Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 227 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.196 views

Onderwerpen

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
PWM schreef op zondag 19 februari 2023 @ 17:09:
[...]

Als je fluit is het geel, simpel zat.
Want? Hij pakte em echt heel licht vast. Prima als dat geel is hoor, want als de scheids dan consistent is de rest van de wedstrijd eindigt Sparta eerder met 10 van dan Ajax. Veel te licht voor geel gewoon

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
al die nep hooligans van tegenwoordig, de echte doen het wel buiten het voetbal om in een bos. camera beelden erbij en allemaal een sv geven voor 3 jaar

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:35
Ze hebben weer dwazen in dienst op Radio1.

FC Twente verliest, en schijnt definitief afgehaakt te zijn bij de top. Ze staan drie puntjes achter op PSV en vier punten op AZ. Er zijn nog 36 punten binnen te harken.

Sparta moet vandaag winnen, anders verliezen ze wel de aansluiting en dan zou RKC gewoon eens 5e of 6e kunnen zijn op het einde van de competitie.

Als dat laatste zou gebeuren, is het eeuwig Carnaval in Waalwijk.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:57
Tadic weer mooi een doelpunt en een assist. Is ook weer helemaal tot leven gekomen onder Heitinga.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Terranova schreef op zondag 19 februari 2023 @ 17:11:
[...]

Want? Hij pakte em echt heel licht vast. Prima als dat geel is hoor, want als de scheids dan consistent is de rest van de wedstrijd eindigt Sparta eerder met 10 van dan Ajax. Veel te licht voor geel gewoon
Hij fluit omdat hij ziet dat een speler vastgepakt word om een aanval te stoppen. Daar kan je het niet mee eens zijn natuurlijk. Maar als hij het wel een overtreding vond, is het ook gewoon geel.

Maar goed, het is gespeeld. Jammer, had wel zin in leuke pot.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Wat een heerlijke rustige commentator is dit joh! Verademing.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:02

Superkiwi

Hoi doei

Dwight84 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:46:

Geef eens een andere speler als Taylor de kans op het middenveld. Taylor is denk ik al maandenlang de zwakste schakel.
Vandaag even niet :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:04

Vos

AFCA

PWM schreef op zondag 19 februari 2023 @ 17:14:
[...]

Hij fluit omdat hij ziet dat een speler vastgepakt word om een aanval te stoppen. Daar kan je het niet mee eens zijn natuurlijk. Maar als hij het wel een overtreding vond, is het ook gewoon geel.

Maar goed, het is gespeeld. Jammer, had wel zin in leuke pot.
Is toch een leuke pot zo? ;)

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:23
Superkiwi schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:51:
@carpebios stop eens met klussen. PSV staat gewoon voor ondertussen, je kunt weer rustig verder kijken ;)

*edit
Oh, laat maar :+
Gipsplaat op zolder geïnstalleerd. Al een betere prestatie dan PSV

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• mavaros
Wat doet die Bergwijn toch steeds in het elftal. Zelfs tegen Sparta bakt hij er niks van.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mavaros schreef op zondag 19 februari 2023 @ 17:29:
Wat doet die Bergwijn toch steeds in het elftal. Zelfs tegen Sparta bakt hij er niks van.
Speelt prima vandaag

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Ajax staat verdedigend goed. Aanvallend gaat het ook wel prima. Staat tenslotte 2-0 voor tegen een Sparta wat alleen maar op hun eigen 16 staat.

Kudus is soms genieten. Wat heeft die een geweldige eerste aanname vaak. Aan de bal zelf mag die wel wat sneller handelen/zijn mede spelers zoeken.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Terranova
  • Nu online
penalty lijkt mij? De Guzman blokkeert de voet van Berghuis en raak niet de bal

Edit: Blijkbaar heeft de var die beelden niet gezien

[ Voor 26% gewijzigd door Terranova op 19-02-2023 17:57 ]

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:53
Terranova schreef op zondag 19 februari 2023 @ 17:55:
penalty lijkt mij? De Guzman blokkeert de voet van Berghuis en raak niet de bal

Edit: Blijkbaar heeft de var die beelden niet gezien
Dit snap ik ook niet hoor, penalty uit het boekje, duidelijker wordt het niet!

