Ons? Jij bent toch een FC Groningen man?Harribo schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:58:
Mwene... Dat is geen beste verdediger en voorin durft hij niks.
De Jong helpt ons wel
Edit :hoorde ik nu 30+ graden? Pfff
Twente komt eraan!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ons? Jij bent toch een FC Groningen man?Harribo schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:58:
Mwene... Dat is geen beste verdediger en voorin durft hij niks.
De Jong helpt ons wel
Edit :hoorde ik nu 30+ graden? Pfff
Twente komt eraan!
Je had hem inderdaad kunnen geven, vind het zo'n 50/50, hij draait weg en probeert geen hands te maken.groggy schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 20:35:
[...]
Hoezo niet? Hij draait in daardoor maakt hij zich breder met behulp van zijn arm.. Als hij frontaal was blijven staan en de bal werd tegen z'n arm naast z'n lichaam geschoten had ik het geen hands gevonden.
Doordat hjj beweegt probeert hij het ook niet te voorkomenHollowGamer schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 20:37:
[...]
Je had hem inderdaad kunnen geven, vind het zo'n 50/50, hij draait weg en probeert geen hands te maken.
Ik zie het probleem niet, één in het noorden en één in het zuiden van het land.
Float like a butterfly, sting like a bee.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
True, genoeg die hem inderdaad hadden gegeven.groggy schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 20:38:
[...]
Doordat hjj beweegt probeert hij het ook niet te voorkomen
Tomorrow is not today!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zullen het weet over Ihattaren hebben wanneer hij 10 westrijden voor ajax heeft gespeeld?Gynnad schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 20:42:
Mohamed Ihattaren is weer aan het trainen bij Ajax, hopelijk nu een einde aan die soap.
Vandaag ff niet. Voor Nederland he?
Toch is Monaco ook niet echt goed. Alleen een paar slimme vrije trappen. Psv staat goed tot nu toe.Fleximex schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 20:49:
Jammer dat het voorin zo slordig is. Geen garantie dat je de tweede helft ook zo solide achterin staat en dan denk je terug aan de eerste helft.
[ Voor 53% gewijzigd door Harribo op 02-08-2022 21:08 ]
NeeHollowGamer schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 21:17:
Hebben jullie ook soms grijze blokjes onderaan in het beeld (FOX - Ziggo GO)?
Monaco is beter, het is wachten op de gelijkmaker.
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 02-08-2022 21:21 ]
Lijkt me niet, Monaco zelden echt gevaarlijk. PSV heeft het onder controle.HollowGamer schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 21:17:
Hebben jullie ook soms grijze blokjes onderaan in het beeld (FOX - Ziggo GO)?
Monaco is beter, het is wachten op de gelijkmaker.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zeker weten. Alles onder controleExocet schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 21:20:
[...]
Lijkt me niet, Monaco zelden echt gevaarlijk. PSV heeft het onder controle.
Volgens mij bedoelt hij 2 ex Sevilla spelers.groggy schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 21:23:
Sevilla speelt sterk deze wedstrijd.... Lekker bezig commentator
Ja echt. Vreselijk. Een wonder dat er nog maar 1 doelpunt is gevallencarpebios schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 21:23:
Wat een gepruts zeg.
Komt ie nog goed weg zonder geel, wat een schwalbe...Harribo schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 21:26:
Gakpo... Altijd maar naar binnen... Onkunde
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 02-08-2022 21:36 ]
Nee je bent niet de enige.Pompi schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 21:33:
Ben ik de enigste die knettergek wordt van de klok? De cijfers golven op en neer, de : staat bijna in de 2de nummer en als het laatste nummer een 0,1 of 2 is beweegt de tijd ook heen en weer...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee! Maar dat wist je zelf ook wel.groggy schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 20:53:
[...]
Zullen het weet over Ihattaren hebben wanneer hij 10 westrijden voor ajax heeft gespeeld?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Het is ook echt een wazig gekozen font, totaal niet fatsoenlijk leesbaar.Pompi schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 21:33:
Ben ik de enigste die knettergek wordt van de klok? De cijfers golven op en neer, de : staat bijna in de 2de nummer en als het laatste nummer een 0,1 of 2 is beweegt de tijd ook heen en weer...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Voor 46% gewijzigd door carpebios op 02-08-2022 21:40 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
XXXVI
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 02-08-2022 21:45 ]
Was toch Gutierez die niet fatsoenlijk ingreep?groggy schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 21:41:
Lekker verdedigd simons...
Niet bij de goal, maar daarna simons laat zich kinderlijk uitspelen en loopt daarna niet mee...toolkist schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 21:44:
[...]
Was toch Gutierez die niet fatsoenlijk ingreep?
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 02-08-2022 21:47 ]
Beetje laat, PSV mag tevreden zijn met de 1-1.HollowGamer schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 21:48:
Heeft Monaco energie bespaard en nu volop op de aanval?
Waar komt dat idee van die vermoeidheid toch vandaan? Alsof het 'plots' zoiets aparts is.link_mario schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 09:39:
Pot begon prima vanuit PSV perspectief, op dit niveau moeten de ballen er wel meer in. De kansen waren er.
Tweede helft zag je dat PSV het niet meer kon bolwerken vanaf de 60e minuut, een combinatie van de wissels met vermoeidheid. Een zelfde effect zagen we vorig jaar in de thuispot tegen Leicester...
Nog niet gespeeld, ook Monaco had hier zomaar kunnen winnen. Voordeel is dat Monaco voor komende pot ook "gewoon" een competitie wedstrijd op zaterdag heeft staan en er wat dat betreft weinig verschil is.
[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 03-08-2022 11:28 ]
Is toch niet zo vreemd, dit zijn de 1e twee wedstrijden op hoog niveau van het seizoen. Je hoort wel vaker dat de echte conditie opgebouwd wordt door wedstrijden te spelen. (iig in Nederland. In Duitsland laten ze je natuurlijk gewoon eerst 3 weken rondjes om het veld rennen in de voorbereiding).Typhone schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:28:
[...]
Waar komt dat idee van die vermoeidheid toch vandaan? Alsof het 'plots' zoiets aparts is.
Vorig jaar speelt Ajax op 16-10 uit bij Heerenveen en op 19-10 thuis tegen Dortmund.
Zaterdag -> Dinsdag.
Nul verschil met dit? Idem voor PSV als ze dit jaar de CL gaan halen namelijk.
Of had PSV een stevigere voorbereiding moeten treffen?toolkist schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:31:
[...]
Is toch niet zo vreemd, dit zijn de 1e twee wedstrijden op hoog niveau van het seizoen. Je hoort wel vaker dat de echte conditie opgebouwd wordt door wedstrijden te spelen. (iig in Nederland. In Duitsland laten ze je natuurlijk gewoon eerst 3 weken rondjes om het veld rennen in de voorbereiding).
PSV had er alleen zoveel beter op in kunnen spelen door niet te wachten met verplaatsing aanvragen tot na de loting. Een maand eerder weet je ook al dat je liever niet de JC schaal vlak voor de voorronde CL speelt.
Vorig jaar stond er toch echt een professionele coach voor de groep die het daar niet helemaal over eens was getuige de vele wisselingen ook verder in het seizoen. Dat ze zich daar nu weer op beroepen is vreemd. Sterker nog, de spelers hebben 3 weken vakantie gehad en zijn sindsdien in training. Wedstrijdritme en wedstrijdfit zijn daarbij nog twee compleet verschillende zaken zeg ik. Gisteren was de wedstrijdfitheid niet in orde.toolkist schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:31:
[...]
Is toch niet zo vreemd, dit zijn de 1e twee wedstrijden op hoog niveau van het seizoen. Je hoort wel vaker dat de echte conditie opgebouwd wordt door wedstrijden te spelen.
Wacht maar tot ze in Eindhoven op 0-1 komen.Harribo schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 21:59:
Wel fijn dat dat Monaco gewoon redelijk sportief is en wil voetballen.
Gelukkig geen Spaanse taferelen, dat kijkt toch leuker
Aan de speelstijl van PSV te zien hoop ik dat dat andersom is.Stimulate14 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:18:
[...]
Wacht maar tot ze in Eindhoven op 0-1 komen.
XXXVI
Dat ze nu pas bezig zijn met de RB vind ik heel logisch en ook goed: rensch heeft echt een kans gekregen om zich presenteren als de nieuwe rb. Eigenlijk net als taylor als vervanger Gravenberch. Laatst genoemde grijpt die kans en rensch niet. Vind het heel goed dat ze eigen jeugd zo de kans geven.ephymerous schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:26:
Ajax is serieus bezig met Sanchez en rond met de speler. Wat ik me afvraag; hoezo nu pas? We weten toch al sinds het niet verlengen van Mazraoui dat de rechtsback positie met Rensch en Klaiber ondermaats ingevuld is? Afijn, fijn dat Ajax een nieuwe rechtsback koopt
Opmerkelijk; Cillessen op weg naar NEC. Dat betekent dat NEC straks een betere doelman heeft dan Ajax
Eens. Jammer is eigenlijk wel dat Rensch niet als LCV een echte kans heeft gekregen. Dat is de positie waarin hij in de jeugd altijd speelde. In het eerste eigenlijk altijd als verkapte rechtsback en in een enkel geval als linksback, maar nooit op zijn eigenlijke positie. Aan de andere kant mis ik bij Rensch altijd een beetje de felheid en killersmentaliteit die bij een verdediger hoort. Die zou hij als LCV nog veel meer nodig hebben.Exo81 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:54:
[...]
Dat ze nu pas bezig zijn met de RB vind ik heel logisch en ook goed: rensch heeft echt een kans gekregen om zich presenteren als de nieuwe rb. Eigenlijk net als taylor als vervanger Gravenberch. Laatst genoemde grijpt die kans en rensch niet. Vind het heel goed dat ze eigen jeugd zo de kans geven.
Ik zit er niet zo in, dusbik vraag het gewoon: waarom is Cilessen uitgekomen bij, met álle respect, NEC? Ik zag hem in Oranje in de beslissende WK kwalificatiewedstrijd, toen maakte hij een overtuigende indruk. Hij speelde bij Valencia, waarom zou Ajax of PSV hem niet willen? Is hij te vaak geblesseerd?ephymerous schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:26:
Ajax is serieus bezig met Sanchez en rond met de speler. Wat ik me afvraag; hoezo nu pas? We weten toch al sinds het niet verlengen van Mazraoui dat de rechtsback positie met Rensch en Klaiber ondermaats ingevuld is? Afijn, fijn dat Ajax een nieuwe rechtsback koopt
Opmerkelijk; Cillessen op weg naar NEC. Dat betekent dat NEC straks een betere doelman heeft dan Ajax
Jeugdspeler van NEC he, bovendien zal de rijke eigenaar ook wel een centje betalen voor een speler van de club met zo'n status.DeKever schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 17:33:
[...]
Ik zit er niet zo in, dusbik vraag het gewoon: waarom is Cilessen uitgekomen bij, met álle respect, NEC? Ik zag hem in Oranje in de beslissende WK kwalificatiewedstrijd, toen maakte hij een overtuigende indruk. Hij speelde bij Valencia, waarom zou Ajax of PSV hem niet willen? Is hij te vaak geblesseerd?
Lijkt mij inderdaad vooral te maken te hebben met zijn blessure historie:DeKever schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 17:33:
[...]
Ik zit er niet zo in, dusbik vraag het gewoon: waarom is Cilessen uitgekomen bij, met álle respect, NEC? Ik zag hem in Oranje in de beslissende WK kwalificatiewedstrijd, toen maakte hij een overtuigende indruk. Hij speelde bij Valencia, waarom zou Ajax of PSV hem niet willen? Is hij te vaak geblesseerd?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik las "Sanchez" en hoopte op Davinson Sanchez, maar helaas
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik had hetzelfde, mijn hart sprong op. Iets vertelde me al dat dat geen echte back is, maar toch.Superkiwi schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 18:38:
[...]
Ik las "Sanchez" en hoopte op Davinson Sanchez, maar helaas
De saga duurt voor, van invalbeurt in de bekerfinale naar geeneens een rugnummer krijgen voor de selectie van het eerste.Gynnad schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 20:42:
Mohamed Ihattaren is weer aan het trainen bij Ajax, hopelijk nu een einde aan die soap.
Jasper brak door bij NEC, is opgegroeid in de regio en Boekhoorn schijnt zijn charmes (lees: geld) gebruikt te hebben.DeKever schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 17:33:
[...]Ik zit er niet zo in, dusbik vraag het gewoon: waarom is Cilessen uitgekomen bij, met álle respect, NEC?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Hij is natuurlijk ook gewoon geen topper (meer), bij vrijwel alle clubs waar hij zat zat hij meer op de bank/was hij geblesseerd dan dat hij speelde. Bij Oranje heeft hij ook nooit overtuigd maar stond hij er vaak in bij gebrek aan beter, echter lijkt die tijd ook voorbij. Ik snap best dat hij voor zekerheid en vertrouwen kiest in z'n nadagen.OPSLAGHOND schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 20:26:
Jasper brak door bij NEC, is opgegroeid in de regio en Boekhoorn schijnt zijn charmes (lees: geld) gebruikt te hebben.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Een bewezen faalhaas als de druk hoog is, nee laat maar zitten.ST10©DE schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 23:37:
Is die Karius niet iets voor Ajax? Redelijke keeper, is contactvrij.
Je doelt op CL finale tegen Real? Die blunders kwamen door een hersenschudding als ik me niet vergis.toolkist schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 01:44:
[...]
Een bewezen faalhaas als de druk hoog is, nee laat maar zitten.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ja… waar gaat dit eindigen. Ik hoop goed maar (geen idee why) ik denk dat het tegen beter weten in is.Napo schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 20:04:
[...]
De saga duurt voor, van invalbeurt in de bekerfinale naar geeneens een rugnummer krijgen voor de selectie van het eerste.
Die mogen ze meteen bellen.ST10©DE schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 23:37:
Is die Karius niet iets voor Ajax? Redelijke keeper, is contactvrij.
Vergeet niet dat Rensch pas 19 is en hij dus nog prima centraal kan komen te spelen. Wellicht als vervanger van Timber volgend seizoen. In elk geval lijkt iedereen met elkaar eens dat hij niet klaar is om als basisspeler te fungeren. Logisch dat Ajax daarom doorschakelt. Kan niet inschatten of Sanchez een goede keuze is en hoor gemengde geluiden, maar dat gaan we vanzelf ervaren.Jorizzz schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 17:18:
[...]
Eens. Jammer is eigenlijk wel dat Rensch niet als LCV een echte kans heeft gekregen. Dat is de positie waarin hij in de jeugd altijd speelde. In het eerste eigenlijk altijd als verkapte rechtsback en in een enkel geval als linksback, maar nooit op zijn eigenlijke positie. Aan de andere kant mis ik bij Rensch altijd een beetje de felheid en killersmentaliteit die bij een verdediger hoort. Die zou hij als LCV nog veel meer nodig hebben.
Ik houd nog een beetje hoop. Maar hij trekt wel al die ellende aan. Ik geef hem nog het voordeel van de twijfel omdat hij (schijnt) een goede voorbereiding heeft gehad. We gaan het zien.Napo schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 20:04:
[...]
De saga duurt voor, van invalbeurt in de bekerfinale naar geeneens een rugnummer krijgen voor de selectie van het eerste.
Hattrick: Thorgal Eagles
Tevens @ephymerous Waar staat dat ik vind dat Ajax of andere Nederlandse clubs niet thuishoren in de CL of EL? Zo kan ik ook mijn punt maken, lezen wat er niet staat en vervolgens witte voetjes gaan halen. Ik had het sec over niveau.Exocet schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 18:26:
[...]
Maar je als je het zo gaat bekijken, dan hebben alle andere Nederlandse ploegen, op PSV en AZ na, helemaal niks in Europa te zoeken.
Eén manier om daar achter te komen...bregweb schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:12:
Voorspellen we 6 punten vanavond?
Zo, Ajax hier huizenhoog favoriet. Bij de kenners/analisten wordt PSV toch meer genoemd.Superkiwi schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 09:51:
Nog één dag en dan gaan we beginnen!
Daarom nu alvast de vraag: wie gaat er kampioen worden?
