Tomorrow is not today!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 13% gewijzigd door dr.lowtune op 05-02-2023 16:00 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Totaal debiele overtreding.
Gezien de verhouding mag Feyenoord wel winnen of minstens gelijk eindigen want PSV speelt heel slecht
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Je kunt niet verkeerd landen op iemand met een rood/wit shirtSydney08 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:59:
Ach, hij lande iets verkeerd. Geen rood waard dit
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Was vanaf zijn positie lastig te zien want hij stond redelijk achter GImenez en de actie gebeurde aan andere kant van de speler. Als je dan de bal volgt kan het je ontgaan, maar neemt na de VAR wel de juiste beslissing.dr.lowtune schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:59:
En blinde Makkelijk ziet het niet. Ondanks die afdrukken o het been. Rood.
Er is werkelijk geen twijfel over de rode kaart. 100% terecht.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Denk het niet, aangezien ze natuurlijk alleen geroepen mogen worden voor een rode kaart situatie.D-e-n schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:02:
Wat ik me afvroeg: als de scheids wordt geroepen voor zo'n moment, kan hij dan ook enkel een vrije trap of geel geven? Want er volgde geen vrije trap nu
Lekker in de hoek overigens
[ Voor 31% gewijzigd door Napo op 05-02-2023 16:04 ]
[ Voor 61% gewijzigd door carpebios op 05-02-2023 16:04 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:28
Wat doen die zichzelf aan?
XXXVI
Geel volgens mij niet.D-e-n schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:02:
Wat ik me afvroeg: als de scheids wordt geroepen voor zo'n moment, kan hij dan ook enkel een vrije trap of geel geven? Want er volgde geen vrije trap nu
Onterecht 0-2, maar dat doet er niet toe. Voorlopig hebben ze 3 punten binnen.
een treffende spreuk
Zoals net al gezegd: Feyenoord kan het overwicht al maanden niet afmaken. Dat kost punten, nu ook weer.dr.lowtune schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:04:
En klaar. Zo jammer weer dit.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Geel of een vrije trap op basis van beelden worden niet gegeven.
Zal zijn best wel doen het af te keuren.carpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:05:
Oei, de VAR gaat weer kijken.
Tomorrow is not today!
frikandelletje in de vetpan gedaan?Bossie schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:05:
Raar, ben even 10 minuten weg en zie dat PSV blijkbaar rood heeft gehad en vervolgens de 0-2 maakt.
0 versterkingen, een paar sterkhouders weg, we mogen zo blij zijn als we derde worden.Rubman schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:05:
Hier verspeeld Feyenoord wel het kampioenschap heb ik het idee. Je stond er toch redelijk goed voor maar de laatste wedstrijden komt het er niet uit.
Hoe zo klaar? Alle spanning is terug.dr.lowtune schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:04:
En klaar. Zo jammer weer dit.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat is ook weer overdreven. Je staat nog steeds bovenaandr.lowtune schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:06:
[...]
0 versterkingen, een paar sterkhouders weg, we mogen zo blij zijn als we derde worden.
18 februari sowieso niet meer als we zo doorgaan.D-e-n schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:07:
[...]
Dat is ook weer overdreven. Je staat nog steeds bovenaan
De laatste pass is vaak niet goed, en scoren gaat gewoon lastig. Erg balen, maar daarmee doe je jezelf echt enorm tekort. Dat die bal van Gimenez eerst op de keeper en daarna Timber niet zit geeft de status daarin volgens mij erg goed weer.Rubman schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:05:
Hier verspeeld Feyenoord wel het kampioenschap heb ik het idee. Je stond er toch redelijk goed voor maar de laatste wedstrijden komt het er niet uit.
En daarbij nu de pech dat het ineens allemaal verkeerd valt en alles weer bij elkaar zit. Dat gezegd hebbende heeft Feyenoord by far het lastigste programma gehad van alle clubs. Ajax, Twente, Psv hebben ze nu net gehad, 2 keer gelijk 1 keer (deze) verloren.
Moeten ze daar in Rotterdam wel een keer die bal in de goal jassen.
@Rubman Hoe het ook loopt vandaag. De competitie is bij lange na nog niet gelopen. Ook niet als Feyenoord wel zou winnen.
Het is dit jaar een heel gek en spannend voetbalseizoen. Dat maakt het ook leuk om wedstrijdjes mee te pakken van clubs waar je geen fan van bent. De top van de KKD is ook best amusant dit jaar.
[ Voor 51% gewijzigd door mavaros op 05-02-2023 16:14 ]
Bizar.dglavimans schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:09:
Nitraatje erbij
[ Voor 27% gewijzigd door carpebios op 05-02-2023 16:10 ]
Jeroen niet doen!dglavimans schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:09:
Nitraatje erbij
dat doet die bijna elke avondcarpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:09:
Makkelie drukt z'n stempel weer ff.
Er worden genoeg kansen gemaakt die er niet in gaan. Zowel Gimenez als Danilo zijn geen killers voor de doelpunten.
Dat nu gepaard met wat pech van blessures en tegen Twente een Penalty niet gekregen kom je erachter dat je heel zwak bent in de breedte.