Verwijderd

Haha gewoon een botsing dit. Belachelijk.

• Terranova
  • Nu online
Was even bang dat ie deze niet ging geven

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Van de achterkant gezien is het een overtreding. Verdediger raakt de bal niet en zit op de enkel bij Bergwijn.

• Terranova
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:05:
Haha gewoon een botsing dit. Belachelijk.
Nee hoor, net zoals net bij Berghuis. De Sparta speler blokkeert de voet waarmee de Ajaxspeler wilde schieten en speelt niet de bal.

Verwijderd

Had Bergwijn die pingel dan gegund….

• DoeEensGek
  • Nu online
Krijgen we nu 10minuten extra tijd?

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:36

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:06:
Weet je wat zo'n bal kost? ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Terranova schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:06:
[...]

Nee hoor, net zoals net bij Berghuis. De Sparta speler blokkeert de voet waarmee de Ajaxspeler wilde schieten en speelt niet de bal.
Schei toch uit. De bal is in duel en daarbij lopen ze tegen elkaar op.
Maar ik snap dat manschot hem geeft. Ajax wint deze toch wel.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Brobbey komt er in voor de 4 en 5-0 :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:08:
[...]

Ze lopen tegen elkaar op? Jij doelt op een andere actie?

• Terranova
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:08:
[...]

Manschot fluit niet eens, *knip*

[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 21-02-2023 11:16 . Reden: Draagt niet bij aan de sfeer. ]

• Han
  • Niet online

Han

Schei anders zelf even uit. De verdediger blokt de speler met de voet zonder de bal te spelen, gewoon ouderwets pootje haken is dat, penalty.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• DoeEensGek
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:06:
Vindt ik altijd een dingetje. In principe spreek je een penalty nemer af en als je wijs bent wijzig je ook niet als hij mist. Als je dan wil wisselen van penalty nemer, doe dat gewoon elke X penalty's. Bijvoorbeeld na 5 strafschoppen is de volgende aan de beurt. Maar goed zo belangrijk is het ook niet.

Nogmaals wat een fijne man die commentator!

Verwijderd

Terranova schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:11:
[...]

Manschot fluit niet eens, *knip*
*knip*
Op de man laten we dus.

[ Voor 41% gewijzigd door tweakduke op 21-02-2023 11:15 ]

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:13:.
De kenners hier vinden het allemaal weer een penalty d:)b
Blij dat je je zelf niet onder de kenners schaart, dat is je dan wel gegeven, aan zelfkennis geen gebrek :P

Verwijderd

Han schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:15:
[...]

Blij dat je je zelf niet onder de kenners schaart, dat is je dan wel gegeven, aan zelfkennis geen gebrek :P
.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2023 18:17 ]

• Terranova
  • Nu online
Han schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:15:
[...]

Gewoon laten gaan. Feyenoord heeft natuurlijk nooit de scheidsrechterlijke beslissingen mee, zeker de afgelopen tijd niet. Zal wel diep zitten en heeft ie de neiging om op Ajax te klagen, heel erg verklaarbaar...

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:17
Wel grappig altijd zo de gekleurde reacties te lezen tijdens de wedstrijd. Schreeuwen om strafschoppen voor hun eigen ploeg, of tegen een ploeg die een concurrent is (niet eens in de wedstrijd van hun eigen ploeg zelf).

In veel gevallen is het maar goed dat wij geen scheidsrechter zijn, want de gekleurde keuzes zouden dan meer voorkomen dan nu gesuggereerd wordt, terwijl ik niet denk dat het echt gekleurde keuzes zijn van de arbitrage nu, in tegenstelling tot nu vaak wordt beweerd.

Van wat ik zie / lees is Ajax echt wel sterker dan Sparta op dit moment. Daarmee lijkt het erop dat Sparta en Twente nu wel af lijken te haken. Psv haakt ook af lijkt wel, dus dan zal het tussen Feyenoord, Ajax en az gaan dit seizoen.

• mavaros
Ik zit eens in de handsregel te kijken, maar als die regel gewoon netjes was gevolgd, had Feyenoord nooit 1-1 kunnen maken.

Dit is gewoon een ernstige scheidsrechterlijke dwaling geweest, en een mazzeltje voor Feyenoord. Die club neem ik het niet kwalijk.

