"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Boeren passen over het algemeen goed bij PSV.Agent47 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:40:
Die Til kan echt weinig. Wat een lompe boer is dat
@ST10©DE Ja, overwinning is overwinning.
[ Voor 9% gewijzigd door Maarten_E op 23-02-2023 20:41 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Misschien dat die dan nog iets van melkboer kan worden? Beetje subsidies binnenharken, lukt de meeste welAgent47 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:40:
Die Til kan echt weinig. Wat een lompe boer is dat
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verder mogen ze die supporter voor mij levenslang opsluiten, maar goed lekker papiertjes oprapen zeker.
Ja maar niet voor het bereiken van de volgende ronde.ST10©DE schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:40:
Krijgt NL wel punten voor de overwinning?
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zowel van PSV als van de scheids schandalig.
Moest wel lachen dat Driessen hem een top scheids noemde, heb deze man al vaker raar zien fluiten.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:59
Het is een wijze les voor Simons. van Nistelrooij hield hem al tegen.Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:42:
Kun je nu boos op de scheids zijn maar je had ook 70 min eerder initiatief kunnen nemen
Het is Leo DriessenHollowGamer schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:42:
Wat een scheidsrechter.
Moest wel lachen dat Driessen hem een top scheids noemde, heb deze man al vaker raar zien fluiten.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
nggyu nglyd
Achja, hij is nog jong en heeft tenminste talent, niet vandaag, maar toch.tweakduke schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:43:
[...]
Het is een wijze les voor Simons. van Nistelrooij hield hem al tegen.
Verder kan ik er gewoon niet meer tegen. 1 minuut een analyse, en je ziet gewoon Helène naar de reclame toe praten. Bij Ziggo doen ze dit echt anders.
Ik snap het wel, geld terugverdienen, maar dit is en blijft belachelijk.
Is die al groter dan 1 mm in dikte?Quad schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:44:
Berghuis heeft ook een mooi snorretje ontwikkeld.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
hear, hear!HollowGamer schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:45:
[...]
Achja, hij is nog jong en heeft tenminste talent, niet vandaag, maar toch.
Verder kan ik er gewoon niet meer tegen. 1 minuut een analyse, en je ziet gewoon Helène naar de reclame toe praten. Bij Ziggo doen ze dit echt anders.
Nou jah. Coefficientpuntjes!
- tweakduke
Ja dat is zeker een irritatie punt, daarom staat die hier op ESPN 2HollowGamer schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:45:
[...]
Ja, steeds meer vallen zijn gebreken op. Snap niet zo goed waarom hij zo hoog staat aangeschreven als commentator. Vind hem ook altijd saai en eentonig.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:44:
[...]
Het is Leo Driessenneed i say more?
Er zijn er echt wel die ik goed vind, meestal zijn dat die ze zetten op een kleine wedstrijd.
Verwijderd
Hij mag wel gaan werken aan dat overdreven dramatische gedoe de hele tijd. Als het geen aanstellerij is (dan kan hij er sowieso mee stoppen) dan haalt het hem ook zelf uit zijn spel. En laten we eerlijk zijn: als je een asperge met kleren aan bent maakt het sowieso weinig indruk als je boos wordtHollowGamer schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:45:
[...]
Bij die gast mogen ze wat mij betreft "domste supporter ooit" op zijn hoofd tatoeëren. En dan een stadionverbod, voor elke sport.ph4ge schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:39:
Bijzonder domme actie van die "supporter". Die tijd komt PSV nu tekort.
Verschrikkelijk.HollowGamer schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:45:
[...]
Psv speelde eindelijk de tweede helft met bezieling en inzet , chapeau.
Hadden ze de gehele twee wedstrijden moeten doen. Dan had Sevilla eruit gekregen. Europa League is geen Eredivisie.
Maar ja ..achteraf.
Die nieuwe, die Silva?, Die bracht wel wat extra mogelijkheden niet?
Eén helft beter inderdaad, dus Sevilla terecht door.Harribo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:52:
[...]
Verschrikkelijk.
Hadden ze de gehele twee wedstrijden moeten doen. Dan had Sevilla eruit gekregen. Europa League is geen Eredivisie.
Maar ja ..achteraf.
Jammer, gewoon meer moeten durven.
Vond Silva ook erg goed vandaag, deed eigenlijk alles goed (nouja, behalve dat buitenspel lopen). Wel positief eigenlijk. want had voor vandaag eigenlijk niet echt het idee dat hij zo geweldig was. Hoewel ze daar ook weinig aan hebben als huurling I guess.Harribo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:52:
[...]
Verschrikkelijk.
Maar ja ..achteraf.
Ga er maar aan staan bij zo'n wedstrijd.
Psv heeft mi te weinig energie in totaal in die twee wedstrijden gestoken op dit niveau, moeten naar zichzelf kijken.
En nu Ajax, heerlijk avondje zo
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 23-02-2023 20:57 ]
PSV was in de 1e helft in Sevilla ook niet slecht en wellicht de betere ploeg. De start was iig best ok. Maar dat het te weinig was, da's wel duidelijk.Exocet schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:55:
[...]
Eén helft beter inderdaad, dus Sevilla terecht door.
Jammer, gewoon meer moeten durven.
Aan het eind zou kunnen, heb de laatste minuten gemist .ElPaco schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:57:
Mwa, iedereen hier zegt toch ook dat PSV 70 mins te laat begonnen is met voetballen? Maar aan het eind was die scheids het gewoon kwijt.
- tweakduke
Ik dacht ook dat Union en Hertha samen in het olympisch stadion voetbalden maar Union heeft dus zijn eigen stadionAgent47 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:58:
Ik dacht dat union een ander stadion had. Maar union speelde tegen Feyenoord in het oude olympisch stadion.
