Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Sinds het WK en het recente Barca nieuws vertrouw ik niet meer op goede Spaanse scheidsrechtersAgent47 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:30:
Wat is dit voor rare scheidsrechter
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Beste half uur voetbal van Ajax in lange tijd. Niet goed, mar OK. Jammer dat er geen echte kans uit komt.Miki schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:28:
Ajax oogt vooralsnog niet kansloos. Als ze zo blijven voetballen dan gaan er nog wel wat kansen komen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Kunnen we hier in Nederland ook wel een onderzoekje gaan starten naar arbitrageTerranova schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:32:
[...]
Sinds het WK en het recente Barca nieuws vertrouw ik niet meer op goede Spaanse scheidsrechters
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Het niveau is hier soms zo slecht dat omkopen niet eens zin heeftOMX2000 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:34:
[...]
Kunnen we hier in Nederland ook wel een onderzoekje gaan starten naar arbitrage
Verwijderd
Zo erg dat het dus sus isTerranova schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:34:
[...]
Het niveau is hier soms zo slecht dat omkopen niet eens zin heeft
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Lekker sfeertje daar in Berlijn trouwens
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Als dit onder Schreuder was geweest was ik allang wat anders gaan kijken
Nee, verlies is einde europees.milotic schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:39:
Gaan PSV en Ajax nu naar de Conf. Leauge? Ja toch?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ajax heeft nog een helft!milotic schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:39:
Gaan PSV en Ajax nu naar de Conf. Leauge? Ja toch?
Lekker sfeertje daar in Berlijn trouwens
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Wel zonde, ze hadden bijvoorbeeld ook gewoon de verliezend finalist van de CL in de EL finale een kans moeten geven. Verliezen ze weer nog een kans in de ECL
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Eerste keer was heel bewust, achter de linie wachten op een voorzet en dan niet direct verdedigend worden. Dit was dom.Agent47 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:43:
2e keer dat kudus best ruim buitenspel staat ..
Flickr PSN ID= cheironnl
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Maar wel bemoedigend dat er kansjes komen.
En terwijl je dat typt, krijg je dit..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als Feyenoord over 3 weken Europees speelt is Ajax hem vrij. Die zondag is Ajax Feyenoord
Kan gebeuren.. Zou Pasveer ook klaar spelen.Harribo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:45:
Rulli verknalt het....tjonge jonge wat een dure blunder
Mjah, ze stonden niet in hun eigen 16.bvbal79 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:45:
noemde je ze aanvallen?
Wat voor Groningen?Harribo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:47:
Bergwijn snel verkopen maar
Die raak je aan de straatstenen niet kwijt. Zelfs Utrecht en Groningen willen hem niet.Harribo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:47:
Gewoon nog maar een spits er bij. Lucca.Snowdog schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:46:
Het kan nog altijd... 2 goals is niet onmogelijk in een helft, bedoel dat liet PSV ook wel zien. Ajax is echt wel beter... Even die aansluitingstreffer en het kan nog. Maar goed ziet het er niet uit...
Twee zinnen... Weer reclame
Ruilen voor Manu en een doos roze koeken?Harribo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:47:
Emmen ook niet, want hij is niet geblesseerdgroggy schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:47:
[...]
Die raak je aan de straatstenen niet kwijt. Zelfs Utrecht en Groningen willen hem niet.
Dat is waargroggy schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:47:
[...]
Die raak je aan de straatstenen niet kwijt. Zelfs Utrecht en Groningen willen hem niet.
Deal, Manu mogen ze houdenSempy schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:48:
[...]
Ruilen voor Manu en een doos roze koeken?
2-0 tegen zo een ploeg is eigenlijk wel klaar.
We zullen het in beraad nemenSempy schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:48:
[...]
Ruilen voor Manu en een doos roze koeken?
Edit: nee
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:35
Nog een helft dat wel.
Nouja, zo'n ploeg, stel houthakkers, die gaan ook instorten als je er snel een in kan krijgen in de 2e helft (of later, maar dan heb je zelf minder tijd).Hupske schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:49:
Maak je 1-1 uit buitenspel. Krijg je er zelfs echt veel vertrouwen in dat het kan. Doet je eigen keeper dit…..
2-0 tegen zo een ploeg is eigenlijk wel klaar.
Ik zou Brobbey voor Bergwijn doen. Weet niet of Lucca genoeg body heeft voor deze tegenstander, wel de lengte.Harribo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:48:
[...]
Gewoon nog maar een spits er bij. Lucca.
Twee zinnen... Weer reclame
Lucca kan niet veel, misschien het laatste kwartier, als je dan al niet 3-0 achter staatPompi schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:50:
[...]
Ik zou Brobbey voor Bergwijn doen. Weet niet of Lucca genoeg body heeft voor deze tegenstander, wel de lengte.
Nou inderdaad, stelletje houthakkers... Dat Union is gewoon een aardige ploeg die het vooral van hard werken moet hebben, heb er nog geen uitblinker gezienSnowdog schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:50:
[...]
Nouja, zo'n ploeg, stel houthakkers, die gaan ook instorten als je er snel een in kan krijgen in de 2e helft (of later, maar dan heb je zelf minder tijd).
Misschien Bergwijn eens een jaartje uitlenen aan hun
Die lengte is zo handig nu.Pompi schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:50:
[...]
Ik zou Brobbey voor Bergwijn doen. Weet niet of Lucca genoeg body heeft voor deze tegenstander, wel de lengte.
Geeft meer opties
Nu moet alles over de grond
Mwah dat denk ik echt niet. Met 1-0 voor maakte ze zich ook niet druk. En gezien de stand op de ranglijst in Duitsland hebben ze ook wel bewezen dat ze zich niet zo snel druk maken om zulke dingen.Snowdog schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:50:
[...]
Nouja, zo'n ploeg, stel houthakkers, die gaan ook instorten als je er snel een in kan krijgen in de 2e helft (of later, maar dan heb je zelf minder tijd).
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
2-0 achter tegen zo een verdedigende ploeg, dat is klaar hoorph4ge schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:53:
Dit is echt nog niet gespeeld.
Ik denk toch dat dat net wat anders is en de intensiteit van zo'n wedstrijd net wat anders is. Verder heeft Duitsland ook weer niet zoveel geweldige ploegen. Ik schat een Ajax wel hoger in dan vrijwel elke Duitse ploeg behalve Bayern. Als ze het ff op de heupen hebben iig... En zelfs Bayern was een paar jaar geleden niet echt een probleem.Hupske schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:52:
[...]
Mwah dat denk ik echt niet. Met 1-0 voor maakte ze zich ook niet druk. En gezien de stand op de ranglijst in Duitsland hebben ze ook wel bewezen dat ze zich niet zo snel druk maken om zulke dingen.
En waarom trekt die scheids, die verder prima floot, zo absurd weinig tijd bij na al dat oponthoud in de tweede helft?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Het wordt eerder 3-0 dan 2-1 vrees ik. Ajax is totaal ongevaarlijk, Union laat ze lekker rondtikken tot aan de 16. Veel balbezit, weinig tot geen rendement.ph4ge schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:53:
Dit is echt nog niet gespeeld.
Beelden van een levend stuk afgeknipt teennagel van putin die die keeper aanvalde van seville op veronica. levenslangstadionverbod met meldplicht. bah
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ajax kan nu oppertunistisch gaan spelen en krijgt zo heus nog wel een kans of 2, en als je die maakt dan gaan de knieën knikken.Exocet schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:54:
[...]
2-0 achter tegen zo een verdedigende ploeg, dat is klaar hoor
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:35
Ja de aanval is toch vooral gebaseerd dat bijvoorbeeld Tadic in de kleine ruimte in de 16 die bal vasthoudt. Lastig tegen een dergelijke fysieke ploeg en dan moet je het of hebben van een hoog tempo om die verdediging uit elkaar te spelen.Harribo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:52:
[...]
Die lengte is zo handig nu.
Geeft meer opties
Maar dat heeft Ajax op het moment even niet.
Lengte zegt niet altijd iets, je spring kwaliteit of het timen van het springen is even belangrijk. Dat zag je wel bij Tagliafico en Martinez, die beide niet de langste waren maar wel goed konden kopen.Harribo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:52:
[...]
Die lengte is zo handig nu.
Geeft meer opties
En ik denk dus dat deze stevige verdedigers een Lucca eerder opzij zouden zetten dan een Brobbey die toch iets meer gezet is.
Dat zagen we ook bij PSV - Sevilla, totdat het bijna 2-0 stond (helaas buitenspel), maar PSV weldegelijk veel sterker was en als die wedstrijd 10 minuten langer had geduurd PSV ook wel had gewonnen waarschijnlijk.Han schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:55:
[...]
Het wordt eerder 3-0 dan 2-1 vrees ik. Ajax is totaal ongevaarlijk, Union laat ze lekker rondtikken tot aan de 16. Veel balbezit, weinig tot geen rendement.
Dit is echt geen kunde van Union, daar gaat genoeg mis en Ajax creëert echt wel wat kansen (kansjes?), daar valt zeker wel wat uit te halen. Om dat compleet te downplayen gaat wat te ver imo.
+levenslang loonbeslag om de UEFA-boete terug te betalen.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:56:
Ach als een grote tank kokend lauwe heineken is het 2-0 , 110% mazzel maar je koopt er niets voor. Hoopdoet leven zullen we maar zeggen.
