niet uit de verf gekomen inderdaad. Maar waar spelen ze nu? Ik heb geen idee. Ligt dus ook aan de spelers zelf.
Tapia kon helaas ook domme dingen doen achterin, de bal zomaar inleveren en een enorme kans weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Verwijderd schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:54:
[...]

Ayoub en Amrabat zijn niet uit de verf gekomen inderdaad. Maar waar spelen ze nu? Ik heb geen idee. Ligt dus ook aan de spelers zelf.
Tapia kon helaas ook domme dingen doen achterin, de bal zomaar inleveren en een enorme kans weggeven.
Amrabat speelt basis en goed bij Hellas Verona en staat bij Fiorentina onder contract met als marktwaarde voor 20 miljoen. Amrabat werd bij Feyenoord zelfs op CV gezet op een gegeven moment....

Ayoub nu bij Excelsior na een avontuur in Griekenland.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:10
Tuurlijk moeten alle aankopen zich nog bewijzen, maar het is wel duidelijk dat er ook financieel uit een ander vaatje getapt wordt. Aankopen als Dilrosun, Timber, Giménez, de huur van Szymanski etc. zijn zaken die tot een aantal maanden geleden voor Feyenoord volstrekt onmogelijk leken.

Feyenoord is financieel niet in staat papieren “zekerheidjes” als Bergwijn aan te trekken. Dat weten we allemaal. Maar dat we definitief afstand genomen lijken te hebben van aankopen als Diemers, Immers, Ié en Narsingh stemt hoopvol.

Overigens blijken die dure aankopen van Ajax ook nog niet voldoende om makkelijk en met goed voetbal van Fortuna te winnen. Kortom: er zijn bij zowel Feyenoord, Ajax als PSV veel nieuwelingen en dat vergt wat tijd. Pas over een aantal weken zullen de krachtsverhoudingen duidelijk worden, waarbij het op papier aannemelijk is dat Ajax weer kampioen wordt, PSV weer tweede en Feyenoord weer derde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
donleone83 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:12:
Overigens blijken die dure aankopen van Ajax ook nog niet voldoende om makkelijk en met goed voetbal van Fortuna te winnen. Kortom: er zijn bij zowel Feyenoord, Ajax als PSV veel nieuwelingen en dat vergt wat tijd.
Bij Ajax stonden tegen Fortuna Sittard 2 nieuwe spelers (Wijndal & Bergwijn) in de basis en is 1 teruggekeerde verhuurde speler als wissel ingebracht.

Daar waar PSV 4 nieuwe basisspelers bracht en 1 via een wissel
En Feyenoord eveneens 5 nieuwe basisspelers bracht en 1 via een wissel

Veel nieuwelingen is dan ook maar relatief zeker in de situatie Ajax, bij zowel Ajax als PSV zal de nieuwe trainer met potentieel een nieuwe speelstijl een effect hebben op de kwaliteit van het spel dat vertoont wordt. Bij Feyenoord heb je dan wel een trainer die al langer bouwt maar wel weer veel spelers mag inpassen, zeker als je ziet dat er veel basisspelers van voorgaande seizoen zijn vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agent47 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:12:
[...]

Amrabat speelt basis en goed bij Hellas Verona en staat bij Fiorentina onder contract met als marktwaarde voor 20 miljoen. Amrabat werd bij Feyenoord zelfs op CV gezet op een gegeven moment....
Bij gebrek aan beter inderdaad. Ik zeg niet dat ze goed zijn gebruikt, maar toen hij op het middenveld speelde kon hij ook zelden overtuigen.
Speelt nu basis bij een middenmoter in de serie A. Marktwaarde 20 miljoen neem ik dus met een korrel zout.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
Sandler lijkt transfervrij op weg naar NEC, wederom een succesverhaal van een speler die te vroeg naar het buitenland gaat. Ging van PEC naar Manchester City, daarna enkele wedstrijden gespeeld bij Anderlecht en Troyes en afgelopen half jaar bij Feyenoord tot maar liefst 51 minuten gekomen.

