Niet? Vrij inschieten randje 16 noem ik toch echt wel een kans.jbdeiman schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:22:
[...]
En Psv dan? Die van hazard was helemaal geen kans eigenlijk.
Corner 2738 voor Feyenoord.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Waterman wou ook de bal is een keer vasthebben
Kinderen, echt gewoon kinderen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat wordt een kwartier 9 minuten extra tijd, en dat is net te lang voor PSV.
[ Voor 11% gewijzigd door mavaros op 05-02-2023 16:27 ]
Dat zijn er 30 per minuut, ofwel elke twee seconden één. Iets zegt me dat jij deze statistiek uit je duim gezogen hebt.carpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:23:
Corner 2738 voor Feyenoord.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
LOLSuperkiwi schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:25:
[...]
Dat zijn er 30 per minuut, ofwel elke twee seconden één. Iets zegt me dat jij deze statistiek uit je duim gezogen hebt.
slim een gele kaart pakken, net als Bijlow vorige week, kost enorm veel tijd.dglavimans schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:24:
Waterman wou ook de bal is een keer vasthebben
Slim van Feyenoord om daar zo in te tuinen.
XXXVI
Ik ben in dubio... 2-2 is m'n voorspelling maar 2 punten meer inlopen op Feyenoord is toch ook wel lekker..mavaros schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:24:
Dat wordt een kwartier extra tijd, en dat is net te lang voor PSV.
Nou, hoeveel kwartieren komen erbij?
9!!!!!!??????? is dit het WK? Ze hebben weer een pingel nodig hoor, man man man, hoe komen ze aan 9????
[ Voor 56% gewijzigd door carpebios op 05-02-2023 16:26 ]
Hahahaha 9 min
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Haha die reactie van RvN, 9 minuten is ook wel erg veel zonder blessure behandeling...
Ben benieuwd naar de uitleg na de wedstrijd.GrooV schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:27:
Haha die reactie van RvN, 9 minuten is ook wel erg veel zonder blessure behandeling...
Houd eens op met spijkers op laag water zoeken
[ Voor 80% gewijzigd door Outerspace op 05-02-2023 19:45 ]
Tomorrow is not today!
Kom op @carpebios dat weet je toch wel, dat doen ze niet meercarpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:27:
[...]
Ben benieuwd naar de uitleg na de wedstrijd.
Dit is echt absurd in de Eredivisie... Zoals altijd laat de arbitrage het weer afweten.
Die Benitez is echt een probleem
Dat snap ik ook, dit is niet uit te leggen.Napo schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:28:
[...]
Kom op @carpebios dat weet je toch wel, dat doen ze niet meer
En we worden weer in blessuretijd genaaid zo hoor, 9 minuten dit keer.
Lange tijd om genaaid te wordencarpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:29:
En we worden weer in blessuretijd genaaid zo hoor, 9 minuten dit keer.
Meestal duurt het de helft, en die Makkelie gebruikt geen vaseline.
[ Voor 9% gewijzigd door carpebios op 05-02-2023 16:30 ]
Zouden die scheidsrechters maandag bij elkaar komen en en zeggen “vond het best lekker gaan” over hun eigen wedstrijd?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Binnen 10 seconden de 2 maten van Makkelie..
Vol in de rug lopen bij Hazard mag, maar vervolgens de bal proberen af te pakken bij degene die hem in de rug liep niet.
Vol in de rug lopen bij Hazard mag, maar vervolgens de bal proberen af te pakken bij degene die hem in de rug liep niet.
Makkelie, telde gij eens tot 10! Euhhhh 1, 2, 5, 9 , 10 hoezo?Player1S schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:30:
Zouden die scheidsrechters maandag bij elkaar komen en en zeggen “vond het best lekker gaan” over hun eigen wedstrijd?
Bizar inderdaad.toolkist schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:30:
Binnen 10 seconden de 2 maten van Makkelie..
Favoriet zijn en thuis met en man meer verliezen...beschamend. Meer iets voor Ajax dit seizoen.
Haha, altijd als ik net op enter druk
Haha, altijd als ik net op enter druk
[ Voor 18% gewijzigd door jaapstobbe op 05-02-2023 16:32 ]
Wat gebeurd hier
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zie je genaaid door de blessuretijd! AGAIN!
En makkelie nu zeker bedenken dat 6 minuten eigenlijk ook wel genoeg is
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Meestal rekken ze ook niet zo overdreven en extreem veel tijd als psv heeft gedaan. Daarbij het moment net de rode kaart kostte natuurlijk ook erg veel tijd.
