Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Lastig cluppie hoor, dat Volendamfps schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:27:
Groningen dreigt achterop te raken. Zondag hopen op een winst in Volendam dan maar.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
F5..Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:19:
@Typhone had jij nog wat van die zakdoekjes over?
Telex..
F5…
Telex…
F5…
Telex…
Spannend zal het wel worden, maar echt onmogelijk dat Ajax nog mee gaat doen om de titel. Echt consequent slecht en geen enkel aanknopingspunt.Providentia schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:26:
En toch.. Ajax speelt 6x gelijk en verliest 1x. Hadden ze al die wedstrijden gewonnen, dan zouden ze 9 (!) punten los staan van de nummer 2. Kortom, er worden heel veel punten verspeeld door de hele top 5.
Mocht er een nieuwe trainer komen die het snel op de rit krijgt, zie ik het - gek genoeg - nog spannend worden ook, aan het einde van het seizoen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hopelijk stapt hij zelf ook opHan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:30:
Van der Sar schijnt een interview te gaan geven, ben benieuwd:)
Als maar een handvol van de kansen wel vallen en dat voor een mentale boost zorgt kan het zomaar ineens gaan lopen.Exocet schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:29:
Spannend zal het wel worden, maar echt onmogelijk dat Ajax nog mee gaat doen om de titel. Echt consequent slecht en geen enkel aanknopingspunt.
Kijkend naar de cijfers is er niemand die daarbij de eindstand op 1-1 zet.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:28
Er is nog steeds niemand gekomen, dan moet er wel wat gaande zijn zou je denken.dr.lowtune schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:30:
Van der Sar zo bij ESPN?
Gevechten in de kleedkamer?tweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:32:
[...]
Er is nog steeds niemand gekomen, dan moet er wel wat gaande zijn zou je denken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgend seizoen nieuwe ronde in het voetbalspel. Maar dat had nooit moeten gebeuren, en dat reken ik Ajax serieus aan. We hadden bij de Europese top kunnen aansluiten, en dat dit kapot is gemaakt, ligt niet aan Schreuder.
De trainer wegschoppen doe je bij clubs als Cambuur of Zwolle.MVV ofzo.
Schreuder heeft van de complete selectie Dickpics ontvangen, benieuwd of Ajax dit volgens de richtlijnen afhandeld.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wordt niks met Groningen.fps schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:27:
Wat een beroerde competitieronde. Vitesse, Emmen, Cambuur en Volendam pakken allemaal punten. Groningen dreigt achterop te raken. Zondag hopen op een winst in Volendam dan maar. Anders gaat het nog een erg lang seizoen worden.
Teveel slechte spelers
En ze zijn ook nog niet fel genoeg
Combinatie voor degradatie
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 26-01-2023 23:37 ]
Berghuis vroeg ze om even hand in hand rond de coach te gaan staan. Maar dat werd dus heel snel bloed, zweet en tranen.tweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:32:
[...]
Er is nog steeds niemand gekomen, dan moet er wel wat gaande zijn zou je denken.
Ik wil nu wel een speler zien met een blauw oog en voetafdruk in zijn gezicht voor de camera.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
- tweakduke
Klopt, het duurt dit keer ook echt lang. De blik van de spelers vond ik ook wel tekenend na afloop, dit kun je toch niet zo door laten gaan.dr.lowtune schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:39:
Kenneth Perez speculeert inmiddels ook flink over wat er aan de hand is #schreuderout
@carpebios het ging vooral om de quote, geen paniek verder
Hier vrees ik het meest voor.Exocet schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:40:
Of van der Sar gaat het assistent trainer plan uit de doeken doen en alles goed praten
PSN: DutchTrickle PVoutput
Dat zou ook spectaculair zijn...Exocet schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:40:
Of van der Sar gaat het assistent trainer plan uit de doeken doen en alles goed praten
Idd, wedstrijd is al lang klaar, inmiddels hebben ze allemaal al 4x kunnen douchen en nog zijn ze er niet. Dus er moet wel iets aan de hand zijn.tweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:41:
[...]
Klopt, het duurt dit keer ook echt lang. De blik van de spelers vond ik ook wel tekenend na afloop, dit kun je toch niet zo door laten gaan.
@carpebios het ging vooral om de quote, geen paniek verder
Dan hoop ik dat ze FCE treffen in de nacompetitie. En ik denk dat het huidige Groningen het onderspit gaat delven. Maar dat is een wilde gok.Harribo schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:36:
[...]
