Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
0-1 Tadic 🙂
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
ik kan op zich met een 1-1 uit bij Twente leven, maar ik heb in tijden niet zo een absurde scheidsrechterlijke dwaling gezien..Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:37:
Afgelopen wedstrijd wordt de scheidsrechter bij Feyenoord nec na 5 minuten naar het scherm geroepen om een 'overtreding' te bekijken. Nu bij duidelijk hands en 100% een penalty, is de var nergens te bekennen. Wie kan dat uitleggen....
Niemand, want dit is gewoon niet uit te leggen. Walgelijk zooitje de scheidsrechters in Nederland.
Propper maakt overduidelijk hands, scheids ziet dit niet. Vervolgens gaat Propper notabene zelf appeleren dat Giminez hands heeft gemaakt, scheids fluit en geeft duidelijk aan hands van Giminez. In de herhaling blijkt 100% dat het Propper is die hands heeft gemaakt en de VAR doet hier niets mee?
Veeg mij maar op, een grotere diskwalificatie van de VAR heb ik niet eerder gezien, laat staan van een scheids, nondeju zeg wat een ongelooflijke beslissing
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Deze samenvatting approve ik!amahusu schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:45:
[...]
ik kan op zich met een 1-1 uit bij Twente leven, maar ik heb in tijden niet zo een absurde scheidsrechterlijke dwaling gezien..
Propper maakt overduidelijk hands, scheids ziet dit niet. Vervolgens gaat Propper notabene zelf appeleren dat Giminez hands heeft gemaakt, scheids fluit en geeft duidelijk aan hands van Giminez. In de herhaling blijkt 100% dat het Propper is die hands heeft gemaakt en de VAR doet hier niets mee?
Veeg mij maar op, een grotere diskwalificatie van de VAR heb ik niet eerder gezien, laat staan van een scheids, nondeju zeg wat een ongelooflijke beslissing
1-1 is terecht verder. Maar die scheids was nogal grillig…
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ach, tegen NEC klaagde bijna niemand over die rode kaart vanuit de kant van Feyenoord. Kwartje kan soms andere kant op vallen, maar dat diskwalificatie van de VAR is dan net zo wispelturig.amahusu schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:45:
[...]
ik kan op zich met een 1-1 uit bij Twente leven, maar ik heb in tijden niet zo een absurde scheidsrechterlijke dwaling gezien..
Groningen gaat degraderen. Op deze manier pakken die geen enkel punt meer. Zit ook geen kwaliteit infps schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:51:
Pffff, 1-0, hopelijk kan Groningen nog iets doen en zakken ze niet helemaal weg
Die kans is inderdaad wel groot. Wellicht kan er toch nog wat kwaliteit komen in de laatste dagen van de transferperiode. Geld is voor Groningen begrippen het probleem niet dit seizoen.ParaDroid2 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:52:
[...]
Groningen gaat degraderen. Op deze manier pakken die geen enkel punt meer. Zit ook geen kwaliteit in
Tomorrow is not today!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Verwijderd
1-1 is natuurlijk totaal niet terecht aangezien Feyenoord hier een penalty had moeten krijgen. Waren ze waarschijnlijk terrecht als winnaar van het veld gestaptOMX2000 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:47:
[...]
Deze samenvatting approve ik!
1-1 is terecht verder. Maar die scheids was nogal grillig…
Welke penalty bedoel je? Serieuze vraag, aangezien de commentator aangaf dat die Twente speler eerst flink geduwd werd in de rug, wat ik ook zag. Dus als hij de bal raakte met z'n hand, dan deed dat er mijn inziens niet meer toe. Of bedoel je een ander moment?Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:56:
[...]
1-1 is natuurlijk totaal niet terecht aangezien Feyenoord hier een penalty had moeten krijgen. Waren ze waarschijnlijk terrecht als winnaar van het veld gestapt
Tomorrow is not today!
@Sydney08 : geen duidelijke duw. Ze springen beiden en maken zich groot. Waarbij je ook nog kan zeggen dat Gimenez met twee handen in zijn rug door Brenet geduwd wordt. Onbegrijpelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door donleone83 op 29-01-2023 15:02 ]
Verwijderd
Blijkbaar wilde het team dan toch echt niet meer alles geven voor schreuder.jbdeiman schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:56:
Grote kans Excelsior, die spelen ook leuk voetbal vind ik. Ajax blijft achterin toch kwetsbaar. Maar ook wel schrijnend om te zien dat er nu wel beleving is en tegen Volendam niet.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Middenveld is ruk++.jbdeiman schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:56:
Grote kans Excelsior, die spelen ook leuk voetbal vind ik. Ajax blijft achterin toch kwetsbaar. Maar ook wel schrijnend om te zien dat er nu wel beleving is en tegen Volendam niet.
Verspelen keer op keer de bal en ja dan lijkt het achterin kwetsbaar .
Heb het moment net op espn even teruggekeken, en als het een duwfout zou zijn geweest, dan moet ook worden meegenomen dat Brenet Giminez bewust een zet geeft op het moment dat hij afzet. Maar dan nog, dit was in mijn ogen (en dat van de scheids!!!) een gewoon duel, want er is niet gefloten voor duwen maar voor hands van Giminez.Sydney08 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:59:
[...]
Welke penalty bedoel je? Serieuze vraag, aangezien de commentator aangaf dat die Twente speler eerst flink geduwd werd in de rug, wat ik ook zag. Dus als hij de bal raakte met z'n hand, dan deed dat er mijn inziens niet meer toe. Of bedoel je een ander moment?
Dus m.i. had de VAR hier kunnen en moeten ingrijpen
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Dat moment inderdaad, was totaal geen flinke duw, dus fluiten was op dat moment al niet nodig, die handsbal kon een blinde nog wel zien. 1000% penalty. Feyenoord weer keihard genaaid hier.Sydney08 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:59:
[...]
Welke penalty bedoel je? Serieuze vraag, aangezien de commentator aangaf dat die Twente speler eerst flink geduwd werd in de rug, wat ik ook zag. Dus als hij de bal raakte met z'n hand, dan deed dat er mijn inziens niet meer toe. Of bedoel je een ander moment?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Bijlow had op het eind twee geweldige reddingen, had net zo goed 2-1 kunnen worden.Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:56:
1-1 is natuurlijk totaal niet terecht aangezien Feyenoord hier een penalty had moeten krijgen. Waren ze waarschijnlijk terrecht als winnaar van het veld gestapt
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Toch knap dat ze het voetballen totaal verleerd lijken te zijn.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Ze zijn het nog niet verleerd.AntraXxX schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:07:
Wat een tering drama weer, zat er (verdiend) aan te komen zeg.
Daar krijg je denk ik geel voor, een rode kaart pakken van de scheids.dr.lowtune schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:12:
Alvarez gaat nog wel rood pakken denk ik.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Idd, 2/3 vrije schietkansen gehad in de zestien en het is afwachten tot Alvarez rood krijgt.Dwight84 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:07:
Hoppa 1-1 Totaal verdiend! sterker nog Excelsior verdient het om op voorsprong te komen tegen dit zooitje.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als je nou beide kaarten pakt kan de scheids niks meer en heb je vrij spel!carpebios schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:13:
[...]
Daar krijg je denk ik geel voor, een rode kaart pakken van de scheids.
#bigbrain
GoalenmakerDwight84 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:15:
Wat is Klaassen zijn positie eigenlijk? Verdedigende middenvelder? Aanvallende middenvelder. Waarschijnlijk weet hij het zelf ook niet.
Spits dus.Dwight84 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:15:
Wat is Klaassen zijn positie eigenlijk? Verdedigende middenvelder? Aanvallende middenvelder. Waarschijnlijk weet hij het zelf ook niet.
Ik bel van Nistelrooy!dr.lowtune schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:15:
[...]
Als je nou beide kaarten pakt kan de scheids niks meer en heb je vrij spel!
#bigbrain
Gotver, dus net een minuut te vroeg iets anders gaan doen ivm rust.Gynnad schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:16:
En daar dan toch de 1-2
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Omdat je op de herhaling vanuit de andere hoek zag dat Klaassen hem helemaal niet raakte, pure schwalbe.jbdeiman schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:17:
Hoezo was dat net geen overtreding van Klaassen?
Ajax heeft nog een lange weg te gaan, het elftal staat totaal niet goed en zijn achterin behoorlijk kwetsbaar.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Een nieuwe trainer moet alles weer opnieuw opzetten en inslijten, gaat minimaal de tweede helft van dit seizoen kosten
Daar heeft ie het juiste profiel voor.
Wat een vreselijk naar mannetje
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Mijn app is iets gunstiger voor Ajax. Maar wel lekker dat het een keer andersom is
Ow is exclusief penalty lees ik, dat verandert het iets.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 29-01-2023 15:44 ]
Zoek ff die van afgelopen donderdag op
Float like a butterfly, sting like a bee.
Maakt het uit tegen wie er een overtreding wordt begaan dan?OMX2000 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:47:
Hoe is een overtreding op Berghuis geel…
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Welke wedstrijd heb jij gekeken. Ze waren vandaag gelijkwaardig. Dat je een penal niet krijgt kan altijd gebeuren.Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:56:
[...]
Ik had ook liever dat ze hadden gewonnen. Idrissi had van die 2 kansen die hij had gehad er best een in mogen prikken. Maar Twente is ook best vaak gevaarlijk geweest.
Als de wedstrijd gelijk op gaat en je krijgt in de 85e minuut niet een overduidelijke pingel en rood voor de tegenstander kan je toch moeilijk over een terechte uitslag spreken?OMX2000 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:49:
[...]
Welke wedstrijd heb jij gekeken. Ze waren vandaag gelijkwaardig. Dat je een penal niet krijgt kan altijd gebeuren.
Ik had ook liever dat ze hadden gewonnen. Idrissi had van die 2 kansen die hij had gehad er best een in mogen prikken. Maar Twente is ook best vaak gevaarlijk geweest.
Vrijwel direct weer 3-2. Triest verdedigd weer.
[ Voor 22% gewijzigd door fps op 29-01-2023 16:05 ]
Foutje. Ik schreef het verkeerd. "Hoe is die overtreding op Berghuis geel" had het moeten wezen.Han schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:48:
[...]
Maakt het uit tegen wie er een overtreding wordt begaan dan?
Waarom als de buit nog lang niet binnen is ga je zo een onrust stoker in het team brengen.
[ Voor 59% gewijzigd door Dwight84 op 29-01-2023 16:09 ]
Wat zie je dan als ik vragen mag?Terranova schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:58:
Eindelijk na 4 maanden zie ik weer eens een beetje iets van het Ajax dat ik gewend ben
nggyu nglyd
Nu is't weer over. Maar die 5 minuten van omsingeling van 't strafschopgebied is iets wat ik echt al maanden niet heb gezien.
[ Voor 4% gewijzigd door Terranova op 29-01-2023 16:10 ]
nggyu nglyd
XXXVI
Hij is zelfs kleiner dan Conceiçao.Polycom schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:13:
Die Azarkan van Excelsior kan gewoon rechtop in de dug-out staan
nggyu nglyd
Tomorrow is not today!
nggyu nglyd
Gelukkig is het jouw meningDwight84 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:05:
Clubs die professioneel voetbal spelen en kunstgras hebben mogen wat mij betreft altijd failliet gaan.
Nee ik ben ook geen fan, maar snap het wel vanuit clubs dat er destijds voor gekozen is.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 29-01-2023 16:23 ]
nggyu nglyd
Nog even en dan is het gelukkig definitief voorbij. Uit financieel oogpunt snap ik het niet want ook deze clubs kopen gewoon spelers voor een paar ton. Als jij geen geld heb voor een normaal veld heb je gewoonweg niets te zoeken op prof niveau.Vos schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:22:
[...]
Gelukkig is het jouw mening. Je moet de KNVB daarvoor aankijken, de clubs hebben het destijds besloten uit financieel oogpunt.
Nee ik ben ook geen fan, maar snap het wel vanuit clubs dat er destijds voor gekozen is.
Hij zit al een jaartje in de RVC van AjaxHan schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:24:
Iemand een idee waarom Adrie Koster naast Huntelaar zat vandaag? Wordt hij als assistent toegevoegd aan de technische staf van Ajax?
Natuurlijk weet ik ook dat vandaag een ietwat vertekend beeld geeft omdat Rotterdamse clubs in de regel niet de meest lastige clubs zijn om tegen te spelen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Phoe, dat had ik even gemist. Bijzonder.Terranova schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:25:
Hij zit al een jaartje in de RVC van Ajax
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
:strip_exif()/f/image/lzinSOhGZJ5QrAgZp8fBcvXA.jpg?f=fotoalbum_large)