Zoveel voordeel voor Feyenoord gisterenavond, was natuurlijk geen geel, en dan nu ook nog de makelijkste loting voor de halve finale beker, zouden ze in Zeist en ander beleid zijn gaan voeren?
Tadic vorig seizoen vergeten met Antony op de grond leggen ?dr.lowtune schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:07:
[...]
Nu schat ik Ajax wel zo in dat ze niet zo kansloos tijdrekken en als ze de bal al “per ongeluk” hard weg willen schieten richting een liggende speler, dat de doorsnee Ajax speler ‘m wel er over heen kan tikken
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Het was volgens de uitleg van de scheidsrechter (onsportief gedrag) wel geel en hij mag ‘m daar gewoon voor geven.piotr123 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:09:
Zoveel voordeel voor Feyenoord gisterenavond, was natuurlijk geen geel, en dan nu ook nog de makelijkste loting voor de halve finale beker, zouden ze in Zeist en ander beleid zijn gaan voeren?
En noem Ajax maar een “makkelijke loting”…..het is niet alsof Schreuder er nog coach is (dan had ik je misschien gelijk gegeven).
Dit stuk was cynisch bedoeld, tuurlijk was het geel en de loting heb je zelf al beantwoorddr.lowtune schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:12:
[...]
Het was volgens de uitleg van de scheidsrechter (onsportief gedrag) wel geel en hij mag ‘m daar gewoon voor geven.
En noem Ajax maar een “makkelijke loting”…..het is niet alsof Schreuder er nog coach is (dan had ik je misschien gelijk gegeven).
Dat was ter bescherming van Anthony. Dokter Tadic weet dat als je een blessure hebt en te snel weer op staat dat je dan makkelijk door je enkel kunt gaan of iets af kunt scheuren, daarom legde hij Anthony uit voorzorg op de grond. Je kunt immers aan de buitenkant niet zien of het aan de binnenkant nog goed zit.Agent47 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:10:
[...]
Tadic vorig seizoen vergeten met Antony op de grond leggen ?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik heb zojuist nog een paar maal het moment gekeken in de samenvatting en het zou me niet verbazen als het merendeel van de scheidsrechters gewoon een ingooi voor Groningen had gegeven.piotr123 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:09:
Vind het wel heel erg zwaar gestraft voor iets heel kleins.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hij gaf een ingooi aan GroningenBossie schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:36:
[...]
Ik heb zojuist nog een paar maal het moment gekeken in de samenvatting en het zou me niet verbazen als het merendeel van de scheidsrechters gewoon een ingooi voor Groningen had gegeven.
Vind het wel heel erg zwaar gestraft voor iets heel kleins.
Als hij de bal niet speelt is het een ingooi voor Feyenoord.
Ik vind het prima dat hij de kaart geeft voor onsportief gedrag, maar doe het dan consequent. Dan moet Jahanbakhsh ook geel krijgen voor faken dat hij in het gezicht geraakt wordt. En geef keepers dan ook consequent kaarten voor tijdrekken, dat is wel het toppunt van bewust onsportief gedrag.
[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 05-03-2023 10:41 ]
En Ajax - VVV ook?chim0 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:52:
Zou me niks verbazen als PEC - Den Bosch omgekocht is. 13 - 0 is wel erg extreem.
PEC is te goed voor de KKD en Den Bosch draait onderin mee, dus in zekere zin wel vergelijkbaar.
Verwijderd
Heerlijk al die zure reacties op de terechte overwinning van Feyenoord. Groningen was alleen maar aan het tijdrekken, 30% balbezit, onsportief bal tegen alireza aantrappen, en dan terecht geel krijgen. Nee, Feyenoord is niet geholpen. Groningen heeft met dit spel niks in de eredivisie te zoeken.
De reacties gaan niet over een eventuele terechte overwinning? Verder vrij logisch spel van een degradatiekandidaat?Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:58:
Heerlijk al die zure reacties op de terechte overwinning van Feyenoord. Groningen was alleen maar aan het tijdrekken, 30% balbezit, onsportief bal tegen alireza aantrappen, en dan terecht geel krijgen. Nee, Feyenoord is niet geholpen. Groningen heeft met dit spel niks in de eredivisie te zoeken.
Maar de tendens qua meningen lijkt redelijk zwart/wit, (het merendeel van de) Feyenoorders vinden het terecht, rest niet. Prima ook
[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 05-03-2023 11:04 ]
Nee maar ook hoe die goals tot stand kwamen. Het is waarschijnlijk niet zo hoor, maar op een gegeven moment dacht ik van wat gebeurt hier.dutchgio schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:54:
[...]
En Ajax - VVV ook?
PEC is te goed voor de KKD en Den Bosch draait onderin mee, dus in zekere zin wel vergelijkbaar.
Consequent en scheidsrechters gaat helaas vaak niet samenVos schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:38:
[...]
Hij gaf een ingooi aan Groningen.
Als hij de bal niet speelt is het een ingooi voor Feyenoord.
Ik vind het prima dat hij de kaart geeft voor onsportief gedrag, maar doe het dan consequent. Dan moet Jahanbakhsh ook geel krijgen voor faken dat hij in het gezicht geraakt wordt. En geef keepers dan ook consequent kaarten voor tijdrekken, dat is wel het toppunt van bewust onsportief gedrag.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Klopt, terwijl bijv. faken van in het gezicht geraakt te zijn of tijdrekken van keepers zeer eenvoudig te zien is.Bossie schreef op zondag 5 maart 2023 @ 11:02:
[...]
Consequent en scheidsrechters gaat helaas vaak niet samen
Kooij heeft gisteren 12x naar zijn horloge gewezen, terwijl de keeper te lang deed over zijn uittrap. 12x.Vos schreef op zondag 5 maart 2023 @ 11:03:
[...]
Klopt, terwijl bijv. faken van in het gezicht geraakt te zijn of tijdrekken van keepers zeer eenvoudig te zien is.
Hij begon steeds te wijzen op het moment dat het dus te lang was. Dat zijn dus gewoon 12 gele kaarten. De keeper heeft er 0 gekregen
Als Kooij die keeper gewoon na 3 keer tijdrekken al een kaart had gegeven, in plaats van continu naar z’n horloge wijzen, dan denk ik dat Määta niet zo stom was geweest om ook tijd te rekken.
Scheidsrechters moeten gewoon veel sneller aangeven dat tijdrekken zeer ongewenst is.
Scheidsrechters moeten gewoon veel sneller aangeven dat tijdrekken zeer ongewenst is.
Tja, zo gaat het in het echte leven ook. Van de ene agent krijg je wel een bekeuring, de ander ziet het door de vingers. Frustrerend, maar helaas de harde realiteit.Bossie schreef op zondag 5 maart 2023 @ 11:02:
[...]
Consequent en scheidsrechters gaat helaas vaak niet samen
Ik blijf erbij: op maandag aan de hand van de beelden gewoon iedereen die zoiets flikt nog drie wedstrijden aan de broek geven.RCBL schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:02:
Komt tegenwoordig nog bij dat de scheidsrechter het spel MOET stilleggen bij een vermoedelijke hoofdkwetsure. Wat zie je die eikels nu dan ook doen: Inderdaad rollebollend met de handen hun hoofd vastgrijpen... Stelletje klojo's
Dit is gewoon het ondermijnen van regels die er zijn om juist de spelers te beschermen. Verachtelijk.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is dus inderdaad een perfect voorbeeld. Hanteer gewoon de regels, want dat tijdrekken wordt nooit één op één er bij opgeteld.PWM schreef op zondag 5 maart 2023 @ 11:05:
[...]
Kooij heeft gisteren 12x naar zijn horloge gewezen, terwijl de keeper te lang deed over zijn uittrap. 12x.
Hij begon steeds te wijzen op het moment dat het dus te lang was. Dat zijn dus gewoon 12 gele kaarten. De keeper heeft er 0 gekregen
Regels zijn ondergeschikt aan je eigen stijl als arbiter, dat weet je toch wel?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zo Cilessen in de voorselectie. Laat m maar bewijzen dat hij een waardige backup van Bijlow gaat worden door een clean sheet te houden vandaag.
Ehh, ben geen Feyenoorder, maar dit soort gedrag wil je gewoon niet zien op het veld (daarbuiten overigens ook niet). Terechte gele kaart voor onsportief gedrag. Dat andere overtredingen niet gezien worden wil niet zeggen dat je dit ook niet moet straffen.Vos schreef op zondag 5 maart 2023 @ 11:00:
[...]
De reacties gaan niet over een eventuele terechte overwinning? Verder vrij logisch spel van een degradatiekandidaat?
Maar de tendens qua meningen lijkt redelijk zwart/wit, (het merendeel van de) Feyenoorders vinden het terecht, rest niet. Prima ookGaat mij er meer om dat de scheidsrechters wat meer consequent regels gaan toepassen, bij welke pot het ook gebeurt.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Wat ik zo uit de posts en de opmerking van @Vos haal, ik heb zelf niets gezien dus kan niet oordelen, is dat de inzichten nogal verschillen over of het opzettelijk was of niet.ST10©DE schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:06:
Ehh, ben geen Feyenoorder, maar dit soort gedrag wil je gewoon niet zien op het veld (daarbuiten overigens ook niet). Terechte gele kaart voor onsportief gedrag. Dat andere overtredingen niet gezien worden wil niet zeggen dat je dit ook niet moet straffen.
Doe je de aanname, zoals de scheidsrechter, dat het opzettelijk was dan is het inderdaad nogal onsportief en terecht geel. Doe je de aanname dat het per ongeluk was dan is het een ongelukkige gele kaart met nogal wat impact.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hier kan de Hockeysport misschien als voorbeeld gelden: onsportief gedrag vanaf de bank, etc., betekent aanvoerder gele kaart.Gonadan schreef op zondag 5 maart 2023 @ 11:08:
[...]
Ik blijf erbij: op maandag aan de hand van de beelden gewoon iedereen die zoiets flikt nog drie wedstrijden aan de broek geven.
Dit is gewoon het ondermijnen van regels die er zijn om juist de spelers te beschermen. Verachtelijk.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dan staan er na 90 minuten 8 aanvoerders op papierRamzzz schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:40:
[...]
Hier kan de Hockeysport misschien als voorbeeld gelden: onsportief gedrag vanaf de bank, etc., betekent aanvoerder gele kaart.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Of zoals bij handbal. Wordt de coach weggestuurd? Dan krijg een speler de tijdstraf.Ramzzz schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:40:
[...]
Hier kan de Hockeysport misschien als voorbeeld gelden: onsportief gedrag vanaf de bank, etc., betekent aanvoerder gele kaart.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Spakenburg wint gewoon van PSV en dan komt dat hele dorp alsnog naar De Kuip.Superkiwi schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:48:
*Kiwi ziet net de loting...
Jammer voor Spakenburg dat ze thuis tegen PSV geloot hebben. Zo'n ploegje gun je gewoon een uitwedstrijd naar één van de drie clubs en dan zou de Kuip voor die jongens het mooist zijn.
Ook leuk dat Feyenoord eens een keertje thuis speelt. Wel jammer voor ze dat de Kuip voor ons zo onderhand aanvoelt als een thuiswedstrijd
En een lol dat ze dan hebben.
Maar Spakenburg had natuurlijk gewoon bij ons in het stadion moeten spelen. Met wat proppen kom je wel op 40000 supporters, en na de wedstrijd is er genoeg Brabantse gezelligheid te proeven voor de liefhebbers.
Verwijderd
Wat hebben de rooien bij een wedstrijd van de blauwen te zoeken?mavaros schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:44:
Spakenburg wint gewoon van PSV en dan komt dat hele dorp alsnog naar De Kuip.
De strijd is onderling hevig, maar zodra het de dorpsgrens over gaat is het gewoon het dorp tegen de rest hoor.Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2023 @ 12:49:
Wat hebben de rooien bij een wedstrijd van de blauwen te zoeken?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geen uitsupporters welkom in de halve finale
De commentator kwam net klaar bij RKC - PSV, maar toen keek ik even op en kopte er iemand tegen het zijnet aan..... Ik heb spannendere dingen gezien.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bijzondere "overtreding" inderaad, daar niet voor fluiten leek me logischer.carpebios schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:48:
Hoe is dat nu hands bij RKC, waar moet die z'n hand doen? In z'n lichaam?
Hij wil er niet in.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:41
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik heb de discussie die erop volgde verplaatst naar [Voetbal] RandzakenAgent47 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 13:09:
Geen uitsupporters welkom in de halve finale
Daar dus verder
Wat heeft Simons trouwens misdaan? Iedere keer dat hij aan de bal komt begint het boegeroep vanuit het thuispubliek
Racisme!ElPaco schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:55:
Wat heeft Simons trouwens misdaan? Iedere keer dat hij aan de bal komt begint het boegeroep vanuit het thuispubliek
Dan heb je de jaren 80 en deel 90 gemist 😉PWM schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:30:
[...]
Buiten de keer dat Ajax supporters het veld in de Kuip in de fik zetten, is er nooit gezeur in het stadion. Het gaat om alles wat er buiten gebeurt. Bij het treinstation, om het stadion, bij aankomst bus, etc etc.
Zelfs als je stadionverboden gaat handhaven, lopen die gasten er nog gewoon. Ik ben veel bij Feyenoord-Ajax en Ajax-Feyenoord (in Ajax vak) geweest. De laatste jaren is het veel, veel, veel fijner om er te zijn. En niet alleen voor mij, maar ook voor vaders met hun kinderen, die niet sprintjes hoeven te trekken als de ME eraan komt.
Heerlijk dat er geen uitsupporters zijn, het is voor BIJNA iedereen beter.
Maar Uitsupporters is een gepasseerd station. Het gaat verder op slot omdat nu de kleinere clubs er wat last mee hebben.
Of het beter is ? Gewoon andere tijden. Vroeger was het een directe verlenging van hetgeen er in buurten en tussen buurten gaande was. En dat kwam samen bij de lokale voetbalclub. Gezamenlijke vijand is dan leuker.
Er is maatschappelijk allerlei beweging geweest. Wat we nu accepteren is anders dan 30 jaar geleden. Overigens werd er toen ook al schande van gesproken maar er waren nijpender zaken.
Vergeet ook niet dat voetbal toen veel kleiner was. Belangen zijn groter. Dus die negatieve reclame kan men niet gebruiken.
Binnenkort zitten er weer een groot aantal vast want voor ieder ventje dat wat klappen probeert uit te delen staan er 20 te filmen.
Het gaat in golven, en het voetbal gerelateerd geweld is niets vergeleken met vroeger tijden.
Er is nu veel meer gaande op het gebied van sfeeracties dan dat het echt geweld is. Of je moet het Nederlands kampioenschap kliko gooien bij Cambuur - Heerenveen meetellen.
Het wordt alleen allemaal enorm uitvergroot. Voor het overgrote deel bestaan bezoekers uit vredelievende mensen en is het een prima familie uitje.
Hetzij steeds minder betaalbaar.
Zal wellicht de strafschop zijn geweest in de 93ste minuut in EindhovenElPaco schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:55:
Scherp zeg!Napo schreef op zondag 5 maart 2023 @ 14:56:
[...]
Zal wellicht de strafschop zijn geweest in de 93ste minuut in Eindhoven
Mooie statistiek bij RKC - PSV, goals uit voorzetten. PSV op 18, je kan daarbij afvragen hoeveel dat er waren voordat Gakpo vertrok en hoeveel sindsdien
Weer niet
Wat een redding
Niets gaat erin.
EINDELIJK
Lijkt me wel? Doorlopen op een speler zonder de mogelijkheid om de bal te kunnen spelen.carpebios schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:12:
Dat is toch gewoon geel.
Weer! Zou nu rood moeten zijn. Echt een schopploeg dat RKC.
[ Voor 103% gewijzigd door carpebios op 05-03-2023 15:17 ]
Die scheidsrechter bij rkc psv denkt ook dat die Nijhuis is
Als ik opsporing verzocht kijk heb ik dat ook altijd, het ligt aan het slachtoffer! Normaal zijn ze nooit zo! Altijd lief en zorgzaam!mavaros schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:21:
Het wordt straks gewoon 3-1 voor RKC. Ik voel het aan mijn water.
@carpebios Als RKC begint te schoppen, ligt het echt aan PSV. RKC is normaal geen schopploeg.
Ik ga vanavond wel de samenvatting kijken. Nu wil ik het toch eens bekijken.
Hup RKC!carpebios schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:27:
[...]
Als ik opsporing verzocht kijk heb ik dat ook altijd, het ligt aan het slachtoffer! Normaal zijn ze nooit zo! Altijd lief en zorgzaam!
De manier waarop PSV met enige regelmaat na rust uit de kleedkamer komt is wel bijzonder, dan spelen ze soms een meer dan prima eerste helft en dan komen ze de tweede helft zo bijzonder slap/zwak weer op het veld.
Weer de lat.
Hoezo was dat geen overtreding? Deze scheids zeg.
[ Voor 22% gewijzigd door carpebios op 05-03-2023 15:49 ]
Niet eens een var moment? Maar zelfs al was het niet kansrijk, Kramer wordt toch onderuit gehaald.carpebios schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:49:
Hoezo was dat geen overtreding? Deze scheids zeg.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Nee, hij hield zelf vast en liet zich vallen. Maar daarna vooral.OMX2000 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:51:
[...]
Niet eens een var moment? Maar zelfs al was het niet kansrijk, Kramer wordt toch onderuit gehaald.
Hmm RKC moet er toch 1 in kunnen schieten met die kansen.
Verwacht wel winst voor PSV. Maar nu een 1-1 maakt het wel leuker dan een 0-2
Verwacht wel winst voor PSV. Maar nu een 1-1 maakt het wel leuker dan een 0-2
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Een RKC in goede vorm laat zich niet schoppen en kan vrijwel 90 minuten doorvoetballen. Als ik het radiocommentaar hoor, heeft RKC niet zo'n beste dag. Op een goede dag schiet je niet op de lat en dat soort randzaken.Napo schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:42:
De manier waarop PSV met enige regelmaat na rust uit de kleedkamer komt is wel bijzonder, dan spelen ze soms een meer dan prima eerste helft en dan komen ze de tweede helft zo bijzonder slap/zwak weer op het veld.
Jullie denken altijd dat het aan PSV ligt.
Zegt de gene die via de radio luistert, PSV schoot 2x op de lat.mavaros schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:59:
[...]
Een RKC in goede vorm laat zich niet schoppen en kan vrijwel 90 minuten doorvoetballen. Als ik het radiocommentaar hoor, heeft RKC niet zo'n beste dag. Op een goede dag schiet je niet op de lat en dat soort randzaken.
Jullie denken altijd dat het aan PSV ligt.
Hahahaha, waarom kom je hier altijd trollen?
Niet helemaal. In absolute aantallen (178) gaat Feyenoord aan kop, als ratio van het aantal schoten is dat Excelsior met 109 van de 242 schoten naast doel.carpebios schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:52:
RKC is wel kampioen naast het doel schieten zeg, wat een kansen.
RKC heeft de stand toch echt aan zichzelf te danken, wat een kansen.
Ik wil lucky Feyenoord niet meer horen haha. RKC mist een kansen zeg
Dan zijn ze dus niet LuckyAgent47 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:08:
Ik wil lucky Feyenoord niet meer horen haha. RKC mist een kansen zeg
Ik trol niet.carpebios schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:00:
[...]
Zegt de gene die via de radio luistert, PSV schoot 2x op de lat.![]()
Hahahaha, waarom kom je hier altijd trollen?
Soms moet je plassen of iets anders doen. En als je dan terugkomt hoor je toevallig dat de bal op de lat is gegaan. Mijn eerste reactie is niet: He, PSV. Het zou ook zomaar RKC kunnen zijn, maarja dat krijg je op de wc niet mee.
edit: RKC kan zich een verlies permiteren. De rest van de directe tegenstanders pakken ook geen punten.
[ Voor 9% gewijzigd door mavaros op 05-03-2023 16:16 ]
4 minuten, nu weer 5 minuten, wat is dit.
Eindelijk eens een wedstrijd waar ze kaarten geven voor het wegtrappen van ballen na een fluitsignaal, nu mag dat eens consequent gedaan worden.
Niet heel raar in de eerste helft met de behandeling van Vaessen.carpebios schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:20:
4 minuten, nu weer 5 minuten, wat is dit.
Met 6 wisselmomenten kom je al op 3 minuten, die twee minuten zullen dan wel van kaarten komen?
Maar weer niet consequent gezien de andere wedstrijden.Napo schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:22:
[...]
Niet heel raar in de eerste helft met de behandeling van Vaessen.
Met 6 wisselmomenten kom je al op 3 minuten, die twee minuten zullen dan wel van kaarten komen?
Nu 6 minuten
RKC kwam net een minuut of tien tekort.
Feyenoord deed het eerder ook en hadden mazzel dat er veel tijd werd gegeven en sloopten PSV. Dat had vandaag ook moeten gebeuren, maar lukte dus niet.
Soms heb je een offday.
Feyenoord deed het eerder ook en hadden mazzel dat er veel tijd werd gegeven en sloopten PSV. Dat had vandaag ook moeten gebeuren, maar lukte dus niet.
Soms heb je een offday.
Hier had je dan ook eigenlijk geel moeten geven aan de speler van NEC. Klaarleggen van de bal door Ajax waarna je alsnog aan die bal gaat zitten.carpebios schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:22:
[...]
Maar weer niet consequent gezien de andere wedstrijden.
Verwijderd
Ja en nu kudos rood vanwege neerhalen doorgebroken speler.Napo schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:53:
[...]
Hier had je dan ook eigenlijk geel moeten geven aan de speler van NEC. Klaarleggen van de bal door Ajax waarna je alsnog aan die bal gaat zitten.
Doorgebroken speler met nog 2 verdedigers voor hemVerwijderd schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:59:
[...]
Ja en nu kudos rood vanwege neerhalen doorgebroken speler.
Daar hebben we de radio voor, hier hebben we het over voetbal
[ Voor 69% gewijzigd door Outerspace op 05-03-2023 23:15 ]
Waarvoor?Napo schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:29:
Ook hier mag je Bassey een kaart voor geven.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bal oppakken na fluitsignaal (vrije trap voor NEC) en weglopen van de plek waar de vrije trap genomen moet worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Napo op 05-03-2023 17:43 ]
Ah ja, die staat ook wel in het lijstje van 'het houdt niet op, niet vanzelf'. Bal nog aanraken, commentaar, kaart vragen, scheidsrechter belagen, te vroeg inlopen, tijd rekken, etc., etc. Het houdt pas op wanneer je structureel elke keer direct heel geeft, collectief.Napo schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:41:
Bal oppakken na fluitsignaal en weglopen van de plek waar de vrije trap genomen moet worden.
En dan houdt het waarschijnlijk nog heel snel op ook.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij had zelf geel moeten krijgen voor vasthouden..
En allemachtig wat is Kudus slecht vandaag.
En allemachtig wat is Kudus slecht vandaag.
De clubkaart mag je achterwege latenmavaros schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:53:
Het is ook niet de dag van Ajax.
[ Voor 28% gewijzigd door Outerspace op 05-03-2023 23:19 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Cillessen doet hier niks
Waarom nog geen bam? Mn horloge zegt van wel?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bal werd van richting veranderd. Kudus schoot em eigenlijk bar slecht in maar heeft geluk.Agent47 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:57:
Cillessen doet hier niks
Hij telt wel gewoon dus?toolkist schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:58:
[...]
Bal werd van richting veranderd. Kudus schoot em eigenlijk bar slecht in maar heeft geluk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023