[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 240 ... 340 Laatste
Acties:
  • 545.369 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

JanW schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:05:
Sorry, maar uit zo'n scheef camerastandpunt kan je nooit goed zien of Wamberto echt buitenspel staat of niet. En de bal lijkt al van de voet te zijn vertrokken, dus is al gespeeld. Kom eens met een goede foto :>

spoiler:
Mensen die deze ochtend 't topic openen zullen even twee keer naar het jaartal moeten kijken :+
:+

spoiler:
De VAR had hier wel gehakt van gemaakt ja. :+

Zo bloody obvious... totaal niets controversieels aan dat dit dik buitenspel was.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:02
Wat was 't excuus van de scheidsrechter of VAR om hiervoor geen pingel aan Heerenveen te geven?

Die speler van Feyenoord speelt nergens de bal, hangt tegen Sahraoui aan en duwt 'm naar de grond. In mijn ogen geen twijfel over mogelijk dat dit een penalty had moeten zijn, maar aangezien scheids 'm niet geeft en VAR de scheids niet corrigeert zal ik de regels wel niet snappen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

JanW schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:25:
Wat was 't excuus van de scheidsrechter of VAR om hiervoor geen pingel aan Heerenveen te geven?

[Twitter]

Die speler van Feyenoord speelt nergens de bal, hangt tegen Sahraoui aan en duwt 'm naar de grond. In mijn ogen geen twijfel over mogelijk dat dit een penalty had moeten zijn, maar aangezien scheids 'm niet geeft en VAR de scheids niet corrigeert zal ik de regels wel niet snappen...
Volledig mee eens.

Als in: dit had 100% een pingel moeten zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 02-03-2023 09:26 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 374460

Ramzzz schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:25:
[...]

Volledig mee eens.

Als in: dit had 100% een pingel moeten zijn.
Penelty geven aan Heerenveen terwijl speler van hun om Kasanwirjo hangt? Wat een onzin.

Terecht geen penalty.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[Twitter]

Ik vond het ook een penalty, dus zeg niet dat ik het met onderstaande eens ben :)

Maar de uitleg die ik hoorde was dat het geen 'clear error' was. Het was een penalty die gegeven "had kunnen worden", maar zoals wij het weekend al hebben gezien, niet altijd gegeven zal worden.

Daarmee was het volgens de VAR definities geen 'clear error' (KNVB woorden, Engels ja ;) ) en greep die dus niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-05 13:58
Als Ajacied die graag de spreekwoordelijke 'slop' er bij Feyenoord in ziet komen, snap ik dat de scheidsrechter hier geen penalty gaf. Imo wederzijds trekken en hangen: Kasanwirjo lijkt aan het shirt van Sahraoui te trekken, maar omgekeerd haakt die laatste zijn elleboog om de arm van de Feyenoorder heen. Kon beide kanten op en in dit geval kreeg de verdediger het voordeel van de twijfel. Logisch dat de VAR niet ingrijpt, want geen overduidelijk geval. Aan dat uitgangspunt zouden meer VAR-arbiters zich eens moeten houden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:06

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren

[Twitter]

Grappig, ik zie eigenlijk een aanvallende overtreding. Een tactiek die bij handbal nog wel eens gebruikt wordt, arm van de verdediger klemmen bij het neer gaan waardoor het lijkt alsof hij de aanstichter is.
Dat jochie is bij lange na niet sterk genoeg om die verdediger voor te komen, had die verdediger z'n handen in getrokken had die aanvaller ook met z'n neus in het gras gelegen. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Russel88 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 05:02:
Vraagje, ik zag dat Feyenoord direct na een Europees duel Ajax treft. Is er een kans dat deze verplaatst word?
Volgens mij kun je om extra tijd voor een Europese wedstrijd vragen, niet erna. Tis tenslotte geen maatregel om beter te kunnen presteren in de eredivisie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:26:
[...]

Grappig, ik zie eigenlijk een aanvallende overtreding. Een tactiek die bij handbal nog wel eens gebruikt wordt, arm van de verdediger klemmen bij het neer gaan waardoor het lijkt alsof hij de aanstichter is.
Dat jochie is bij lange na niet sterk genoeg om die verdediger voor te komen, had die verdediger z'n handen in getrokken had die aanvaller ook met z'n neus in het gras gelegen. :P
Ik zie alleen een verdediger die absoluut niet met de bal bezig is maar alleen met verhinderen dat z'n tegenstander erlangs komt. Dus wat mij betreft dubieus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:23:
[...]

Ik zie alleen een verdediger die absoluut niet met de bal bezig is maar alleen met verhinderen dat z'n tegenstander erlangs komt. Dus wat mij betreft dubieus ja.
Daar heb je een punt, maar het aantal keer dat we daar geen strafschop voor gekregen hebben kan ik een kamer mee behangen. :P
Feitelijk is jezelf tussen de bal en de aanvaller positioneren tot de bal over de achterlijn rolt ook zoiets, alleen is dat meer geaccepteerd.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:38

Superkiwi

Hoi doei

Speelt Smeets nog bij de Graafschap? Dan weet ik of ik vanavond moet kijken of niet ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-06 09:36

Stimulate14

⭐⭐⭐

Superkiwi schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 13:03:
Speelt Smeets nog bij de Graafschap? Dan weet ik of ik vanavond moet kijken of niet ;)
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/QFdWwKwuDIEAAAAC/huub-stevens-vuileklootzak.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb vanochtend/vanmiddag wat berichten opgeschoond of aangepast. Als er iets niet door de beugel kan, dien dan aub een TR in en ga er niet op happen aub :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1638126

toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:21:
Volgens mij kun je om extra tijd voor een Europese wedstrijd vragen, niet erna. Tis tenslotte geen maatregel om beter te kunnen presteren in de eredivisie
Het mag wel.

het verzoek betrekking heeft op een wedstrijd in de eredivisie die staat gepland direct voorafgaand aan en/of na afloop van een wedstrijd uit een door de UEFA georganiseerde clubcompetitie waaraan de verzoekende betaaldvoetbalorganisatie deelneemt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Mooie beelden tussen van Nistelrooij en Advocaat. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:50
BAM!

Dit is ook meteen wel over, want dat ADO kan er niks van.
Makkelijk avondje zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ADO niet eens met zijn sterkste opstelling, dit wordt een slachtpartij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:39

Quad

Doof

Bah wat een pisgoal.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:40
Is de BAM door @mavaros nog steeds verboden bij PSV?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nette goal.

Dit is wel klaar al. ADO heeft niets in te brengen. En PSV speelt op halve kracht.

[ Voor 90% gewijzigd door Quad op 02-03-2023 19:08 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:07:
Nette goal.

Dit is wel klaar al. ADO heeft niets in te brengen. En PSV speelt op halve kracht.
Tja dat had ik vanochtend al aan zien komen toen ik voorbij zag komen dat ADO niet met de sterkste opstelling zou beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:14
Op zich begrijpelijk, voor ADO is promotie belangrijker en haalbaarder dan een minieme kans op de beker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ParaDroid2 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:22:
Op zich begrijpelijk, voor ADO is promotie belangrijker en haalbaarder dan een minieme kans op de beker.
Begrijpbaar zeker, wel jammer voor het toernooi. Zelfs met de sterkste opstelling is het geen grote publiekstrekker als je als Eredivisieclub thuis speelt tegen een Keuken Kampioen Divisie club. Dat je daar overheen ook nog eens de kans is dat twee teams met niet de sterkste opstelling op komen dagen ( Eredivisie club want gunnen van speeltijd voor reserve spelers en KKD want promotie belangrijker) maakt het niet beter.

Dat maakt een wedstrijd tussen de top 4/5 van de eredivisie in de kwartfinale wel wat mooier, normaliter heb je dan wel de sterkste opstelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:16

tweakduke

Het commentaar wat je op deze eerste helft kan hebben, is dat PSV de voorsprong had kunnen / moeten uitbreiden.

Je wil niet een ongelukkige goal tegen krijgen en dan ADO alsnog in de wedstrijd helpen, want ze zijn echt heel slecht.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Hoe zat dat ook alweer? 2 goals +1 min en Veerman minuutje of wat down, *knip*

Flamebaits laten we achterwege.

[ Voor 29% gewijzigd door tweakduke op 02-03-2023 20:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
tweakduke schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:30:
Het commentaar wat je op deze eerste helft kan hebben, is dat PSV de voorsprong had kunnen / moeten uitbreiden.

Je wil niet een ongelukkige goal tegen krijgen en dan ADO alsnog in de wedstrijd helpen, want ze zijn echt heel slecht.
ADO in de wedstrijd helpen? Wedstrijd is gespeeld, ADO lijkt er ook snel vanaf te willen zijn

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-05 19:00
Volgens mij 1 van de weinige ADO supporters hier, maar mag deze wedstrijd heel snel voorbij zijn? Gisteren zei Advocaat al dat ze niet met de sterkste 11 zouden spelen, maar wat een matige wedstrijd is dit van ze.

Tuurlijk speel je tegen de nummer 4 van Nederland, maar ook de vechtlust van een bekertoernooi is nergens te bekennen vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
tommerd_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:36:
Volgens mij 1 van de weinige ADO supporters hier, maar mag deze wedstrijd heel snel voorbij zijn? Gisteren zei Advocaat al dat ze niet met de sterkste 11 zouden spelen, maar wat een matige wedstrijd is dit van ze.

Tuurlijk speel je tegen de nummer 4 van Nederland, maar ook de vechtlust van een bekertoernooi is nergens te bekennen vandaag
Kan het me indenken dat je hier niet happy mee bent. Vanaf minuut 1 was het wel duidelijk dat ze absoluut niks in te brengen (gingen) hebben. Bedoel het niet als belediging ofzo, maar dit lijkt echt nergens op. Na een paar minuten was het al duidelijk dat PSV dit eenvoudig ging winnen. Zou als ik ADO-supporter was hier ook wel teleurgesteld over zijn.

Die niet sterkste opstelling is dan ook een zwak excuus, kom op, zelfs Spakenburg laat meer zien met (waarschijnlijk) mindere spelers. Vind het eigenlijk ook wel jammer, want deze wedstrijd gaat echt nergens om zo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:45

Vos

AFCA

Ik kijk niet, maar als ADO er al met zo'n instelling ingaat ben je totaal kansloos. Jammer voor de supporters en aanwezigen. Geef je plek dan aan een ander ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:26
ParaDroid2 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:22:
Maar waarom zou je dan met zo'n instelling uberhaupt meedoen aan de knvb beker? Ik erger me kapot aan die instelling van advocaat. Precies wat Cocu destijds bij psv ook deed met Europees voetbal na de winter: veel reserves opstellen om het kampioenschap binnen te halen. En zie wat het ze uiteindelijk heeft gebracht: een europees lachertje dat mijlenver verwijderd is van het zelf opgelegde doel om tot de 32 beste europese clubs te behoren.

Dit is geen topsport mentaliteit!. Ik hoop dat ado na de wedstrijd dusdanig ontregeld is dat ze promotie mislopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Exo81 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:43:
[...]

Maar waarom zou je dan met zo'n instelling uberhaupt meedoen aan de knvb beker? Ik erger me kapot aan die instelling van advocaat. Precies wat Cocu destijds bij psv ook deed met Europees voetbal na de winter: veel reserves opstellen om het kampioenschap binnen te halen. En zie wat het ze uiteindelijk heeft gebracht: een europees lachertje dat mijlenver verwijderd is van het zelf opgelegde doel om tot de 32 beste europese clubs te behoren.

Dit is geen topsport mentaliteit!. Ik hoop dat ado na de wedstrijd dusdanig ontregeld is dat ze promotie mislopen.
Ben het met je eens dat het inderdaad wel de vraag is waarom je dan uberhaupt meedoet, dat Cocu dat deed, dat niet zozeer. Ik denk echt dat je daar nog eens terug naar moet kijken, maar goed, boeit verder weinig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:51
Bij Ajax behoorlijk wat wisselingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bpvhe6QxlrPmH0OrMVH_K7rnKo0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CzbMNJBOTWqAPpcI4oNI9aEn.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Nou die zit er lekker in, lekkere kegel :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Nice goaltje van Sangare, zou 'ie vaker moeten doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zo lekkere goal hoor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Dat psv kan nooit de 0 houden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ADO krult hem ook ff er lekker in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Nice goaltje ADO ook, hopelijk weten ze daaruit wat hoop te putten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Hij had alleen maar Utrecht als voorbeeld hoeven te nemen. Als Spakenburg het tegen Utrecht kan waarom ADO dan niet tegen PSV... Maar ja 10e ipv 11e worden in de KKD is belangrijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:00:
[...]

Hij had alleen maar Utrecht als voorbeeld hoeven te nemen. Als Spakenburg het tegen Utrecht kan waarom ADO dan niet tegen PSV... Maar ja 10e ipv 11e worden in de KKD is belangrijker?
Gaat vooral om periodetitel/nacompetitie I guess, mjah...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Zou Advocaat gedreigd hebben met hulp op de plaatselijke bingo avond voor bejaarden als er niet wat meerinzet kwam ? :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:29

m0nk

16-09-2003 15.15

toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:00:
[...]

Periode titel, en ja die is belangrijker.. Wij hebben overigens alleen een B team dus dit is het C team.. valt 3-1 nog mee na 68 min..🤣

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:48
Die Advocaat moet lekker met pensioen gaan. Hij had dit de wedstrijd van het jaar moeten maken in plaats van met zo'n kut instelling die pot aan te gaan.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ph4ge schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:14:
Die Advocaat moet lekker met pensioen gaan.
Alweer? Hij is nu denk ik zo'n 12x met pensioen gegaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Die Advocaat moet lekker met pensioen gaan. Hij had dit de wedstrijd van het jaar moeten maken in plaats van met zo'n kut instelling die pot aan te gaan.
Nouja, dat is al zo lang duidelijk, als je puur resultaat antivoetbal wil spelen, dan is Advocaat misschien de man, maar .... Dat is toch echt geen coach die je als fan van een club wil zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:29

m0nk

16-09-2003 15.15

Haha ja tuurlijk, PSV is de afgelopen jaren zelfs met een "betere" selectie uit al vrijwel onmogelijk geweest. Maandag spelen ze een belangrijke wedstrijd voor de periode titel tegen Heracles. Veel basis spelers komen terug van blessures. Hij had vandaag idd zijn sterkste elftal op moeten stellen (die overigens van het weekend gelijk speelden tegen Den Bosch, de toen nr 18 van de KKD).. :z

De competitie wedstrijden zijn toch niet veel beter. Dan speel je tegen mindere tegenstanders dan PSV maar hebben ze ook 40% balbezit. Enige is dat we moeilijker tegengoals krijgen maar voetballend is het echt drama hoor. Alleen Kishna kan er nog iets van en Thomas op het middenveld.. De rest is allemaal toch brandhout..

[ Voor 37% gewijzigd door m0nk op 02-03-2023 20:24 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoezo fluit de scheids nou weer op aangeven van El Ghazi?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou laat het maar zien, ook met zoveel wijzigingen moet dit zonder problemen gewonnen kunnen worden.
Ben erg benieuwd hoe Grillitsch en met name Hato het gaan doen. Kon wel eens richting exit Wijndal gaan.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
m0nk schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:11:
[...]

Periode titel, en ja die is belangrijker.. Wij hebben overigens alleen een B team dus dit is het C team.. valt 3-1 nog mee na 68 min..🤣
Alsof jullie van 'ons' (TOP Oss) gaan winnen :+
(hint: vast wel, want wie niet? :D)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:23:
Hoezo fluit de scheids nou weer op aangeven van El Ghazi?
Was niet eens een overtreding , Til verstapte zichzelf. Ghazi stopte om 'welk voordeel? ' teniet te doen.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
Snowdog schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:32:
Hoe zat dat ook alweer? 2 goals +1 min en Veerman minuutje of wat down, [mbr]*knip*

Flamebaits laten we achterwege.[/]
Kunnen jullie misschien even iets consistenter moderaten? En verwijs niet weer naar het moderation topic, daar ga ik mijn tijd niet verspillen... Dit is behoorlijk triest. Hoe is dit een flamebait? Iemand die zegt dat Cocu wissels maakt om het team te sparen voor de competitie is prima, maar een (realistisch) grapje over blessuretijd kan weer niet?

Jullie zijn ongeveer net zo consistent als Nederlandse scheidsrechters en het gaat echt helemaal nergens om. Prima dat je belachelijke dingen blockt, maar zoals zo vaak gaat dit weer veel te ver. Jullie weten het topic wel weer leuk te houden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Snowdog schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:44:
[...]

Kunnen jullie misschien even iets consistenter moderaten? En verwijs niet weer naar het moderation topic, daar ga ik mijn tijd niet verspillen... Dit is behoorlijk triest. Hoe is dit een flamebait? Iemand die zegt dat Cocu wissels maakt om het team te sparen voor de competitie is prima, maar een (realistisch) grapje over blessuretijd kan weer niet?

Jullie zijn ongeveer net zo consistent als Nederlandse scheidsrechters en het gaat echt helemaal nergens om. Prima dat je belachelijke dingen blockt, maar zoals zo vaak gaat dit weer veel te ver. Jullie weten het topic wel weer leuk te houden zo.
Het gezeur om de blessure tijd die Feyenoord krijgt, is onderhand wel weer grappig genoeg geweest en wordt door enkelen gebruikt puur om te bashen op de club.

Dat Cocu wissels maakte, was wel weer een oude koe, maar goed als die nu iedere keer zou worden gebruikt als flamebait tegen PSV dan is dat ook een keer genoeg geweest.

We zijn voor een vriendelijke sfeer naar elkaar, als supporters van verschillende clubs, niet voor een vijandige. Dat blijft voor ons balanceren wanneer nog iets grappig is en wanneer niet meer. Vandaar dat we nu wat strenger erop zijn. Verdere discussie mag in het feedback topic.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Gelukkig geen Leo oOo op FOX/espn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou de mist trekt op, kan ik eindelijk zien wat ze links op het veld doen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Lekker afgemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 02-03-2023 21:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Prima goal.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:24

Agent47

I always close my contracts.

Graafschap moet nu, komt meer ruimte waardoor Ajax makkelijker gaat scoren.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Even wachten op de VAR.

Edit: lijkt buitenspel.

[ Voor 36% gewijzigd door Quad op 02-03-2023 21:19 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Hmm, de bal gaat via een grasspriet dus is er een nieuwe situatie.
Geen buitenspel!!!

(Ik maak maar een grapje. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Agent47 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:13:
Graafschap moet nu, komt meer ruimte waardoor Ajax makkelijker gaat scoren.
Je hoopt in zo'n wedstrijd niet alleen snel voor te komen (offside) maar ook gelijk een wedstrijd 'op slot' te kunnen gooien door met minimaal 3 doelpunten voor te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:20:
[...]

Je hoopt in zo'n wedstrijd niet alleen snel voor te komen (offside) maar ook gelijk een wedstrijd 'op slot' te kunnen gooien door met minimaal 3 doelpunten voor te komen.
Je hoopt dat Ajax naar Spakenburg heeft gekeken. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:48
m0nk schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:19:
Haha ja tuurlijk, PSV is de afgelopen jaren zelfs met een "betere" selectie uit al vrijwel onmogelijk geweest. Maandag spelen ze een belangrijke wedstrijd voor de periode titel tegen Heracles. Veel basis spelers komen terug van blessures. Hij had vandaag idd zijn sterkste elftal op moeten stellen (die overigens van het weekend gelijk speelden tegen Den Bosch, de toen nr 18 van de KKD).. :z
Het gaat er niet om dat je met de sterkste 11 wel wint. Het gaat er om dat je een wedstrijd speelt waar je kracht uit kan putten, en wellicht wel geschiedenis schrijft. Je kan na 3-0 altijd nog rustig aan doen in plaats van dat je het bij voorbaat weggeeft.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb echt de gedachte dat Ajax puur Grillitsch heeft gehaald omdat Feyenoord met hem aan het praten was.

Het is toch echt niet zo'n slechte voetballer dat die het alleen maar tegen De Graafschap mag laten zien?
Ik was altijd wel gecharmeerd van hem bij Hoffenheim.

Maar, lijkt erop dat het een makkelijk avondje gaat worden voor Ajax.
Een paar doelpunten erbij zal vast het zelfvertrouwen goed doen.
(Vooral bij een Bergwijn.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:23:
Ik heb echt de gedachte dat Ajax puur Grillitsch heeft gehaald omdat Feyenoord met hem aan het praten was.

Het is toch echt niet zo'n slechte voetballer dat die het alleen maar tegen De Graafschap mag laten zien?

Ik ben bang dat het weer een drama avond wordt voor Bergwijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Anoniem: 338166 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:23:

Grillitsch is lang geblesseerd geweest en pas net op de weg terug. Dit is feitelijk zijn eerste echte kans weer, als hij het goed doet gaan we hem wel vaker zien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hehe Bergwijn

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:43
Op KKD niveau kan hij het wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
groggy schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:25:
[...]

Ik ben bang dat het weer een drama avond wordt voor Bergwijn.
Okeoke, bedank mij maar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Jullie kunnem voorspellen bij Bergwijn :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Hehe eindelijk weer een doelpunt voor Bergwijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Geeft hem hopelijk wat meer vertrouwen :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Hij kan wel scoren tegen blauw :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tijd om Kudus rust te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukkig weet die zelf ook dat die een plaat voor zijn kop heeft bij het juichen^^

Nee, ff serieus.
Dit is zo'n echte wedstrijd om vertrouwen te tanken, en lijkt erop dat ze dat doen.
Heerlijke halve finales.

Feyenoord.
Ajax
PSV
Spakenburg.

En, lijkt er dan ook op dat het in ieder geval een heerlijke finale gaat worden.
Alhoewel ik liever Ajax vermijd, als we ze moeten treffen, laat het dan maar in de halve finale zijn.
Anders gaan we straks weer een hele hoop heisa krijgen rond de finale. (Moet er niet aan denken om dit weer over 2 wedstrijden te doen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

't Is lullig maar wel een beetje waar. Dit is sinds lange tijd weer een tegenstander die hem aan de buitenkant dekt zonder rugdekking aan de binnenkant. De clubs in de Eredivisie hadden dat na drie a vier speelronden door, waarschijnlijk hebben ze bij De Graafschap niet opgelet.

Maar goed, als dit hem vertrouwen geeft en beter laat spelen vind ik het best. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Ik denk meer aan een publieswissel voor Bergwijn.

Jammer dat Overmars er niet meer is, hij had hem nu direct weer verkocht voor 50 miljoen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
groggy schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:31:
[...]

Ik denk meer aan een publieswissel voor Bergwijn.

Jammer dat Overmars er niet meer is, hij had hem nu direct weer verkocht voor 50 miljoen
Oh maar 'we' hebben Ten Hag nog bij Utd... Als die zich voor de CL kwalificeren krijgt ie weer een enorme zak geld, deze keer om Timber, Kudus en Bergwijn (hij wilde hem super graag hebben) te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ja leuk. Dan heb wij een zak geld staan maar wat heikneuters die het uit moeten gaan geven.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:37
Anoniem: 338166 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:30:
Gelukkig weet die zelf ook dat die een plaat voor zijn kop heeft bij het juichen^^

Nee, ff serieus.
Dit is zo'n echte wedstrijd om vertrouwen te tanken, en lijkt erop dat ze dat doen.
Heerlijke halve finales.

Feyenoord.
Ajax
PSV
Spakenburg.

En, lijkt er dan ook op dat het in ieder geval een heerlijke finale gaat worden.
Alhoewel ik liever Ajax vermijd, als we ze moeten treffen, laat het dan maar in de halve finale zijn.
Anders gaan we straks weer een hele hoop heisa krijgen rond de finale. (Moet er niet aan denken om dit weer over 2 wedstrijden te doen.)
Volgens mij is er al besloten dat dat eens maar nooit weer was.

OT, hoewel pas na 35 minuten is 82/18% balbezit wel bizar.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:37
Het is voor mijn gevoel ook al eeuwen geleden dat de traditionele top 3 allemaal in de halve finale zaten.

Vaak is minimaal 1 van de 3 er wel eerder uit.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Het lijkt erop dat we voor het eerst sinds 2005 weer halve finales in de knvb beker hebben met de traditionele top 3.

Voor de volledigheid, PSV won dat seizoen de beker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2mLAK3FBuytXs2RzoVvGJ16UuB8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qo8F8A2voKUOqgrdr0qSS281.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door Gynnad op 02-03-2023 21:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

1-2 in offside goals :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lijkt mij gewoon een geldige goal. Maarja, die grens was in de 1e helft ook al erg snel met z'n vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Die grensrechter kan z'n vlag straks weggooien, verslijt aardig met de buitenspelgoals.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:40:
Ja leuk. Dan heb wij een zak geld staan maar wat heikneuters die het uit moeten gaan geven.
We hoeven het niet leuk te vinden, iets dergelijks gaat wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:07:
We hoeven het niet leuk te vinden, iets dergelijks gaat wel gebeuren.
Als we op Bergwijn geen verlies lijden ben ik blij.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Gonadan schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:09:
[...]

Als we op Bergwijn geen verlies lijden ben ik blij.
*knip*
Commentaar op de moderatie mag nu via de gebruikelijke kanalen.

[ Voor 45% gewijzigd door tweakduke op 02-03-2023 22:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Kan iemand Ajax vertellen dat de tweede helft begonnen is ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Twee kapotte wisselborden :D lol hoogtepunt van de tweede helft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hij voetbalt ook gewoon ruk voor een aankoop van 30m Snowdog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lekker chaotisch zo dan.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:26:
Hij voetbalt ook gewoon ruk voor een aankoop van 30m Snowdog...
Los van of hij goed voetbalt, op dergelijke bedragen maak ik liever geen verlies.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Kadootje. bammetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 16:10
Brobbey had voordeel van zijn “buitenspel” positie :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Gemiste kans voor de Jonkies. Jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Circus Kudus is weer geopend. Die man kan het toch moeilijk een hele wedstrijd simpel houden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Nou SV Spakenburg tussen PSV, Feyenoord en Ajax :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

tweakduke schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:53:
Nou SV Spakenburg tussen PSV, Feyenoord en Ajax :)
Ik gun Spakenburg wel hun kuipwedstrijd dan Ajax - psv als andere halve finale.

Stiekem hoop ik dat Spakenbug de beker wint >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:56:
[...]

Ik gun Spakenburg wel hun kuipwedstrijd dan Ajax - psv als andere halve finale.

Stiekem hoop ik dat Spakenbug de beker wint >:)
Meestal stranden dergelijke ploegen wel na hun ultieme stunt-wedstrijd, maar we gaan het zien. Als ze dezelfde energie erin kunnen brengen dan weet je het nooit. Al kun je het haast niet indenken met het verschil in kwaliteit.

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 240 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023