Pfff, Kudus moet toch echt ff leren wat buitenspel is en gewoon een bal in de voeten van een maat spelen (verder grandioze speler).
Anoniem: 338166
Ik zou het wel fantastisch vinden.Malfunctions schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:41:
[...]
Volgens mij is er al besloten dat dat eens maar nooit weer was.
OT, hoewel pas na 35 minuten is 82/18% balbezit wel bizar.
50/50 Ajax - Feyenoord
20.000 Ajax Fans - 20.000 Feyenoord Fans.
De voetbal liefhebber in mij zou dat zo graag willen zien.
De verbale oorlogen die heen en weer zouden gaan en de sfeer die in het stadion zou zitten.
Helaas... weten we allemaal dat het niet bij verbale oorlog zal blijven en dat het 1 grote puinhoop zou worden met alle gevolgen van dien.
Nee, mocht dit echt gaan gebeuren ben ik echt benieuwd hoe ze het gaan oplossen.
Haha de moeder van Bergwijn ziet hem steeds bij de opstootjes en wil dat niet meer zien. Hij heeft gewoon op z'n lazer gehad.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gezien de enorme hype die eraan gegeven word 'vrees' ik dat ook, alle drie de andere halve finalisten moeten er overheen kunnen walsen. Een gewaarschuwde ploeg telt voor een hoop.tweakduke schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 23:00:
[...]
Meestal stranden dergelijke ploegen wel na hun ultieme stunt-wedstrijd, maar we gaan het zien. Als ze dezelfde energie erin kunnen brengen dan weet je het nooit. Al kun je het haast niet indenken met het verschil in kwaliteit.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Tja, het blijft een middenvelder en geen spits. Dat kan bij dit soort elementen net het verschil zijn.Megupe schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 23:01:
Pfff, Kudus moet toch echt ff leren wat buitenspel is en gewoon een bal in de voeten van een maat spelen (verder grandioze speler).
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er schijnt een concept te zijn met avatarsAnoniem: 338166 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 23:08:
[...]
Ik zou het wel fantastisch vinden.
50/50 Ajax - Feyenoord
20.000 Ajax Fans - 20.000 Feyenoord Fans.
De voetbal liefhebber in mij zou dat zo graag willen zien.
De verbale oorlogen die heen en weer zouden gaan en de sfeer die in het stadion zou zitten.
Helaas... weten we allemaal dat het niet bij verbale oorlog zal blijven en dat het 1 grote puinhoop zou worden met alle gevolgen van dien.
Nee, mocht dit echt gaan gebeuren ben ik echt benieuwd hoe ze het gaan oplossen.
20.000 zet je fysiek op plek a en 20.000 op plek b, en virtueel zitten ze bij elkaar

Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat gaat niet gebeuren, 't zal wel Ajax tegen Feyenoord worden, de KNVB wil natuurlijk niet weer de klassieker als bekerfinale willen.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:56:
[...]
Ik gun Spakenburg wel hun kuipwedstrijd dan Ajax - psv als andere halve finale.
Stiekem hoop ik dat Spakenbug de beker wint
Ik ben blij dat ik vandaag geen voetbal heb meegekregen.
Als ik al dat geklaag lees, was dat dus dat ene zeldzame mazzeltje in het leven.
Als ik al dat geklaag lees, was dat dus dat ene zeldzame mazzeltje in het leven.
Zowel PSV als Ajax heeft een probleemloze overwinning behaald, je zou hoogstens Spakenburg kunnen bedoelen.mavaros schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 00:39:
Ik ben blij dat ik vandaag geen voetbal heb meegekregen.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren, maar Spakenburg had in een van de eerdere rondes FC Groningen er ook al uitgegooid... Dus dit was niet de eerste enorme stunt..tweakduke schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 23:00:
[...]
Meestal stranden dergelijke ploegen wel na hun ultieme stunt-wedstrijd, maar we gaan het zien. Als ze dezelfde energie erin kunnen brengen dan weet je het nooit. Al kun je het haast niet indenken met het verschil in kwaliteit.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Kan niet opmaken uit je smiley of je serieus bent?Agent47 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:28:
[...]