Feyenoord had de optie om zijn contract met een jaar te verlengen maar heeft dat niet gedaan. Dat zegt wellicht voldoende, ondanks dat hij ook wel veel blessures heeft gehad.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:52
Wel mooi hoor, Cillessen terug bij NEC. :)

Ben blij dat het seizoen gestart is, denk dat het even geleden is dat ik zoveel zin had in het nieuwe ED-seizoen. En vanavond PSV, denk dat een overwinning en doorgaan naar play-offs er wel inzit, maar als ik kijk naar hoe het vorig seizoen met name thuis ging houd ik mijn hart vast.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51
Maarten_E schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:54:
Wel mooi hoor, Cillessen terug bij NEC. :)

Ben blij dat het seizoen gestart is, denk dat het even geleden is dat ik zoveel zin had in het nieuwe ED-seizoen. En vanavond PSV, denk dat een overwinning en doorgaan naar play-offs er wel inzit, maar als ik kijk naar hoe het vorig seizoen met name thuis ging houd ik mijn hart vast.
Ik ben juist bang dat Monaco lekker gaat inzakken en Ben Ketser er uiteindelijk 2-3 op de counter in knalt.
Ga er in ieder geval voor zitten vanavond en hoop dat ik ongelijk ga krijgen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:49:
Sandler lijkt transfervrij op weg naar NEC, wederom een succesverhaal van een speler die te vroeg naar het buitenland gaat. Ging van PEC naar Manchester City, daarna enkele wedstrijden gespeeld bij Anderlecht en Troyes en afgelopen half jaar bij Feyenoord tot maar liefst 51 minuten gekomen.

Feyenoord had de optie om zijn contract met een jaar te verlengen maar heeft dat niet gedaan. Dat zegt wellicht voldoende, ondanks dat hij ook wel veel blessures heeft gehad.
ach wat heeft sandler nou echt verloren? ik denk dat zijn plafond uberhaupt in de eredivisie lag. Maar nu heeft hij wel zijn financiële toekomst veilig gesteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
amahusu schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 23:27:

Ik ben wel benieuwd naar wat jij van de prijs van Igor Paixão vind, want als een niet Feyenoord supporter vind ik persoonlijk de 8 miljoen euro waarover gesproken wordt hoog voor een speler die vorige jaar nog in de Braziliaanse Serie B of te wel de Keuken Kampioen divisie van Brazilië speelde. Als je dat dan vergelijkt met Quinten Timber vind ik dat die zijn prijs meer waard is dan een gok(je) uit Brazilië. Zeker als je kijkt naar de financiële problemen waaruit Feyenoord de afgelopen jaren is gekomen, met de hoge transfersom en niet-europees salaris moet deze speler bijna wel slagen.
Uiteraard hoop ik voor jullie dat het net zo'n succes wordt als Sinestera, al heeft die toendertijd maar 2 miljoen gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Pompi schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:48:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar wat jij van de prijs van Igor Paixão vind, want als een niet Feyenoord supporter vind ik persoonlijk de 8 miljoen euro waarover gesproken wordt hoog voor een speler die vorige jaar nog in de Braziliaanse Serie B of te wel de Keuken Kampioen divisie van Brazilië speelde. Als je dat dan vergelijkt met Quinten Timber vind ik dat die zijn prijs meer waard is dan een gok(je) uit Brazilië. Zeker als je kijkt naar de financiële problemen waaruit Feyenoord de afgelopen jaren is gekomen, met de hoge transfersom en niet-europees salaris moet deze speler bijna wel slagen.
Uiteraard hoop ik voor jullie dat het net zo'n succes wordt als Sinestera, al heeft die toendertijd maar 2 miljoen gekocht.
Die 8 miljoen is voor zover ik weet alleen maar een wild gerucht, zijn marktwaarde is rond de 800k volgens transfermarkt.com. Naar verwachting gaat ie morgen tekenen, dan zal ook wel duidelijk worden wat Feyenoord er daadwerkelijk voor heeft neergeteld. Maar inderdaad, mocht dat bedrag echt waar zijn dan zou dat wel veel zijn voor een speler van zijn kaliber. Schiet ie er vervolgens in z'n eerste wedstrijd 3 in, dan is het weer een koopje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:49:

Het is vooral z'n blessuregevoeligheid waardoor Feyenoord hem niet wilde houden, maakte in de paar minuten 3en stabiele indruk. Is echter zovaak geblesseerd dat je niks aan hem hebt. Ik deel het verhaal over te vroeg naar het buitenland vertrokken dan ook niet, lijkt mij niet dat dat de oorzaak is van z'n blessures.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:31

snmght

imho dan he

Napo schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:26:
[...]

Bij Ajax stonden tegen Fortuna Sittard 2 nieuwe spelers (Wijndal & Bergwijn) in de basis en is 1 teruggekeerde verhuurde speler als wissel ingebracht.

Daar waar PSV 4 nieuwe basisspelers bracht en 1 via een wissel
En Feyenoord eveneens 5 nieuwe basisspelers bracht en 1 via een wissel

Veel nieuwelingen is dan ook maar relatief zeker in de situatie Ajax, bij zowel Ajax als PSV zal de nieuwe trainer met potentieel een nieuwe speelstijl een effect hebben op de kwaliteit van het spel dat vertoont wordt. Bij Feyenoord heb je dan wel een trainer die al langer bouwt maar wel weer veel spelers mag inpassen, zeker als je ziet dat er veel basisspelers van voorgaande seizoen zijn vertrokken.
Dat is weer een mooi staaltje selectief kijken. Met Haller, Gravenberch en Mazraoui zijn er 3 basisspelers vertrokken en Gorter was ook zeker geen Ajax 1 speler vorig seizoen.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
snmght schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:10:
[...]

Dat is weer een mooi staaltje selectief kijken. Met Haller, Gravenberch en Mazraoui zijn er 3 basisspelers vertrokken en Gorter was ook zeker geen Ajax 1 speler vorig seizoen.
Het is dan ook niet de vergelijking met basisspelers van voorgaande seizoen maar basisspelers in de eerste wedstrijd in de eredivisie. effectief si het niet meer en niet minder dan welke spelers zijn gebruikt (in de basis of als wissel) die ze vorig jaar niet konden gebruiken.

Gorter is niet meegenomen omdat hij tegen Fortuna Sittard geen minuut heeft gemaakt. Bij PSV heb ik Bakayoko, Saibari en Oppegard bijvoorbeeld niet meegeteld omdat ze uit het beloftenelftal komen.

Dat een niet basisspeler van voorgaande seizoen nu in de basis staat heb ik inderdaad niet meegenomen. Die analyse mag je doen als je wilt ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
snmght schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:10:
[...]

Volgens mij reageert @Napo op de opmerking van @donleone83 dat Ajax met z'n dure aankopen nog niet goed voetbal kan spelen. Maar er stonden inderdaad wel wat meer nieuwe spelers in de basis, Rensch, Schuurs, Taylor, Wijndal en Bergwijn waren vorig seizoen geen basisspeler of geen speler van Ajax. Van die vijf zijn er maar twee een aankoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:31

snmght

imho dan he

Nu op VZ weer dat Ten Hag Gakpo zou willen halen. Dat moet je als Gakpo zijnde toch niet willen? Tenzij je echt voor de centen valt.

Ja Premier League is een droomcompetitie maar de timing zou compleet verkeerd zijn want hij moet spelen om opgeroepen te worden voor het WK denk ik. Over een jaar kan hij met een WK in de benen als grote meneer weg gaan, waarschijnlijk naar een betere club.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:59
JanW schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:52:
[...]

Volgens mij reageert @Napo op de opmerking van @donleone83 dat Ajax met z'n dure aankopen nog niet goed voetbal kan spelen. Maar er stonden inderdaad wel wat meer nieuwe spelers in de basis, Rensch, Schuurs, Taylor, Wijndal en Bergwijn waren vorig seizoen geen basisspeler of geen speler van Ajax. Van die vijf zijn er maar twee een aankoop.
Maar Ajax had vorig seizoen ook al wel de beschikking over Schuurs, Rensch en Taylor, dus 2 echt nieuwe spelers. Bij Feyenoord waren dit er wat meer, Rasmussen, Dilrosun, Danilo, Timber, Szimanski zijn alle 5 nieuw.
Op spelers die je hebt en blijkbaar tegen het eerste aanschurken kan je je voorbereiden dwz dat je die al wat mee kunt laten doen en beter weet wat je er exact aan hebt.

