En ook nog weten wat de scheidsrechter precies zegtTerranova schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:25:
[...]
De scheidsrechter is het anders met mij eens, anders had ie niet weer een preek gegeven
Kijken of die huilie-huilie spelers bij RKC nu blijven tijdrekken.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nou aangezien die keepert zeer verontwaardigd keek lijkt het mij wel duidelijk wat ie te horen kreeg.Napo schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:26:
[...]
En ook nog weten wat de scheidsrechter precies zegt
Zou wel een bak zijn als ie nu ineens nog maar 1 minuut bijtrekt.Han schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:27:
BAM’ verdient. Lekker
Kijken of die huilie-huilie spelers bij RKC nu blijven tijdrekken.
Die keeper heeft alle schijn tegen. Ja hij werd geschampt, maar hij maakte er graag gebruik van om nog meer tijd te rekken.Napo schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:26:
[...]
En ook nog weten wat de scheidsrechter precies zegt
De VAR van deze scheids zal ongetwijfeld alles 3x moeten uitleggen aan 'emdutchgio schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:28:
VAR heeft ook elke keer wel erg lang nodig, niks aan de hand en overduidelijk geen buitenspel.
Dat zeker, desondanks moet je als scheidsrechter alsnog de speler in bescherming nemen bij een potentiele hoofblessure. Blijft het nadeel van dat soort regels helaas.Vos schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:27:
[...]
Die keeper heeft alle schijn tegen. Ja hij werd geschampt, maar hij maakte er graag gebruik van om nog meer tijd te rekken.
Echt, gebeurt dat bij elke wedstrijd?dutchgio schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:28:
VAR heeft ook elke keer wel erg lang nodig, niks aan de hand en overduidelijk geen buitenspel.
Alsof ze blijven zoeken
Ow dat zeker hoorNapo schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:29:
[...]
Dat zeker, desondanks moet je als scheidsrechter alsnog de speler in bescherming nemen bij een potentiele hoofblessure. Blijft het nadeel van dat soort regels helaas.
Nee, maar deze scheidsrechter kan er ook al niks vanExocet schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:29:
[...]
Echt, gebeurt dat bij elke wedstrijd?
Alsof ze blijven zoeken
Gelukkig 2-1. Vechtlust zit er gelukkig weer goed in.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je vergeet HiglerDwight84 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:30:
Echt die turk is slecht (Makkelie ook) Maar deze scheids vanavond is echt de grootste clown van Nederland.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:37
Alleen die momenten geven denk ik niet het juiste wedstrijdbeeld
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zou mooi zijn als die uit z’n dip komtTerranova schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:34:
Rensch speelde een prima pot trouwens
Float like a butterfly, sting like a bee.
Vorige wedstrijd was ie ook prima, dus hopelijk zet het door inderdaad
Hij wordt weer in z'n kracht gebruikt. Afpakken inleveren.Exocet schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:36:
Bassey een goede invalbeurt
Kudus verdedigt ook fanatiek mee.
[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 12-02-2023 18:38 ]
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Zeg maar gerust belachelijktoolkist schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:39:
5 minuten maar.. bijzonder
0 minuten was karma geweest. Maar 5 geven is wel heel weinig
Mag toch hopen dat de vraagprijs hoger ligt.loewie1984 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:43:
Kudus in de zomer weg voor 60? Als ie zo doorgaat zal t wel weer
Samen met Timber de enige 2 die een echt flinke transfersom vertegenwoordigen.
nggyu nglyd
Jammer, maar zat er ook wel aan te komen toch?
Jan Streuer vertrekt ook.
Verwijderd
Hoogst twijfelachtig? Zelfs een blinde ziet nog wel dat het hinderlijk is. Terecht afgekeurd. Dat wekenlange gezeur van slot slaat natuurlijk ook nergens opJanW schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:18:
Die afgekeurde 1-0 van Heerenveen is wel ontzettend zwaar gestraft. Nunnely raakt geen bal, hinderlijk buitenspel is ook hoogst twijfelachtig. Heeft dat wekenlange gezeur van Slot toch zin gehad...
De keeper reageert op zijn aanwezigheid, dus buitenspel. Maar zoals vaker, dit wordt niet consequent toegepast.
[ Voor 177% gewijzigd door Vos op 12-02-2023 19:23 ]
Gefeliciteerd met een zwaarbevochten overwinning
Jullie ookLZ86 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:21:
Meh, net thuis, laatste dat ik zag was 0-1 RKC. Jammer dat het alsnog recht is getrokken, maar daar had ik weinig twijfels over.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 12-02-2023 19:25 ]
Reden?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Jans heeft contract niet verlengd, of in elk geval geen intentie om door te gaan na dit seizoen.
Wil meer tijd maken voor zn familie.
nggyu nglyd
Viel wel mee, petje af op voor AjaxLZ86 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:21:
Meh, net thuis, laatste dat ik zag was 0-1 RKC. Jammer dat het alsnog recht is getrokken, maar daar had ik weinig twijfels over.
Berghuis 😂 pic.twitter.com/NEbzeESNcP
— 𝖠𝖥𝖢 𝖠𝗃𝖺𝗑 (@_Glennmahh) 12 februari 2023
Ongeacht de reden, het blijft een kunst om op het juiste moment uit te stappen bij een club. Blijf je te lang ga je potentieel teleurstellen met een ontslag & kras op je CV.Quad schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:37:
[...]
Jans heeft contract niet verlengd, of in elk geval geen intentie om door te gaan na dit seizoen.
Ik geloof niet op een kras op zijn cv. Zeker niet als je Twente zo hebt laten voetballen. Seizoen hierna kan natuurlijk gaan tegenvallen, maar lijken maar weinig trainers zijn die geen kras hebben opgelopen.Napo schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:50:
[...]
Ongeacht de reden, het blijft een kunst om op het juiste moment uit te stappen bij een club. Blijf je te lang ga je potentieel teleurstellen met een ontslag & kras op je CV.
Ik hoop echt dat er ooit een club komt in Nederland met een coach die lange tijd blijft (mag blijven) zitten. En die samen met de club een beleid voor meerdere jaren kan maken en uitvoeren.
Dat zou voor menig club het beste zijn, beleid afgestemd op speelstijl van trainer die geen passant is. De Eredivisie maakt dat wel lastig, het is niet het hoogste podium en een succesvolle reeks bij Ajax/Feyenoord/PSV zal dan meestal leiden tot een stap richting Engeland/Spanje/Duitsland waardoor je een trainer na 3 tot 5 jaar weer kwijt bent.OMX2000 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:00:
[...]
Ik hoop echt dat er ooit een club komt in Nederland met een coach die lange tijd blijft (mag blijven) zitten. En die samen met de club een beleid voor meerdere jaren kan maken en uitvoeren.
Twente had Jans natuurlijk iets meer vertrouwen kunnen geven door een keer een meerjarig contract te geven. Steeds 1 jaar verlengen is ook maar een veilige keuze.Quad schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:37:
[...]
Keuze van 1 jaar kwam, iirc, ook vanuit Jans zelf.Agostino schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:15:
[...]
Twente had Jans natuurlijk iets meer vertrouwen kunnen geven door een keer een meerjarig contract te geven. Steeds 1 jaar verlengen is ook maar een veilige keuze.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Die kras heeft hij al, dus daar hoef je Jans niet meer op af te rekenen. (Ik meen me te herinneren dat Jans bijna met pek en veren uit Amerika is geschopt, want hij zong een liedje mee, dat niet helemaal lekker viel.)OMX2000 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:00:
[...]
Ik geloof niet op een kras op zijn cv. Zeker niet als je Twente zo hebt laten voetballen. Seizoen hierna kan natuurlijk gaan tegenvallen, maar lijken maar weinig trainers zijn die geen kras hebben opgelopen.
Jans is te netjes om ooit een Europese topclub te leiden. Goeie coach, maar je wint er nooit een oorlog mee. Is verder niet erg hoor. We kunnen niet allemaal die Portugese psychopaat aanhangen.
Jans is een prima trainer voor de eredivisie. Dat dan weer wel.
Ik zeg al jaren dat ik hem graag bij Feyenoord zou zien. Vakman.
[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 12-02-2023 20:23 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik moet over dat laatste nog ff nadenken. Want voor mijn gevoel moet je ook wel een beetje een mannetje zijn om bij Feyenoord niet te verdrinken. Daarmee zeg ik, nog, niet dat Jans het niet zou kunnen. Maar mijn 1e reactie is dat hij niet helemaal bij Feyenoord past.ph4ge schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:23:
Jans zou het gewoon uitstekend doen bij een traditionele topclub in Nederland. Ik neem aan dat hij bovenaan de lijst staat om eventueel Slot te vervangen mocht hij onhoudbaar zijn deze zomer.
Misschien juist niet. Gio was ook niet echt een mannetje en bij Slot valt dat ook wel mee. Van Marwijk ook niet.OMX2000 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:39:
[...]
Ik moet over dat laatste nog ff nadenken. Want voor mijn gevoel moet je ook wel een beetje een mannetje zijn om bij Feyenoord niet te verdrinken. Daarmee zeg ik, nog, niet dat Jans het niet zou kunnen. Maar mijn 1e reactie is dat hij niet helemaal bij Feyenoord past.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zo’n trainer bij Feyenoord is ook wel ff geleden toch.OMX2000 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:39:
[...]
Ik moet over dat laatste nog ff nadenken. Want voor mijn gevoel moet je ook wel een beetje een mannetje zijn om bij Feyenoord niet te verdrinken. Daarmee zeg ik, nog, niet dat Jans het niet zou kunnen. Maar mijn 1e reactie is dat hij niet helemaal bij Feyenoord past.
Maar op zich best slim van Jans, stel hij wilt nog keer top 3 doen, dan gaat dit zijn kans worden. Hij doet het fantastisch bij Twente, dat neemt ie mee, bij Ajax is de vacature beschikbaar in de zomer, bij Feyenoord mogelijk ook! (Bij PSV verwacht ik niet)
[ Voor 22% gewijzigd door Martinusz op 12-02-2023 21:17 ]
Heb je het interview wel gezien? Die gaat volgend jaar geen trainer zijn, hij wil meer tijd voor familie en vrienden.Martinusz schreef op zondag 12 februari 2023 @ 21:15:
[...]
Zo’n trainer bij Feyenoord is ook wel ff geleden toch.
Maar op zich best slim van Jans, stel hij wilt nog keer top 3 doen, dan gaat dit zijn kans worden. Hij doet het fantastisch bij Twente, dat neemt ie mee, bij Ajax is de vacature beschikbaar in de zomer, bij Feyenoord mogelijk ook! (Bij PSV verwacht ik niet)
Trainer Jans en technisch directeur Streuer vertrekken na seizoen bij Twente - https://nos.nl/l/2463580
Haha zekerExocet schreef op zondag 12 februari 2023 @ 21:22:
[...]
Heb je het interview wel gezien? Die gaat volgend jaar geen trainer zijn, hij wil meer tijd voor familie en vrienden.
Trainer Jans en technisch directeur Streuer vertrekken na seizoen bij Twente - https://nos.nl/l/2463580
Als Feyenoord of Ajax komt…eens zien wat ie dan doet.
Dat zegt Jans zelf ook wel, als er iets moois langs komt, wie weet..Martinusz schreef op zondag 12 februari 2023 @ 22:21:
[...]
Haha zekerbeetje zelfde categorie als “we hebben vertrouwen in onze trainer”.
Als Feyenoord of Ajax komt…eens zien wat ie dan doet.
nggyu nglyd
Zou leuk zijn als ze Tadic uitnodigen bij de huldiging en hem met een "THIS! IS! SPARTA!!" imitatie van het podium zouden schoppenMartinusz schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:39:
Sparta nu meer punten dan vorig seizoendoen gewoon mee voor kampioenschap
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zou wat zijn… Slot volgend seizoen naar de PL, Jans en Zerrouki naar Feyenoordph4ge schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:23:
Jans zou het gewoon uitstekend doen bij een traditionele topclub in Nederland. Ik neem aan dat hij bovenaan de lijst staat om eventueel Slot te vervangen mocht hij onhoudbaar zijn deze zomer.
Zaterdag 21:00
Feyenoord - AZ
Zondag 14:30
FC Utrecht - PSV
Zondag 16:45
Ajax - Sparta
Benieuwd of we verschuivingen gaan zien.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Feyenoord - AZ wel erg beniewd naar, PSV heeft het meestal totaal niet moeilijk tegen Utrecht, Ajax zou wel eens punten kunnen verspelen.Gynnad schreef op maandag 13 februari 2023 @ 08:04:
Komend weekend speelt de top 7 tegen elkaar, alleen FC Twente treft een mindere tegenstander met Go Ahead Eagles.
Feyenoord - AZ
FC Utrecht - PSV
Ajax - Sparta
De top 4 binnen 2 punten is een reële mogelijkheid. Al denk ik dat Feyenoord thuis niet verliest.Gynnad schreef op maandag 13 februari 2023 @ 08:04:
Komend weekend speelt de top 7 tegen elkaar, alleen FC Twente treft een mindere tegenstander met Go Ahead Eagles.
Feyenoord - AZ
FC Utrecht - PSV
Ajax - Sparta
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 13-02-2023 08:51 ]
Mwoh... Ze missen Trauner, Szymanski, Bijlow en Walemark vanwege blessures en Kökçü is geschorst. En AZ zit in een flow. Ik zet mijn geld op AZ komend weekendVos schreef op maandag 13 februari 2023 @ 08:50:
Al denk ik dat Feyenoord thuis niet verliest.
Ik vermoed dat de top 3 na komende zondag op de schop gaat:
1) AZ 22-47 (+1)
2) Ajax 22-46 (+1)
3) Feyenoord 22-46 (-2)
[ Voor 23% gewijzigd door Han op 13-02-2023 09:23 ]
AZ begin lastig tegen Excelsior maar toen de ban gebroken was ging het hard. Ik zet mijn geld in op een gelijkspel, waardoor je de volgende stand krijgt:Han schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:20:
[...]
Mwoh... Ze missen Trauner, Szymanski, Bijlow en Walemark vanwege blessures en Kökçü is geschorst. En AZ zit in een flow. Ik zet mijn geld op AZ komend weekend
Ik vermoed dat de top 3 na komende zondag op de schop gaat:
1) AZ 22-47 (+1)
2) Ajax 22-46 (+1)
3) Feyenoord 22-46 (-2)
1) Feyenoord 22-47 (0)
2) Ajax 22-46 (+1)
3) Psv 22-45 (-1)
Maar met Sparta in deze vorm kan dat voor Ajax ook wel een zware dobber worden en vergeet niet dat Ajax ook door de week alweer moet spelen.
Als mijn hoop uitkomt wint Feyenoord en speelt Ajax gelijk, of verliest. Dan staan ze weer 4 punten los in Rotterdam, psv zie ik namelijk wel winnen van Go Ahead.
Dus dan krijg je:
1) Feyenoord
2) Psv
3) AZ
4) Ajax
5) Twente
[ Voor 22% gewijzigd door jbdeiman op 13-02-2023 13:55 ]
Hij gaat nog niet met pensioen, maar kijkt het nog even aan:toolkist schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:18:
Schijnbaar heeft Jans eerder al aangegeven na die seizoen met (voetbal) pensioen te gaan.
bronRon Jans stopt aan het einde van dit seizoen bij FC Twente, maar hij gaat wel door als trainer.
Toch wel enigzins tegenstrijdig wat hij zegt, hij wil het rustiger aan doen, meer tijd voor het gezin en andere dingen doen, maar misschien gaat ie toch weer trainen volgend seizoenfps schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:38:
[...]
Hij gaat nog niet met pensioen, maar kijkt het nog even aan:
[...]
bron
Geen idee hoe hij dat precies bedoelt, maar rustiger aandoen kan toch ook betekenen om op een lager niveau te gaan trainen of om een trainer te worden naast de hoofdtrainer? Bovendien kan je ook meer tijd krijgen door een volgende opdracht dichter bij huis te hebben, dus minder reistijd.Exocet schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:45:
[...]
Toch wel enigzins tegenstrijdig wat hij zegt, hij wil het rustiger aan doen, meer tijd voor het gezin en andere dingen doen, maar misschien gaat ie toch weer trainen volgend seizoen
Ik snap dat wel. Hij wil nu rust etc. Tenzij er écht een offer he cant refuse langs komt.Exocet schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:45:
[...]
Toch wel enigzins tegenstrijdig wat hij zegt, hij wil het rustiger aan doen, meer tijd voor het gezin en andere dingen doen, maar misschien gaat ie toch weer trainen volgend seizoen
Qua geld of status.
Geen Twente of Heerenveen oid zeg maar
Vergeet niet dat trainer zijn op dit niveau niet bepaald een parttime job bij de Mediamarkt is.... Je bent er continu mee bezig.
En met wat hij heeft meegemaakt inmiddels op zijn leeftijd, heeft hij het wrs wel wat gezien nu.
Maar ach als Jans maanden lang tegen zijn echtgenote heeft aan gekeken, kunnen de ambities spontaan weer oplaaien. Blijft een mens.
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 13-02-2023 11:52 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Na het weekend Feyenoord uit de competitie gezet vanwege de inzet van een schaduwelftal?jbdeiman schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:57:
[...]
AZ begin lastig tegen Excelsior maar toen de ban gebroken was ging het hard. Ik zet mijn geld in op een gelijkspel, waardoor je de volgende stand krijgt:
1) Feyenoord 22-47 (0)
2) Ajax 22-46 (+1)
3) Feyenoord 22-45 (-1)
nggyu nglyd
Quad schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:33:
[...]
Na het weekend Feyenoord uit de competitie gezet vanwege de inzet van een schaduwelftal?
Ik denk het wel hoor!Vos schreef op maandag 13 februari 2023 @ 08:50:
[...]
Al denk ik dat Feyenoord thuis niet verliest.
Retteketet AZ!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Haha, oeps, heb het aangepast. Psv zou dan op plekje 3 staan.Quad schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:33:
[...]
Na het weekend Feyenoord uit de competitie gezet vanwege de inzet van een schaduwelftal?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
[Voetbal] RandzakenAgent47 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:25:
En Ihatarren weer opgepakt. Houdt niet op met dat probleemgeval.
Ach...de man word wel opgevangen door espn.....hebben misschien nog een gitarist nodig naast Helder, ook zo'n mannetje.Agent47 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:25:
En Ihatarren weer opgepakt. Houdt niet op met dat probleemgeval.
Gwoon Joep schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:43:
[...]
Ach...de man word wel opgevangen door espn.....hebben misschien nog een gitarist nodig naast Helder, ook zo'n mannetje.
misschien kunnen ze Andy nog strikken om te zingen?
Nu Bas Nijhuis op een uitzenddag van #Vandaaginside in Hilversum verstek moet laten gaan, willen we toch dat de referee zich helemaal op z’n gemak voelt. Niets is MVV te veel om de glamour van tv-land te evenaren en hebben daarom de kleedkamer helemaal aangepast. #VI #MVVher pic.twitter.com/eVE3IPHufv
— MVV Maastricht (@mvvmaastricht) 13 februari 2023
Matchfixing
NEE!
ik wel, dan krijgen wij hem nietkrissie100 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 20:30:
Higler fluit Feyenoord - AZ, word ik daar blij van?
NEE!
In dat kader vond ik dit wel een verhelderend artikel over de situatie over de coëfficiënten concurrentie met Portugal.
In theorie kunnen de 2 CL plaatsen al as. donderdag binnen zijn (voor seizoen 2024/2025)
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 14-02-2023 11:43 ]
+ 1x directe plaatsing EL in plaats van laatste voorronde ELHarribo schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:42:
Europese wedstrijden komen eraan.
In dat kader vond ik dit wel een verhelderend artikel over de situatie over de coëfficiënten concurrentie met Portugal.
In theorie kunnen de 2 CL plaatsen al as. donderdag binnen zijn (voor seizoen 2024/2025)
/f/image/9dmgXM1w0FOph0CtEMVntjw6.png?f=fotoalbum_large)
bron: https://www.voetbalprimeu...icht-voor-eredivisie.html
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023