"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Geen penalty; komt Feyenoord hier goed weg? 🤔#heefey pic.twitter.com/Yd0QCuecuQ
— ESPN NL (@ESPNnl) 1 maart 2023
Die speler van Feyenoord speelt nergens de bal, hangt tegen Sahraoui aan en duwt 'm naar de grond. In mijn ogen geen twijfel over mogelijk dat dit een penalty had moeten zijn, maar aangezien scheids 'm niet geeft en VAR de scheids niet corrigeert zal ik de regels wel niet snappen...
Volledig mee eens.JanW schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:25:
Wat was 't excuus van de scheidsrechter of VAR om hiervoor geen pingel aan Heerenveen te geven?
[Twitter]
Die speler van Feyenoord speelt nergens de bal, hangt tegen Sahraoui aan en duwt 'm naar de grond. In mijn ogen geen twijfel over mogelijk dat dit een penalty had moeten zijn, maar aangezien scheids 'm niet geeft en VAR de scheids niet corrigeert zal ik de regels wel niet snappen...
Als in: dit had 100% een pingel moeten zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 02-03-2023 09:26 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Anoniem: 374460
Penelty geven aan Heerenveen terwijl speler van hun om Kasanwirjo hangt? Wat een onzin.Ramzzz schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:25:
[...]
Volledig mee eens.
Als in: dit had 100% een pingel moeten zijn.
Terecht geen penalty.
Ik vond het ook een penalty, dus zeg niet dat ik het met onderstaande eens benJanW schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:25:
Wat was 't excuus van de scheidsrechter of VAR om hiervoor geen pingel aan Heerenveen te geven?
[Twitter]
Maar de uitleg die ik hoorde was dat het geen 'clear error' was. Het was een penalty die gegeven "had kunnen worden", maar zoals wij het weekend al hebben gezien, niet altijd gegeven zal worden.
Daarmee was het volgens de VAR definities geen 'clear error' (KNVB woorden, Engels ja
Grappig, ik zie eigenlijk een aanvallende overtreding. Een tactiek die bij handbal nog wel eens gebruikt wordt, arm van de verdediger klemmen bij het neer gaan waardoor het lijkt alsof hij de aanstichter is.JanW schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:25:
[Twitter]
Dat jochie is bij lange na niet sterk genoeg om die verdediger voor te komen, had die verdediger z'n handen in getrokken had die aanvaller ook met z'n neus in het gras gelegen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij kun je om extra tijd voor een Europese wedstrijd vragen, niet erna. Tis tenslotte geen maatregel om beter te kunnen presteren in de eredivisieRussel88 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 05:02:
Vraagje, ik zag dat Feyenoord direct na een Europees duel Ajax treft. Is er een kans dat deze verplaatst word?
Ik zie alleen een verdediger die absoluut niet met de bal bezig is maar alleen met verhinderen dat z'n tegenstander erlangs komt. Dus wat mij betreft dubieus ja.Gonadan schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 11:26:
[...]
Grappig, ik zie eigenlijk een aanvallende overtreding. Een tactiek die bij handbal nog wel eens gebruikt wordt, arm van de verdediger klemmen bij het neer gaan waardoor het lijkt alsof hij de aanstichter is.
Dat jochie is bij lange na niet sterk genoeg om die verdediger voor te komen, had die verdediger z'n handen in getrokken had die aanvaller ook met z'n neus in het gras gelegen.
Daar heb je een punt, maar het aantal keer dat we daar geen strafschop voor gekregen hebben kan ik een kamer mee behangen.toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:23:
[...]
Ik zie alleen een verdediger die absoluut niet met de bal bezig is maar alleen met verhinderen dat z'n tegenstander erlangs komt. Dus wat mij betreft dubieus ja.
