toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als je gewoon zegt 'rood is volgens de regels en een schorsing dus ook' dan zetten degenen die dan tegen je in gaan zichzelf alleen maar voor gek (en laten ze zien dat ze de regels niet kennen).ph4ge schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 15:43:
[...]
Excuses, maar ik heb het gevoel dat ik het nooit goed kan doen, als ik niks zeg dan krijg ik ongetwijfeld weer over me heen dat ik Feyenoord verdedig. Gaat mij er niet om of Ajax hier wel of geen voordeel van heeft, die schorsing had er al lang op moeten zitten inderdaad.
Verder zie ik op sociale media minimaal een grote minderheid die het met de beroepscommissie eens is.
Minimaal een grote minderheidph4ge schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 15:43:
[...]
Verder zie ik op sociale media minimaal een grote minderheid die het met de beroepscommissie eens is.
Het blijkt dat de aanklager ook het hoger beroep verkeerd heeft aangepakt, helemaal amateuristisch:
De commissie van beroep oordeelt dat onvoldoende bewezen kan worden dat Sandler de bal opzettelijk met de hand c.q. arm heeft gespeeld, zoals hem ten laste is gelegd. Dit oordeel betekent niet dat er in het geheel geen sprake had kunnen zijn van strafbaar hands. Andere vormen van strafbaar hands (zoals bijvoorbeeld het raken van de bal met de hand/arm door het op onnatuurlijke wijze groter maken van het lichaam) zijn door de aanklager niet ten laste gelegd', zo wordt vervolgd met en opmerkelijke toevoeging. 'Daarover heeft de commissie van beroep zich in dit geval dan ook niet kunnen uitlaten.
[ Voor 42% gewijzigd door Ruzor op 01-03-2023 16:43 ]
Laat gaan, mavranos lult qua voetbal altijd maar een eind heen zonder enige kennis!Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:59:
[...]
Enige wedstrijd die ik kan bedenken was Lazio uit, voor de rest is het vooral pech.
Twente komt eraan!
Net als kerk en Staat mag wat mij betreft kerk en sport ook gescheiden worden. Als zij op zondag niet mogen voetballen vanwege hun geloof dan is dat hun probleem, niet dat van de KNVB en de tegenstander.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Haha, wat een grap idd. Meedoen, maar dan niet de finale willen spelen op de dag die daarvoor aangewezen is.Superkiwi schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 17:22:
Mocht Spakenburg in de finale komen dan mogen ze die van mij met 0-3 reglementair verliezen. Waarom schrijf je je in voor een toernooi waarvan de finale sinds jaar en dag op zondag wordt gespeeld als je zelf op zondag weigert te voetballen?
Net als kerk en Staat mag wat mij betreft kerk en sport ook gescheiden worden. Als zij op zondag niet mogen voetballen vanwege hun geloof dan is dat hun probleem, niet dat van de KNVB en de tegenstander.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Denk niet dat er veel bijbels op de club liggen
Maar niet op zondagPWM schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 17:34:
En op zaterdag avond kan de politie regelmatig uitrukken voor knokpartijen.
Er wordt hier wel een te groot punt van gemaakt.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
De messen worden al geslepen voor een probleem wat waarschijnlijk niet ontstaat. Toch leuk iedereen kan meedoen aan de beker? Ik sluit mij verder aan bij de woorden van de voorzitter van SV Spakenburg:Superkiwi schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 17:22:
Mocht Spakenburg in de finale komen dan mogen ze die van mij met 0-3 reglementair verliezen. Waarom schrijf je je in voor een toernooi waarvan de finale sinds jaar en dag op zondag wordt gespeeld als je zelf op zondag weigert te voetballen?
"Daar zal tegen die tijd wel een oplossing voor gezocht worden. Bovendien zijn we daar nog lang niet."
In het uiterst onwaarschijnlijke geval dat Spakenburg de finale haalt, dan zien we wel wat mogelijk is. In de Nederlandse traditie van consensus en samenwerken komen ze er dan vast wel uit. Een dagje later of eerder is ook niet het einde van de wereld, misschien dat het organisatorisch lastig is. Maar goed, geen enkele reden om de boel nu op scherp te stellen.
