Gewoon express jongens, gaan we nou echt beweren dat over hem heen wilde schieten 
Wel 5 minuten speeltijd weg.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jullie zijn gekleurd. Ik niet. Ik vind het echt geen kaart waarddr.lowtune schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:16:
[...]
Nee, hij gedroeg zich als een provocerende idioot, terecht er af.
Die Mäatta is veel te lief daarvoor man, het is gewoon onkunde en ook logisch uit te leggenPWM schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:18:
Gewoon express jongens, gaan we nou echt beweren dat over hem heen wilde schieten
[ Voor 34% gewijzigd door Harribo op 04-03-2023 21:19 ]
Doen ze na dit seizoen misschien al.ElPaco schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:18:
[...]
Omdat 2x geel rood is? Die speler lag er al, als je op dit niveau niet het vermogen hebt om de bal eventueel over de liggende speler te schieten als dat echt je intentie is dan moet je misschien op een ander niveau gaan voetballen.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Doe normaal joh. Ben je blind ofzo? Eerste helft tijdrekken, nu gewoon hard schieten en vervolgens te belazerd om het veld uit te lopen.
Verwijderd
Dat dus.HollowGamer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:18:
Terechte gele kaart dit, was niet per ongelijk.
Verder haat ik dat bier en andere spullen gooien op het veld, wanneer wordt daar eens tegenop getreden?
Hij wilt em gewoon over de speler heen speler zodat de bal niet uit gaat, hij was helaas wel incapabel genoeg om de bal niet over Alireza te krijgen, dat verdiend wel al geel als je zo slecht bent. Verder geen enkele opzet.dr.lowtune schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:19:
[...]
Doe normaal joh. Ben je blind ofzo? Eerste helft tijdrekken, nu gewoon hard schieten en vervolgens te belazerd om het veld uit te lopen.
Dit is zo ontzettend amateuristisch. Dit deed doen ze ook iedere week in de reserve derde klasse, en dan doen alsof je gewoon de bal wilde wegschieten. Onsportief en terecht geel.Harribo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:18:
[...]
Jullie zijn gekleurd. Ik niet. Ik vind het echt geen kaart waard
Maar wat ik al zei kooi laat zich beïnvloeden
Per beker bier op het veld een maand lang Heineken in het stadionHollowGamer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:18:
Terechte gele kaart dit, was niet per ongelijk.
Verder haat ik dat bier en andere spullen gooien op het veld, wanneer wordt daar eens tegenop getreden?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Kriijgt Kooi betaald dan door Feyenoord?Harribo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:19:
Kooi heeft het geregeld voor Feyenoord.
Iedereen weer blij
Dit inderdaad. Gewoon onkunde. Mäatta is de slechtste spelerkrissie100 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:20:
[...]
Hij wilt em gewoon over de speler heen speler zodat de bal niet uit gaat, hij was helaas wel incapabel genoeg om de bal niet over Alireza te krijgen, dat verdiend wel al geel als je zo slecht bent. Verder geen enkele opzet.
Folteren mag niet meer!HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:20:
[...]
Per beker bier op het veld een maand lang Heineken in het stadion
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit heeft die speler echt helemaal aan zichzelf te danken. Ik snap dat jij als Groningen supporter daar anders over denkt, maar als hij ofwel niet ook dom tijd was gaan rekken, of die bal niet zo lomp had geschoten was er niks aan de hand.Harribo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:19:
Kooi heeft het geregeld voor Feyenoord.
Iedereen weer blij
Soms kan ik wel janken van dit topic. Beetje kleur is leuk en hoort erbij. Maar dit...krissie100 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:20:
[...]
Hij wilt em gewoon over de speler heen speler zodat de bal niet uit gaat, hij was helaas wel incapabel genoeg om de bal niet over Alireza te krijgen, sta verdiend wel al heel als je zo slecht bent. Verder geen enkele opzet.
0.0HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:20:
[...]
Per beker bier op het veld een maand lang Heineken in het stadion
Ik meen het serieus.dr.lowtune schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:21:
[...]
Dit heeft die speler echt helemaal aan zichzelf te danken. Ik snap dat jij als Groningen supporter daar anders over denkt, maar als hij ofwel niet ook dom tijd was gaan rekken, of die bal niet zo lomp had geschoten was er niks aan de hand.
Ik wil je echt aanraden het moment goed terug te kijken ipv met dit gelul te komen.PWM schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:22:
[...]