Terecht ook nu de 2-2!
Tja Sangaré daar had je al moeten staan ipv erheen uit te lopen.
Erg vermakelijk dit.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
2-2 wel verdiende uitslag.
Feyenoord sterker PSV effectiever.
Feyenoord sterker PSV effectiever.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Keurig binnen de zes minutencarpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:32:
Zie je genaaid door de blessuretijd! AGAIN!
Wat haat ik dit toch, elke jaar hetzelfde in de kuip. Ik ben er helemaal klaar mee.
Maar waarom vieren ze dit als overwinning?
Dan moet je eerder geel geven voor tijdrekken, niet wachten tot de 91ste minuut.jbdeiman schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:32:
[...]
Meestal rekken ze ook niet zo overdreven en extreem veel tijd als psv heeft gedaan. Daarbij het moment net de rode kaart kostte natuurlijk ook erg veel tijd.
Terecht ook nu de 2-2!
Dat ook, maar het rode kaart moment, tijdrekken van Waterman en van de andere keeper en van teze en noemt alle namen maar op, 9 minuten is niet heel raar hoor
Uitlopen op @Typhone is ook niet verkeerd tochtoolkist schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:26:
[...]
Ik ben in dubio... 2-2 is m'n voorspelling maar 2 punten meer inlopen op Feyenoord is toch ook wel lekker..
Vooruit.saert schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:29:
Makkelie doet er alles aan om Feyenoord nog een punt te bezorgen. Erg sportief natuurlijk.
Ik had echt 4 of 5 minuten verwacht, zoveel oponthoud was er de 2e helft niet?
Die spits van PSV heeft niet door dat ze met 10 staan en hij dus ff wat harder moet werken?
Hopelijk volgend jaar een keer een eerlijk duel, zonder nep penalty of 1000 minuten blessuretijd. Dit voelt zo oneerlijk.
3 doelpunten, VAR Check, maar 9...Snowdog schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:34:
Ik had echt 4 of 5 minuten verwacht, zoveel oponthoud was er de 2e helft niet?
Achja gelijkspel in de kuip is een overwinning..
Oh dat is heerlijk...Superkiwi schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:33:
[...]
Uitlopen op @Typhone is ook niet verkeerd toch
Deze was toch gewoon in orde? Zes minuten kan en met tien man kan zo'n goal laat vallen natuurlijk. Ook niet onverdiendcarpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:35:
Hopelijk volgend jaar een keer een eerlijk duel, zonder nep penalty of 1000 minuten blessuretijd. Dit voelt zo oneerlijk.
Precies dit, ik weet nog de 2-2 van Pelle tegen Ajax, uitzinnig waren ze.dglavimans schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:35:
Achja gelijkspel in de kuip is een overwinning..
Feyenoord legt de lat niet zo hoog he.
Eerlijk duel? Als timber die bal had gescoord had Feyenoord 3-2 gewonnen. Psv heeft 2x keurig gecounterd en gescoord. Meer doelpunten zaten er niet in voor psv. Feyenoord heeft een tiental kansen gehad. Gelijkspel is terecht.carpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:35:
Ze speelden tegen 10 man...Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:36:
Feyenoord aardig vechtlust getoond. Komt wel goed de komende weken
Ow bedoelde meer ik als psv’er vindt gelijk in de kuip niet zo ergjaapstobbe schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:36:
[...]
Precies dit, ik weet nog de 2-2 van Pelle tegen Ajax, uitzinnig waren ze.
Verwijderd
PSV 89 minuten onder druk gestaan. Feyenoord had meer verdiend maar beloont zichzelf wederom niet.
Maar waarom voelt dit zo oneerlijk dan? 9 minuten leek mij best redelijke tijd hoor, veel oponthoud door rollen, tijdrekken paar goals, de rode kaart en best een aantal wissels, ook 30 sec per stuk.carpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:35:
Psv naait zichzelf met een aantal domme acties en Feyenoord naait zichzelf door kansen niet af te maken. Gelukkig stond Alireza op.
Nee, vorig jaar was het een onterechte pingel, nu omdat Makkelie met blessuretijd wat nog over was van het WK gaat strooien. Belachelijk.Agent47 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:36:
[...]
Eerlijk duel? Als timber die bal had gescoord had Feyenoord 3-2 gewonnen. Psv heeft 2x keurig gecounterd en gescoord. Meer doelpunten zaten er niet in voor psv. Feyenoord heeft een tiental kansen gehad. Gelijkspel is terecht.
