Taylor, Klaassen en Berghuis is echt het slechtste Ajax middenveld van de laatste 5 jaar. Wat een antivoetbal zit hierin.
Heb ik wel vaker gedaan, heeft echt helaas totaal geen nut. Denk dat eerder dat #driessenout trending moet worden. Met een beetje mazzel denkt de Telegraaf dan dat het om Valentijn Driessen gaat en zijn we van 2 vervelende figuren aftoolkist schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:15:
Zo. bij ESPN en Viaplay een klacht ingediend. Heb ik iets gemist in de wedstrijd?
Goede rechtsbuiten halen zodat Kudus op 10 kan
Uiteindelijk ben ik er niet zo rouwig om dat Berghuis naar Ajax is vertrokken…Dwight84 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:18:
Taylor, Klaassen en Berghuis is echt het slechtste Ajax middenveld van de laatste 5 jaar. Wat een antivoetbal zit hierin.
Berghuis is toch een prima voetballer? Klaassen ben ik geen fan van, je ziet hem vrijwel niet behalve als ie scoort. Taylor vind ik op zich een prima voetballer maar is al een paar maanden erg veel in zichzelf geloven en bakt er niet zoveel van. Als je Klaassen weghaalt en Taylor zichzelf hervindt lijkt het me een prima middenveld.Dwight84 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:18:
Vorig jaar een prima jaar gehad. Maar het gaat gewoon zo langzaam op het middenveld. Mag hopen dat na dit seizoen het hele middenveld weg is bij Ajax.dr.lowtune schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:19:
[...]
Uiteindelijk ben ik er niet zo rouwig om dat Berghuis naar Ajax is vertrokken…
Ik zeg niet dat die neiging er bij iedereen is maar een klein deel van de bezoekers heeft die neiging wel degelijk. Als er dan tijdens de fokking eerste helft van een wedstrijd al wordt gejankt dat "Feyenoord wel weer een strafschop mee zal krijgen" dan is het toch niet vreemd om even het feit te vermelden dat de betreffende scheidsrechter die naam dus echt absoluut totaal niet heeft. Dan wordt een deel van de meute hier boos en begint men te janken over een spiegeltje maar dan haalt men toch echt oorzaak en gevolg door elkaar.Napo schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:17:
[...]
Als je het zo zwart-wit maakt dan kan het ook geen verrassing zijn dat er weer zwart-wit reacties op komen. Het lastige is dat je tot het einde kan nuanceren. Maar goed, kijkende naar reacties eerder is het wel deels een spiegel
Die Portugees is toch wel aardig daar?cverkooyen schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:19:
Goede rechtsbuiten halen zodat Kudus op 10 kan
Wat ik van Oranje zag: Berghuis kan nog prima maar Klaassen is te traag geworden (of was dat misschien altijd al maar het valt nu meer op).Dwight84 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:18:
Ja of gewoon een dikkere huid kweken. Als Ajacied hoor ik dat geneuzel ook al bijna heel m'n leven lang. Hoort gewoon bij een topclub.D-e-n schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:24:
[...]
Ik zeg niet dat die neiging er bij iedereen is maar een klein deel van de bezoekers heeft die neiging wel degelijk. Als er dan tijdens de fokking eerste helft van een wedstrijd al wordt gejankt dat "Feyenoord wel weer een strafschop mee zal krijgen" dan is het toch niet vreemd om even het feit te vermelden dat de betreffende scheidsrechter die naam dus echt absoluut totaal niet heeft. Dan wordt een deel van de meute hier boos en begint men te janken over een spiegeltje maar dan haalt men toch echt oorzaak en gevolg door elkaar.
Als we dan toch allemaal politiek correct moeten zijn, wens ik ook nooit meer kritiek op Lucky Ajax te krijgen.D-e-n schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:12:
[...]
Een verloren punt in de vierde speelronde is natuurlijk net zoveel waard als eentje in de dertigste speelronde. Dat kan voor je gevoel anders zijn maar dat gevoel is dan in principe onzin.
[...]
Dat valt nog te bezien. Als Feyenoord een terechte penalty krijgt in de laatste minuut en een week later krijgt pakweg Emmen die penalty niet, dan heeft Feyenoord toch geen hulp gehad? Dan is hooguit Emmen benadeeld.
De neiging in dit topic om alles wat Feyenoord doet maar aan externe factoren buiten het elftal toe te wijzen is erg groot. Dan is het publiek, dan weer de scheids en dan weer geluk. Alsof men niet wil geloven dat het elftal wat jaren belabberd speelde nu gewoon beter voetbal laat zien en dus ook wat meer afdwingt.
Edit:
En dan nog zie ik Feyenoord niet als favoriet. Want in the end ben je niet de ploeg met het meeste geld en dus de beste en breedste selectie.
Maar dan wordt het allemaal wel een saaie bedoeling.
Helmond Sport overkomt dit nooit, omdat daar ALTIJD een half corrupte scheidsrechter rondloopt, die consequent tegen HS fluit. Niet, omdat ze een broodrooster cadeau krijgen, maar meer omdat ze een willekeurige voorbijganger in zo'n pak zijn. Die hebben geen flauw benul van de voetbalregels op het veld.
Waarom fluit de scheids af voor een voetblessure?
Wat dus ook nog niks was...
Wat dus ook nog niks was...
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 12-02-2023 17:28 ]
Kaart voor Klaassen is gewoon goed. Moet hij z’n grote bek maar eens leren houden.toolkist schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:28:
Wat een held die scheids...
Prima, als hij consequent fluit. Waarom heeft die keeper nog geen geel?dr.lowtune schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:29:
[...]
Kaart voor Klaassen is gewoon goed. Moet hij z’n grote bek maar eens leren houden.
Waarom krijgt die keeper geen geel voor spelbederf?
De tijd dat we scheidsrechters niet meer nodig hebben in het voetbal wordt zo vreselijk mooi.
De tijd dat we scheidsrechters niet meer nodig hebben in het voetbal wordt zo vreselijk mooi.
[ Voor 48% gewijzigd door Dwight84 op 12-02-2023 17:30 ]
Ja, geloof jij maar dat het alleen vanwege die ene post komt ja...D-e-n schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:24:
[...]
Ik zeg niet dat die neiging er bij iedereen is maar een klein deel van de bezoekers heeft die neiging wel degelijk. Als er dan tijdens de fokking eerste helft van een wedstrijd al wordt gejankt dat "Feyenoord wel weer een strafschop mee zal krijgen" dan is het toch niet vreemd om even het feit te vermelden dat de betreffende scheidsrechter die naam dus echt absoluut totaal niet heeft. Dan wordt een deel van de meute hier boos en begint men te janken over een spiegeltje maar dan haalt men toch echt oorzaak en gevolg door elkaar.
Klaassen is wel een goede gedreven voetballer. Maar als hij achter staat wordt ie echt vervelend. Zonde
Geen ideeVos schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:29:
[...]
Prima, als hij consequent fluit. Waarom heeft die keeper nog geen geel?
Dan weet je ook mede waarom Klaassen boos isdr.lowtune schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:30:
[...]
Geen ideewant die mag er ook wel eentje inderdaad.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 12-02-2023 17:31 ]
dr.lowtune schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:29:
[...]
Kaart voor Klaassen is gewoon goed. Moet hij z’n grote bek maar eens leren houden.
Hij kan zijn energie beter anders inzetten….Vos schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:31:
[...]
Dan weet je ook mede waarom Klaassen boos isdie snapt het ook niet.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
De spiegel komt voornamelijk doordat eenieder het wel eens doet. Dingen bestempelen als het zoeken om het zoeken is niet bijzonder constructief zelfs als je er zelf geen kern van waarheid in ziet.D-e-n schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:24:
[...]
Maar goed, de ene zwart-wit statement opvolgen met de volgende zorgt voor escallatie, de nuance gaat meer weg en helpt totaal niet. Ja, er zijn wat kenmerken bij iedere club. Bij Feyenoord is dat Kuipvrees, bij PSV was dat scoren in de laatste minuten. Bij Ajax arrogantie. slak zout zeker als je er net zo hard op in gaat
Ach kom op, jij weet ook dat Klaassen altijd loopt te zuigen en te zeiken bij de scheids. Vrijwel elke wedstrijd.toolkist schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:31:
[...]
Poe hee wat een grote bek, hij stuitert de bal een keer...
Consequent geel geven, tijdgerek enzo. Hij had van de bal af moeten blijven.toolkist schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:31:
[...]
Poe hee wat een grote bek, hij stuitert de bal een keer...
Die Mandemakers van RKC dat is echt een Box to Box speler. Zie je echt overal.
Dat doet me aan die Nico Verken van Sparta denken. Die staat ook overalsNielz123 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:33:
Dankje dat je het zegt, consequent. Daar gaat het al fout.Napo schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:33:
[...]
Consequent geel geven, tijdgerek enzo. Hij had van de bal af moeten blijven.
Hij gooit geen bal weg, hij rekt geen tijd, etc.
Geef heel Ajax geel voor spelbederf. Gniffel gniffel.Dwight84 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:30:
Waarom krijgt die keeper geen geel voor spelbederf?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
En schreeuwde als een idioot naar de scheids, maar dat heb je zeker gemist?toolkist schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:34:
[...]
Dankje dat je het zegt, consequent. Daar gaat het al fout.
Hij gooit geen bal weg, hij rekt geen tijd, etc.
4 minuten. Daar is zelfs Feyenoord jaloers op
Te vaak helaastoolkist schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:34:
[...]
Dankje dat je het zegt, consequent. Daar gaat het al fout.
Hij gooit de bal richting de grond, of gaan we de regels dan al weer complexer maken afhankelijk van de hellingshoek en snelheid van de bal?Hij gooit geen bal weg, hij rekt geen tijd, etc.
Als RKC voor blijft voorzie ik een record aan extra tijd
Want?sNielz123 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:36:
Hij fluit nu exact op vier minuten af, terwijl er in die minuten alweer vanalles gebeurt.
[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 12-02-2023 17:38 ]
En anders komen er gewoon penaltys aan het einde.sNielz123 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:36:
Politiek correct is een lege term. Iedereen zit wel eens te zeiken over de scheids en daar is op zijn tijd niks mis mee. Als je als club voor staat en je krijgt negen minuten blessuretijd voor je kiezen dan mag je best denken en zeggen "gvd zoveel?". En dan zal de fan van de tegenstander daar anders over denken. Prima.mavaros schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:28:
[...]
Als we dan toch allemaal politiek correct moeten zijn, wens ik ook nooit meer kritiek op Lucky Ajax te krijgen.
Iets anders wordt het als het een bepaalde teneur wordt in een topic waarbij, zonder dat er ook maar een beslissing is gevallen, al wordt gesproken over voordeel of nadeel. Dan wordt de sfeer verstoord. Ajax heeft inderdaad zo'n periode gehad waarin het "lucky Ajax" niet van de lucht was of er over "KNJB" werd gesproken maar mods hebben daar toen ook gewoon op ingegrepen om alles weer een beetje in goede banen te leiden.
Brobbey er in voor Berghuis, Kudus op 10, Tadic links, Conceicao rechts graag. Leest Johnny weer mee?
Er gaat veel tijd gerekt worden. En als je al 4 minuten in de eerste helft geeft..Vos schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:37:
[...]
Want?
Hij gaf nu exact vier minuten, terwijl er in die minuten alweer vanalles gebeurt.
Heb je überhaupt gekeken? Bijv. de botsing bij Ajax gemist?sNielz123 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:39:
[...]
Er gaat veel tijd gerekt worden. En als je al 4 minuten in de eerste helft geeft..
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 12-02-2023 17:39 ]
Zo, eindelijk thuis, schakel nu in. Heb ik nog iets gemist?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik trapte er bijna insNielz123 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:33:
Elect a clown, expect a circus.
Nou heb ik het geluid uit staan wegens Driesen, maar toch betwijfel ik dat je enig idee kunt hebben wat hij riep..dr.lowtune schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:34:
[...]
En schreeuwde als een idioot naar de scheids, maar dat heb je zeker gemist?
Ik ook.sNielz123 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:41:
Heb nu alleen de eerste helft gezien.
Je "pakt" me nu op een interpretatie van het woordje "zoeken". Echt niet nodig want ik heb en had verder helemaal geen moeite met de teneur van jouw reacties. In geen van de opmerkingen die ik gemaakt heb over die teneur ging het over jou. Nu niet en vorige week niet.Napo schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:32:
[...]
De spiegel komt voornamelijk doordat eenieder het wel eens doet. Dingen bestempelen als het zoeken om het zoeken is niet bijzonder constructief zelfs als je er zelf geen kern van waarheid in ziet.
Ik kan er soms hard ingaan maar het vreemde is dat ik er vorige week helemaal niet hard ingegaan ben. Ik heb toen enkel benadrukt dat Makkelie niet de naam heeft Feyenoord voordeeltjes te geven in De Kuip. Daar werd een heel ding van gemaakt maar dat is dus pure stemmingmakerij, zeker als dat nu weer wordt opgerakeld Ja, dan reageer ik want dan is het helemaal iemand afzeiken om hem af te zeiken.slak zout zeker als je er net zo hard op in gaat
Het zou top zijn als er vier audiostream waren. "supporter club A", "supporter club B", neutraal (utopie) en één zonder enig commentaartoolkist schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:40:
[...]
Nou heb ik het geluid uit staan wegens Driesen
En dan krijgen Ajacieden straks nog steeds Leo als "supporter" van hun clubNapo schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:48:
[...]
Het zou top zijn als er vier audiostream waren. "supporter club A", "supporter club B", neutraal (utopie) en één zonder enig commentaar
Edit: daar heeft @Vos dus al de oplossing voor
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 12-02-2023 17:50 ]
ik ook de tweede al, zal niet spoilerensNielz123 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:41:
Heb nu alleen de eerste helft gezien.
Vijf, geen Leo Driessen.Napo schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:48:
[...]
Het zou top zijn als er vier audiostream waren. "supporter club A", "supporter club B", neutraal (utopie) en één zonder enig commentaar
Ik zie het ze bij ESPN nog doen ookD-e-n schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:49:
[...]
En dan krijgen Ajacieden straks nog steeds Leo als "supporter" van hun club
Mandemakers is de suikeroom die RKC zolang ze in de eredivisie blijven, heel genereus beloont. Daarom loopt Seuntjes er rond en lopen er nog andere spelers rond, die normaal nooit bij RKC zouden rondlopen.sNielz123 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:33:
Elke speler bij RKC, die Mandemakers als achternaam heeft, heeft een directe link met De Keukenconcurent of Piet Klerx en dat soort massa toko's.
Zie het als een soort oliesjeik dat een speeltje wilt hebben in het weekend.
Dit soort schimmige constructies kunnen ook helemaal fout aflopen, zoals bij Roda JC. Suikeroom dood, en daarna is het snel afglijden richting spelonken van de Eerste Divisie/KKD.
Dat is bij RKC nog niet aan de orde. Nu nog niet.
Het mooie aan deze uitleg is juist ook de frictie die je in sommige discussies naar voren ziet komen. één situatie eruit pakken en dat wordt dan als basis gepakt om iets te bekrachten of ontkrachten terwijl het een breder patroon is/kan zijn en één specifiek moment een bredere discussie kan oprakelen.D-e-n schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:47:
[...]
Ik kan er soms hard ingaan maar het vreemde is dat ik er vorige week helemaal niet hard ingegaan ben. Ik heb toen enkel benadrukt dat Makkelie niet de naam heeft Feyenoord voordeeltjes te geven in De Kuip. Daar werd een heel ding van gemaakt maar dat is dus pure stemmingmakerij, zeker als dat nu weer wordt opgerakeld Ja, dan reageer ik want dan is het helemaal iemand afzeiken om hem af te zeiken.
Dat maakt die ene specifieke situatie de trigger om het te starten maar niet de enige situatie die meegenomen wordt. De soep wordt niet zo heet gegeten. Zo ook met het bestempelen van afzeiken om het afzeiken. v.b. Mijn grootste klacht zit bij inconsequent fluiten ongeacht de teams die spelen, dat is niet omdat ze een specifiek team bevoordelen. Dat kan anders geinterpreteerd worden in een wedstrijd zelf maar dan wordt het soms meer lezen wat je wil lezen (en dat doet eenieder wel eens) dan dat het de werkelijkheid eer aan doet.
Alvarez naar het middenveld?
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
1 is genoeg: geen commentator alleen stadiongeluid.Napo schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:48:
[...]
Niemand heeft volgens mij behoefte aan iemand die zegt 'jaap speelt de bal naar klaas. klaas speelt de bal naar achteren (joh). klaas verliest de bal. henk scoort. of nee, buitenspel.. of toch niet?
Dat voegt echt 0,0 toe aan een wedstrijd.
Ik ook. unsubD-e-n schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:49:
[...]
En dan krijgen Ajacieden straks nog steeds Leo als "supporter" van hun club
Edit: daar heeft @Vos dus al de oplossing voor
Zat andere zenders zonder Driessen te vinden.
(Handige site voor de vakantiegangers ook!)
https://liveonsat.com/europe-netherlands-eredivisie.phpArena Sport 1 HD Slovakia
Astro SuperSport 4 HD
Cablenet Sports 3 HD
ESPN 2 Brazil HD
ESPN 2 Nederland HD
ESPN+ USA ($/geo/R)
MAX Sport 2 Bulgaria HD
Mola TV [online] (geo/R)
Nova Sports 5 Hellas HD
Play Sports HD2 Belgium
Polsat Sport Fight HD
Silk Sport 3 HD
Sport Extra Romania
Sport TV3 Slovenia
Sport TV4 Portugal HD
Sportdigital TV HD
SuperSport 5 Albania HD
SuperSport ESPN HD
Hoeft niet perse, ik heb meer een hekel aan van die commentatoren als Sierd de Vos die de tijd gaan vullen met onzin dan aan commentator die zich gewoon alleen bij de wedstrijd houdentoolkist schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:58:
[...]
1 is genoeg: geen commentator alleen stadiongeluid.
Niemand heeft volgens mij behoefte aan iemand die zegt 'jaap speelt de bal naar klaas. klaas speelt de bal naar achteren (joh). klaas verliest de bal. henk scoort. of nee, buitenspel.. of toch niet?
Dat voegt echt 0,0 toe aan een wedstrijd.
Ben je een schotelboer?DoeEensGek schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:59:
Zat andere zenders zonder Driessen te vinden.
[...]
https://liveonsat.com/europe-netherlands-eredivisie.php
Maar wat Sierd vertelt voegt ook geen zak toe aan de wedstrijd. Welk restaurant in Spanje welke eigenaar heeft en hoe goed dat eten is mag ie op 24 kitchen gaan vertellen ofzo.Terranova schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:59:
[...]
Hoeft niet perse, ik heb meer een hekel aan van die commentatoren als Sierd de Vos die de tijd gaan vullen met onzin dan aan commentator die zich gewoon alleen bij de wedstrijd houden
Wat ik bedoelde te zeggen dat ik liever een "feitelijk" commentator heb die af en toe ook gewoon weet wanneer ie z'n mond moet houden dan een Sier de Vostoolkist schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:01:
[...]
Maar wat Sierd vertelt voegt ook geen zak toe aan de wedstrijd. Welk restaurant in Spanje welke eigenaar heeft en hoe goed dat eten is mag ie op 24 kitchen gaan vertellen ofzo.
volgens mij was hij het die Viergever een keer Quatre-donneur noemde. Sindsdien haak ik af.toolkist schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:01:
[...]
Maar wat Sierd vertelt voegt ook geen zak toe aan de wedstrijd. Welk restaurant in Spanje welke eigenaar heeft en hoe goed dat eten is mag ie op 24 kitchen gaan vertellen ofzo.
Mooi toneelspel... Krijgen we er zo weer een berg extra tijd bij?
Verwacht nu wel 20 minuten blessure tijd dankzij die aansteller bij RKC.
Wat een miet die scheids.
Wat een miet die scheids.
[ Voor 15% gewijzigd door Dwight84 op 12-02-2023 18:08 ]
Wat nou waarschuwing? Is dit die scheids z'n 1e wedstrijd ofzo?
Ik begrijp niet dat die waardeloze KNVB regels doorgeeft dat als een speler tijdrekt met een doeltrap of inworp etc dat je geen waarschuwing geeft maar gelijk geel.
Alleen dan leren ze het.
Alleen dan leren ze het.
Denk dat er wel een reden is dat hij normaal geen wedstrijden van de grote clubs krijgt. Niet dat ie erg partijdig is of zo, maar meer gewoon ongeschikt.toolkist schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:07:
Wat nou waarschuwing? Is dit die scheids z'n 1e wedstrijd ofzo?
37 wedstrijden Eredivisie, 121 geel, 7 rood, 13 strafschoppen.. 't is nogal...
Die Bassey staat ff in het veld en nu al de tong op de schoenen hangen. Die is gewoon niet snel genoeg. Die bal had ie net vd achterlijn kunnen rennen had ie corner voorkomen, maar t zal wel.
Geef geeeeel! Sjonge zeg. Scheidsrechter moet gewoon lekker vakken blijven vullen bij de AH.
[ Voor 58% gewijzigd door Dwight84 op 12-02-2023 18:17 ]
Vroegah was sport nog veel te vinden op vrije kanalen, veel was ook makkelijk legaal te kopen. Maar goed hij hangt nogsteeds, alhoewel ik gewoon de Nederlandse sport kanalen sponsor en haast nooit meer iets kijk via de schotel.
En daarna een indirecte vrije trap toch? Dat zag je vroeger nog wel eens. Lekker chaos in het doelgebieddutchgio schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:09:
Pff dan geef je hem toch geel, is het meteen klaar.
Wat een scheidsrechter.
en de bal gaat er nooit inD-e-n schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:19:
[...]
En daarna een indirecte vrije trap toch? Dat zag je vroeger nog wel eens. Lekker chaos in het doelgebied
Is die keeper al genomineerd voor een Oscar? Lijkt mij wel een zekerheidje
Hij speelt niet bij Ajaxtoolkist schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:22:
Nou, waarom krijgt Anita nu geen geel voor ruzie zoeken?
In dit geval raakt Berghuis hem gewoon.DoeEensGek schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:23:
Die scheids is echt ongeschikt.
Alleen even daarvoor had ie wel ietsje consequenter mogen zijn met geel geven, zeker als je ziet hoe snel ie em aan Klaassen gaf.
Er is contact?Terranova schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:23:
Is die keeper al genomineerd voor een Oscar? Lijkt mij wel een zekerheidje
Niets aan die hand met die jankerd. Misschien moet het echt eens met hem gebeuren. Dan jankt hij niet zo snel.
Oh ja, maar hij weet het weer lekker uit te melken
Want? Hij springt gewoon over de keeper? Alleen net niet hoog genoegsNielz123 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:24:
De oude Berghuis van Feyenoord is terug
Gelukkig kunnen we vanuit de tribune/bank goed voelen welke last een speler van zo'n contactmoment heeft...Terranova schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:24:
[...]
Oh ja, maar hij weet het weer lekker uit te melken
De scheidsrechter is het anders met mij eens, anders had ie niet weer een preek gegevenNapo schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:25:
[...]
Gelukkig kunnen we vanuit de tribune/bank goed voelen welke last een speler van zo'n contactmoment heeft...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023