Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 228 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.196 views

Onderwerpen

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:36

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ST10©DE schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:40:
Ik denk, en vind, dat een coach rekening moet houden met alle mogelijke scenario’s. Dus ook met penalty’s, zeker omdat het best een reële kans is. Je hoeft er niet zo maniakaal als van Gaal rekening mee te houden, maar je moet er zeker rekening mee houden.

Zelfs als je vol op risico speelt, kan het nog steeds 0-0 worden. Of Ajax staat met 1 doelpunt verschil achter en gaan vol op de aanval spelen en maken in de laatste momenten gelijk. Of…..

Gewoon de onervarenheid van Heitinga.
Wie zegt dan dat hij er geen rekening me houdt dat het wel zou kunnen gebeuren? Ik zie je met name aannames doen richting een vooringenomen conclusie.
Sterker nog, hij geeft zelf aan wat het scenario is als het wel voor komt. Namelijk gewoon laten nemen door de beste spelers.

Hij heeft er inderdaad niet specifiek op getraind, dus in die zin is er geen rekening mee gehouden. Is dat onervaren of gewoon een keuze? Ik vraag mij sterk af of je een proefvoetballer daadwerkelijk beter strafschoppen laat nemen door het alleen in de week ervoor nog even een paar keer extra te doen.
Sterker nog, ik zou het beschamend vinden wanneer je als profvoetballer extra training voorafgaand aan de wedstrijd nodig hebt om die strafschop er in te krijgen.

Er zijn ook een hoop trainers die van mening zijn dat extra aandacht leggen op de strafschoppen juist zorgt voor een hogere druk en daarom averechts kan werken. Wie zal het zeggen. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:31

Vos

AFCA

Trainen op penalty's doe je ook niet in een dag of week. Dat is techniek training, dat moet je dus eigenlijk 'constant' doen net als vrije trappen oefenen.

En de sfeer en spanning van zo'n wedstrijd en vol stadion kan je toch niet nabootsen.

Je kan overigens wel onderzoek doen naar de tegenstander, hoe gaan die om met penalty's.

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 23-02-2023 16:10 ]

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:51

ST10©DE

Dus.............

Gonadan schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:01:
[...]

Wie zegt dan dat hij er geen rekening me houdt dat het wel zou kunnen gebeuren? Ik zie je met name aannames doen richting een vooringenomen conclusie.
Sterker nog, hij geeft zelf aan wat het scenario is als het wel voor komt. Namelijk gewoon laten nemen door de beste spelers.

Hij heeft er inderdaad niet specifiek op getraind, dus in die zin is er geen rekening mee gehouden. Is dat onervaren of gewoon een keuze? Ik vraag mij sterk af of je een proefvoetballer daadwerkelijk beter strafschoppen laat nemen door het alleen in de week ervoor nog even een paar keer extra te doen.
Sterker nog, ik zou het beschamend vinden wanneer je als profvoetballer extra training voorafgaand aan de wedstrijd nodig hebt om die strafschop er in te krijgen.

Er zijn ook een hoop trainers die van mening zijn dat extra aandacht leggen op de strafschoppen juist zorgt voor een hogere druk en daarom averechts kan werken. Wie zal het zeggen. :)
Prima, wat jij wil. Hij heeft er rekening mee gehouden.

De antwoorden impliceren voor mij dat hij er geen rekening mee heeft gehouden. Ik zou dan antwoorden dat er een lijstje is met penalty nemers. Niet een algemeen antwoord dat de besten die zullen nemen. Kleine nuance verschillen die wij beide anders interpreteren blijkbaar.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Gonadan

Gonadan

ST10©DE schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:11:
Prima, wat jij wil. Hij heeft er rekening mee gehouden.

De antwoorden impliceren voor mij dat hij er geen rekening mee heeft gehouden. Ik zou dan antwoorden dat er een lijstje is met penalty nemers. Niet een algemeen antwoord dat de besten die zullen nemen. Kleine nuance verschillen die wij beide anders interpreteren blijkbaar.
Hij wordt gevraagd of er op getraind is en hij geeft letterlijk aan: "Nee daar zijn we niet mee bezig geweest.". Daarnaast geeft hij aan: "De keepers zullen de informatie krijgen van Anton en voor de rest zullen de beste nemers de eerste penalty's moeten nemen.". Ofwel een lijstje met de besten zal dan beschikbaar zijn. Hoe jij dat om weet te buigen naar totaal geen rekening met strafschoppen houden is mij een raadsel, het is gewoon niet gezegd.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Gonadan schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:28:
[...]

Hij wordt gevraagd of er op getraind is en hij geeft letterlijk aan: "Nee daar zijn we niet mee bezig geweest.".
Ze zijn er niet mee bezig geweest. Misschien omdat ze er niet aan gedacht hebben?
Daarnaast geeft hij aan: "De keepers zullen de informatie krijgen van Anton en voor de rest zullen de beste nemers de eerste penalty's moeten nemen.". Ofwel een lijstje met de besten zal dan beschikbaar zijn.
Aanname dat er dan een lijstje beschikbaar zal zijn. Dat wordt niet gezegd.

De keepers zullen informatie krijgen. Hmm, hadden ze misschien al kunnen hebben?
Hoe jij dat om weet te buigen naar totaal geen rekening met strafschoppen houden is mij een raadsel, het is gewoon niet gezegd.
En Vice versa.

Al zijn antwoorden zijn geïmproviseerd.

Maar je hebt gelijk, Heitinga is een slimme ervaren coach.

• Gonadan

Gonadan

En wederom trek je een conclusie die niet geuit is, bijzonder. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat ik er zo tegenin ga, maar voor mij voelt dit echt van het niveau Valentijn Driessen. Een uitleg verzinnen die je uit komt om op een zelfbedachte conclusie uit te komen. Leuk voor de clickbait, weinig feitelijke waarde.

Werkelijk waar de enige conclusie die we kunnen trekken is dat er niet op getraind is. Al het andere is zuiver invulling. En of Heitinga het goed aangepakt heeft zullen we vanavond pas weten, ik ben benieuwd.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:05

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11 23:42

Agent47

I always close my contracts.

Vos schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:05:
Trainen op penalty's doe je ook niet in een dag of week. Dat is techniek training, dat moet je dus eigenlijk 'constant' doen net als vrije trappen oefenen.

En de sfeer en spanning van zo'n wedstrijd en vol stadion kan je toch niet nabootsen.

Je kan overigens wel onderzoek doen naar de tegenstander, hoe gaan die om met penalty's.
Eigenlijk zou elke training dan een half uur o.i.d. langer moeten duren inderdaad.
De spanning etc. kan je idd niet nabootsen.
Wel ( maar volgens mij gebeurd dat ook) kan er nagegaan worden naar de top 5 spelers die een penalty nemen en waar ze het vaakst schieten.

Ik blijf erbij, de eerste penalty snoeihard door het midden. :+

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:30
T-MOB schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:57:
[...]

Nee, nu eruitvliegen is einde Europees seizoen. PSV moet hopen dat het in de eerste helft 2x scoort, dan wordt het nog spannend in de tweede helft. Maar ik geef het weinig kans.
Dan is het erop of eronder voor PSV straks en voor de supporters hopenlijk billenknijpen en bidden voor een goede afloop.

Overigens wist ik niet dat er ook tussenrondes zijn midden in de toernooien. Ik ken dat wel van de voorronde van de voorronde. Als je daar verliest, is het Europese avontuur voorbij, voordat het echt begonnen is.

@Agent47 Alleen B-elftallen gokken op pingels, of soms smacht je ernaar als je helemaal leeggespeeld bent. Normale clubs proberen heel ver weg te blijven van de penalty-loterij. Voor de helft van de clubs die daar in verzeilt raken, gaat het helemaal fout, maar je zal zien dat FC Katwijk alles raak schiet, mocht je daar ooit tegen moeten spelen.

[ Voor 21% gewijzigd door mavaros op 23-02-2023 17:29 ]

• Gonadan

Gonadan

Agent47 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:16:
Ik blijf erbij, de eerste penalty snoeihard door het midden. :+
Alleen als je de keeper daarmee k.o. schiet. Anders vind ik elke bal die niet strak in het zijnet gaat een willekeurige combinatie van arrogantie en onkunde. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:44
:)
Je weet wie nu linksback bij Groningen is he?
Mäatta...wel eens zien spelen? Dan weet je dat zelfs Willems nu een vooruitgang is....kan je nagaan... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 23-02-2023 18:35 ]

• Harribo
opstelling van PSV: Benítez, Mwene, Ramalho, Branthwaite, Van Aanholt; Veerman, Til Gutiérrez; Bakayoki, De Jong, Simons.

Veel as-spelers...

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 23-02-2023 18:37 ]

• T-MOB
  • Laatst online: 17:33
mavaros schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:19:
[...]

Overigens wist ik niet dat er ook tussenrondes zijn midden in de toernooien. Ik ken dat wel van de voorronde van de voorronde. Als je daar verliest, is het Europese avontuur voorbij, voordat het echt begonnen is.
Dat is met de nieuwe opzet gekomen. Eerder had je 12 poules in de EL. Daar gingen dan 24 teams van door, plus 8 nummers 3 uit CL om tot 32 teams te komen.
Nu heb je 8 poules EL en 8 poules ECL. Daar gaan er dan 16 van door, plus 8 nummers 3 uit een hogere league. Maar dan heb je maar 24 teams. Om weer op een macht van 2 te komen laten ze nummers 1 een ronde overslaan. De nummers 2 en 3 spelen deze tussenronde.

Regeren is vooruitschuiven

• bie100
Harribo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:34:
[...]

:)
Je weet wie nu linksback bij Groningen is he?
Mäatta...wel eens zien spelen? Dan weet je dat zelfs Willems nu een vooruitgang is....kan je nagaan... ;)
nee dat wist ik niet :) het zal best wel een vooruitgang zijn maar goed de reden dat ze onderaan staan zal niet alleen te maken hebben met de linksback :+

• Harribo
bie100 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:58:
[...]

nee dat wist ik niet :) het zal best wel een vooruitgang zijn maar goed de reden dat ze onderaan staan zal niet alleen te maken hebben met de linksback :+
Nee dat ze onderaan staan, is omdat Fledderus alleen maar slechte Scandinaviërs haalde. Hij heeft fc Groningen de afgrond in geholpen.
Langzamerhand wordt nu het team een beetje vernieuwd met betere spelers maar ik vrees dat dat te laat is.

Trouwens, Psv is niet veel nog tegen Sevilla. Bied bitter weinig hoop, mocht die er nog zijn

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 23-02-2023 19:04 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Misschien komt dat omdat ze weten dat Leo Driessen commentaar geeft op Veronica

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 23-02-2023 19:28 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• mavaros
Dit gaat em niet worden.

Je staat met 3-0 achter, en gaat afwachten als de tegenstander de bal hebt.

Het is eigenlijk gewoon heel slecht voetbalspel van PSV.

Verwijderd

Geen beweging voorin. Het is veel te statisch.

• Snowdog
  • Laatst online: 08:20
Ja, lijkt tot dusverre nergens op idd... Dat geeft je met zo'n enorm minieme kans om nog door te gaan wel nog minder hoop... Voor zover dat mogelijk is :P

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Gunner schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:10:
Misschien komt dat omdat ze weten dat Leo Driessen commentaar geeft op Espn
Win - Win :p is ie er niet bij Ajax straks.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Snowdog
Gunner schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:10:
Misschien komt dat omdat ze weten dat Leo Driessen commentaar geeft op Espn
Hmm ik zit op een ESPN-stream maar da's niet Leo Driessen?

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Gonadan schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:05:
En wederom trek je een conclusie die niet geuit is, bijzonder. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat ik er zo tegenin ga, maar voor mij voelt dit echt van het niveau Valentijn Driessen. Een uitleg verzinnen die je uit komt om op een zelfbedachte conclusie uit te komen. Leuk voor de clickbait, weinig feitelijke waarde.

Werkelijk waar de enige conclusie die we kunnen trekken is dat er niet op getraind is. Al het andere is zuiver invulling. En of Heitinga het goed aangepakt heeft zullen we vanavond pas weten, ik ben benieuwd.
Nee hoor, ik vind het niet vervelend. Wel vermakelijk zelfs. Hoe jij mij woorden in de mond probeert te leggen en mij conclusies toedicht die ik niet maak. Ajax maakt namelijk geen fouten. Toch? Ik heb alleen gezegd dat ik niet aan de indruk kan onttrekken dat Heitinga dat scenario even ontgaan is. Door de manier van antwoorden. En ik heb aangegeven dat een trainer, naar mijn mening, met elk scenario rekening moet houden. Wat Heitinga in feite ook heeft toegegeven door aan te geven dat het in de wedstrijd beslist gaat worden. Maar hé, jij hebt gelijk! Heitinga heeft heel duidelijk aangegeven dat ze rekening hebben gehouden met penalty’s. Op dezelfde manier als van Gaal.

Zo, PSV kan de focus vast op Twente leggen, doelpunt laat te lang op zich wachten.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:16

OMX2000

By any means necessary...

Kom op PSV laat je tanden eens zien!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Is er al op goal geschoten? Ze weten dat ze er drie moeten maken, right?

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

HollowGamer schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:22:
Is er al op goal geschoten? Ze weten dat ze er drie moeten maken, right?
Ze weten het wel, ze zijn alleen niet bij machte om gevaarlijk te worden. Kansloze missie vanavond voor PSV.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:40
Ga komend weekeinde een cursus volgen op de Herdgang, begrijp dat men er expert is in breien.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Harribo
Heel kansloos
Sevilla veel beter, in alles

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Snowdog schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:15:
[...]

Hmm ik zit op een ESPN-stream maar da's niet Leo Driessen?
Oh ja sorry blijkbaar bij Veronica wel.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:04
Harribo schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:27:
Heel kansloos
Vooral tijdrekken. Neem aan dat er straks minimaal een kwartier wordt bijgetrokken. Niet dat PSV er iets aan heeft, maar toch.

WoT stats

• Snowdog
Heel kansloos
Inderdaad, lijkt nergens op... Mag hopen dat Ruud nog iets kan veranderen...

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Heel kansloos
dat wisten we toch al na de 1e wedstrijd?

Elect a clown, expect a circus.

• OMX2000

OMX2000

Spuit 11:”Is Sangaré geblesseerd?”

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

OMX2000 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:32:
Spuit 11:”Is Sangaré geblesseerd?”
Ja

• bie100
OMX2000 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:19:
Kom op PSV laat je tanden eens zien!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/30LwLY5luhn7Uv4ORC748GpC4IQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zpTDwhdxDpqHPZSHPHP0mhaY.jpg?f=fotoalbum_large

die hebben ze niet

• ElPaco
Slasher schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:30:
[...]

Eigenlijk al na de verkoop van Gakpo en Madueke. Daarvoor was het al kantjeboord. Je ziet gewoon dat je 1e opvullen met allemaal jongens uit jong niet kan. Niet als je mee wil doen in Europa of voor de schaal.

WoT stats

• Agent47

Agent47

Sevilla controleert gewoon. Let Maar op: Straks scoort psv er 1 en dan gaan ze liggen en aanstellen.

• Harribo
Slasher schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:30:
[...]

Niet na de eerste helft vorige week
Dan hoop je dat ze dat vandaag weer doen.

Maar het is inderdaad tandeloos.
Bakayoko is de enige dreiging. Linksvoor totaal geen dreiging.

