Heeft die ooit al eens iets laten zien?LZ86 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:01:
Bergwijn blijft toch tegenvallen hoor
Vind het altijd opmerkelijk dat hij steeds mag starten in het Nederlands elftal.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Heeft die ooit al eens iets laten zien?LZ86 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:01:
Bergwijn blijft toch tegenvallen hoor
Begin van het seizoen scoorde hij aan de lopende band. Sinds er gevraagd werd of hij niet te goed voor de Eredivisie is, bakt hij er niet zoveel meer van..HollowGamer schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:02:
[...]
Heeft die ooit al eens iets laten zien?
Vind het altijd opmerkelijk dat hij steeds mag starten in het Nederlands elftal.
Hij snapt niet dat je moet blijven leveren als hij weer een stap wilt maken, denk ik.ParaDroid2 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:03:
[...]
Begin van het seizoen scoorde hij aan de lopende band. Sinds er gevraagd werd of hij niet te goed voor de Eredivisie is, bakt hij er niet zoveel meer van..
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Denk dat ze bij Spurs maar al te blij zijn dat ze hun inleg terug hebben gekregen.ParaDroid2 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:03:
[...]
Begin van het seizoen scoorde hij aan de lopende band. Sinds er gevraagd werd of hij niet te goed voor de Eredivisie is, bakt hij er niet zoveel meer van..
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
nggyu nglyd
Ik volg de Nederlandse competitie niet, hoe speelt Heitinga? Beetje aanvallend of ook zo traag als Schreuder?Harribo schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:06:
Steeds die balletjes breed over 4 meter, getuigt van het niet durven nemen van verantwoordelijkheid
Hij coacht.HollowGamer schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:08:
[...]
Ik volg de Nederlandse competitie niet, hoe speelt Heitinga? Beetje aanvallend of ook zo traag als Schreuder?
nggyu nglyd
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ajax wordt het Bayern van NL genoemd, Union met dat vuurwerk in het uitvakmaar het Feyenoord van Duitsland maken?HollowGamer schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:09:
Ongelofelijk met die fakkels, er zou maar iemand die omlaag gooien.
‘Je weet het niet,
Je moet het doen,
Je gaat het ervaren,
Het enige dat ik weet,
Eh ja, ik wil alles winnen’
Float like a butterfly, sting like a bee.
[ Voor 10% gewijzigd door Dwight84 op 16-02-2023 19:13 ]
Had inderdaad ook gelezen dat 'de Snor' vind dat hij te veel oneliners heeft en niet veel zegt uiteindelijk.
[ Voor 13% gewijzigd door HollowGamer op 16-02-2023 19:14 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Omdat de scheids er tot 2x toe voor staat?toolkist schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:14:
Taylor durft weer geen bal naar voren te spelen, heel vervelend.
Met afstand de beste op het veldHarribo schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:14:
Kudus is echt een topper.
In wording, hij had een paar minuten geleden wel net even te lang nodig om snel door te spelen bij zo'n aanval. Maar dat wordt wel een goeie ja.Harribo schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:14:
Kudus is echt een topper.
Het is een tamme wedstrijd.mavaros schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:15:
Het is tot nu toe maar een saaie en slome wedstrijd.
Ajax zal wel niet beter kunnen, maar daar heb je als kijker geen boodschap aan.
Hij is rechtsbenig en staat linksback. Als je dan een bal krijgt,durft hij niet naar zijn mindere linker en neemt de bal ook aan met rechts.toolkist schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:14:
Taylor durft weer geen bal naar voren te spelen, heel vervelend.
En de andere 5 keer?Terranova schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:15:
[...]
Omdat de scheids er tot 2x toe voor staat?
Hij is volledig tweebenig, dat is één van zijn kwaliteiten.Harribo schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:16:
[...]
Hij is rechtsbenig en staat linksback. Als je dan een bal krijgt,durft hij niet naar zijn mindere linker en neemt de bal ook aan met rechts.
Dus alles terug.
[ Voor 16% gewijzigd door gws24 op 16-02-2023 19:23 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nee het is niet al te best eigenlijk.mavaros schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:15:
Het is tot nu toe maar een saaie en slome wedstrijd.
Ajax zal wel niet beter kunnen, maar daar heb je als kijker geen boodschap aan.
Tot zover heeft hij spelers op een logische plek gezet en rust en duidelijkheid gecreëerd in de selectie.HollowGamer schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:13:
[...]
Had inderdaad ook gelezen dat 'de Snor' vind dat hij te veel oneliners heeft en niet veel zegt uiteindelijk.
Maar ik volg het echt totaal niet, alleen als ze Europees spelen.
Klopt, maar Kuddos moet je niet op deze manier misbruiken, omdat de rest van de spelers ergens anders rondlopen.
