Ja, Feyenoord verdedigt een 1-0 voorsprong, dus zal wel veel tijd bijkomen.Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:50:
Als dit geen minimaal 10 minuten blessuretijd word.
Edit :
HEHE!!!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Gelukkig
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
Eerste gedeelte was geschreven voor de 1-0 was gemaakt.ph4ge schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:51:
[...]
Ja, Feyenoord verdedigt een 1-0 voorsprong, dus zal wel veel tijd bijkomen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2023 21:52 ]
U zei?PWM schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:44:
[...]
Ze hebben al 5 ballen over de achterlijn gelopen.
Oh, 6 nu.
Gaat niet gebeuren.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 5% gewijzigd door CR1691 op 04-03-2023 21:53 ]
PSN: Finally_Chris
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ze staan voor!OMX2000 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:53:
5 minuten maar?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Dit is Feyenoord he, jouw club, die scoort in de laatste 10 minuten!PWM schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:53:
[...]
Tsja. Allemaal kansen missen en dan zo'n bal er in. Schiet mij maar lek.
Klinkt eerlijk maar is dat het ook want ja zuivere speeltijd enzo
Ik vind het niet erg persoonlijk
[ Voor 8% gewijzigd door Rubman op 04-03-2023 21:55 ]
Soms snap ik buitenspel echt niet meer.
Wees blij dat je de 1-0 verdedigt en niet de 10min nodig hebt om te proberen te scorenph4ge schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:51:
[...]
Ja, Feyenoord verdedigt een 1-0 voorsprong, dus zal wel veel tijd bijkomen.
Krakende wagens lopen het langstHollowGamer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:52:
Ik vrees nog altijd dat de Kuip ooit een keer instort. Ze zullen het vast controleren, maar hoe dat stadium op en neer gaat.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat heb je te verliezen?
Raar dit
Zolang het gebeurt als er niemand in het stadion aanwezig is, geen probleem.HollowGamer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:52:
Ik vrees nog altijd dat de Kuip ooit een keer instort. Ze zullen het vast controleren, maar hoe dat stadium op en neer gaat.
nggyu nglyd
Hij stond sowieso geen buitenspel, dus of ie de bal raakte of niet maakte niks uit.HollowGamer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:54:
Stomme vraag, maar de speler raakt de bal niet aan, maar doet toch wel mee? Of telt dat niet (meer)?
Soms snap ik buitenspel echt niet meer.
Maar, als hij buitenspel had gestaan was het hinderlijk geweest omdat ie echt voor de bal ging.
[edit] bij de 1-0 dus
[ Voor 3% gewijzigd door toolkist op 04-03-2023 21:56 ]
Die rode kaart lijkt me terecht, al gaat het spel nog gewoon door op dat moment.
Verwijderd
Yup, ziet er wel naar uit.Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:55:
Volgens mij was dat wel buitenspel van Gimenez.
Ach minuutje erbij in de extra tijd
Helemaal waar.Quad schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:56:
[...]
Zolang het gebeurt als er niemand in het stadion aanwezig is, geen probleem.
Heb daar één keer gestaan, toen werd er ook gescoord, zou dat nooit meer vergeten. Alles ging op en neer, dacht echt dat tribunes het niet zouden houden.
Maar zoals gezegd ze controleren dit echt wel, maar het voelt allemaal zo instabiel.
Jammer voor Groningen, hebben er voor gestredenHarribo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:57:
Gefeliciteerd Feyenoord
Maar gelukkig gewonnen…
Genoeg in de comments. Complottheorie over de blessuretijd.
Het mag nog gelukkig
Verwijderd
Moet toch echt snel beter gaan want op een gegeven moment houdt het op met die geluk elke keer met late treffers.
Heb je een punt. Maar wel merkwaardig
Het is gewoon niet meer te volgenkrissie100 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:59:
Var moment maar geen minuutje erbij.
Zonder de rode kaart en met de vele kansen die Feyenoord om zeep hielp, zat er misschien nog wel een puntje in. Met geluk.Exocet schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:58:
[...]
Jammer voor Groningen, hebben er voor gestreden
Maar zo is het niet gegaan. Feyenoord terechte winnaar natuurlijk
Feyenoord sowieso thuisAgent47 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:59:
Ik durf er bijna een maandloon op in te zetten dat de halve finale Feyenoord Ajax of andersom wordt
Op voetbalzone ofzo? Er reageert hier bijna geen Ajacied bij deze potCR1691 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:58:
[...]
Genoeg in de comments. Complottheorie over de blessuretijd.
Dat ze thuis spelen durf ik niet meer te gokken, er zat de vorige keer een bug in de matrix.
Verwijderd
Ik blijf bij mijn voorspellingAgent47 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:59:
Ik durf er bijna een maandloon op in te zetten dat de halve finale Feyenoord Ajax of andersom wordt
PSV - Feyenoord
Ajax - Spakenburg
Finale : PSV - Ajax.
Spakenburg Ajax vvAgent47 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:59:
PSV Feyenoord vv
Hoeveel verdien je, weet ik of ik op vakantie kan of niet
Die vijf minuten extra tijd snap ik dan weer niet, hadden er ook gewoon 9 moeten zijn, maar je zou als KNVB eens consequent zijn....
Nee, die reageren morgen weer. Met eerst uitgebreide analyses van de opstelling, dan wat klachten over het spel en af en toe een “bam” als het mee zit voor zeVos schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:00:
[...]