T.a.v. Feyenoord ben ik om 2 redenen positief:
1. De spelers willen weer bij de club komen en er is op het oog goed verkocht en ingekocht (kwaliteit en goede leeftijd voor wederverkoop)
2. De selectie lijkt wat breder (vooral kwalitatief) dan vorig seizoen, waarin niemand Sinisterra kon vervangen en we (ik ga er vanuit dat de 2e linksback ook komt) voor verschillende posities wat meer kunnen wisselen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
snmght schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:58:
Nu op VZ weer dat Ten Hag Gakpo zou willen halen. Dat moet je als Gakpo zijnde toch niet willen? Tenzij je echt voor de centen valt.

Ja Premier League is een droomcompetitie maar de timing zou compleet verkeerd zijn want hij moet spelen om opgeroepen te worden voor het WK denk ik. Over een jaar kan hij met een WK in de benen als grote meneer weg gaan, waarschijnlijk naar een betere club.
Het is ook vooral het mismanagement van United waar je niet in wil zitten.
Gisteren was het nog Arnautovic, nu weer Gakpo. Totaal andere spelers.
Ze weten zelf niet eens wat ze willen.

United zou ik nu inderdaad niet heengaan. Arsenal wordt al langer genoemd, maar Martinelli speel je ook niet zomaar uit de basis, dat zou ook veel rouleren zijn waarvan de beste het meeste speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
jbdeiman schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:26:
[...]

Maar Ajax had vorig seizoen ook al wel de beschikking over Schuurs, Rensch en Taylor, dus 2 echt nieuwe spelers. Bij Feyenoord waren dit er wat meer, Rasmussen, Dilrosun, Danilo, Timber, Szimanski zijn alle 5 nieuw.
Dat klopt, maar ik weet niet waarom je mij quote of wat je nu precies wil zeggen? Ik probeerde voor iemand wat te verduidelijken, that's it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Als ik Gakpo was zou ik vriendelijk bedanken voor ManUtd als ze daadwerkelijk een bezoekje aan Eindhoven brengen. Als er 1 club is op de wereld waar de kans op falen groter is dan de kans op slagen dan is het united wel, wat hebben die er een zooitje van gemaakt zeg in de afgelopen 3 jaar.

Ik zie ze dit seizoen niet zo 1,2,3 aanhaken bij de top 5 (city, liverpool, chelsea, arsenal, tottenham), dat zou betekenen dat de kans groot is dat ze volgend jaar weer geen CL spelen. En uiteindelijk is dat toch wel wat elke speler ambieert. Ben echt heel benieuwd of Ten Hag de boel nog op de rit gaat krijgen na de mentale mokerslag van zondag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

amahusu schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:52:
Als ik Gakpo was zou ik vriendelijk bedanken voor ManUtd als ze daadwerkelijk een bezoekje aan Eindhoven brengen. Als er 1 club is op de wereld waar de kans op falen groter is dan de kans op slagen dan is het united wel, wat hebben die er een zooitje van gemaakt zeg in de afgelopen 3 jaar.

Ik zie ze dit seizoen niet zo 1,2,3 aanhaken bij de top 5 (city, liverpool, chelsea, arsenal, tottenham), dat zou betekenen dat de kans groot is dat ze volgend jaar weer geen CL spelen. En uiteindelijk is dat toch wel wat elke speler ambieert. Ben echt heel benieuwd of Ten Hag de boel nog op de rit gaat krijgen na de mentale mokerslag van zondag.
Dat denk ik ook ja.
Succes voor straks Psv heren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:10
JanW schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:52:
[...]

Nou, ik geef aan dat takkeveel geld betalen blijkbaar ook geen garantie op meteen goed voetbal is en dat zowel Ajax, Feyenoord als PSV wat nieuwe spelers in te passen heeft en het dus even duurt voordat de verhoudingen duidelijk zijn.

Neemt niet weg dat het natuurlijk wel een lichte sneer naar Ajax was met een kwinkslag, maar dat was zeker niet de hoofdboodschap van mijn bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-09 09:09
Weet iemand wat er met Unuvar is? Bij jong ajax had hij even een dip maar daar kwam hij eind vorig seizoen goed uit en heeft niet voor niets net zijn contract verlengd. Hij is zo ontzettend technisch en heeft echt goed overzicht dat ik hem wel bij de selectie had verwacht. Hij doet in mijn ogen absoluut niet onder voor Simons, met het verschil dat Simons flink gehypt is en kansen krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Exo81 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:09:
Weet iemand wat er met Unuvar is? Bij jong ajax had hij even een dip maar daar kwam hij eind vorig seizoen goed uit en heeft niet voor niets net zijn contract verlengd. Hij is zo ontzettend technisch en heeft echt goed overzicht dat ik hem wel bij de selectie had verwacht. Hij doet in mijn ogen absoluut niet onder voor Simons, met het verschil dat Simons flink gehypt is en kansen krijgt.
Enige dat ik gezien heb afgelopen week is dat Simons serieus snel is - bij mijn weten staat Unuvar daar niet om bekend. Ajax zit wel heel ruim in aanvallers en aanvallende middenvelders, daar zal Schreuder harde keuzes moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:17
Gaan we alvast...
Poll: PSV - Monaco
Winst Psv
Winst Monaco
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404725&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Wedstrijd om 20.30

