Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 226 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.197 views

Onderwerpen

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Dat is geel toch, of zoals ze gisteren zeiden, ROOD!

[ Voor 52% gewijzigd door carpebios op 19-02-2023 14:34 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• carpebios
  • Nu online
Utrecht is verteld, de jong moet je tackelen, in z'n rug springen, maar zo snel mogelijk uitschakelen.
Geluk voor PSV, Luuk is niet zo belangrijk meer.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• carpebios
  • Nu online
Luuk die weer recht in de handen van de keeper schiet.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:27

Superkiwi

Hoi doei

De Eagles gaan ook vliegend van start. Een voorzet van de zijkant valt er zomaar in _O-

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• carpebios
  • Nu online
Overtreding 3 op Luuk

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:42
FC Twente is de weg kwijt.

edit: Dat veld bij GAE ligt er verschrikkelijk bij. Je zou mogen verwachten dat er een goede grasmat ligt.

[ Voor 68% gewijzigd door mavaros op 19-02-2023 14:55 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Twente mag aan de bak, de Eagles staan na 15 minuten al op 2-0. Niks op af te dingen, prima goal.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wedstrijd stilgelegd; de Twente 'fans' kunnen zich niet gedragen. Vuurwerk op het veld en stoeltjes door de lucht. Jammer weer.

• carpebios
  • Nu online
Ik weet niet waar ik bij PSV naar aan het kijken ben, ik ga maar weer klussen.

• mavaros
Er zijn landen, waar ze nu de ME het vak ingestuurd zouden hebben om iedereen neer te knuppelen en het vak schoon te vegen.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:38
Superkiwi schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:57:
Wedstrijd stilgelegd; de Twente 'fans' kunnen zich niet gedragen. Vuurwerk op het veld en stoeltjes door de lucht. Jammer weer.
Heb idee dat beide kampen evenveel aan doen om onrust te veroorzaken helaas. Wat een onzin weer. "jaa maar hunnie..." aldus de fans.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:57:
Ik weet niet waar ik bij PSV naar aan het kijken ben, ik ga maar weer klussen.
Of het bij PSV nog steeds zo werkt weet ik niet maar als je goals wil zien moet je pas na 90min beginnen met kijken.

• carpebios
  • Nu online
Superkiwi schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:59:
[...]

Of het bij PSV nog steeds zo werkt weet ik niet maar als je goals wil zien moet je pas na 90min beginnen met kijken.
Dat is Feyenoord :+

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

De supporters ook, sjongejonge.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Oh dat is waar ook.
Het is nog even wennen merk je wel ;)

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 19:46
mavaros schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:58:
Er zijn landen, waar ze nu de ME het vak ingestuurd zouden hebben om iedereen neer te knuppelen en het vak schoon te vegen.
Vind dat we in Nederland te lief zijn met dit soort tuig.
Dit zijn geen supporters, dit zijn geen mensen die je lief moet behandelen.
Sluit ze eens een week of twee op. Zal de misdaad rondom Twente ook afnemen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tja, dat zullen ze hier alleen doen als er iemand van Extinction Rebel in dat vak had gezeten ;)
Nu er een zwik boeren in zit, kunnen ze rustig doen en laten wat ze willen.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:59
Het houdt niet op, niet vanzelf

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Heerlijk schot, daar doe je weinig aan (buiten meer druk zetten op de speler)

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Prachtige goal wel.

nggyu nglyd

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Voor AZ ontvouwt deze zondag zich voorlopig wel prima: Twente voorlopig uit beeld, PSV op achterstand. Straks wipt alleen Ajax er overheen en dan staat AZ nog keurig 3e :)

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:38
Vroeger veel gebeurd maar ook niet geleid tot een oplossing. We moeten zeker harder en strenger zijn maar ook gerichter. En niet alleen bij de daders maar ook de ophitsers en tuig wat zich niet kan inhouden als de tegenpartij zich niet gedraagt.

• dglavimans
Mooi afgemaakt (en voorgegeven de jong)

• toolkist
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:13:
[...]

Vroeger veel gebeurd maar ook niet geleid tot een oplossing. We moeten zeker harder en strenger zijn maar ook gerichter. En niet alleen bij de daders maar ook de ophitsers en tuig wat zich niet kan inhouden als de tegenpartij zich niet gedraagt.
Het hoeft niet eens te leiden tot een structurele oplossing, het zorgt er in ieder geval voor dat de daders bestraft worden en er niet mee weg komen.

• Napo
  • Niet online
dglavimans schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:15:
Mooi afgemaakt (en voorgegeven de jong)
De voorzet zelf was meer geluk dan wijsheid zo via de been van de verdediger van FC Utrecht, dat hij dan nog bij Bakayoko komt is niet helemaal de verdienste van de Jong.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

toolkist schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:16:
[...]

Het hoeft niet eens te leiden tot een structurele oplossing, het zorgt er in ieder geval voor dat de daders bestraft worden en er niet mee weg komen.
in goed Rotterdams: ME er in en lat op je muil.

We zijn veel te lief in dit land voor dat soort tuig.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

[...]
Vroeger veel gebeurd maar ook niet geleid tot een oplossing. We moeten zeker harder en strenger zijn maar ook gerichter.
Ik ben voorstander van het schrappen van uitpubliek. Vrij rigoreus maar het lost wel een hoop op, om over de kosten van politie-inzet nog te zwijgen. Het enige nadeel is dat het oneerlijk wordt als je een knock-out ronde hebt zoals in de beker.

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:16:
[...]

Daar zit dan wel bijzonder veel collateral damage bij, is dat hetgeen je wil bereiken als club? Structureel de rotte appels er tussenuit halen is de oplossing, niet jan en alleman mee wegdrukken.

• Napo
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:18:
[...]

Ik ben voorstander van het schrappen van uitpubliek. Vrij rigoreus maar het lost wel een hoop op, om over de kosten van politie-inzet nog te zwijgen. Het enige nadeel is dat het oneerlijk wordt als je een knock-out ronde hebt zoals in de beker.
Deels, het gooien van rotzooi in de wedstrijd FC Utrecht - PSV is voornamelijk thuispubliek, en dat is eigenlijk vrij vaak het geval. Een deel van het thuispubliek gedraagt zich niet goed als gastheer, dat lijken ze nog weleens te vergeten. Dat volk dat zich niet kan gedragen moet je buiten houden.

• toolkist
  • Niet online
dr.lowtune schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:18:
[...]
in goed Rotterdams: ME er in en lat op je muil.

We zijn veel te lief in dit land voor dat soort tuig.
En een paar strafpunten cadeau aan (in dit geval) Twente. Dan gaan ze het echt voelen en komt er ook druk van de eigen supporters op degenen die het verzieken.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:22
[...]

Het is inderdaad pijnlijk, maar ik ben het hier volledig mee eens eigenlijk. Het is al van de zotten dat we niet normaal genoeg met elkaar om kunnen gaan dat er een scheiding moet zijn tussen 'supporters' (naar mijn idee is dat in andere sporten toch echt minder een probleem). Maar als dit zelfs niet werkt, dan houdt het gewoon op en is voetbal dan maar alleen een 'thuissport'.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Napo schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:19:
[...]
Structureel de rotte appels er tussenuit halen is de oplossing.
Dat helpt alleen als de aanvoer van nieuwe appels stopt. Zolang er supporters zijn zal een klein deel voor problemen blijven zorgen.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:48

Vos

AFCA

[...]

Bepaal dit per club? Er zijn clubs waar ze zich wel netjes kunnen gedragen.

• mavaros
[...]

Wat een onzin. Uitsupporters horen gewoon aanwezig te kunnen zijn en het zijn zeker niet allemaal hooligans.

Het echte gajes is gewoon bekend bij de clubs. Er hangen overal camera's en dat soort technische snufjes. Ze moeten gewoon eens de voetbalwet gaan inzetten. Dan pik je de meeste rotte appels er al voor een wedstrijd uit.

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-11 08:49
Sahraoui is de volgende parel bij Heerenveen. Dat is wel helemaal na slechts een paar potjes. Heerlijk die derby winst!

• Napo
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:22:
[...]

Dat helpt alleen als de aanvoer van nieuwe appels stopt. Zolang er supporters zijn zal een klein deel voor problemen blijven zorgen.
Zolang je blijft zien dat die rotte appels er mee weg blijven komen dan werkt dat niet heel schrikwekkend voor de "nieuwe generatie". Je mag hopen dat men wel eens wat langer nadenkt als ze naar de eerste onwenselijke actie ze 3 maanden niet welkom zijn bij hun club.

• toolkist
  • Niet online
Lompe overtreding, bal erna wegtrappen, tuurlijk geen geel voor Twente...

• Deadsy
[...]

De oplossing is vrij simpel. In Engeland hebben ze er aan jaren succes mee.

Meldplicht.
En aangezien ze niet naar de wedstrijd kunnen de rekening gewoon bij het tuig neerleggen.

Kom je niet opdagen, oppakken.
Gedragen ze zich? Dan zat je er een tv neer met de wedstrijd.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Napo schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:24:
[...]
Je mag hopen dat men wel eens wat langer nadenkt als ze naar de eerste onwenselijke actie ze 3 maanden niet welkom zijn bij hun club.
Je hoop in gedragsverbetering bij zulke lui siert je. Ik denk dat het ze allemaal vrij weinig boeit en maatregelen niet of nauwelijks effect gaan hebben. Tenzij ze er van binnenuit (lees: omringende supporters in hun vak) hard op aangesproken worden.

Maar goed, genoeg erover; de bal rolt weer!

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 19-02-2023 15:31 ]

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

toolkist schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:26:
Lompe overtreding, bal erna wegtrappen, tuurlijk geen geel voor Twente...
Hilgers komt echt met te veel weg. Maar goed, Twente als club is ook al eens spreekwoordelijk met “moord” weggekomen…..

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:27:
[...]

De oplossing is vrij simpel. In Engeland hebben ze er aan jaren succes mee.

Meldplicht.
En aangezien ze niet naar de wedstrijd kunnen de rekening gewoon bij het tuig neerleggen.

Kom je niet opdagen, oppakken.
Gedragen ze zich? Dan zat je er een tv neer met de wedstrijd.
Alleen, ze treden dan weer veels te zwak op tegen toeschouwers die een speler aanvallen:
A Tottenham Hotspur fan admitted to assaulting Arsenal goalkeeper Aaron Ramsdale following the North London Derby in January. 35-year-old Joseph Watts pleaded guilty to the offense during a court appearance on Friday. As punishment, Watts cannot attend soccer matches for four years. He also has been ordered 150 hours of community service and has to pay a $120 fine directly to Ramsdale.
Nou moet je hier in NL al heel wat doen wil je uberhaupt 150 uur werkstraf krijgen, maar toch...

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Waarom zou je publiek verbieden terwijl het probleem ligt bij de handhaving? Hoe kan het dan een uitvak Union Berlin meer vuurwerk bij zich had dan Nederland in de jaarwisseling heeft afgestoken? Terwijl er gefouilleerd zou gaan worden?
Dat zijn Bengaalse staven waar Kim Holland van zou gaan blozen. Die vallen echt wel op
Nee, daar is gewoon bewust met de pet naar gegooid. Net als bij de 'sfeervakken' van Ajax zelf, elke keer weer.
Het begint met de wil om echt iets te veranderen. Die heb ik nog niet gezien.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Napo
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:29:
[...]

Je hoop in gedragsverbetering bij zulke lui siert je. Ik denk dat het ze allemaal vrij weinig boeit en maatregelen niet of nauwelijks effect gaan hebben. Tenzij ze er van binnenuit (lees: omringende supporters in hun vak) hard op aangesproken worden. Dat zou nog wel eens effect kunnen hebben.
Het lastige is dat je in dat soort groepen nog wel eens ziet dat het ze wat "credits" oplevert, de supporters die gewoon van de wedstrijd genieten vallen nogal buiten het perceptie van een supporter.

Het zou mooi zijn als een deel van de "harde kern" eens zou gaan begrijpen dat ze veel meer schade toebrengen aan hun club dan dat ze goed doen.
toolkist schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:30:
[...]
Alleen, ze treden dan weer veels te zwak op tegen toeschouwers die een speler aanvallen:

[...]
Nou moet je hier in NL al heel wat doen wil je uberhaupt 150 uur werkstraf krijgen, maar toch...
Het is maar wat je zwak noemt. Lijkt me een vrije forse straf.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Oké, jullie hebben me aan het twijfelen gebracht (maar nog niet helemaal overtuigd); er zitten nogal wat haken en ogen aan het schrappen van uitpubliek. Ik ga terug naar de tekentafel.

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:31:
[...]

Waarom zou je publiek verbieden terwijl het probleem ligt bij de handhaving? Hoe kan het dan een uitvak Union Berlin meer vuurwerk bij zich had dan Nederland in de jaarwisseling heeft afgestoken? Terwijl er gefouilleerd zou gaan worden?
Dat zijn Bengaalse staven waar Kim Holland van zou gaan blozen. Die vallen echt wel op
Nee, daar is gewoon bewust met de pet naar gegooid. Net als bij de 'sfeervakken' van Ajax zelf, elke keer weer.
Omdat je ook buiten het stadion een bult politie inzet nodig hebt om het aanwezig zijn van uitsupporters te faciliteren.
Politie die het (zeggen ze) al te druk hebben, dus die je hier heel makkelijk vrij kan maken en wat relatief weinig mensen raakt.

• Napo
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:31:
[...]

Risicobeperking. Met een paar honderd man die een wedstrijd bezoeken sta je daar als persoon die fouilleerd niet heel lekker dunkt mij. Als dat de situatie is kan je inderdaad beter uitsupporters weren, zeker met een verplichte reis met de trein/bus mag je verwachten dat de bezoekende club zorg draagt dat er geen spullen als vuurwerk het vak in komt.

Thuisvakken hebben hetzelfde probleem, consequent een probleem en de clubs lijken er maar geen oplossing ervoor te hebben. Het is geeneens harder optreden, het is in de basis eens gaan optreden. Als club moet je je verantwoordelijkheid pakken. Daar gaat het al mis.

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:32:
Het is maar wat je zwak noemt. Lijkt me een vrije forse straf.
Zo iemand hoort om te beginnen z'n leven lang al niet meer in een stadion te mogen komen.

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:36:
[...]

Zo iemand hoort om te beginnen z'n leven lang al niet meer in een stadion te mogen komen.
Oneens, iedereen kan ooit eens een foute keuze maken, dat hoeft niet direct een gevolg voor het rest van het leven te hebben. Enige hoop in het goede van de mens en dat ze leren van zijn/haar fouten mag er wel zijn.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:07
Even de feiten: Er werd meermaals vuurwerk (nitraten) in het uitvak gegooid door GAE supporters, zowel na de 1-0 als na de 2-0. Een nitraat in je nek krijgen als je daar zo hutje mutje staat is geen pretje kan ik je vertellen.

Gevalletje actie, reactie.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:37:
[...]

Oneens, iedereen kan ooit eens een foute keuze maken, dat hoeft niet direct een gevolg voor het rest van het leven te hebben. Enige hoop in het goede van de mens en dat ze leren van zijn/haar fouten mag er wel zijn.
Dat vind ik dus absoluut wel. Natuurlijk zijn er verschillende gradaties, een stoeltje slopen/gooien is 'minder erg' dan een speler aanvallen. Dat laatste is wat mij betreft zo'n beetje de zwaarste "voetbal"overtreding. Maar goed, we drijven hard richting het randzaken topic.

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:35:
[...]

Risicobeperking. Met een paar honderd man die een wedstrijd bezoeken sta je daar als persoon die fouilleerd niet heel lekker dunkt mij. Als dat de situatie is kan je inderdaad beter uitsupporters weren, zeker met een verplichte reis met de trein/bus mag je verwachten dat de bezoekende club zorg draagt dat er geen spullen als vuurwerk het vak in komt.

Thuisvakken hebben hetzelfde probleem, consequent een probleem en de clubs lijken er maar geen oplossing ervoor te hebben. Het is geeneens harder optreden, het is in de basis eens gaan optreden. Als club moet je je verantwoordelijkheid pakken. Daar gaat het al mis.
Het probleem is dat de mensen die de beveiliging regelen het niet eens echt durven. Zorg dat iedereen die iets mee heeft wat gevaar oplevert gewoon linksaf een hokje in mag voor de rest van de avond. Richt het maar zo in dat handhaven daadwerkelijk kan.

Wil je dat niet? Stop dan gewoon in zijn totaliteit met supporters.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:35:
[...]

Omdat je ook buiten het stadion een bult politie inzet nodig hebt om het aanwezig zijn van uitsupporters te faciliteren.
Politie die het (zeggen ze) al te druk hebben, dus die je hier heel makkelijk vrij kan maken en wat relatief weinig mensen raakt.
Dan kan je beter gewoon stoppen met evenementen met publiek, want dat geldt altijd.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Nou dat wordt weer smullen geblazen op het middenveld straks met Taylor, Klaassen en Berghuis.

Waarom zet hij nu weer Alvarez een linie naar achter. Laat hem als verdedigende middenvelder gewoon op die positie staan en beloon Bassey voor zijn redelijk goede optreden van de week.

Geef eens een andere speler als Taylor de kans op het middenveld. Taylor is denk ik al maandenlang de zwakste schakel.

Heitinga is ook echt weer zo een bange poeperd.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:32

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De Jong let niet altijd op of die buitenspel staat, maar deze keer was het geen buitenspel volgens mij. De var corrigeert het goed dit keer :)

Tweakers Discord

• Napo
  • Niet online
Lekker grensrechter :+

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:44:
[...]

Dan kan je beter gewoon stoppen met evenementen met publiek, want dat geldt altijd.
Overdrijven is een vak.
Jij weet ook wel dat begeleiding van de uitsupporters onevenredig veel politie inzet vereist.

• dglavimans
Jeroenvde89 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:42:
Even de feiten: Er werd meermaals vuurwerk (nitraten) in het uitvak gegooid door GAE supporters, zowel na de 1-0 als na de 2-0. Een nitraat in je nek krijgen als je daar zo hutje mutje staat is geen pretje kan ik je vertellen.

Gevalletje actie, reactie.
Mocht dit waar zijn geeft het je geen recht andermans spullen te slopen hoor

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:43:
[...]

Dat vind ik dus absoluut wel. Natuurlijk zijn er verschillende gradaties, een stoeltje slopen/gooien is 'minder erg' dan een speler aanvallen. Dat laatste is wat mij betreft zo'n beetje de zwaarste "voetbal"overtreding. Maar goed, we drijven hard richting het randzaken topic.
De overtreding die iemand begaat bepaalt hoe streng iemand gestraft wordt, van spelers hoor je af te blijven, op elke manier dan ook, of dat nou een fysieke aanval is of het gooien van objecten. Dat je voor een fysieke aanval langer geweerd wordt uit een stadion dan voor het gooien met zegge een aansteker lijkt mij evident.

Het gaan voor levenslange uitsluiting is doorslaan wat mij betreft, we hebben vrij weinig straffen in dit land die levenslang zijn, dat dan wel gaan toepassen in het voetbal lijkt mij niet heel passend.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:07
dglavimans schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:48:
[...]

Mocht dit waar zijn geeft het je geen recht andermans spullen te slopen hoor
Dat zeg ik niet, keur ik dan ook geenszins goed ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Jeroenvde89 op 19-02-2023 15:49 ]

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Verwijderd

Lekker gekeept ook.

• Napo
  • Niet online
Hoe staan er zoveel aanvallers van Utrecht in de 16 met zo weinig verdedigers van PSV :|

• mavaros
Als ik de radio mag geloven, weigert FC Utrecht om op de rug te gaan liggen.

2-2, dus hup FC Utrecht.

• dglavimans
Jeroenvde89 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:48:
[...]

Dat zeg ik niet, keur ik dan ook geenszins goed ;)
Nee oke, kwam op mij over of je een excuus zocht

Hoe kan psv zo snel weer een treffer incasseren

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:48:
[...]

De overtreding die iemand begaat bepaalt hoe streng iemand gestraft wordt, van spelers hoor je af te blijven, op elke manier dan ook, of dat nou een fysieke aanval is of het gooien van objecten. Dat je voor een fysieke aanval langer geweerd wordt uit een stadion dan voor het gooien met zegge een aansteker lijkt mij evident.

Het gaan voor levenslange uitsluiting is doorslaan wat mij betreft, we hebben vrij weinig straffen in dit land die levenslang zijn, dat dan wel gaan toepassen in het voetbal lijkt mij niet heel passend.
Het is wel maar voetbal wat ie dan mist he. tis niet dat ie meteen levenslang vast zit of zich z'n leven lang elke wedstrijd moet melden ofzo?

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:51:
[...]

Het is wel maar voetbal wat ie dan mist he. tis niet dat ie meteen levenslang vast zit of zich z'n leven lang elke wedstrijd moet melden ofzo?
Het is maar voetbal, waarom zou je dat direct voor de rest van het leven van iemand moeten ontnemen?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

@carpebios stop eens met klussen. PSV staat gewoon voor ondertussen, je kunt weer rustig verder kijken ;)

*edit
Oh, laat maar :+

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 19-02-2023 15:52 ]

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-11 14:26
dglavimans schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:50:
[...]

Hoe kan psv zo snel weer een treffer incasseren
Heb je gemist dat PSV al een jaar of 15 een waardeloze verdediging heeft? :p

Verwijderd

Superkiwi schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:51:
@carpebios stop eens met klussen. PSV staat gewoon voor ondertussen, je kunt weer rustig verder kijken ;)
je stream loopt achter

• Napo
  • Niet online
Bijzonder lompe overtreding :/

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

*teletekst ;)

Ik kijk Eagles-Twente.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Gestrekt been, noppen vooruit…is dat niet iets anders dan geel?

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:47:
[...]

Overdrijven is een vak.
Jij weet ook wel dat begeleiding van de uitsupporters onevenredig veel politie inzet vereist.
Meteen afschaffen omdat het lastig of duur is noem ik overdrijven. Of beter, typisch Nederlands. Wel regeltjes, er niets voor doen en dan doen alsof je niet anders kan dan afschaffen. Lijkt wel politiek hier.

Laat clubs maar wat meer bijleggen voor de veiligheid als geld een probleem is, er gaat genoeg geld om in het voetbal.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:16

OMX2000

By any means necessary...

Da’a rood toch? Gestrekt been. Dafuq

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

dit is toch gewoon een rode kaart?

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Met deze scheids, Lindhout, weet je natuurlijk ook wel dat hij giga blunders maakt. Zoals zojuist bewezen.

• Deadsy
The Realone schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:51:
[...]

Heb je gemist dat PSV al een jaar of 15 een waardeloze verdediging heeft? :p
En dat we al vrij lang waardeloze scheidsrechters hebben.

• toolkist
  • Niet online
OMX2000 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:53:
Da’a rood toch? Gestrekt been. Dafuq
Daar wordt al zo lang geen rood meer voor gegeven... Helaas.

• Gonadan

Gonadan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4OIEfpBgN2E8oB7P0NA_PCmUs9w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JImaSNJRZ6IbtyUn6chOH2gL.jpg?f=fotoalbum_large

Dit dus. :'(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dglavimans
Deze scheids :’) blind

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-11 14:26
Het zit PSV dan ook niet mee.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11 23:42

Agent47

I always close my contracts.

2-2 prima

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:14
Top weekend zo voor Feyenoord, nu al.

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:50
krissie100 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:26:
Top weekend zo voor Feyenoord, nu al.
En voor Ajax, vooral als ze winnen van Sparta natuurlijk

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

JeyJey schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:27:
[...]
En voor Ajax, vooral als ze winnen van Sparta natuurlijk
Bij winst staan we gewoon netjes 2e, dat had ik een aantal weken geleden niet gedacht. Raar spelletje toch, dat voetbal.

• Agent47

Agent47

Superkiwi schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:29:
[...]

Bij winst staan we gewoon netjes 2e, dat had ik een aantal weken geleden niet gedacht. Raar spelletje toch, dat voetbal.
Met dat schema wel joh.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:48

Vos

AFCA

Heb je een aantal resultaten gemist? :P Neem aan dat ook gedoeld wordt op de laatste periode van Schreuder.

Voor Ajax zijn er imo geen zekerheidjes dit seizoen. Het vertrouwen (en kwaliteit) moet nog terug komen.

[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 19-02-2023 16:34 ]

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Idd, Ajax had zelfs meer punten moeten hebben, maar gelukkig lag Jan Smit dwars.

nggyu nglyd

• dglavimans
Hele excuses gedoe van het moet beter van de Jong enzo

Laat die media training lekker jongen, maakt mij echt geïrriteerd steeds hetzelfde bandje te horen en hoe het beter moet. Resultaten moet je laten zien

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nou, ik had een tijdje het idee dat we zó uit vorm waren dat we alleen nog van een vrouwenelftal zouden kunnen winnen...

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 19-02-2023 16:33 ]

• toolkist
  • Niet online
Zei Heitinga onlangs niet dat ie meer met een vaste basis wilde gaan spelen? Tis te zien...

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Enorm dramatisch niveau op de nederlandse velden hoor. Pff gisteren was Feyenoord - AZ niet best. PSV vandaag ook al dramatisch en Ajax. Tja dat is al maanden dramatisch.

Armoede competitie. Zonde wel.

Zeker als je het bijvoorbeeld vergelijkt met vorig jaar waarin PSV, Ajax en Feyenoord best goed voetbal speelde.

[ Voor 23% gewijzigd door Dwight84 op 19-02-2023 16:36 ]

• Agent47

Agent47

Vos schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:32:
[...]

Heb je een aantal resultaten gemist? :P Neem aan dat ook gedoeld wordt op de laatste periode van Schreuder.

Voor Ajax zijn er imo geen zekerheidjes dit seizoen. Het vertrouwen (en kwaliteit) moet nog terug komen.
Blijkbaar heb ik er geen goede kijk op gehad gezien jouw reacties en die van anderen, haha!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Hahaha Vlap, geel voor een schwalbe.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Terranova schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:01:
[...]

Hij kan alleen geen bal vangen :+ Maar liever dat ie em wegstompt dan dat ie er helemaal niet bij kan
Ha, daar ving hij uiteindelijk toch een bal.

nggyu nglyd

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:16
Quad schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:50:
[...]

Ha, daar ving hij uiteindelijk toch een bal.
Wereldredding :+

• toolkist
  • Niet online
Zet gewoon Bassey weer LCV svp.
Die kan die gast tenminste ook fysiek aan.,

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als dit al geen geel is, Kan je de kaarten beter thuis laten.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:16
Steijn _O-
Dit was al bijna geen overtreding en nog klagen over geen gele kaart _O-

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Terranova schreef op zondag 19 februari 2023 @ 17:08:
Steijn _O-
Dit was al bijna geen overtreding en nog klagen over geen gele kaart _O-
Als je fluit is het geel, simpel zat.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:32:
Zei Heitinga onlangs niet dat ie meer met een vaste basis wilde gaan spelen? Tis te zien...
Omdat hij een keer Europees wat anders koos? Is de azijn weer in de uitverkoop of zo? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 226 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023