Op voetbalzone ofzo? Er reageert hier bijna geen Ajacied
Verdienen vast heel veel, maar de vraag is of die dat ook krijgt he!PWM schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:00:
[...]
Spakenburg Ajax vv
PSV Feyenoord vv
U zei?ph4ge schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:42:
Idrissi is zo slecht.
Het team is nu iets beter maar het kon wel eens te laat zijn .
Ze hebben zeker hun best gedaan.
Eerlijk delen met alle tweakers he!PWM schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:00:
[...]
Spakenburg Ajax vv
PSV Feyenoord vv
Als we zo doorgaan wordt iedereen lek geschoten!Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:02:
Iddrisi man of the match... schiet mij maar lek.
Finale Feyenoord - SpakenburgVerwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:00:
[...]
Ik blijf bij mijn voorspelling
PSV - Feyenoord
Ajax - Spakenburg
Finale : PSV - Ajax.
Stop de tijd!
Echt welVos schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:00:
[...]
Op voetbalzone ofzo? Er reageert hier bijna geen Ajacied bij deze pot
maar, weinig gezever over de extra tijd (meer dat ie te lang is volgens 'de Feyenoorders', dan dat ie te kort is volgens 'de rest' volgens mij)
Dan had ik het dus goed geziendr.lowtune schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:01:
[...]
Nee, die reageren morgen weer. Met eerst uitgebreide analyses van de opstelling, dan wat klachten over het spel en af en toe een “bam” als het mee zit voor ze
En dan klagen dat iemand een BAM postdr.lowtune schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:01:
[...]
Nee, die reageren morgen weer. Met eerst uitgebreide analyses van de opstelling, dan wat klachten over het spel en af en toe een “bam” als het mee zit voor ze
Daar klaag ik als Feyenoorder dan over (zou ik niet doen als het gat 10 punten was trouwens
nggyu nglyd
Waar staat die BAM eigenlijk voor?
Stomme vraag wellicht, maar ik ben zo'n ei die gewoon dit soort dingen nooit weet.
Dan weet je dus dat de beslissing goed wasQuad schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:04:
Hans Kraaij jr vond het zelf ook geen gele kaart waard.
Ik vond hem de eerste helft goed spelen, heel gevaarlijk. Serieus. En hij maakt de goal.Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:02:
Iddrisi man of the match... schiet mij maar lek.
Zie die actie van mäatta weer.... Dom gewoon.
Daarna denkt hij ook meteen, Oh had ik niet moeten doen en steekt zijn hand op.
Moet hij dan een fractie eerder moeten bedenken
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 04-03-2023 22:07 ]
Op naar Feyenoord - Spakenburg dan maar!
Het scheelt dat hijzelf vrijwel nooit in zijn career een kaart pakte of geschorst was voor een lange tijd.Quad schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:04:
Hun uitleg snap ik alleen omdat die grens vlagt voor een uitbal. Ik zag het niet goed, maar het hoofd van Alireza lag buiten het veld. Dus hoe was het een inworp voor Groningen dan?Quad schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:04:
Edit: onaardig ennover het randje van me, sorry.
[ Voor 35% gewijzigd door dr.lowtune op 04-03-2023 22:16 ]
Voor de rest alles goed?dr.lowtune schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:06:
Die Groningen speler vond het normaal om iemand zo een bal op z’n kop te trappen. Ik hoop dat ze hem al z’n tanden uit z’n bek schoppen op zo’n manier, kijken of hij het dan ook normaal vind.
Goede vraag, even checken voor de zekerheid.
Daar is de topic report voor.
[ Voor 93% gewijzigd door tweakduke op 05-03-2023 14:36 ]
nggyu nglyd
Maakt niet uit denk ik. Het ziet eruit als een aggressieve actie. Gewoon dom.Vos schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:09:
De bal was niet op zijn hoofd, vraag me af of sommigen überhaupt goed kijken of puur uit emotie reageren.
Dat is de reden van de kaart.
Is van een tijd geleden, toen iemand BAM zei bij een doelpunt en daarbij het logo van de BAM poste, toen zijn er allerlei variaties gekomen per club met BAM erbij.HollowGamer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:05:
[...]
Waar staat die BAM eigenlijk voor?
Stomme vraag wellicht, maar ik ben zo'n ei die gewoon dit soort dingen nooit weet.
Sportieve reactie. Chapeau. Dat is precies ook hoe ik het ervaar. Dan maken spelregels even helemaal geen zak meer uit.Harribo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:10:
[...]
Maakt niet uit denk ik. Het ziet eruit als een aggressieve actie. Gewoon dom.
Dat is de reden van de kaart.
Ah origineel.carpebios schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:11:
[...]
Is van een tijd geleden, toen iemand BAM zei bij een doelpunt en daarbij het logo van de BAM poste, toen zijn er allerlei variaties gekomen per club met BAM erbij.
De bal ging via zijn borst over de lijn, dus ingooi. Hij geeft de gele kaart dan voor vuil spel of spelbederf? Benieuwd welke regel de scheids hanteerde. Want het was dus geen vrije trap voor Feyenoord.OMX2000 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 22:06:
[...]
Hun uitleg snap ik alleen omdat die grens vlagt voor een uitbal. Ik zag het niet goed, maar het hoofd van Alireza lag buiten het veld. Dus hoe was het een inworp voor Groningen dan?
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 04-03-2023 22:12 ]
[ Voor 95% gewijzigd door tweakduke op 05-03-2023 14:37 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023