Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 247 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.193 views

Onderwerpen

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:19
Harribo schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:25:
Kom op jongens... Liggen, zeuren bij de scheids, vervelende overtredinkjes maken.... Dat moeten wij ook kunnen!
:)
tweakduke schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:29:
[...]

Die 4 wissels hadden ook beter verdeeld kunnen worden :+
Want? Dat wil je eigenlijk toch helemaal niet. Nergens voor nodig en het helpt niet eens zoveel. Zelfs in de Eredivisie is het zo irritant als ze nog even een wissel maken in de 89e minuut. Soms pakt het ook nog eens verkeerd uit.

Gewoon niet doen lijkt me beter, al snap ik wel dat de druk toeneemt.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:30

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Snowdog schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:34:
[...]

[...]

Want? Dat wil je eigenlijk toch helemaal niet. Nergens voor nodig en het helpt niet eens zoveel. Zelfs in de Eredivisie is het zo irritant als ze nog even een wissel maken in de 89e minuut. Soms pakt het ook nog eens verkeerd uit.

Uiteraard is sportief winnen het mooiste, het was ook maar een grapje. De effectiviteit van AZ doet het hem vandaag. Lazio had wel een paar kansen die gelukkig er niet in gingen en de 4 wissels waar ik over grapte, pakken zowaar goed uit.

Mooie verse energie om het vol te houden.

Tweakers Discord

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:27

Agent47

I always close my contracts.

Knap van az

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Snowdog
tweakduke schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:37:
[...]

Uiteraard is sportief winnen het mooiste, het was ook maar een grapje. De effectiviteit van AZ doet het hem vandaag. Lazio had wel een paar kansen die gelukkig er niet in gingen en de 4 wissels waar ik over grapte, pakken zowaar goed uit.

Mooie verse energie om het vol te houden.
Ik vind het geen geluk, zo gaan wedstrijden nou eenmaal, Lazio had de iets betere kansen, maar het had echt allebei de kanten op kunnen gaan. AZ begon enorm slecht aan de wedstrijd, knap dat ze zich hebben weten te herpakken. Daarna was het echt gewoon 50/50 (imo).

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Zeker! En is ze gegund!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:32
Proficiat AZ fans! Mooi resultaat ook voor het NL’se voetbal, thuis mooi in eigen hand nu.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• ST10©DE
  • Laatst online: 12:46

ST10©DE

Dus.............

Mooie en knappe overwinning van AZ! Hopelijk volgt Feyenoord!

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:01
Helaas niet kunnen kijken, maar gefeliciteerd AZ fans. :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Snowdog schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:34:
[...]

[...]

Waarom helpt het tegen NL teams dan wel altijd?

• Snowdog
toolkist schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 21:58:
[...]

Waarom helpt het tegen NL teams dan wel altijd?
Dat is dus het ding, het helpt niet eens altijd. En zeker als een team als PSV of Ajax al beter in de wedstrijd zit, dan heb ik het idee dat het meer iets over jezelf afroepen is dan wat anders. Dat gebeurt dan vaak niet, maar dat was anders ook niet het geval geweest.

Ik heb echt het idee dat ze maar wat doen, wat in andere leagues ook normaal is, maar het is gewoon dikke bs. Jammer, maar goed, voorbeeld doet volgen en in het buitenland is dit gewoon de defacto strategie, dus ja, dat is wel jammer imo.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lVdxTTDza4NDjOehSB6cpBwscwU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SXpeqnYz8jZGUHNGYxr9Otsg.png?f=fotoalbum_large

Dat was even schrikken, betreft Club Brugge in deze...

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:35
Gynnad schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 06:00:
[Afbeelding]

daar heeft die het goed gedaan dus ik snap Brugge wel aan de andere kant zegt het ook niks resultaten in de toekomt bla bla bla

en als ik hem was zou ik dan gelijk Noa Lang verkopen irritant mannetje is dat bah

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 22:19:
[...]