Zou meer risico nemen. Xavi als am in de as , til naast Luuk, el Ghazi linksvoor. En dan guiterez maar opofferen.

• ElPaco
Agent47 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:33:
Sevilla controleert gewoon. Let Maar op: Straks scoort psv er 1 en dan gaan ze liggen en aanstellen.
Dat doen ze nu al?

WoT stats

• HollowGamer
  • Niet online
Welkom in de wondere wereld van La Liga, rollebollen is daar de standaard.

• Harribo
Liggen en aanstellen doen ze overal in La Liga.
Moet je mee dealen.
Gelukkig gaat deze scheidsrechter niet in elke duikeling mee

• Snowdog
Ja, nergens voor nodig though, de 0-1 is dichterbij dan de 1-0... Maar goed, doelpuntje zou natuurlijk nog wel wat kunnen veranderen, maar ik denk niet dat iemand nog wat geeft voor de kansen dat PSV met 3 doelpunten verschil zou winnen.

• mavaros
Straks trekt Ruud zelf het voetbalpakje aan, en jast er gewoon 4 in. <+:)

• ElPaco
mavaros schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:43:
Ik teken er voor.

WoT stats

• HollowGamer
  • Niet online
Ja, wat er nu op het veld staat is niet genoeg.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Wijndal op de bank, Klaassen op het middenveld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sjdMPmhPSURx5leo1FUQs5gkMrQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ck3iUZDk1vUyxq4ClsAQHQfC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Gynnad op 23-02-2023 19:47 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Snowdog
Nouja, al heb je Haaland erbij, zonder ballen gaan die er ook weinig van bakken... Zou mooi zijn, maar helaas ook niet echt realistisch... Ze zouden eens moeten beginnen met 3 ballen passen zonder de bal te verliezen, dat zou al mooi zijn.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:40

Quad

Doof

Gynnad schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:46:

[Afbeelding]
Bassey linksback en Alvarez cv?

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

Verwijderd

Had toch op Alvarez CDM gehoopt.

• Gynnad
  • Nu online
Quad schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:52:
[...]

Denk het idd

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-11 11:37
Gynnad schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:46:

[Afbeelding]
Ook een kwaliteit. Dat je de helft van de beste linkerkant van Nederland gewoon op de bank kan zetten.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Ik heb de eerste helft van PSV niet gezien, maar zag wel de opstelling en ben niet echt fan van TIl omdat die zo ontzettend beperkt is in mijn ogen. Dus vroeg mij af, kan je niet Mauro Junior op LV zetten en dan Xavi op CAM? Want die heeft zoveel talent en creativiteit in zijn voeten dat hij volgens mij veel meer kansen kan creëren als hij in het centrum staat in plaats van op de flank.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Pompi schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:54:
Ik heb de eerste helft van PSV niet gezien, maar zag wel de opstelling en ben niet echt fan van TIl omdat die zo ontzettend beperkt is in mijn ogen. Dus vroeg mij af, kan je niet Mauro Junior op LV zetten en dan Xavi op CAM? Want die heeft zoveel talent en creativiteit in zijn voeten dat hij volgens mij veel meer kansen kan creëren als hij in het centrum staat in plaats van op de flank.
Eens wat betreft Til en lijkt me verder ook een goede optie.

• mavaros
Bergwijn erin is een recept voor ellende. Dat is namelijk elke keer het geval geweest tot nu toe.

• Pompi
Quad schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:52:
[...]

Zou ook zomaar in 343 met een ruit op het middenveld kunnen beginnen, dan kan je het middenveld meer in handen krijgen en toch breedte hebben terwijl je achterin dan niet steeds een man of 2 over hebt voor de hoeveelheid aanvallers die zij hebben.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Nu online

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

PSV is veelste braaf en geeft sevilla uitgebreid de tijd om eerst rustig de partner een berichtje te sturen en een slok thee te nemen na het zoveelste brave balletje terug. :z

Zelfs Dragon's Breath poeder gaat ze niet meer helpen als de spreekwoordelijke hete peper in de reet.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Telde dat als schot op doel?

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Sevilla staat goed gepositioneerd en heeft dit met gemak onder controle, kan er niks anders van maken.

Tweakers Discord

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:40

Quad

Doof

tweakduke schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:04:
Sevilla staat goed gepositioneerd en heeft dit met gemak onder controle, kan er niks anders van maken.
PSV geeft niets weg, maar ik heb niet het idee dat Sevilla ook iets probeert. Die komen om de 0 te houden en that's it.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Niet online
Nog 20 minuten om iets te doen..

Ben nog aan het twijfelen of ik Ajax ga kijken of Man Utd. Val nu al in slaap van het laag niveau.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:23
Nou, PSV zet er wel gas op zeg..... man man man, wat een trieste club is het geworden.
Ik hoop dat er snel eens ingegrepen wordt. En niet een trainer die eigenlijk denkt er niet klaar voor te zijn, maar een goede trainer, en weer opbouwen vanuit de middenmoot.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• HollowGamer
  • Niet online
carpebios schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:16:
Nou, PSV zet er wel gas op zeg..... man man man, wat een trieste club is het geworden.
Ik hoop dat er snel eens ingegrepen wordt. En niet een trainer die eigenlijk denkt er niet klaar voor te zijn, maar een goede trainer, en weer opbouwen vanuit de middenmoot.
Speelt deze trainer altijd zo? Volg de Eredivisie niet.

• carpebios
HollowGamer schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:18:
[...]

Speelt deze trainer altijd zo? Volg de Eredivisie niet.
Hij speelt de grote draaimolen. Je weet nooit wie er op het veld staat. Althans, je weet het vaak wel, maar niet de gene die je zou hopen. Het is gewoon een onervaren trainer, die zelf niet wilde, maar met Rutte erbij dan toch wel wild opeens. Alsof je aan Rutte iets hebt.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Pompi
Is dit de Bakoyoko waar PSG 15 Miljoen voor over had gehad? Dan had PSV misschien toch beter het geld kunnen pakken en deze winter al een vervanger gehaald.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Bam

• OMX2000

OMX2000

Dit had toch ook in de 1e helft gekund.

Nou doe ff gek en prik er nog 3 in!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013

snmght

imho dan he

(jarig!)
Luukinho!!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Nu online

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

PSV barst ook niet van het vertrouwen, met zo'n braaf balletje breed. Geen tempo. Sevilla speelt bijna een trainingspartij :+

ok ik ga vaker typen het schijnt te helpen :+

• carpebios
Ze scoren, shit. Die goal valt in de ED niet meer, want ze scoren zo'n 1 op 5849 kansen.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013

snmght

imho dan he

(jarig!)
Komop Luuk doe een Weghorstje en regel die verlenging tenminste nog!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• HollowGamer
  • Niet online
carpebios schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:19:
[...]

Hij speelt de grote draaimolen. Je weet nooit wie er op het veld staat. Althans, je weet het vaak wel, maar niet de gene die je zou hopen. Het is gewoon een onervaren trainer, die zelf niet wilde, maar met Rutte erbij dan toch wel wild opeens. Alsof je aan Rutte iets hebt.
Ja, waarom speelt die Saibari bijvoorbeeld nooit? Dacht dat het wel een goede aanvallende speler was.

Keer op keer wisselen met de opstelling helpt inderdaad zeker niet.

• ElPaco
Nou! Nu doen wat Groningen deed tegen PSV, nog 2x binnen 5 mins. Heb je er nog 10 om de 4e te maken.

WoT stats

• tweakduke

tweakduke

Dat is toch wel Luuk de Jong die op een gegeven moment die pit erin kan brengen, zodat het team alles geeft.

Tweakers Discord

• ElPaco
HollowGamer schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:22:
[...]

Ja, waarom speelt die Saibari bijvoorbeeld nooit? Dacht dat het wel een goede aanvallende speler was.

Keer op keer wisselen met de opstelling helpt inderdaad zeker niet.
Die doet het vaak nog minder dan Bakayoko. Wat ik eerder zei, je wint dit soort potten niet met enkel van die jonkies.

WoT stats

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
HollowGamer schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:22:
[...]

Omdat Saibari niet meer dan een gelegenheidsbuitenspeler is. Speelde vaker op het middenveld dan voorin. Daarnaast is Saibari nog minder gevaarlijk dan dat Bakayoko is. Zowel Saibari als Bakayoko zijn spelers die idealiter verhuurd waren aan een eredivisieclub en veel speelminuten maken.

• carpebios
WTF

Edit: vlag omhoog.

[ Voor 78% gewijzigd door carpebios op 23-02-2023 20:26 ]

• ph4ge
  • Laatst online: 07:51
Ja buitenspel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Ai

• ElPaco
Zo jammer! Hopelijk pakt die keeper nog zijn 2e geel voor tijdrekken.

WoT stats

• carpebios
ElPaco schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:26:
Zo jammer! Hopelijk pakt die keeper nog zijn 2e geel voor tijdrekken.
Was eens een prima goal van Luuk, maar ja, 3 cm buitenspel.

• ElPaco
Wel iets meer dan 3,maar wel heel jammer. Was ook mooi uitgespeeld.

WoT stats

• ElPaco
Vooral jammer dat PSV pas na de 70e minuut zo gaat spelen. Ze hadden gewoon 70 mins extra om ze onder druk te zetten.

WoT stats

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Kijken of ze de overwinning er uit kunnen slepen om met een positief gevoel de wedstrijd tegen Twente in te gaan.

• HollowGamer
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:29:
Vooral jammer dat PSV pas na de 70e minuut zo gaat spelen. Ze hadden gewoon 70 mins extra om ze onder druk te zetten.
Dat zie je bij veel ploegen en ik snap dat niet. Zeker als je er drie moet maken. Waarom begin je pas zo laat met aanvallen?

Het lijken me instructies, van behoudend spelen en de tegenstander moe maken. Nou SEV heeft vrijwel zich niet moe gemaakt.

• ElPaco
Het zit ook gewoon niet mee. Vorige week die gast die met de 2-0 de goal van zijn leven maakt. Nu wat ballen die net niet lekker vallen en een paar cm buitenspel.

WoT stats

• carpebios
Veel buitenspel, en veel tegen spelers aan.

• HollowGamer
  • Niet online
Hopen op een wonder zoals het WK, maar zie het niet gebeuren.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Nu online

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

4:minuten , zijn er 10 te weinig

• ElPaco
HollowGamer schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:35:
Hopen op een wonder zoals het WK, maar zie het niet gebeuren.
Het helpt als Bakayoko niet steeds recht op de keeper schiet. Kansen die ze nu krijgen zijn toch best groot.

WoT stats

• Snowdog
+4... Serieus, daar mogen ze ook wel eens wat aan doen... Wat een belachelijke shit weer...

• carpebios
Wissels, geel voor de keeper voor tijdrekken en 4 minuten erbij? Feyenoord had hier 16 minuten gekregen.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Wtf, supporter op het veld?

• carpebios
Bizar.

• Gynnad
  • Nu online
Een PSV-"supporter" omdat hij de keeper van Sevilla aanviel?

• Agent47

Agent47

2-0

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Bam

• ph4ge
  • Laatst online: 07:51
Bijzonder domme actie van die "supporter". Die tijd komt PSV nu tekort.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• ElPaco
Nog 1 erbij! Het kan nog!

WoT stats

• carpebios
Te laat dit.

• tweakduke

tweakduke

Nu heb je toch echt het gevoel dat PSV te laat gas ging geven -O-

Of er gebeurt zo iets heel geks.

Tweakers Discord

• Agent47

Agent47

Die Til kan echt weinig. Wat een lompe boer is dat

Pagina: 1 ... 228 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023