Dat valt mij ook op.Holk schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:43:
Maar zelfs met een spits.. met die voorzetten kan niemand wat mee hoor
Niemand die erop anticipeert.
Ja 5 van Shaktar
Eerste voorzet die goed aan komt...mis
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 09-03-2023 22:44 ]
Dit was wel een hele fijne voorzet.Holk schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:43:
Maar zelfs met een spits.. met die voorzetten kan niemand wat mee hoor
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verwijderd
Je kan moeilijk de spits de schuld geven vind ik.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:39:
Feyenoord mist gewoon een spits. Zelfs een Michiel Kramer had misschien al gescoord vandaag.
Elke laatste bal naar de 16 is slordig en komt niet aan.
Danillo heeft 1 bruikbare bal gehad, en deze zat er ook meteen bijna in.
Het is gewoon hetzelfde verhaal als het hele seizoen.
Er is geen Dessers die met een individuele actie de wedstrijd open breekt.
Er is geen Sinisterra die dit doet.
Er is geen Linssen die zo goed was in het afjagen.
Er is geen Berghuis, Kuyt, Elia, Van Persie...
Ik vind Slot echt een fantastische trainer, maar ik zie dit hele seizoen nog 0,0 progressie in het team.
De enige reden waarom we overal nog aan meedoen is omdat we een fantastische verdediging hebben.
Voorin is er 0,0 individuele klasse waarmee we echt een wedstrijd kunnen beslissen of echt 1 speler die erboven uit springt.
Ik had gehoopt dat Dilrosun dat was, maar op 1 of 2 wedstrijden na is het ook een teleurstelling dit seizoen.
Nou ben ik als Feyenoorder misschien extra kritisch op mijn team.
Het is gewoon ook een kwaliteit wat Feyenoord niet veel heeft.Agent47 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:44:
Het zit echt niet mee
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Moet ik als Ajacied nu Feyenoord jynxen. Lekker hoor
Float like a butterfly, sting like a bee.
Maar helemaal top dit, door naar de winst nu!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:55
Die gozer aan de rechterkant op het middenveld, doet zijn move nooit meer na.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar een killer voorin erbij is geen luxe nu
Verwijderd
Na de goal voor Shaktar is het inderdaad beter geworden.Harribo schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:48:
@Verwijderd ik vind dat je het te zwart ziet... Ik vind Feyenoord heel goed voetballen en ze staan ook niet voor niets bovenaan.
Maar een killer voorin erbij is geen luxe nu
1-1...
Vooraf had ik hiervoor getekend.
Maar, na deze wedstrijd kan ik niets anders zeggen dan dat er veel meer in zat.
Nee, één van de aankopen, een Argentijn. Ik hoop dat hij net als Sini nog doorkomt. Want hij heeft wel dat instinct van de middenvelder achter de spits.Martinusz schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:46:
Mooie goal, die jongen komt uit de jeugd? Wel neusje voor de goal
[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 09-03-2023 22:52 ]
Aha oké, tegen Groningen legde die er ook al 1 in in korte tijd (werd afgekeurd) en nu weer, goeie sub dusD-e-n schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:51:
[...]
Nee, één van de aankopen, een Argentijn. Ik hoop dat hij net als Sini nog doorkomt
Float like a butterfly, sting like a bee.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Omdat Shaktar heel snel terug komt en dan is de mogelijkheid weg.Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:51:
Waarom?!?!
Waarom speel je terug in plaats van nog voor geven!?!?
Dat moet je dat Shaktar wel nageven, inzet en organisatie hebben ze goed voor elkaar. Aanvallend is het alleen niet veel
Maar de laatste minuut... Schiet dan gewoon maar op goede hoop
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 09-03-2023 22:54 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het is wel het type speler dat je daar nodig hebt. Zoals we vroeger Tomassen of Buffel hebben. Alhoewel Szymanski prima speelde verder.Martinusz schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:52:
[...]
Aha oké, tegen Groningen legde die er ook al 1 in in korte tijd (werd afgekeurd) en nu weer, goeie sub dus
Breedte genoeg. Maar er springt er niet eentje bovenuit.ph4ge schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:53:
Het probleem is duidelijk, voorin is de spoeling te dun en de kwaliteit te min.