Dat is dus het ding, het helpt niet eens altijd. En zeker als een team als PSV of Ajax al beter in de wedstrijd zit, dan heb ik het idee dat het meer iets over jezelf afroepen is dan wat anders. Dat gebeurt dan vaak niet, maar dat was anders ook niet het geval geweest.

Ik heb echt het idee dat ze maar wat doen, wat in andere leagues ook normaal is, maar het is gewoon dikke bs. Jammer, maar goed, voorbeeld doet volgen en in het buitenland is dit gewoon de defacto strategie, dus ja, dat is wel jammer imo.
Benfica tegen PSV, of willekeurig welke Italiaanse club tegen Ajax, het werkt toch echt vaak wel goed tegen ons. Dat wij dat dan weer niet goed kunnen kopieren ben ik wel met je eens.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:56
Az had over geluk niet te klagen, toch een mooie overwinning met goed spel.
Ze zijn er nog niet.

• Snowdog
Harribo schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 09:01:
Az had over geluk niet te klagen, toch een mooie overwinning met goed spel.
Ze zijn er nog niet.
Beetje geluk wel, maar echt extreem lucky waren ze niet imo. Gewoon ok overwinning. Denk dat Lazio uit wel een stuk lastiger is dan thuis, dus geef ze een goede kans. Van de andere kant, dachten we ook met Rangers uit en thuis bij PSV en dat viel toch even tegen, dus ja, ze zullen wel nog even aan de bak moeten ja.

• Harribo
Snowdog schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 09:05:
[...]

Beetje geluk wel, maar echt extreem lucky waren ze niet imo. Gewoon ok overwinning. Denk dat Lazio uit wel een stuk lastiger is dan thuis, dus geef ze een goede kans. Van de andere kant, dachten we ook met Rangers uit en thuis bij PSV en dat viel toch even tegen, dus ja, ze zullen wel nog even aan de bak moeten ja.
Beetje geluk? Kijk maar eens goed naar de kansen die Lazio heeft gehad.... Normaal hadden ze er twee extra in geschoten naar mijn mening.
Lazio is echt een hele gevaarlijke goede ploeg.

Maar niet om Az tekort te doen, die hebben gewoon top gespeeld. Hoop dat ze dat weer kunnen opbrengen.
Lazio creëert sowieso kansen, beetje geluk zullen ze wrs wel weer nodig hebben.
Wedstrijd om naar uit te kijken. Ik vind het heel moeilijk om nu een favoriet aan te wijzen.

• Snowdog
Harribo schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 09:24:
[...]

Beetje geluk? Kijk maar eens goed naar de kansen die Lazio heeft gehad.... Normaal hadden ze er twee extra in geschoten naar mijn mening.
Lazio is echt een hele gevaarlijke goede ploeg.

Maar niet om Az tekort te doen, die hebben gewoon top gespeeld. Hoop dat ze dat weer kunnen opbrengen.
Lazio creëert sowieso kansen, beetje geluk zullen ze wrs wel weer nodig hebben.
Wedstrijd om naar uit te kijken. Ik vind het heel moeilijk om nu een favoriet aan te wijzen.
Lazio heeft zeker een aantal dikke kansen verprutst, maar dat hoort erbij. Je ziet zelden wedstrijden waar alles erin gaat en dat beetje geluk heb je soms nodig. AZ was vrij effectief, dus die hebben 't gewoon goed gedaan. Verder wel helemaal met de rest eens.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:24

snmght

imho dan he

Gynnad schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 06:00:
[Afbeelding]

Gelukkig niet mijn club idd. ;)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:29
bie100 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 08:04:
[...]

daar heeft die het goed gedaan dus ik snap Brugge wel aan de andere kant zegt het ook niks resultaten in de toekomt bla bla bla

en als ik hem was zou ik dan gelijk Noa Lang verkopen irritant mannetje is dat bah
Arme supporters, die stonden vorig seizoen te juichen om zijn exit. Nu zitten ze wederom met deze explosie van onvermogen opgescheept.