Behalve qua extra tijd vond ik hem ook vrij ok (naja het arbitrale trio dan, de scheids bepaalt dat natuurlijk niet). Jammer dat hij uiteindelijk Mauro nog rood geeft, maar geen idee wat daar precies gebeurde. Dat heb ik dan weer gemist.Harribo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:58:
[...]
Aan het eind zou kunnen, heb de laatste minuten gemist .
[ Voor 9% gewijzigd door Snowdog op 23-02-2023 21:02 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Denk dat Union Berlin vrij hoog zou staan in dit lijstje.
Ok...
Als er weer hoge ballen voor komen, gooi die Lucca er nog eens in
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Staan ze wel bekend omHupske schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:11:
Is de sfeer altijd zo bij Union? Anders maar eens wedstrijdje bezoeken
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
VAR, dus nietAgent47 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:17:
Daar kom je goed weg
Flickr PSN ID= cheironnl
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik vind het ook een bullshit penalty.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nouja, de regel is strak tegen het lichaam, dat was dit zeker niet.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:19:
Gevalletje je kunt je arm er niet afzagen ? 'helaas' geeft ie m wel
Kun je zeggen dat zijn de regels maar doe wat aan die regels
Klopt, alleen je kan natuurlijk nooit met je armen stijf langs je lichaam springen.ElPaco schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:19:
Arm niet langs het lijf, is gewoon pingel dat is de regel.
Maar je kan hem geven natuurlijk.
Eerder natuurlijk denk ik? Strak is totaal onnatuurlijk.Snowdog schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:20:
[...]
Nouja, de regel is strak tegen het lichaam, dat was dit zeker niet.
Tja, het was ook niet bijna langs zijn lichaam. Zuur maar in mijn ogen een vrij duidijke. Verbaasde me dat die scheids nog zo lang moest kijken.Vos schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:20:
[...]
Klopt, alleen je kan natuurlijk nooit met je armen stijf langs je lichaam springen.
Maar je kan hem geven natuurlijk.
Keeper had hem nog bijna.
nggyu nglyd
Klaassen is de laatste tijd sowieso veel kaarten aan het verzamelen door het praten/ zeuren. Laat hem die energie in zijn eigen spel stoppen in plaats van dit gezeur. Gewoon zonde want die moet nu heel lang met een handrem erop spelen.Agent47 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:20:
Dom van Klaassen. Je moet nog zo lang
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Mijn collega is op zaterdagavond ook regelmatig dichtbij maar met 27 gewoon nog maagd hoorQuad schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:21:
Rulli heel dichtbij, die vertrouw ik wel in een strafschoppenreeks dan.
Dat hadden ze waarschijnlijk sowieso wel gedaan. Als Ajax zijnde moet je hier sowieso wel van winnen, 1 doelpunt had je sowieso wel moeten maken, dus komt goed.... Denk ik dan, maar goed dacht ook dat Ajax vorige week wel zou winnen.Han schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:22:
Gewoon een penalty, helaas, domme pech. Nu kan Union lekker achterover leunen en counteren, jammer voor de wedstrijd.
Denk dat die kaart voor Doekie meer pijn doet. Klaassen gaat maar één helft spelenAgent47 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:20:
Dom van Klaassen. Je moet nog zo lang
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat verandert is dat Union niet meer hoeft te scoren en dus defensiever kan gaan spelen. Er is nog genoeg mogelijk maar dit maakt het zeker lastiger, jammer want Ajax had de overhand in de openingsfase.Pompi schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:23:
Vervelend, maar veranderd niks aan je taak van scoren. Dat moest je hiervoor ook al en nog genoeg tijd, zeker aangezien het leek alsof Ajax een beetje de bovenliggende partij was. Jammer dat ze vorige week niet zo speelde.
MUN - BAR aan het kijken, had al zo'n voorgevoel.
Dit dus, als het lang 0-0 was gebleven, had Union ook wat moeten proberen. Dit wordt een vervelende avondsnmght schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:24:
[...]
Wat verandert is dat Union niet meer hoeft te scoren en dus defensiever kan gaan spelen. Er is nog genoeg mogelijk maar dit maakt het zeker lastiger, jammer want Ajax had de overhand in de openingsfase.
Dacht dat het Becker was die geel kreeg, niet Doekhi.Han schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:24:
[...]
Denk dat die kaart voor Doekie meer pijn doet. Klaassen gaat maar één helft spelen
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ik snap je idee van het bericht niet. Je ziet toch dat ze achter staan? Of lees anders anders 1 pagina op het forumHollowGamer schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:25:
Staat Ajax nou serieus achter?
MUN - BAR aan het kijken, had al zo'n voorgevoel.
Die was het ook, en als spits maakt dat niet zoveel uitjbdeiman schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:25:
[...]
Dacht dat het Becker was die geel kreeg, niet Doekhi.
Sorry, zal het niet meer doen.Hupske schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:27:
[...]
Ik snap je idee van het bericht niet. Je ziet toch dat ze achter staan? Of lees anders anders 1 pagina op het forum
nu allebei, scheids leest mee hierdutchgio schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:28:
[...]
Die was het ook, en als spits maakt dat niet zoveel uit
Nu Doekhi ookjbdeiman schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:25:
[...]
Dacht dat het Becker was die geel kreeg, niet Doekhi.
Ze spelen wel tegen een duitse club heMiki schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:28:
Ajax oogt vooralsnog niet kansloos. Als ze zo blijven voetballen dan gaan er nog wel wat kansen komen.
Elect a clown, expect a circus.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023