Twente komt eraan!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:19
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
nggyu nglyd
Die keeper is ook wel lekker bezig zeg
[ Voor 50% gewijzigd door Jaer op 28-02-2023 21:25 ]
Verwijderd
Als Noppert mee gaat naar het WK, dan mag deze keepertje ook wel mee^^Jaer schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:24:
Gelijk maar in oranje?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
nggyu nglyd
Scheids stond op 5 meter met vrij zichtcarpebios schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:25:
Hoezo mag dat door?
nggyu nglyd
Twente komt eraan!
nggyu nglyd
nou, moeten ze er nog 3 makenVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:28:
Ik verwacht dat Utrecht er nu wel overheen gaat klappen. (helaas)
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
En, ik neem mijn woorden terug...Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:28:
Ik verwacht dat Utrecht er nu wel overheen gaat klappen. (helaas)
- tweakduke
en per traditie ligt het uiteraard aan het tuig uit Spakenburg he
Verwijderd
Denk ook wel een beetje dat dit een eens in de 100 wedstrijden is.PWM schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:30:
Zoals Spakenburg er uit komt zie ik weinig ED ploegen doen. Heeft natuurlijk ook met de manier van spelen in die competitie te maken, maar ze mogen in op zuid les komen geven.
Cambuur uit bij Ajax vorig jaar werd belachelijk gemaakt omdat ze met een aanvallende opvatting erop uit gingen.
Denk als ze in de Keuken Kampioen divisie zouden spelen, ze zouden meedoen voor de onderste plekken omdat je dit gewoon niet elke week kan opbrengen.
Nu gewoon tot op het bot gemotiveerd.
Heerlijk zulke beker potjes.
Twente komt eraan!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat kan niet, die loten al Spakenburg in de ArenaAgent47 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:36:
Iedereen benauwd voor Spakenburg. Ik loot liever Ajax
Elect a clown, expect a circus.
nggyu nglyd
- tweakduke
Flickr PSN ID= cheironnl
FC Barcelona - Spakenburg
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Dat zou niet goed zijn voor de coefficienten.Lordy79 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:41:
Spakenburg Europa in....
FC Barcelona - Spakenburg
Elect a clown, expect a circus.
Idd, moet Spanje uitkijken dat ze geen dure plekken verliezen.Slasher schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:47:
[...]
Dat zou niet goed zijn voor de coefficienten.
nggyu nglyd
Dan herhaal ik wat ik al decenia roep. KAPPEN MET COEFFICIENTEN!!!Slasher schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:47:
[...]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ach, de laatste keer dat Utrecht het in Europa mocht proberen droegen ze precies niks bij. Die gekke Spakenburgers kunnen het in elk geval niet sléchter doen; geef ze een kansSlasher schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:47:
[...]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
nggyu nglyd
Ik baal dat ik het gemist heb, klinkt als een bijzondere potQuad schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:59:
Ik ben blij dat ik deze wedstrijd gekeken heb, geweldig om historie geschreven te zien worden.
In FM zou ik nu met een fles gooien en zeggen dat ik ze morgen allemaal op de training verwachtPlayer1S schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:39:
Ha, is mijn FM23 save dan misschien toch voorspellend? Want in seizoen 2028/2029 degradeert Utrecht nadat ze als 17e eindigden
Die charme is er nooit geweest, want bij twijfel werd er juist altijd gevlagd (ik zal toch geen onterecht doelpunt op m'n geweten hebben)Gonadan schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 12:07:
Persoonlijk moet ik er ook niet aan denken dat ze zo rigide gaan handelen, helemaal niet nu de VAR erbij is. Waar is de charme van het 'bij twijfel doorspelen'? Voordeel geven aan het aanvallende spel en de schoonheid van doelpunten.
Nee dat is niet waar, de regel was bij twijfel doorspelen en zo werd hij ook gehanteerd in principe. Ik ben het wel met je eens dat recenter in het betaald voetbal de angst is gaan regeren, zie zo ook de uitvinding VAR.toolkist schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 22:26:
[...]
Die charme is er nooit geweest, want bij twijfel werd er juist altijd gevlagd (ik zal toch geen onterecht doelpunt op m'n geweten hebben)
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die regel was er wel maar werd echt nagenoeg nooit gehanteerd. Daar heb ik me zo vaak enorm over zitten opwindenGonadan schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 22:28:
[...]