Poll: Wie wint de Eredivisie 2022/2023
• Ajax
• AZ
• Excelsior
• Feyenoord
• FC Emmen
• FC Groningen
• FC Twente
• FC Utrecht
• FC Volendam
• Fortuna Sittard
• Go Ahead Eagles
• NEC
• PSV
• RKC Waalwijk
• SC Cambuur
• SC Heerenveen
• Sparta Rotterdam
• Vitesse
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Prominente voetbalanalisten voorspellen PSV als landskampioen
Een meerderheid van enkele prominente voetbalanalisten verwacht dat PSV dit seizoen landskampioen wordt. In de seizoengids van Voetbal International doen twaalf voetbaljournalisten hun voorspelling voor het komende seizoen. Zeven van de twaalf verwachten een landstitel voor PSV, tegenover vijf voor Ajax.
[ Voor 9% gewijzigd door Exocet op 04-08-2022 11:43 ]
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Ik als Ajax fan denk dat PSV kampioen wordt, PSV lijkt duidelijk versterkt met vorig jaar, bij Ajax achterin niet stabiel, gaat punten kosten denk ik.ElPaco schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 11:40:
Tja, hier zitten verhoudingsgewijs veel Ajax fans. Ik al sPSV fan denk ook dat Ajax kampioen wordt, zal wel redelijk hetzelfde gaan als vorig jaar vrees ik.
Ik kan nu wel zeggen dat ik hoop voor je dat je ongelijk hebt maar dat zou ik toch niet menenElPaco schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 11:40:
Tja, hier zitten verhoudingsgewijs veel Ajax fans. Ik al PSV fan denk ook dat Ajax kampioen wordt, zal wel redelijk hetzelfde gaan als vorig jaar vrees ik.
Transfermarkt is nog geeneens gesloten. Ajax is nog bezig met versterkingen en heeft nog maar weinig kunnen spelen met de nieuwe verdediging.Martinusz schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:23:
[...]
Ik als Ajax fan denk dat PSV kampioen wordt, PSV lijkt duidelijk versterkt met vorig jaar, bij Ajax achterin niet stabiel, gaat punten kosten denk ik.
Vorig jaar vond ik PSV minder sterk eruit zien dan nu, hoeveel punten eindigden ze achter Ajax 4?PolarBear schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:47:
[...]
Transfermarkt is nog geeneens gesloten. Ajax is nog bezig met versterkingen en heeft nog maar weinig kunnen spelen met de nieuwe verdediging.
Laat ik eens een andere voorspelling doen, Ajax 1, Feyenoord 2, PSV 3. PSV heeft de JC schaal gewonnen, gaat waarschijnlijk ook nog wel een ronde verder voor de CL en heeft een vrij eenvoudig speelschema in augustus in de Eredivisie, Emmen, Go Ahead, Volendam, Excelsior. Waarschijnlijk staat begin september PSV eerste, Ajax een of twee potjes met verliespunten, hosanna in Eindhoven. En daarna stort het in en blijkt van Nistelrooij nog niet de ervaring te hebben om een terugval te managen, Ajax haalt PSV de tweede seizoenshelft in en in het kielzog doet Arne Slot hetzelfde die van zijn elftal een waar team heeft gemaakt.
Oei, dan wordt Strand Larsen echt onhoudbaar voor Groningen.JanW schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:53:
Nog een voorspelling. Groningen 1. Niemand verwacht iets van Groningen, tegenstanders rekenen al op 3 punten zodra ze in de bus stappen richting de Euroborg, maar komen iedere keer met lege handen thuis. Strand Larsen wordt met 35 doelpunten topscorer van de Eredivisie.
Tja de intact verdediging werd wel zoek gespeeld door Ajax het eerste half uur in de JC schaal, en tegen Monaco ging er een bal op de 'PSV' wijze tegen in. En je moet nog maar afwachten of PSV de selectie kan behouden. Als een Leeds United echt door zet met een vrijwel niet te weigeren bod is Gakpo zo maar weg, hetzelfde voor Madueke. De transfermarkt is nog wel even open. Denk dat je pas na het sluiten echt voorspellingen kan doen.Martinusz schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 12:52:
[...]
Vorig jaar vond ik PSV minder sterk eruit zien dan nu, hoeveel punten eindigden ze achter Ajax 4?
Ik zie geen reden waarom PSV veel meer punten zou gaan verliezen, zeker niet met een betere keeper, volgens mij intacte verdediging en versterking in Luuk de Jong voorin + Gakpo, Madueke etc.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq