Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Ja, want hoeveel van die ballen komen bij een medespeler? Weinig. Verder ook geregeld veel te lang met de bal aan de voet in plaats van snel door te spelen.Exocet schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:35:
[...]
Onzichtbaar? Een van de weinigen die het spel goed verplaatst.
Inderdaad, echt belachelijk ditcheiron schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:41:
Hier moet je gewoon heel voor kunnen geven voor spelbederf
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heel veel en regelmatig gevaarlijke ballen het strafschopgebied in gespeeld.Pompi schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:41:
[...]
Ja, want hoeveel van die ballen komen bij een medespeler? Weinig. Verder ook geregeld veel te lang met de bal aan de voet in plaats van snel door te spelen.
Even opgezocht: 85% pass nauwkeurigheid
[ Voor 5% gewijzigd door Exocet op 23-02-2023 22:43 ]
Becker heb je helemaal niets aan als je veel de bal hebt denk ik. Pure counter spitsph4ge schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:42:
Goede speler geworden die Becker. Zou hem wel in NL bij een topclub willen zien. Zelfde geldt voor Doekhi.
PSV een goede match dan?Terranova schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:44:
[...]
Becker heb je helemaal niets aan als je veel de bal hebt denk ik. Pure counter spits
Lekker om zo'n speler te hebben als de wedstrijd daar om vraagt. Castelen en Schaken waren ook gewaardeerde krachten bij Feyenoord terwijl ze eigenlijk alleen konden rennen.Terranova schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:44:
[...]
Becker heb je helemaal niets aan als je veel de bal hebt denk ik. Pure counter spits
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
XXXVI
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Beetje vreemd ja, alsof bepaalde afspraken internationaal niet zijn gemaakt. Op het WK worden hele uren weggegeven voor niets, in de eredivisie duren wedstrijden soms 2x zolang en hier in de EL hooguit wisseltijd erbij.Terranova schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:48:
In Spanje doen ze niet echt aan extra tijd denk ik?
nggyu nglyd
Alle wisselmomenten + 2 goals is al 4 minuten volgens de regels. Dan is er dus niets gegeven voor blessures en tijdrekkenQuad schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:49:
[...]
Beetje vreemd ja, alsof bepaalde afspraken internationaal niet zijn gemaakt. Op het WK worden hele uren weggegeven voor niets, in de eredivisie duren wedstrijden soms 2x zolang en hier in de EL hooguit wisseltijd erbij.
Het is nou ook niet dat al veel tijd heeft gehad om daar aan te werken. Er was zelfs eerst nog niet eens een Plan A. De laatste weken zie ik die gelukkig pas weer een beetje komen.ph4ge schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:50:
Ik mis een plan B bij Ajax. Heb het idee dat Heitinga alleen maar aanvallers erbij gooit ipv een plan te bedenken om de muur te ontmantelen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Eerlijk is eerlijk, zoveel is er ook niet tijdgerekt.Terranova schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:50:
[...]
Alle wisselmomenten + 2 goals is al 4 minuten volgens de regels. Dan is er dus niets gegeven voor blessures en tijdrekken
Precies. Enkel wisseltijd dus.Terranova schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:50:
[...]
Alle wisselmomenten + 2 goals is al 4 minuten volgens de regels. Dan is er dus niets gegeven voor blessures en tijdrekken
Mja, met welke spelers dan. Het enige wat rest op de bank zijn junioren, daar breek je ook niets mee open.ph4ge schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:50:
Ik mis een plan B bij Ajax. Heb het idee dat Heitinga alleen maar aanvallers erbij gooit ipv een plan te bedenken om de muur te ontmantelen.
nggyu nglyd
Plan B is hoge ballen op Lucca, je zag Heitinga ook gebaren om ze sneller hoog voor te geven. Helaas is het weer zo'n avond dat niks goed valt.ph4ge schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:50:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Die acteur van net vergeten? Met z'n "hoofdblessure"ph4ge schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:51:
[...]
Eerlijk is eerlijk, zoveel is er ook niet tijdgerekt.
Maar inderdaad, niet al te veel. Maar niet 0x
Mwoh… al dat rond tikken door Ajax, minimaal 12 minuten er bij zou ik zeggenph4ge schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:51:
Eerlijk is eerlijk, zoveel is er ook niet tijdgerekt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Daarbij vind ik dit maar een B toernooi en dat is gelukkig over voor dit C elftal van Ajax. Hopelijk lukt het om de competitie beter af te sluiten
Klopt, veel te veel middelmaat dat ook nog eens fouten maakt.groggy schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:52:
Joh al speel je nog een uur... Ajax gaat echt niet nog 2 of drie goals maken...