XXXVI

• Typhone
  • Laatst online: 11:06

Typhone

Who Dares Wins

Ik vraag me soms oprecht af waarom ik business consultant ben en soms moet werken.
Voetbal International heeft weer eens een kwaliteitsartikel gepubliceerd.

Men kijkt een gratis Youtube filmpje van Andy vd Meyde en plaatst dat vervolgens in gedeelde quotes op de website. Is het zo moeilijk voor journalisten tegenwoordig om zelf een afspraak te maken met spelers? Als ik de subtitles aanzet ga ik vanaf morgen een website omtrent het Italiaanse voetbal beginnen gebaseerd op openbare interviews (in het Italiaans) vanuit Italië. De tering zeg wat een armoede! 8)7

• Agent47

Agent47

Slot gaat mogelijk mensen sparen morgen voor zondag. Ik ben benieuwd naar de opstelling morgen. Ik hoop op een gelijkspel of winst uiteraard.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:20

Vos

AFCA

Agent47 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:05:
Slot gaat mogelijk mensen sparen morgen voor zondag. Ik ben benieuwd naar de opstelling morgen. Ik hoop op een gelijkspel of winst uiteraard.
Mensen sparen voor een thuiswedstrijd tegen Volendam :? In een belangrijke EL pot waar je prima kansen hebt, dat zou ik vreemd vinden.

Verwijderd

Vos schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 20:01:
[...]

Mensen sparen voor een thuiswedstrijd tegen Volendam :? In een belangrijke EL pot waar je prima kansen hebt, dat zou ik vreemd vinden.
'’Het is niet uitgesloten dat wij spelers gaan sparen'', vertelt Slot op de persconferentie. ''Dat zit hem er niet in aan het feit dat je denkt aan de volgende wedstrijden die wij belangrijker vinden. Het zit hem in het feit dat spelers wellicht tegen hun grenzen aan het lopen zijn. Wie? Als je het niet erg vind was ik dat niet van plan om te vertellen.''

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 20:27:
[...]

'’Het is niet uitgesloten dat wij spelers gaan sparen'', vertelt Slot op de persconferentie. ''Dat zit hem er niet in aan het feit dat je denkt aan de volgende wedstrijden die wij belangrijker vinden. Het zit hem in het feit dat spelers wellicht tegen hun grenzen aan het lopen zijn. Wie? Als je het niet erg vind was ik dat niet van plan om te vertellen.''
Ah kijk die insteek is beter te begrijpen.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Dat is niet sparen, dat is rust geven die ze hard nodig hebben. Toegeven, semantisch geneuzel maar het voelt toch anders.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Agent47

Agent47

Nu is het zien wie het langst volhoud. Feyenoord is nog voor alle 3 de prijzen in de running. Ben benieuwd hoe ze het gaan volhouden. Volgende donderdag thuis tegen de tegenstander van morgen. Daarna meteen Ajax uit. Druk druk

Verwijderd

Hoor net dat er geen Cambuur supporters welkom zijn bij PSV.
En, dat de voorzitter van Cambuur daar over klaagt?

Hij durft te klagen terwijl zijn club/stad dezelfde beslissing heeft genomen voor alle resterende thuis wedstrijden in Leeuwarden dit seizoen?
Hoe bedoel je de pot verwijt de ketel.
Agent47 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:05:
Dat geloof ik dus niet echt.
Slot is nooit van het sparen geweest, vorig jaar ook niet tijdens de conference league.

Hoogstens wanneer we morgen eventueel met 5-0 winnen dat die in de terugwedstrijd een aantal spelers rust geeft. (wat ik niet zie gebeuren.)

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet verwachten morgen.
Normale Shaktar van de afgelopen 10 jaar, dan had ik gezegd dat Shaktar zwaar favoriet is.
Maar, nu met de huidige selectie weet ik het echt niet... maar ze staan niets voor niets in deze ronde.

Ben benieuwd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 23:15:
Hoor net dat er geen Cambuur supporters welkom zijn bij PSV.
En, dat de voorzitter van Cambuur daar over klaagt?

Hij durft te klagen terwijl zijn club/stad dezelfde beslissing heeft genomen voor alle resterende thuis wedstrijden in Leeuwarden dit seizoen?
Hoe bedoel je de pot verwijt de ketel.
Je bent in de veronderstelling dat Cambuur de eerdere beslissing van de burgemeester steunt? Waar klaagt de voorzitter over? Het gebrek aan communicatie, overleg en het straffen van een grote groep voor de misdragingen van individuen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 07:50:
[...]

Je bent in de veronderstelling dat Cambuur de eerdere beslissing van de burgemeester steunt? Waar klaagt de voorzitter over? Het gebrek aan communicatie, overleg en het straffen van een grote groep voor de misdragingen van individuen.
Maar dit is toch ook andersom gebeurd?

Geen communicatie, geen overleg en het straffen van een grote groep voor de misdraging van individuen?
Ik vind als je zelf geen toeschouwers toelaat (Om welke reden dan ook) je niet mag klagen als clubs hetzelfde bij jou doen.

Hetzelfde als Ajax die vorige week weer een boodschap naar buiten bracht dat ze het niet vinden kunnen dat er geen supporters naar de Kuip kunnen voor de Beker.
(Denk je dat ze ook maar 1 nacht hadden wakker gelegen als de wedstrijd in Amsterdam was geweest om Feyenoord toeschouwers toe te laten?)

Ik vind het een prima zaak.
Als jij als club/stad zijnde besluit alle uit supporters te weigeren voor de rest van het seizoen. (wat een vorm van competitie vervalsing is.)
Dan hebben de andere clubs in mijn optiek het recht om ditzelfde te doen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Uitsupporters gewoon afschaffen. Kijk alleen al hoeveel gezeik, geld en middelen het gaat schelen als er geen supporters van de tegenstander naar het stadion van het thuisspelend team komen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:38:
Dan hebben de andere clubs in mijn optiek het recht om ditzelfde te doen.
Het zijn geen maatregelen vanuit de clubs.

Het weren van Cambuur fans bij PSV komt voort uit een recent advies van de politie om supporters van Cambuur en Groningen bij alle uitwedstrijden te weigeren.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2023 14:06 ]

Verwijderd

Han schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:42:
Uitsupporters gewoon afschaffen. Kijk alleen al hoeveel gezeik, geld en middelen het gaat schelen als er geen supporters van de tegenstander naar het stadion van het thuisspelend team komen.
Ik zou starten met geen alcohol en drugs in stadions.

Denk dat je daarmee al een hele boel opschiet.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:23:
Dan moet je ook een blaastest en een speekseltest gaan afnemen bij de ingang. Want het drank en drugsgebruik vinden al voor de wedstrijd plaats, net als de ordeverstoring. Nee, gewoon compleet afschaffen, daarmee tackle 90% van de ellende. En als ze dan nog willen gaan knokken dan kiezen ze maar ergens een weiland uit. Je zou het bijna als overheid gaan faciliteren, dan dunt het aantal randdebielen vanzelf uit.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:37
Ik zie dit graag terug als format op SBS6 gevolgd door de onvermijdelijke versie met BN'ers zodat dat cirkeltje ook uitdunt.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:23:
[...]

Denk dat je daarmee al een hele boel opschiet.
Sowieso dan maar meteen een 100%-controle.

En dan meteen een rookverbod en handhaving.

En een einde aan die stapelmesjokke luchtvervuilende teringtroep die tijdens wedstrijden wordt afgestoken.

Sta je daar als (top)sporter, scheidsrechter, publiek, middenin een minutenlang aanhoudende wolk van longcapaciteit belemmerende meuk.

Slaat echt helemaal nergens op.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Agent47

Agent47

Han schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:42:
Deels mee eens. Feyenoord Ajax en psv supporters zitten overal. Ook als het niet mag.

• mavaros
  • Laatst online: 12:06
Ik ga voor 2-2 of 3-2, omdat Feyenoord genadig is, zoals dit seizoen altijd al is.

Volgende week zal het iets van 2-1 of 4-0 worden. Dan moegen ze gewoon losgaan van Slot.

Dit is dus een voorspelling.

Verwijderd

Nou, kom op, Feyenoord.
Hopelijk kunnen we vandaag al het verschil maken.

(Geheel terzijde... Die Noa Vahle is erg leuk om naar te kijken en luisteren.)

Edit :
A.U.B
Ik hoop echt dat de Feyenoord Fans in het stadion niet zo stom zijn om harde knal vuurwerk af te steken in het stadion nu.
Mocht dat gebeuren, vooral nu met al die Oekraïners.

Mag van mij de UEFA ons straffen met de rest van het Europese seizoen zonder fans.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2023 21:00 ]

• Agent47

Agent47

Beide onscherp. Slordig. Feyenoord dringt wel goed aan

• ST10©DE
  • Laatst online: 12:46

ST10©DE

Dus.............

Hup Feyenoord!

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Verwijderd

Snap ik niet.
Speler met een hoofd/nek blessure die al 2 keer naar de grond gaat en zich niet lekker voelt, en die laat je voor de derde keer terug in het veld komen.

Weer heerlijk onverantwoordelijk.

• Agent47

Agent47

Hoe is dat geen geel?

Verwijderd

Trok zijn benen nog op het laatste moment terug.
Denk een beetje waarschuwing met een donker geel randje. :+

Kan hier wel mee leven eerlijk gezegd.

• tweakduke

tweakduke

Hij was te laat, maar hield zich in dan is het erg netjes dat de scheidsrechter niet meteen geel geeft.

Deze vrije trap evengoed zonder geel, maar dat soort overtredingen moet hij niet te lang goed vinden. Was niks op de bal.

Tweakers Discord

• Vos

Vos

AFCA

De scheids laat aan beide kanten veel doorgaan of enkel een waarschuwing, wel prettig opzich.

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 09-03-2023 21:23 ]

Verwijderd

tweakduke schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:22:
Hij was te laat, maar hield zich in dan is het erg netjes dat de scheidsrechter niet meteen geel geeft.

Deze vrije trap evengoed zonder geel, maar dat soort overtredingen moet hij niet te lang goed vinden. Was niks op de bal.
Ik vraag me dan altijd af als je als scheids niet een klein beetje extra mild bent voor Shaktar nu wegens de situatie.
(Ik zeg niet dat dat het geval is, maar het zou wel menselijk zijn, toch? Onbewust.)

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:24:
[...]

Ik vraag me dan altijd af als je als scheids niet een klein beetje extra mild bent voor Shaktar nu wegens de situatie.
(Ik zeg niet dat dat het geval is, maar het zou wel menselijk zijn, toch? Onbewust.)
Zou dat ook voor Feyenoord gelden? Denk het niet hoor :) (snap dat de scheids niks te winnen heeft in dit geval).

Er zijn vast wat gesprekken voor en na de wedstrijd over de situatie, maar tijdens is het 'gewoon' voetbal.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 09-03-2023 21:27 ]

• tweakduke

tweakduke

Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:24:
[...]

Dat kun je gaan denken, maar het is vroeg in de wedstrijd en beide teams voetballen vrij behouden. Als de frustratie toe neemt kun je dan beter later een grens trekken om de echte viezere overtredingen te bestraffen.

Tweakers Discord

Verwijderd

tweakduke schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:28:
[...]

Dat kun je gaan denken, maar het is vroeg in de wedstrijd en beide teams voetballen vrij behouden. Als de frustratie toe neemt kun je dan beter later een grens trekken om de echte viezere overtredingen te bestraffen.
Was alleen maar een gedachte/idee.
Zeg niet dat dat gebeurt nu.

Het zou alleen maar menselijk zijn als je als scheids denkt "Goh, laat ik nu maar geen rood geven en laat ik het afdoen met een gele kaart..."
Niet professioneel, maar meer dan menselijk. :)

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:28

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Beide teams hadden een gele kaart kunnen hebben wat afgedaan is met een vermaning.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Vos

Vos

AFCA

Het is wachten op de eerste grote kans, gaat aardig gelijk op.

• mavaros
Feyenoord moet ballen tonen.

Het valt erg tegen tot nu toe.

Verwijderd

Vos schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:35:
Het is wachten op de eerste grote kans, gaat aardig gelijk op.
Het is gewoon weer zo slordig van Feyenoord kant.
Een paar goede passes en je loopt er zo doorheen.

Als ze zo doorgaan, word dit weer zo'n typische "Hadden we het verschil maar gemaakt in de eerste wedstrijd."

• Harribo
Het is verschrikkelijk slordig.
De passing bij de 16 gaat slecht.

Zit normaal gesproken veel meer in.
Gewoon Gimenez erin, die staat vaak wel op de goede plek

[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 09-03-2023 21:43 ]

Verwijderd

Harribo schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:42:
Het is verschrikkelijk slordig.
De passing bij de 16 gaat slecht.

Zit normaal gesproken veel meer in
Was tegen Groningen en Heerenveen precies hetzelfde.

Leuk en aardig balbezit, maar er word helemaal niets gecreëerd omdat de eindpass telkens zo slecht is.
*Zucht* Nu weer met Pedersen... een pass naar niemand.

Gimenez is geblesseerd afgehaakt in de warming up.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2023 21:44 ]

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

Je mist een spits.

• mavaros
Deze kans had je moeten maken, als team.

• Harribo
Gimenez er niet bij? Dat is een aderlating.
De enige echte goede spits die Feyenoord heeft vind ik

Verwijderd

Harribo schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:45:
Gimenez er niet bij? Dat is een aderlating.
De enige echte goede spits die Feyenoord heeft vind ik
Ik weet niet of Van Persie ook mee is?
Die zal het vast en zeker beter doen dan Danilo... O-)

• Harribo
Gimenez op de bank zie ik.
Danilo heb je weinig aan

• Agent47

Agent47

Feyenoord is niet best, maar wel beter. Shakhtar heeft geen kans gehad, verdedigen alleen maar. Feyenoord is slordig in de passing

• Vos

Vos

AFCA

Harribo schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:48:
Gimenez op de bank zie ik.
Danilo heb je weinig aan
Geblesseerd in de warming-up meen ik.

• mavaros
Feyenoord speelde volgens mij op halve kracht, en dan is het ook nog slordig.

Ik hoop dat feyenoord de schroom van zich afwerpt.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Wat een verademing om naar voetbal te kijken zonder opgezwollen gezwets over de neusjhaartjes van mien en truus maar iemand over de wedstrijd te horen praten.

Feyenoord moet deze wedstrijd makkelijk kunnen gaan winnen.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Verwijderd

HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:53:
Wat een verademing om naar voetbal te kijken zonder opgezwollen gezwets over de neusjhaartjes van mien en truus maar iemand over de wedstrijd te horen praten.

Feyenoord moet deze wedstrijd makkelijk kunnen gaan winnen.
Volgens mij wint Feyenoord geen enkele wedstrijd makkelijk en is dat juist een beetje het probleem. :P

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:00
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:54:
[...]

Volgens mij wint Feyenoord geen enkele wedstrijd makkelijk en is dat juist een beetje het probleem. :P
Er is geen quote met meer waarheid dan dit :)

Feyenoord scoort zo ontzettend moeilijk.....
Het zal wel weer een late goal worden. Daar ligt dit seizoen de kracht

• mavaros
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:54:
[...]

In mijn kringen noem je dat juist een charme.

Nu vanavond nog. *O*

• Agent47

Agent47

Zo zonde! Bijna!

• Agent47

Agent47

Terechte wissel

Verwijderd

Kan A.U.B idrissi ook gewisseld worden? Mijn hemel...

