Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 203 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.201 views

Onderwerpen

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

LZ86 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:17:
Het is een waardeloze wedstrijd zeg.....

Beide ploegen tandenloos. Vooral PSV echt slecht, houden alleen maar tegen en loeren op een counter. Zo jammer dat ie er dan in is gegaan. 0-0 was een meer terechte tussenstand.

Feyenoord mist echt een afmaker. Goals maken is een dingetje
Pedersen bewijst je punt…..

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:41
Van Aanholt krijgt er tenminste een hoekschop uit.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:04

Player1S

Probably out in the dark

HollowGamer schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:15:
Wat ligt het tempo laag, niets vergeleken met de PL, waarbij zelfs een laagvlieger een hoog tempo heeft.

Wordt ook wel een beetje gek van het vragen om kaarten, voetbal gewoon.
Als je tribunes en geluid van publiek weg denkt kan dit zomaar FC Baloptdak vs VV derdehelft zijn :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Pompi schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:16:
[...]

Had de oorzaak niet gezien dus kan fout zitten met mijn mening, maar als het blijkbaar zo slecht met hem ging dat hij niet zelf naar de kant kan lopen had ik zelf het zekere voor het onzekere genomen en zeker 1 van de 2 opties gedaan en dan kan het altijd nog af in de kleedkamer als blijkt dat het niet nodig is. Zeker omdat zo'n onderzoek op veld vast minder grondig is dan als je rustig in de kleedkamer bent.

Laten we inderdaad hopen dat het mee valt, want soms kan je best lang last hebben van hoofdblessures
Soms vraag je af of ze niet beter helmen (soort van) kunnen gaan dragen (no joke). Het schijnt voor het hoofd ook beter te zijn, aangezien koppen ook niet goed blijkt te zijn.

• carpebios
SIMONS!!!!!!! JONGUH!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Wordt tijd dat PSV die 2e maakt. Feyenoord is klaar voor de slacht.

Tomorrow is not today!

• carpebios
Kijk spelers, Xavi staat gewoon op als hij uitglijd in de 16.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:48
Kijk, die Van Aanhold probeert wel zijn mannetje uit te spelen en peurt er een hoekschop uit.

• carpebios
Sydney08 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:19:
Wordt tijd dat PSV die 2e maakt. Feyenoord is klaar voor de slacht.
1-1 zo dus ;)

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:20
Ik haat psv waarom verdedigen stoppen om te janken bij de scheids de Jong doe dat lekker na de aanval

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Volle bak hands, Makkelie ziet niks...

• toolkist
  • Niet online
dglavimans schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:20:
Ik haat psv waarom verdedigen stoppen om te janken bij de scheids de Jong doe dat lekker na de aanval
Omdat dit zo over over over duidelijk hands was natuurlijk

• carpebios
toolkist schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:20:
Straks wel als er iets in de 16 gebeurt.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
Past zich aan aan het niveau van de wedstrijd, 23 wissels aub

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

En tegenwoordig ga je je ook afvragen of de VAR dat ziet/meeneemt…..

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:23
Twee Feyenoorders halen elkaar onderuit maar krijgen geen strafschop...waardeloze scheids!

• carpebios
The Realone schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:21:
Twee Feyenoorders halen elkaar onderuit maar krijgen geen strafschop...waardeloze scheids!
Matchfixing!

• HollowGamer
  • Niet online
Penalty!! Nee, just kidding 😂

Snap het geschreeuw wel, maar hij komt gewoon een voet te kort.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 14:03
Mag wel echt hopen dat Xavi zn contract verlengt... Een van de weinige lichtpuntjes bij PSV...

• toolkist
  • Niet online
Makkelie, iemand wordt aan z'n hoofd geraakt schele uil

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Vol in de rug gesprongen. Niks aan de hand. Tob scheids

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:03

Superkiwi

Hoi doei

Voor de neutrale kijker wel een vermakelijk potje. Het golft lekker twee kanten op :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:26
Superkiwi schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:22:
Voor de neutrale kijker wel een vermakelijk potje. Het golft lekker twee kanten op :)
nou...............nee niet echt

• dglavimans
HollowGamer schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:18:
[...]

Soms vraag je af of ze niet beter helmen (soort van) kunnen gaan dragen (no joke). Het schijnt voor het hoofd ook beter te zijn, aangezien koppen ook niet goed blijkt te zijn.
Het is niet de ‘mannelijke’ oplossing maar het hoofd is dermate kwetsbaar dat dit toch wel iets is wat ik wil zien ja. Veel veiliger

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:22:
Makkelie, iemand wordt aan z'n hoofd geraakt schele uil
Bijzonder in de context van spelers in bescherming nemen bij hoofdblessures.