[ Voor 32% gewijzigd door ephymerous op 23-02-2023 22:55 ]
XXXVI
Dan moet je wel bezetting aan de zijkanten hebben, bijv een back die opkomt.gws24 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:52:
[...]
Plan B is hoge ballen op Lucca, je zag Heitinga ook gebaren om ze sneller hoog voor te geven. Helaas is het weer zo'n avond dat niks goed valt.
Overigens uiteindelijk zitten we al op de 6 min blessuretijd.
Ach, Tadic, slechte verliezer.
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 23-02-2023 22:54 ]
De ballen die Conceicao geeft gaan alleen over de grond of kniehoogte. Maar goed, dat waren wep meer bruikbare ballen dan Rensch de hele wedstrijd heeft gegeven.gws24 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:52:
[...]
Plan B is hoge ballen op Lucca, je zag Heitinga ook gebaren om ze sneller hoog voor te geven. Helaas is het weer zo'n avond dat niks goed valt.
Die valt al giga door de mand, misschien dan toch Sanchez een nieuwe poging laten wagen?
[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 23-02-2023 22:54 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Je verliest door een var pingel een een keeper blunder. soms zit het gewoon tegen.Gynnad schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:46:
Dit gaat hem niet meer worden, zonde was eik niet nodig
1) kedhira had daar tweede geel kunnen hebben.
2) 10 minuten te weinig extra tijd zoals altijd.
3) word net iets te vaak balletjes braaf rondgespeeld ipv iets doortastends ermee te doen. Je geeft de tegenstander continue oceanen van tijd om te bedenken wat je allemaal gaat doen en er zich tegen te kunnen wapenen.
4) wat denken trainers te kunnen bereiken met een wissel in ninuut 85? doet dat dan in minuut 60
5) op het moment dat union de bal heeft gaat het gelijk in snelheid, met dreiging. er is gelijk een idee.
scheids eindelijk kaarten gevonden ?
En Alvarez komop.. Knuppel.
nggyu nglyd
Zijn er uiteindelijk 7 geworden...Han schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:52:
[...]
Mwoh… al dat rond tikken door Ajax, minimaal 12 minuten er bij zou ik zeggen
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
nggyu nglyd
Rood maakte toch niet uit. Alvarez was sowieso al geschorst door die gele kaartgws24 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:56:
Kolere, wat een idioten. Je bent professioneel en dan ga je nog even geel en rood pakken
Nou gezien de ploegen in dit toernooi vind ik het geen B toernooi.ephymerous schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:53:
Zo lekker naar bed. Ik kan hier niet mee zitten en ik ben niet verbaasd. Acht maanden sabotage poets je niet zomaar weg
Daarbij vind ik dit maar een B toernooi en dat is gelukkig over voor dit C elftal van Ajax. Hopelijk lukt het om de competitie beter af te sluiten
[...]
Klopt, veel te veel middelmaat dat ook nog eens fouten maakt.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
[ Voor 7% gewijzigd door DirtyBird op 23-02-2023 22:57 ]
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Oké oké. Hij wilt Bergwijn helpen. Positief dus.
[ Voor 24% gewijzigd door Hupske op 23-02-2023 22:59 ]
Als het hem uitkomt duwt zijn eigen teamgenoten ook naar de grondNapo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:54:
Hoe vaak trekt Tadic wel niet spelers van de tegenstander van de grond
Al met al was dit verlies niet nodig. Makkelijk gegeven penalty, domme fout van de keeper, tegengoal waarbij de keeper gehinderd wordt, Kudus die voor open goal naast schiet en niet lijkt te begrijpen wat buitenspel is. Het zat vanavond niet mee.
[ Voor 95% gewijzigd door Dj-sannieboy op 23-02-2023 23:01 ]
En als je je dan zo laat gaan na het fluitsignaal ben je niet alleen verliezer maar een slechte verliezer. Vreselijk gedrag allemaal van de spelers van Ajax. Dom dom dom.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Taylor maakt bijna nooit een verschil. Oogt snel maar is net te traag in het doorspelen.d0s schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:55:
Taylor is overduidelijk de dissonant. Het ziet er aardig uit allemaal, maar zo veel balverlies.
Plan b was met Lucca hoge ballen maar tjemig wat duurde het lang met die voorzetten en wat waren ze onzuiver
Dit gedrag is een belediging voor kinderen. ik zou het levende wezens willen noemen met de intelligentie van een zandkorrel.
Heeft ie vanavond ook gedaan, sterk aan de bal, 93% pass nauwkeurigheid, een assist en bijna doelpunt/assist.Agent47 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:58:
Bergwijn kan zich ook nooit inhouden. Die is voor 30 miljoen gekocht. Laat je voeten spreken joh
Maar kennelijk is de regel dat je hem slecht moet vinden?
Frustatie is oké maar daardoor jezelf uit het spel halen en domme dingen gaan doen wat resulteert in kaarten is gewoon dom.Dj-sannieboy schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:58:
Ik begrijp de frustratie wel.
Deze scheidsrechter staat toch bekend als kaartenstrooier?gws24 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 23:01:
[...]
Frustatie is oké maar daardoor jezelf uit het spel halen en domme dingen gaan doen wat resulteert in kaarten is gewoon dom.
93% tikkie terugExocet schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 23:01:
[...]
Heeft ie vanavond ook gedaan, sterk aan de bal, 93% pass nauwkeurigheid, een assist en bijna doelpunt/assist.
Maar kennelijk is de regel dat je hem slecht moet vinden?
Nee, Ajax heeft er 1 meerD-e-n schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 23:01:
Ajax veel meer balbezit maar minder schoten. Zag ik dat goed? Dat zegt wel wat
Bergwijn laat weer zien waarom hij in de jeugd is weggestuurd bij AjaxNapo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:56:
Bergwijn toont wat pit >_<
Als je zo gaat spelen moet je wel op je veldbezetting letten. Spelers die vanaf de zijkanten een voorzet geven, spelers die een lange bal van achter kunnen geven etc. Nu stonden ze allemaal hutje mutje in de 16 en die bal kwam laag door het midden.Harribo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:58:
Plan b was met Lucca hoge ballen maar tjemig wat duurde het lang met die voorzetten en wat waren ze onzuiver
Ik vind dat niet sterk van een coach. Het is niet voor niets dat Slot zn teams in de laatste minuten punten pakken, achter zijn Slot offensief zit wel een idee.
[ Voor 75% gewijzigd door Outerspace op 24-02-2023 14:44 ]
Slot staat alleen al wat langer voor zijn ploeg.ph4ge schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 23:06:
[...]
Als je zo gaat spelen moet je wel op je veldbezetting letten. Spelers die vanaf de zijkanten een voorzet geven, spelers die een lange bal van achter kunnen geven etc. Nu stonden ze allemaal hutje mutje in de 16 en die bal kwam laag door het midden.
Ik vind dat niet sterk van een coach. Het is niet voor niets dat Slot zn teams in de laatste minuten punten pakken, achter zijn Slot offensief zit wel een idee.
Daar hoef je toch niet lang voor de ploeg voor te staan? Ik sta 0 dagen voor de ploeg en ik zie al dat dit niet gaat werken.Hupske schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 23:07:
[...]
Slot staat alleen al wat langer voor zijn ploeg.
Iets zien is wat anders. Tijd en ruimte hebben om daar aan te werken en instrueren is wat anders.ph4ge schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 23:11:
[...]
Daar hoef je toch niet lang voor de ploeg voor te staan? Ik sta 0 dagen voor de ploeg en ik zie al dat dit niet gaat werken.
Onder Schreuder was er nog niet eens een plan A. Die zien we nu onder Heitinga langzaam aan erin komen.
Verder sta je met de huidige tactiek 3-1 achter. Creeer je ook niks meer. Je moet dan wel iets proberen.
[ Voor 10% gewijzigd door Hupske op 23-02-2023 23:15 ]
Sevilla, Juventus, Sporting Clube de Portugal, Bayer 04 Leverkusen, Union Berlin, AS Roma, Manchester United of de winnaar van het duel tussen Stade Rennais en FK Sjachtar Donetsk.
Mooie ploegen, ik heb niet echt een voorkeur. Sporting misschien leuk voor de coefficienten strijd, tegen Union of Leverkusen geef ik Feyenoord de beste kansen.