• Harribo
Allemaal veel te lief voor een spits .
Ze gunnen allemaal een ander de kans.
Terwijl je gewoon soms egoïstisch moet vlammen

Verwijderd

Wat... een redding.
Zit dan ook niet mee.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-11 21:03
In de Kuip komt dit toch sowieso goed, zou lekker zijn als ze hier er ook al 1 inprikken

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Agent47

Agent47

Feyenoord is zoveel beter

Verwijderd

Martinusz schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:23:
In de Kuip komt dit toch sowieso goed, zou lekker zijn als ze hier er ook al 1 inprikken
In de return hebben ze volgens mij weer hun normale achterhoede compleet.
Daarom is het zo zonde dat Feyenoord weer zo ongelofelijk slordig is vanavond.

Vooraf had ik voor een gelijkspel getekend.
Maar, Feyenoord doet zich zo erg tekort vanavond.

• mavaros
Het mislukt allemaal tot nu toe, maar dat gekke Feyenoord kan voor het eerst in 20 jaar gewoon heel aardig voetballen.

Best griezelig om te aanschouwen, als supporter van een andere club.

Feyenoord rolt gewoon door naar de volgende ronde.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:11

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Feyenoord is veels te slordig in de 16 meter.

Eigenlijk omschrijft dit Feyenoord heel het seizoen
Scoren gaat zo ontzettend moeizaam terwijl ze vaak de betere ploeg zijn

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:19
Slordig allemaal , moet makkelijk kunnen voor Feijenoord dit als ze wat scherper worden in de laatste meters.

Anders doelpunt tegen en dan word het lastig

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:42

Grudgie

PSN: Grudgie7

Dat Shaktar is ook helemaal niks. Dit moet Feyenoord gewoon winnen.

Verwijderd

De dag dat wij als Feyenoord iets halen uit een dode spelsituatie...

• Martinusz
Ai

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:42

Grudgie

PSN: Grudgie7

Dit is toch niet te geloven..

• Harribo
Ongelooflijk dit

• Agent47

Agent47

Ja joh tuurlijk

Verwijderd

Ongelofelijk...
Je zal het altijd zien.

Eigen schuld, we hebben het over ons zelf afgeroepen.
Zo ongelofelijk slordig.

• mavaros
Wel een mooie goal.

Hup feyenoord!

• Martinusz
Bizar die goal

• Harribo
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:34:
De dag dat wij als Feyenoord iets halen uit een dode spelsituatie...
Krijgen ze een vrije trap op en mooie plek...Gokcu erachter....
Serieus ik zou niet weten wanneer die een vrije trap erin heeft geschoten...

• Agent47

Agent47

Typisch Feyenoord. En mensen maar raar kijken dat ik zelfs bij 3-0 voorsprong niet lekker zit.

• D-e-n
  • Laatst online: 27-11 23:24
Jeetje, lang geleden dat een ploeg bij zo'n overwicht achter komt.

• Agent47

Agent47

Harribo schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:37:
[...]

Krijgen ze een vrije trap op en mooie plek...Gokcu erachter....
Serieus ik zou niet weten wanneer die een vrije trap erin heeft geschoten...
Twente thuis dit seizoen nog.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:38

Quad

Doof

Scoort ie nou via z'n rug?

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Harribo
Gewoon geen spits.
Gimenez kunnen ze niet zonder. Echt een aderlating

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:28
Het grote verschil zit hem in de keepers. Die van Shaktar is goed!

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Harribo
Agent47 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:38:
[...]

Twente thuis dit seizoen nog.
Ok 1x

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Yep. Kansloos doelpunt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Feyenoord mist gewoon een spits. Zelfs een Michiel Kramer had misschien al gescoord vandaag.

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

Ze moeten deze zomer echt scorend vermogen kopen! Begint nogal treurig te worden zo

• tweakduke

tweakduke

HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:39:
Feyenoord mist gewoon een spits. Zelfs een Michiel Kramer had misschien al gescoord vandaag.
De kansen die ze kregen waren er dan misschien wel in gegaan. Feyenoord doet zichzelf te kort.

Tweakers Discord

• Exocet
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:39:
Zelfs Wout Weghorst scoort in de Europa League
Pagina: 1 ... 247 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023