Feitelijk is jezelf tussen de bal en de aanvaller positioneren tot de bal over de achterlijn rolt ook zoiets, alleen is dat meer geaccepteerd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Superkiwi schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 13:03:
Speelt Smeets nog bij de Graafschap? Dan weet ik of ik vanavond moet kijken of niet

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Anoniem: 1638126
Het mag wel.toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:21:
Volgens mij kun je om extra tijd voor een Europese wedstrijd vragen, niet erna. Tis tenslotte geen maatregel om beter te kunnen presteren in de eredivisie
het verzoek betrekking heeft op een wedstrijd in de eredivisie die staat gepland direct voorafgaand aan en/of na afloop van een wedstrijd uit een door de UEFA georganiseerde clubcompetitie waaraan de verzoekende betaaldvoetbalorganisatie deelneemt
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tja dat had ik vanochtend al aan zien komen toen ik voorbij zag komen dat ADO niet met de sterkste opstelling zou beginnen.Quad schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:07:
Nette goal.
Dit is wel klaar al. ADO heeft niets in te brengen. En PSV speelt op halve kracht.
Begrijpbaar zeker, wel jammer voor het toernooi. Zelfs met de sterkste opstelling is het geen grote publiekstrekker als je als Eredivisieclub thuis speelt tegen een Keuken Kampioen Divisie club. Dat je daar overheen ook nog eens de kans is dat twee teams met niet de sterkste opstelling op komen dagen ( Eredivisie club want gunnen van speeltijd voor reserve spelers en KKD want promotie belangrijker) maakt het niet beter.ParaDroid2 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:22:
Op zich begrijpelijk, voor ADO is promotie belangrijker en haalbaarder dan een minieme kans op de beker.
Dat maakt een wedstrijd tussen de top 4/5 van de eredivisie in de kwartfinale wel wat mooier, normaliter heb je dan wel de sterkste opstelling.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:16
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Je wil niet een ongelukkige goal tegen krijgen en dan ADO alsnog in de wedstrijd helpen, want ze zijn echt heel slecht.
Flamebaits laten we achterwege.
[ Voor 29% gewijzigd door tweakduke op 02-03-2023 20:26 ]
ADO in de wedstrijd helpen? Wedstrijd is gespeeld, ADO lijkt er ook snel vanaf te willen zijntweakduke schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:30:
Het commentaar wat je op deze eerste helft kan hebben, is dat PSV de voorsprong had kunnen / moeten uitbreiden.
Je wil niet een ongelukkige goal tegen krijgen en dan ADO alsnog in de wedstrijd helpen, want ze zijn echt heel slecht.
Tuurlijk speel je tegen de nummer 4 van Nederland, maar ook de vechtlust van een bekertoernooi is nergens te bekennen vandaag
Kan het me indenken dat je hier niet happy mee bent. Vanaf minuut 1 was het wel duidelijk dat ze absoluut niks in te brengen (gingen) hebben. Bedoel het niet als belediging ofzo, maar dit lijkt echt nergens op. Na een paar minuten was het al duidelijk dat PSV dit eenvoudig ging winnen. Zou als ik ADO-supporter was hier ook wel teleurgesteld over zijn.tommerd_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:36:
Volgens mij 1 van de weinige ADO supporters hier, maar mag deze wedstrijd heel snel voorbij zijn? Gisteren zei Advocaat al dat ze niet met de sterkste 11 zouden spelen, maar wat een matige wedstrijd is dit van ze.
Tuurlijk speel je tegen de nummer 4 van Nederland, maar ook de vechtlust van een bekertoernooi is nergens te bekennen vandaag
Die niet sterkste opstelling is dan ook een zwak excuus, kom op, zelfs Spakenburg laat meer zien met (waarschijnlijk) mindere spelers. Vind het eigenlijk ook wel jammer, want deze wedstrijd gaat echt nergens om zo.
Ik kijk niet, maar als ADO er al met zo'n instelling ingaat ben je totaal kansloos. Jammer voor de supporters en aanwezigen. Geef je plek dan aan een andertommerd_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:36:
Volgens mij 1 van de weinige ADO supporters hier, maar mag deze wedstrijd heel snel voorbij zijn? Gisteren zei Advocaat al dat ze niet met de sterkste 11 zouden spelen, maar wat een matige wedstrijd is dit van ze.
Maar waarom zou je dan met zo'n instelling uberhaupt meedoen aan de knvb beker? Ik erger me kapot aan die instelling van advocaat. Precies wat Cocu destijds bij psv ook deed met Europees voetbal na de winter: veel reserves opstellen om het kampioenschap binnen te halen. En zie wat het ze uiteindelijk heeft gebracht: een europees lachertje dat mijlenver verwijderd is van het zelf opgelegde doel om tot de 32 beste europese clubs te behoren.ParaDroid2 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:22:
Op zich begrijpelijk, voor ADO is promotie belangrijker en haalbaarder dan een minieme kans op de beker.
Dit is geen topsport mentaliteit!. Ik hoop dat ado na de wedstrijd dusdanig ontregeld is dat ze promotie mislopen.
Ben het met je eens dat het inderdaad wel de vraag is waarom je dan uberhaupt meedoet, dat Cocu dat deed, dat niet zozeer. Ik denk echt dat je daar nog eens terug naar moet kijken, maar goed, boeit verder weinig.Exo81 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:43:
[...]
Maar waarom zou je dan met zo'n instelling uberhaupt meedoen aan de knvb beker? Ik erger me kapot aan die instelling van advocaat. Precies wat Cocu destijds bij psv ook deed met Europees voetbal na de winter: veel reserves opstellen om het kampioenschap binnen te halen. En zie wat het ze uiteindelijk heeft gebracht: een europees lachertje dat mijlenver verwijderd is van het zelf opgelegde doel om tot de 32 beste europese clubs te behoren.
Dit is geen topsport mentaliteit!. Ik hoop dat ado na de wedstrijd dusdanig ontregeld is dat ze promotie mislopen.
- tweakduke
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hij had alleen maar Utrecht als voorbeeld hoeven te nemen. Als Spakenburg het tegen Utrecht kan waarom ADO dan niet tegen PSV... Maar ja 10e ipv 11e worden in de KKD is belangrijker?tommerd_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:36:
Gaat vooral om periodetitel/nacompetitie I guess, mjah...toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:00:
[...]
Hij had alleen maar Utrecht als voorbeeld hoeven te nemen. Als Spakenburg het tegen Utrecht kan waarom ADO dan niet tegen PSV... Maar ja 10e ipv 11e worden in de KKD is belangrijker?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Periode titel, en ja die is belangrijker.. Wij hebben overigens alleen een B team dus dit is het C team.. valt 3-1 nog mee na 68 min..🤣toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:00:
[...]
Hij had alleen maar Utrecht als voorbeeld hoeven te nemen. Als Spakenburg het tegen Utrecht kan waarom ADO dan niet tegen PSV... Maar ja 10e ipv 11e worden in de KKD is belangrijker?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Alweer? Hij is nu denk ik zo'n 12x met pensioen gegaanph4ge schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:14:
Die Advocaat moet lekker met pensioen gaan.
Nouja, dat is al zo lang duidelijk, als je puur resultaat antivoetbal wil spelen, dan is Advocaat misschien de man, maar .... Dat is toch echt geen coach die je als fan van een club wil zien...ph4ge schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:14:
Die Advocaat moet lekker met pensioen gaan. Hij had dit de wedstrijd van het jaar moeten maken in plaats van met zo'n kut instelling die pot aan te gaan.
Haha ja tuurlijk, PSV is de afgelopen jaren zelfs met een "betere" selectie uit al vrijwel onmogelijk geweest. Maandag spelen ze een belangrijke wedstrijd voor de periode titel tegen Heracles. Veel basis spelers komen terug van blessures. Hij had vandaag idd zijn sterkste elftal op moeten stellen (die overigens van het weekend gelijk speelden tegen Den Bosch, de toen nr 18 van de KKD)..ph4ge schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:14:
Die Advocaat moet lekker met pensioen gaan. Hij had dit de wedstrijd van het jaar moeten maken in plaats van met zo'n kut instelling die pot aan te gaan.

De competitie wedstrijden zijn toch niet veel beter. Dan speel je tegen mindere tegenstanders dan PSV maar hebben ze ook 40% balbezit. Enige is dat we moeilijker tegengoals krijgen maar voetballend is het echt drama hoor. Alleen Kishna kan er nog iets van en Thomas op het middenveld.. De rest is allemaal toch brandhout..tommerd_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:36:
[ Voor 37% gewijzigd door m0nk op 02-03-2023 20:24 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Nou laat het maar zien, ook met zoveel wijzigingen moet dit zonder problemen gewonnen kunnen worden.
Ben erg benieuwd hoe Grillitsch en met name Hato het gaan doen. Kon wel eens richting exit Wijndal gaan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alsof jullie van 'ons' (TOP Oss) gaan winnenm0nk schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:11:
[...]
Periode titel, en ja die is belangrijker.. Wij hebben overigens alleen een B team dus dit is het C team.. valt 3-1 nog mee na 68 min..🤣
(hint: vast wel, want wie niet?
Was niet eens een overtreding , Til verstapte zichzelf. Ghazi stopte om 'welk voordeel? ' teniet te doen.toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:23:
Hoezo fluit de scheids nou weer op aangeven van El Ghazi?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Kunnen jullie misschien even iets consistenter moderaten? En verwijs niet weer naar het moderation topic, daar ga ik mijn tijd niet verspillen... Dit is behoorlijk triest. Hoe is dit een flamebait? Iemand die zegt dat Cocu wissels maakt om het team te sparen voor de competitie is prima, maar een (realistisch) grapje over blessuretijd kan weer niet?Snowdog schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 19:32:
Hoe zat dat ook alweer? 2 goals +1 min en Veerman minuutje of wat down, [mbr]*knip*
Flamebaits laten we achterwege.[/]
Jullie zijn ongeveer net zo consistent als Nederlandse scheidsrechters en het gaat echt helemaal nergens om. Prima dat je belachelijke dingen blockt, maar zoals zo vaak gaat dit weer veel te ver. Jullie weten het topic wel weer leuk te houden zo.
- tweakduke
Het gezeur om de blessure tijd die Feyenoord krijgt, is onderhand wel weer grappig genoeg geweest en wordt door enkelen gebruikt puur om te bashen op de club.Snowdog schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:44:
[...]
Kunnen jullie misschien even iets consistenter moderaten? En verwijs niet weer naar het moderation topic, daar ga ik mijn tijd niet verspillen... Dit is behoorlijk triest. Hoe is dit een flamebait? Iemand die zegt dat Cocu wissels maakt om het team te sparen voor de competitie is prima, maar een (realistisch) grapje over blessuretijd kan weer niet?
Jullie zijn ongeveer net zo consistent als Nederlandse scheidsrechters en het gaat echt helemaal nergens om. Prima dat je belachelijke dingen blockt, maar zoals zo vaak gaat dit weer veel te ver. Jullie weten het topic wel weer leuk te houden zo.
Dat Cocu wissels maakte, was wel weer een oude koe, maar goed als die nu iedere keer zou worden gebruikt als flamebait tegen PSV dan is dat ook een keer genoeg geweest.
We zijn voor een vriendelijke sfeer naar elkaar, als supporters van verschillende clubs, niet voor een vijandige. Dat blijft voor ons balanceren wanneer nog iets grappig is en wanneer niet meer. Vandaar dat we nu wat strenger erop zijn. Verdere discussie mag in het feedback topic.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 5% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 02-03-2023 21:13 ]
⏩ PVOutput☀️
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Anoniem: 338166
Hmm, de bal gaat via een grasspriet dus is er een nieuwe situatie.Quad schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:19:
Even wachten op de VAR.