Hmmm, ik vond dat Oekraïnse team helemaal niet zo best.Harribo schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:53:
[...]
Omdat Shaktar heel snel terug komt en dan is de mogelijkheid weg.
Dat moet je dat Shaktar wel nageven, inzet en organisatie hebben ze goed voor elkaar. Aanvallend is het alleen niet veel
Maar de laatste minuut... Schiet dan gewoon maar op goede hoop
Daarentegen vond ik Feyenoord wel goed voetballen. Welliswaar slordig, maar niet iets waar je over wakker moet liggen.
Shaktar verzaakt niet. Ze bleven organisatorisch wel staan.mavaros schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:58:
[...]
Hmmm, ik vond dat Oekraïnse team helemaal niet zo best.
Daarentegen vond ik Feyenoord wel goed voetballen. Welliswaar slordig, maar niet iets waar je over wakker moet liggen.
Dat is ook een kunde.
Niet dat ze zelf veel aan voetballen toe kwamen nee
Das toch mooi om komende zomer op door te pakken? De basis van het team staat nu wel, deze zomer niet teveel van de belangrijkste spelers verkopen (alleen Kokcu?) en dan verder bouwen op die basis.D-e-n schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:55:
[...]
Breedte genoeg. Maar er springt er niet eentje bovenuit.
Daar hebben ze allebei last van om eerlijk te zijn. Feyenoord moet echt wel wat scherper worden voorin anders is het gewoon nog niet gespeeld. Als die gasten een goede fase hebben of gewoon gelukkig een doelpunt maken heb je er alsnog weer een erg zware dobber aan en dat zou eeuwig zonde zijn.Harribo schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:53:
inzet en organisatie hebben ze goed voor elkaar. Aanvallend is het alleen niet veel
Voor mij geeft dat ook wel hoop voor de klassieker, op deze manier kan het wel een spannende wedstrijd worden. Beide teams hebben het achterin beter voor elkaar dan voorin, persoonlijke fouten of een zondagsschot kunnen zomaar de doorslag gaan geven.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Slordig is niet goed, en als dat je punten kost omdat je er niet van af komt is het wel degelijk iets om wakker van te liggen. Ik denk dat Slot daar echt wel mee in zijn maag zit, de resultaten zijn de afgelopen weken nog oké maar ik denk dat hij het op het veld wel iets overtuigender zou willen zien. Dat geeft je toch iets meer vertrouwen.mavaros schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:58:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tomasson, dat weet ik zelfs
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit inderdaad, maar in principe moet dit haalbare kaart zijn. AZ is er ook nog lang niet (in tegenstelling tot wat sommige artikelen doen vermoeden) tegen Lazio.Agent47 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:57:
Volgende week hebben die lui wel 3 basis spelers terug. Je bent er nog lang niet.
Ik denk (weet bijna zeker) dat je wanneer Gimenez mee had gedaan gemakkelijker had gespeeld. Afjagen lukt wel met Danilo, maar die is voetballend (en fysiek) gewoon de mindere.
Hopen dat Gimenez komende week wél volop mee kan doen, dat maakt het toch gemakkelijker.
Geertruida vond ik toen Trauner het veld in kwam nogal onwennig overkomen dat hij weer in situaties kwam (aanvallend gezien) en daarvan schrok.En Trauner is ook nog onwennig, ik vind het wel goed staan met Pedersen op rechts en Geertruida samen met Hancko centraal.
De minuten die Trauner heeft gemaakt na zijn blessure zijn alles behalve heel hoopgevend om eerlijk te zijn, die is echt weer zoekende, wat onzeker en hij is ook minder snel dan Geertruida wat ook wel lekker is om hoog te kunnen staan.
https://www.voetbalprimeu...issing-was-niet-goed.htmlDe tweede gele kaart van Isak Määttä bij Feyenoord is definitief onterecht gegeven door scheidsrechter Joey Kooij. Trainer Dennis van der Ree maakt bekend dat de KNVB dat heeft laten weten aan FC Groningen.