Dit staat in de regels over hands:

Het is een overtreding wanneer een speler de bal speelt met de hand of arm. Dit omvat ook het aanraken van de bal met de hand of arm, zelfs als dit per ongeluk gebeurt.

• Gonadan

Gonadan

DoeEensGek schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:13:
Vindt ik altijd een dingetje. In principe spreek je een penalty nemer af en als je wijs bent wijzig je ook niet als hij mist. Als je dan wil wisselen van penalty nemer, doe dat gewoon elke X penalty's. Bijvoorbeeld na 5 strafschoppen is de volgende aan de beurt. Maar goed zo belangrijk is het ook niet.
Het is vrij simpel, je wint er niets mee. Om gedoe tijdens de wedstrijd te voorkomen en de kans te vergroten zijn er vaste namen geselecteerd. Daar wijk je dus niet van af anders krijg je elke keer die vraag.

Daarnaast gaat een strafschop erin schieten natuurlijk weinig voor het zelfvertrouwen doen en zo wel dan heeft hij meer aan een psycholoog. Mist hij hem echter dan zal hem nog veel meer hoon ten deel zijn dan nu het geval is.

Je kunt alleen maar verliezen als je daarmee gaat husselen.
Nogmaals wat een fijne man die commentator!
Wie is het nu dan?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
  • Nu online
Sjors Blaauw en inderdaad prettig commentaar.

• Gonadan

Gonadan

Terranova schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:24:
[...]

Sjors Blaauw en inderdaad prettig commentaar.
Ken ik niet. Maar als hij inderdaad goed is dan past hij niet in de kliek en zal dus wel weinig wedstrijden krijgen?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DoeEensGek
  • Nu online
Lekker kudus!

• Han
  • Niet online

Han

Wooooooooooh! Wat een trap! Prachtig!

Kuduuuuuuuuuus!

[ Voor 4% gewijzigd door Han op 19-02-2023 18:27 ]

• DoeEensGek
  • Nu online
Goedzo van Boekel!

• Terranova
  • Nu online
Gonadan schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:26:
[...]

Ken ik niet. Maar als hij inderdaad goed is dan past hij niet in de kliek en zal dus wel weinig wedstrijden krijgen?
Haha zou kunnen. Ik herken de naam ook niet, maar de stem wel. Volgens mij doet hij vaker KKD wedstrijden, tenminste daar ken ik de stem van

• tweakduke
  • Registratie: December 2001

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Goed Kudus mag voortaan de vrije trappen nemen van mij :Y)

Tweakers Discord

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wut, dat is weer een 100% penalty...

• Terranova
  • Nu online
Uhh, ook hier werd de bal niet gespeeld Van Boekel?

• tweakduke

tweakduke

Dat was eigenlijk wel een strafschop, was niks op de bal, maar goed makkelijke pot voor Ajax.

Dat was lang geleden zo ontspannen kijken, ben zelfs ondertussen in slaap gedommeld :P

Tweakers Discord

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:26:
[...]

Inmiddels over de 100 Eredivisie wedstrijden van commentaar voorzien dus dat lijkt wel mee te vallen, maar ik herken hem niet van andere zenders.

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Dacht juist wel dat de bal eerst gespeeld werd. En daarna beetje ongelukkig op de enkel.

Achja 4-0 gewonnen. Goede wedstrijd! Kan mij eigenlijk geen moment van Sparta bedenken.

• Han
  • Niet online

Han

Prima pot, 4 goals, geen tegendoelpunten en een plekje gestegen op naar plek 1 :)

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:19
Wat is dat nou voor een statistiek, Schreuder ook 4 wedstrijden op rij als beginnend trainer zegt de commentator. Maar Ajax begon onder Schreuder met een gelijkspel tegen Go Ahead..?!

discogs

• toolkist
  • Niet online
tweakduke schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:37:
Dat was eigenlijk wel een strafschop, was niks op de bal, maar goed makkelijke pot voor Ajax.

Dat was lang geleden zo ontspannen kijken, ben zelfs ondertussen in slaap gedommeld :P
Komt doordat de commentator af en toe gewoon lang stil was, heerlijk.

• DoeEensGek
  • Nu online
Nou weer een lekkere pot zonder teveel gerommel. Lekker man, ook na zo'n gelijk spel van vandeweek.

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:38:
Prima pot, 4 goals, geen tegendoelpunten en een plekje gestegen op naar plek 1 :)
He, net op tijd... 😉

• Han
  • Niet online

Han

Die vrije trap van Kudus geeft mij hoop voor komende donderdag :)

• Han
  • Niet online

Han

Wat bedoel je? O-)

Verwijderd

loewie1984 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:38:
Wat is dat nou voor een statistiek, Schreuder ook 4 wedstrijden op rij als beginnend trainer zegt de commentator. Maar Ajax begon onder Schreuder met een gelijkspel tegen Go Ahead..?!
Go Ahead was speelronde acht. Speelronde 1 was Fortuna uit met Tadic in de spits..

Dit was van voor de wedstrijd

Ajax won al zijn 3 competitieduels onder John Heitinga. De enige trainer die in deze eeuw zijn eerste 4 eredivisiewedstrijden als trainer van Ajax won was voorganger Alfred Schreuder (eerste 6).

• DoeEensGek
  • Nu online
Gonadan schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:22:
[...]

Het is vrij simpel, je wint er niets mee. Om gedoe tijdens de wedstrijd te voorkomen en de kans te vergroten zijn er vaste namen geselecteerd. Daar wijk je dus niet van af anders krijg je elke keer die vraag.

Daarnaast gaat een strafschop erin schieten natuurlijk weinig voor het zelfvertrouwen doen en zo wel dan heeft hij meer aan een psycholoog. Mist hij hem echter dan zal hem nog veel meer hoon ten deel zijn dan nu het geval is.

Je kunt alleen maar verliezen als je daarmee gaat husselen.

[...]

Wie is het nu dan?
Sjors Blaauw volgens mij.

En wat betreft penalty, husselen moet alleen doen als je het vooraf afspreekt, voor het Seizoen eigenlijk al. Maar belangrijker is niet wisselen na elke gemiste wat sommige clubs doen. Dan duurt het zolang voor ze weer zelfvertrouwen krijgen. Liefste gewoon iemand aanwijzen en daarbij houden zoals nu dus bij Ajax gebeurt.

Verwijderd

mavaros schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:22:
Ik zit eens in de handsregel te kijken, maar als die regel gewoon netjes was gevolgd, had Feyenoord nooit 1-1 kunnen maken.

Dit is gewoon een ernstige scheidsrechterlijke dwaling geweest, en een mazzeltje voor Feyenoord. Die club neem ik het niet kwalijk.

Het is een overtreding wanneer een speler de bal speelt met de hand of arm. Dit omvat ook het aanraken van de bal met de hand of arm, zelfs als dit per ongeluk gebeurt.
leuk, maar misschien omdat de speler van az eerst hands maakte, liet de scheids doorspelen met voordeel voor feyenoord., achteraf gezien natuurlijk terecht

• toolkist
  • Niet online
Wat zit die Kraaij nou weer te janken dat het geen penalty is? Veel duidelijker krijg je ze niet.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:48:
[...]

leuk, maar misschien omdat de speler van az eerst hands maakte, liet de scheids doorspelen met voordeel voor feyenoord., achteraf gezien natuurlijk terecht
Die speler maakte hands doordat Pedersen hem duwde toch?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Han schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:39:
Die vrije trap van Kudus geeft mij hoop voor komende donderdag :)
En Union (de nummer 2 van Duitsland wisten we dat al) speelt 0-0 tegen Schalke dat laatste staat.
Er is dus zeker nog wel hoop voor donderdag ;)

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11 23:42

Agent47

I always close my contracts.

Ik als Feyenoorder reken me nog lang niet rijk. Fortuna uit op dat knollenveld volgende week brrrr.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• tweakduke

tweakduke

Als dit zo doorgaat dan wordt de klassieker van 19 maart een belangrijke pot voor het kampioenschap.

Tweakers Discord

• Gonadan

Gonadan

Hoe dan ook is de tweede plek nu in bezit, dat is ook een groot goed. Die CL wil je echt gewoon spelen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Agent47

Agent47

tweakduke schreef op zondag 19 februari 2023 @ 19:06:
Als dit zo doorgaat dan wordt de klassieker van 19 maart een belangrijke pot voor het kampioenschap.
Dat wordt de belangrijkste pot vanaf heden. Als Feyenoord koploper blijft na die wedstrijd heb ik er vertrouwen in.

• tweakduke

tweakduke

Agent47 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 19:09:
[...]

Dat wordt de belangrijkste pot vanaf heden. Als Feyenoord koploper blijft na die wedstrijd heb ik er vertrouwen in.
En anders staat Ajax voor op doelsaldo, een krappe situatie om vol te houden tot het eind. Als Feyenoord inderdaad koploper blijft na die wedstrijd dan hebben ze de beste papieren.

Tweakers Discord

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:24
Gonadan schreef op zondag 19 februari 2023 @ 19:08:
Hoe dan ook is de tweede plek nu in bezit, dat is ook een groot goed. Die CL wil je echt gewoon spelen.
Plek 2 is alleen voorronde CL toch?

• carpebios
Man wat is het al jaren lijden als PSV-supporter. En nog steeds wordt alles met de mantel der liefde weggestoken. Over 5 jaar gaan we Groningen achterna.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Vos

Vos

AFCA

Russel88 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 19:21:
[...]

Klopt.

• Gonadan

Gonadan

Russel88 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 19:21:
Correct, maar wel CL. Plek drie is gewoon geen CL. Maar uiteraard gaan we nog voor directe kwalificatie hoor. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:30
carpebios schreef op zondag 19 februari 2023 @ 19:24:
Man wat is het al jaren lijden als PSV-supporter. En nog steeds wordt alles met de mantel der liefde weggestoken. Over 5 jaar gaan we Groningen achterna.
Ik vind dat Psv een aardig elftal heeft maar niet meer dan dat. Die kunnen ver komen maar dat moet met maximale inspanning en concentratie. Is dat er even niet dan wordt Psv middelmaat en dan kunnen jullie van veel teams verliezen of punten verliezen.
Je zag het ook afgelopen week tegen Sevilla... Concentratie weg... Ze lopen tegen tegendoelpunten aan.
Jullie hebben ook de pech dat Luuk de Jong wat uit vorm is.

Veerman zag ik weer intelligente passen geven. Ben wel beetje fan van hem.

Groningen gaan jullie niet achterna, dan moet je de hele selectie weg doen en 4e rangs Scandinaviërs in dienst nemen.

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 19-02-2023 20:37 ]

• carpebios
Harribo schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:34:
[...]

Ik vind dat Psv een aardig elftal heeft maar niet meer dan dat. Die kunnen ver komen maar dat moet met maximale inspanning en concentratie. Is dat er even niet dan wordt Psv middelmaat en dan kunnen jullie van veel teams verliezen of punten verliezen.
Je zag het ook afgelopen week tegen Sevilla... Concentratie weg... Ze lopen tegen tegendoelpunten aan.
Jullie hebben ook de pech dat Luuk de Jong wat uit vorm is.

Veerman zag ik weer intelligente passen geven. Ben wel beetje fan van hem.

Groningen gaan jullie niet achterna, dan moet je de hele selectie weg doen en 4e rangs Scandinaviërs in dienst nemen.
De nummer 16,17 en 18 winnen van PSV. Eigenlijk kan iedereen winnen van PSV. Het is altijd billenknijpen :(

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:40
Harribo schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:34:
[...]
Ik herinner u graag aan Toivonen en Isaksson...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Maarten_E schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:55:
[...]

Die hadden toch zeker meerwaarde voor PSV? Waren echt geen Määttä ofzo.

• tweakduke

tweakduke

De paal zat een keer in de weg en die laatste kans recht op de keeper had er ook in gemoeten, op dat soort momenten doet PSV zichzelf te kort.

Tweakers Discord

• carpebios
Maarten_E schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:55:
[...]

Die waren toch wel goed. Vooral Toivonen. Die kom lekker zuigen, iedereen trapte in die val.

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 19 februari 2023 @ 21:29:
[...]

Die waren toch wel goed. Vooral Toivonen. Die kom lekker zuigen, iedereen trapte in die val.
Zuigen? Die kon ellebogen als de beste en ermee wegkomen ;)

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:24
mavaros schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:22:

Volgens ESPN zijn dit jaar de regels omtrent hands gewijzigd. Beeld werd getoond en presentator legde uit dat het geen hands is volgens de huidige regels. Ik ben vergeten wat hij zei, maar zal best wel ergens te vinden zijn.

• mavaros
Russel88 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 23:25:
[...]

Volgens ESPN zijn dit jaar de regels omtrent hands gewijzigd. Beeld werd getoond en presentator legde uit dat het geen hands is volgens de huidige regels. Ik ben vergeten wat hij zei, maar zal best wel ergens te vinden zijn.
Die presentator had het over de nieuwe handsregel, en dat staat in een voetbalregelboek geschreven. En daar schrijven ze gewoon dat er gefloten had moeten worden. Zo had Messi eigenlijk rood moeten krijgen wegens spelbederf door hands.

Bij Feyenoord-AZ kan ik nog leven met een wat vrijere interpretatie van de scheids. Geen smerige wedstrijd en dat soort randvoorwaarden.

Maar als ik dat voetbalregelboek tevoorschijn ga toveren, kan je hoog of laag springen. Er had gefloten moeten worden bij die eerste handsbal. En dat weet Higler ook gewoon.

Verwijderd

mavaros schreef op maandag 20 februari 2023 @ 00:24:
Maar als ik dat voetbalregelboek tevoorschijn ga toveren,
In welke versie zit jij eigenlijk te bladeren?

• fps
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-06-2023

fps

Harribo schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 18:18:
[...]

Meetrainen. Nog niet meespelen.

Maar echt, hij is welkom. Niet dat ik hem geweldig vind, maar die twee die er nu staan , zijn drama
Inmiddels heeft hij getekend voor de rest van dit seizoen. Hopelijk staat hij er direct en kan hij nog iets positiefs bijdragen in de degradatiestrijd. Als het nog een paar wedstrijden duurt voordat hij kan starten, heb je er ook weinig aan.

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
[...]

Mijn gevoel is dat je op het einde beter een zwaar programma kunt hebben tegen (sub)topploegen, dan een programma tegen ploegen die strijden om lijfsbehoud.

Verwijderd

SterqVerhael schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 08:14:
Mijn gevoel is dat je op het einde beter een zwaar programma kunt hebben tegen (sub)topploegen, dan een programma tegen ploegen die strijden om lijfsbehoud.
In het rechterrijtje zitten doorgaans wel meer ploegen die dan al zijn uitgespeeld. Die stille hoop kan nog tegenvallen.

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 08:52:
[...]

In het rechterrijtje zitten doorgaans wel meer ploegen die dan al zijn uitgespeeld. Die stille hoop kan nog tegenvallen.
We gaan het zien. :) Mijn beeld is wel dat het voor Ajax niet erg is dat ze een zwaar programma hebben (op papier). Je kan dan niet verslappen. Een beetje extra druk is niet persé slecht voor je vermogen om te kunnen presteren, als topsporter.

Maar goed, blessures en schorsingen gaan vast ook nog een rol van betekenis spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door SterqVerhael op 21-02-2023 09:41 ]

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-11 14:36
[...]

Ik denk dat het belang van die pot overschat wordt, Feyenoord gaat daar traditiegetrouw onderuit maar verliest niet de koppositie.

Momenteel is het verschil nog 3 punten, tegen de tijd dat de klassieker er is zal dat verschil al groter zijn een stuk of 5 vermoed ik. Vitesse uit wordt namelijk al punten verlies aankomende zondag.

• Agent47

Agent47

Rendiertje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 10:38:
[...]

Ik denk dat het belang van die pot overschat wordt, Feyenoord gaat daar traditiegetrouw onderuit maar verliest niet de koppositie.

Momenteel is het verschil nog 3 punten, tegen de tijd dat de klassieker er is zal dat verschil al groter zijn een stuk of 5 vermoed ik. Vitesse uit wordt namelijk al punten verlies aankomende zondag.
Met Feyenoord is het elke week maar weer kijken. Ik voorspel een lastige middag zondag. B. Yilmaz zal die 1-0 wel maken op dat knollenveld. Dan is het WEER achter de feiten aan gaan. Een keertje met 3 á 4-0 voorspronmg met rust lijkt me ook wel eens lekker :9

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:59
Rendiertje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 10:38:
[...]

Ik voorspel hetzelfde verschil maar dan ten faveure van Ajax. Feyenoord laat het liggen tegen de kleintjes en wordt in Amsterdam op 8 punten gezet :9

Iets met wens en de vader enzo ;)

XXXVI

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Het uitvak van het Philips Stadion is niet veilig, waardoor de capaciteit van het uitvak per direct wordt gehalveerd.

Dit zou voornamelijk komen door het ritmisch springen van de supporters, wel benieuwd of het ook een probleem zou zijn voor andere delen van het stadion of dat ze er vanuit gaan dan het daar niet gebeurd? Lijkt mij sterk dat de constructie bij het uitvak anders is dan een vergelijkbare plek in het stadion?

Bron: https://www.psv.nl/nieuws...ert-capaciteit-uitvak.htm

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:04
Gynnad schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:04:
Het uitvak van het Philips Stadion is niet veilig, waardoor de capaciteit van het uitvak per direct wordt gehalveerd.

Dit zou voornamelijk komen door het ritmisch springen van de supporters, wel benieuwd of het ook een probleem zou zijn voor andere delen van het stadion of dat ze er vanuit gaan dan het daar niet gebeurd? Lijkt mij sterk dat de constructie bij het uitvak anders is dan een vergelijkbare plek in het stadion?

Het uitvak is de 2e ring (of 1e, weet ik veel hoe het geteld wordt, ze zitten boven), het fanatieke thuispubliek zit (vooral) op oost, tegen het veld aan. Het kan goed zijn dat de rest van de ring ook vatbaar is voor ritmisch springen (of enkel de hoeken bijvoorbeeld) maar daar zitten de springgrage mensen dus niet.

WoT stats

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:08
Gynnad schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:04:

Eigenlijk geldt hier dus dat psv momenteel zo slecht presteert dat supporters van bezoekende teams vaker kunnen juichen (en dus springen), waardoor de situatie onveilig is geworden? Imo gewoon een laffe manier om uitpubliek te beperken en daarmee psv uit deze worsteling te helpen :+

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:51

ST10©DE

Dus.............

Eens kijken hoe onze Serdar op internationaal niveau fluit.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
ST10©DE schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:01:
Eens kijken hoe onze Serdar op internationaal niveau fluit.
Was een degelijke pot.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Inderdaad, hij heeft gewoon de wedstrijd goed begeleid.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Heitinga heeft wel veel vertrouwen in vanavond. Voor de penalties heeft Ajax deze wedstrijd al in de pocket.. Ik moet het allemaal nog zien. Volgens mij is het best een fanatiek stadion daar. Misschien zie ik iets over het hoofd, maar is er reden om zo optimistisch te zijn over de afloop?

Manchester - Barcelona op het zelfde tijdstip. Dat is toch wel jammer. Had beide wedstrijden graag gezien.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:03:
Heitinga heeft wel veel vertrouwen in vanavond. Voor de penalties heeft Ajax deze wedstrijd al in de pocket.. Ik moet het allemaal nog zien. Volgens mij is het best een fanatiek stadion daar. Misschien zie ik iets over het hoofd, maar is er reden om zo optimistisch te zijn over de afloop?
Geen reden tot optimisme, wel verstandig om met vertrouwen een wedstrijd in te gaan.
Manchester - Barcelona op het zelfde tijdstip. Dat is toch wel jammer. Had beide wedstrijden graag gezien.
Ik pak in dit soort situaties een tablet of laptop erbij (zonder geluid). Wat dat betreft een voordeel om (web)apps van je TV provider te hebben.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:03:

Eerlijk gezegd denk ik dat het scenario van penalty’s nooit bij Heitinga is opgekomen. Daarom antwoordde hij maar dat de wedstrijd daarvoor al beslist zou zijn.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
Ach manager gel#l van Heitinga.
Maar wat moet hij ook anders zeggen.... We krijgen het moeilijk en waarschijnlijk redden we het niet?
Kan hij gelijk zijn biezen pakken

Ik zie Psv en Ajax er hwrs wel uit vliegen vanavond.
Maar nog een sprankje hoop voor Ajax dan

[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 23-02-2023 12:35 ]

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:06
ST10©DE schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:20:
[...]