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 09-08-2022 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:06
Voor zijn positie is er gewoon heel veel serieuze concurrentie. Dan kan hij beter hele potjes in jong spelen dan steeds het laatste kwartier als het al beslist is. Ik hoop eigenlijk dat Ajax besluit hem een jaartje te verhuren aan een middenmoter in de eredivisie om ervaring op te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:57
desmond schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:24:
[...]

Enige dat ik gezien heb afgelopen week is dat Simons serieus snel is - bij mijn weten staat Unuvar daar niet om bekend. Ajax zit wel heel ruim in aanvallers en aanvallende middenvelders, daar zal Schreuder harde keuzes moeten maken.
Dat is een nadeel van veel geld hebben voor transfers. Jeugd krijgt kennelijk minder kans.

Andere uitleg is dat de aanvallers uit de Ajax jeugd gewoon niet zo goed zijn. Want Rensch geven ze wel een kans.

Ps.
Hoe oud is hij eigenlijk? Want jonge spelers moeten toch voor hun twintigste veel vlieguren maken op eredivisie niveau.

[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 09-08-2022 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:27
Pff, ik begin de spanning voor vanavond nu wel echt te voelen. Het kan echt 2 kanten op, ik hoop dat de steun van het thuispubliek is wat PSV nodig heeft om boven zichzelf uit te stijgen en Monaco te verslaan.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49
D-e-n schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:35:
[...]

Dat is een nadeel van veel geld hebben voor transfers. Jeugd krijgt kennelijk minder kans.

Andere uitleg is dat de aanvallers uit de Ajax jeugd gewoon niet zo goed zijn. Want Rensch geven ze wel een kans.

Ps.
Hoe oud is hij eigenlijk? Want jonge spelers moeten toch voor hun twintigste veel vlieguren maken op eredivisie niveau.
Het grappige is dat zowel absoluut als relatief het aandeel eigen jeugd in de selectie van Ajax groter is dan die bij PSV en Feyenoord, voor de 18e in de opleiding zitten genomen als uitgangspunt, met selecties van transfermarkt als referentie. Voeg uiteraard toe indien ik er eentje mis

Wanneer je kijkt naar speelminuten van echt jonge spelers uit eigen jeugd (dus geen terugkeerders als Blind of langblijvers als Kokcu), heb ik ook niet het idee dat er wezenlijk veel verschil zit in de geboden kansen
  • PSV (9): Peersman, Teze, Obispo, Oppegard (3 weken voor z'n 18e verjaardag), Ledezma, Gakpo, Madueke, Vertessen, Bakayoko
  • Ajax (11): Gorter, Stekelenburg, Timber, Blind, Rensch, Taylor, Klaassen, Regeer, Bergwijn, Unuvar, Brobbey
  • Feyenoord (6):Timber, Bijlow, Jansen, Geertruida, Kokcu, Idrissi,
Interessante noot daarbij is dat er 5 spelers bij Feyenoord en PSV zijn met een verleden in de Ajax jeugd, waar dat andersom behoudens J Timber en natuurlijk Bergwijn volgens mij niet voorkomt: Waterman, Hoever, Q Timber, Dilrosun, Danilo. Voor AZ geldt tevens dat ze veel spelers hebben die bij de traditionele top 3 eindigen, maar in die telling had ik ff geen zin meer ;)

[ Voor 4% gewijzigd door BoB_HenK op 09-08-2022 17:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:44:
Pff, ik begin de spanning voor vanavond nu wel echt te voelen. Het kan echt 2 kanten op, ik hoop dat de steun van het thuispubliek is wat PSV nodig heeft om boven zichzelf uit te stijgen en Monaco te verslaan.
Ik verwacht gewoon winst voor PSV met het thuisvoordeel. Monaco was vorige week zeker niet veel beter, hooguit de laatste tien minuten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:24
Ik zet vanavond mijn geld niet zomaar op PSV.