Vanavond heb je kunnen zien dat zowel Sevilla als Union te pakken zijn.ph4ge schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 23:30:
Mogelijke tegenstanders van Feyenoord:
Sevilla, Juventus, Sporting Clube de Portugal, Bayer 04 Leverkusen, Union Berlin, AS Roma, Manchester United of de winnaar van het duel tussen Stade Rennais en FK Sjachtar Donetsk.
Mooie ploegen, ik heb niet echt een voorkeur. Sporting misschien leuk voor de coefficienten strijd, tegen Union of Leverkusen geef ik Feyenoord de beste kansen.
Ajax en PSV hebben echt een kans laten liggen.
De gast die het veld op kwam bij PSV blijkt dus al een stadionverbod te hebben voor een jaar volgens ESPN.
Maar goed, beide ondergepresteerd.
[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 23-02-2023 23:52 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
joh das al jaren zo in elk stadion, zo easy te omzeilen.gws24 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 23:39:
Nou, zo'n stadionverbod werkt echt goed....
De gast die het veld op kwam bij PSV blijkt dus al een stadionverbod te hebben voor een jaar volgens ESPN.
geen meldplicht dan krijg je dit soort gezeur!
Stadion verbod is een wassen neus. Al die straffen is voor de bühne. Waarom we nogsteeds geen meldplicht ingevoerd hebben.gws24 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 23:39:
Nou, zo'n stadionverbod werkt echt goed....
Verwijderd
Dat Union te pakken is, hebben we vorig seizoen al 2x kunnen zienExocet schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 23:32:
[...]
Vanavond heb je kunnen zien dat zowel Sevilla als Union te pakken zijn.
Ajax en PSV hebben echt een kans laten liggen.
Oh ja dat was die ploeg waar fans van bepaalde andere clubs zo lacherig over deden.Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 07:29:
[...]
Dat Union te pakken is, hebben we vorig seizoen al 2x kunnen zien
Over twee wedstrijden gezien dik verdiend verloren door Ajax volgens mij.
https://www.voetbalprimeu...t-aan-sevilla-keeper.html
Al heeft Ajax destijds tegen AZ ook niet echt een zware straf gekregen? Maar hier kijkt de UEFA mee, als je op de trap staat krijg je al een boete...
[ Voor 21% gewijzigd door Gynnad op 24-02-2023 08:10 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Volgens jou ja, heb je uberhaubt gekeken? Gisteren was Ajax de betere ploeg, uiteraard heb je daar niks aan als je de kansen niet maakt.donleone83 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 07:42:
[...]
Oh ja dat was die ploeg waar fans van bepaalde andere clubs zo lacherig over deden.
Wellicht over twee wedstrijden verdiend eruit, maar dik verdiend? Dat zegt meer over jouw clubvoorkeur dan voetbalinzicht.
En ga toch niet op elke post reageren over iets wat sommige mensen in het verleden over Union / Feyenoord gezegd hebben.
Ik vond Ajax gisteren ook niet beter. Ja, ze hadden meer balbezit, maar Union had meer kansen en was dreigender. Op die kans van Kuduz na creëerde Ajax niks, zelfs de goal kwam uit een mispeer.Exocet schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:14:
[...]
Volgens jou ja, heb je uberhaubt gekeken? Gisteren was Ajax de betere ploeg, uiteraard heb je daar niks aan als je de kansen niet maakt.
Wellicht over twee wedstrijden verdiend eruit, maar dik verdiend? Dat zegt meer over jouw clubvoorkeur dan voetbalinzicht.
En ga toch niet op elke post reageren over iets wat sommige mensen in het verleden over Union / Feyenoord gezegd hebben.
Toen het even moeilijk liep en het echt moest zette Union even aan en was de marge binnen een paar minuten weer 2, dat was tekenend voor het verschil en dat Union het balbezit van Ajax verder wel prima vond.
Het slot offensief was ook erg matig. Leuk al die spitsen maar er stond niemand om een voorzet te geven. Ik zag het 10 min voor tijd wel goedkomen maar op deze manier had Ajax nog een uur kunnen spelen zonder goals.
Maar goed, ik zal ook wel weer op basis van m'n clubvoorkeur weggezet worden.
[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 24-02-2023 08:29 ]
En vorige week speel je niks klaar, moet je Rulli danken dat het 0-0 blijft en zit je een potje te breien met 0 schoten op doel. Als je dan een week later uit met 3-1 verliest lig je er gewoon dik verdiend uit. Topvoetbal gaat om momenten. Niet om balbezit. Als je keeper dan een dikke blunder maakt en je ziet hoe makkelijk Timber zich laat aftroeven door Doekhi dan kan je nog de betere ploeg zijn maar geef je op bepaalde momenten niet thuis gisteren. In combinatie met de kansloze pot vorige week vind ik het dus over twee wedstrijden gezien dik verdiend.Exocet schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:14:
[...]
Volgens jou ja, heb je uberhaubt gekeken? Gisteren was Ajax de betere ploeg, uiteraard heb je daar niks aan als je de kansen niet maakt.
Zeker niet. Union is op dit moment gewoon een heel moeilijk te bespelen ploeg die uitermate lekker draait. Een beetje nederigheid zou dan op zijn plaats zijn in plaats van het hoog van de toren blazen vooraf door spelers en coach. Ik vond Heitinga overigens realistisch na afloop.bie100 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:28:
verliezen tegen de nummer twee van Duitsland op dit moment is toch geen schande?
Gezien 't feit dat hij al een stadionverbod heeft, wiens verantwoordelijkheid is 't in zo'n wedstrijd om te voorkomen dat hij toch 't stadion in komt? Ik heb geen idee of/ hoeveel invloed PSV daar op heeft, maar als ze daar geen invloed op hebben voelt 't toch wat oneerlijk als hier een zware straf voor komt.Gynnad schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:08:
Naast dat de supporter het veld betreedt deelt hij ook een vuistslag uit naar de keeper, dit kan wel eens een vervelend staartje krijgen voor PSV door zo'n idioot...
https://www.voetbalprimeu...t-aan-sevilla-keeper.html
Al heeft Ajax destijds tegen AZ ook niet echt een zware straf gekregen? Maar hier kijkt de UEFA mee, als je op de trap staat krijg je al een boete...
Dat wil niet zeggen dat het een goede tegenstander is?donleone83 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 07:42:
[...]
Oh ja dat was die ploeg waar fans van bepaalde andere clubs zo lacherig over deden.
Uiteraard wijzen spelers nu weer naar zij hadden geen kansen en scoren, wij wel en scoren niet, de penalty (100% terecht), etc. Maar uiteindelijk is wat Ajax liet zien gewoon ruk.
Nu betaal je dus zo'n 100m aan salarissen om er in de tussenronde EL uit te vliegen. Halfjaarcijfers, zonder transfers 20m verlies... Oftewel, terug naar af en verkoop een paar veel te dure spelers die niet genoeg presteren...
Je hebt daar zeker een punt, maar je haalt nu mijns inziens twee dingen door elkaar, ja je verliest op die momenten, maar dat maakt het dan ineens verdiend? Dus jij zegt als jouw club veel beter is dan de tegenstander, 40 doelkansen heeft, maar 1-1 speelt omdat je de kansen niet maakt en de tegenstander hun enige doelkans scoort dit dan verdiend?donleone83 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:27:
[...]
En vorige week speel je niks klaar, moet je Rulli danken dat het 0-0 blijft en zit je een potje te breien met 0 schoten op doel. Als je dan een week later uit met 3-1 verliest lig je er gewoon dik verdiend uit. Topvoetbal gaat om momenten. Niet om balbezit. Als je keeper dan een dikke blunder maakt en je ziet hoe makkelijk Timber zich laat aftroeven door Doekhi dan kan je nog de betere ploeg zijn maar geef je op bepaalde momenten niet thuis gisteren. In combinatie met de kansloze pot vorige week vind ik het dus over twee wedstrijden gezien dik verdiend.
Dan zeg je in feite dat elke uitslag altijd verdiend is.
Uiteindelijk heb je er natuurlijk niks aan, je verliest, dus heb je verder niks te vertellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Exocet op 24-02-2023 08:42 ]
Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen jeph4ge schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:21:
[...]
Ik vond Ajax gisteren ook niet beter. Ja, ze hadden meer balbezit, maar Union had meer kansen en was dreigender. Op die kans van Kuduz na creëerde Ajax niks, zelfs de goal kwam uit een mispeer.
Toen het even moeilijk liep en het echt moest zette Union even aan en was de marge binnen een paar minuten weer 2, dat was tekenend voor het verschil en dat Union het balbezit van Ajax verder wel prima vond.
Het slot offensief was ook erg matig. Leuk al die spitsen maar er stond niemand om een voorzet te geven. Ik zag het 10 min voor tijd wel goedkomen maar op deze manier had Ajax nog een uur kunnen spelen zonder goals.
Maar goed, ik zal ook wel weer op basis van m'n clubvoorkeur weggezet worden.
Heb je ook gelijk in. Dan concludeer ik dat de waarheid in het midden ligt.Exocet schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:40:
[...]
Je hebt daar zeker een punt, maar je haalt nu mijns inziens twee dingen door elkaar, ja je verliest op die momenten, maar dat maakt het dan ineens verdiend? Dus jij zegt als jouw club veel beter is dan de tegenstander, 40 doelkansen heeft, maar 1-1 speelt omdat je de kansen niet maakt en de tegenstander hun enige doelkans scoort dit dan verdiend?
Dat is het ook. Je krijgt geen punten voor 'beter' spelen, of voor kansen creëeren.Exocet schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:40:
[...]
Je hebt daar zeker een punt, maar je haalt nu mijns inziens twee dingen door elkaar, ja je verliest op die momenten, maar dat maakt het dan ineens verdiend? Dus jij zegt als jouw club veel beter is dan de tegenstander, 40 doelkansen heeft, maar 1-1 speelt omdat je de kansen niet maakt en de tegenstander hun enige doelkans scoort dit dan verdiend?
Een moment om te koesteren.toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41:
[...]
Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je
Het verschil in topvoetbal is minimaal. Met een beetje mazzel waren ze gisteren wel doorgeweest. De strafschop had niet gegeven hoeven worden en Rudi ... Bovendien gingen ze er wel voor, een sliding van Berghuis rond de 90e minuut was illustratief.toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:39:
[...]
Dat wil niet zeggen dat het een goede tegenstander is?
Uiteraard wijzen spelers nu weer naar zij hadden geen kansen en scoren, wij wel en scoren niet, de penalty (100% terecht), etc. Maar uiteindelijk is wat Ajax liet zien gewoon ruk.
Nu betaal je dus ik 100m aan salarissen om er in de tussenronde EL uit te vliegen. Halfjaarcijfers, zonder transfers 20m verlies... Oftewel, terug naar af en verkoop en paar veel te dure spelers die niet genoeg presteren...
De prestatie zou ik dus geen ruk willen noemen, hooguit niet passend bij het huidige salarisniveau. Je kunt een wedstrijd ook verliezen.
Hand weg van het lichaam, dus altijd een penalty volgens de huidige regels. Hoe "oneerlijk" of wat dan ook gezien de afstand, geen beweging van hand naar de bal, etc etc. We kunnen allerlei redenen verzinnen waarom ie misschien niet gegeven had moeten worden, maar dit zijn nu eenmaal de regels waar de IFAB een strakke plasser van krijgt.DeKever schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:47:
[...]
Het verschil in topvoetbal is minimaal. Met een beetje mazzel waren ze gisteren wel doorgeweest. De strafschop had niet gegeven hoeven worden en Rudi ... Bovendien gingen ze er wel voor, een sliding van Berghuis rond de 90e minuut was illustratief.
De prestatie zou ik dus geen ruk willen noemen, hooguit niet passend bij het huidige salarisniveau. Je kunt een wedstrijd ook verliezen.
De strsfschop was conform de stomme regels.toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:56:
[...]
Hand weg van het lichaam, dus altijd een penalty volgens de huidige regels. Hoe "oneerlijk" of wat dan ook gezien de afstand, geen beweging van hand naar de bal, etc etc. We kunnen allerlei redenen verzinnen waarom ie misschien niet gegeven had moeten worden, maar dit zijn nu eenmaal de regels waar de IFAB een strakke plasser van krijgt.
Het punt is dat je met een beetje geluk en een paar fouten minder een rondje verder was geweest. Zo slecht was het nou ook weer niet.
Nja, geluk? Die fout van Rulli is geen pech ofzo. Dat is gewoon niet goed genoeg. Kudus die naast schiet als ie moet scoren idem. Je kunt zelfs stellen dat Ajax het nodige geluk had dat Kudus bij z'n goal die bal echt gigantisch verkeerd raakte en per ongeluk toch scoorde.DeKever schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:03:
[...]
De strsfschop was conform de stomme regels.
Het punt is dat je met een beetje geluk en een paar fouten minder een rondje verder was geweest. Zo slecht was het nou ook weer niet.
Als Kuduz die kans had gescoord was je denk ik doorgegaan, maarja, dat is gewoon gebrek aan kwaliteit en geen pech.DeKever schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:03:
[...]
De strsfschop was conform de stomme regels.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023