Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 233 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.195 views

Onderwerpen

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:18

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nou ik ga maar niet terug lezen want ik vermoed dat mijn humeur daar niet beter van wordt. De afdronk na gisteren is voor mij een soort berusting. Ajax is op dit moment gewoon nog niet ver genoeg om een tweeluik als deze over de streep te trekken, en dan gaan de aloude 'voetbalwetten' weer gelden met de bijbehorende frustratie als liefhebber van het spelletje.

Ajax kwam een stuk beter voor de dag dan vorige week en had een stuk meer controle. Helaas nog niet genoeg om Union echt volledig te bedwingen en met de twee gratis doelpunten en zelf opzichtig falen voorin ga je dan gewoon nat.

Wel was het voor mij als sportliefhebber en fan van de geest van het spel een zware avond. Uiteraard gebeurt het bij alle wedstrijden maar wanneer je het zo langs ziet komen in een wedstrijd word je toch wel met de neus op de feiten gedrukt. Wat is voetbal toch eigenlijk een vreselijk onsportieve schijtsport (geworden?).
Ballen zonder doelkans recht op de man richten in de hoop een strafschop te krijgen, continu naar het hoofd grijpen bij elk fysiek contact om de scheidsrechter te dwingen het spel stil te leggen, weinig intentie om daadwerkelijk te voetballen en aan het einde elkaar als kleine meisjes in de haren vliegen en ik weet nog steeds niet waarom. Kansloos gewoon, dat frustreert mij meer dan dat er weer een NL club uit lag.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:24:
[...]

Als Kuduz die kans had gescoord was je denk ik doorgegaan, maarja, dat is gewoon gebrek aan kwaliteit en geen pech.
Kudus was gisteren niet goed nee, ook twee keer dom buitenspel lopen bij een grote kans.

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 23:45:
Na het geschamper (vandaag nog gezien hier) over PSV in Europa, is het best interessant om nu te constateren dat 3-2 (3-0 verlies uit 2-0 winst thuis ) er beter uitziet dan 3-1 (0-0 gelijk thuis + 3-1 verlies uit).

Maar goed, beide ondergepresteerd.
De prestatie van een ander gebruiken om de wanprestatie van je eigen club minder erg te maken, daar sta jij toch boven? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:13:
is geen pech ofzo. Dat is gewoon niet goed genoeg.
ph4ge schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:24:
dat is gewoon gebrek aan kwaliteit en geen pech.
Doen jullie dat op je werk ook zo? Dat elk persoonlijke foutje niet gewoon pech of een foutje is maar gelijk een duidelijke blijk van niet capabel zijn? Dat je 100% perfect moet zijn in je acties anders ben je niet goed genoeg? Zullen je collega's leuk vinden.

Of interpreteer ik jullie posts te zwart/wit? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:42
Lotingen EL op open kanaal Espn om 12:00 vandaag.
Lotingen ECL dan op het zelfde kanaal om 13:00

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:32:
[...]

[...]

Doen jullie dat op je werk ook zo? Dat elk persoonlijke foutje niet gewoon pech of een foutje is maar gelijk een duidelijke blijk van niet capabel zijn? Dat je 100% perfect moet zijn in je acties anders ben je niet goed genoeg? Zullen je collega's leuk vinden.

Dat laatste... Al leg ik het mezelf wel op dat ik geen fouten mag maken :p
En ja, iedereen kan fouten maken. Maar als dat gebeurt is op dat moment je performance gewoon niet goed genoeg, simpel. Dat zegt verder niks over prestaties over langere termijn.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:40:
Dat laatste... Al leg ik het mezelf wel op dat ik geen fouten mag maken :p
En ja, iedereen kan fouten maken. Maar als dat gebeurt is op dat moment je performance gewoon niet goed genoeg, simpel. Dat zegt verder niks over prestaties over langere termijn.
Gisteren had ik het er wel over met m'n vaste voetbalmaat. Je ziet toch dat de NL clubs vaak goede spelers hebben, maar ze missen een net dat beetje extra wat de échte topclubs vaak wel hebben. Bijvoorbeeld dat elke kans op z'n mist op doel gaat. Zo'n Timber die een kans krijgt en dan zo'n beetje de cornervlag raakt zal een echte topverdediger niet snel gebeuren, dan gaat het op z'n minst richting doel. En ook zo'n Kudus die dan net onhandig buitenspel loopt en net die bal er niet in prikt, dat zijn sleutelmomenten.
Dat maakt ze geen slechte spelers, maar is vaak wel net het verschil, zeker in latere ronden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gonadan schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:29:
[...]

De prestatie van een ander gebruiken om de wanprestatie van je eigen club minder erg te maken, daar sta jij toch boven? ;)
Zeker.

Maar in sommige gevallen, werkt een trap na beter. :+

Ik zou zeggen, lees het betreffende geschamper eerst even. ;)

Ik lees - op sommigen na - best wel wat ‘wat als’-, ‘ja maar, het zat tegen’-‘argumenten’, maar dan denk ‘waarom zit het jouw club tegen terwijl een andere club het altijd aan zichzelf te danken heeft’.

[ Voor 22% gewijzigd door Ramzzz op 24-02-2023 09:55 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 23:03
Gonadan schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:43:
[...]
Zo'n Timber die een kans krijgt en dan zo'n beetje de cornervlag raakt zal een echte topverdediger niet snel gebeuren, dan gaat het op z'n minst richting doel. En ook zo'n Kudus die dan net onhandig buitenspel loopt en net die bal er niet in prikt, dat zijn sleutelmomenten.
Dat gebeurt overal joh, zelfs Ronaldo schiet wel eens een bal richting cornervlag. Het verschil is dat het je van Timber meer bijblijft omdat je betrokken bent bij je eigen club.

Regeren is vooruitschuiven

Verwijderd

We staan er weer mooi op als land.
Een idiote PSV ' supporter' op het veld.
Ajax verliest en dat mondt weer uit in opstootjes, waar altijd dezelfde spelers bij betrokken zijn. Alvarez bijvoorbeeld. Wordt zo'n speler niet eens terecht gewezen door z'n werkgever?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 16:07

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:23:
We staan er weer mooi op als land.
Een idiote PSV ' supporter' op het veld.
Ajax verliest en dat mondt weer uit in opstootjes, waar altijd dezelfde spelers bij betrokken zijn. Alvarez bijvoorbeeld. Wordt zo'n speler niet eens terecht gewezen door z'n werkgever?
Lees je dat in de buitenlandse media dat we er mooi op staan?

Die opstootjes is schering en inslag op alle velden. Wellicht tijd dat de bonden een keer gaan ingrijpen.

Over je vraag over Alvarez, ik denk niet dat er hier insiders rondlopen die een antwoord hebben ;).

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 24-02-2023 10:48 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:51
Gonadan schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:32:
[...]

[...]

Pech is als er iets gebeurt waar je geen invloed op hebt. Een vrije schotkans naast schieten doe je helemaal zelf.

Topsport wordt op dit soort momenten beslist. Mijn collega's en ik verdienen geen 3 miljoen per jaar en het succes van mijn bedrijf hangt niet af van 1 zo'n momentje, gelukkig :) (Ik ben overigens meer een soort keeper, als ik blunder dan kan dat wel veel pijn doen.)

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 24-02-2023 10:56 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Gisteravond geen voetbal gekeken en vanochtend maar eens bijgelezen.

Jammer van Ajax, zullen we het maar houden op de naweeën van Schreuder? Tijd voor Van der Sar om ook z’n biezen te pakken lijkt me.

Maar dan PSV, een speler die een vuistslag op z’n gezicht krijgt van een doorgesnoven supporter met stadionverbod. Daar is zo veel misgegaan…..ik lees hier nog wel eens wat over “Feyenoord publiek”, maar ik denk toch echt dat de netten momenteel in Eindhoven horen….

• mavaros
  • Laatst online: 09:22
Wat een horroravond voor het Nederlandse clubvoetbal.

PSV heeft het weer helemaal laten lopen zoals altijd, maar kan je ze niet echt aanrekenen, want het team is gewoon niet EL-waardig. Gewoon teveel belangrijke spelers verkocht voor de poen.

Ajax is ordinair vervallen tot een club dat hooguit mee kan komen in de ECL als ze een gunstige loting hebben. Maw: Het lijkt helemaal nergens meer op, en ze zouden zich de ogen uit hun kop moeten schamen. Jaren werk binnen een jaar compleet de vernieling inhelpen is trouwens best knap, maar zie je toch liever bij andere clubs gebeuren.

Gelukkig hebben we AZ en Feyenoord nog. Die laten zich niet gek maken en zwoegen gewoon door in Europa. En ik denk dat ze beiden nog ver kunnen komen ook. Ook als ze een rukloting krijgen.

edit: @Exocet AZ draait niet zo slecht. Het zal geen topploeg zijn, maar dat zijn de tegenstanders die ze straks kunnen loten ook niet. Ze zijn dus zeker niet kansloos, zoals Ajax gisteren wel was.

[ Voor 11% gewijzigd door mavaros op 24-02-2023 11:19 ]

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mavaros schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:01:
Wat een horroravond voor het Nederlandse clubvoetbal.

PSV heeft het weer helemaal laten lopen zoals altijd, maar kan je ze niet echt aanrekenen, want het team is gewoon niet EL-waardig. Gewoon teveel belangrijke spelers verkocht voor de poen.

Ajax is ordinair vervallen tot een club dat hooguit mee kan komen in de UCL als ze een gunstige loting hebben. Maw: Het lijkt helemaal nergens meer op, en ze zouden zich de ogen uit hun kop moeten schamen. Jaren werk binnen een jaar compleet de vernieling inhelpen is trouwens best knap, maar zie je toch liever bij andere clubs gebeuren.

Gelukkig hebben we AZ en Feyenoord nog. Die laten zich niet gek maken en zwoegen gewoon door in Europa. En ik denk dat ze beiden nog ver kunnen komen ook. Ook als ze een rukloting krijgen.
Zo, dit is echt wel de overtreffende trap van overdrijven.
En op basis van wat verwacht je dat AZ ver gaat komen? Die hadden de grootste moeite met Dnipro-1 en FC Vaduz.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

milotic schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 00:43:
[...]

joh das al jaren zo in elk stadion, zo easy te omzeilen.

geen meldplicht dan krijg je dit soort gezeur!
Het is zo simpel:

Afbeeldingslocatie: https://image.gscdn.nl/image/77dc4845b8_slack-imgs.jpg?w=600&s=4c6e9a13f036559d38c13af1e035689c

Van mensen met een heuptasje is nog nooit wat goeds gekomen :+ Die weigeren, ben je klaar :p

Denk overigens dat hij dit als poster boven zijn bed hangt. Die zal zich echt niet schamen.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 24-02-2023 11:21 ]

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:24
Timber geblesseerd. Hopelijk komt Szymanski snel weer terug.

• D-e-n
  • Laatst online: 28-11 18:13
Exocet schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:40:
[...]

Je hebt daar zeker een punt, maar je haalt nu mijns inziens twee dingen door elkaar, ja je verliest op die momenten, maar dat maakt het dan ineens verdiend? Dus jij zegt als jouw club veel beter is dan de tegenstander, 40 doelkansen heeft, maar 1-1 speelt omdat je de kansen niet maakt en de tegenstander hun enige doelkans scoort dit dan verdiend?
Als jij 40 kansen hebt en de tegenstander eentje dan mag jij met die 40 kansen wat mij betreft zeggen dat je verdiende te winnen. Klopt helemaal. Maar lag de verhouding over twee wedstrijden zo? Ik heb ze niet allebei volledig gezien maar ik had niet het idee dat Ajax nu veel meer kansen had en dan beslissen details of momenten de wedstrijd. Dubbeltje op zijn kant.

Ik heb me dus wel gestoord aan zowel Heitinga als Tadic die suggereerden dat ze veel en veel beter waren, ze hadden de balbezit statistiek nog net niet bij de hand. Dat vind ik, net als bij Frank de Boer destijds, wel een hele dikke min voor de trainer en het zegt iets over zijn kwaliteiten. Dan doen we weer tig stappen terug in de tijd. Als hij ooit bij een buitenlandse club aan de slag gaat en hij denkt op deze manier dan gaat hij net als De Boer finaal onderuit.

[ Voor 26% gewijzigd door D-e-n op 24-02-2023 11:58 ]

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-11 19:16
ph4ge schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:54:
[...]

Pech is als er iets gebeurt waar je geen invloed op hebt. Een vrije schotkans naast schieten doe je helemaal zelf.

Topsport wordt op dit soort momenten beslist. Mijn collega's en ik verdienen geen 3 miljoen per jaar en het succes van mijn bedrijf hangt niet af van 1 zo'n momentje, gelukkig :) (Ik ben overigens meer een soort keeper, als ik blunder dan kan dat wel veel pijn doen.)
Als je veel kwaliteit hebt vergroot dat de kans dat je iets goed doet, maar schiet je zeker niet altijd raak. Aan de andere kant, zelfs een blind varken vindt weleens een eikel.

In mijn opvatting speelt geluk en pech dus wel degelijk een rol.

Gisteravond had Ajax geen geluk, het zat niet mee. Ik zeg niet dat ze pech hadden.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:25

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Waarom noemen we zo'n levend gezwel/een zwakzinnig afgeknipt stuk teennnagel of een uitgevallen haar van David Icke, in de media nog een 'fan' of 'supporter' ? Dat gegeven zou nog unaniem voor gestemd worden in een referendum in noord-korea :+ :?

(gelijk nog wat originele afzeikers naast 'pislauwe heineken drinker' ipv dat K woord, alstublieft)

NL clubs zijn nog altijd veelste braaf in een van de meest onsportieve sporten ter wereld met dingen zoals tijdrekken word beloond en de 'award voor mooiste stervende zwaan'. Als supporter zie je altijd graag je eigen club winnen, soms met geluk en desnoods 'lelijk'.

Maar soms heb je zelfs in de bierklasse die ene lange bal die op dat moment opgepikt word door die speler die toch echt sneller is als rechtsback meneer B. Buik en dan scoord, dan heb je wel lol in de derde helft als je dan daarmee resultaat behaald punten.

In het groot zijn er soms volle stadions die werklust ook als een overwinning kunnen zien.

Gelukkig is de tweede CL plek nog steeds te halen :+

[ Voor 0% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 24-02-2023 12:10 . Reden: typo ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Russel88
Feyenoord loot dus Shaktar. Geen idee hoe ze er nu voor staan, maar vroeger was dat CL niveau.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11 23:42

Agent47

I always close my contracts.

Russel88 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:26:
Feyenoord loot dus Shaktar. Geen idee hoe ze er nu voor staan, maar vroeger was dat CL niveau.
Prachtige loting!

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Vos

Vos

AFCA

Als Arsenal de EL serieus neemt knikkeren die Sporting er uit, zou mooi zijn.

• D-e-n
  • Laatst online: 28-11 18:13
Vind je? Moeilijke ploeg maar weinig aansprekend. Dat is nooit zo'n lekkere combi

• Agent47

Agent47

D-e-n schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:40:
[...]

Vind je? Moeilijke ploeg maar weinig aansprekend. Dat is nooit zo'n lekkere combi
Zeker. Feyenoord mag geen uitsupporters meenemen en de gele zijde moet leeg blijven wegens gedrag van sommige supporters btw.

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:40:
[...]

Volgens Wiki nog maar één Braziliaan in de selectie, dat is ook wel eens anders geweest daar haha. Nagenoeg allemaal Oekrainers nu in de selectie.

[edit]
Ze hebben veel Brazilianen verhuurd nu, wellicht door de oorlog?

[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 24-02-2023 12:46 ]

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-11 14:36
Vos schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:44:
[...]

Volgens Wiki nog maar één Braziliaan in de selectie, dat is ook wel eens anders geweest daar haha. Nagenoeg allemaal Oekrainers nu in de selectie.

[edit]
Ze hebben veel Brazilianen verhuurd nu, wellicht door de oorlog?
Ja ik dacht dat er voor buitenlandse spelers en speciale regeling was doordat het niet overal veilig was voor ze.

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:53:
[...]

Zeker.

Maar in sommige gevallen, werkt een trap na beter. :+

Ik zou zeggen, lees het betreffende geschamper eerst even. ;)

Ik lees - op sommigen na - best wel wat ‘wat als’-, ‘ja maar, het zat tegen’-‘argumenten’, maar dan denk ‘waarom zit het jouw club tegen terwijl een andere club het altijd aan zichzelf te danken heeft’.
Ik lees dat bewust niet terug, want daar wordt mijn humeur nooit beter van. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

T-MOB schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:06:
[...]

Dat gebeurt overal joh, zelfs Ronaldo schiet wel eens een bal richting cornervlag. Het verschil is dat het je van Timber meer bijblijft omdat je betrokken bent bij je eigen club.
Het gebeurt inderdaad overal, maar ik kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat bijvoorbeeld een Ajax vaak relatief veel kansen nodig heeft om tot doelpunten te komen. Veel tegenstanders zijn een stuk scherper/effectiever. Maar misschien is dat ook omdat wat voor het doel komt veel diverser is, wanneer het puur je aanvallers zijn en dat zijn echte killers dan is het misschien ook wel anders.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:50:
Als jij 40 kansen hebt en de tegenstander eentje dan mag jij met die 40 kansen wat mij betreft zeggen dat je verdiende te winnen. Klopt helemaal. Maar lag de verhouding over twee wedstrijden zo? Ik heb ze niet allebei volledig gezien maar ik had niet het idee dat Ajax nu veel meer kansen had en dan beslissen details of momenten de wedstrijd. Dubbeltje op zijn kant.

Ik heb me dus wel gestoord aan zowel Heitinga als Tadic die suggereerden dat ze veel en veel beter waren, ze hadden de balbezit statistiek nog net niet bij de hand. Dat vind ik, net als bij Frank de Boer destijds, wel een hele dikke min voor de trainer en het zegt iets over zijn kwaliteiten. Dan doen we weer tig stappen terug in de tijd. Als hij ooit bij een buitenlandse club aan de slag gaat en hij denkt op deze manier dan gaat hij net als De Boer finaal onderuit.
Het is ook een stukje gevoel. Union had dit keer vrij weinig kansen vergeleken met vorige week, twee van de drie doelpunten waren niet eens een kans maar vielen wel. Maar dat maakt niet dat Ajax 'veel en veel' beter was, maar dat hebben ze ook niet letterlijk zo gezegd.

Kijk je naar de wedstrijd van gisteren dan was die in principe goed onder controle tot het tegendoelpunt. Daarna probeerden ze nog op dezelfde voet verder te gaan want dat was in orde, maar na de 2-0 merk je dat het toch in de koppies gaat zitten en wordt het slordiger en gehaast. Dat is zonde want deze had je gewoon kunnen en misschien wel moeten winnen als je puur kijkt naar voetballende kwaliteiten.
Als je daar echter vorige week tegenover zet dan had Union daar misschien wel meer verdiend, dus onder de streep zie ik inderdaad geen duidelijk voordeel voor Ajax.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02:40
AZ loot Lazio Roma. Dat is de meest zware zo ongeveer helaas :(

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:54:

De vraag is of je dat zo zwart/wit kunt stellen. Had Rulli 100% invloed op of hij die bal wel of niet pakte? Of kwam het door slecht zicht en het vreemd stuiteren van de bal? Of is het misschien toch een combinatie van beide factoren?
Was de vrije schotkans volledig in de hand? Of was er contact met een verdediger geweest of komt de bal net anders omhoog dat hij verwacht?
Als je stelt dat pech alleen bestaat bij nul invloed, dan bestaat pech toch überhaupt niet? Want invloed heb je altijd ten dele. En soms zit daar dan een beetje pech bij.

Neemt niet weg dat die bal er gewoon in had gemoeten, hij wilde gewoon te dicht langs de paal mikken en mikte verkeerd. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zat er maar op te wachten. Waar is de holle frase die altijd volgt uit de mond van elke club naar een gebeurtenis. Het dreigement wat altijd volgt maar *nooit* gebeurt. Het duurde even, maar ze zijn wakker:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7UsV3k5tNsazCH_OavFgF_VE5B4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VBt0wXuqrrtWZAxdz4beIPnK.png?f=user_large

• T-MOB
  • Laatst online: 28-11 23:03
Gonadan schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:01:
[...]
Het gebeurt inderdaad overal, maar ik kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat bijvoorbeeld een Ajax vaak relatief veel kansen nodig heeft om tot doelpunten te komen. Veel tegenstanders zijn een stuk scherper/effectiever.
Tja, ik vind precies dat van Twente. En dan komt Ajax op bezoek en die prikken hem er wel in. Als je er statistieken bij pakt dan scoort Ajax dit seizoen 2.86 doelpunten per wedsrtijd uit 2.7 expected goals. Ze doen het dus beter dan op basis van de kansen te verwachten. In de rest van de top 5 zien we Feyenoord en Twente met minder doelpunten dan verwacht. AZ en PSV scoren net als Ajax vaker dan expected.

Regeren is vooruitschuiven

• Russel88
PWM schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:53:
Ik zat er maar op te wachten. Waar is de holle frase die altijd volgt uit de mond van elke club naar een gebeurtenis. Het dreigement wat altijd volgt maar *nooit* gebeurt. Het duurde even, maar ze zijn wakker:

[Afbeelding]
Hier kun je je moeilijk verstoppen achter de meute idd.
Hopelijk wordt hij financieel kapot gemaakt.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:36
Jeroenvde89 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:26:
AZ loot Lazio Roma. Dat is de meest zware zo ongeveer helaas :(
Ja maar qua naam aansprekender dan wat Feyenoord heeft.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
PWM schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:53:

[Afbeelding]
En die gast bleek ook nog eens al een stadionverbod te hebben, dan mag je toch eigenlijk alle stewards bij de toegangshekken van die vakken ook meteen op non-actief zetten en onderzoek doen. Want is dus duidelijk dat daar ook iets compleet verkeerd is gegaan. Naast de stewards rond het veld die hem niet gestopt hadden voordat hij het veld op kwam.

• toolkist
  • Niet online
Sjah schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:16:
[...]

Ja maar qua naam aansprekender dan wat Feyenoord heeft.
Maar een makkelijkere tegenstander. Ik acht Shakthar toch echt wel een trappetje hoger dan Lazio.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:17
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:58:
[...]

Maar een makkelijkere tegenstander. Ik acht Shakthar toch echt wel een trappetje hoger dan Lazio.
Het zijn beiden volgens mij lastige tegenstanders, maar dat mag/ moet ook in deze fase.

• Vos

Vos

AFCA

Pompi schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:32:
[...]

En die gast bleek ook nog eens al een stadionverbod te hebben, dan mag je toch eigenlijk alle stewards bij de toegangshekken van die vakken ook meteen op non-actief zetten en onderzoek doen. Want is dus duidelijk dat daar ook iets compleet verkeerd is gegaan. Naast de stewards rond het veld die hem niet gestopt hadden voordat hij het veld op kwam.
Ik weet niet hoeveel mensen een stadionverbod hebben, maar moeten alle stewards die bij de entree's werken dan al die mensen herkennen? Lijkt me onbegonnen werk. Ook jezelf wat minder herkenbaar maken is zo gedaan.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Vos schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 16:28:
[...]

Ik weet niet hoeveel mensen een stadionverbod hebben, maar moeten alle stewards die bij de entree's werken dan al die mensen herkennen? Lijkt me onbegonnen werk. Ook jezelf wat minder herkenbaar maken is zo gedaan.
Eigenlijk zeg jij hier (denk onbedoeld) dat je net zo goed geen stadionverbod kan uitdelen want we herkennen de mensen toch niet. Maar PSV heeft vast een lijst met namen en wie weet foto's van mensen met stadionverboden, dan vind ik het niet gek als de stewards die zouden moeten kennen en zeker degene die bij de toegangen staan. Volgens de NOS is deze 20-jarige al 2 keer (2021 en 2022) veroordeeld voor "voetbalgerelateerde" misdragingen, dus moet een bekende bij beveiliging zijn, daarnaast wil die vast bij zijn vrienden staan/zitten dus die koopt echt geen kaartje voor andere kant van het stadion.
Hoe dan ook, was ik voor deze gebeurtenis al voor meldplicht zoals het ook in Engeland geregeld is. Want paar jaar geleden was al bij een tv programma aangetoond dat mensen met stadionverbod nog binnen konden komen, dus is niks nieuws. Zeker ook sinds gister duidelijk was geworden dat Cambuur geen uitsupporters meer mag ontvangen omdat een paar idioten het voor andere verpesten. Treed eens harder op naar die specifieke mensen en schuif de straf niet door naar mensen die er niks mee te maken hebben.

• mavaros
Pompi schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 16:51:
[...]

Eigenlijk zeg jij hier (denk onbedoeld) dat je net zo goed geen stadionverbod kan uitdelen want we herkennen de mensen toch niet. Maar PSV heeft vast een lijst met namen en wie weet foto's van mensen met stadionverboden, dan vind ik het niet gek als de stewards die zouden moeten kennen en zeker degene die bij de toegangen staan. Volgens de NOS is deze 20-jarige al 2 keer (2021 en 2022) veroordeeld voor "voetbalgerelateerde" misdragingen, dus moet een bekende bij beveiliging zijn, daarnaast wil die vast bij zijn vrienden staan/zitten dus die koopt echt geen kaartje voor andere kant van het stadion.
Hoe dan ook, was ik voor deze gebeurtenis al voor meldplicht zoals het ook in Engeland geregeld is. Want paar jaar geleden was al bij een tv programma aangetoond dat mensen met stadionverbod nog binnen konden komen, dus is niks nieuws. Zeker ook sinds gister duidelijk was geworden dat Cambuur geen uitsupporters meer mag ontvangen omdat een paar idioten het voor andere verpesten. Treed eens harder op naar die specifieke mensen en schuif de straf niet door naar mensen die er niks mee te maken hebben.
Die meldplicht bestaat al een tijdje, maar niemand durft dat te gebruiken lijkt het wel. Dat is dus die wet, die bij het gewone volk bekend staat als de voetbalwet.

Verder hoef je van de suppoosten niet al te veel te verwachten. Dat zijn over het algemeen oude dikke mannetjes en vrouwtjes, die gratis naar de wedstrijd kunnen en dus voornamelijk supporter/liefhebbers zijn. Daar kan je niet echt aan vragen om hun leven te wagen om een doorgesnoven hooligan tot de orde te roepen. Daar heb je politie voor, maar de meesten staan bij ons rond het stadion uit hun neus te vreten.

Ook weet ik vrij zeker dat de tronies bekend zijn bij de club, en je dus ergens die mafklappers met een stadionverbod kan onderscheppen voor ze op hun plek zitten/staan. Er hangen ontzettend veel camera's.

Bij onze Jumbo in de buurt, kom je als je een winkelverbod hebt echt niet binnen. En de Jumbo hier is van 700u tot 2200u open en vrijwel altijd druk, wegens de ligging. Die pikken ook de verbannenen eruit en handelen daarnaar.

• Harribo
jbdeiman schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 15:59:
[...]

Het zijn beiden volgens mij lastige tegenstanders, maar dat mag/ moet ook in deze fase.
Zo denk ik er ook over. Beide erg goede tegenstanders.
Doorkomen is nu een top prestatie

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-11 20:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Od_RtsNiKC1yGTNwkU8lMU-rs4U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/doIGcDP0UDxUd8LtNRi6arbq.jpg?f=fotoalbum_large

Kwam dit plaatje tegen, had met name PSV niet zo hoog verwacht, zelfs hoger dan Sevilla. (Alhoewel Sevilla wel een hoger puntenaantal per wedstrijd heeft.) Weet alleen niet tot hoever deze data teruggaat, of dit alleen "Europa League" is of ook nog uit de UEFA Cup tijd.

Edit: Ook apart dat Feyenoord er niet in staat, die hebben toch ook redelijk vaak EL gespeeld de laatste jaren dacht ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Maarten_E op 25-02-2023 07:11 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Verwijderd

Maarten_E schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 07:09:
Weet alleen niet tot hoever deze data teruggaat, of dit alleen "Europa League" is of ook nog uit de UEFA Cup tijd.
UEFA Cup / Europa League sinds 1971/72 inclusief voorronde wedstrijden.

Feyenoord staat op 151 wedstrijden 227 punten.

• Snowdog
  • Laatst online: 08:20
Maarten_E schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 07:09:
[Afbeelding]

Kwam dit plaatje tegen, had met name PSV niet zo hoog verwacht, zelfs hoger dan Sevilla. (Alhoewel Sevilla wel een hoger puntenaantal per wedstrijd heeft.) Weet alleen niet tot hoever deze data teruggaat, of dit alleen "Europa League" is of ook nog uit de UEFA Cup tijd.

Edit: Ook apart dat Feyenoord er niet in staat, die hebben toch ook redelijk vaak EL gespeeld de laatste jaren dacht ik.
Leuk plaatje voor nu. Over 10 jaar zullen het vooral clubs uit de landen die meer geld hebben zijn die bovenaan staan uiteraard.

Lijkt er ook op dat Ajax er meer met de pet naar gooit dan PSV, snip

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 26-02-2023 11:57 . Reden: Lok het nou niet uit ]

• Maarten_E
Snowdog schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 07:51:
[...]

Leuk plaatje voor nu. Over 10 jaar zullen het vooral clubs uit de landen die meer geld hebben zijn die bovenaan staan uiteraard.

Lijkt er ook op dat Ajax er meer met de pet naar gooit dan PSV, maar goed, dat past natuurlijk niet in de populaire verhaaltjes hier.
1,726 punt per wedstrijd voor PSV tegen 1,715 voor Ajax. Verwaarloosbaar, ze gooien er alletwee even veel met de pet naar.
Om het compleet te maken: Feyenoord 1,503 punt, AZ 1,652 punt.

[ Voor 7% gewijzigd door Maarten_E op 25-02-2023 07:56 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• ephymerous
  • Laatst online: 09:37
Snowdog schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 07:51:
[...]

Lijkt er ook op dat Ajax er meer met de pet naar gooit dan PSV, maar goed, dat past natuurlijk niet in de populaire verhaaltjes hier.
Vertel eens, wat bedoel je met de pet er naar gooien en populaire verhaaltjes hier? :)

XXXVI

• Snowdog
ephymerous schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 07:57:
[...]

Vertel eens, wat bedoel je met de pet er naar gooien en populaire verhaaltjes hier? :)
Ik zou zeggen, ga een jaar of twee terug in de geschiedenis van dit topic en kijk naar de reacties, genoeg over te vinden. Nu Ajax het zelf ook niet meer geweldig doet niks meer van te zien natuurlijk.

• Maarten_E
Ben het daar niet helemaal mee eens Snowdog, heb toch regelmatig gedacht dat PSV nou niet echt 100% tot het gaatje ging en het soms wel best leek te vinden om te sparen voor de competitie. Kijk ook even naar de laatste voorronde CL tegen Rangers, en kijk dan even hoe Ajax daar mee omging in de poule.

En ik kan mij toch stiekem wel voorstellen dat een poulefase EL toch wat minder intrinsieke motivatie oplevert dan poulefase CL voor een speler, waar Ajax toch vaker in heeft geacteerd de laatste jaren dan PSV.

• Snowdog
Maarten_E schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 08:04:
Ben het daar niet helemaal mee eens Snowdog, heb toch regelmatig gedacht dat PSV nou niet echt 100% tot het gaatje ging en het soms wel best leek te vinden om te sparen voor de competitie. Kijk ook even naar de laatste voorronde CL tegen Rangers, en kijk dan even hoe Ajax daar mee omging in de poule.

En ik kan mij toch stiekem wel voorstellen dat een poulefase EL toch wat minder intrinsieke motivatie oplevert dan poulefase CL voor een speler, waar Ajax toch vaker in heeft geacteerd de laatste jaren dan PSV.
Dan zijn wij het daarover echt oneens. Sowieso was dat niet het hoofdpunt, het hoofdpunt was dat PSV zich zou sparen voor de competitie, wat onzin is/was. Dat PSV niet wint tegen een Rangers en soms verliest van zwakkere tegenstanders, dat is zeker een gebrek aan focus en inzet, maar dat is niet het punt waar het hier om draait.

Dat PSV soms totaal "zonder tanden" speelt dat moge duidelijk zijn, er is echter nooit opzet in het spel geweest of een intentie om het elftal te sparen voor "belangrijkere wedstrijden" of wat dan ook. Daar gaat het vooral om.

• Harribo
Attentie! Laat Ajax, Psv en Feyenoord hier los! Vanmiddag staat er een cruciale wedstrijd op het program waar het écht om draait.
Dan speelt de mooiste club van het land, fc Groningen : ;)

Fc Groningen }:O - Excelsior 16:30

Mag Jetro Willems laten zien of hij nog een bal kan raken...

[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 25-02-2023 10:56 ]

• Snowdog
Harribo schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 10:52:
Attentie! Laat Ajax, Psv en Feyenoord hier los! Vanmiddag staat er een cruciale wedstrijd op het program waar het écht om draait.
Dan speelt de mooiste club van het land, fc Groningen : ;)

Fc Groningen }:O - Excelsior 16:30

Zal vast wel goedkomen met Willems, snap niet dat PSV niet een lijntje heeft uigelegd naar die dude. Zou de ideale partner van de Jong zijn. Zijn voorzetten waren altijd top en kan me niet voorstellen dat hij er niets meer van kan. De verdedigers van PSV kunnen er sowieso niks van, dus met zo'n dude ga je er nooit op achteruit, mjah... Vraag is wel, gaat hij ook starten I guess?

• Vos

Vos

AFCA

Snowdog schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 08:01:
[...]

Ik zou zeggen, ga een jaar of twee terug in de geschiedenis van dit topic en kijk naar de reacties, genoeg over te vinden. Nu Ajax het zelf ook niet meer geweldig doet niks meer van te zien natuurlijk.
Nee er is nu veel kritiek op Ajax. Wat past bij de prestaties.

Ow wacht je doelt op kritiek op PSV bijvoorbeeld? Dat zwakt natuurlijk af als je er zelf ook met de pet naar gooit, vrij logisch toch? De kritiek op PSV kwam overigens van allerlei kampen, dat terzijde. En nu komt de meeste kritiek van PSV'ers zelf :p

[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 25-02-2023 11:56 ]

• Snowdog
Vos schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:53:
[...]

Nee er is nu veel kritiek op Ajax. Wat past bij de prestaties.

Ow wacht je doelt op kritiek op PSV bijvoorbeeld? Dat zwakt natuurlijk af als je er zelf ook met de pet naar gooit, vrij logisch toch? De kritiek op PSV kwam overigens van allerlei kampen, dat terzijde. En nu komt de meeste kritiek van PSV'ers zelf :p
Die kritiek is prima, maar het gaat erom dat PSV er nooit met de pet naar gegooid heeft. Het was gewoon pure onkunde en niet het sparen voor de competitie of wat dan ook. Dat is een beetje het ding.

• Vos

Vos

AFCA

Snowdog schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 12:14:
[...]

Die kritiek is prima, maar het gaat erom dat PSV er nooit met de pet naar gegooid heeft. Het was gewoon pure onkunde en niet het sparen voor de competitie of wat dan ook. Dat is een beetje het ding.
True, daar geloof ik ook niet perse in. Iedere club of speler wil Europees spelen lijkt me. Maar ik denk wel dat CL (onbewust?) meer kan motiveren dan een E(C)L bij bepaalde spelers.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-11 13:17
Sparta helaas weer verloren gisteren, uiteraard tegen belager Utrecht.

Rode kaart was terecht en totaal onnodig. Auassar had beter moeten weten.

Ook teleurstellend dat er gedoe was in het stadion. Ben vaak bij Sparta geweest en in de regel gebeurt daar nooit wat. Hoop dat ze het hard aanpakken en dat dit niet vaker gaat gebeuren. Als Spartaan zeg ik altijd dat we een nette club zijn 😇

• toolkist
  • Niet online
Alleen met dit soort smilies reageren voegt niks toe

[ Voor 80% gewijzigd door Outerspace op 26-02-2023 11:58 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Vlassie1980 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 15:15:
Sparta helaas weer verloren gisteren, uiteraard tegen belager Utrecht.

Rode kaart was terecht en totaal onnodig. Auassar had beter moeten weten.

Ook teleurstellend dat er gedoe was in het stadion. Ben vaak bij Sparta geweest en in de regel gebeurt daar nooit wat. Hoop dat ze het hard aanpakken en dat dit niet vaker gaat gebeuren. Als Spartaan zeg ik altijd dat we een nette club zijn 😇
Niet alleen het spel was kwalitatief uitermate teleurstellend. :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• mavaros
Ik hoor net een of andere Hagenees zeggen dat FC Groningen eens met gif in hun aderen moet gaan spelen. Dat roepen ze al heel het seizoen, maar iedereen weet wel beter. Het gaat met FC Groningen dit seizoen niet meer goed komen, want enig teken van herstel is zelfs met een loep niet te vinden.

Overigens is het ronduit schandalig dat deze wedstrijd wel op ESPN1 is, maar de meest belangrijke wedstrijd tussen RKC en Heerenveen wordt weer verstopt achter de extra betaalde variant.

Stelletje kapitalisten zonder voetbalhart bij ESPN.

Verwijderd

mavaros schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 16:32:

Overigens is het ronduit schandalig dat deze wedstrijd wel op ESPN1 is, maar de meest belangrijke wedstrijd tussen RKC en Heerenveen wordt weer verstopt achter de extra betaalde variant.

wat een onzin. een zender die juist om voetbal draait heeft geen voetbalhart? zoiets doms heb ik nog nooit gelezen

• Harribo
mavaros schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 16:32:
Ik hoor net een of andere Hagenees zeggen dat FC Groningen eens met gif in hun aderen moet gaan spelen. Dat roepen ze al heel het seizoen, maar iedereen weet wel beter. Het gaat met FC Groningen dit seizoen niet meer goed komen, want enig teken van herstel is zelfs met een loep niet te vinden.
Een Hagenees.... Ja joh die heeft er verstand van.. Laat hij nu maar juichen voor Ado dat ze weer naar de eredivisie gaan

Maar inzet genoeg bij Fc Groningen... Het is vooral het zelfvertrouwen en het gebrek bij sommige spelers aan kunde.
Ook het verdedigen... Met 4 man op iemand af maar niet door hebben dat er een tegenstander weg loopt, dat soort dingen.
Er is wel wat herstel maar het is misschien te laat en te weinig. Tijd zal het leren. Vandaag moet dan zeker 3 punten opleveren

Tot nu toe 1-0 voor fc Groningen wat de eerste helft Excelsior overklaste.
Maar ja... Ze hadden de tweede ook moeten maken, nu hebben ze Excelsior in leven gehouden en nog hoop misschien gegeven.
Moet het nu nog zien de tweede helft

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 25-02-2023 17:25 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
mavaros schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 16:32:.

Huh waarom is dat de meest belangrijke wedstrijd?

AZ - Cambuur is sowieso een stuk interessanter..

[ Voor 5% gewijzigd door Gynnad op 25-02-2023 17:41 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 16:43:
[...]

wat een onzin. een zender die juist om voetbal draait heeft geen voetbalhart? zoiets doms heb ik nog nooit gelezen
En toch is het wel waar, dat geld heel ruim voorop gaat daar.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nou 3-0 al bij FC Groningen- Excelsior dat moet toch een fijne opsteker zijn. Vooral als je de komende 2 wedstrijden haast geen punten kan halen.

Tweakers Discord

• mavaros
Gynnad schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 17:40:
[...]

Kijk eens naar de stand in de competitie, en kijk ook goed naar de barbaren die vrij dicht achter de middenmoot hangen. De middenmoot is tot nu toe: Heerenveen, RKC en NEC. Alles onder NEC is degradatiekandidaat en Vanaf Utrecht denken ze nog stiekem aan Europees voetbal.

Maar na dit weekend kunnen de kaarten er ineens heel anders bijliggen. Dan zou Heerenveen zich zomaar ineens in de gevarenzone kunnen bevinden en RKC perst er nog een soort magische kracht uit, om aan de top te blijven kleven. Andersom kan overigens ook.

We gaan het straks wel horen en lezen.

Kijken zit er niet in, maar 20 Euro voor die extra kanalen is me te gortig. Ik betaal ziggo ruim 80 Euro p/m voor alles. Dat is eigenlijk al schandalig veel. Ik wil niet een ESPN voor iedereen, maar heb liever 4 opties per speelronde, waar ik uit alle wedstrijden kan kiezen welke ik wil zien. Bij ons zit gewoon niemand op FC-Groningen-Exelcior te wachten.

Verwijderd

mavaros schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:03:
[...]

Kijk eens naar de stand in de competitie, en kijk ook goed naar de barbaren die vrij dicht achter de middenmoot hangen. De middenmoot is tot nu toe: Heerenveen, RKC en NEC. Alles onder NEC is degradatiekandidaat en Vanaf Utrecht denken ze nog stiekem aan Europees voetbal.

Maar na dit weekend kunnen de kaarten er ineens heel anders bijliggen. Dan zou Heerenveen zich zomaar ineens in de gevarenzone kunnen bevinden en RKC perst er nog een soort magische kracht uit, om aan de top te blijven kleven. Andersom kan overigens ook.

We gaan het straks wel horen en lezen.

Kijken zit er niet in, maar 20 Euro voor die extra kanalen is me te gortig. Ik betaal ziggo ruim 80 Euro p/m voor alles. Dat is eigenlijk al schandalig veel. Ik wil niet een ESPN voor iedereen, maar heb liever 4 opties per speelronde, waar ik uit alle wedstrijden kan kiezen welke ik wil zien. Bij ons zit gewoon niemand op FC-Groningen-Exelcior te wachten.
Als je die opties wil, moet je gewoon een abonnement afsluiten en verder niet zeuren. Kan je elke speelronde precies kiezen wat je wel of niet wilt zien.

Overigens zijn er zat andere providers die ESPN compleet goedkoper of zelfs gratis aanbieden

• Harribo
Een vriendin van mij gaf de tip om mijn oude Fc Groningen sokken uit de kast te halen en tijdens de wedstrijd aan te doen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wvpWauFkzn4a-ohlyo6ITsiPHDw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BhpTpYjfPEFm82ChKyuoFe7t.jpg?f=fotoalbum_large

• mavaros
Harribo schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:19:
Een vriendin van mij gaf de tip om mijn oude Fc Groningen sokken uit de kast te halen en tijdens de wedstrijd aan te doen...

[Afbeelding]
Dit zijn dure punten denk ik.

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 17:40:
[...]

Zeker weten? 0-0 vs 1-4? 8)
Moet nog maar eens zien of er bij AZ 5 gaan vallen (en sowieso is dat een (sub)topper vs degradatie kandidaat nr 1 dus om dat nou interessant te vinden?

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:19:

[Afbeelding]
En ze zei niet om ze eerst nog ff een keer te wassen? :+

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:00
Harribo schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 10:52:

Hij kan wel wheelie zetten op opoefiets. 8)

Heet potje trouwens Sparta - Utrecht. Wel varmakelijk om naar te kijken als neutrale toeschouwer. Gebeurde van alles: harde tackles, rooie kaarten, dingen op het veld, staking, ballen op paal en lat. Klinkt misschien raar, maar dit soort dingen hoop je altijd te zien bij grote topwedstrijd zoals Feyenoord - Ajax, maar die stellen vaak enorm teleur. Tot op zekere hoogte dan! Dingen op het veld gooien is nooit goed, maar beetje vlam in de pan mag wel.

• Gonadan

Gonadan

Snowdog schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 12:14:
Mja, maar als je het pure onkunde noemde had je net zo goed een rel in het topic en dat mensen daar later op terug grijpen. Kritiek valt zelden goed, zeker omdat het bij onderwerpen als deze niet opbouwende is. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Agent47

Agent47

Wat een graf veld daar bij Fortuna zeg

• Gonadan

Gonadan

Agent47 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:01:
Wat een graf veld daar bij Fortuna zeg
We willen toch zo graag echt gras? Dan krijg je dat. ;)

en dan hebben ze nog een hydride veld ook

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Het zal in ieder geval rustig zijn langs de lijn. De coach van Fortuna zit op de tribune.

Tweakers Discord

• Agent47

Agent47

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTOauMo0-aUKpBhdKaez-Clpyog=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:00
Schitterend binnengekopt!

• Agent47

Agent47

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTOauMo0-aUKpBhdKaez-Clpyog=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large

Nog 1 :)

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Goede actie Idrissi en prachtige goal natuurlijk.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:48
Ik vreesde van tevoren wel. Eindelijk een op papier makkelijke tegenstander na toch een lastig programma. Zal je net zien dat je daar dan punten verliest. Maar tot nu toe gaat het prima

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Gaat een makkelijke middag worden voor Feyenoord. Fortuna voetbald soms niet onaardig maar yilmaz stond buitenspel en de kans erna was zeer lastig. Simpelweg gevalletje het betere team. Hopen dat Ajax ook zo makkelijk gaat eerste halve uur.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Agent47

Agent47

Nu is het klaar denk ik

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-11 10:42

Grudgie

PSN: Grudgie7

Lekker hoor! :)

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Sinterklaas is pas in december Fortuna :+

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:46:
Ik vreesde van tevoren wel. Eindelijk een op papier makkelijke tegenstander na toch een lastig programma. Zal je net zien dat je daar dan punten verliest. Maar tot nu toe gaat het prima
Iets meer vertrouwen hebben mag dus wel ;)

• Grudgie

Grudgie

Zie net die kanonskogel van Wieffer. Wat een goal zeg. :D

• LZ86
toolkist schreef op zondag 26 februari 2023 @ 13:03:
[...]

Iets meer vertrouwen hebben mag dus wel ;)
Tja decennia Feyenoordfan zijn maakt je wel voorzichtig :P

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Prima eerste helft van Feyenoord, misschien dat het centrale duo iets scherper mag zijn dan was er helemaal geen kans geweest voor Fortuna.

Met 3-0 de rust ingaan is ideaal.

Tweakers Discord

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 13:04:
[...]

Tja decennia Feyenoordfan zijn maakt je wel voorzichtig :P
Maar je hebt voorzichtig zijn en voorzichtig++ zijn ;)

• LZ86
Ja, deze is wel binnen inderdaad.

Eens ontspannen kijken of Vitesse Ajax wil oprollen voor ons :+

[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 26-02-2023 13:14 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
Ajax in de vertrouwde basis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dRR-gpXvgGLOOjIRzA522nG1miw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gh1iQfTtfnSrrm2Ikej83Wi4.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• mavaros
Feyenoord heeft er zin in vandaag, gezien de stand bij de rust.

Maar de voetbalkijkers die gisteren naar RKC hebben gekeken, weten dat schijn soms kan bedriegen. Het zou dus ook zomaar 4-3 voor Fortuna kunnen worden, maar persoonlijk denk ik niet dat Fortuna dit trucje kan uithalen bij Feyenoord.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:58

Quad

Doof

mavaros schreef op zondag 26 februari 2023 @ 13:23:
Feyenoord heeft er zin in vandaag, gezien de stand bij de rust.

Maar de voetbalkijkers die gisteren naar RKC hebben gekeken, weten dat schijn soms kan bedriegen. Het zou dus ook zomaar 4-3 voor Fortuna kunnen worden, maar persoonlijk denk ik niet dat Fortuna dit trucje kan uithalen bij Feyenoord.
1-3 is een begin.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Agent47

Agent47

Kut keeper die wellenreuther

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:34
Zo kut weer he. Zat net lekker ontspannen. Was van korte duur.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Soms kan een gezonde dosis oppurtunisme veel brengen ;) vaak is het zaak om rustig te blijven en rustig blijven voetballen. Verwacht nog steeds nog drie punten voor feyenoord. Hopen dat Ajax het straks ook zo makkelijk kan hebben.

• LZ86
toolkist schreef op zondag 26 februari 2023 @ 13:09:
[...]

Maar je hebt voorzichtig zijn en voorzichtig++ zijn ;)
En daarom zijn we altijd voorzichtig ;)

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Feyenoord is even de focus kwijt lijkt het, hopelijk zijn we snel weer bij de les.

• Grudgie

Grudgie

Zie het al helemaal voor me dat Feyenoord dit weggeeft en gelijk wordt op het laatst.
Pagina: 1 ... 233 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023