Soms kan ik wel janken van dit topic. Beetje kleur is leuk en hoort erbij.
Als jij zegt dat hij hem over hem heen probeerde te spelen ben je of een troll, of hij is de slechtste voetballer van de wereld. 1000% express.
Als je argument is dat dit Feyenoorder er niet voor moet liggen, prima. "maar hij probeerde eroverheen te spelen" is gewoon dom gelul.
Verder is Feyenoord er zeker nog niet.
Verwijderd
Dus, als die een late tackle had gemaakt omdat die "Slecht" is had dit ook niet bestraft moeten worden puur vanwege zijn onkunde?Harribo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:21:
[...]
Dit inderdaad. Gewoon onkunde. Mäatta is de slechtste speler
Maar Kooi laat zich beïnvloeden.
Die dingen gebeuren
Het kan natuurlijk ook onkunde zijn.PWM schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:22:
[...]
Soms kan ik wel janken van dit topic. Beetje kleur is leuk en hoort erbij.
Als jij zegt dat hij hem over hem heen probeerde te spelen ben je of een troll, of hij is de slechtste voetballer van de wereld. 1000% express.
Als je argument is dat dit Feyenoorder er niet voor moet liggen, prima. "maar hij probeerde eroverheen te spelen" is gewoon dom gelul.
nggyu nglyd
Mag je vinden.PWM schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:22:
[...]
Soms kan ik wel janken van dit topic. Beetje kleur is leuk en hoort erbij. Maar dit...
Zouden ze dat alleen dan eens altijd doen... Maar ook met dit soort zaken is de consequentheid ver te zoeken.DeKever schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:20:
[...]
Dit is zo ontzettend amateuristisch. Dit deed doen ze ook iedere week in de reserve derde klasse, en dan doen alsof je gewoon de bal wilde wegschieten. Onsportief en terecht geel.
Misschien wilde hij hem inderdaad over de speler schieten?Harribo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:25:
[...]
Mag je vinden.
Hij wil die bal weg schieten en in zijn onkunde schiet hij tegen die speler aan.
Kooi ziet opzet en dus dan vervolgens een kaart.
Maar dat is niet hoe het is.
Wel hoe het gebeurd
Voor welke club ben jij eigenlijk?Harribo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:27:
Die kooi is echt om te janken nu
Fluit voor Feyenoord nu.
Nee slechte scheidsrechter, laat zich leiden door een volle Kuip.
Whatever.
Feyenoord moet gewoon scoren nu tegen 10 van Groningen.
Dat moesten ze eigenlijk al tegen 11.
Mäatta is gewoon een slechte en onnozele speler.HollowGamer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:27:
[...]
Misschien wilde hij hem inderdaad over de speler schieten?
Maar hij lag al op de grond en hij keek al naar hem. Het was gewoon een domme actie. Mag je zeker geel voor geven hoor, in de PL niet, maar wel in de Eredivisie.
Ik weet dat er een rapporteer knopje is, maar je kan het ook proberen leuk te houden.
Groningen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ze hebben nog een half uur!OMX2000 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:31:
Feyenoord scoort echt bedroevend moeilijk…
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Elke keer dat breien. Geef die bal toch voor joh.OMX2000 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:31:
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ja, als ze 20 kansen krijgen. Maar nu krijgen ze de kansen niet eens.OMX2000 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:31:
Ah ok, vond het een beetje vreemd dat je zo voor FEY opkwam, maar snap het wel.Harribo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:31:
[...]
Groningen.
En we hadden nog een kleine kans maar door dommigheid van Mäatta staan we nu met 10 man.
Maar vanuit feyenoord perspectief moet je gewoon de kansen afmaken
Ik kijk de tweede helft, maar dit is niet moeilijk scoren. Dit is slecht voetballen. Zo slecht heb ik ze nog niet gezien dit jaar.OMX2000 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:31:
Geen idee waar je het over hebt? Zijn zat mensen die hier andere taal hanteren die veel verder gaat.HollowGamer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:30:
[...]
Ik weet dat er een rapporteer knopje is, maar je kan het ook proberen leuk te houden.
Je hoeft het niet met iedereen eens te zijn overigens, maar zeg dan ook waarom niet.
Groningen ook !
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat is ook wel waar.Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:23:
[...]
Dus, als die een late tackle had gemaakt omdat die "Slecht" is had dit ook niet bestraft moeten worden puur vanwege zijn onkunde?
Actie en gevolg.
1. Hij doet iets stoms, (Bewust of niet maakt helemaal niets uit.)
2. Hij krijg een kaar voor dat stomme.
Of iemand wel of niet capabel is doet er 0,0 toe.
Zal er nog wel een vallen. Maar het loopt voorin echt niet lekker.
Tja, daar hoef je geen voorbeeld aan te nemen. Vind iemand anders zijn mening gelul noemen en dan niet inhoudelijk reageren, een beetje Voetbalzone achtig.krissie100 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:32:
[...]
Geen idee waar je het over hebt? Zijn zat mensen die hier andere taal hanteren die veel verder gaat.
Zet je *knip* anders even af.toolkist schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:34:
Nu de beelden gezien, wat een belachelijke onkundige scheids is dit.
Bal is in het spel, boeiend of ie die bal bewust tegen hem aanschiet of niet. Dat gebeurt vaak genoeg (misschien niet als iemand ligt) om een uitworp mee te krijgen.
Echt, totale onkunde van deze scheids en dat blijkt ook wel uit hoe snel ie die kaart wil geven.
En voor degenen die het onsportief vinden, de bal niet uitspelen als er een Groningen speler geblesseerd is is net zo onsportief...
[ Voor 2% gewijzigd door tweakduke op 05-03-2023 14:33 . Reden: Laat de brillen achterwege aub. ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heb je gezien op welk bericht ik reageerde? Daar stond exact hetzelfde in, dus dit is wat partijdig laten we maar zeggen...HollowGamer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:34:
[...]
Tja, daar hoef je geen voorbeeld aan te nemen. Vind iemand anders zijn mening gelul noemen en dan niet inhoudelijk reageren, een beetje Voetbalzone achtig.
Persoonlijk vind ik T.net een (veel) hoger niveau hebben.
Minstens 15 minuten denk ik!ph4ge schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:36:
Inmiddels is de druk best groot.
Ben benieuwd naar de blessuretijd. Kan toch niet minder dan een minuut of 10 zijn?
Verwijderd
Dan heb je ze tegen Heerenveen vast niet gezien.DeKever schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:32:
[...]
Ik kijk de tweede helft, maar dit is niet moeilijk scoren. Dit is slecht voetballen. Zo slecht heb ik ze nog niet gezien dit jaar.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2023 21:37 ]
Met zuivere speeltijd zou je misschien wel op 5min. uitkomen, maar het leek korter te duren. Je voorkomt wel dit soort misverstanden.PWM schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:33:
Nouja, die rode kaart duurde al 5 minuten, dus 7 minuten blessuretijd lijkt me op zijn plek. Maar vandaag hebben we er 70 nodig
Het is gewoon onkunde van mäatta.toolkist schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:34:
Nu de beelden gezien, wat een belachelijke onkundige scheids is dit.
Bal is in het spel, boeiend of ie die bal bewust tegen hem aanschiet of niet. Dat gebeurt vaak genoeg (misschien niet als iemand ligt) om een uitworp mee te krijgen.
Echt, totale onkunde van deze scheids en dat blijkt ook wel uit hoe snel ie die kaart wil geven.
En voor degenen die het onsportief vinden, de bal niet uitspelen als er een Groningen speler geblesseerd is is net zo onsportief...
Die heb ik niet op.
[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 05-03-2023 14:34 . Reden: Quote aangepast ]
Nee, sorry.krissie100 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:36:
[...]
Heb je gezien op welk bericht ik reageerde? Daar stond exact hetzelfde in, dus dit is wat partijdig laten we maar zeggen...
Al doet ie het expres, boeiend. Doet een Zuid Amerikaanse speler het is het mooi en 'grinta'.Harribo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:38:
[...]
Het is gewoon onkunde van mäatta.
Hij doet dat niet expres maar zo kan het er wel uit zien. Ik vind het ook makkelijk en zwaar gestraft maar de scheidsrechter heeft wel ruimte en reden dan om de kaart te geven. En dat gebeurde dus.
Eens dat het hier gezellig en leuk moet blijven, sommigen mensen maken het alleen heel moeilijk om meteen er hard in te gaan. Case closed, fijne avond!HollowGamer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:39:
[...]
Nee, sorry.
Ik wil niet iemand de schuld geven, alleen dat ik graag zie dat het gezellig blijft hier.
Maar goed ben geen mod, dus trek je vooral niets van mij aan.
Verwijderd
Feyenoord doet het gewoon niet goed tegen zulke ploegen, was vorig jaar ook al zo.dr.lowtune schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:40:
Groningen gaat als een portugese ploeg spelen….schoppen, treiteren, jammer. We armoede van Feyenoord dat ze dat niet afstraffen door te scoren
Joh niet zo aanstellen je hebt nog 20 minuten te gaan.PWM schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:42:
Ik had Feyenoord al niet als kampioenskandidaat, maar dat het dan tegen de nummer 17 thuis mis gaat is wel weer typisch Feyenoord. En sterkt mij weer in mijn gevoel dat Slot overrated is
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Echt heel erg oneens, Feyenoord wordt kampioen. Ze hebben serieus nog een dik kwartier. Feyenoord heeft het kampioensgeluk in alle beslissingen (en daarmee bedoel ik niet dat het onterecht is). Dit lukt ze nog wel.PWM schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:42:
Ik had Feyenoord al niet als kampioenskandidaat, maar dat het dan tegen de nummer 17 thuis mis gaat is wel weer typisch Feyenoord. En sterkt mij weer in mijn gevoel dat Slot overrated is
Verwijderd
Ik ga voor een 1-1.krissie100 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:43:
Even een aankondiging, Feyenoord zit in een gigantische flow, dus die goal voor Feyenoord valt echt nog wel. Sterker nog, verwacht nog een 3-0.
Ze hebben al 5 ballen over de achterlijn gelopen.carpebios schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:43:
[...]
Echt heel erg oneens, Feyenoord wordt kampioen. Ze hebben serieus nog een dik kwartier. Feyenoord heeft het kampioensgeluk in alle beslissingen (en daarmee bedoel ik niet dat het onterecht is). Dit lukt ze nog wel.
Nou Groningen gaat niet scoren hoor.Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:44:
[...]
Ik ga voor een 1-1.
Groningen komt 0-1 voor en dan komen we nog terug in blessure tijd.
Ik hou ook niet van dat truttige, maar ben wel voor respectvol en sportief voetbal. Hard maar fair. Echter, wat ik vind is niet maatgevend.toolkist schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:39:
[...]
Die heb ik niet op.
Serieus, deze kaart slaat echt totaal nergens op. Had de scheids al gefloten, dan was geel prima. Was de bal al uit, dan was geel prima.
De bal is gewoon in het spel, dan niet janken dan en al helemaal geen geel geven.
Verwijderd
Dat is waar, no hard feelings whatsoever.krissie100 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:41:
[...]
Eens dat het hier gezellig en leuk moet blijven, sommigen mensen maken het alleen heel moeilijk om meteen er hard in te gaan. Case closed, fijne avond!
Met een geblesseerde speler doorvoetballen is ook onsportief... Dat iets op het randje is wil niet zeggen dat het meteen geel is.DeKever schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:45:
[...]
Ik hou ook niet van dat truttige, maar ben wel voor respectvol en sportief voetbal. Hard maar fair. Echter, wat ik vind is niet maatgevend.
Onsportief gedrag is reden voor geel, of ik moet me sterk vergissen. Hard tegen een speler aan schieten die op de grond is onsportief. De gele kaart is denk ik dus precies volgens de regels.
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 04-03-2023 21:49 ]
Vos schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:43:
Zijn er beelden van de rode kaart? Benieuwd na alle berichten hier
Ophef in De Kuip: Isak Määttä krijgt zijn tweede gele kaart nadat hij de bal tegen Alireza Jahanbakhsh schiet 🟥
— ESPN NL (@ESPNnl) 4 maart 2023
Er was geen geblesseerde speler. Er was een speler die direct weer een sprintje trok nadat de bal over de zijlijn was. Prima ingeschat en van een ander orde.toolkist schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:47:
[...]
Met een geblesseerde speler doorvoetballen is ook onsportief... Dat iets op het randje is wil niet zeggen dat het meteen geel is.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2023 21:50 ]
Het kan nog, bij ons viel die ook in de laatste seconden.carpebios schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:49:
WTF, 3x kon die erin vallen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Mijn tv loopt wel erg achter.dr.lowtune schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:50:
Nou Feyenoord doet Groningen hier een punt cadeau en zichzelf 2 tekort….man man, hopelijk brengt dit weer wat scherpte terug.
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq