Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Uiteindelijk was het gewoon een overtreding, maar idd hij moet de bal niet zelf vast vastpakken.mavaros schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:55:
Dit was eigenlijk een gele kaart voor Tadic.
Je mag de bal niet zomaar in je handen pakken, voordat de scheids affluit. Alles daarvoor is spelbederf, dus minimaal geel.
Ajax krijgt eindelijk initiatief.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
heel irritant inderdaadQuad schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:56:
Scheidsrechter staat wel vaker in de weg.
Ajax krijgt eindelijk initiatief.
Nee.toolkist schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:56:
[...]
Uiteindelijk was het gewoon een overtreding, maar idd hij moet de bal niet zelf vast vastpakken.
Dit was een schouderduw, en dat is toegestaan in het voetbal.
edit: Regent het nu in Amsterdam, of speelt de rook nog parten? Hier is het overigens droog.
[ Voor 14% gewijzigd door mavaros op 16-02-2023 20:00 ]
Niet de eerste keer.
Ajax heeft een betere rb nodig
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Nee, dit blijft inderdaad een probleem. Zwakste rb in jaren.Harribo schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:58:
Rensch is het gewoon niet he?
Niet de eerste keer.
Ajax heeft een betere rb nodig
nggyu nglyd
nggyu nglyd
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Hij kan alleen geen bal vangenHupske schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:00:
Die Rulli is wel goed gescout. Prima keeper.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Jij bent lachwekkend.Terranova schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:59:
jullie zijn wel lachwekkend. Rensch speelt goede pot maar maakt 1 foutje en gelijk komen er naar 3 haters naar boven
Rensch speelt geen goede pot en niet voor de eerste keer.
Ik vond Rensch goed toen hij met debuteerde maar ook, net als Bergwijn, is hij een stuk minder geworden
Berghuis heeft geen zin om hard te werken..gws24 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:01:
Rensch is zwak en maakt een fout maar daarnaast zie je in het overzichtsshot dat Berghuis veel te ver weg is. Die had al lang terug moeten zijn zodat Rensch veel makkelijker had kunnen afspelen.
Rensch is de nieuwe Veltman, kan de beste pot spelen die ooit iemand heeft gespeeld, maar nog steeds zullen er mensen zijn die klagen.Harribo schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:02:
[...]
Jij bent lachwekkend.
Rensch speelt geen goede pot en niet voor de eerste keer.
Ik vond Rensch goed toen hij met debuteerde maar ook, net als Bergwijn, is hij een stuk minder geworden
Het begint echt heel triest te worden.
edit: En geef Bassey een tijdelijk standbeeld, ook al is het geen topper als voetballende speler.
[ Voor 41% gewijzigd door mavaros op 16-02-2023 20:05 ]
nggyu nglyd
Ik denk dat Veltman op dit moment een aanvulling is voor Ajax, heeft zich goed ontwikkeld in Engeland.Terranova schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:03:
[...]
Rensch is de nieuwe Veltman, kan de beste pot spelen die ooit iemand heeft gespeeld, maar nog steeds zullen er mensen zijn die klagen.
nggyu nglyd
Veltman is altijd een aanvulling, ook toen hij er speelde. Altijd een voldoende maar nooit echt uitblinkend.Quad schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:05:
[...]
Ik denk dat Veltman op dit moment een aanvulling is voor Ajax, heeft zich goed ontwikkeld in Engeland.
Helemaal eens.Terranova schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:06:
[...]
Veltman is altijd een aanvulling, ook toen hij er speelde. Altijd een voldoende maar nooit echt uitblinkend.
nggyu nglyd
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Je moet alleen niet 11 van die spelers hebben
Zolang je hem geen aanvoerder maakt, in die rol heeft hij menig lompe overtreding ingezet om wellicht het team meer te motiveren als het slecht liep.Terranova schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:06:
[...]
Veltman is altijd een aanvulling, ook toen hij er speelde. Altijd een voldoende maar nooit echt uitblinkend.
Neu, 11x een Rulli heb je de goal wel dicht, scoor je alleen zelf niet.Terranova schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:07:
[...]
Je moet alleen niet 11 van die spelers hebben
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Kon ik die andere wedstrijd maar bekijken.
Verschrikkelijke regel dat. Gister daardoor een bal moeten halen 1,5 veld verder
Had hij maar het gif van VeltmanTerranova schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:03:
[...]
Rensch is de nieuwe Veltman, kan de beste pot spelen die ooit iemand heeft gespeeld, maar nog steeds zullen er mensen zijn die klagen.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Leuker?Dwight84 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:10:
Terechte 0-1. Spelen gewoon veel beter en vooral veel leuker voetbal dan Ajax.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Vindt je? Betrouwbaarder maar niet leuker spel.Dwight84 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:10:
Terechte 0-1. Spelen gewoon veel beter en vooral veel leuker voetbal dan Ajax.
nggyu nglyd
Twente komt eraan!
nggyu nglyd
Nouja ik vind van wel. Dat van Ajax is echt niet om aan te zien zo slecht. Ik zie bij Ajax totaal geen enkele lijn in het spel wat ze nu willen.
[ Voor 56% gewijzigd door Harribo op 16-02-2023 20:12 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
yup, iedereen lette op de linker. Daar leek het van boven namelijk opHupske schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:11:
Rechter arm. Bal veranderd van richting.
Twente komt eraan!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 09:57
Ajax mag nu wel eens wat gaan creëren, want onterecht was de achterstand niet.
Met de oude regels is dit ook gewoon hands?mavaros schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:11:
Met de nieuwe regels is het hands, dus geen goal.
Jij was zeker op weg naar 't topic toen je dacht dat Ajax achter kwamJoteW schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:12:
Och en ineens horen we de supporters ook weer....
Ik ben benieuwd naar het Twente publiek straks... Spelen vanavond ook toch?JoteW schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:12:
Och en ineens horen we de supporters ook weer....
Twente heeft het altijd uitverkocht thuis. Hebben een trouw publiek. Die sneer van jou slaat nergens op.Dwight84 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:14:
[...]
Ik ben benieuwd naar het Twente publiek straks... Spelen vanavond ook toch?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Publiek mag zich wel meer laten horen. Het spel van Ajax is flauwtjes, maar dan kan het juist wat helpen dat het opgezweept wordt.
Het is vandaag ook uitverkocht. En bij elke club hoor je altijd het publiek?Agent47 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:15:
[...]
Twente heeft het altijd uitverkocht thuis. Hebben een trouw publiek. Die sneer van jou slaat nergens op.
Gewoon een vervelende post die totaal onnodig is
Zeg ik ergens dat ze niet uitverkocht zijn? oh.Agent47 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:15:
[...]
Twente heeft het altijd uitverkocht thuis. Hebben een trouw publiek. Die sneer van jou slaat nergens op.
De ArenA is ook altijd uitverkocht, dus die sneer naar 't Ajax publiek sloeg ook nergens op door iemand die echt de hele wedstrijd niets zegt en opeens een sneer uit deelt.Agent47 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:15:
[...]
nggyu nglyd
Had een gele kaart moeten zijn.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Vroeg ik mij ook af, arm op je nek/schouders en opeens pijn hebben in je gezichtalexbl69 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:18:
Begrijp niet waarom die aanvallers dat soort Schwalbes nog maken... komen toch nooit langs de VAR?
Had een gele kaart moeten zijn.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
laten we het hopenST10©DE schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:22:
Hij valt zo meteen wel binnen voor Ajax.
Aan het begin van het seizoen was ie geweldig. Nu is het echt helemaal kwijtHollowGamer schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:20:
Bergwijn echt 0,0 laten zien. Vind het niet leuk om spelers af te branden, maar hier hebben ze echt te veel voor betaald.
Dat zeggen er meer, maar volg de Eredivisie niet zo goed, dus geloof je op je woord.Exocet schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:24:
[...]
Aan het begin van het seizoen was ie geweldig. Nu is het echt helemaal kwijt
Maar hij blinkt nooit echt uit, ook niet als international.
Chapeau!Dwight84 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:14:
[...]
Ik ben benieuwd naar het Twente publiek straks... Spelen vanavond ook toch?
Twente komt eraan!
Bergwijn had gewoon in het buitenland moeten blijven, oranje uit zijn hoofd moeten zetten en zijn rekening vol moeten laten lopen.Exocet schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:24:
[...]
Aan het begin van het seizoen was ie geweldig. Nu is het echt helemaal kwijt
Bergwijn is eigenlijk maar een heel middelmatige speler en hoort niet in Ajax of Oranje thuis. Hij heeft gewoon geen gif in zijn donder, en loopt eigenlijk alleen in de weg.
Ik had liever een ander oordeel over hem geveld, maar precies hetzelfde geldt ook voor Memphis Depay. Aardige spelers in het spel, maar verre van killers die je nodig hebt.
Flickr PSN ID= cheironnl
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023