Geen buitenspel!!!
(Ik maak maar een grapje.
Je hoopt in zo'n wedstrijd niet alleen snel voor te komen (offside) maar ook gelijk een wedstrijd 'op slot' te kunnen gooien door met minimaal 3 doelpunten voor te komen.Agent47 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:13:
Graafschap moet nu, komt meer ruimte waardoor Ajax makkelijker gaat scoren.
Je hoopt dat Ajax naar Spakenburg heeft gekeken.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:20:
[...]
Je hoopt in zo'n wedstrijd niet alleen snel voor te komen (offside) maar ook gelijk een wedstrijd 'op slot' te kunnen gooien door met minimaal 3 doelpunten voor te komen.
⏩ PVOutput☀️
Het gaat er niet om dat je met de sterkste 11 wel wint. Het gaat er om dat je een wedstrijd speelt waar je kracht uit kan putten, en wellicht wel geschiedenis schrijft. Je kan na 3-0 altijd nog rustig aan doen in plaats van dat je het bij voorbaat weggeeft.m0nk schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:19:
Haha ja tuurlijk, PSV is de afgelopen jaren zelfs met een "betere" selectie uit al vrijwel onmogelijk geweest. Maandag spelen ze een belangrijke wedstrijd voor de periode titel tegen Heracles. Veel basis spelers komen terug van blessures. Hij had vandaag idd zijn sterkste elftal op moeten stellen (die overigens van het weekend gelijk speelden tegen Den Bosch, de toen nr 18 van de KKD)..
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het is toch echt niet zo'n slechte voetballer dat die het alleen maar tegen De Graafschap mag laten zien?
Ik was altijd wel gecharmeerd van hem bij Hoffenheim.
Maar, lijkt erop dat het een makkelijk avondje gaat worden voor Ajax.
Een paar doelpunten erbij zal vast het zelfvertrouwen goed doen.
(Vooral bij een Bergwijn.)
Ik ben bang dat het weer een drama avond wordt voor Bergwijn.Anoniem: 338166 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:23:
Ik heb echt de gedachte dat Ajax puur Grillitsch heeft gehaald omdat Feyenoord met hem aan het praten was.
Het is toch echt niet zo'n slechte voetballer dat die het alleen maar tegen De Graafschap mag laten zien?
Grillitsch is lang geblesseerd geweest en pas net op de weg terug. Dit is feitelijk zijn eerste echte kans weer, als hij het goed doet gaan we hem wel vaker zien.Anoniem: 338166 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:23:
Ik heb echt de gedachte dat Ajax puur Grillitsch heeft gehaald omdat Feyenoord met hem aan het praten was.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Okeoke, bedank mij maar.groggy schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:25:
[...]
Ik ben bang dat het weer een drama avond wordt voor Bergwijn.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
- tweakduke
Hij kan wel scoren tegen blauwdutchgio schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:26:
Op KKD niveau kan hij het wel.
Nee, ff serieus.
Dit is zo'n echte wedstrijd om vertrouwen te tanken, en lijkt erop dat ze dat doen.
Heerlijke halve finales.
Feyenoord.
Ajax
PSV
Spakenburg.
En, lijkt er dan ook op dat het in ieder geval een heerlijke finale gaat worden.
Alhoewel ik liever Ajax vermijd, als we ze moeten treffen, laat het dan maar in de halve finale zijn.
Anders gaan we straks weer een hele hoop heisa krijgen rond de finale. (Moet er niet aan denken om dit weer over 2 wedstrijden te doen.)
't Is lullig maar wel een beetje waar. Dit is sinds lange tijd weer een tegenstander die hem aan de buitenkant dekt zonder rugdekking aan de binnenkant. De clubs in de Eredivisie hadden dat na drie a vier speelronden door, waarschijnlijk hebben ze bij De Graafschap niet opgelet.dutchgio schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:26:
Op KKD niveau kan hij het wel.
Maar goed, als dit hem vertrouwen geeft en beter laat spelen vind ik het best.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk meer aan een publieswissel voor Bergwijn.toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:30:
Tijd om Kudus rust te geven.
Jammer dat Overmars er niet meer is, hij had hem nu direct weer verkocht voor 50 miljoen
Oh maar 'we' hebben Ten Hag nog bij Utd... Als die zich voor de CL kwalificeren krijgt ie weer een enorme zak geld, deze keer om Timber, Kudus en Bergwijn (hij wilde hem super graag hebben) te halen.groggy schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:31:
[...]
Ik denk meer aan een publieswissel voor Bergwijn.
Jammer dat Overmars er niet meer is, hij had hem nu direct weer verkocht voor 50 miljoen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij is er al besloten dat dat eens maar nooit weer was.Anoniem: 338166 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:30:
Gelukkig weet die zelf ook dat die een plaat voor zijn kop heeft bij het juichen^^
Nee, ff serieus.
Dit is zo'n echte wedstrijd om vertrouwen te tanken, en lijkt erop dat ze dat doen.
Heerlijke halve finales.
Feyenoord.
Ajax
PSV
Spakenburg.
En, lijkt er dan ook op dat het in ieder geval een heerlijke finale gaat worden.
Alhoewel ik liever Ajax vermijd, als we ze moeten treffen, laat het dan maar in de halve finale zijn.
Anders gaan we straks weer een hele hoop heisa krijgen rond de finale. (Moet er niet aan denken om dit weer over 2 wedstrijden te doen.)
OT, hoewel pas na 35 minuten is 82/18% balbezit wel bizar.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
— Michel Abbink (@sportzeloot) 2 maart 2023
Voor de volledigheid, PSV won dat seizoen de beker.
/f/image/qo8F8A2voKUOqgrdr0qSS281.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 47% gewijzigd door Gynnad op 02-03-2023 21:55 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
⏩ PVOutput☀️
We hoeven het niet leuk te vinden, iets dergelijks gaat wel gebeuren.Gonadan schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:40:
Ja leuk. Dan heb wij een zak geld staan maar wat heikneuters die het uit moeten gaan geven.
Als we op Bergwijn geen verlies lijden ben ik blij.toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:07:
We hoeven het niet leuk te vinden, iets dergelijks gaat wel gebeuren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
*knip*Gonadan schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:09:
[...]
Als we op Bergwijn geen verlies lijden ben ik blij.
Commentaar op de moderatie mag nu via de gebruikelijke kanalen.
[ Voor 45% gewijzigd door tweakduke op 02-03-2023 22:20 ]
⏩ PVOutput☀️
Los van of hij goed voetbalt, op dergelijke bedragen maak ik liever geen verlies.toolkist schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:26:
Hij voetbalt ook gewoon ruk voor een aankoop van 30m Snowdog...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
Ik gun Spakenburg wel hun kuipwedstrijd dan Ajax - psv als andere halve finale.tweakduke schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:53:
Nou SV Spakenburg tussen PSV, Feyenoord en Ajax
Stiekem hoop ik dat Spakenbug de beker wint
- tweakduke
Meestal stranden dergelijke ploegen wel na hun ultieme stunt-wedstrijd, maar we gaan het zien. Als ze dezelfde energie erin kunnen brengen dan weet je het nooit. Al kun je het haast niet indenken met het verschil in kwaliteit.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:56:
[...]
Ik gun Spakenburg wel hun kuipwedstrijd dan Ajax - psv als andere halve finale.
Stiekem hoop ik dat Spakenbug de beker wint
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023