Nee dat is niet waar, de regel was bij twijfel doorspelen en zo werd hij ook gehanteerd in principe. Ik ben het wel met je eens dat recenter in het betaald voetbal de angst is gaan regeren, zie zo ook de uitvinding VAR.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Toch wel bijzonder dat Spakenburg. Daar móeten wel een paar echt goede spelers bij zitten
Wij verschillen van beeld.toolkist schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 22:31:
[...]
Die regel was er wel maar werd echt nagenoeg nooit gehanteerd. Daar heb ik me zo vaak enorm over zitten opwinden
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En dan gewoon niet op komen dagen, epic...nocalimero schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:49:
Zou de evt. Bekerffinale voor Spakenburg ook op zondag zijn?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Als ze die dan ook winnen mogen ze van mij prima winnen van Ajax.rik86 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 22:44:
Spakenburg - de Graafschap klinkt als een haalbare kaart voor ze…
Dat lijkt me wel lastig om van en de Graafschap en Ajax te winnen in dit bekerseizoentoolkist schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 22:47:
[...]
Als ze die dan ook winnen mogen ze van mij prima winnen van Ajax.
Vraag me af wat ze hopen, tegen Ajax/psv/Feyenoord of juist hopen dat 1 van die struikelt en dan tegen een mindere ploeg wat meer kans maken
Mij lijkt uit in de Arena/Kuip, omdat ze dan een bult TV geld en een deel van de recette krijgen.rik86 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 22:57:
[...]
Dat lijkt me wel lastig om van en de Graafschap en Ajax te winnen in dit bekerseizoen
Vraag me af wat ze hopen, tegen Ajax/psv/Feyenoord of juist hopen dat 1 van die struikelt en dan tegen een mindere ploeg wat meer kans maken
Die charme is ook alleen leuk als het in jou voordeel is. Als jou club nipt verliest en een van de goals van de tegenstanders twijfelachtig is wordt je er niet vrolijker van. Dan loop je niet het stadion uit met het gevoel "Dat is de charme van het voetbal".toolkist schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 22:26:
[...]
Die charme is er nooit geweest, want bij twijfel werd er juist altijd gevlagd (ik zal toch geen onterecht doelpunt op m'n geweten hebben)
Ik ben blij dat ik die niet (meer) hoef in te brengen...Player1S schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 08:09:
[...]
Die charme is ook alleen leuk als het in jou voordeel is. Als jou club nipt verliest en een van de goals van de tegenstanders twijfelachtig is wordt je er niet vrolijker van. Dan loop je niet het stadion uit met het gevoel "Dat is de charme van het voetbal".
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Toen Ijselmeervolges de finale haalden werd die op een woensdag gespeeld.nocalimero schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:49:
Verwijderd
Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren. Ajax Feyenoord of psv zou gewoon dik van deze ploeg winnen. Zonder moeite.nocalimero schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:49:
PSV is eerste doelman Benítez lang kwijt
Top 2 plek wordt wel heel moeilijk nu met Drommel op doel.
[ Voor 16% gewijzigd door Fleximex op 01-03-2023 09:40 ]
Natuurlijk, dat kon er ook nog wel bij.Fleximex schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:40:
Oooff....
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Die trainingsintensiteit van Schmidt ookFleximex schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:40:
Oooff....
Hoewel Waterman in zijn eerdere periode bij PSV geen geweldenaar was, heb ik daar wel betere herinneringen aan dan aan drommelse Drommel. Realiteit is dat dat blijkbaar 10 jaar(!) geleden was, dan zullen die herinneringen wel te rooskleurig zijn
Top 5 wordt zo nog moeilijk. Jammer maar dit seizoen is compleet over voor PSV. Winnen van ADO zodat ze nog van Spakenburg kunnen verliezen in de beker om het drama compleet te maken?Fleximex schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:40:
Oooff....
Dat zou de spreekwoordelijke gifbeker(finale) zijn.ElPaco schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:13:
[...]
Top 5 wordt zo nog moeilijk. Jammer maar dit seizoen is compleet over voor PSV. Winnen van ADO zodat ze nog van Spakenburg kunnen verliezen in de beker om het drama compleet te maken?