Ik hoop voor ze, dat ze winnen vanavond, maar ik vond het de vorige week maar erg tegenvallen en ik vrees dat je binnen een week niet ineens het licht heb gezien als PSV zijnde.

Dus mijn voorspelling is een moeizame 2-2, waarna de verlenging doelpuntloos blijft en het via pingels beslist gaat worden. En dan kan zelfs je schoonmoeder nog de wedstrijd beslissen. Dat is ogen dicht en vanaf elf meter de bal erin rossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 18:57
@BoB_HenK
Bergwijn is doorgebroken bij PSV dus die zou je ook nog in het laatste rijtje kunnen zetten. Maar met of zonder Bergwijn blijft het opvallend dat er zo weinig aanvallends doorbreekt bij Ajax. Brobbey wordt wellicht de eerste sinds Sneijder ofzo? En dan tel ik die even als aanvaller.

De Feyenoord jeugd heeft een dip gehad de laatste jaren volgens mij. Bij PSV reken je wel erg ruim met de reserve doelman. En hoelang loopt Madueke daar al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
D-e-n schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:02:
@BoB_HenK
Bij PSV reken je wel erg ruim met de reserve doelman. En hoelang loopt Madueke daar al?
Madueke speelt sinds zijn 16e bij PSV, sinds de zomer van 2018.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

ElPaco schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:44:
Ken het, ga mijn best doen om ze naar de overwinning te schreeuwen (y)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Grote kans dat Schuurs alsnog vertrekt en dat dan Kaplan (Turks jeugd international van Tabzonspor) wordt aangetrokken, blijft weinig continuïteit over zo. Als we het straks puur van Blind moeten gaan hebben kan ik beter een zeiltje over de bank leggen. Dat wordt professioneel billenknijpen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Gonadan schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:11:
Grote kans dat Schuurs alsnog vertrekt en dat dan Kaplan (Turks jeugd international van Tabzonspor) wordt aangetrokken, blijft weinig continuïteit over zo. Als we het straks puur van Blind moeten gaan hebben kan ik beter een zeiltje over de bank leggen. Dat wordt professioneel billenknijpen.
Die Kaplan kan het toch niet veel slechter doen dan Schuurs?
Bassey ernaast, wie weet...

Psv vanavond... Hou mijn hart vast
Vind Psv de laatste jaren de club dat als het moet gebeuren, dat ze dan afhaken
Hoop dat dat vanavond niet zo is

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 09-08-2022 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:21
D-e-n schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:02:
@BoB_HenK

De Feyenoord jeugd heeft een dip gehad de laatste jaren volgens mij. Bij PSV reken je wel erg ruim met de reserve doelman. En hoelang loopt Madueke daar al?
Klopt wel ja. Je hoort ook wel iedere zomer (eigenlijk 'm.u.v. deze) dat 1 of 2 van de meest talentvolle jongens naar het buitenland vertrekken. Meer dan van PSV en Ajax is mijn gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:34

gws24

Thinking is hard!

Harribo schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:21:
[...]

Die Kaplan kan het toch niet veel slechter doen dan Schuurs?
Bassey ernaast, wie weet...
Alleen is hij linksbenig dus lijkt mij dan meer een backup voor Bassey.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En dat Simons bij PSV zit en Unuvar bij Ajax?
Dus die vergelijking zie ik echt niet.

Bij Ajax lopen er een stuk of 4 spelers rond die eerder dan Unuvar in de aanmerking komen voor linksbuiten/aanvallende middenvelder..

Hij zal overigens, hopelijk, wel verhuurd gaan worden dit seizoen. Vitesse, Heerenveen, Utrecht, Groningen, iets in die richting.
Twente zou qua mogelijk Europees leuk zijn maar die zijn volgens mij al voorzien (en zullen wel uitgeschakeld worden in de voorronde).

[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 09-08-2022 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B16HezLj3zGJKNHAAO8iJEZLbmY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iklXFGftaoieqaqv0Y9RCVOt.jpg?f=fotoalbum_large

Saibari krijgt weer een kans en Mwene houdt Hoever buiten de basiself. Met deze namen moet er genoeg mogelijk zijn. Spanning stijgt!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DaWayne schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:37:
[...]

Klopt wel ja. Je hoort ook wel iedere zomer (eigenlijk 'm.u.v. deze) dat 1 of 2 van de meest talentvolle jongens naar het buitenland vertrekken. Meer dan van PSV en Ajax is mijn gevoel.
Dan let je waarschijnlijk minder op Ajax, want bijvoorbeeld vorig seizoen seizoen is Rijkhof nog weggehaald door Dortmund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:35

pro_6or

amateur_60r

Nou jongens, daar gaan we, come on PSV!

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:03
Leggooo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

Ambiance in het stadion is d:)b

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wat is jullie gevoel?

Wordt spannend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:32:
Wat is jullie gevoel?

Wordt spannend!
PSV gaat het gewoon doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Het kan alleen maar beter worden. Pff. Hopelijk snel een doelpunt voor PSV.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Monaco is beter georganiseerd op moment.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:35

pro_6or

amateur_60r

Monaco lijkt de baas. Ze gedragen zich ook al een beetje zo.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
pro_6or schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:39:
Monaco lijkt de baas. Ze gedragen zich ook al een beetje zo.
Hoogmoed komt voor de val.. Hopelijk binnen 90 mins..

PSV moet gewoon wanneer ze de bal hebben eens 3 simpele passes naar elkaar doen. Beetje rust en vertrouwen kweken.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Kan iemand mij de toegevoegde waarde van Til uitleggen? Wil je niet een sneller nummer 10? Of is hij een schaduwspits?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:41:
Kan iemand mij de toegevoegde waarde van Til uitleggen? Wil je niet een sneller nummer 10? Of is hij een schaduwspits?
Bel een random Ajax fan en je weet het ;) (JC schaal)

Ik denk aanvallend sterk met het hoofd. Dan heb je naast de Jong 2 kanshebbers bij hoge ballen. Voetballend weet ik het niet precies.

Gakpo speelt vandaag een privé wedstrijd zo te zien.

[ Voor 26% gewijzigd door Aghanim op 09-08-2022 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Aghanim schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:42:
[...]

Bel een random Ajax fan en je weet het ;)
Die begrijp ik even niet om eerlijk te zijn? :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gakpo moet even z'n oogkleppen terug de kleedkamer leggen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Aghanim schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:42:
[...]

Bel een random Ajax fan en je weet het ;)
Bel een random Feyenoord fan en je weet het ook wat je gedurende een heel seizoen kan verwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Gakpo moet wel op het doel schieten, beetje slap 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
De Jong was 2x bliksemafleider terwijl Til relatief vrij stond om in te koppen :)

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Oef, nou al 2 keer flink egoïstisch bezig, Gakpo.

Als je wilt doorkomen naar de groepsfase, zou ik toch wel eventjes in het teambelang gaan denken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik vind psv voetballend erg slordigen die eerste paar wedstrijden dit seizoen. Veel passes die niet aankomen en onnodig balverlies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:44:
Oof, nou al 2 keer flink egoïstisch bezig, Gakpo.

Als je wilt doorkomen naar de groepsfase, zou ik toch wel eventjes in het teambelang gaan denken.
Hij lijkt zich een beetje te willen bewijzen voor de grote clubs..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Sangaré laat wel zien waarom PSV hem nodig heeft. Die verzet een berg werk zeg.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Matig van PSV tot nu toe. Het wordt inderdaad tijd dat ze iets mee rust in hun spel krijgen en de bal meer rond laten gaan. Dan stoppen die Monegasken ook wel een keer met rennen en veel druk zetten.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kan iemand die trommelaar het stadion uit werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Klungelige Til die de scheidsrechter omver loopt... het verbaast me niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Eindelijk heeft PSV de bal eens 30 seconden binnen het team. Meteen 10x beter. Veel meer rust.

Jaaaaaaa

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Yeah Veerman!

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Oh wat onterecht maar zo fijn
Mwene heel goed met die assist

[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 09-08-2022 20:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, die komt dus ook weer helemaal uit het niets.
Vasthouden nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
BAM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Zo heerlijk om zo onverdiend voor te komen!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Top!

Tomorrow is not today!

Pagina: 1 ... 27 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023