Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 198 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.201 views

Onderwerpen

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:05
Nou een strafschop, wie neemt hem.

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Wat een heftige reacties, heb vooral een heel leuke gelijkwaardige wedstrijd gezien met een gelijkspel als resultaat.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:46
Dat verdomme Tadic niet gewoon door voetbalt zeg, Klaassen doet dat wel en zie hier ‘t resultaat..

0-1 Tadic 🙂

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• DoeEensGek
Oh raak, Tadic.

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 08:50

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:37:
Afgelopen wedstrijd wordt de scheidsrechter bij Feyenoord nec na 5 minuten naar het scherm geroepen om een 'overtreding' te bekijken. Nu bij duidelijk hands en 100% een penalty, is de var nergens te bekennen. Wie kan dat uitleggen....

Niemand, want dit is gewoon niet uit te leggen. Walgelijk zooitje de scheidsrechters in Nederland.
ik kan op zich met een 1-1 uit bij Twente leven, maar ik heb in tijden niet zo een absurde scheidsrechterlijke dwaling gezien..

Propper maakt overduidelijk hands, scheids ziet dit niet. Vervolgens gaat Propper notabene zelf appeleren dat Giminez hands heeft gemaakt, scheids fluit en geeft duidelijk aan hands van Giminez. In de herhaling blijkt 100% dat het Propper is die hands heeft gemaakt en de VAR doet hier niets mee?

Veeg mij maar op, een grotere diskwalificatie van de VAR heb ik niet eerder gezien, laat staan van een scheids, nondeju zeg wat een ongelooflijke beslissing

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:42
BAM!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

amahusu schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:45:
[...]

ik kan op zich met een 1-1 uit bij Twente leven, maar ik heb in tijden niet zo een absurde scheidsrechterlijke dwaling gezien..

Propper maakt overduidelijk hands, scheids ziet dit niet. Vervolgens gaat Propper notabene zelf appeleren dat Giminez hands heeft gemaakt, scheids fluit en geeft duidelijk aan hands van Giminez. In de herhaling blijkt 100% dat het Propper is die hands heeft gemaakt en de VAR doet hier niets mee?

Veeg mij maar op, een grotere diskwalificatie van de VAR heb ik niet eerder gezien, laat staan van een scheids, nondeju zeg wat een ongelooflijke beslissing
Deze samenvatting approve ik! ;)

1-1 is terecht verder. Maar die scheids was nogal grillig…

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-11 22:15
amahusu schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:45:
[...]

Ach, tegen NEC klaagde bijna niemand over die rode kaart vanuit de kant van Feyenoord. Kwartje kan soms andere kant op vallen, maar dat diskwalificatie van de VAR is dan net zo wispelturig.

• fps
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-06-2023

fps

Pffff, 1-0, hopelijk kan Groningen nog iets doen en zakken ze niet helemaal weg

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:51
fps schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:51:
Pffff, 1-0, hopelijk kan Groningen nog iets doen en zakken ze niet helemaal weg
Groningen gaat degraderen. Op deze manier pakken die geen enkel punt meer. Zit ook geen kwaliteit in

• fps

fps

ParaDroid2 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:52:
[...]

Groningen gaat degraderen. Op deze manier pakken die geen enkel punt meer. Zit ook geen kwaliteit in
Die kans is inderdaad wel groot. Wellicht kan er toch nog wat kwaliteit komen in de laatste dagen van de transferperiode. Geld is voor Groningen begrippen het probleem niet dit seizoen.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Rulli staat goed en keept goed!

Tomorrow is not today!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:22

gws24

Thinking is hard!

Restverdediging is bij Ajax nog niet op orde

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Verwijderd

OMX2000 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:47:
[...]

Deze samenvatting approve ik! ;)

1-1 is terecht verder. Maar die scheids was nogal grillig…
1-1 is natuurlijk totaal niet terecht aangezien Feyenoord hier een penalty had moeten krijgen. Waren ze waarschijnlijk terrecht als winnaar van het veld gestapt

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06:59
Grote kans Excelsior, die spelen ook leuk voetbal vind ik. Ajax blijft achterin toch kwetsbaar. Maar ook wel schrijnend om te zien dat er nu wel beleving is en tegen Volendam niet.

• Sydney08
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:56:
[...]

1-1 is natuurlijk totaal niet terecht aangezien Feyenoord hier een penalty had moeten krijgen. Waren ze waarschijnlijk terrecht als winnaar van het veld gestapt
Welke penalty bedoel je? Serieuze vraag, aangezien de commentator aangaf dat die Twente speler eerst flink geduwd werd in de rug, wat ik ook zag. Dus als hij de bal raakte met z'n hand, dan deed dat er mijn inziens niet meer toe. Of bedoel je een ander moment?

Tomorrow is not today!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:52
Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien en heb het moeten doen met beelden van het specifieke moment, maar dat hier geen penalty voor gegeven werd is schandalig. De scheids fluit nota bene voor hands (maakt duidelijk het gebaar) en durft dan niet door te pakken en niet voor de camera te verschijnen. Absurd. Tegen NEC met dat Cillessen moment, tegen PSV verlies je door een corner die geen corner was en dan nog dat buitenspelmoment tegen Utrecht. Feyenoord heeft nog nergens een punt gestolen maar is wel meermaals genaaid. Laten we hopen dat het inderdaad over een heel seizoen allemaal uiteindelijk wel ongeveer gelijk is, want dan hebben we nog een hoop tegoed.

@Sydney08 : geen duidelijke duw. Ze springen beiden en maken zich groot. Waarbij je ook nog kan zeggen dat Gimenez met twee handen in zijn rug door Brenet geduwd wordt. Onbegrijpelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door donleone83 op 29-01-2023 15:02 ]

Verwijderd

jbdeiman schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:56:
Grote kans Excelsior, die spelen ook leuk voetbal vind ik. Ajax blijft achterin toch kwetsbaar. Maar ook wel schrijnend om te zien dat er nu wel beleving is en tegen Volendam niet.
Blijkbaar wilde het team dan toch echt niet meer alles geven voor schreuder.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Klaassen en Berghuis doen duidelijk aan werkweigering, wisselen die handel en hup op de transferlijst ermee.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Die had toch mogen zitten

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
jbdeiman schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:56:
Middenveld is ruk++.
Verspelen keer op keer de bal en ja dan lijkt het achterin kwetsbaar .

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 08:50

amahusu

taking over the world!

Sydney08 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:59:
[...]

Welke penalty bedoel je? Serieuze vraag, aangezien de commentator aangaf dat die Twente speler eerst flink geduwd werd in de rug, wat ik ook zag. Dus als hij de bal raakte met z'n hand, dan deed dat er mijn inziens niet meer toe. Of bedoel je een ander moment?
Heb het moment net op espn even teruggekeken, en als het een duwfout zou zijn geweest, dan moet ook worden meegenomen dat Brenet Giminez bewust een zet geeft op het moment dat hij afzet. Maar dan nog, dit was in mijn ogen (en dat van de scheids!!!) een gewoon duel, want er is niet gefloten voor duwen maar voor hands van Giminez.

Dus m.i. had de VAR hier kunnen en moeten ingrijpen

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Verwijderd

Sydney08 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:59:
[...]

Dat moment inderdaad, was totaal geen flinke duw, dus fluiten was op dat moment al niet nodig, die handsbal kon een blinde nog wel zien. 1000% penalty. Feyenoord weer keihard genaaid hier.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:21

Agent47

I always close my contracts.

Mooie voorzet zeg

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• hoevenpe
  • Nu online
Bijlow had op het eind twee geweldige reddingen, had net zo goed 2-1 kunnen worden.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Gynnad
Het was wachten tot de 1-1 viel..

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Tja zat er aan te komen, en verdiend ook.
Toch knap dat ze het voetballen totaal verleerd lijken te zijn.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:46
Wat een tering drama weer, zat er (verdiend) aan te komen zeg.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:22

gws24

Thinking is hard!

Lekker verdedigd, staan helemaal vrij daar

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Hoppa 1-1 Totaal verdiend! sterker nog Excelsior verdient het om op voorsprong te komen tegen dit zooitje.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

#edout?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:35

Quad

Doof

2 man vrij daar achterin..

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• DoeEensGek
AntraXxX schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:07:
Wat een tering drama weer, zat er (verdiend) aan te komen zeg.
Ze zijn het nog niet verleerd. ;) gelukkig relatief vroeg in de wedstrijd.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:17
Klaassen en Kudus verspelen de hele tijd de bal. Berghuis doet niet mee aan het spel.

• Dwight84
Taylor is ook echt een matig talent. Dit is misschien wel het slechtste middenveld aller tijde van Ajax. Totaal geen voetbal.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:41
Oei oei, dus het lag toch niet aan Schreuder :+

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
3 man die een paal staan te dekken en de goalscoorder en andere speler van Excelsior die helemaal vrij staan. Gaat veel mis in de verdedigende veldbezetting, het is waarschijnlijk vloeken in de kerk maar je zou bijna zeggen dat je voorlopig maar even de backs de opdracht moet geven om niet mee aan te vallen zodat de verdediging van Ajax tenminste iets meer staat.

Verwijderd

Het is weer kamikaze voetbal. Lijkt wel of Bosz al weer op de bank zit.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Alvarez gaat nog wel rood pakken denk ik.

• carpebios
  • Nu online
dr.lowtune schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:12:
Alvarez gaat nog wel rood pakken denk ik.
Daar krijg je denk ik geel voor, een rode kaart pakken van de scheids.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:20
Dwight84 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:07:
Hoppa 1-1 Totaal verdiend! sterker nog Excelsior verdient het om op voorsprong te komen tegen dit zooitje.
Idd, 2/3 vrije schietkansen gehad in de zestien en het is afwachten tot Alvarez rood krijgt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Dwight84
Wat is Klaassen zijn positie eigenlijk? Verdedigende middenvelder? Aanvallende middenvelder. Waarschijnlijk weet hij het zelf ook niet.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

carpebios schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:13:
[...]

Daar krijg je denk ik geel voor, een rode kaart pakken van de scheids.
Als je nou beide kaarten pakt kan de scheids niks meer en heb je vrij spel!

#bigbrain

• Gynnad
En daar dan toch de 1-2

• Gynnad
Dwight84 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:15:
Wat is Klaassen zijn positie eigenlijk? Verdedigende middenvelder? Aanvallende middenvelder. Waarschijnlijk weet hij het zelf ook niet.
Goalenmaker

• Dwight84
Dwight84 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:15:
Spits dus.

• DoeEensGek
Kijk een heerlijk moment voor aan goal zo vlak voor rust. Klaassen :).

• carpebios
  • Nu online
dr.lowtune schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:15:
[...]

Als je nou beide kaarten pakt kan de scheids niks meer en heb je vrij spel!

#bigbrain
Ik bel van Nistelrooy!

• Bossie
  • Laatst online: 00:20
Gotver, dus net een minuut te vroeg iets anders gaan doen ivm rust.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:41

Polycom

Poes van goud

Ik wilde net een epistel tikken dat Tadic geen bal meer kan vasthouden :D

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06:59
Hoezo was dat net geen overtreding van Klaassen? Nu wel de 1-2 voor Ajax, maar wat is het slecht zeg, ze komen i.m.o. best een paar keer al goed weg.

• Han
  • Niet online

Han

jbdeiman schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:17:
Hoezo was dat net geen overtreding van Klaassen?
Omdat je op de herhaling vanuit de andere hoek zag dat Klaassen hem helemaal niet raakte, pure schwalbe.

Ajax heeft nog een lange weg te gaan, het elftal staat totaal niet goed en zijn achterin behoorlijk kwetsbaar.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• donleone83
Vond deze wel veelzeggend. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u52LNCMBbG4oLqD6go8NHEbFifM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lzinSOhGZJ5QrAgZp8fBcvXA.jpg?f=fotoalbum_large

• Holk
Het afbreken van de visie en lijnen gezet door Ten Hag door Schreuder gaat een Heitinga niet in 2 dagen lijmen, als hij dat al kan. De komende wedstrijden zal het gaan om individuele klasse die het verschil moet maken, nu heeft Ajax die spelers wel.

Een nieuwe trainer moet alles weer opnieuw opzetten en inslijten, gaat minimaal de tweede helft van dit seizoen kosten

• Exocet
  • Niet online
Fijn dat het een keer andersom is

• fps

fps

Hoppa, 1-1
Uhm, 2-1.

[ Voor 47% gewijzigd door fps op 29-01-2023 15:42 ]

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 07:36

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Tadic krijgt van mij voor 1 februari een vrije transfer naar de kentekenpolitie bij de grens tussen Servië en Kosovo.
Daar heeft ie het juiste profiel voor.
Wat een vreselijk naar mannetje

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

• Vos
  • Laatst online: 21:28

Vos

AFCA

Mijn app is iets gunstiger voor Ajax. Maar wel lekker dat het een keer andersom is :)

Ow is exclusief penalty lees ik, dat verandert het iets.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 29-01-2023 15:44 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:26
whaha, die vent van Excelsior wilde achterover leunen tegen Kudus, maar die was er niet _O-

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

Hoe is een overtreding op Berghuis geel…

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:07
Zoek ff die van afgelopen donderdag op ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Han
  • Niet online

Han

OMX2000 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:47:
Hoe is een overtreding op Berghuis geel…
Maakt het uit tegen wie er een overtreding wordt begaan dan? :?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• DoeEensGek
Prima goal Kudus.

• Gynnad
Kudus, lekker hoor

• Dwight84
Mooie goal hoor!

• carpebios
  • Nu online
Gedaan

• Han
  • Niet online

Han

Ja, Ajax heeft door hoe het kan scoren. De 10 positie inspelen, kaatsen en uithalen. Soms hoeft het niet moeilijk :)

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:21

Agent47

I always close my contracts.

Afgelopen

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

[...]

Welke wedstrijd heb jij gekeken. Ze waren vandaag gelijkwaardig. Dat je een penal niet krijgt kan altijd gebeuren.

Ik had ook liever dat ze hadden gewonnen. Idrissi had van die 2 kansen die hij had gehad er best een in mogen prikken. Maar Twente is ook best vaak gevaarlijk geweest.

• Exocet
  • Niet online
Loop ik zo ver achter?

• Dwight84
Fluit nu net af. ;)

• donleone83
OMX2000 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:49:
[...]

Welke wedstrijd heb jij gekeken. Ze waren vandaag gelijkwaardig. Dat je een penal niet krijgt kan altijd gebeuren.

Ik had ook liever dat ze hadden gewonnen. Idrissi had van die 2 kansen die hij had gehad er best een in mogen prikken. Maar Twente is ook best vaak gevaarlijk geweest.
Als de wedstrijd gelijk op gaat en je krijgt in de 85e minuut niet een overduidelijke pingel en rood voor de tegenstander kan je toch moeilijk over een terechte uitslag spreken?

• Terranova
Eindelijk na 4 maanden zie ik weer eens een beetje iets van het Ajax dat ik gewend ben

• fps

fps

Beste verdediger aan Groningen kant wordt gewisseld, maar wel 2-2. Nog niet helemaal kansloos dus.
Vrijwel direct weer 3-2. Triest verdedigd weer.

[ Voor 22% gewijzigd door fps op 29-01-2023 16:05 ]

• Han
  • Niet online

Han

Je zou een ploeg met een dergelijk veld gewoon een boete moeten geven. Gortdroog plastic. Echt slecht dit

• Dwight84
Clubs die professioneel voetbal spelen en kunstgras hebben mogen wat mij betreft altijd failliet gaan.

• Holk
Nog 5 minuten voordat de 2-3 valt om vervolgens 10 minuten peentjes te zweten zou typisch Ajax zijn

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

Han schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:48:
[...]

Maakt het uit tegen wie er een overtreding wordt begaan dan? :?
Foutje. Ik schreef het verkeerd. "Hoe is die overtreding op Berghuis geel" had het moeten wezen.

• Dwight84
Wat een clown voetballer is Bassey. Serieus.
Waarom als de buit nog lang niet binnen is ga je zo een onrust stoker in het team brengen.

[ Voor 59% gewijzigd door Dwight84 op 29-01-2023 16:09 ]

• Quad

Quad

Doof

Terranova schreef op zondag 29 januari 2023 @ 15:58:
Eindelijk na 4 maanden zie ik weer eens een beetje iets van het Ajax dat ik gewend ben
Wat zie je dan als ik vragen mag?

nggyu nglyd

• Terranova
Quad schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:08:
[...]

Wat zie je dan als ik vragen mag?
Nu is't weer over. Maar die 5 minuten van omsingeling van 't strafschopgebied is iets wat ik echt al maanden niet heb gezien.

[ Voor 4% gewijzigd door Terranova op 29-01-2023 16:10 ]

• DoeEensGek
Zo heerlijk doelpunt! 1-4

• Terranova
Zo dan

• Quad

Quad

Doof

Wow, heerlijke goal!

nggyu nglyd

• Gynnad
Schitterende 1-4

• Dwight84
Goaltje hoor.

• ephymerous
  • Laatst online: 06:40
Als Rensch al begint te scoren dan wordt Ajax gewoon weer kampioen :+

XXXVI

• Han
  • Niet online

Han

Als zelfs Rensch een beauty scoort dan is het lek wel boven lijkt mij :P

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:41

Polycom

Poes van goud

Die Azarkan van Excelsior kan gewoon rechtop in de dug-out staan :D

• Quad

Quad

Doof

Polycom schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:13:
Die Azarkan van Excelsior kan gewoon rechtop in de dug-out staan :D
Hij is zelfs kleiner dan Conceiçao.

nggyu nglyd

• Sydney08
In ieder geval 3 punten erbij. Beetje druk houden op de ploegen boven je en hopen dat die punten (blijven) verspelen.

Tomorrow is not today!

• Quad

Quad

Doof

En zo een probleemloze middag uiteindelijk. Prima. 👍

nggyu nglyd

• Vos
  • Laatst online: 21:28

Vos

AFCA

Dwight84 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:05:
Clubs die professioneel voetbal spelen en kunstgras hebben mogen wat mij betreft altijd failliet gaan.
Gelukkig is het jouw mening :p. Je moet de KNVB daarvoor aankijken, de clubs hebben het destijds besloten uit financieel oogpunt.

Nee ik ben ook geen fan, maar snap het wel vanuit clubs dat er destijds voor gekozen is.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 29-01-2023 16:23 ]

• Quad

Quad

Doof

De manier waarop de fans worden bedankt heb ik lang niet gezien bij Ajax..

nggyu nglyd

• Han
  • Niet online

Han

Iemand een idee waarom Adrie Koster naast Huntelaar zat vandaag? Wordt hij als assistent toegevoegd aan de technische staf van Ajax?

• Dwight84
Vos schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:22:
[...]

Gelukkig is het jouw mening :p. Je moet de KNVB daarvoor aankijken, de clubs hebben het destijds besloten uit financieel oogpunt.

Nee ik ben ook geen fan, maar snap het wel vanuit clubs dat er destijds voor gekozen is.
Nog even en dan is het gelukkig definitief voorbij. Uit financieel oogpunt snap ik het niet want ook deze clubs kopen gewoon spelers voor een paar ton. Als jij geen geld heb voor een normaal veld heb je gewoonweg niets te zoeken op prof niveau.

• Terranova
Han schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:24:
Iemand een idee waarom Adrie Koster naast Huntelaar zat vandaag? Wordt hij als assistent toegevoegd aan de technische staf van Ajax?
Hij zit al een jaartje in de RVC van Ajax

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:03

Superkiwi

Hoi doei

Met Heitinga op weg naar P2 oOo *O* oOo

Natuurlijk weet ik ook dat vandaag een ietwat vertekend beeld geeft omdat Rotterdamse clubs in de regel niet de meest lastige clubs zijn om tegen te spelen :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Han
  • Niet online

Han

Terranova schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:25:
Hij zit al een jaartje in de RVC van Ajax
Phoe, dat had ik even gemist. Bijzonder.

Pagina: 1 ... 198 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023