Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 246 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.193 views

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zie Bassey daar rustig uitverdedigen

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:01:
[...]

Hij telt wel gewoon dus?
Yep 1-0
Bam voor jou

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:00
Men heeft het plots niet meer over Feyenoord als het heel goed wegkomen de eigen club overkomt? ;)

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:06
PEC Zwolle vaagde de tegenstander vandaag compleet weg. 13-0. En dat is geen grapje.

• toolkist
  • Niet online
Hoe krijgt ie em mis...

• toolkist
  • Niet online
mavaros schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:11:
PEC Zwolle vaagde de tegenstander vandaag compleet weg. 13-0. En dat is geen grapje.
Dat was vrijdag al

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:10:
Men heeft het plots niet meer over Feyenoord als het heel goed wegkomen de eigen club overkomt? ;)
Hoe wat waar?

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:53

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wat gebeurde er?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Niks. Geen idee waar ie het over heeft

• toolkist
  • Niet online
Natuurlijk geef je geen voordeel.....

• mavaros
Oke. Het werd verkocht op de radio, als dat het net gebeurd was. Inclusief geluidsfragmenten en commentaar van de verslaggevers. Dus ik schrok me ineens de zogenaamde tering.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Die Wijndal haha. Overal te laat. Verliest zo beetje ook elk duel met verdedigen ongelooflijk.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• toolkist
  • Niet online
Arm vooruit het gezicht in.. Dat wordt ook wel gewoon geel voor gegeven..

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:27

Agent47

I always close my contracts.

Die steekjes mogen achterwege blijven

[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 05-03-2023 23:22 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Offtopic op offtopic

[ Voor 31% gewijzigd door Outerspace op 05-03-2023 23:23 ]

• toolkist
  • Niet online
Offtopic op offtopic

[ Voor 39% gewijzigd door Outerspace op 05-03-2023 23:23 ]

• toolkist
  • Niet online
Wissel Kudus nou eens, die kan niet moe zijn

Verwijderd

toolkist schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:26:
We zullen zien hoe er hier gereageerd wordt als dit op 19 maart in het voordeel van Ajax gebeurt. Eens kijken of het dan nog steeds zo terecht is.
Je doet net alsof Feyenoord iedere wedstrijd een kadotje krijgt.
Dat is niet zo.

• Agent47

Agent47

Vos schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:30:
[...]

Waar gaat het over? Jij weet het blijkbaar? :p Ik schakel net pas in
Laat dit soort quatsch achterwege

[ Voor 22% gewijzigd door Outerspace op 05-03-2023 23:24 ]

Verwijderd

Hupske schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:23:
Die Wijndal haha. Overal te laat. Verliest zo beetje ook elk duel met verdedigen ongelooflijk.
Beste linker flank van europa :+

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Het is niet best aan de kant van Ajax. Waarbij vooral opvalt dat ze het zichzelf zo moeilijk maken. Zelf de actie opzoeken en dan bal verliezen. Of gewoon veel te lang wachten op de pass op de medespelers te geven.
Taylor valt dramatisch in. Brobbey, nja geen idee wat doe op het veld aan het doen is.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Is dat zo? Kan me hier geen recente ban herinneren? Maar als het een ban waard is dan zegt het genoeg over de inhoud ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Outerspace op 05-03-2023 23:25 ]

• LZ86
Dat Kudus mocht blijven staan nadat ie makkelijk meerdere keren geel had mogen krijgen voornamelijk. En vervolgens nog semi scoort ook.

Verder lijkt het verdomde veel op de pot van Feyenoord gisteren. 1 ploeg die voetbalt, NEC kan alleen maar tegenhouden en tijdrekken.

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Zo een wissel in de 91ste minuut. totaal kansloos.

Edit: En nog een kansloze wissel.

[ Voor 27% gewijzigd door Dwight84 op 05-03-2023 18:38 ]

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Was een leuke wissel geweest als de Portugees hem had gemaakt. Helaas mist die nog overtuiging in zijn afronden. De meeste pupillen kunnen nog harder schieten geloof ik.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Stadionverbod voor dat jochie! Vragen om een shirt tsss.

:+

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Ik ben benieuwd wanneer Ajax officieel een nieuwe trainer gaat aanstellen voor het nieuwe seizoen. Kan me echt niet voorstellen dat Heitinga het wordt.

1-0 Snel vergeten, waardeloze pot.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:41
Beetje beschamend dit, maar toch 3 punten

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:34:
[...]

Je doet net alsof Feyenoord iedere wedstrijd een kadotje krijgt.
Dat is niet zo.
Dat doe ik niet, 'jullie' doen alsof elke dubieuze beslissing in het voordeel van Feyenoord hartstikke terecht is.
We zullen zien de 19e als Feyenoord een dubieuze beslissing tegen krijgt, zeg maar iets vergelijkbaars als die rode kaarten voor NEC of die 2e gele voor die back gisteren. Eens kijken of het dan ook terechte beslissingen zijn.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ajax erg matig, maar nec had ook totaal geen intentie om aan te vallen, verdiende overwinning

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:37:
[...]

Dat Kudus mocht blijven staan nadat ie makkelijk meerdere keren geel had mogen krijgen voornamelijk. En vervolgens nog semi scoort ook.

Verder lijkt het verdomde veel op de pot van Feyenoord gisteren. 1 ploeg die voetbalt, NEC kan alleen maar tegenhouden en tijdrekken.
Meerdere keren nog wel. Waarvoor allemaal dan?
En welke ploeg voetbalde dan, want Ajax was het ook niet :o

• LZ86
toolkist schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:43:
[...]

Feyenoord gisteren ook niet, laten we het dan maar balbezit hebben noemen :P

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:41:
Beetje beschamend dit, maar toch 3 punten
Bagger bagger slecht. En dan de laatste 10 minuten nog broekpoepen ook en niet meer durven aanvallen. Bahbah.

• Agent47

Agent47

Als ik het zo zie dit weekend dan wordt de klassieker slecht en saai.

• Gonadan

Gonadan

LZ86 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:45:
Feyenoord gisteren ook niet, laten we het dan maar balbezit hebben noemen :P
Het is de intentie die telt. Ik heb liever een ploeg die probeert te voetballen en er niets van bakt dan een ploeg die het spelletje gewoon niet wil spelen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

toolkist schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:42:
[...]

Dat doe ik niet, 'jullie' doen alsof elke dubieuze beslissing in het voordeel van Feyenoord hartstikke terecht is.
We zullen zien de 19e als Feyenoord een dubieuze beslissing tegen krijgt, zeg maar iets vergelijkbaars als die rode kaarten voor NEC of die 2e gele voor die back gisteren. Eens kijken of het dan ook terechte beslissingen zijn.
toolkist schreef op zondag 5 maart 2023 @ 08:36:
[...]

En gezien hoe lastig Feyenoord het had was dit gewoon een erg welkom cadeautje, alweer (zie NEC)
Dat doe je wel.

Ik hoor je helaas niet over de penalty die Fey had moeten krijgen tegen twente. Maar deze 2 voorbeelden blijven herhalen van nec en gisteren komt je waarschijnlijk beter uit.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:58:
[...]

[...]

Dat doe je wel.

Ik hoor je helaas niet over de penalty die Fey had moeten krijgen tegen twente. Maar deze 2 voorbeelden blijven herhalen van nec en gisteren komt je waarschijnlijk beter uit.
Volgens mij heb ik toen gewoon gezegd dat ik het een penalty vond? En je hoort me ook niet dat Feyenoord op andere momenten geen vreemde beslissingen tegen heeft gehad?
Het verschil is, ik geef het wel toe.

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:19
Uiteindelijk heeft de klassieke top 3 dit weekend gewoon slecht gespeeld en toch terecht de punten mee naar huis genomen.

Ik ben echt benieuwd hoe het er aan het einde van het seizoen uit gaat zien. Eigenlijk kan er elke wedstrijd averij worden opgelopen omdat er gewoon niemand echt dominant of constant voetbal speelt dit seizoen.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:55
Napo schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:53:
[...]

Hier had je dan ook eigenlijk geel moeten geven aan de speler van NEC. Klaarleggen van de bal door Ajax waarna je alsnog aan die bal gaat zitten.
Ben maar gaan snowboarden dus heb t niet gezien

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• mavaros
Dat Sparta is echt serieus aan een wereldseizoen bezig.

Excelsior werd in de samenvatting vakkundig opgerold.

[ Voor 31% gewijzigd door mavaros op 06-03-2023 00:47 ]

• Agent47

Agent47

Ben ik de enige die soms echt geen zin heeft om hier meer te reageren, maar het wel blijft doen omdat het wel gezellig kan zijn?

• Gonadan

Gonadan

hulkie schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:14:
Uiteindelijk heeft de klassieke top 3 dit weekend gewoon slecht gespeeld en toch terecht de punten mee naar huis genomen.

Ik ben echt benieuwd hoe het er aan het einde van het seizoen uit gaat zien. Eigenlijk kan er elke wedstrijd averij worden opgelopen omdat er gewoon niemand echt dominant of constant voetbal speelt dit seizoen.
Dit was weer zo'n weekend wat je qua ranglijst bovenaan schriftelijk af had kunnen doen. Ik ben heel erg benieuwd hoe het de komende weken gaat verlopen.
Feyenoord lijkt het steeds moeilijker te krijgen, maar pakt wel gewoon nog de punten dus op papier niets aan de hand.
Ajax doet het qua punten goed, en qua sfeer lijkt het beter, maar om nu te zeggen dat het echt overtuigt. De wedstrijden tegen de sterkere teams moeten de komende weken laten zien of ze écht bij zijn getrokken of dat het maar schijn is.
Zo ver zitten AZ en PSV er niet achter en die halen ook gewoon hun punten, hetzij net zo moeizaam als de bovenste twee.

De klassieker wordt wel interessant. Winst voor Feyenoord kan wel een aardig voorschot op de titel betekenen, maar dan nog ben je niet definitief van de achtervolgers af. Winst voor Ajax of een gelijkspel maakt het allemaal nóg spannender, zeker als PSV en AZ gewoon punten halen, en dan gaan we zien of het mindere spel van Feyenoord nu de druk is of dat ze juist gaan opstaan om het over de streep te trekken.
Alles kan nog gebeuren en een team kan zomaar uit de flow of er juist in raken, dat kan bepalend zijn voor de eindstand.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Zie net beelden dat Alvares een elleboog geeft aan Tannane. Had zomaar rood kunnen zijn.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2023 @ 23:33:
Zie net beelden dat Alvares een elleboog geeft aan Tannane. Had zomaar rood kunnen zijn.
tis maar wat je wil zien.
Ik zag alleen een Tanane die zelf aan een shirt hing en geel had moeten krijgen, en daarna ongelukkig een arm (geen elleboog) in z'n gezicht kreeg.