Spelers zijn daar deels debet aan door het vijnsen van een hoofdblessure maar nu 2 maal contact en dan door laten spelen :/

• Napo
  • Niet online
dglavimans schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:23:
[...]

Het is niet de ‘mannelijke’ oplossing maar het hoofd is dermate kwetsbaar dat dit toch wel iets is wat ik wil zien ja. Veel veiliger
Koppen verbieden is de veilige/gemakkelijke optie ;)

• carpebios
Napo schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:24:
[...]

Koppen verbieden is de veilige/gemakkelijke optie ;)
Te koop. L. de Jong.
Vermist: Guus Til. Signalement: draagt een blauw PSV shirt. Locatie: de Kuip, Rotterdam.

[ Voor 22% gewijzigd door carpebios op 05-02-2023 15:25 ]

• Napo
  • Niet online
Details, details.

Je kan dan ook de boomlange verdedigers die enkel daarin uitblinken uitfaseren. Meer voetbal, minder statisch!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

bie100 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:23:
[...]
Vergeleken met een AZ-Utrecht afgelopen week is het inderdaad oersaai ;)

• HollowGamer
  • Niet online
dglavimans schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:23:
[...]

Ik vergelijk het een beetje met de Halo in F1. Veel weerstand, en later zie je het positieve effect ervan.

Je hebt toch van die helmen die vrij stevig zijn, maar je niet in de weg zitten. Soms houd ik bij bijvoorbeeld corners mijn hart vast. Of als twee op elkaar klappen, zoals toen bij Oranje.. bah, die beelden en dat geluid staat mij nog altijd bij.

Maar ik ben al snel gepanikeert.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:21

Agent47

I always close my contracts.

Ik zie mensen hier vandaag terecht klagen over Paixao , maar wanneer Tadic op de grond ligt hoor je ze niet ;w

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• carpebios
Agent47 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:26:
Ik zie mensen hier vandaag terecht klagen over Paixao , maar wanneer Tadic op de grond ligt hoor je ze niet ;w
Zoveel Ajax kijk ik niet ;)

• Snowdog
carpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:25:

Vermist: Guus Til. Signalement: draagt een blauw PSV shirt. Locatie: de Kuip, Rotterdam.
Haha, echt, in de 20e minuut ofzo hoorde ik ineens de commentator "Til" zeggen, dacht echt... Hey, staat die erin? Vrij onzichtbaar vandaag ja, behalve z'n kaart :P

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Napo schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:23:
[...]

Bijzonder in de context van spelers in bescherming nemen bij hoofdblessures.

Spelers zijn daar deels debet aan door het vijnsen van een hoofdblessure maar nu 2 maal contact en dan door laten spelen :/
Het vijnsen kun je weg nemen door spelers met pijn aan het hoofd minimaal 5 minuten aan de kant te houden.

Of voer zuivere speeltijd in zodat tijdrekken totaal overbodig word.

Moet je eens kijken wat er met toneelspel in het voetbal gebeurd

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:12
In Zuid Europa is het meer geaccepteerd maar elke ploeg heeft wel minimaal één zo'n speler, ook hier.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Tadic is dan ook al (bijna) 40. Als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat pijntjes op die leeftijd steeds vaker voorkomen.

:+

• Napo
  • Niet online
Player1S schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:28:
[...]

Het vijnsen kun je weg nemen door spelers met pijn aan het hoofd minimaal 5 minuten aan de kant te houden.
Het lastige is dat je juist de spelers in bescherming wil nemen en niet direct hun team een nadeel wil geven. Was het maar zo gemakkelijk ;)

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat een onzin, snap dat het graag over Ajax praat, maar de meeste Ajacieden ergeren zich ook aan het gedrag van Tadic in dat soort situaties

• Agent47

Agent47

Exocet schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:29:
[...]

Wat een onzin, snap dat het graag over Ajax praat, maar de meeste Ajacieden ergeren zich ook aan het gedrag van Tadic in dat soort situaties
Tag me ff als dat gebeurd :P

• toolkist
  • Niet online
Daar heb ik me al zo vaak over opgewonden, als ik dat blijf doen...
Paixao is wat dat betreft "vers" ;)

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:30:
[...]

Daar heb ik me al zo vaak over opgewonden, als ik dat blijf doen...
Paixao is wat dat betreft "vers" ;)
Ah check. Ik erger me zelf ook aan paixao hoor hahah

• D-e-n
[...]

Behalve als ze tegen Feyenoord of PSV spelen en hij sleept er de beslissende penalty uit. Dan is iedere supporter even hypocriet.

• Snowdog
[...]

Het lastige is dan weer wel dat je alles om te winnen weer "goed kan praten", net als dat terug in het veld rollen van... Dno meer wie dat was... Dat zijn gewoon zo'n irritante acties en dat moet eigenlijk gewoon altijd afgekeurd worden door fans, maar dat wordt het helaas niet, want gewonnen en komt ff goed uit.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:20
bie100 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:23:
[...]

Idd, het golft een beetje op en neer maar het is vooral enthousiasme en werklust.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:59
D-e-n schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:30:
[...]

Behalve als ze tegen Feyenoord of PSV spelen en hij sleept er de beslissende penalty uit. Dan is iedere supporter even hypocriet.
Arjen Robben tegen Mexico.

Een strafschop versieren is onderdeel van het spel geworden. Mijn oplossing is dat niet bij ieder "contact" een strafschop gegeven wordt.

• Napo
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:31:
[...]

Het lastige is dan weer wel dat je alles om te winnen weer "goed kan praten", net als dat terug in het veld rollen van... Dno meer wie dat was... Dat zijn gewoon zo'n irritante acties en dat moet eigenlijk gewoon altijd afgekeurd worden door fans, maar dat wordt het helaas niet, want gewonnen en komt ff goed uit.
Eens, zo ook de gele kaart voor Til. Prima dat die gegeven wordt. Bal vastgrijpen in je val is onwenselijk. De scheidsrechter bepaalt of het een overtreding is of niet en moet op basis daarvan fluiten, een speler moet daarin geen keuze maken. Doet hij dat wel mag dat gewoon direct geel zijn.

Maar goed, scheidsrechters moeten wat strenger zijn. Het door woord of gebaar tonen het niet eens te zijn met een beslissing van de scheidsrechter moeten ze ook sneller bestraffen met een waarschuwing, ze blijven het zichzelf zo moeilijk maken.

• D-e-n
DeKever schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:35:
[...]

Arjen Robben tegen Mexico.
In mijn herinnering was dat gewoon een penal?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Snowdog schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:31:
[...]Dat zijn gewoon zo'n irritante acties en dat moet eigenlijk gewoon altijd afgekeurd worden door fans, maar dat wordt het helaas niet, want gewonnen en komt ff goed uit.
Zoals Bijlow die tegen Twente snel een tweede bal in het veld gooit. Hele onsportieve actie maar het voorkwam (waarschijnlijk) wel een tegendoelpunt.

• DeKever
D-e-n schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:38:
[...]

In mijn herinnering was dat gewoon een penal?
Die in de eerste helft wel (niet gegeven), die in de tweede helft kon je geven. In Mexico kijken ze daar anders tegenaan. Robben zocht de strafschop erg nadrukkelijk.

• mavaros
Rooie kaart.

• Napo
  • Niet online
Bakayoko geeft aan de bal te spelen, welke dan? Die van de knie? :+

• carpebios
Wat een sukkel zeg, wisselen.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

DeKever schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:40:
[...]

Die in de eerste helft wel (niet gegeven), die in de tweede helft kon je geven. In Mexico kijken ze daar anders tegenaan. Robben zocht de strafschop erg nadrukkelijk.
Tel daar zijn kenmerkende 'handjes in de lucht stervende zwaan' act bij op. Ik zou ook boos zijn als ik Mexicaan zou zijn.

• ParaDroid2
  • Laatst online: 01:51
Als ik van Nistelrooy was zou ik Bakayoko nu weer wisselen. Die raakt al weken geen bal fatsoenlijk meer en gaat dan ook nog overtredingen maken.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ParaDroid2 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:42:
Als ik van Nistelrooy was zou ik Bakayoko nu weer wisselen. Die raakt al weken geen bal fatsoenlijk meer en gaat dan ook nog overtredingen maken.
Bakaloko

• carpebios
de Jong ging ook al liggen, geel!
Mag je nog roken in de kuip? Gatver.

[ Voor 36% gewijzigd door carpebios op 05-02-2023 15:44 ]

• ephymerous
Zo even samenvatting van Ajax gekeken en wat verslagen gelezen. Zonde dat Schreudertje niet is ontslagen voor het WK. Dan stond Ajax gewoon fier aan kop 8)7

Hup PSV :Y)

XXXVI

• Napo
  • Niet online
Gewoon een overtreding op Timber :/

• carpebios
Die was toch te laat?