Eerlijk gezegd denk ik dat het scenario van penalty’s nooit bij Heitinga is opgekomen. Daarom antwoordde hij maar dat de wedstrijd daarvoor al beslist zou zijn.
Panalties, crap. Nooit aangedacht, deden we vroeger ook nooit.

Ik denk dat je gelijk hebt.

• Gonadan

Gonadan

ST10©DE schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:20:
Lijkt me vrij sterk dat een profvoetballer dat niet als optie bedenkt. Het lijkt mij aannemelijker dat hij voor die tijd risico wil gaan nemen om met de winst er vandoor te gaan en dat het dus waarschijnlijk uiterlijk in de verlening wel een kant op moet vallen.
Op zich ook geen gekke gedachte, ik zie twee scenario's die ik de meeste kans toedicht vanavond. Óf Union is nu gewoon te scherp en prikt er één à twee in en Ajax ligt er gewoon uit, óf Union krijgt hem er alsnog niet in en wanneer zij na een uur wat moe beginnen te worden gaat Ajax op power en individuele klasse met 0-1 o.i.d. verder.

Zolang ze niet in de valkuil stappen te vroeg te hard willen gaan dan is er kans. Wanneer de energie op raakt en het doelpunt nog niet gevallen is gewoon pompen met Brobbey, Luca en Conceicao, dan valt hij er gegarandeerd in. Hopelijk dan ook aan de goede kant. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• mavaros
Ik denk dat Ajax vanavond gewoon met gemak wint met 2-4.

PSV staat binnen 20 minuten op 2-0, maar gaat uiteindelijk met 3-1 net niet door.

(Geen idee, of PSV bij uitschakeling degradeert naar de UCL. Mocht dit wel kunnen, staat PSV wel voor eeuwig nummer 1 op de ranglijst om zoveel mogelijk als mogelijk is te degraderen in een Europees toernooi, en is er in feite nog niks aan de hand.)

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Gonadan schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:37:
[...]

Lijkt me vrij sterk dat een profvoetballer dat niet als optie bedenkt. Het lijkt mij aannemelijker dat hij voor die tijd risico wil gaan nemen om met de winst er vandoor te gaan en dat het dus waarschijnlijk uiterlijk in de verlening wel een kant op moet vallen.
Op zich ook geen gekke gedachte, ik zie twee scenario's die ik de meeste kans toedicht vanavond. Óf Union is nu gewoon te scherp en prikt er één à twee in en Ajax ligt er gewoon uit, óf Union krijgt hem er alsnog niet in en wanneer zij na een uur wat moe beginnen te worden gaat Ajax op power en individuele klasse met 0-1 o.i.d. verder.

Zolang ze niet in de valkuil stappen te vroeg te hard willen gaan dan is er kans. Wanneer de energie op raakt en het doelpunt nog niet gevallen is gewoon pompen met Brobbey, Luca en Conceicao, dan valt hij er gegarandeerd in. Hopelijk dan ook aan de goede kant. :+
Ik denk, en vind, dat een coach rekening moet houden met alle mogelijke scenario’s. Dus ook met penalty’s, zeker omdat het best een reële kans is. Je hoeft er niet zo maniakaal als van Gaal rekening mee te houden, maar je moet er zeker rekening mee houden.

Zelfs als je vol op risico speelt, kan het nog steeds 0-0 worden. Of Ajax staat met 1 doelpunt verschil achter en gaan vol op de aanval spelen en maken in de laatste momenten gelijk. Of…..

Gewoon de onervarenheid van Heitinga.

[ Voor 8% gewijzigd door ST10©DE op 23-02-2023 15:44 ]

• T-MOB
  • Nu online
mavaros schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:53:
(Geen idee, of PSV bij uitschakeling degradeert naar de UCL. Mocht dit wel kunnen, staat PSV wel voor eeuwig nummer 1 op de ranglijst om zoveel mogelijk als mogelijk is te degraderen in een Europees toernooi, en is er in feite nog niks aan de hand.)
Nee, nu eruitvliegen is einde Europees seizoen. PSV moet hopen dat het in de eerste helft 2x scoort, dan wordt het nog spannend in de tweede helft. Maar ik geef het weinig kans.

Regeren is vooruitschuiven

Pagina: 1 ... 227 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023