Bizar he, recidivisten publiek. Ze benadelen hun club keer op keer.dglavimans schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:09:
Nitraatje erbij
XXXVI
Die dubbele kans waar Benitez op de goede plek lag, zo'n tweede bal ram je toch dwars door het net? Verder was het qua kansen erg magertjes, van beide kanten overigens.LZ86 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:09:
Als Feyenoord nou normaal af zou kunnen maken........
Hoezo, KNVB vind het allemaal helemaal prima. Moet kunnen.ephymerous schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:11:
[...]
Bizar he, recidivisten publiek. Ze benadelen hun club keer op keer.
een treffende spreuk
Feyenoord gaat er zo eentje inleggen.
[ Voor 15% gewijzigd door carpebios op 05-02-2023 16:13 ]
Haha jah mooi.. Zo jong en word al steeds gezocht door onze spelerscarpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:14:
Simons is helemaal op.
Hoop echt zo erg dat we hem langer kunnen vasthouden hier
Dit Feyenoord? Geen kans. Totaal tandeloos voorin vandaag.carpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:13:
Ja, PSV had vorig jaar moeten winnen inderdaad! Met die belachelijke penalty, word weer boos als ik er over nadenk.
Feyenoord gaat er zo eentje inleggen.
Ja inderdaad, die loopt zo weg van de zomer, onze sterspeler. Vond hem vorige week ook live echt super goed. Echt een genot om naar te kijken.dglavimans schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:15:
[...]
Haha jah mooi.. Zo jong en word al steeds gezocht door onze spelers
Hoop echt zo erg dat we hem langer kunnen vasthouden hier
Ik moet dit jaar ook nog even de lange reis naar Eindhoven maken om hem live te zien.. Misschien bij de Europa league eens kijkencarpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:15:
[...]
Ja inderdaad, die loopt zo weg van de zomer, onze sterspeler. Vond hem vorige week ook live echt super goed. Echt een genot om naar te kijken.
That didn’t age well….dr.lowtune schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:15:
[...]
Dit Feyenoord? Geen kans. Totaal tandeloos voorin vandaag.
Een fles witte wijn graag!dr.lowtune schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:15:
[...]
Dit Feyenoord? Geen kans. Totaal tandeloos voorin vandaag.
Nou nog 10 min voor 2 erbij tegen 9,5 man. (Simons is op)
Al wordt het maar 2-2
Maar dan moet een club toch flink dokken?Pompi schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:17:
Heel benieuwd hoe lang PSV Xavi Simons kan behouden want de klasse druipt er wel van af. Je ziet dat hij alleen meer ervaring moet opdoen door wedstrijden te spelen met hoe om te gaan met fysieke tegenstanders en misschien meer uithoudingsvermogen, maar zolang hij geen fysieke ongemakken krijgt komt die echt wel bij een topclub in de basis
Tomorrow is not today!
How the fuck? Schoten zijn 15 tegen 6 ofzo?Sydney08 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:18:
Onverdiende 1-2 helaas
Hup RKC!
Is een persoonlijke voorwaarde, kan er zo uit met een vernieuwd contract
Hoe dat Feyenoord speelt heel veel in de 16 van PSV.Sydney08 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:18:
Onverdiende 1-2 helaas
PSV is 2x effectief geweest.
Heb alleen rood liggen. Maar als Feyenoord hier een punt haalt stuur ik er eentje naar je op!
Ik ga alvast ruimte in de koelkast maken!dr.lowtune schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:20:
[...]
Heb alleen rood liggen. Maar als Feyenoord hier een punt haalt stuur ik er eentje naar je op!
Schoten die 20m over of naast gaan reken ik niet als een kans...Net als die schotjes die 2km per uur op de keeper af rollen niet. Veel geblaf, maar eigenlijk alleen die van Timber was een enorme kans.
Tomorrow is not today!
Moet ie dat wel willen tekenenGrooV schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:19:
[...]
Is een persoonlijke voorwaarde, kan er zo uit met een vernieuwd contract
Heb wel vaker constructies gezien dat een speler zo goedkoop gekocht wordt en meteen met winst doorverkocht.
Iemand die graag wil trollen, dat lijkt mij duidelijk. Er wilde er eigenlijk naar eentje winnen de gehele wedstrijd maar scoren gaat zo lastig. Niet lullig bedoeld maar als Alireza het moet doen is dat niet goed.Rubman schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:19:
[...]
Hoe dat Feyenoord speelt heel veel in de 16 van PSV.
PSV is 2x effectief geweest.
En PSV heeft meer kansen? Jij ziet gewoon wat je wilt zien als het Feyenoord betreftSydney08 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:20:
[...]
Schoten die 20m over of naast gaan reken ik niet als een kans...Net als die schotjes die 2km per uur op de keeper af rollen niet. Veel geblaf, maar eigenlijk alleen die van Timber was een enorme kans.
[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 05-02-2023 16:22 ]
En Psv dan? Die van hazard was helemaal geen kans eigenlijk.Sydney08 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:20:
[...]
Hoezo wilde PSV niet winnen? Ze counterden toch echt om te scoren, niet om ergens bij een hoekvlag tijd te rekken...jbdeiman schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:21:
[...]
Iemand die graag wil trollen, dat lijkt mij duidelijk. Er wilde er eigenlijk naar eentje winnen de gehele wedstrijd maar scoren gaat zo lastig. Niet lullig bedoeld maar als Alireza het moet doen is dat niet goed.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023