• carpebios
Nog een wisseltje.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Zeker, maar Makkelie ziet het alleen als je iemand een open botbreuk trapt. De rest mist hij vandaag gewoon. Misschien moet hij ook huilen van het niveau en ziet hij het daarom slecht.

• carpebios
dr.lowtune schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:46:
[...]

Zeker, maar Makkelie ziet het alleen als je iemand een open botbreuk trapt. De rest mist hij vandaag gewoon. Misschien moet hij ook huilen van het niveau en ziet hij het daarom slecht.
Hij past zich snel aan, aan het niveau inderdaad.

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-11 22:17
Als she iedere keer doorrolt gaat Makelie niet sneller een overtreding aan je meegeven.

• carpebios
Waarom speel je die bal gelijk in de voeten van Feyenoord??? RUUD ingrijpen.

• carpebios
Die Bakayoko is slecht, wisselen voor Hazard.

• dglavimans
Vindt die Bakayoko maar niks.. Eigen jeugd zeker?

• carpebios
Dom dom dom.

• Agent47

Agent47

Hoe dan?!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Benitez :D

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Hij mag er niet in vandaag.

• Napo
  • Niet online
Keepertje keepertje!

• carpebios
REDDING!

• ephymerous
carpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:44:
de Jong ging ook al liggen, geel!
Mag je nog roken in de kuip? Gatver.
De Nederlandse aanpak, iets verbieden maar niet handhaven 8)7

XXXVI

• D-e-n
Feyenoord heeft al het hele seizoen moeite met afmaken. Kost punten

• dglavimans
Die mag best wat meer naar links hoor

• toolkist
  • Niet online
Wat een verbetering tov Zoet... dan zou het nu 1-1 geweest zijn :D

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:50:
Wat te denken van Drommel, dan stond je al met 3-1 achter ofzo.

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:50:
Die zou hem over de lijn hebben getrokken _O-

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:50:
[...]

Zoet trok zo een bal een keer over de doellijn toch? ;)

• dglavimans
Ruud haal je oogappeltje er af wordt hem niet vandaag

• carpebios
Nou PSV, maak alsjeblieft de 0-2 snel, dit blijft niet goed gaan.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Snowdog schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:50:
[...]

Als ze Unnestal hadden gehouden hadden zich nu totaal nog maar 12 tegen :+

• carpebios
de Jong, daar is niets meer van over.

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:51:
[...]

Zoet trok zo een bal een keer over de doellijn toch? ;)
Die was ik even vergeten idd haha

• mavaros
dglavimans schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:48:
Vindt die Bakayoko maar niks.. Eigen jeugd zeker?
Hij komt gewoonweg tekort om een aanwinst voor je team te zijn.

Die gast speelt vandaag echt een rampzalige wedstrijd. Vrijwel alles mislukt, en je ziet al aankomen dat het mislukt.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

dglavimans schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:51:
Ruud haal je oogappeltje er af wordt hem niet vandaag
Luuk? Simons?

• dglavimans

• carpebios
Nee, RUUD NIET MEELEZEN! Laat Simons staan!

• toolkist
  • Niet online
Nee Teze niet waarschuwen, Teze geel geven...

• carpebios
Hier was niets aan de hand.

• bie100
Bossie schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:35:
[...]

Idd, het golft een beetje op en neer maar het is vooral enthousiasme en werklust.
het poeier maar naar voren dan zien we wel waar het eindigt zit geen idee meer achter in die topwedstrijden

• carpebios
Man man man, alsmaar die bal weggeven.

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:54:
Nee Teze niet waarschuwen, Teze geel geven...
Exact, hier moet iedere scheidsrechter consequent in zijn.

• carpebios
Tering, PSV stort in elkaar. Wat een belabberd voetbal zeg.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Bij Feyenoord is er niemand die in de 16 de trekker over kan halen. Zo jammer.

• bie100
carpebios schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:56:
Tering, PSV stort in elkaar. Wat een belabberd voetbal zeg.
ach ze hebben veerman nog

• carpebios
dr.lowtune schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:56:
Bij Feyenoord is er niemand die in de 16 de trekker over kan halen. Zo jammer.
Jawel, 2x zelfs achter elkaar, alleen PSV heeft het geluk op dat moment. Dit zaten 9 van de 10 keer.

• dglavimans
bie100 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:57:
[...]

ach ze hebben veerman nog
Ownee tochniet

• carpebios
Veerman eraf!!!!!? RUUDOUT!

• Agent47

Agent47

Dat is rood

Pagina: 1 ... 203 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023