[ Voor 20% gewijzigd door mavaros op 16-02-2023 19:25 ]
De Snor? Ik dacht dat we hadden afgesproken om de echte namen te gebruiken?tweakduke schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:19:
[...]. De snor
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Niks van te ziengws24 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:18:
[...]
Hij is volledig tweebenig, dat is één van zijn kwaliteiten.
https://www.voetbalnieuws...-eigenlijk-wel-apart.html
Maar wint hij dan altijd op deze manier? Lijkt me erg saai als kijker, zeker als je in het stadion zit.tweakduke schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:19:
[...]
Tot zover heeft hij spelers op een logische plek gezet en rust en duidelijkheid gecreëerd in de selectie.
De wedstrijden die Ajax hoort te winnen, winnen ze ook en tot zover heeft hij goed gewisseld met spelers.
Ajax wil altijd nog aanvallend spelen, maar soms staan ze daardoor te hoog en zijn ze slordig. Dat is het voornamelijk, de slordigheid en het nog niet perfecte hoge tempo. Dan zie je gevaarlijke situaties ontstaan waar de tegenstander van kan profiteren of aanvallen die meer hadden moeten opbrengen.
Maar de vraag is dan ook hoeveel kun je van deze selectie mag verwachten. De snor mag zich weer druk maken om hoe zich iemand presenteert
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Precies, en wat Johan zei was ook niet heel gek.ST10©DE schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:23:
[...]
De Snor? Ik dacht dat we hadden afgesproken om de echte namen te gebruiken?
Inderdaad. Het staat misschien achterin iets beter, maar er gaat totaal geen dreiging van uit. En ik zie het met de counters ook niet goed blijven gaan.dutchgio schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:23:
Schreudervoetbal is terug van weggeweest.
Die wedstrijdjes tegen kleine ploegen verbloemen een hoop, het lek is echt nog niet boven.
Je speelt tegen een zeer verdedigende nr 2 van de Bundesliga, je kan ook overdrijven met de negativiteit.dutchgio schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:23:
Schreudervoetbal is terug van weggeweest.
Die wedstrijdjes tegen kleine ploegen verbloemen een hoop, het lek is echt nog niet boven.
Ja, dan is het normaal dat je niet in de buurt komt van de goal van de tegenstander..Terranova schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:27:
[...]
Je speelt tegen een zeer verdedigende nr 2 van de Bundesliga, je kan ook overdrijven met de negativiteit.
@HollowGamer noemde hem ook zo en ik meen dat de verbastering de snor voor Johan Derksen niet negatief werd opgevat, dat is wat we niet willen zien.ST10©DE schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:23:
[...]
De Snor? Ik dacht dat we hadden afgesproken om de echte namen te gebruiken?
Sorry, had de topic regels niet goed gelezen.tweakduke schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:28:
[...]
@HollowGamer noemde hem ook zo en ik meen dat de verbastering de snor voor Johan Derksen niet negatief werd opgevat, dat is wat we niet willen zien.
Ik heb hem in ieder geval aangepast, mea culpa als het storend was.
En Heitinga geeft nu geen garantie dat het mooi voetbal is, Ajax komt niet lekker uit de verf. Veel balverlies en meer in de achteruit nu.
Het is iig logischer dan dat je al 10x voor de goal bent gekomen. Sowieso slaan die cijfers nergens op. Union heeft van die 7x toen 6x van 20+ meter geschoten, leuk voor de statistieken, maar zo gevaarlijk is het ook weer niet.HollowGamer schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:28:
[...]
Ja, dan is het normaal dat je niet in de buurt komt van de goal van de tegenstander..
Tja, ook Timber kiest keer op keer voor een balletje breed op Bassey terwijl Rensch of Berghuis aanspeelbaar zijn op rechts. Geen idee of het aan de tactiek of aan het niet durven ligt maar goed id het inderdaad niet.Harribo schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:24:
[...]
Niks van te zien
Hij krijgt ballen met nog alle ruimte de andere kant op. Maar steeds weer terug
Anders trap ze maar langs de lijn op goed geluk
Terranova schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:30:
[...]
Het is iig logischer dan dat je al 10x voor de goal bent gekomen. Sowieso slaan die cijfers nergens op. Union heeft van die 7x toen 6x van 20+ meter geschoten, leuk voor de statistieken, maar zo gevaarlijk is het ook weer niet.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Top reactie, beter dan die van de moderator.HollowGamer schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:29:
[...]
Sorry, had de topic regels niet goed gelezen.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ze durven het niet. Maar pass dan naar de tweede man verderopgws24 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:31:
[...]