Laten we de discussie maar niet weer starten. Dus puur ter kennisgeving
Kooij heeft intussen een mooi rijtje foute beslissingen staan.
[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 10-03-2023 18:05 ]
Ik ook, mijn wijsvinger had echter andere plannen
Verwijderd
Ik blijf erbij.D-e-n schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:55:
[...]
Het is wel het type speler dat je daar nodig hebt. Zoals we vroeger Tomassen of Buffel hebben. Alhoewel Szymanski prima speelde verder.
Toornstra had dit seizoen nog van zoveel waarde kunnen zijn op 10.
Zo zonde dat die is weggegaan.
Edit :
Boh, lekkere goal van Van Bommel.
Edit 2:
En, wat een fantastische goal van Klaasen bij VVV
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2023 20:41 ]
Gisteren had er een cruciale wedstrijd voor RKC op het programma gestaan. Zeer belangrijk of RKC nog aan een draadje aan de top hangt of verzinkt in de middenmoot.
GAE zou gisteren keihard opgerold worden, maar we zullen het nooit weten.
Nu lopen ze weer elke keer een wedstrijd achter, en met nog tien wedstrijden en een elftal dat lekker draait, kan dit net verkeerd uitpakken.
Ze hadden ook gewoon de lijnen vrij van sneeuw kunen maken en met een oranje bal kunnen voetballen. Dat zou niemand erg hebben gevonden.`
edit: FCE heeft de weg naar boven weer gevonden, dus de jacht op de top 3 is nog lang niet afgelopen. Al geef ik wel toe dat de eerste twee plekken in de KKD eigenlijk wel bepaald zijn, en deze periode als verloren te beschouwen.
[ Voor 17% gewijzigd door mavaros op 11-03-2023 19:25 ]
nggyu nglyd
Kijk tweede helft wel weer, wat slecht
De spelers wilden zelf niet voetballen, de scheids had het veld goedgekeurd.mavaros schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 19:22:
Ze hadden ook gewoon de lijnen vrij van sneeuw kunen maken en met een oranje bal kunnen voetballen. Dat zou niemand erg hebben gevonden.`
Ik heb de goal niet gezien, maar kijk nu zo'n 10 minuten, Groningen doet niet erg onder voor Az eigenlijk.Harribo schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:07:
Az mag schieten van afstand, Verrips laat hem gewoon door pffff
Kijk tweede helft wel weer, wat slecht
Goede actie van Willems en Duarte. Via de keeper van Az op de paal. En eigenlijk geen kans van Az gezien.
-edit- Het was Willems met Manu. Manu schoot dus.
[ Voor 5% gewijzigd door jbdeiman op 11-03-2023 20:31 ]
Een schot van afstand van Az van Karlsson en die zat erin.jbdeiman schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:26:
[...]
Ik heb de goal niet gezien, maar kijk nu zo'n 10 minuten, Groningen doet niet erg onder voor Az eigenlijk.
Goede actie van Willems en Duarte. Via de keeper van Az op de paal. En eigenlijk geen kans van Az gezien.
-edit- Het was Willems met Manu. Manu schoot dus.
Volgens de commentator een geweldig doelpunt. Tuurlijk kerel.
Ik vond het vooral een blunder van de keeper.
Bal van ver, recht richting de keeper. Ok klein zwabbertje maar een beetje keeper houdt zo'n bal tegen
Verder Az nauwelijks kansen gehad.
Zo verschrikkelijk frustrerend zo'n tegen doelpunt op zo'n manier.
En net als Kooi laatst bij Feyenoord,fluit van Boekel ook niet bepaald in het voordeel van Groningen.
Enfin we hebben het er mee te doen
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 11-03-2023 20:37 ]
WK 94 tegen Brazilië, dat was ook een schot van ver met een kleine zwabber (Branco?). Onhoudbaar.Harribo schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 20:35:
[...]
Een schot van afstand van Az van Karlsson en die zat erin.
Volgens de commentator een geweldig doelpunt. Tuurlijk kerel.
Ik vond het vooral een blunder van de keeper.
Bal van ver, recht richting de keeper. Ok klein zwabbertje maar een beetje keeper houdt zo'n bal tegen
Verder Az nauwelijks kansen gehad.
Zo verschrikkelijk frustrerend zo'n tegen doelpunt op zo'n manier.
En net als Kooi laatst bij Feyenoord,fluit van Boekel ook niet bepaald in het voordeel van Groningen.
Enfin we hebben het er mee te doen
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Verrips gaat hier niet vrijuit vind ik.ST10©DE schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 22:05:
[...]
WK 94 tegen Brazilië, dat was ook een schot van ver met een kleine zwabber (Branco?). Onhoudbaar.
Hoewel Karlsson echt een hele goede wedstrijd voetbalde vond ik. Was de man bij Az.
Het ging gelijk op , weinig kansen. Groningen heeft dit seizoen ook weinig geluk.
Die kans van Meinans van Az moest er trouwens wel in.
We, Groningen, voetballen een stuk beter de laatste tijd maar ja het gaat om de punten.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 12-03-2023 10:32 ]
Je refereert aan mijn eerste 'voetbaltrauma', juist omdat de bal houdbaar leek en ik dit dus een blunder(tje) vond van De GoeijST10©DE schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 22:05:
[...]
WK 94 tegen Brazilië, dat was ook een schot van ver met een kleine zwabber (Branco?). Onhoudbaar.
PSV en Feyenoord hebben een makkie, puntverlies bij Ajax is waarschijnlijkAgent47 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:03:
Hopen op een leuke zondag qua voetbal. Ben benieuwd naar Ajax psv en Feyenoord vandaag.
Uit een vrije trap die de andere kant op gegeven had moeten wordenmefjoew schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:02:
[...]
Je refereert aan mijn eerste 'voetbaltrauma', juist omdat de bal houdbaar leek en ik dit dus een blunder(tje) vond van De Goeij
Want Ajax’ laatste verlies tegen Heerenveen is uit 2019…Exocet schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:33:
[...]
PSV en Feyenoord hebben een makkie, puntverlies bij Ajax is waarschijnlijk
Met dat deel achter de komma speel je alvast vooruit op volgend weekend, niet?Exocet schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:33:
[...]
Mwah, gok dat Ajax een makkelijke middag gaat krijgen.Exocet schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:33:
[...]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Valt me nu pas op dat er coördinaten staan boven match of the day.Gynnad schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:20:
Klaassen op de bank, Taylor terug in de basis.
[Afbeelding]
In dit geval verwijst het naar het Abe Lenstra stadion.
Ik heb het gevoel dat het vandaag een klassieke 0-5 wedstrijd wordt.
nggyu nglyd
Staat FC Groningen weer onderaan, en begint het daarzo wel heel peniebel te worden.
Klaassen staat op scherp, die heb je wel nodig tegen Feyenoord.Gynnad schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:20:
Klaassen op de bank, Taylor terug in de basis.
[Afbeelding]
K to the KillaZ
Heitinga geeft aan dat dat niet de reden is, maar het zou mij ook niet verbazen als dat mee speelt.KillaZ schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:59:
[...]
Klaassen staat op scherp, die heb je wel nodig tegen Feyenoord.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Van de laatste 27 wedstrijden er 23 gewonnen. Dat lijkt me dus wel.ST10©DE schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:28:
[...]
Mwah, gok dat Ajax een makkelijke middag gaat krijgen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
nggyu nglyd
Matthijs de Ligt?HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 12 maart 2023 @ 14:45:
Vooralsnog is Heerenveen te ligt (blauw) voor Ajax
nggyu nglyd
nggyu nglyd
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:55
nggyu nglyd
Ja ze verslijten een beetje met dit tempo.Superkiwi schreef op zondag 12 maart 2023 @ 14:50:
@Quad ben jij niet de man van de BAMs? Waar zijn ze
nggyu nglyd
Lekker hoorExocet schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:33:
[...]
Ook wel eens fijn een wedstrijd zo beginnen, dit kan geen puntverlies meer worden.
XXXVI
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
:strip_exif()/f/image/A7X9QIi1bzQpMUVF8doVNzAQ.jpg?f=fotoalbum_large)