Wordt niks met Groningen.
Teveel slechte spelers
FCE doet het serieus goed in de KKD.
[ Voor 4% gewijzigd door Han op 26-01-2023 23:44 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
- tweakduke
Te hoog mikken kan soms ook het tegenovergestelde veroorzakenmavaros schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:33:
We hadden bij de Europese top kunnen aansluiten, en dat dit kapot is gemaakt, ligt niet aan Schreuder.
Maak je niet druk, het ligt niet alleen aan Schreuder.carpebios schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:44:
Hij is ontslagen. Shit.
Dit komt voor Ajax niet meer goed dit seizoen
That's what she saidD-e-n schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:45:
[...]
Te hoog mikken kan soms ook het tegenovergestelde veroorzaken
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
TD aanstellen is formeel taak van RVC en die hebben zelf geen voetballer aan boord. Ik ben bang dat dat nog ff kan durentweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:44:
Eindelijk doet van de Sar waarvoor hij er is, nu hopen dat die ook een TD regelt en dat op de rit krijgt.
- tweakduke
Ja dat wel, maar goed hij kent toch ook wel een paar namen die hij kan voordragen. Nou ja eerst maar kijken wie de volgende coach wordt.Sempy schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:46:
[...]
TD aanstellen is formeel taak van RVC en die hebben zelf geen voetballer aan boord. Ik ben bang dat dat nog ff kan duren
- tweakduke
https://www.ajax.nl/artik...-schreuder-op-non-actief/Ajax heeft Alfred Schreuder per direct op non-actief gesteld. Het contract van de trainer had een looptijd tot en met 30 juni 2024, maar wordt nu per direct ontbonden. Het vele puntverlies en het gebrek aan ontwikkeling van het team zijn de hoofdoorzaken van dit besluit. De clubleiding heeft geen vertrouwen meer in een verdere samenwerking. Ook de samenwerking met assistent-trainer Matthias Kaltenbach wordt beëindigd.
[ Voor 77% gewijzigd door Tristan op 26-01-2023 23:51 ]
Groningen was ook de mindere van Almere City nota bene.mavaros schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:43:
[...]
Dan hoop ik dat ze FCE treffen in de nacompetitie. En ik denk dat het huidige Groningen het onderspit gaat delven. Maar dat is een wilde gok.
FCE doet het serieus goed in de KKD.
Fce? Fc Eindhoven?
Fan?
Niet dat alle problemen nu opgelost zijnAmbianz schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:44:
Schreuder out
Klopt.D-e-n schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:45:
[...]
Te hoog mikken kan soms ook het tegenovergestelde veroorzaken
Maar ik was al een gelukkig mens geweest, wanneer we iets van een Europese prijs zouden winnen. We liggen er de volgende ronde uit, en Feyenoord hobbeld vrolijk door. Niks ten nadele van Feyenoord, maar wij kunnen niet meer voetballen. Dat is veel erger dan een slechte periode, zoals Feyenoord had.
Via mijn gekleurde bril, zie ik Feyenoord de grootste sprongen voorwaards maken, en wij krimpen steeds meer ineen. Da's gewoon pijnlijk om te ervaren als Ajacied.
Gelukkig is het voetbal. We komen weer terug, en dan maken we gehakt van iedereen.
edit: Ik zie net op teletekst inderdaad staan dat die arme drommel is ontslagen bij Ajax. Mijn eerdere reacties hielden daar geen rekening mee.
[ Voor 8% gewijzigd door mavaros op 26-01-2023 23:56 ]
Ik vraag me af wat de Ajax fans hier als eerste zouden doen als ze trainer van Ajax zouden zijn. Bepaalde spelers eruit trappen?Harribo schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:52:
[...]
Niet dat alle problemen nu opgelost zijn
Slaap zacht iedereen.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Een logische opstelling maken en daar aan vast houden.D-e-n schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:55:
[...]
Ik vraag me af wat de Ajax fans hier als eerste zouden doen als ze trainer van Ajax zouden zijn. Bepaalde spelers eruit trappen?
Grote hervorming initiëren in de zomer.D-e-n schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:55:
[...]
Ik vraag me af wat de Ajax fans hier als eerste zouden doen als ze trainer van Ajax zouden zijn. Bepaalde spelers eruit trappen?
Pasveer Stekelenburg Rensch Sanchez Klaassen Berghuis Tadic mogen van mij in de zomer vertrekken.
Blind terugkopenD-e-n schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:55:
[...]
Je draait het nu om. Het begint met de eredivisie. Dat is hoe je je plaatst. Europa is daar enkel maar een gevolg van.mavaros schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:53:
[...]
Maar ik was al een gelukkig mens geweest, wanneer we iets van een Europese prijs zouden winnen.
Feyenoord kon jaren niet meer voetballen. Pas onder Slot is voetballen weer centraal komen te staan. Verschil met Ajax is dat Feyenoord ook geen geld had.maar wij kunnen niet meer voetballen. Dat is veel erger dan een slechte periode, zoals Feyenoord had.
Je hoort tijdens de persco nu al aan de antwoorden van Vd Sar dat ze qua vervanging al iemand op het oog hebben.
Bosz zou ook kunnen maar lijkt me sterk zo snel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat snap ik dan weer niet. Eerst zitten alle Ajax fans op hem te zeiken en nu is hij weer de held. Of zijn de fans zo verdeeld?
Nee ik bedoel Berghuis.Gonadan schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:02:
@toolkist bedoel je niet Bergwijn in plaats van Berghuis?
Oudere spelers mogen ruime gaan maken voor jongere. Zoals ik al eerder zei, talenten terug ipv gearriveerde spelers van 28+.
Selectie is wat dat betreft doorgeslagen richting teveel 'oudjes'
Helemaal eens. Die nieuwe keeper overigens ook.toolkist schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:58:
[...]
Grote hervorming initiëren in de zomer.
Pasveer Stekelenburg Rensch Sanchez Klaassen Berghuis Tadic mogen van mij in de zomer vertrekken.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Sowieso dat laatste, dat merk ik steeds weer.D-e-n schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:02:
[...]
Dat snap ik dan weer niet. Eerst zitten alle Ajax fans op hem te zeiken en nu is hij weer de held. Of zijn de fans zo verdeeld?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat mensen afscheid willen nemen van Tadic of Klaassen snap ik. Maar deze twee zullen beiden het voetballen toch niet verleerd zijn?Gonadan schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:02:
@toolkist bedoel je niet Bergwijn in plaats van Berghuis?
Berghuis en Klaassen zou ik nog wel willen behouden. Beide nuttige spelers waarbij vooral Berghuis onder Schreuder nooit het niveau heeft kunnen halen van daarvoor. Niet zo heel lang geleden speelde hij heel sterk op nummer 10 positie toen het nog wel allemaal liep.toolkist schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:58:
[...]
Grote hervorming initiëren in de zomer.
Ik snap em ook niet, geen idee wat Blind nou nog toe te voegen heeft (anders dan tzt trainer worden)D-e-n schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:02:
[...]
Moet je hopen dat hij het beter begrijpt dan zijn pa....toolkist schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:05:
[...]
Ik snap em ook niet, geen idee wat Blind nou nog toe te voegen heeft (anders dan tzt trainer worden)
Idd dit is helemaal waar. Feyenoord is nog steeds niet top alleen de resultaten zijn okay maar nog verre van goed te noemen. Het is idd wel bijzonder dat Slot met zo weinig zoveel kan bereiken, dat zijn er maar weinig. Eerst met AZ en nu met Feyenoord.D-e-n schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:00:
[...]
Feyenoord kon jaren niet meer voetballen. Pas onder Slot is voetballen weer centraal komen te staan. Verschil met Ajax is dat Feyenoord ook geen geld had.
Nu zo lekker de avond afsluiten en naar de docu van Wim Janssen kijken, nog niet gezien.
Ps zit naar Van Der Sar te kijken maar wat een loser is dat zeg. Hij is eindverantwoordelijk hier toch maar ontwijkt zijn eigen verantwoording volledig.
Verdeeld. Verdedigend is het er door zijn vertrek niet op vooruit gegaan, opbouwend gaat het met de week slechter. Blind is niet meer goed genoeg voor CL, daar zitten we toch niet meer in, maar nog prima voor eredivisieD-e-n schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:02:
[...]
Gaat me niet om het voetbal verleerd zijn. Op rechtsbuiten zie ik Conceicao liever spelen, op 10 Kudus of zelfs Unuvar..D-e-n schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:04:
[...]
Dat mensen afscheid willen nemen van Tadic of Klaassen snap ik. Maar deze twee zullen beiden het voetballen toch niet verleerd zijn?