• ph4ge
  • Laatst online: 08:01
Gonadan schreef op zondag 5 maart 2023 @ 23:06:
Feyenoord lijkt het steeds moeilijker te krijgen, maar pakt wel gewoon nog de punten dus op papier niets aan de hand.
Vergeet niet dat Feyenoord weer wat spelers terug krijgt. Trauner is weer fit, Szymanski maakte vandaag weer voor het eerst minuten, Bijlow komt er ook weer aan. Die laatste 2 zijn directe versterkingen. Het is ook niet zo gek dat het met al die blessures even wat stroever gaat.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op zondag 5 maart 2023 @ 23:46:
[...]

Vergeet niet dat Feyenoord weer wat spelers terug krijgt. Trauner is weer fit, Szymanski maakte vandaag weer voor het eerst minuten, Bijlow komt er ook weer aan. Die laatste 2 zijn directe versterkingen. Het is ook niet zo gek dat het met al die blessures even wat stroever gaat.
Dat is zeker een factor, maar evengoed zie je dat het minder makkelijk gaat. Terug kerende spelers kan erg fijn zijn, maar soms moeten ze hun weg of vorm weer vinden dus het is ook afwachten wat het gaat brengen.
We kunnen er alleen maar naar gissen maar zolang ze de punten blijven pakken zitten ze goed.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:41
toolkist schreef op zondag 5 maart 2023 @ 23:40:
[...]

Ik zag alleen een Tanane die zelf aan een shirt hing en geel had moeten krijgen, en daarna ongelukkig een arm (geen elleboog) in z'n gezicht kreeg.
Hier sla je de spijker op zijn kop om veel van die zinloze discussies over voordeel van ploegen gelijk maar in de wilgen te hangen.

Het is bij al die gevallen maar wat je wilt zien. Velen zien een speler van Groningen die al kijkt naar Alireza en dan de bal er tegenaan schiet, dat maakt dat het bewust lijkt (niet per definitie is, de intentie zelf kan je niet over oordelen). Dus de hele kaart kan (hoeft i.m.o. niet) gegeven worden.

Dat hij al heel had was i.m.o. dan weer wel terecht, ik denk dat Kooij een dat had met de dochter van de Boer en op tijd weg wilde ofzo. Maar ik dacht juist 'eindelijk eentje die vanaf het begin tijdrekken wil voorkomen ipv voor de vorm in de 88e minuut pas. Dat van der Vaart benoemd dat hij het opvallend vond dat de scheidsrechter vanaf het begin dat tijdrekken wil aanpakken zegt ook genoeg over hoe verrot het allemaal is met het handhaven van de regels.

Bij Alvarez vond ik het overigens dit keer ook geen rood ofzo, maar die is al wel vaker goed weggekomen. Omdat het niet de eerste keer is dat hij zoiets heeft, zullen velen eerder geneigd zijn het nu ook weer onder een dergelijke actie te scharen. (Ik had dat eerst ook maar na de herhaling niet meer)

Het is veel lastiger om door je club voorkeur of bij sommigen lijkt het meer club-afkeer heen te prikken en dat niet mee te wegen in een beslissing. Als je vooringenomen kijkt naar wat de scheidsrechter beslist in het voordeel van een club, of juist het nadeel van een club doe je onderzoek op een verkeerde manier in die zin dat eigenlijk je uitkomst al vast staat. Er zijn altijd momenten waarvan je kan zeggen, zie je wel onterecht voordeel voor de club, die bevestigen je statement dan. Net als dat dit andersom ook geldt bij beslissingen die in het nadeel van een club zijn. En dat is denk ik ook waarom deze discussies vaak zo zwart wit zijn/ worden gevoerd. De ene kant zoekt voorbeelden van hun 'gelijk' en de andere kant doet dat ook.

• OMX2000
  • Laatst online: 13:47

OMX2000

By any means necessary...

toolkist schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:43:
[...]

Xavi Simons

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op maandag 6 maart 2023 @ 07:41:
[...]

Hier sla je de spijker op zijn kop om veel van die zinloze discussies over voordeel van ploegen gelijk maar in de wilgen te hangen.

Het is bij al die gevallen maar wat je wilt zien. Velen zien een speler van Groningen die al kijkt naar Alireza en dan de bal er tegenaan schiet, dat maakt dat het bewust lijkt (niet per definitie is, de intentie zelf kan je niet over oordelen). Dus de hele kaart kan (hoeft i.m.o. niet) gegeven worden.
Die linksback schoot natuurlijk expres tegen hem aan. En ook expres hard, en ja, dat is niet bepaald sportief en het is lomp. Wie dat ontkent zit wat mij betreft te trollen.
Maar voor mij maakt dat het nog geen geel waardig. De bal is niet uit, de scheids heeft niet gefloten, de bal wordt niet z'n gezicht in getrapt maar op het lichaam, allemaal redenen samen om geen kaart te geven.

• Agent47

Agent47

Ik kreeg bij zowel Ajax, Psv en Feyenoord het idee dat elke scheidsrechter daar Nijhuis zou willen doen vergeten. Onbegrijpelijke keuzes en kaarten.

• jbdeiman
toolkist schreef op maandag 6 maart 2023 @ 07:55:
[...]

Die linksback schoot natuurlijk expres tegen hem aan. En ook expres hard, en ja, dat is niet bepaald sportief en het is lomp. Wie dat ontkent zit wat mij betreft te trollen.
Maar voor mij maakt dat het nog geen geel waardig. De bal is niet uit, de scheids heeft niet gefloten, de bal wordt niet z'n gezicht in getrapt maar op het lichaam, allemaal redenen samen om geen kaart te geven.
Maar als hij dat expres deed dan treed de regel voor (bewust) onsportief gedrag toch in werking? En dan kan (nogmaals i.m.o. hoefde dat niet) de arbiter hem geven. Dus dan is de ophef er vooral over dat de regels goed zijn toegepast en men dat normaliter niet doet. Dat de bal niet uit is en hij de speler niet de bal in het gezicht schiet maakt daarbij voor de toepassing van de regels niet uit, dat zijn zaken die erbij worden gezocht om maar te kunnen zeggen dat het geen geel was/ mocht zijn.

Zoals gezegd ik vond het ook geen geel waard (en om eerlijk te zijn denk ik dat zonder de gele kaart het gemakkelijker voetballen was tegen Groningen), maar als je de regels volgt kan die gewoon gegeven worden.

• ph4ge
  • Laatst online: 08:01
Gonadan schreef op zondag 5 maart 2023 @ 23:49:
Dat is zeker een factor, maar evengoed zie je dat het minder makkelijk gaat. Terug kerende spelers kan erg fijn zijn, maar soms moeten ze hun weg of vorm weer vinden dus het is ook afwachten wat het gaat brengen.
We kunnen er alleen maar naar gissen maar zolang ze de punten blijven pakken zitten ze goed.
Dat is zeker waar, maar ik zag in Szymanski wel gelijk een meerwaarde. Ineens klopte het middenveld weer en werden er weer spelers vrijgezet. Bijlow heeft ook al (veel :p) vaker laten zien dat blessures weinig met zn vorm doen, dus ik verwacht dat zijn terugkeer ook gelijk een slok op een borrel scheelt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

toolkist schreef op zondag 5 maart 2023 @ 23:40:
[...]

Ongelukkig? De bal is niet meer in de buurt en Alvares maakt een enorm onnatuurlijke beweging richting het hoofd van Tannane.
Het is inderdaad maar wat je wil zien...

Overigens doet die gekke Mexciaan wel vaker van die gekke dingen.

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:14:
Dat is zeker waar, maar ik zag in Szymanski wel gelijk een meerwaarde. Ineens klopte het middenveld weer en werden er weer spelers vrijgezet. Bijlow heeft ook al (veel :p) vaker laten zien dat blessures weinig met zn vorm doen, dus ik verwacht dat zijn terugkeer ook gelijk een slok op een borrel scheelt.
Bijlow heeft wel zijn mindere perioden gehad, dus het is hopen dat hij terugkeert zoals hij er uit ging want hij zat er lekker in. Maar ik snap je hoor, zelf heb ik ook liever de selectie compleet. Ondanks dat een terugkeer niet altijd een wereld van verschil is geeft het je ook gewoon meer mogelijkheden en marge.
Gek genoeg ben ik ook blij dat Grillitsch terug is. Niet omdat ik van hem direct een versterking verwacht maar het is gewoon weer een poppetje waarvan we er niet veel hebben. Kan toch weer voorkomen dat je raar moet schuiven of dat mensen lui worden vanwege gebrek aan concurrentie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op maandag 6 maart 2023 @ 08:25:
[...]

Maar als hij dat expres deed dan treed de regel voor (bewust) onsportief gedrag toch in werking? En dan kan (nogmaals i.m.o. hoefde dat niet) de arbiter hem geven. Dus dan is de ophef er vooral over dat de regels goed zijn toegepast en men dat normaliter niet doet. Dat de bal niet uit is en hij de speler niet de bal in het gezicht schiet maakt daarbij voor de toepassing van de regels niet uit, dat zijn zaken die erbij worden gezocht om maar te kunnen zeggen dat het geen geel was/ mocht zijn.

Zoals gezegd ik vond het ook geen geel waard (en om eerlijk te zijn denk ik dat zonder de gele kaart het gemakkelijker voetballen was tegen Groningen), maar als je de regels volgt kan die gewoon gegeven worden.
De bal wegschieten is onsportief, doorvoetballen als iemand geblesseerd is is onsportief, een keeper die met z'n knie vooruit inkomt is niet sportief, en ga zo maar door. Allemaal zaken waar 99 vd 100 keer geen geel voor gegeven wordt.
De bal bewust tegen iemand aanschieten als ie rechtop staat om zo een uitworp te verdienen is prima sportief en slim...
Als er voor al het onsportieve gedrag consequent geel gegeven wordt prima, dan hoor je me ook niet over deze gele kaart (al blijf ik dit persoonlijk onderdeel van het spel vinden, ongeacht welke ploeg het dus doet)

• jbdeiman
toolkist schreef op maandag 6 maart 2023 @ 10:21:
[...]

De bal wegschieten is onsportief, doorvoetballen als iemand geblesseerd is is onsportief, een keeper die met z'n knie vooruit inkomt is niet onsportief, en ga zo maar door. Allemaal zaken waar 99 vd 100 keer geen geel voor gegeven wordt.
De bal bewust tegen iemand aanschieten als ie rechtop staat om zo een uitworp te verdienen is prima sportief en slim...
Als er voor al het onsportieve gedrag consequent geel gegeven wordt prima, dan hoor je me ook niet over deze gele kaart (al blijf ik dit persoonlijk onderdeel van het spel vinden, ongeacht welke ploeg het dus doet)
Hiermee zijn we het volgens mij gewoon met elkaar eens. Het grootste probleem/ gebrek is dat het allemaal zo inconsequent is als wat en dat is nu juist het grootste probleem waardoor de schijn van partijdigheid zo scherp optreed.
In het geval van Kooij kan ik mij overigens goed voorstellen dat hij hier wat gevoelig is/ was voor de reactie van het publiek en wilde laten zien dat hij niet tegen Feyenoord floot. Als schoonzoon van een Ras-Ajacied heb je al gauw de schiijn tegen, en ik snap dan ook oprecht niet dat hij voor deze wedstrijd was aangesteld.

Over het als iemand rechtop staat: Die heeft dan alle kans om aan de kant te springen en kan zichzelf 'verdedigen' tegen zo'n actie. Een speler die ligt kan dat doorgaans niet (al helemaal niet aan de kant springen :+ ). Had Määta de bal via de benen van Alireza gespeeld (een slimmigheidje, niet een frustratietrap) dan was het heel anders geweest qua situatie.

• OMX2000

OMX2000

Verwijderd schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:18:
[...]

Ongelukkig? De bal is niet meer in de buurt en Alvares maakt een enorm onnatuurlijke beweging richting het hoofd van Tannane.
Het is inderdaad maar wat je wil zien...

Overigens doet die gekke Mexciaan wel vaker van die gekke dingen.
Die Alvarez komt echt met heeeel veel weg. Tannane heeft de schijn vaak tegen. Maar die Alvarez...

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
HollowGamer schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:57:
13-0 verliezen, mag de trainer wel gewoon aanblijven?
Nee dus, Jack de Gier is ontslagen:
https://www.vi.nl/nieuws/...nederende-recordnederlaag
Die zou overigens in de zomer toch al weg gaan.
Weinig risico in een competitie waar je toch niet kan degraderen...

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:26:
[...]

Nee dus, Jack de Gier is ontslagen:
https://www.vi.nl/nieuws/...nederende-recordnederlaag
Die zou overigens in de zomer toch al weg gaan.
Weinig risico in een competitie waar je toch niet kan degraderen...
Hier een andere bron, aangezien ik op VI niet doorkom: https://www.nu.nl/voetbal...aag-nu-al-vertrekken.html

Ja, het blijft een rare competitie. Je kan meestrijden voor promotie of kampioen worden, maar niet promoveren omdat je bijvoorbeeld een jeugd team bent lol.

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 11:49
Rare scheidsrechter die Joey Kooij. Vond hem zaterdag eigenlijk een prima pot fluiten, maar de tweede gele kaart was erg overdreven waardoor hij de negatieve spotlights weer op zich krijgt. En dat idee heb ik altijd bij hem, ik vind hem eerlijk gezegd altijd wel een prima indruk maken maar er zit altijd wel 1 heel raar moment bij waardoor er alleen maar negatief over hem gesproken wordt en wat zijn goede prestatie in 1 keer helemaal uitwist.

Als Feyenoorder klaag ik verder niet, al moet ik erbij zeggen dat ik de hetze die nu aan het ontstaan is dat alles in het voordeel van Feyenoord schromelijk overdreven vind. Men gaat er wel erg makkelijk van uit dat Groningen het met 11 man makkelijk op 0-0 zou hebben gehouden. Het is een slecht argument hoor, maar ik ben er van overtuigd dat het tegen 11 man ook wel 1-0 was geworden. Feyenoord heeft al veel vaker bewezen dat ze tot de laatste seconde gas kunnen blijven geven. Ook kwam Groningen met 11 man al de middenlijn niet over en dat deed met 10 man nog veel minder, dus het wedstrijdbeeld veranderde niet echt. Sterker nog, voor Feyenoord is tegen 10 man voetballen misschien nog wel moeilijker want de ruimtes worden alleen maar kleiner en een Sinisterra die met zijn bevliegingen daar nog wel eens doorheen wandelt hebben we niet meer.

En ook met andere beslissingen is er toch geen enkele invloed op de uitslag geweest? Rode kaart tegen NEC in de competitie was weliswaar niet terecht, maar de penalty natuurlijk wel. Je kan mij niet wijsmaken dat NEC in de tweede helft fluitend van 2-0 achter naar 2-2 terug was gekomen als ze nog wel 11 man hadden gehad. Die wedstrijd was gewoon al in de tas.

Maar goed, geluk van de kampioen zeggen ze dan. Ik geloof echter nog totaal niet in de titel, pak hem beet FC Dordrecht gaat met meer vertrouwen naar de Arena dan wij doorgaans gaan, dus 19 maart gaat gewoon weer een nederlaag worden natuurlijk.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
OMX2000 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 10:53:
[...]

Die Alvarez komt echt met heeeel veel weg. Tannane heeft de schijn vaak tegen. Maar die Alvarez...
Je weet toch? We hebben in Nederland regels die voor iedereen gelden. En daarnaast hebben we specifieke regels voor Alvarez en dan is daar nog de extra dimensie. "De Kuip regels" staan losjes interpreteren van blessuretijd en het geven van kaarten toe zolang dat maar in het nadeel is van de tegenstander :+
Vld1989 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:45:
dus 19 maart gaat gewoon weer een nederlaag worden natuurlijk.
Laten we het hopen. Iets meer zelfvertrouwen mag overigens wel. Je kent de huidige vorm van Ajax? :)

[ Voor 20% gewijzigd door ephymerous op 06-03-2023 14:52 ]

XXXVI

• Vld1989
ephymerous schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:51:
[...]

Je weet toch? We hebben in Nederland regels die voor iedereen gelden. En daarnaast hebben we specifieke regels voor Alvarez en dan is daar nog de extra dimensie. "De Kuip regels" staan losjes interpreteren van blessuretijd en het geven van kaarten toe zolang dat maar in het nadeel is van de tegenstander :+

[...]

Laten we het hopen. Iets meer zelfvertrouwen mag overigens wel. Je kent de huidige vorm van Ajax? :)
Ach, ik heb al meer dan 20 jaar een seizoenskaart bij Feyenoord, dus ik ben door schade en schande wijs geworden. Ik heb overigens in geen enkele uitwedstrijd ooit vertrouwen van te voren, al is het tegen FC Oss, maar tegen Ajax nog veel minder :P

Ben nog altijd flabbergasted van het feit dat we vorig seizoen Europese uitwedstrijden wonnen, ik ben dat echt niet gewend allemaal joh.

• Exocet
  • Niet online
Vld1989 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:55:
[...]

Ach, ik heb al meer dan 20 jaar een seizoenskaart bij Feyenoord, dus ik ben door schade en schande wijs geworden. Ik heb overigens in geen enkele uitwedstrijd ooit vertrouwen van te voren, al is het tegen FC Oss, maar tegen Ajax nog veel minder :P

Ben nog altijd flabbergasted van het feit dat we vorig seizoen Europese uitwedstrijden wonnen, ik ben dat echt niet gewend allemaal joh.
Als je nu al geen vertrouwen hebt in de uitwedstrijd van Ajax.... ze winnen nu echt amper een wedstrijd met overtuiging. Gisteren ook weer zeer matig, aan de ene kant lijkt het alsof je sterker bent dan de tegenstander, aan de andere kant heb je nooit het idee dat de wedstrijd al gewonnen is.

• Vld1989
Exocet schreef op maandag 6 maart 2023 @ 15:03:
[...]

Als je nu al geen vertrouwen hebt in de uitwedstrijd van Ajax.... ze winnen nu echt amper een wedstrijd met overtuiging. Gisteren ook weer zeer matig, aan de ene kant lijkt het alsof je sterker bent dan de tegenstander, aan de andere kant heb je nooit het idee dat de wedstrijd al gewonnen is.
Het is heel erg, maar als wij in speelronde 34 naar de Arena zouden moeten met 99 punten uit de voorgaande 33 potten, een doelsaldo van 140-0 en flitsend voetbal met Mbappe, De Bruyne, Virgil en Neuer in de gelederen dan nog heb ik 0,0 vertrouwen in Ajax-uit.

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-10 18:46

Als Feyenoorder klaag ik verder niet, al moet ik erbij zeggen dat ik de hetze die nu aan het ontstaan is dat alles in het voordeel van Feyenoord schromelijk overdreven vind.
Die hele hetze heeft Slot zelf aangewakkerd door paar keer de Calimero uit te hangen en te klagen over verschillende beslissingen van scheidsrechters die Feyenoord benadeelde bv na Twente. Hij zet zelf de spotlight erop dus wanneer het mee zit dan is het logisch dat daar ook naar wordt gekeken. Het is echt puur de schuld van Slot zelf.

• Vld1989
Exo81 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 15:26:
[...]

Die hele hetze heeft Slot zelf aangewakkerd door paar keer de Calimero uit te hangen en te klagen over verschillende beslissingen van scheidsrechters die Feyenoord benadeelde bv na Twente. Hij zet zelf de spotlight erop dus wanneer het mee zit dan is het logisch dat daar ook naar wordt gekeken. Het is echt puur de schuld van Slot zelf.
Het perspectief dat ik erbij zette en dat je nu heel handig niet meeneemt in je quote is wel zo belangrijk lijkt me. Die penalty tegen Twente (maar ook de beslissingen tegen NEC-uit, Utrecht-uit en PSV-uit) is gewoonweg het verschil tussen 1 punt of 3 punten aangezien dat allemaal in de absolute slotfase gebeurde. Een rode kaart tegen NEC in een wedstrijd die ook zonder die rode kaart gelopen zou zijn is niet echt een goed argument om Twente te weerleggen en te zeggen "maar het zit ook wel eens mee dus het balanceert wel uit!". En ook afgelopen zaterdag is het weliswaar een dubieuze tweede geel, maar ook zaterdag zou de 1-0 ook wel gevallen zijn zonder die kaart (al is dat natuurlijk nooit te bewijzen, maar dat gevoel had ik wel).
Overige momenten (zoals rode kaart Obispo, afkeuren goal Heerenveen om maar eens wat te noemen) zijn gewoon objectief over te zeggen dat dat terechte beslissingen waren, dus dat lijkt me überhaupt niet relevant in de discussie.

Ik weet dat ik het door een Feyenoord-bril bekijk, maar 2 dubieuze beslissingen in ons voordeel die 0 invloed op het eindresultaat hadden heffen 4 dubieuze beslissingen in ons nadeel die veel invloed op het resultaat hadden natuurlijk niet op. Iedereen gaat er maar blind vanuit dat Groningen het wel op 0-0 zou hebben gehouden met 11 man en blijkbaar ook dat NEC in de competitiewedstrijd terug zou zijn gekomen tot 2-2, wat dat betreft zijn die mensen veel grotere Calimero's dan Slot die een keertje aangeeft na Twente-uit dat hij het een penalty vond.
Vind het overigens sowieso onzin dat een trainer daar niet over zou mogen beginnen. En als hij het niet doet dan is het wel de eerste vraag in alle interviews achteraf dus wordt ie alsnog gedwonen iets erover te zeggen.

• toolkist
  • Niet online
En ook met andere beslissingen is er toch geen enkele invloed op de uitslag geweest? Rode kaart tegen NEC in de competitie was weliswaar niet terecht, maar de penalty natuurlijk wel. Je kan mij niet wijsmaken dat NEC in de tweede helft fluitend van 2-0 achter naar 2-2 terug was gekomen als ze nog wel 11 man hadden gehad. Die wedstrijd was gewoon al in de tas.
Ligt eraan welk moment je kiest. Denk bv aan Hartman die in de 15e minuut ofzo rood had moeten hebben een keer (volgens mij 1-2 wedstrijden na Ajax).

• toolkist
  • Niet online
Vld1989 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 15:41:
Ik weet dat ik het door een Feyenoord-bril bekijk, maar 2 dubieuze beslissingen in ons voordeel die 0 invloed op het eindresultaat hadden heffen 4 dubieuze beslissingen in ons nadeel die veel invloed op het resultaat hadden natuurlijk niet op.
Hadden KUNNEN hebben.. Hoe weet jij dat die penalty tegen Twente erin zou zijn gegaan? Het zijn allemaal wel erg stellige beweringen verder.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

toolkist schreef op maandag 6 maart 2023 @ 16:09:
[...]

Ligt eraan welk moment je kiest. Denk bv aan Hartman die in de 15e minuut ofzo rood had moeten hebben een keer (volgens mij 1-2 wedstrijden na Ajax).
Erg boute uitspraak ook omdat ze met 10 tegen 11 in de beker nog 2 keer scoren. Met overigens alweer een rode kaart die later geseponeerd is.

[ Voor 8% gewijzigd door Ruzor op 06-03-2023 16:29 ]

[This is what you get when you mess with us]

• Vld1989
toolkist schreef op maandag 6 maart 2023 @ 16:09:
[...]

Dat had rood moeten zijn ja, maar dat was wel in de beker dus geen enkele invloed op de ranglijst van de Eredivisie verder.
toolkist schreef op maandag 6 maart 2023 @ 16:11:
[...]

Hadden KUNNEN hebben.. Hoe weet jij dat die penalty tegen Twente erin zou zijn gegaan? Het zijn allemaal wel erg stellige beweringen verder.
Dat weet je inderdaad niet of die penalty erin gaat nee, maar de kans is natuurlijk wel enorm veel groter dan dat die er niet in gaat. En de afgekeurde goals van Gimenez tegen Utrecht en NEC waren in de allerlaatste seconde, dus daarna zal er echt niet meer gelijk gemaakt worden hoor.
Dan komen er natuurlijk mensen die zeggen dat je die goals volgens de letter van de wet prima kunt afkeuren, maar dan kan je volgens de letter van de wet ook een tweede geel geven voor wat Maatta en die verdediger van NEC in de competitie deden.
Ruzor schreef op maandag 6 maart 2023 @ 16:27:
[...]

Erg boute uitspraak ook omdat ze met 10 tegen 11 in de beker nog 2 keer scoren. Met overigens alweer een rode kaart die later geseponeerd is.
Die rode kaart van NEC in de beker vond ik overigens meer dan terecht, een uitgestoken arm die een 100% goal voorkomt. Maar ik vind ook dat je daar niet voor geschorst hoeft te worden, aangezien je niemand hebt geblesseerd of in gevaar hebt gebracht. Wat dat betreft is het eigenlijk perfect gegaan met het seponeren van die kaart, hoewel dat natuurlijk niet de intentie van het seponeren was. Maar wat mij betreft zou er gewoon een reglement moeten bestaan dat een rode kaart krijgen, maar niet geschorst worden hand in hand kan gaan.

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-10 18:46
Vld1989 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 15:41:
[...]

maar ook zaterdag zou de 1-0 ook wel gevallen zijn zonder die kaart (al is dat natuurlijk nooit te bewijzen, maar dat gevoel had ik wel).
Erg geestig, je schrijft hele analyses over als, als als om vervolgens terloops op te merken dat het nooit te bewijzen is maar dat het een gevoel is. Accepteer dan dus ook dat anderen jouw gevoel niet delen d:)b

Overigens zeg ik nergens dat het wel zal uitbalanceren; ik zeg alleen dat Slot de hetze zelf over zich heeft afgeroepen omdat hij constant de spotlights op de scheidsrechters zet. Het is gewoon dom en kinderachtig van hem.

• Vld1989
Exo81 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 17:13:
[...]

Erg geestig, je schrijft hele analyses over als, als als om vervolgens terloops op te merken dat het nooit te bewijzen is maar dat het een gevoel is. Accepteer dan dus ook dat anderen jouw gevoel niet delen d:)b

Overigens zeg ik nergens dat het wel zal uitbalanceren; ik zeg alleen dat Slot de hetze zelf over zich heeft afgeroepen omdat hij constant de spotlights op de scheidsrechters zet. Het is gewoon dom en kinderachtig van hem.
Ok, over de uitslag van zaterdag heb je dan gelijk, maar ik vind nog steeds dat het nauwelijks invloed had op het wedstrijdbeeld en het de wedstrijdinstelling van Groningen totaal niet veranderd heeft.

En volgens mij heeft Slot alleen iets gezegd na Twente-uit? Waarbij de vragen vanuit de journalisten kwamen met "dat was een penalty he?" en in die trant. Dan kan je moeilijk zeggen "ik heb geen commentaar", iedere trainer zou daar antwoord op geven.

Maar goed, het ligt sowieso allemaal aan de bril die je op hebt. Ik heb een Feyenoord-bril en vind het een overdreven hetze, jij hebt geen Feyenoord-bril en vindt dat het Slot zijn schuld is, de volgende heeft een Feyenoord-bril en vindt per definitie dat Feyenoord genaaid wordt, degene daar weer na heeft een Ajax-bril en vindt dat Feyenoord dit seizoen recht heeft gehad op maximaal 30 punten.....
Zo blijft het ook leuk he.

• LZ86
ph4ge schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:14:
[...]

Nogal, die huidige flapdrol bakt er weinig van. Met een Bijlow staat er gewoon een goede keeper waar ook vertrouwen in is.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:10

Quad

Doof

We gaan straks weer schakelen in de KKD. Maar de leukste wedstrijd lijkt me wel ADO - Heracles.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Helene kan beter de reclame gaan presenteren, totaal geen rust - alleen maar druk maken dat ze op tijd is voor de reclame.

• Quad

Quad

Doof

Huh is AZ vanavond al?

nggyu nglyd

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:03
Ik zit nog maar net een paar minuten te kijken naar Lazio Az.
Ik zie al een paar acties van Lazio dat ik meteen denk....ok die kunnen wel voetballen he?

Verwijderd

Champions League dinsdag als goedmakertje voor 2020.

De wedstrijd is verplaatst omdat AS Roma donderdag ook thuis speelt.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:30

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Harribo schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 18:50:
Ik zit nog maar net een paar minuten te kijken naar Lazio Az.
Ik zie al een paar acties van Lazio dat ik meteen denk....ok die kunnen wel voetballen he?
Fysiek veel sterker in duels en bezig met de scheidsrechter om overtredingen.

Tweakers Discord

• Harribo
Dat was een overtreding scheidsrechter...
Enfin

• Harribo
tweakduke schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 18:56:
[...]

Fysiek veel sterker in duels en bezig met de scheidsrechter om overtredingen.
Wat ik altijd zo knap vind .. De bal aannames en de zuiverheid in de passing. Terwijl het soms heel snel moet

• Harribo
Volgens mij is Lazio gewoon een maat te groot...

• tweakduke

tweakduke

Harribo schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 19:01:
[...]

Wat ik altijd zo knap vind .. De bal aannames en de zuiverheid in de passing. Terwijl het soms heel snel moet
Zoals deze? :P
Kun je niks op afdingen. AZ komt amper de middellijn over en nu dus al een tegengoal.

Tweakers Discord

• OMX2000

OMX2000

Harribo schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 19:04:
Volgens mij is Lazio gewoon een maat te groot...
Ik schakel echt net in. En ik vind het nu wel meevallen.

• Harribo
OMX2000 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 19:14:
[...]

Ik schakel echt net in. En ik vind het nu wel meevallen.
Klopt Az is nu iets beter.
Zonder trouwens echt in de 16 te komen.

Lazio is slim. Ze zakken gewoon wat in, wachten de counter af, 2-0 en de boel zit op slot

• Quad

Quad

Doof

Goede goal!!

nggyu nglyd

• Harribo
Knap hoor!
Pavlidis echt een goede spits

• tweakduke

tweakduke

Daar profiteert AZ er even heel mooi van dat Lazio niet oplet :)

Tweakers Discord

• Quad

Quad

Doof

Oeh wat een mazzel. Fijn dat het er niet in ging, vlak voor rust een tegentreffer is ka uu tee.

nggyu nglyd

• Agent47

Agent47

Knap van AZ tot nu toe. Hopelijk voor hun houden ze minimaal een gelijkspel over

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:19
Harribo schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 19:25:
[...]

Klopt Az is nu iets beter.
Zonder trouwens echt in de 16 te komen.

Lazio is slim. Ze zakken gewoon wat in, wachten de counter af, 2-0 en de boel zit op slot
Denk dat dit echt het Nederlandse narratief is, nouja, soms zit er wat in, maar zo goed is dit Lazio ook weer niet. AZ is gewoon een vrij gelijkwaardige tegenstander waarschijnlijk, Lazio iets beter, maar zoveel? Hmm, ik denk het niet. Kan alle kanten op zou ik zeggen.

• Agent47

Agent47

1-2 toe maar

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Lekker afgerond ook

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Knap hoor ! :)F

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• tweakduke

tweakduke

Sterk dat ze de kansen die ze krijgen ook benutten, zo makkelijk was deze goal niet.

Tweakers Discord

• Quad

Quad

Doof

*O*

nggyu nglyd

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:51
RETTEKETET NAAR BETER B... AZ!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Harribo
Kom op jongens... Liggen, zeuren bij de scheids, vervelende overtredinkjes maken.... Dat moeten wij ook kunnen!
:)

• tweakduke

tweakduke

Harribo schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:25:
Kom op jongens... Liggen, zeuren bij de scheids, vervelende overtredinkjes maken.... Dat moeten wij ook kunnen!
:)
Die 4 wissels hadden ook beter verdeeld kunnen worden :+

Tweakers Discord

• Gonadan

Gonadan

Lekker om te zien dat voetballen en de bal het werk laten doen vooralsnog goed werkt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 246 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023