Je speelt een topper, neit bijzonder goed. Staat na 95 minuten op nul punten. Ja, dan komt er wat los. Dat heeft weinig met de lat hoog leggen te maken maar meer met de wedstrijd zelf.jaapstobbe schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:36:
[...]
Belofte maakt schuld, dus als je een flesje lust, dm dan even je adrescarpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:20:
[...]
Ik ga alvast ruimte in de koelkast maken!
Het "Feyenoord kan kampioen" worden kan echt wel de koelkast in. Tegen 3 concurrenten gelijk spelen, terwijl je in elke wedstrijd de mogelijkheid had te winnen. De selectie is te dun en persoonlijk vind ik dat Slot maar zelden een effectief plan B of C heeft.
Het is dat de rest het ook laat liggen.
Hahaha, het punt in je gegund!dr.lowtune schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:37:
[...]
Belofte maakt schuld, dus als je een flesje lust, dm dan even je adres
Waarom wordt vorig jaar erbij gehaald? Psv was dan alsnog geen kampioen geworden. Blessuretijd was inderdaad teveel.carpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:37:
[...]
Nee, vorig jaar was het een onterechte pingel, nu omdat Makkelie met blessuretijd wat nog over was van het WK gaat strooien. Belachelijk.
Zo ingelopen op alle concurrenten
mooi weekend zo!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Feyenoord was voetballend gewoon de betere de hele wedstrijd. Enige wat PSV deed was op de eigen helft inzakken en loeren op een counter.Agent47 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:36:
[...]
Eerlijk duel? Als timber die bal had gescoord had Feyenoord 3-2 gewonnen. Psv heeft 2x keurig gecounterd en gescoord. Meer doelpunten zaten er niet in voor psv. Feyenoord heeft een tiental kansen gehad. Gelijkspel is terecht.
Het probleem van Feyenoord is vooral dat je 4 basisspelers mist en geen echte afmaker in je gelederen hebt.
Als als als.. Blijkbaar is Timber niet goed genoeg of slim genoeg om te bedenken om die bal iets hoger in te schieten...Agent47 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:36:
[...]
Feyenoord is een rot ploeg voor PSV, ze winnen bijna nooit in Rotterdam. Eindelijk was het dan zover, en nee hoor, een pingel. Weg ritme en belangrijke punten. Ben daar echt nog boos over, hoe gemakkelijk daar over gedaan werd door die scheids met z'n moeilijke naam.Agent47 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:38:
[...]
Waarom wordt vorig jaar erbij gehaald? Psv was dan alsnog geen kampioen geworden. Blessuretijd was inderdaad teveel.
Verwijderd
Omdat die goal in de laatste minuut viel. Sta je met 2-0 voor, voelt het als verlies. Maargoed, blijkbaar mag je niet juichen om een doelpunt?jaapstobbe schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:36:
[...]
Krijg je dit weer. De 1-1 van Kudus tegen Volendam leek wel een WK winst in de Arenajaapstobbe schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:36:
[...]
Nee, zo bedoel ik dat ook niet, maar psv is echt geen schim meer van wat het was, zit gewoon weinig voetbal in, Simons is een van de weinigen die iets kan met een bal, eeuwig zonde wat mij betreft.toolkist schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:22:
[...]
Hoezo wilde PSV niet winnen? Ze counterden toch echt om te scoren, niet om ergens bij een hoekvlag tijd te rekken...
Ja en Obispo te dom om die overtreding te maken.toolkist schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:39:
[...]
Als als als.. Blijkbaar is Timber niet goed genoeg of slim genoeg om te bedenken om die bal iets hoger in te schieten...
Ik vraag mij wel af of een de Jong niet over de top is.. Kan mij hem niet super belangrijk herinneren laatste weken
Helaas lijkt dat zo.dglavimans schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:40:
Ik vraag mij wel af of een de Jong niet over de top is.. Kan mij hem niet super belangrijk herinneren laatste weken
Rand/ hoek 16 mag er eigenlijk nooit zo in vliegen in de korte hoek notabene. Ik vond het niet echt een kans nee, wel een kans in wording.toolkist schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:23:
[...]
Niet? Vrij inschieten randje 16 noem ik toch echt wel een kans.
Zo'n tandloze periode heeft hij eerder ook gehad, duurde toen ook bijzonder lang eer hij weer belangrijk werd.dglavimans schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:40:
Ach wij hebben al 18 jaar niet gewonnen in Amsterdam. Ik calculeer hem elk jaar in als verliescarpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:39:
[...]
Feyenoord is een rot ploeg voor PSV, ze winnen bijna nooit in Rotterdam. Eindelijk was het dan zover, en nee hoor, een pingel. Weg ritme en belangrijke punten. Ben daar echt nog boos over, hoe gemakkelijk daar over gedaan werd door die scheids met z'n moeilijke naam.
Voetballend de betere zonder echte kansen te creëren, want hoewel Feyenoord de eerste helft de betere was, waren de betere kansen toch echt voor PSV imo (hoewel die ook op een vinger of 2-3 te tellen waren). In principe is er niets mis met loeren op de counter, zeker als Feyenoord ook zelf weinig laat zien.LZ86 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:39:
[...]
Feyenoord was voetballend gewoon de betere de hele wedstrijd. Enige wat PSV deed was op de eigen helft inzakken en loeren op een counter.
Het probleem van Feyenoord is vooral dat je 4 basisspelers mist en geen echte afmaker in je gelederen hebt.
Daarom is het bitter als je iedere keer in de blessuretijd het laat liggen. Maar jah, je kunt hem inderdaad wel incalculeren. Ik ga volgens jaar geld inzetten op de winnende of gelijkmaker in de blessuretijd.Agent47 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:41:
[...]
Ach wij hebben al 18 jaar niet gewonnen in Amsterdam. Ik calculeer hem elk jaar in als verlies
En vaak zakken we daar door de ondergrens maar het treurige is dat we daar zelfs als we een keer goed voetballen nog met lege handen staan.Agent47 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:41:
[...]
Ach wij hebben al 18 jaar niet gewonnen in Amsterdam. Ik calculeer hem elk jaar in als verlies
Daar kan ik me wel in vinden. Hartman die wegvalt, Bijlow uitgeschakeld en Kokçu die niet helemaal fris lijkt.PWM schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:38:
Het "Feyenoord kan kampioen" worden kan echt wel de koelkast in. Tegen 3 concurrenten gelijk spelen, terwijl je in elke wedstrijd de mogelijkheid had te winnen. De selectie is te dun en persoonlijk vind ik dat Slot maar zelden een effectief plan B of C heeft.
Knap gedaan van PSV. Feyenoord was zoals de laatste wedstrijden niet capabel genoeg om te scoren en dus te winnen. Vind ik zorgelijk.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik zie Ajax zo weer bovenaan komen. Hebben een gunstig schema. Als Feyenoord thuis wint van AZ heeft Feyenoord op Ajax uit na alle grotere ploegen gehad.
Verwijderd
Die Ajax dan nog moet spelen.Agent47 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:45:
Ik zie Ajax zo weer bovenaan komen. Hebben een gunstig schema. Als Feyenoord thuis wint van AZ heeft Feyenoord op Ajax uit na alle grotere ploegen gehad.
Aan het begin van de week zou ik enorm balen met een gelijkspel. Maar met de recente blessures is het acceptabel.
Maar een kampioenschap, ik weet het zo niet. We moeten AZ bedanken met hun gelijke spellen afgelopen 2 weken, maar Ajax begint weer te winnen. En eerlijk is eerlijk zij hebben gewoon de breedste en beste selectie van Nederland.
Maar een kampioenschap, ik weet het zo niet. We moeten AZ bedanken met hun gelijke spellen afgelopen 2 weken, maar Ajax begint weer te winnen. En eerlijk is eerlijk zij hebben gewoon de breedste en beste selectie van Nederland.
Ajax uit af met een pittig programma, ook die hebben nu het gemakkelijker programma gehad. Maar doordat iedereen punten laat liggen staat Ajax er nog zo bij als ik eerlijk ben. Twente wint een paar keer niet, az laat het afweten, psv laat het ook afweten en verliest punten tegen de kleintjes. Alleen Feyenoord heeft nu veel punten verspeeld tegen de (sub) top ploegen, die krijgen straks weer een gemakkelijker programma en zullen daarin verwacht ik toch wel veel punten blijven pakken.Agent47 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:45:
En eindelijk eens de lijn van het wk doorgetrokken in de eredivisie, 9 minuten terechte blessuretijd als je kijkt naar de 9 wissels, het var moment en het vele tijdrekken.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Wacht even, hoe is dit anders dan zeggen dat er een club bovenaan staat omdat de rest het laat afweten?jbdeiman schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:50:
[...]
Maar doordat iedereen punten laat liggen staat Ajax er nog zo bij als ik eerlijk ben.
Wat bij Feyenoord belangrijk is: komen spelers als Gimenez er voorin nu echt doorheen, gaan ze tegen de kleintjes makkelijk scoren?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023