Niet willen, zou ik denken, want Feyenoord rolt dit seizoen ook overal zonder al te grote problemen door in de toernooien. Dan lig je eruit, als Spakenburg.
Ik zou voor Ajax gaan in de halve finale. Dan heb je een goede kans om te winnen, en uiteindelijk krijgen ze in Spakenburg hun favoriete wedstrijd alsnog, maar dan gelijk ook de finale. Spakenburg-Feyenoord in De Kuip.
Mja, tot uurtje of 10 gisteren had ook niemand verwacht/gedacht dat Spakenburg FC Utrecht van de mat zou spelen.Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:39:
[...]
Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren. Ajax Feyenoord of psv zou gewoon dik van deze ploeg winnen. Zonder moeite.
En het is ook nou niet zo dat een Ajax of Feyenoord dit seizoen totaal geen off day hebben gehad.
Ja, tegen Ajax zijn ze onbetwist de favorietmavaros schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:23:
Ik hoorde vanochtend dat Spakenburg tegen Feyenoord wilt loten.
Niet willen, zou ik denken, want Feyenoord rolt dit seizoen ook overal zonder al te grote problemen door in de toernooien. Dan lig je eruit, als Spakenburg.
Ik zou voor Ajax gaan in de halve finale. Dan heb je een goede kans om te winnen, en uiteindelijk krijgen ze in Spakenburg hun favoriete wedstrijd alsnog, maar dan gelijk ook de finale. Spakenburg-Feyenoord in De Kuip.
Voetbal is groter dan een of andere favorietenrol. Soms komen er zelfs magische krachten vrij.
Verder kan Ajax dit seizoen geen potten breken, en Spakenburg begint er een hobby van te maken in dit seizoen.
Verwijderd
Wanneer heeft Feyenoord dit seizoen een offday gehad dan?Player1S schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:40:
[...]
Mja, tot uurtje of 10 gisteren had ook niemand verwacht/gedacht dat Spakenburg FC Utrecht van de mat zou spelen.
En het is ook nou niet zo dat een Ajax of Feyenoord dit seizoen totaal geen off day hebben gehad.
Sowieso op 2 juli 2022 in pre-season tegen Kopenhagen 🙃Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:09:
[...]
Wanneer heeft Feyenoord dit seizoen een offday gehad dan?
Voor de rest in de competitie inderdaad megastabiel. Alleen te vaak zichzelf vergeten te belonen en in teveel wedstrijden teveel moeite om tot scoren te komen. Tel daar een aantal keer pech met scheidsrechterlijke beslissingen bij op en dat verklaart waarom er nog geen echte marge opgebouwd is. Dat is doodzonde en zorgt ervoor dat de competitie nog steeds spannend is.
Nu nog een Halve finales met ado, graafschap , heerenveen en spakenburg
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Natuurijk wordt top 5 niet moeilijk. Je staat 9 punten voor op de nr 6 Sparta die niet alle 11 hun wedstrijden gaan winnen. Sterker nog, Twente gaat jullie niet eens inhalen.
Maar je denkt toch serieus niet dat Spakenburg enige kans maakt tegen Ajax? Dat is niet om arrogant over te komen, maar nee joh. Dit is het eindstation voor deze verenging.mavaros schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:36:
[...]
Voetbal is groter dan een of andere favorietenrol. Soms komen er zelfs magische krachten vrij.![]()
Verder kan Ajax dit seizoen geen potten breken, en Spakenburg begint er een hobby van te maken in dit seizoen.
Je weet dat het om deze keeper gaat he? Samen met een verdediging die niet al te best is.toolkist schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:24:
[...]
Natuurijk wordt top 5 niet moeilijk. Je staat 9 punten voor op de nr 6 Sparta die niet alle 11 hun wedstrijden gaan winnen. Sterker nog, Twente gaat jullie niet eens inhalen.
Utrecht won afgelopen weekend met 0-3 van ons en nu gaan ze er met alle respect tegen Spakenburg kansloos vanaf.
Maar geweldig voor Spakenburg!