Tja, ook Timber kiest keer op keer voor een balletje breed op Bassey terwijl Rensch of Berghuis aanspeelbaar zijn op rechts. Geen idee of het aan de tactiek of aan het niet durven ligt maar goed id het inderdaad niet.
[ Voor 32% gewijzigd door mavaros op 16-02-2023 19:34 ]
Misschien is dat de enige die niet overcoached is?mavaros schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:32:
En weer haalt niemand de trekker over bij Ajax.
Geef Kuddos maar de vrije hand. Die durft nog wel iets.
Dat is ook niet zo moeilijkHarribo schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:33:
Ik heb hoop dat de tweede helft beter gaat.
Geen enkel schot zelfsdutchgio schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:33:
[...]
Dat is ook niet zo moeilijk![]()
Geen enkel schot op goal.
Ik ben wel toe aan de rust.. dit is niet echt om aan te zien.Martinusz schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:33:
1 minuut extra….elke spelhervatting van die Duitsers duurt minimaal 3 minuten
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door tweakduke op 17-02-2023 13:30 ]
Gevalletje vertrouwen. Vertrouwen niet groot is leg je liever de bal af aan je teamgenoot.mavaros schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:32:
En weer haalt niemand de trekker over bij Ajax.
Geef Kuddos maar de vrije hand. Die durft nog wel iets.
edit: Het is maar goed dat het nu rust is, en de scheidsrechter niet echt corrupt lijkt te zijn.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Het lijkt ook gewoon nog niet echt lekker te klikken. Duidelijk niet het Ajax van de afgelopen jaren, maar dat moet ooit toch wel een keer komen. Had wel verwacht dat het op zo'n Europees avondje beter zou lopen, maar dat valt tot dusverre wel tegen. Gelukkig kan Union er verder ook weinig van, maja stugge ploeg.Exocet schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:35:
Op het eind leken ze iets meer naar voren te denken, voor de rest extreem veilig steeds, bijna niemand durft vooruit te voetballen
Klopt inderdaad, ze wonnen met geluk.Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:36:
Neem aan dat het al 10-0 voor Ajax staat, tegen die amateurploeg waar Feyenoord vorig jaar met geluk van won?
Dit is vooral het probleem. Het blijft maar breien tegen zulke teams. Beetje Getafe-achtig dit, maar dan met minder gezeik en agressie.
nggyu nglyd
De laatste 10-0 uitslag in een officiële wedstrijd was volgens mij ook een wedstrijd van FeyenoordVerwijderd schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:36:
Neem aan dat het al 10-0 voor Ajax staat, tegen die amateurploeg waar Feyenoord vorig jaar met geluk van won?
InderdaadQuad schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:43:
[...]
Dit is vooral het probleem. Het blijft maar breien tegen zulke teams. Beetje Getafe-achtig dit, maar dan met minder gezeik en agressie.
[ Voor 4% gewijzigd door Exocet op 16-02-2023 19:44 ]
Linkje dut niet?
nggyu nglyd
Of meer dan 10, tegen VVVVdutchgio schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:44:
[...]
De laatste 10-0 uitslag in een officiële wedstrijd was volgens mij ook een wedstrijd van Feyenoord
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Aha, dat eerste klopt, dat tweede weet ik niet.Exocet schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:46:
[...]
Is weer verwijderd, stond dat Ajax geen schot op goal had, voor het eerst sinds tegen Getafe
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 16-02-2023 19:49 ]
nggyu nglyd
Brian Brobbey bereidt zich voor op een invalbeurt bij Ajax… #Ajax pic.twitter.com/G6wh7ascbd
— Freek Jansen (@Freek_JansenVI) 16 februari 2023
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Werkt niet, maar je komt wel op Rachel Hazes uit.
zal wel zijn totdat Ajax scoort, tenminste dat is het plan.loewie1984 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:50:
Brobbey voor Wijndal en Bergwijn laten staan?
Nee Taylor komt daar te staan als ik het goed begrijp.toolkist schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:49:
Gaat ie nou echt Bassey naar linksback verplaatsen?
Tsk tsk tsk.
Bassey blijft CV, Ajax gaat met 3 achterin spelen, ik denk dat Alvarez schakelt tussen CV en middenveld.toolkist schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:49:
Gaat ie nou echt Bassey naar linksback verplaatsen?
Tsk tsk tsk.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 16-02-2023 19:53 ]
nggyu nglyd
Lijkt beetje 343 met juist een uitzakkende Taylor, op zich is dat niet een heel gekke aanpassing aangezien hij in de eerste helft daar ook al geregeld stond om de positie van Wijndal over te nemen.Quad schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:52:
[...]
Bassey blijft CV, Ajax gaat met 3 achterin spelen, ik denk dat Alvarez schakelt tussen CV en middenveld.
Interessante omzetting iig.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq