Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 199 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.201 views

Onderwerpen

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:26
Superkiwi schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:28:
Met Heitinga op weg naar P2 oOo *O* oOo

Natuurlijk weet ik ook dat vandaag een ietwat vertekend beeld geeft omdat Rotterdamse clubs in de regel niet de meest lastige clubs zijn om tegen te spelen :+
De huldiging is op P2? Damn :( :+

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nou, PSV nog even winnen van Feyenoord en de meeste ellende is al weer gedicht :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vos schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:22:
[...]

Gelukkig is het jouw mening :p. Je moet de KNVB daarvoor aankijken, de clubs hebben het destijds besloten uit financieel oogpunt.

Nee ik ben ook geen fan, maar snap het wel vanuit clubs dat er destijds voor gekozen is.
Zeker fan van een club met plastic veld. 😉
Clubs kunnen natuurlijk ook vanuit principe geen plastic veld nemen.

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:30:
[...]

De huldiging is op P2? Damn :( :+
Tijd voor een DVD

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:28

Vos

AFCA

Dwight84 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:25:
[...]

Nog even en dan is het gelukkig definitief voorbij. Uit financieel oogpunt snap ik het niet want ook deze clubs kopen gewoon spelers voor een paar ton. Als jij geen geld heb voor een normaal veld heb je gewoonweg niets te zoeken op prof niveau.
Dat laatste is jouw mening, niet een regel. En dat mag je vinden :)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:26
Ik doelde op Parkeerplaats 2(P2), waar er wel eens een huldiging is gehouden

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06:59
Han schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:24:
[...]

Omdat je op de herhaling vanuit de andere hoek zag dat Klaassen hem helemaal niet raakte, pure schwalbe.

Ajax heeft nog een lange weg te gaan, het elftal staat totaal niet goed en zijn achterin behoorlijk kwetsbaar.
Ah, vanuit de hoek die ze eerst lieten zien leek het wel raak en het was dan onbeholpen (was het sowieso). Ik keek niet live, dus moest het even terug zien.

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:39:
[...]

Zeker fan van een club met plastic veld. 😉
Clubs kunnen natuurlijk ook vanuit principe geen plastic veld nemen.
;)

Destijds moest Emmen wel ivm de financiën. Of moet de club dan besluiten om het profvoetbal gedag te zeggen? Dat doet natuurlijk geen club omdat ze niet van kunstgras houden. Nu zit/zat Emmen in de spagaat tussen eredivisie en echt gras. Het kunstgras gaat er uit, zijn plannen voor.

Als KNVB het eerst toestaan en dan de clubs er op aankijken vind ik wat krom.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 29-01-2023 16:51 ]

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:22

gws24

Thinking is hard!

Han schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:28:
[...]

Phoe, dat had ik even gemist. Bijzonder.
Hij zit er niet officieel in maar is een soort van adviseur voor de rvc. Aangezien dat tijdelijk zou zijn omdat Blind terug zou keren is het de vraag hoeveel 'macht' hij heeft (gehad).

edit:
Adrie Koster is nu de adviseur van de raad van commissarissen op het gebied van voetbaltechnische zaken.
bron: https://nos.nl/artikel/24...r-raad-van-commissarissen

[ Voor 26% gewijzigd door gws24 op 29-01-2023 18:55 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:03

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb alleen de tweede helft kunnen kijken vandaag en wat me vooral positief opviel is dat het allemaal een stuk georganiseerder en daardoor rustiger oogde. De spelers leken weer met plezier op het veld te staan, hopelijk wordt hiermee een stijgende lijn ingezet :)
Hop Ajax!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• jbdeiman
Superkiwi schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:08:
Ik heb alleen de tweede helft kunnen kijken vandaag en wat me vooral positief opviel is dat het allemaal een stuk georganiseerder en daardoor rustiger oogde. De spelers leken weer met plezier op het veld te staan, hopelijk wordt hiermee een stijgende lijn ingezet :)
Hop Ajax!
Plezier helpt zeker, maar ik vond de eerste helft dat nog niet zo uitstralen (heb m niet helemaal gezien), was vooral angst, voorzichtig om (met alle respect) zo tegen een Excelsior te spelen met samengeknepen billen is niet erg handig.
Het was ook rustiger omdat Ajax al wel voorstond en dat speelt nu eenmaal gemakkelijker. Wel had ik niet echt veel aanknopingspunten waarmee je ook tegen sterkere tegenstanders er goed uit komt, verdedigend kom je enorm tekort denk ik.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:03

Superkiwi

Hoi doei

jbdeiman schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:12:
[...]
(...) verdedigend kom je enorm tekort denk ik.
Dat liet het eerste balcontact van Bassey wel zien :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heitinga een verademing tov Schreuder met de interviews en persconferentie.

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:19:
[...]

Maar de problemen n kwamem steeds weer door balverlies Taylor, kllaassen en Berghuis

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-11 22:15
[...]

Bassey is zo’n ouderwetse lompe verdediger. Bal afpakken en zo snel mogelijk afgeven aan de back of andere CV die wel kan voetballen. En niet verder dan 10 meter buiten de 16 komen. Past niet in het beeld wat je van een Ajax verdediger hebt (en ook niet wil)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik denk dat Bassey nog nooit op zo’n belachelijk veld heeft gespeeld. Schatte de stuit compleet verkeerd in, die, eerlijk is eerlijk, op dit veld ook behoorlijk verraderlijk is. Niet dat ik Basset beticht van het kunnen voetballen, verre van dat, maar dit kan je overkomen op zo’n veld.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Van Manschot maakt er weer een aardige teringbende van. Pingel aan de ene kant niet geven, aan de andere kant uit de tegenstoot wel, en dan rood geven.

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05:30

OcGuru

Giulietta Qv

Wat een clowns.

Bl44t

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Exocet schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:20:
Heitinga een verademing tov Schreuder met de interviews en persconferentie.
Inderdaad, duidelijk en geeft ook gewoon aan wat er niet goed ging in plaats van alleen het positieve te benoemen. Hij komt goed over.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
Dwight84 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:25:
[...]

Nog even en dan is het gelukkig definitief voorbij. Uit financieel oogpunt snap ik het niet want ook deze clubs kopen gewoon spelers voor een paar ton. Als jij geen geld heb voor een normaal veld heb je gewoonweg niets te zoeken op prof niveau.
Kosten zijn afhankelijk van meer dan de kunstmat door een grasmat vervangen. Met een kunstmat kan je in het stadion trainen en heb je daar dan ook alle faciliteiten (krachthonk, etc). Je zal in dat geval dus naast de mat in het stadion ook een nieuw (extra) trainingsveld naast stadion of gehele faciliteit elders moeten financieren. Dan loopt de rekening heel snel op, zeker ook omdat het al niet de meest kapitaalkrachtige ploegen zijn.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

dr.lowtune schreef op zondag 29 januari 2023 @ 18:18:
Van Manschot maakt er weer een aardige teringbende van. Pingel aan de ene kant niet geven, aan de andere kant uit de tegenstoot wel, en dan rood geven.
Manschot mag blij zijn dat hij deze wedstrijd 2 keer gered is door de VAR. Af en toe is de VAR zo klote maar af en toe is het ook een zegen.

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op zondag 29 januari 2023 @ 18:53:
[...]

Kosten zijn afhankelijk van meer dan de kunstmat door een grasmat vervangen. Met een kunstmat kan je in het stadion trainen en heb je daar dan ook alle faciliteiten (krachthonk, etc). Je zal in dat geval dus naast de mat in het stadion ook een nieuw (extra) trainingsveld naast stadion of gehele faciliteit elders moeten financieren. Dan loopt de rekening heel snel op, zeker ook omdat het al niet de meest kapitaalkrachtige ploegen zijn.
Alleen hadden ze dat trainingsveld vroeger gewoon al, want ze hadden gewoon gras in het stadion.. Dus het voordeel wat ze toen gehad hebben mag nu prima een nadeel zijn.

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:23:
[...]

Maar de problemen n kwamem steeds weer door balverlies Taylor, kllaassen en Berghuis
Heb je gelijk gedronken op de drie punten? :p

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
toolkist schreef op zondag 29 januari 2023 @ 18:59:
[...]

Alleen hadden ze dat trainingsveld vroeger gewoon al, want ze hadden gewoon gras in het stadion.. Dus het voordeel wat ze toen gehad hebben mag nu prima een nadeel zijn.
Als dat stuk grond nog in bezit van de club is, maar dat is vaak toentertijd ten gelde gemaakt. Goed voorbeeld is Heracles Almelo die voor overstap naar een alternatieve trainingslocatie 1 miljoen extra kosten verwachten. Dus bovenop vervanging van het (in 2020) aangelegde kunstgrasveld voor natuurgras.

Ik ben ook een groot voorstander van natuurgras, maar kan echt goed begrijpen dat dit voor veel clubs een behoorlijke (financiële) puzzel is en niet simpel een kwestie van in juli met 100 hoveniers een paar avonden door klussen. ;)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:01
Klinkt raar misschien, maar ik vind Heitinga best een toffe peer. Interview op Studio Sport erg goed. Gaat niet gelijk de verlosser uithangen en staat met beide benen op de grond. Zou hem maar is even de kans geven. Berghuis daarintegen lijkt weinig onder de indruk. Kan het mis hebben, misschien zuur vanwege zijn wissel.

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Vos schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:46:
[...]

Dat laatste is jouw mening, niet een regel. En dat mag je vinden :)
Vooralsnog mijn mening (En daar is een forum ook voor) Maar over 2 jaar zeker een regel en mag het niet meer in de eredivisie.(Gelukkig)

[ Voor 9% gewijzigd door Dwight84 op 29-01-2023 20:08 ]

• Vos

Vos

AFCA

Dwight84 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:02:
[...]

Vooralsnog mijn mening (En daar is een forum ook voor) Maar over 2 jaar zeker een regel en mag het niet meer in de eredivisie.(Gelukkig)
Dat is inderdaad prima :)

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:59

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

ephymerous schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:11:
Als Rensch al begint te scoren dan wordt Ajax gewoon weer kampioen :+
Als Ajax nog kampioen word drink ik per punt voorsprong op de nummer twee een Heineken :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:54

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Han schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:33:
[...]

Ik denk dat Bassey nog nooit op zo’n belachelijk veld heeft gespeeld. Schatte de stuit compleet verkeerd in, die, eerlijk is eerlijk, op dit veld ook behoorlijk verraderlijk is. Niet dat ik Basset beticht van het kunnen voetballen, verre van dat, maar dit kan je overkomen op zo’n veld.
En die kerel heeft natuurlijk onderhand ook precies nul zelfvertrouwen over, dat helpt ook niet op zo'n moment. Op zich wel goed als hij een tijdje buiten de schijnwerpers staat. Kan je rustig kijken of hij zich nog gaat ontwikkelen maar is hij niet meer steeds het centrale punt van aandacht als het om verdedigende fouten gaat.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:41
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 29 januari 2023 @ 21:45:
[...]

Als Ajax nog kampioen word drink ik per punt voorsprong op de nummer twee een Heineken :+
Wow, als dit zover komt moet dit een TV-format worden. Op tv doen ze het ook wel eens met Surströmming.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Gonadan

Gonadan

Ik zie nu beelden terug waar Jahanbakhsh naar het gezicht grijpt en begint te rollen terwijl hij een duw tegen de borst kreeg. Nu is hij daarin zeker niet de eerste maar ook niet de laatste. Het wordt tijd dat de KNVB dat terug kijkt en op maandag gewoon drie wedstrijden schorsing oplegt voor onsportief gedrag.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gonadan schreef op zondag 29 januari 2023 @ 22:40:
Ik zie nu beelden terug waar Jahanbakhsh naar het gezicht grijpt en begint te rollen terwijl hij een duw tegen de borst kreeg. Nu is hij daarin zeker niet de eerste maar ook niet de laatste. Het wordt tijd dat de KNVB dat terug kijkt en op maandag gewoon drie wedstrijden schorsing oplegt voor onsportief gedrag.
Kan de VAR toch ook gewoon doen? Dan heeft het pas echt effect. Stom gedrag.

• Gonadan

Gonadan

PWM schreef op zondag 29 januari 2023 @ 22:57:
Kan de VAR toch ook gewoon doen? Dan heeft het pas echt effect. Stom gedrag.
Zou ook kunnen. Ware het niet dat men bang is dat de scheidsrechter de geloofwaardigheid verliest als hij niet de absolute machthebber op het veld is. Ik zie de VAR niet snel meer macht of mogelijkheden krijgen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

De VAR had zeker mogen ingrijpen vandaag. Was een 100% penalty voor feyenoord.
Arbitrage dramatisch!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:47
fps schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:01:
Beste verdediger aan Groningen kant wordt gewisseld, maar wel 2-2. Nog niet helemaal kansloos dus.
Vrijwel direct weer 3-2. Triest verdedigd weer.
Het is dit jaar hopeloos.

Fledderus en zijn scouts hebben helemaal geen kijk op goede spelers, ècht helemaal niet gewoon, en kijken niet verder dan de Scandinavische competities.

Ze halen ècht alleen maar slechte voetballers en daarmee Groningen de afgrond in.
Vooral verdedigend is het een drama. Met die Mäatta voorop

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:47
Ajax ff gekeken. Volgens mij mag bijna de hele verdediging wel op de schop.
En Alvarez is ook geen Cv

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Harribo schreef op zondag 29 januari 2023 @ 23:28:
Die had 'gewoon' minstens 2x geel moeten hebben.

Ook dat heeft de arbitrage kennelijk gemist.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 19:29

pro_6or

amateur_60r

Ik zit nu nog eens te kijken naar Cambuur Fortuna.

Ik heb erge moeite met hoe de VAR regels nu worden toegepast. Mijn eigen cluppie heeft ook eens zoiets meegemaakt en ik was daar destijds ook nogal verbolgen over.

OK, er is een moment geweest waar de scheids mis zat, de VAR kan hem corrigeren en als hij het er mee eens is wordt de oorspronkelijke beslissing herzien. Prima. Doen we dat. So far so good.

Maar waarom schrappen we alles wat daarna gebeurt is, ook als het er niet direct door beïnvloed is?

En wat als iemand zo’n groffe overtreding maakt dat de ander nooit meer aan het voetballen komt na een VAR moment, schrappen? Want dat is wat er nu gebeurt. Het klopt niet, dat IS helemaal niet fair.

Wat mij betreft beoordeel je of de nieuwe situatie anders ook had kunnen gebeuren, als dat zo is, blijft het staan EN kom je daarna nog los terug op de VAR beslissing.

Dat dicht niet alle gaten, en is ook nog weer een interpretatie moment. Maar het rigoureus schrappen van alles na het VAR moment is ook oneerlijk, niet kloppend, en in geval van een smerige overtreding, niet houdbaar.

een treffende spreuk

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 19:04
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 29 januari 2023 @ 21:45:
[...]

Nieuw reality programma voor hbo

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Harribo schreef op zondag 29 januari 2023 @ 23:28:
Hij mag geen cv zijn maar als je ziet welke rotzooi hij keer op keer mag opruimen omdat de rest niet goed staat/verdedigd dan is het niet raar dat het hem af en toe ook niet lukt. Bij één van de voetbalprogrammas lieten ze heel goed zien dat Wijndal verkeerd stond (te hoog) waardoor hij in de problemen komt. Sowieso een issue bij Ajax, backs die alletwee te ver naar voren staan zodat bij balverlies op het middenveld ze te laat terug zijn.

Verwijderd

Gonadan schreef op zondag 29 januari 2023 @ 22:40:
Duw tegen de borst geven is inderdaad erg onsportief!!!

• fps
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-06-2023

fps

Harribo schreef op zondag 29 januari 2023 @ 23:27:
Fledderus en zijn scouts hebben helemaal geen kijk op goede spelers, ècht helemaal niet gewoon, en kijken niet verder dan de Scandinavische competities.

Ze halen ècht alleen maar slechte voetballers en daarmee Groningen de afgrond in.
Vooral verdedigend is het een drama. Met die Mäatta voorop
Zo zie je maar dat scouten op data niet alles zegt, maar dat is wel het paradepaardje van Fledderus met zijn hoofdscout. En op 1 of andere manier is er alleen data voorhanden uit Scandinavië?

Die Määttä is als linksback gehaald, maar heeft daar twee handen vol aan wedstrijden gespeeld. Hij speelde verder altijd als linksbuiten. Bij Gudmonsson werkte dat bijvoorbeeld wel goed.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:16

DirtyBird

Praktiserend denker

pro_6or schreef op maandag 30 januari 2023 @ 00:34:

Ik heb erge moeite met hoe de VAR regels nu worden toegepast. Mijn eigen cluppie heeft ook eens zoiets meegemaakt en ik was daar destijds ook nogal verbolgen over.

OK, er is een moment geweest waar de scheids mis zat, de VAR kan hem corrigeren en als hij het er mee eens is wordt de oorspronkelijke beslissing herzien. Prima. Doen we dat. So far so good.

Maar waarom schrappen we alles wat daarna gebeurt is, ook als het er niet direct door beïnvloed is?

En wat als iemand zo’n groffe overtreding maakt dat de ander nooit meer aan het voetballen komt na een VAR moment, schrappen? Want dat is wat er nu gebeurt. Het klopt niet, dat IS helemaal niet fair.

Wat mij betreft beoordeel je of de nieuwe situatie anders ook had kunnen gebeuren, als dat zo is, blijft het staan EN kom je daarna nog los terug op de VAR beslissing.

Dat dicht niet alle gaten, en is ook nog weer een interpretatie moment. Maar het rigoureus schrappen van alles na het VAR moment is ook oneerlijk, niet kloppend, en in geval van een smerige overtreding, niet houdbaar.
Ik snap wat je zegt, maar in dit geval was die rode kaart al fors en meer uit sportief oogpunt dan gevaarlijk of grof spel.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Zonder van opportunisme beticht te worden, verwacht ik dat men het hier wel met me eens is dat Heitinga in de media een stuk beter overkomt.

Rulli is op de lijn wel echt supersnel trouwens.

[ Voor 16% gewijzigd door SterqVerhael op 30-01-2023 08:08 ]

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:23
Ramzzz schreef op zondag 29 januari 2023 @ 23:56:
[...]

Die had 'gewoon' minstens 2x geel moeten hebben.

Ook dat heeft de arbitrage kennelijk gemist.
Bij de enige gele kaart die hij kreeg had ie volgens mij al geluk. Te laat, geen bal, wel de voet/enkel van de speler. Kon 't in de samenvatting niet goed zien en er was maar één herhaling, maar het kon ook zo een andere kleur zijn.
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2023 @ 23:14:
Arbitrage dramatisch!
De reactie van Pröpper was ook heel bijzonder. Het eerste wat hij deed was appeleren voor z'n eigen handsbal? :? Dat interview met 'm was ook bijzonder. Hij wist niet goed uit z'n woorden te komen, maar besefte wel goed dat ze geluk hadden gehad.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:07

Maar is dat zo, wordt een doodschop kwijtgescholden door een eerdere VAR moment?
Deze rode kaart was geen doodschop, maar een rode kaart voor het ontnemen van een scoringskans, dat is wel wat anders dan een doodschop ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07:13
SterqVerhael schreef op maandag 30 januari 2023 @ 08:07:
Zonder van opportunisme beticht te worden, verwacht ik dat men het hier wel met me eens is dat Heitinga in de media een stuk beter overkomt.

2x eens. Heb altijd al wel een zwak gehad voor Johnny, maar hoe hij praat en overkomt heeft met wel positief verrast eigenlijk. Zij erg zinnige dingen voetbaltechnisch gezien, logische aanpassingen in de opstelling, in de rust goed aangepast waardoor het stuk beter leek te staan in de omschakeling en zn wissels waren logisch.

Rulli zeker ook een aanwinst vooralsnog. Is op de lijn echt super (al waren niet al die ballen super ingeschoten/gekopt, maar alsnog super reflexen. Voetballend nog wat onwennig en soms door de lucht niet geweldig.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-11 13:23

Stimulate14

⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2023 @ 23:14:
Arbitrage dramatisch!
Blijft lekker spannend zo.

Verwijderd

Het grootste probleem is toch gewoon al die onbekwame scheidsrechters.
Eerst geen penalty geven terwijl het er overduidelijk wel een is. (hij stond er vlakbij)
Daarna een penalty geven terwijl het overduidelijk geen is.

Bij feyenoord voor de handsbal; hij fluit eerst voor hands. VAR grijpt in. Ga dan aan de kant kijken !!!
Dramatisch KNVB, echt schandalig dit weekend wat je allemaal ziet gebeuren.

Edit: en o ja, rood voor Bel Hassani. Oke, discustabel. Krijgt 2 wedstrijden schorsing.
Vorige week Mauro Junior schopt iemand 3 maanden geblesseerd; ook 2 wedstrijden. Het is toch ongelofelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2023 10:52 ]

• Gonadan

Gonadan

SterqVerhael schreef op maandag 30 januari 2023 @ 08:07:
Ik wil zeker ook niet te snel lyrisch zijn maar het is ook wel lekker om positieve aanknopingspunten te zien na zo'n lange periode van ellende dus ik pak alles aan wat ik kan krijgen. ;)

Het gaf mijn een boven verwachting goed gevoel om iemand te zien die vol van beleving langs de lijn z'n stem schor staat te schreeuwen. Ik heb mij toch meer gestoord aan het apathische kladblok krabbelen dan ik mij gerealiseerd heb. Qua interviews ben ik het met je eens, realistisch, eerlijk antwoord geven en ook kritisch, dat bevalt mij wel.
Hoewel ik best wel fan van Pasveer was valt niet te ontkennen dat je het verschil in jaren kunt zien. De explosiviteit in reactie op de lijn, sprintjes naar voren of het onderscheppen van ballen is toch best een groot verschil. Het oogt allemaal een stuk frisser en dat kan net het verschil zijn tussen wel of geen puntenpakker zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• nocalimero
  • Laatst online: 07:08
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2023 @ 10:50:
[...]

Het grootste probleem is toch gewoon al die onbekwame scheidsrechters.
Eerst geen penalty geven terwijl het er overduidelijk wel een is. (hij stond er vlakbij)
Daarna een penalty geven terwijl het overduidelijk geen is.

Bij feyenoord voor de handsbal; hij fluit eerst voor hands. VAR grijpt in. Ga dan aan de kant kijken !!!
Dramatisch KNVB, echt schandalig dit weekend wat je allemaal ziet gebeuren.

Edit: en o ja, rood voor Bel Hassani. Oke, discustabel. Krijgt 2 wedstrijden schorsing.
Vorige week Mauro Junior schopt iemand 3 maanden geblesseerd; ook 2 wedstrijden. Het is toch ongelofelijk.
En Viergever van Utrecht schopte afgelopen week Baas van Excelsior uit de wedstrijd en in de lappenmand en krijgt helemaal niets! Dat zijn de echte dwalingen.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Er is vrijwel geen verschil tussen de overtredingen van Mauro Jr. en Bel Hassani.

Geen intentie, wel lomp en gevaarlijk voor de tegenstander met een blessure als gevolg.

Je kon aan de overtreding van Mauro Jr. (100% terecht rood) zien dat hij een tijd uit de running is geweest, de reflexen waren roestig - dat zie je heel veel bij speles die geblesseerd zijn geweest. Volle bak inzet, want je wilt je weer bewijzen, doldrieste acties.

De tegenstander stapt net op het moment dat hij zijn tackle inzet naar rechts met de bal, en daardoor wordt hij vol geraakt. Anders was het wellicht niet eens geel geweest.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Interview met Heitinga na de wedstrijd was wel grappig ja, compleet schor.
En meer wedstrijdbeleving langs de lijn, geeft meer mate van betrokkenheid weer met de spelers.

Uitstraling is 1 en minstens zo belangrijk.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:49
PSV lijkt Max nog in te gaan ruilen voor van Anholt.

Vraag mij af of dat echt een vooruitgang is?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• jbdeiman
Gynnad schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:20:

Weet ik ook niet, maar Max is wel zo hopeloos (uit vorm?) momenteel, verdedigend vaak niet goed, aanvallend idem, veel slechter zal je er zeker niet van worden.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 14:03
jbdeiman schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:32:
[...]

Weet ik ook niet, maar Max is wel zo hopeloos (uit vorm?) momenteel, verdedigend vaak niet goed, aanvallend idem, veel slechter zal je er zeker niet van worden.
Momenteel voor de laatste 2 jaar ofzo.
Hij heeft even een periode echt goed gespeeld toen hij net kwam, maar dat heeft hij eigenlijk sinds het hele corona-gebeuren al niet meer laten zien helaas. Als ze hem kunnen lozen, prima wat mij betreft.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:26
Wat @Snowdog zegt, sinds hij corona heeft gehad is hij niet meer de oude geweest.

WoT stats

• jbdeiman
ElPaco schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:05:
Wat @Snowdog zegt, sinds hij corona heeft gehad is hij niet meer de oude geweest.
Klopt, maar het ging mij erom dat Max wanneer hij goed is / in goeden doen is, echt wel een prima back is, maar hij laat dat al te lang niet zien en dan is een van Aanholt denk ik helemaal niet zo heel gek qua optie.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:49
Je zou bijna verwachten dat dit een trol account is...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SZjotsBRPDMlTUls3XMMoRvbKIw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hZVWf8vX0hnWZ8ccXzjvPTLC.png?f=user_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• jbdeiman
Gynnad schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:15:
Je zou bijna verwachten dat dit een trol account is...

[Afbeelding]
_/-\o_
Hier kan ik dan wel echt om lachen, er is ook geen woord aan gelogen toch het is er zelfs 1tje meer? Ik tel vanaf het verlies tegen PSV:
- Vitesse gelijk
- Emmen gelijk
- Volendam gewonnen
- NEC gelijk
- Den Bosch gewonnen
- Twente gelijk
- Feyenoord gelijk
- Volendam gelijk
- Excelsior gewonnen.

Maargoed, als het om nuttige statistieken gaat, dan zegt dat helemaal niets over de Europese wedstrijd tegen Union.

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 08:50

amahusu

taking over the world!

https://www.fr12.nl/nieuw...amera-uit-te-leggen-68536

wees dan ook mans genoeg om tekst en uitleg te geven na zo'n discutabel moment. Ik vind het echt ongelooflijk dat week in, week uit scheidsrechters ogenschijnlijk wegkomen met zulke wanprestaties. Op dit niveau zijn er zulke grote belangen in het spel dat je toch zou verwachten dat dit soort dingen tot in detail geanalyseerd en beoordeeld worden zodat er structureel dingen verbeterd kunnen worden mbt interactie tussen de scheids en de VAR? Die hele VAR is toch in het leven geroepen om het spel eerlijker te maken en minder een loterij?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:20:

Qua salariskosten ongetwijfeld.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:07
amahusu schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:45:

wees dan ook mans genoeg om tekst en uitleg te geven na zo'n discutabel moment. Ik vind het echt ongelooflijk dat week in, week uit scheidsrechters ogenschijnlijk wegkomen met zulke wanprestaties. Op dit niveau zijn er zulke grote belangen in het spel dat je toch zou verwachten dat dit soort dingen tot in detail geanalyseerd en beoordeeld worden zodat er structureel dingen verbeterd kunnen worden mbt interactie tussen de scheids en de VAR? Die hele VAR is toch in het leven geroepen om het spel eerlijker te maken en minder een loterij?
Tja had de KNVB niet onlangs besloten dat ze scheidsrechters sowieso niet meer willen laten interviewen?

Ja dus: https://www.nu.nl/voetbal...-onvrede-over-vragen.html

Float like a butterfly, sting like a bee.

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Ah ja dat klopt idd, maar ik had gehoopt dat ze wat meer duidelijkheid wilden verschaffen over het gebruik van de VAR. Want op tv was het duidelijk dat Lindhout floot voor een handsbal van Giminez, terwijl het overduidelijk een handsbal van Propper was. Dit kan de VAR ook niet ontgaan zijn, dus ik ben erg benieuwd waarom de VAR in deze situatie compleet werd genegeerd.

Zo staat ook in het artikel:
Volgens de KNVB komen de scheidsrechters in uitzonderlijke gevallen nog wel toelichting geven op de televisie, maar alleen om een spelregel of procedure uit te leggen als hier onduidelijkheid over is. In dat geval moeten de zendgemachtigden eerst een aanvraag indienen bij de afdeling persvoorlichting.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Gonadan

Gonadan

Martinusz schreef op maandag 30 januari 2023 @ 16:46:
[...]

Tja had de KNVB niet onlangs besloten dat ze scheidsrechters sowieso niet meer willen laten interviewen?

Ja dus: https://www.nu.nl/voetbal...-onvrede-over-vragen.html
Wat ik helemaal kan begrijpen gezien het journalistieke niveau van de gemiddelde interviewer. Het is alleen wel jammer dat het niveau van de arbitrage de laatste tijd nu niet echt in een stijgende lijn lijkt te zitten en er blijkt ook niet echt ergens uit dat die mening binnen de KNVB gedeeld wordt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Het is niet anders dan een buitenspelsituatie, een overtreding nadat de grens gevlagd heeft wordt ook niet bestraft. Mocht het echt te gek zijn (dit was geen rood voor een grove overtrededing) dan kan er altijd nog (in het VAR geval) opnieuw rood gegeven wordne.

• ElPaco
amahusu schreef op maandag 30 januari 2023 @ 16:52:
Ah ja dat klopt idd, maar ik had gehoopt dat ze wat meer duidelijkheid wilden verschaffen over het gebruik van de VAR. Want op tv was het duidelijk dat Lindhout floot voor een handsbal van Giminez, terwijl het overduidelijk een handsbal van Propper was. Dit kan de VAR ook niet ontgaan zijn, dus ik ben erg benieuwd waarom de VAR in deze situatie compleet werd genegeerd.

Zo staat ook in het artikel:

[...]
Ik weet niet hoe goed het te zien is in de herhalingen, maar omdat dit maar blijft terugkomen;
Hij floot in eerste instantie inderdaad voor hands, wat Pröpper (die hands maakte) zelf ook aangaf. Voordat de bal genomen werd zie hem alsnog het gebaar maken dat hij fluit voor het duwtje. Het zou me niet verbazen als hij dat ingefluisterd heeft gekregen van de grens/4e/VAR. Maar dat gebaar maakt hij dus uiteindelijk wel.

Over of het al dan niet iets is/was ga ik me niet mengen. Ieder team wordt ieder jaar meerdere keren genaaid door de arbitrage. Over de duur van een seizoen zal zich dat wel uitmiddelen.

WoT stats

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ElPaco schreef op maandag 30 januari 2023 @ 16:58:
[...]

Ik weet niet hoe goed het te zien is in de herhalingen, maar omdat dit maar blijft terugkomen;
Hij floot in eerste instantie inderdaad voor hands, wat Pröpper (die hands maakte) zelf ook aangaf. Voordat de bal genomen werd zie hem alsnog het gebaar maken dat hij fluit voor het duwtje. Het zou me niet verbazen als hij dat ingefluisterd heeft gekregen van de grens/4e/VAR. Maar dat gebaar maakt hij dus uiteindelijk wel.

Over of het al dan niet iets is/was ga ik me niet mengen. Ieder team wordt ieder jaar meerdere keren genaaid door de arbitrage. Over de duur van een seizoen zal zich dat wel uitmiddelen.
ja maar daar ga je al nat, want als je het hele moment in de herhaling terugkijkt zie je dat Brenet Giminez een zet geeft op het moment dat hij afzet en daarom in contact komt met Propper. Dus zelfs als ie voor een duwfout heeft gefloten dan zou dit onterecht zijn en had ik verwacht dat dit de VAR ook niet is ontgaan.

naja, door naar PSV en hopelijk een capabele scheids :>

• ElPaco
amahusu schreef op maandag 30 januari 2023 @ 17:33:
[...]

ja maar daar ga je al nat, want als je het hele moment in de herhaling terugkijkt zie je dat Brenet Giminez een zet geeft op het moment dat hij afzet en daarom in contact komt met Propper. Dus zelfs als ie voor een duwfout heeft gefloten dan zou dit onterecht zijn en had ik verwacht dat dit de VAR ook niet is ontgaan.

naja, door naar PSV en hopelijk een capabele scheids :>
Ja laten we hopen dat we er niet een krijgen die incapabel genoeg is om hem hiervoor op de stip te leggen :>
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dY3YLMDsU3L-qxmmik8xx8EKJBY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/u7dj83vzdUohTVC693Dz9sKz.png?f=user_large

WoT stats

Verwijderd

Ramzzz schreef op maandag 30 januari 2023 @ 12:31:
Er is vrijwel geen verschil tussen de overtredingen van Mauro Jr. en Bel Hassani.

Geen intentie, wel lomp en gevaarlijk voor de tegenstander met een blessure als gevolg.

Je kon aan de overtreding van Mauro Jr. (100% terecht rood) zien dat hij een tijd uit de running is geweest, de reflexen waren roestig - dat zie je heel veel bij speles die geblesseerd zijn geweest. Volle bak inzet, want je wilt je weer bewijzen, doldrieste acties.

De tegenstander stapt net op het moment dat hij zijn tackle inzet naar rechts met de bal, en daardoor wordt hij vol geraakt. Anders was het wellicht niet eens geel geweest.
Zeg dan niks

[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 31-01-2023 00:52 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:41

En het is ook niet de eerste keer dat dit bij Feyenoord beurt dit seizoen. Zo al minimaal 4 punten verloren door scheidsrechters/VAR.

Hopelijk klopt t dat het over een heel seizoen uitmiddelt, want dan hebben we nog wat tegoed >:)

• ElPaco
Het gaat ineens hard bij PSV:
Max onderweg naar Eintracht Frankfurt

Van Aanholt onderweg naar PSV

Geruchten over PSG die Bakayoko willen overnemen

PSV die Thorgan Hazard wil overnemen

Eerder deze transferwindow vertrokken al
  • Gakpo (50 mio)
  • Madueke(45 mio)
  • Bruma (geen flauw idee, al kregen ze geld toe dan mochten ze hem houden)
  • Hoever (werd gehuurd, terug naar rechtmatige eigenaar)
  • Vertessen (huur aan Union in België)
Daar staat tegenover dat de volgende spelers er bij zijn gekomen
  • Fabio Siva, huur, spits
  • ...
Dus... hopen dat Hazard komt en Bakayoko niet vertrekt. Je houdt zo niet veel over voorin. Volgens mij leeft er ergens nog een gerucht van Sulemana die ze willen overnemen van Stade Rennais. Leuk al dat geld, maar ik vrees dat de selectie flink te dun is om nog ergens voor te strijden dit seizoen.

WoT stats

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-11 14:56

Er is natuurlijk maar 1 reden om het niet uit te leggen: het valt niet uit te leggen. En ze zijn ook te beroerd om een overduidelijke fout gewoon toe te geven.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 18:31:
[...]

En het is ook niet de eerste keer dat dit bij Feyenoord beurt dit seizoen. Zo al minimaal 4 punten verloren door scheidsrechters/VAR.

Hopelijk klopt t dat het over een heel seizoen uitmiddelt, want dan hebben we nog wat tegoed >:)
Ach niet zeuren joh vorige week heeft je tegenstander nog een (inmiddels kwijtgescholden) rode kaart gehad waardoor je een helft lang met een man meer speelde.

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 30 januari 2023 @ 19:00:
Volgens mij leeft er ergens nog een gerucht van Sulemana die ze willen overnemen van Stade Rennais.
Daarvoor is Southampton ook aan het bieden, en die gingen volgens mij nu al richting een bedrag wat voor PSV teveel van het goede is (dik boven de 20m)

• ElPaco
toolkist schreef op maandag 30 januari 2023 @ 19:05:
[...]

Daarvoor is Southampton ook aan het bieden, en die gingen volgens mij nu al richting een bedrag wat voor PSV teveel van het goede is (dik boven de 20m)
Ah ja, dan houdt het op. Ach, overmorgen weten we het :)

WoT stats

• toolkist
  • Niet online
Kunnen ze City niet vragen of ze die Braziliaan jullie kant op kunnen sturen? Die afgelopen zomer (wellicht?) samen gekocht zou gaan worden.

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 19:29

pro_6or

amateur_60r

Hier een linkje naar een heel interessant YouTube videootje over de techniek van en het vormingsproces van divine wrench:

YouTube: I turn a Nut into a tiny Adjustable Wrench

een treffende spreuk

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:52
toolkist schreef op maandag 30 januari 2023 @ 19:03:
[...]

Ach niet zeuren joh vorige week heeft je tegenstander nog een (inmiddels kwijtgescholden) rode kaart gehad waardoor je een helft lang met een man meer speelde.
In een vrij makkelijke wedstrijd waarin je al voor stond. Wat verder het enige cadeautje is geweest tot nu toe en waar tegenover een paar zeer negatieve beslissingen staan. Eerder tegen NEC dat incident met die rare Cillessen wat de winnende goal was. Tegen PSV valt de 4-3 uit een corner die nooit uit was geweest (ook Lindhout trouwens). Tegen Utrecht de 1-2 die afgekeurd wordt wegens twijfelachtig buitenspel. En nu die pingel die altijd gegeven had moeten worden. Slot heeft alle reden pissig te zijn over de arbitrage dit seizoen.

• Vos

Vos

AFCA

donleone83 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:20:
[...]

In een vrij makkelijke wedstrijd waarin je al voor stond. Wat verder het enige cadeautje is geweest tot nu toe en waar tegenover een paar zeer negatieve beslissingen staan. Eerder tegen NEC dat incident met die rare Cillessen wat de winnende goal was. Tegen PSV valt de 4-3 uit een corner die nooit uit was geweest (ook Lindhout trouwens). Tegen Utrecht de 1-2 die afgekeurd wordt wegens twijfelachtig buitenspel. En nu die pingel die altijd gegeven had moeten worden. Slot heeft alle reden pissig te zijn over de arbitrage dit seizoen.
Zo zijn er voor iedere club momenten te noemen. Dat is ieder jaar zo. En we zeggen altijd dat het onder de streep wel gelijk staat qua voor en tegens qua beslissingen ;)

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:52
Vos schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:37:
[...]

Zo zijn er voor iedere club momenten te noemen. Dat is ieder jaar zo. En we zeggen altijd dat het onder de streep wel gelijk staat qua voor en tegens qua beslissingen ;)
Ik hoop het. Dan hebben we nog een hoop tegoed namelijk. Ik snap dat het altijd geroepen wordt, maar scheidsrechterlijke dwalingen of niet uit te leggen beslissingen kosten Feyenoord dit seizoen al 7 punten in 19’wedstrijden. Dat is absurd veel.

• ElPaco
toolkist schreef op maandag 30 januari 2023 @ 19:13:
Kunnen ze City niet vragen of ze die Braziliaan jullie kant op kunnen sturen? Die afgelopen zomer (wellicht?) samen gekocht zou gaan worden.
Ik weet zo even niet meer wie je bedoelt sorry.
Hazard lijkt nu ineens zeker te zijn, lijkt me welkome aanvulling
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6q2Ex4cHSYRSxM7BWMDk2Y5AAKU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vefgVHiChD1jjejLddtFeobu.jpg?f=fotoalbum_large

WoT stats

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
ElPaco schreef op maandag 30 januari 2023 @ 21:16:
[...]

[Afbeelding]
Ik vermoed dat hij Salvio/Savio(?) bedoeld. Maar die zit toch al bij PSV?

• Vos

Vos

AFCA

donleone83 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 21:09:
[...]

Ik hoop het. Dan hebben we nog een hoop tegoed namelijk. Ik snap dat het altijd geroepen wordt, maar scheidsrechterlijke dwalingen of niet uit te leggen beslissingen kosten Feyenoord dit seizoen al 7 punten in 19’wedstrijden. Dat is absurd veel.
Tjah of het zo zwart wit te zeggen is lijkt mij niet. Na een evt doelpunt had het resultaat alsnog anders kunnen zijn. En zolang je geen statistieken hebt van alle ploegen kan je er weinig over zeggen.

• Vos

Vos

AFCA

ElPaco schreef op maandag 30 januari 2023 @ 21:16:
[...]

[Afbeelding]
Denk dat iedere aanvulling momenteel wenselijk is? Hazard is al twee(?) jaar niet bepaald in vorm, ben benieuwd. Wel leuke naam voor de eredivisie :)

• ElPaco
Savio zit er al bij ja, die speelt vooral in Jong PSV. Stel dat ESPN daadwerkelijk wedstrijden die gespeeld worden zou uitzenden, dan zou je hem in theorie nu bezig kunnen zien :p

Ik geloof dat hij er nu om persoonlijke omstandigheden niet is, maar daar weet ik het fijne niet van.

WoT stats

• Exocet
  • Niet online
Vos schreef op maandag 30 januari 2023 @ 21:28:
[...]

Denk dat iedere aanvulling momenteel wenselijk is? Hazard is al twee(?) jaar niet bepaald in vorm, ben benieuwd. Wel leuke naam voor de eredivisie :)
Is niet eens wereldkampioen geweest :+

• ElPaco
Vos schreef op maandag 30 januari 2023 @ 21:28:
[...]

Ja, je laat nu 5 man gaan in een selectie die al niet overhield. Ik denk niet dat Hazard ons wel even kampioen gaat maken, maar de jonkies kunnen hopelijk veel van hem leren. En jonkies hebben we (noodgebonden) genoeg.

WoT stats

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-11 14:56
Vos schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:37:
[...]

Nou, dan kunnen we de tweede seizoenshelft zo'n beetje schriftelijk af doen als dit uitkomt :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op maandag 30 januari 2023 @ 21:51:
[...]

Nou, dan kunnen we de tweede seizoenshelft zo'n beetje schriftelijk af doen als dit uitkomt :)
Mag ik jouw statistieken? :) En nee niet alleen die van Feyenoord.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 30-01-2023 21:59 ]

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
ElPaco schreef op maandag 30 januari 2023 @ 19:00:
Het gaat ineens hard bij PSV:
Geruchten over PSG die Bakayoko willen overnemen
[Twitter]
Denk niet dat dit nog door gaat nu Ziyech naar PSG lijkt te gaan verhuizen.

• ElPaco
Pompi schreef op maandag 30 januari 2023 @ 22:45:
[...]

Denk niet dat dit nog door gaat nu Ziyech naar PSG lijkt te gaan verhuizen.
Die heren zitten nogal aan andere uiteinde van hun carrière. Ziyech haken die dan Bakayoko de kneepjes van het vak mag laten zien, ik snap het wel. Behalve dat Bakayoko volgens mij net wat aanvallender speelt dan Ziyech.

WoT stats

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Benieuwd naar vandaag, transfer deadline day!

nggyu nglyd

• Exocet
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 06:50:
Benieuwd naar vandaag, transfer deadline day!
Heb het gevoel dat er niet heel veel gaat gebeuren bij de top 5. Bij Ajax zal er wel helemaal niks gaan gebeuren gezien het gebrek aan technische leiding en definitieve coach.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Exocet schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 07:15:
[...]

Heb het gevoel dat er niet heel veel gaat gebeuren bij de top 5. Bij Ajax zal er wel helemaal niks gaan gebeuren gezien het gebrek aan technische leiding en definitieve coach.
Van Ajax verwacht ik niets, maar Feyenoord schijnt toch nog een poging te doen voor Zerrouki en PSV is bezig met vanalles en nog wat.

nggyu nglyd

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-11 18:59
Quad schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 07:17:
[...]

Van Ajax verwacht ik niets, maar Feyenoord schijnt toch nog een poging te doen voor Zerrouki en PSV is bezig met vanalles en nog wat.
Feyenoord kan zich beter de moeite besparen, na alle uitspraken van Streuer de laatste weken. Zou het schandalig vinden om hem dan nu alsnog weg te doen.

Daarnaast vertrekken bij ons nog Everink, Van Leeuwen en is Tzolis ook terug naar Norwich. Wel praten over een goede financiele situatie waarin ab-so-luut niet verkocht hoeft te worden, maar wanneer er aanvallend écht wat bij moet is er ineens geen geld.. 8)7 Daantje Rots gewoon lekker verhuren aan een club in de KKD, gaat het ook niet maken.

Leuk die praatjes over aanhaken bij de subtop, gaat je met deze voorhoede niet lukken in ieder geval ;w

[ Voor 9% gewijzigd door JoteW op 31-01-2023 08:44 ]

Twente komt eraan!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
JoteW schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 08:43:
[...]
Feyenoord kan zich beter de moeite besparen, na alle uitspraken van Streuer de laatste weken. Zou het schandalig vinden om hem dan nu alsnog weg te doen.
Het is voetbal he dus niets is vreemd of raar ;-) hij wil zelf HEEL erg graag dus misschien maken ze wel een deal als verwacht ik dat het dan niet goedkoop zal zijn.

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 20:20:
[...]

Allicht dat het dan makkelijk is, 1-0 voor tegen 10man.
Feit is dat Feyenoord dus niet alleen maar benadeeld wordt.

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 30 januari 2023 @ 23:07:
[...]

Die heren zitten nogal aan andere uiteinde van hun carrière. Ziyech haken die dan Bakayoko de kneepjes van het vak mag laten zien, ik snap het wel. Behalve dat Bakayoko volgens mij net wat aanvallender speelt dan Ziyech.
Bakayoko zou meteen weer verhuurd worden dus dan leert ie bijster weinig van Ziyech.

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op maandag 30 januari 2023 @ 21:22:
[...]

Ik vermoed dat hij Salvio/Savio(?) bedoeld. Maar die zit toch al bij PSV?
Ah ik dacht dat die aan een Frans team (ook eigendom City) verhuurd was. My bad.
Pagina: 1 ... 199 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023