Beelden van een levend stuk afgeknipt teennagel van putin die die keeper aanvalde van seville op veronica. levenslangstadionverbod met meldplicht. bah
In ieder geval fijn dat je hoop hebt er nog in geloofd. Ik hoop het uiteraard ook. Maar een ploeg wat al anderhalve wedstrijd amper wat weggeeft, dan maar even 3 doelpunten weg geeft…Snowdog schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:54:
[...]
Ik denk toch dat dat net wat anders is en de intensiteit van zo'n wedstrijd net wat anders is. Verder heeft Duitsland ook weer niet zoveel geweldige ploegen. Ik schat een Ajax wel hoger in dan vrijwel elke Duitse ploeg behalve Bayern. Als ze het ff op de heupen hebben iig... En zelfs Bayern was een paar jaar geleden niet echt een probleem.
Ik denk serieus omdat hij al dat theater en gemekker aan zijn hoofd he-le-maal zat was. Op het laatst ging het echt nergens meer over. Een idioot uit het publiek, het theater van Sevilla en het continue mekkeren van de PSV’ers. Ergens snap ik hem wel. En dan die Simons en de Jong na het fluitsignaal. Wat denken ze nou? Dat de scheids terug loopt, ze gelijk geeft er nog 2 minuten bij trekt? Kansloos allemaal. Net als die staf van Sevilla, hoe triest wil je zijn als volwassen mens.Ramzzz schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:55:
En waarom trekt die scheids, die verder prima floot, zo absurd weinig tijd bij na al dat oponthoud om de tweede helft?
ZekerPompi schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:57:
[...]
Lengte zegt niet altijd iets, je spring kwaliteit of het timen van het springen is even belangrijk. Dat zag je wel bij Tagliafico en Martinez, die beide niet de langste waren maar wel goed konden kopen.
En ik denk dus dat deze stevige verdedigers een Lucca eerder opzij zouden zetten dan een Brobbey die toch iets meer gezet is.
Lucca kan ook timen en koppen .
Je hoeft er maar 2 te maken, dan heb je iig verlenging en penalties... Zo onmogelijk is dat toch niet? Zeker als ze snel weten te scoren is dat best mogelijk, maar echt makkelijk natuurlijk niet. Duidelijk is wel dat Ajax zelfs in deze staat nog altijd de betere ploeg is eigenlijk. Zuur dan ook dat je zo die 2-0 tegen krijgt.Hupske schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:59:
[...]
In ieder geval fijn dat je hoopt hebt. Ik hoop het uiteraard ook. Maar een ploeg wat al anderhalve wedstrijd amper wat weggeeft, dan maar even 3 doelpunten weg geeft…
En dat lukt inderdaad niet . Dus zorg je voor een extra optietweakduke schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:57:
[...]
Ja de aanval is toch vooral gebaseerd dat bijvoorbeeld Tadic in de kleine ruimte in de 16 die bal vasthoudt. Lastig tegen een dergelijke fysieke ploeg en dan moet je het of hebben van een hoog tempo om die verdediging uit elkaar te spelen.
Maar dat heeft Ajax op het moment even niet.
Bergwijn trouwens tergend slecht.
Terwijl die gezien zijn kwaliteiten een tegenstander voorbij moet kunnen
Dat kan triest zijn idd, maar denk dat je op zo'n moment niet denkt, da's puur emotie. Je bent vast zelf ook wel eens ergens enorm boos over geweest waarbij je niet helemaal hebt nagedacht over je acties. Ik kan voor mezelf zeggen dat dat iig wel eens gebeurd is en dat je dan ook achteraf denkt, damn, dat ging helemaal nergens over. Dat vind ik niet zo vreemd eigenlijk. Dit was voor hun gewoon een "huge thing" op dat moment (weet ook even niet hoe het anders te zeggen).Han schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:59:
[...]
Ik denk serieus omdat hij al dat theater en gemekker aan zijn hoofd he-le-maal zat was. Op het laatst ging het echt nergens meer over. Een idioot uit het publiek, het theater van Sevilla en het continue mekkeren van de PSV’ers. Ergens snap ik hem wel. En dan die Simons en de Jong na het fluitsignaal. Wat denken ze nou? Dat de scheids terug loopt, ze gelijk geeft er nog 2 minuten bij trekt? Kansloos allemaal. Net als die staf van Sevilla, hoe triest wil je zijn als volwassen mens.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Vooruit. Het kan nogSnowdog schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:01:
[...]
Je hoeft er maar 2 te maken, dan heb je iig verlenging en penalties... Zo onmogelijk is dat toch niet? Zeker als ze snel weten te scoren is dat best mogelijk, maar echt makkelijk natuurlijk niet. Duidelijk is wel dat Ajax zelfs in deze staat nog altijd de betere ploeg is eigenlijk. Zuur dan ook dat je zo die 2-0 tegen krijgt.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023