"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
BAM!
Kuduuuuuus!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Vooruit, ik geef je gelijk
Maar het wordt eerder 3-1 dan 2-2
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:35
Ja die mist vertrouwen dat komt hopelijk ooit eens goed. Passes die niet goed worden gegeven, afwachtend tjah.Harribo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:02:
[...]
En dat lukt inderdaad niet . Dus zorg je voor een extra optie
Bergwijn trouwens tergend slecht.
Terwijl die gezien zijn kwaliteiten een tegenstander voorbij moet kunnen
Weghorst doet mee, dat straalt toch op zo'n team
Zou het een bandje zijn? 0.0 reactie op de goal.Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:06:
Helaas heeft die tegengoal dat eentonige geluid op de tribune niet stil gekregen.
Nu wel een reactie trouwens.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Dammit.Han schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:06:
[...]
Vooruit, ik geef je gelijk
Maar het wordt eerder 3-1 dan 2-2
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Weghorst is gewisseld in de rust.Harribo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:07:
Ook BAM bij Manchester: 1-1
Weghorst doet mee, dat straalt toch op zo'n team
nggyu nglyd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gebeurde letterlijk niks?groggy schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:07:
Dat was een overtreding op rulli
Twee domme fouten. Tja dan vraag je om uitschakeling op dit niveau
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Voor Antony.Harribo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:08:
[...]
Ok dat zei mijn voetbal app niet maar geloof je
Wel fijn dat je me geloofd.
Ik moet multitasken vandaag.
nggyu nglyd
Sjalalala national!Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:10:
Het is dat eentonige gehum op de tribune waar de tegenstander van irritatie fouten door gaat maken denk ik.
Het is toch wat, dat we zo achter de scores aan moeten lopen met ijdele hoop bij de wedstrijden van Ajax en Psv.Hupske schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:09:
Jammer. Snel 3-2 maken en het kan nog ghehe.
Dat is niet goed
We moeten voor staan
Dit wordt geen verlenging, dus dat scheeltAgent47 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:10:
Verlengen en strafschoppen. Dat gaat in je benen zitten
Stel dat... Ajax er een gelijkspel van weet te maken, dan wel natuurlijk.Exocet schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:11:
[...]
Dit wordt geen verlenging, dus dat scheelt
nggyu nglyd
Dat klopt. Maar we zijn eigenlijk verwend met Ajax afgelopen jaren. De jaren ervoor gaven het niveau prima weer. De rest van de Eredivisie is namelijk niet gegroeid zoals Ajax dat tijdelijk wel heeft gedaan.Harribo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:11:
[...]
Het is toch wat, dat we zo achter de scores aan moeten lopen met ijdele hoop bij de wedstrijden van Ajax en Psv.
Dat is niet goed
We moeten voor staan
/edit
Hoezo is dit geen penalty?
Slechte schwalbe
[ Voor 30% gewijzigd door ephymerous op 23-02-2023 22:17 ]
XXXVI
[ Voor 4% gewijzigd door Hupske op 23-02-2023 22:16 ]
Klaassen viel daar zelf helaas dus geen pingel voor te geven.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
XXXVI

Morgen gelijk de afspraak voor Kudus gepland.
nggyu nglyd
XXXVI
Oh vast wel, denk dat het overal boetes is hoor, maar alleen de Nederlandse ploegen komen hier in't nieuws met boetes. De UEFA is natuurlijk zo'n arme organisatie, die hebben al 't geld nodigAgent47 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:21:
Berlin trouwens dikke boete mag ik laaien? Als er in Nederland al 1 persoon op de trap staat komt er al een boete.
Schiet ie deze naast, zo jammer.
[ Voor 21% gewijzigd door Hupske op 23-02-2023 22:26 ]
Zijn ze ooit begonnen dan?ph4ge schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:24:
Union is helemaal gestopt met voetballen. Ik zie het nog steeds goedkomen voor Ajax.
ik 'vrees' dat deze muur het einde wel gaat halen zolang Ajax een breiclubje er achter houd zonder het veld eens breed te houden met een links en rechtsbuiten.Hupske schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:26:
Haha ‘Berlijnse muren zijn er om omver te werpen’. Wel een pittig muurtje dit.