Dat de voorzitter van de voetbalclub nu wel zijn piketpaaltjes slaat ("geen uitzondering") klinkt misschien wat onsympathiek of claimend. Ik denk dat het te vroeg is om van de voorzitter nu te verwachten in deze fase van het toernooi al aan identiteitsverloochening te gaan doen.
Verder vind ik de uitspraak van de tuchtcommissie eentje die alleen juristen snappen en niks met voetballen te maken heeft. Wat een bureaucratische benadering, een dolkstoot in de rug voor de scheidsrechter van dienst en totaal niet in dienst van de sport.
De kaart was terecht, maar de gronden voor de schorsing zijn onjuist. Het zal wel, gelukkig scheen de zon vandaag.
Een (Speciaal) Bierkaart is ook een heilig boekPWM schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 17:34:
Ik ga wel eens naar IJsselmeervogels-Spakenburg. Weinig Christelijks te vinden hoorDie spelers komen ook maar overal gedaan en er word gezopen/gerookt/gevloekt als enig anders stadion. En op zaterdag avond kan de politie regelmatig uitrukken voor knokpartijen.
Denk niet dat er veel bijbels op de club liggenAllemaal voor de buhne.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Je hebt ook iets als spelbederf, en dat kan je niet goed in regeltjes vangen, want je kan geen gedachte lezen, maar we zijn niet collectief gek ofzo.ph4ge schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 15:16:
[...]
Het heeft verstrekkende gevolgen. De hele manier van verdedigen wordt anders. Verdedigers kunnen zich groot maken, handen uitsteken om de route naar het doel te blokken. Het maakt niet uit zolang "opzet" niet bewezen kan worden, maar dat kan per definitie niet. Je kan geen gedachte lezen.
[...]
Vandaar ook het begrip "voorwaardelijke opzet", als je iets doet waarvan je had moeten weten wat de gevolgen zijn. Als je zo je hand uitsteekt dan moet je weten dat je er een bal tegen aan kan krijgen. Zoals de regels zeggen:
[...]
Natuurlijk was dit een wedstrijd van Feyenoord dus zal er wel weer gezeur over objectiviteit komen, maar if anything is het beter voor Feyenoord als Sandler wel mee doet tegen Ajax. Iedere voetballer "voelt" volgens mij dat dit hands is en dat die bal anders in het doel was gegaan.
Een mooi voorbeeld was de handsbal van Messi. Als RKC of Helmondsport dit hadden geflikt, was het gewoon een rode kaart geweest, mits de scheids verstand van de regels heeft en geen broodrooster krijgt na de wedstrijd. Als er bij Messi was gefloten, kaart was gegeven en daarna door werd gegaan, had Nederland misschien wel gewoon wereldkampioen geworden. (We zullen het helaas nooit weten.)
@Gunner Als het echt noodzakelijk is, wordt er gewoon op zaterdag gespeeld om de vergulde Eikel. Ook de KNVB wordt vloeibaar onder druk van de buitenwereld.Gunner schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 17:38:
Als puntje bij paaltje komt spelen ze gewoon op zondag hoor. Verder vraag ik me ook af hoeveel van die spelers uiteindelijk zondags braaf in de kerkbanken zitten.
Er wordt hier wel een te groot punt van gemaakt.
Het blijft namelijk leuk en lucratief om de underdog inclusief de complete achterban in het hol van de leeuw te laten spelen. In dit geval De Kuip. Dat gebeurt maar een keer in een hele generatie, twee of drie generaties voetbalfans.
Hup Spakenburg!
Dat heeft de KNVB inderdaad goed bewezen, zie bijvoorbeeld de prachtige finale in 2009/10. De tijd dat een Siem de Jong 4x in de finale van de beker wist te scoren.mavaros schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:24:
[...]
@Gunner Als het echt noodzakelijk is, wordt er gewoon op zaterdag gespeeld om de vergulde Eikel. Ook de KNVB wordt vloeibaar onder druk van de buitenwereld.
[ Voor 9% gewijzigd door Napo op 01-03-2023 19:27 ]
En jij denkt dat om 23.59 de tap dicht gaat en de lichten aan?
Vreselijk hypocriet dat volk. Ik woon vlakbij Rijssen (ook zo'n streng gelovig dorp) en werkte destijds bij een bedrijf waar ook Rijssenaren werken. Een van de directeuren (uit Rijssen) kwam vrijdag middag nog wel even bij de borrel staan met hele verhalen.PWM schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 17:34:
Ik ga wel eens naar IJsselmeervogels-Spakenburg. Weinig Christelijks te vinden hoorDie spelers komen ook maar overal gedaan en er word gezopen/gerookt/gevloekt als enig anders stadion. En op zaterdag avond kan de politie regelmatig uitrukken voor knokpartijen.
Denk niet dat er veel bijbels op de club liggenAllemaal voor de buhne.
Stiekem naar FC Twente gaan op zondag met die vriend die niet naar de kerk hoefde. Onderuit gezakt in de auto zodat niemand je zag. Een andere vriend ging dan wel naar de kerk zodat hij kon vertellen waar de preek over ging zodat ze thuis dat konden doorgeven.
Of collega's die uitrekenen hoe lang er tussen de trouwdag en geboorte eerste kind zit.... "jaaaa dan weet je wel waarom ze trouwden"..... En ondertussen zelf natuurlijk geen haar beter op dat punt.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Enne, Rijssen is geen gelovig dorp, het is een stad.
[ Voor 54% gewijzigd door Quad op 01-03-2023 19:40 ]
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Ja, of de finale in plaats van op neutraal terrein in 2 etappes, als Feyenoord in de finale tegen Ajax moet.Napo schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:26:
[...]
Dat heeft de KNVB inderdaad goed bewezen, zie bijvoorbeeld de prachtige finale in 2009/10. De tijd dat een Siem de Jong 4x in de finale van de beker wist te scoren.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat was die finaleRamzzz schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:39:
[...]
Ja, of de finale in plaats van op neutraal terrein in 2 etappes, als Feyenoord in de finale tegen Ajax moet.
Ja, net als Frankrijk.Quad schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:39:
Niets mis met Rijssen.
Enne, Rijssen is geen gelovig dorp, het is een stad.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Die kans acht ik even groot als dat Typhone van jou gaat winnen in de pouletoolkist schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:32:
[...]
En jij denkt dat om 23.59 de tap dicht gaat en de lichten aan?
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Elect a clown, expect a circus.
Lijkt vermoeid.Tristan schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 20:34:
Kokcu gaat ons de kop kosten. Wat is hij niet scherp vanavond zeg!
Maar Heerenveen is voorlopig iets sterker. Althans sterker dan ik had verwacht
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Heel Feyenoord is echt zeer slordig.OMX2000 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 20:40:
[...]
Lijkt vermoeid.
Maar Heerenveen is voorlopig iets sterker. Althans sterker dan ik had verwacht
Is het derde tenue. Blijkbaar was het blauw te lastig te onderscheiden.Slasher schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 20:33:
Heeft de kleur van het shirt fan Feyenoord nog een diepere betekenis of is het gewoon mooi roze?
Feyenoord is inderdaad slordig. Het lijkt me ook wel wat vermoeidheid maar het veld helpt ook niet om te voetballen.
Hoop op een iets betere 2e helft dadelijk.
De Roze Kameraden zullen het wel kunnen waarderenPWM schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 20:43:
[...]
Is het derde tenue. Blijkbaar was het blauw te lastig te onderscheiden.
Elect a clown, expect a circus.
Finale op zondag = cup naar Rotterdam...HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:13:
Feyenoord oogt als een ongeinspireerde ploeg, zijn mogelijk bang voor Spakenburg thuis
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het is wachten op de 1-0.
Edit: of deze wissels nou verstandig zijn. Die nieuwe rechtsback valt heel slecht in. Als Pedersen aan een wissel toe was had ik sowieso Trauner gebracht en Geertruida opgeschoven.
[ Voor 26% gewijzigd door ph4ge op 01-03-2023 21:28 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Oh wacht...
Oh, tis Feyenoord natuurlijk
[ Voor 26% gewijzigd door krissie100 op 01-03-2023 21:29 ]
Ik had hem gegeven.
Wat onhandig, maar pingel?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Tis wat weinig moet ik eerlijk zeggen, maar je kunt m geven.krissie100 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:28:
Dit is toch gewoon een 100% pingel of mis ik wat?
Oh, tis Feyenoord natuurlijk
Precies dat. Ik had hem eigenlijk wel gegeven willen zien worden. Misschien worden ze dan wakker en is het meer een wedstrijd.PWM schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:29:
Volgens mij moet het tegenwoordig een judoworp zijn. Zondag gaven ze hem ook niet in 3 westrijden.
Ik had hem gegeven.
Niet veel. Maar hij moet gewoon zijn armen thuis houden.Rubman schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:30:
Vond dat er nu niet zoveel aan de hand was.
Ze spelen echt heel matig, waar is het felle energieke spel van de andere wedstrijden? Gaan we hier roepen dat het de minste van de drie is waar we nog in mee doen? Dat is niet des Feyenoords.
Feyenoord wint dit soort potjes doorgaans wel. Meer scorend vermogen.Rubman schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:32:
@Agent47 dat is dan wel weer waar, zeg ik als ook Feyenoorder.
Ze spelen echt heel matig, waar is het felle energieke spel van de andere wedstrijden? Gaan we hier roepen dat het de minste van de drie is waar we nog in mee doen? Dat is niet des Feyenoords.
Dat, heel klungelig maar zoveel was er ook niet aan de hand. Dit soort momenten moet je niet te vaak hebben want je kan ook een keer pech hebben, net als dat je ook weleens geluk kan hebben als het spel zich in de andere 16 afspeelt.Rubman schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:30:
Vond dat er nu niet zoveel aan de hand was.
Inmiddels hebben ze weer aardig wat kansen om zeep geholpenDeKever schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:33:
[...]
Feyenoord wint dit soort potjes doorgaans wel. Meer scorend vermogen.
Ze hebben anders verdacht veel kansen nodig altijd voor de hoeveelheid doelpunten die ze maken.DeKever schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:33:
[...]
1 doelpunt op 20 kansen ofzo
Feyenoord heeft juist weinig scorend vermogen.DeKever schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:33:
[...]
Eigenlijk hebben ze pas net wat kansen gecreëerd na die wissels. Ze komen nu daadwerkelijk tot schoten op doel en meer ook dan Heerenveen.PWM schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:35:
[...]
Inmiddels hebben ze weer aardig wat kansen om zeep geholpen
Wordt gewoon een goaltje voor einde partij verwacht ik.
Vind het niet veel
BAM! 1-0
[ Voor 9% gewijzigd door Rubman op 01-03-2023 21:37 ]
[ Voor 22% gewijzigd door ph4ge op 01-03-2023 21:38 ]
Scorend vermogen is misschien een misleidende term. Aanvallend vermogen misschien. Enfin, ze winnen gewoon altijd.Rubman schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:36:
[...]
Ze hebben anders verdacht veel kansen nodig altijd voor de hoeveelheid doelpunten die ze maken.
1 doelpunt op 20 kansen ofzo
BAMDaWayne schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:37:
[...]
Eigenlijk hebben ze pas net wat kansen gecreëerd na die wissels. Ze komen nu daadwerkelijk tot schoten op doel en meer ook dan Heerenveen.
Wordt gewoon een goaltje voor einde partij verwacht ik.
Verwijderd
Gewoon uitspelen deze slechte... maar dan ook zeer slechte partij.
Wat ze vooral ook vaak redt en over de streep trekt is vol blijven doorgaan tot de 909ste minuutDeKever schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:38:
[...]
Scorend vermogen is misschien een misleidende term. Aanvallend vermogen misschien. Enfin, ze winnen gewoon altijd.
Ik vind hem nu al super irritant!Rubman schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:37:
Wat heeft die Kasanwirjo te bewijzen?
Nou. Erg vervelende inbreng tot nu toe.Rubman schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:37:
Wat heeft die Kasanwirjo te bewijzen?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:19
Het spel is aanvallend en de opbouw naar voren vaak prima. Maar je hebt weinig aan aanvallend vermogen als je niet scoort. Niet voor niks zoveel goals van buiten de zestienDeKever schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:38:
[...]
Scorend vermogen is misschien een misleidende term. Aanvallend vermogen misschien. Enfin, ze winnen gewoon altijd.
Verwijderd
Doet me erg denken aan Leerdam.
Leuk om erbij te hebben, maar komt echt wel tekort.
Snap de aankoop ook echt niet. (beetje paniek aankoop verwacht ik.)
Gewoon erg onzeker bij z'n debuut. Overcompenseert met dit soort ongein. Hopelijk schudt hij het na een paar wedstrijden van zich af.
Typisch zo'n speler die je koopt omdat er ergens wat talent in zit wat waarschijnlijk Slot heeft herkend maar waar het een gok is of je het eruit kan halen.Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:41:
[...]
Vandaag nog niet in elk geval
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 01-03-2023 21:43 ]
Precies mijn gedachten. Leerdam brrrrVerwijderd schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:41:
[...]
Doet me erg denken aan Leerdam.
Leuk om erbij te hebben, maar komt echt wel tekort.
Wat is er mis met Leerdam? Natuurlijk was hij niet van het niveau wat we graag in de Kuip zien, net zoals zo'n beetje al z'n ploeggenoten in die tijd, maar deed toch ook geen gekke dingen.
541 roept Slot. Ik zou juist zelf blijven voetballen.
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 01-03-2023 21:47 ]
Verwijderd
Heb ik toch liever een andere Leerdam... Eentje die iets beter is op de schaatsen.
Maar, ik ben er nog niet gerust op.
Zo'n typische Feyenoord wedstrijd waarin we het nog weggeven in de blessure tijd.
(Maar, dat is het leven van een Feyenoorder... nooit ergens gerust op...
[ Voor 76% gewijzigd door Outerspace op 02-03-2023 09:25 ]
Tomorrow is not today!
Er is gewoon bijna niks gebeurd deze wedstrijd. Geen blessures, geen VAR, amper tijdrekken (Feyenoord kwam pas 10 min voor tijd voor), slechts 1 goal, etc.
[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 02-03-2023 09:26 . Reden: Quote aangepast ]
Spel heeft vrijwel niet stilgelegen. Dus is verklaarbaar. Fluit net iets te vroeg af maar meer dan 30/50 seconden niet.
Nu gun ik zaterdag wel Feyenoord - Spakenburg uit de koker
[ Voor 17% gewijzigd door Outerspace op 02-03-2023 09:27 . Reden: Quote aangepast ]
Verwijderd
Dat dus.ph4ge schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:52:
[...]
Er is gewoon bijna niks gebeurd deze wedstrijd. Geen blessures, geen VAR, amper tijdrekken (Feyenoord kwam pas 10 min voor tijd voor), slechts 1 goal, etc.
Enige wat er is gebeurd is Alireza 20 seconden in de middencirkel en Wellenreuter die zijn tijd neemt bij 1 uittrap.
Maar, slechte pot... zeer slechte pot.
Doorgaan, en benieuwd wie we loten.
Mijn gok?
PSV - Feyenoord
Spakenburg - Ajax
Het valt al weken totaal de verkeerde kant op terwijl er zoveel meer voetbal in zit laatste weken.
Dat voorspel ik al een heel jaar, en tot nu toe gaat dat voorspellen best goed.
Op een gegeven moment valt ie wel een keer.D-e-n schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:40:
[...]
Het spel is aanvallend en de opbouw naar voren vaak prima. Maar je hebt weinig aan aanvallend vermogen als je niet scoort. Niet voor niks zoveel goals van buiten de zestien
4 wisselmomenten, 4 gele kaarten, een goal.. Da's vaak meer dan 3 minuten maar /boeiendph4ge schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:52:
[...]
Jammer voor je dat het geen onderdeel is van voetbalpoules dan stond je daar een stuk hogermavaros schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:01:
Ik hoor net op VI op SBS6, dat Feyenoord gewoon alweer netjes de volgende ronde heeft bereikt.
Dat voorspel ik al een heel jaar, en tot nu toe gaat dat voorspellen best goed.
Ik heb het vaker gezegd, het lijkt af en toe wel volslagen willekeur.toolkist schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:33:
[...]
4 wisselmomenten, 4 gele kaarten, een goal.. Da's vaak meer dan 3 minuten maar /boeiend
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat lijkt het niet, dat is het.Ramzzz schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:34:
[...]
Ik heb het vaker gezegd, het lijkt af en toe wel volslagen willekeur.
Verschilt per scheids, zoals zoveel beslissingen die ze maken per scheids zo veranderlijk zijn als wat.
Dat heeft verder niks met de clubs te maken, puur met onkunde van het scheidsrechterskorps.
In dit geval echter niet, want nogmaals, er gebeurde helemaal niks wat aanleiding voor meer extra tijd gaf. Het spel lag amper stil.Ramzzz schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:34:
Ik heb het vaker gezegd, het lijkt af en toe wel volslagen willekeur.
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 01-03-2023 22:48 ]
Een scheidsrechter is een willekeurig gegeven in het spelletje.toolkist schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:35:
[...]
Dat lijkt het niet, dat is het.
Verschilt per scheids, zoals zoveel beslissingen die ze maken per scheids zo veranderlijk zijn als wat.
Dat heeft verder niks met de clubs te maken, puur met onkunde van het scheidsrechterskorps.
Huilen over een corrupte of slechte scheids is begrijpelijk en inwisselbaar, maar over een paar dagen is iedereen weer bezig met de volgende wedstrijd.
Zo hoor ik bijvoorbeeld als heel lang niks meer over de 'blinde' scheidsrechter die ooit PSV tegen Ajax compleet de fout in ging. Sterker nog, niemand weet meer wie dat sujet als naam heeft meegekregen
Aan het einde van het voetbalverhaal heeft in de nationale competitie de scheids nauwelijks een invloed op de uitslag. Europees gezien is het een ander verhaal, maar nu niet aan de orde.
[ Voor 12% gewijzigd door mavaros op 01-03-2023 23:05 ]
Waar ik erg blij mee was, was de doelpunt. Danilo die zijn directe concurrent bedient zodat Gimenez kan scoren.
Dit toont wederom aan dat het goed zit met de sfeer in het team.
Vraagje, ik zag dat Feyenoord direct na een Europees duel Ajax treft. Is er een kans dat deze verplaatst word?
Verwijderd
Het is donderdag - zondag. Lijkt mij toch een nee. Bovendien dan was dit al geregeld.Russel88 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 05:02:
Vraagje, ik zag dat Feyenoord direct na een Europees duel Ajax treft. Is er een kans dat deze verplaatst word?
Nou, van de naam René Temmink wordt menig Utrechter nog badend in het zweet wakker (hoewel grensrechter Ronald Kloeg natuurlijk meer schuld had).mavaros schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 23:02:
[...]
Sterker nog, niemand weet meer wie dat sujet als naam heeft meegekregen
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 02-03-2023 08:53 ]
PWM schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 08:51:
[...]
Nou, van de naam René Temmink wordt menig Utrechter nog badend in het zweet wakker (hoewel grensrechter Ronald Kloeg natuurlijk meer schuld had).

Oude
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023