Over het algemeen loot ajax in de KNVB beker wel vaak amateurs inderdaad
Dat eeuwige heen-en-weer geroep is vrij vermoeiend. Bij deze statistieken van de laatste 5 jaar:
Ajax:
14 eredivisie clubs (61%)
5 eerste-divisie clubs (22%)
4 amateurclubs (17%)
9x thuis
11x uit
Feyenoord:
11 eredivisie clubs (73%)
3 eerste-divisie clubs (20%)
1 amateurclub (7%)
8x thuis
7x uit
PSV:
7 eredivisie clubs (47%)
6 eerste-divisie clubs (40%)
2 amateurclubs (13%)
6x thuis
8x uit
(Bij uit/thuis evt. finales niet meegenomen.)
Al met al zie je dus dat het allemaal aardig levelled na een aantal jaren, had geen zin om meer data er bij te pakken
Anoniem: 1638126
Die stats over Ajax kloppen niet.Vos schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:15:
Dat eeuwige heen-en-weer geroep is vrij vermoeiend. Bij deze statistieken van de laatste 5 jaar:
Ajax:
14 eredivisie clubs (63%)
5 eerste-divisie clubs (23%)
3 amateurclubs (14%)
8x thuis
10x uit
14 + 5 + 3 = 22
8 + 10 = 18
Ajax heeft 3 bekerfinales gespeeld en het zijn 23 wedstrijden sinds het begin van 2018/19 met 4 amateurclubs als tegenstander.
Te Werve, Spakenburg, Barendrecht en Excelsior Maasluis.
Thnx, heb wat aangepast.Anoniem: 1638126 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:54:
[...]
Die stats over Ajax kloppen niet.
14 + 5 + 3 = 22
8 + 10 = 18
Ajax heeft 3 bekerfinales gespeeld en het zijn 23 wedstrijden sinds het begin van 2018/19 met 4 amateurclubs als tegenstander.
Te Werve, Spakenburg, Barendrecht en Excelsior Maasluis.
Ik was sarcastisch;)Vos schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:15:
[...]
Kan niet opmaken uit je smiley of je serieus bent?
Ajax:
14 eredivisie clubs (61%)
5 eerste-divisie clubs (22%)
4 amateurclubs (17%)
9x thuis
11x uit
Feyenoord:
11 eredivisie clubs (73%)
3 eerste-divisie clubs (20%)
1 amateurclub (7%)
8x thuis
7x uit
PSV:
7 eredivisie clubs (47%)
6 eerste-divisie clubs (40%)
2 amateurclubs (13%)
6x thuis
8x uit
(Bij uit/thuis evt. finales niet meegenomen.)
Al met al zie je dus dat het allemaal aardig levelled na een aantal jaren, had geen zin om meer data er bij te pakken.
Wel ben ik het eens met het heen en weer beroep en het misgunnen.
Heb er wel eens aan gedacht om hier niet meer terug te keren.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Oioioi, PEC Zwolle geeft Den Bosch een pak slaag, binnen 20 minuten 5-0 voor, bizar!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik schakel net in... zie 7-0 staan in 31 minuten... what... the... fuck?Quad schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 20:20:
Oioioi, PEC Zwolle geeft Den Bosch een pak slaag, binnen 20 minuten 5-0 voor, bizar!
Gaat dit de hoogste score ooit in Nederland worden?!?!
7-0 intussen.. wordt een monsterscore.. en hier speelden wij (Ado) 0-0 tegen.. 🤣
[ Voor 36% gewijzigd door m0nk op 03-03-2023 20:33 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Nog eventjes te gaan, maar inderdaad, wtf wie van DBO doet aan matchfixing?Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 20:31:
[...]
Ik schakel net in... zie 7-0 staan in 31 minuten... what... the... fuck?
Gaat dit de hoogste score ooit in Nederland worden?!?!
⏩ PVOutput☀️
Denk dat de betere vraag is... wie niet? 7-0...Quad schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 20:32:
[...]
Nog eventjes te gaan, maar inderdaad, wtf wie van DBO doet aan matchfixing?
Lol het liedje van de PEC supporters. We zwaaien met zn allen naar Den Bosch.
⏩ PVOutput☀️
Mooi dat FCDB een pak slaag krijgt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bestaan er mooie stadiums in Nederland? Wat ik tot nu toe voorbij zien komen, is het niet veel moois.
Wel leuk het schakelprogramma, dat mogen ze op andere zenders ook doen.
Wel leuk het schakelprogramma, dat mogen ze op andere zenders ook doen.
PEC trapt af, PEC scoort. wtf. 8-0.
⏩ PVOutput☀️
Hier is nog reclame..Quad schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:01:
PEC trapt af, PEC scoort. wtf. 8-0.
Als het geen dubbele cijfers worden zal ik toch wel een beetje teleurgesteld zijn.^^
Jeuj, 10-0.Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:08:
Als het geen dubbele cijfers worden zal ik toch wel een beetje teleurgesteld zijn.^^
En weer Thy, 2x met het hoofd.
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 03-03-2023 21:18 ]
⏩ PVOutput☀️
nog 4 doelpunten en ze verbeteren het record van Ajax tegen VVV
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Waarom gooien mensen hun bier weg/op het veld, ook als thuissupporter?
Wel een leuke voetbalavond.
Gebeurt veel, al laten ze de helft niet zien volgens mij.
Wel een leuke voetbalavond.
Gebeurt veel, al laten ze de helft niet zien volgens mij.
Ik vind het sneu dat die keeper zoveel commentaar krijgt, het hele elftal doet niets.Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:08:
begreep dat ie ook op laatste moment ofzo opgesteld werd omdat de eerste keeper geblesseerd was.HollowGamer schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:25:
[...]
Ik vind het sneu dat die keeper zoveel commentaar krijgt, het hele elftal doet niets.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ja, hij had misschien beter kunnen doen, maar ik zie echt zijn verdediging bij al die goals niets doen.Player1S schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:26:
[...]
begreep dat ie ook op laatste moment ofzo opgesteld werd omdat de eerste keeper geblesseerd was.
En Thy kwam zag en scoort de hattrick.
⏩ PVOutput☀️
Ik snap je, maar zoveel goals waren ook echt heel goed houdbaar.HollowGamer schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:27:
[...]
Ja, hij had misschien beter kunnen doen, maar ik zie echt zijn verdediging bij al die goals niets doen.
⏩ PVOutput☀️
Daar is ie, grootste KKD uitslag ooit.
⏩ PVOutput☀️
Oh wauw, grootste uitslag in het betaalde voetbal ooit, samen met Ajax.
⏩ PVOutput☀️
Verschil ten opzichte van Ajax (13-0) en PSV (10-0) is dat Den Bosch niet met een man minder speelde 
En bij Sparta (12-1) was iemand van Almere City zijn lenzen vergeten meen ik.
slecht weekje voor Utreg.
13-0 is het inmiddels geworden? Wow….ParaDroid2 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:47:
Verschil ten opzichte van Ajax (13-0) en PSV (10-0) is dat Den Bosch niet met een man minder speelde
Gokje, Silberbauer is straks weg bij FC Utrecht.
⏩ PVOutput☀️
Ja, wedstrijd was ook direct afgelopen. Den Bosch verzuimde als geheel te voetballen.
Ik vraag me ook echt af hoe dat in de kleedkamer gaat na de wedstrijd bij FC Den Bosch…..zo weggezet worden…ParaDroid2 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:51:
[...]
Ja, wedstrijd was ook direct afgelopen. Den Bosch verzuimde als geheel te voetballen.
hoezo? Tweede helft was beter dan de eerste helft? Slechts 6 tegen in de 2e helft tegenover 7 in de 1stedr.lowtune schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:54:
[...]
Ik vraag me ook echt af hoe dat in de kleedkamer gaat na de wedstrijd bij FC Den Bosch…..zo weggezet worden…
13-0 verliezen, mag de trainer wel gewoon aanblijven?
Dat is ook wel lullig inderdaad, dit is gewoon collectief falen. Maar dit soort schoten van buiten de zestien mag je wel iets meer mee doen. Laten we het er maar op houden dat het hem ook niet mee zat. Die gaat de komende jaren nog regelmatig zwetend wakker worden.HollowGamer schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:25:
Ik vind het sneu dat die keeper zoveel commentaar krijgt, het hele elftal doet niets.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zwolle was natuurlijk moe na zo'n intense eerste helft. Maar man die hebben in 1 wedstrijd het verschil in doelsaldo van 10+ doelpunten met de achtervolger Heracles weggewerkt, en staan daarmee nog steviger aan kop.Player1S schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:56:
[...]
hoezo? Tweede helft was beter dan de eerste helft? Slechts 6 tegen in de 2e helft tegenover 7 in de 1ste
Vandaag om 16:30 staat Ajax - Feyenoord op het programma, er worden 31.000 toeschouwers verwacht, een nieuw record in Nederland.
Ajax-vrouwen voor het eerst in Arena: 'Als klein meisje droomde ik hiervan' - https://nos.nl/l/2466099
Ajax-vrouwen voor het eerst in Arena: 'Als klein meisje droomde ik hiervan' - https://nos.nl/l/2466099
Blijkbaar is Kluivert na dit seizoen transfervrij op te halen bij Roma.. Dus hup Edje, wakker worden.
Verkeerde topic trouwens 😋Gynnad schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 09:42:
Vandaag om 16:30 staat Ajax - Feyenoord op het programma, er worden 31.000 toeschouwers verwacht, een nieuw record in Nederland.
Het feit dat hij overal rond hopt.... Leuke voetballer voor erbij misschien maar niet een die een verschil gaat maken als je het mij vraagt. Middelmaat.toolkist schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 10:42:
Blijkbaar is Kluivert na dit seizoen transfervrij op te halen bij Roma.. Dus hup Edje, wakker worden.
(Niet dat iemand mij vroeg maar enfin
Je mag altijd je mening geven.. ik denk dat ie bij Ajax nog genoeg kan leren maar dat er ook nog veel meer uit hem te halen valt dan ie nu laat zien.Harribo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 11:14:
[...]
Het feit dat hij overal rond hopt.... Leuke voetballer voor erbij misschien maar niet een die een verschil gaat maken als je het mij vraagt. Middelmaat.
(Niet dat iemand mij vroeg maar enfin)
Ik denk dat hij al zijn leertijd aardig gehad heeft en dat dit zijn top is.toolkist schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 11:17:
[...]
Je mag altijd je mening geven.. ik denk dat ie bij Ajax nog genoeg kan leren maar dat er ook nog veel meer uit hem te halen valt dan ie nu laat zien.
Vanavond 3 punten voor Feyenoord, Fc Groningen op bezoek
Nee hoor, betreft toch twee nationale clubs uit Nederland
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
Er is gewoon een damesvoetbal topicGynnad schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:53:
[...]
Nee hoor, betreft toch twee nationale clubs uit Nederland![]()
[...]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:47
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nog even wat gezeur op de loting, elkaar en de moderatie opgeruimd. Commentaar op de moderatie doen we per DM, het feedbacktopic. Staat er je iets niet aan? Maak dan een topic report aub.
Ja inderdaad.Vos schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 19:32:
Beloon jezelf nou een keer Emmen...
Toch een paar beste kansen.
Emmen winnen van Volendam en dan ook van Excelsior, dat zou ik prima vinden. Beide wedstrijden, dat moet kunnen lijkt het.
Zowel voor Emmen als Groningen.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 04-03-2023 19:35 ]
Vind het toch veel fijner dat het legioen de laatste tijd meer de oudere liedjes aan het zingen is, in plaats van continue het "Komen wij uit Rotterdam" gebler.
Vind het toch zoveel meer sfeer creëren op deze manier.
Echt zuur voor Emmen. Maar ja ze hadden er al meer moeten maken.Vos schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:13:
Lekker zo'n goal uit een volledig onterechte corner. Al zat het er wel aan te komen.
Groningen leeft voorlopig nog
Sowieso een heerlijke sfeer de laatste wedstrijden !Anoniem: 338166 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:12:
Vind het toch veel fijner dat het legioen de laatste tijd meer de oudere liedjes aan het zingen is, in plaats van continue het "Komen wij uit Rotterdam" gebler.
En zodra Slot straks iets zegt tegen de vierde man word het natuurlijk weer vol in beeld gebracht.Harribo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:20:
Manu heeft even woorden met de scheidsrechter en het wordt bewust door de camera buiten beeld gehouden als je het mij vraagt.
Espn ...
Mhm, mee eens.J0rdym23 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:21:
[...]
Sowieso een heerlijke sfeer de laatste wedstrijden !
Laatste jaren vond ik het legioen meer en meer verdeeld worden en dat merkte je heel goed in het stadion.
Bepaalde groepen gingen niet meezingen als andere groepen begonnen te zingen want "Het zijn rivalen."
Maybe dat deze groepen eindelijk het weer doorhebben dat wij als Feyenoord het van 1 legioen moeten hebben, en niet een verdeelde.
Emmen...echt. Mentaal veel te zwak.
Vechten voor p16.
Haha Veendorp. Weer een blunder.
Vechten voor p16.
[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 04-03-2023 20:35 ]
God zeg, Groningen is lekker bezig al in de eerste helft met tijdrekken.
Hopelijk word het niet net zo'n wedstrijd als tegen Vitesse vorig jaar.
Hoofd koel houden en niet op laten fokken door het spelbederf.
(En, snel die 1-0 maken zou ook helpen.
)
Hopelijk word het niet net zo'n wedstrijd als tegen Vitesse vorig jaar.
Hoofd koel houden en niet op laten fokken door het spelbederf.
(En, snel die 1-0 maken zou ook helpen.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 04-03-2023 20:37 ]
JammerVos schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:32:
Emmen...echt. Mentaal veel te zwak.
Vechten voor p16.
Zo was fc Groningen eerder ook, eerste helft konden ze het nog opbrengen, tweede helft was er energie meer over leek het
Ik mag gekleurd zijn maar ik vind het heel erg meevallen. Elke seconde die te lang duurt fluit het publiek weer.Anoniem: 338166 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:36:
God zeg, Groningen is lekker bezig al in de eerste helft met tijdrekken.
Scheidsrechter moet zich er niet door laten leiden
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 04-03-2023 20:40 ]
Volgens mij pakt de keeper bij elke uittrap toch wel aardig wat tijd...Harribo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:38:
[...]
Jammer
Zo was fc Groningen eerder ook, eerste helft konden ze het nog opbrengen, tweede helft was er energie meer over leek het
[...]
Ik mag gekleurd zijn maar ik vind het heel erg meevallen. Elke seconde die te lang duurt fluit het publiek weer
Ja 15 seconden... Nou Poeh heAnoniem: 338166 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:41:
[...]
Volgens mij pakt de keeper bij elke uittrap toch wel aardig wat tijd...
Hoop dat de scheidsrechter het hoofd koel houdt.
Feyenoord moet gewoon scoren. Niet kijken naar de arbitrage.
Moet te doen zijn lijkt me. Hoewel Groningen wel iets beter is geworden
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 04-03-2023 20:43 ]
Laatste was 22 seconden
En, zolang de scheids niet een keer zegt "Genoeg!" gaat die gewoon verder en zijn er al snel minuten weggegooid.
Maar goed, dat is niet de reden waarom het nog 0-0 staat.
Feyenoord is gewoon weer ongelofelijk slecht, net zoals eerder deze week.
Edit:
In ieder geval nog vuurwerk gezien de eerste helft.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 04-03-2023 20:45 ]
Ok okAnoniem: 338166 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:43:
[...]
Laatste was 22 secondentoch meer dan het dubbele van wat toegestaan is.
En, zolang de scheids niet een keer zegt "Genoeg!" gaat die gewoon verder en zijn er al snel minutes weggegooid.
Maar goed, dat is niet de reden waarom het nog 0-0 staat.
Feyenoord is gewoon weer ongelofelijk slecht, net zoals eerder deze week.
Dat is te lang!
Feyenoord moet het hebben van kopballen. Bijna nu.
Gimenez moet beter richting de hoek koppen maar zo hebben ze al een aantal mogelijkheden gehad
Mindere fase van Groningen nu. Ze zijn moe lijkt het.
Feyenoord gaat goed door
Groningen is inderdaad aan het tijdrekken nu. Jammer van die gele kaart
Feyenoord gaat goed door
Groningen is inderdaad aan het tijdrekken nu. Jammer van die gele kaart
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 04-03-2023 20:49 ]
Op het Fc Groningen forum ergeren de supporters zich ook aan het tijdrekken van hun eigen team
Hoop ik nietTristan schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:53:
Tweede helft is voor Feyenoord. Hoop ik.
Maar vrees het wel
Misschien moeten ze bij Feyenoord een keertje gaan trainen op de laatste pass...
Al een aantal keren deze wedstrijd.
Goede actie, goede aanval... en, slechte eindpass.
Edit :
Maybe luisteren ze, dat was een redelijke pass.
Even proberen.
Misschien moeten ze bij Feyenoord proberen te scoren.
Al een aantal keren deze wedstrijd.
Goede actie, goede aanval... en, slechte eindpass.
Edit :
Maybe luisteren ze, dat was een redelijke pass.
Even proberen.
Misschien moeten ze bij Feyenoord proberen te scoren.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 04-03-2023 21:13 ]
Wat dom van die Groningen speler
groningen heeft een idioot in gelederen zo te zien. gelijk twee maanden geen salaris.
En kooi verknalt de wedstrijd
Kooi slechte scheidsrechter, laat zich beïnvloeden door het publiek en de commotie
Eerder had hij ook al voor overtreding tegen Mäatta moeten fluiten
Ok dit is gebeurd. Bedankt flut scheids
Kooi slechte scheidsrechter, laat zich beïnvloeden door het publiek en de commotie
Dit is gewoon dom van die Groningen speler.Harribo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:15:
Hij wilt die bal gewoon weg trappen zodat het geen inworp wordt...
Niks dom, hij wil die bal weg schieten omdat die bal niet uit was . Voor de zekerheid.
Maar kooi gaat in de commotie mee
Erg makkelijk gegeven kaarten,allebei
Maar kooi gaat in de commotie mee
Erg makkelijk gegeven kaarten,allebei
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 04-03-2023 21:17 ]
Wut waarom wordt dat een rode kaart? Moet die speler maar niet voor de bal gaan liggen.
⏩ PVOutput☀️
Nee, hij gedroeg zich als een provocerende idioot, terecht er af.krissie100 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:16:
Jij en ik hadden dat zo gedaan. Maar dit is zijn vak toch. Dan lijkt me het nogal riskant om een bal zo hard te spelen.krissie100 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:16:
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Kijk maar eens goed Feyenoord aanhanger.dr.lowtune schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:16:
[...]
Nee, hij gedroeg zich als een provocerende idioot, terecht er af.
Ik neem m’n woorden terug. Hij lijkt die bal weg te willen schieten.
Dit is gewoon dom.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Omdat 2x geel rood is? Die speler lag er al, als je op dit niveau niet het vermogen hebt om de bal eventueel over de liggende speler te schieten als dat echt je intentie is dan moet je misschien op een ander niveau gaan voetballen.Quad schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:16:
Wut waarom wordt dat een rode kaart? Moet die speler maar niet voor de bal gaan liggen.
Dit lijkt mij meer eventjes een kortsluiting van de speler...Harribo schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 21:15:
Je ziet hem de bal schoppen, en dan 3 seconden later denken "KUT!!! Wat doe ik!?!?!"
Erg, maar dan ook erg dom van de speler.
Het is ook geen directe rood he, maar een gele kaart.
Gewoon dom.
(Maar, dit zal vast en zeker weer worden gezien als thuisfluiten, en niet gegooid worden op gewoon een domme speler.)
Pedersen moet gewisseld worden, die pakt zo ook rood
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023