XXXVI
[ Voor 17% gewijzigd door Hupske op 23-02-2023 22:31 ]
Taylor doet tenminste nog iets. Klaassen is pure veldvullingephymerous schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:29:
Teveel dissonanten bij Ajax. Bassey is veldopvulling, verder niets. Taylor is balverlies of tikkie terug en Bergwijn weet niet meer wat vorm is. Gelukkig is dit net als de beker niet heel erg boeiend.
Klopt, de lamme en de blinde.Terranova schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:30:
[...]
Taylor doet tenminste nog iets. Klaassen is pure veldvulling
XXXVI
Maar wellicht is dit niet Rulli's prime.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Bassey staat erin omdat ie even snel is als Becker. Dat heb je echt nodig ookph4ge schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:31:
Ik snap niet dat Wijndal er niet in komt. Bij opkomende backs liggen de kansen. Bassey schijnt verdedigend sterk te zijn maar dat heb je nu niet nodig en op snelheid gaat het nu al een aantal keer mis.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Bergwijn doet het prima vandaag.ephymerous schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:29:
Teveel dissonanten bij Ajax. Bassey is veldopvulling, verder niets. Taylor is balverlies of tikkie terug en Bergwijn weet niet meer wat vorm is. Gelukkig is dit net als de beker niet heel erg boeiend.
Bassey verdedigend prima, gelukkig stond blind daar niet, die was er compleet uitgelopen
Becker vind ik nog steeds teveel ruimte krijgen en voetballend heb je echt wat anders nodig op die positie nu.Terranova schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:32:
[...]
Bassey staat erin omdat ie even snel is als Becker. Dat heb je echt nodig ook
Terwijl het verdedigend gewoon goed is. Dat vind ik wel jammer.
[ Voor 35% gewijzigd door Quad op 23-02-2023 22:35 ]
nggyu nglyd
Ruimte wel. Maar Bassey heeft geen sprintduel verloren, dus dat doet ie goedph4ge schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:35:
[...]
Becker vind ik nog steeds teveel ruimte krijgen en voetballen heb je echt wat anders nodig op die positie nu.
Onzichtbaar? Een van de weinigen die het spel goed verplaatst.Pompi schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:34:
Zet Conceicao er maar in voor Berghuis, die is al de hele wedstrijd onzichtbaar, zodat Kudus naar 10 kan en er wat snelheid op de rechterflank komt.
Let wel; de tegenstander weet dat ook. Zorgen bewust dat elke aanval ook via Bassey moet.
Blind was opbouwend goed en kon niet verdedigen. Bassey kan en niet heel goed verdedigen en aan de bal is ie minder dan de gemiddelde linksback in de topklasse. Na Kristensen had ik verwacht het dieptepunt op de backs wel gezien te hebben.Exocet schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:34:
[...]
Bergwijn doet het prima vandaag.
Bassey verdedigend prima, gelukkig stond blind daar niet, die was er compleet uitgelopen
XXXVI
Onnodig vandaag. Matige penalty en een fout van de keeper. Anders deed je vol mee.
Flickr PSN ID= cheironnl
Lange bal dan maar doen en voor tweede ballen gaan?HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:38:
Waarom ook weer na een doeltrap zo snel weer terug gaan in een slakkemtempo naar het breiclubje ?
Ik kan pure verdedigers wel waarderen, maar ik zou ze niet op de back positie zetten waar ze veel moeten opkomen en ik vind hem voetballend wel heel matig vandaag.Hupske schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:37:
Bassey verdedigend prima. Voetballend…..
Let wel; de tegenstander weet dat ook. Zorgen bewust dat elke aanval ook via Bassey moet.
Moet er wel iemand in de 2e linie gaan staan om ballen op te vangen.Hupske schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:39:
[...]
Lange bal dan maar doen en voor tweede ballen gaan?
nggyu nglyd
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
:strip_exif()/f/image/fFdp32MX3K94jiSu2WCNrYmb.jpg?f=fotoalbum_small)