Feyenoord heeft best veel offdays gehad, maar toen had toevallig iedereen een nog grotere offday. Als de rookwolken dit seizoen tot nu toe optrekken, ligt iedereen in de kreukels, behalve die Rotterdammers.Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:09:
[...]
Wanneer heeft Feyenoord dit seizoen een offday gehad dan?
Dus ergens lijkt Feyenoord een beetje onkwetsbaar te zijn. Da's best griezelig.
Verwijderd
Enige wedstrijd die ik kan bedenken was Lazio uit, voor de rest is het vooral pech.mavaros schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:47:
[...]
Feyenoord heeft best veel offdays gehad, maar toen had toevallig iedereen een nog grotere offday. Als de rookwolken dit seizoen tot nu toe optrekken, ligt iedereen in de kreukels, behalve die Rotterdammers.
En dat terwijl genoeg spelers in de kreukels liggen/ hebben gelegen gedurende het seizoen. Ik denk dat voor Feyenoord het grootste voordeel is (had Ajax ook gekund, ware het niet dat die een trainert hadden die spelers nogal graag husselde) dat er steeds een belangrijk deel blijft staan, of eenzelfde (type) speler ervoor wordt ingezet. Op die manier hou je een bepaalde stabiliteit in het spel/ de manier van spelen. Dat scheelt echt enorm dan bij een trainer die omdat de rechtsbuiten geblesseerd is, de linksbuiten naar rechts zet, omdat degene die de rechtsbuiten moet vervangen eigenlijk alleen op links kan.mavaros schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:47:
[...]
Feyenoord heeft best veel offdays gehad, maar toen had toevallig iedereen een nog grotere offday. Als de rookwolken dit seizoen tot nu toe optrekken, ligt iedereen in de kreukels, behalve die Rotterdammers.
Eigenlijk nu ik dit zo schrijf: De balans in de selectie is gewoon goed bij Feyenoord.
Ik vind dat wel meevallen. Door het wegvallen van Trauner komt Pederson in de ploeg; dat is een heel ander type back dan Geertruida. Het wegvallen van Szymański wordt opgelost door Timber, die is veel minder creatief maar juist all round middenvelder. Wieffer kwam er weer in als vervanger van Timber, terwijl Wieffer veel meer een 6 is. Wellenreuther is ook meer een lijnkeeper dan Bijlow.jbdeiman schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:11:
[...]
En dat terwijl genoeg spelers in de kreukels liggen/ hebben gelegen gedurende het seizoen. Ik denk dat voor Feyenoord het grootste voordeel is (had Ajax ook gekund, ware het niet dat die een trainert hadden die spelers nogal graag husselde) dat er steeds een belangrijk deel blijft staan, of eenzelfde (type) speler ervoor wordt ingezet. Op die manier hou je een bepaalde stabiliteit in het spel/ de manier van spelen. Dat scheelt echt enorm dan bij een trainer die omdat de rechtsbuiten geblesseerd is, de linksbuiten naar rechts zet, omdat degene die de rechtsbuiten moet vervangen eigenlijk alleen op links kan.
Eigenlijk nu ik dit zo schrijf: De balans in de selectie is gewoon goed bij Feyenoord.
Laten we ook niet vergeten dat de voorhoede van Feyenoord elke wedstrijd anders is, met buitenspelers die stuk voor stuk niet meer dan 2 wedstrijden op rij overtuigen. Tot voor kort stond er ook telkens een andere spits in en Hartman is pas sinds de winterstop een basisklant.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
op basis van hoe ik de regels interpreteer vind ik dit rood - en alle scheidsrechters als ik dit artikel zo lees ook
En een VAR had hier dus zeer waarschijnlijk ook gewoon rood voor gegeven;Volgens de aanklager, Dieperink en veel andere collega's uit het scheidsrechterkorps, is die regel duidelijk. Sandler maakte een onnatuurlijke beweging met zijn arm en neemt daarmee het risico dat hij hands maakt. Strafbaar hands dus. Dat er geen opzet in het spel was, doet niet terzake en staat ook niet in de spelregels.
Benieuw of dit tot een spelregelwijziging gaat leiden...
Wonderlijk genoeg is die kaart ook in hoger beroep geseponeerd. Ik snap er niks meer van.rik86 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:47:
https://nos.nl/artikel/24...r-mij-geen-enkele-twijfel
op basis van hoe ik de regels interpreteer vind ik dit rood - en alle scheidsrechters als ik dit artikel zo lees ook
[...]
En een VAR had hier dus zeer waarschijnlijk ook gewoon rood voor gegeven;
Benieuw of dit tot een spelregelwijziging gaat leiden...
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 01-03-2023 15:04 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je kunt expres hands gewoon niet hardmaken, en daar leek het eerlijk gezegd ook niet echt op.
Dit is geen spelregeltechnisch, maar een juridisch besluit.
[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 01-03-2023 15:09 ]
Het heeft verstrekkende gevolgen. De hele manier van verdedigen wordt anders. Verdedigers kunnen zich groot maken, handen uitsteken om de route naar het doel te blokken. Het maakt niet uit zolang "opzet" niet bewezen kan worden, maar dat kan per definitie niet. Je kan geen gedachte lezen.Ramzzz schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 15:09:
Laat verder toch… hij heeft in de wedstrijd rood gehad, Feyenoord heeft die wedstrijd gewonnen, NEC moest met 10 man verder - wat schiet je op met ook nog een schorsing?
Vandaar ook het begrip "voorwaardelijke opzet", als je iets doet waarvan je had moeten weten wat de gevolgen zijn. Als je zo je hand uitsteekt dan moet je weten dat je er een bal tegen aan kan krijgen. Zoals de regels zeggen:Ramzzz schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 15:09:
Je kunt expres hands gewoon niet hardmaken, en daar leek het eerlijk gezegd ook niet echt op.
Natuurlijk was dit een wedstrijd van Feyenoord dus zal er wel weer gezeur over objectiviteit komen, maar if anything is het beter voor Feyenoord als Sandler wel mee doet tegen Ajax. Iedere voetballer "voelt" volgens mij dat dit hands is en dat die bal anders in het doel was gegaan.de bal met hand / arm raakt als deze het lichaam op onnatuurlijke wijze groter maakt. Een speler wordt
beschouwd het lichaam op onnatuurlijke wijze groter te hebben gemaakt als de positie van de hand /
arm geen gevolg is van, of kan worden gerechtvaardigd door, de beweging van het lichaam van de
speler voor die specifieke situatie. Door de hand / arm in een dergelijke positie te hebben, neemt de
speler het risico dat de hand / arm geraakt wordt door de bal en dat dit bestraft wordt;
[ Voor 13% gewijzigd door ph4ge op 01-03-2023 15:44 ]
Maar dat is toch vreemd? Voor deze specifieke wedstrijd maakt 't inderdaad geen zak uit, maar het maakt in mijn ogen de regels veel onduidelijker.Ramzzz schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 15:09:
Laat verder toch… hij heeft in de wedstrijd rood gehad, Feyenoord heeft die wedstrijd gewonnen, NEC moest met 10 man verder - wat schiet je op met ook nog een schorsing?
Dit is geen spelregeltechnisch, maar een juridisch besluit.
Want dit is volgens de spelregels of wel een overtreding en dus rode kaart en penalty of geen overtreding, en dus ook geen penalty;
Geen gezeur over objectiviteit, maar wel over dat je, alweer, zo nodig Ajax hier weer bij moet betrekken terwijl Ajax helemaal geen partij is in deze... Dat NEC toevallig zondag tegen Ajax moet betekent niet dat Sandler tegen Ajax geschorst zou zijn als ie wel was bestraft, dan had ie 1 wedstrijd gekregen en was ie tegen andere clubs geschorst geweest. Zelfs als ie er wel 3 had gekregen.ph4ge schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 15:16:
Natuurlijk was dit een wedstrijd van Feyenoord dus zal er wel weer gezeur over objectiviteit komen, maar if anything is het beter voor Feyenoord als Sandler wel mee doet tegen Ajax. Iedere voetballer "voelt" volgens mij dat dit hands is en dat die bal anders in het doel was gegaan.
(Bijna) niemand snapt dat ie vrijgesproken wordt, (bijna) iedereen snapt dat ie terecht rood krijgt volgens de regels, dus als er al iets vreemds aan is is dat z'n eventuele schorsing nu vertraagd wordt zodat ie WEL geschorst zou zijn tegen Ajax.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023