Dan is er geen plek voor Berghuis in de basis, en heb ik liever een talent die er net achter zit dan dat we een 28+er op de bank zetten.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Die ziet er ook afgepeigerd uit en ik denk dat zijn enige redding nu is dat er in de RvC niemand zit voor de technische zaken.rikoos schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:07:
Ps zit naar Van Der Sar te kijken maar wat een loser is dat zeg. Hij is eindverantwoordelijk hier toch maar ontwijkt zijn eigen verantwoording volledig.
Net wat hij wil. Denk dat hij ook nog prima kan cashen in de zandbak bv.Quad schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:10:
Neem aan dat je met Tadic bedoelt om te stoppen met ballen en het trainerstraject te gaan starten?
Het gaat er mij vooral om dat Ajax weer verjongd, naar een elftal met talenten en hier en daar een ervaren speler, ipv veel 27+ en dan links of rechts 1 talent wat af en toe tijd krijgt.
Dit seizoen heeft wel laten zien dat structureel de groepsfase voorbij toch niet lukt, en met de nieuwe CL set up vanaf 2024 is het überhaupt maar afwachten wat er precies gaat gebeuren.
Berghuis wordt inderdaad wat ouder wat @toolkist zegt, maar met zijn instelling vind ik die nog wel wat toevoegen. Bergwijn heb ik altijd al een beperkte voetballer gevonden en was dan ook tegen zijn komst. In mijn ogen had hij dan ook niet veel om te verleren, het is toch altijd net niet met die man.D-e-n schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:04:
[...]
Dat mensen afscheid willen nemen van Tadic of Klaassen snap ik. Maar deze twee zullen beiden het voetballen toch niet verleerd zijn?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Feyenoord speelt goed positiespel en zet goed druk maar kan moeilijk wedstrijden beslissen. Voorin zijn we sterk in de breedte maar steken de spelers er net niet genoeg bovenuit. Ik zit ook nog steeds te wachten op het moment dat bijvoorbeeld Walemark of Gimenez doorbreekt. Dan pas kun je overwichten echt uitdrukken in cijfers.rikoos schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:07:
[...]
Idd dit is helemaal waar. Feyenoord is nog steeds niet top alleen de resultaten zijn okay maar nog verre van goed te noemen. Het is idd wel bijzonder dat Slot met zo weinig zoveel kan bereiken, dat zijn er maar weinig. Eerst met AZ en nu met Feyenoord.
De mening over "zo weinig" deel ik overigens niet. Slot is briljant maar zijn voorgangers waren vaak ook conservatief en/of gewoon slecht en dan blijf je voort modderen. En deze selectie heeft ook gewoon kwaliteit, beter dan voorheen in elk geval. De balans op het middenveld was lang zoek dit seizoen maar op het middenveld en centraal achterin (Trauner, Hancko) lopen er toch echt wel goede spelers.
Of hij wel of niet trainer wil worden staat toch los van de club? Ik dacht dat we wel genezen waren van oud topspelers een trainerstraject aan te bieden. Het is zelden een succes.Quad schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:10:
Neem aan dat je met Tadic bedoelt om te stoppen met ballen en het trainerstraject te gaan starten?
Wie zegt dat ie meteen trainer van het 1e moet worden? Misschien krijgt hij wel energie van <12 trainen... Of wil ie, gezien z'n eigen fitheids regime, wel fitness coach worden o.i.d.D-e-n schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:22:
[...]
Of hij wel of niet trainer wil worden staat toch los van de club? Ik dacht dat we wel genezen waren van oud topspelers een trainerstraject aan te bieden. Het is zelden een succes.
Dat traject is jaren geleden al afgestemd, ben benieuwd of dat nog op tafel ligt nu Overmars weg is. Op zich heb ik daar ook niets op tegen als hij potentie heeft, zolang het maar niet een directe koers naar hoofdtrainer is.D-e-n schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:22:
[...]
Of hij wel of niet trainer wil worden staat toch los van de club? Ik dacht dat we wel genezen waren van oud topspelers een trainerstraject aan te bieden. Het is zelden een succes.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat lijkt me allemaal prima. Maar als het zo nadrukkelijk genoemd wordt als "traject" dan betekent het vaak dat de speler bepaalde ambities heeft. Dat mag natuurlijk en dat is leuk voor hem maar met die ambities start je dan beter op een lager niveau.toolkist schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:29:
[...]
Wie zegt dat ie meteen trainer van het 1e moet worden? Misschien krijgt hij wel energie van <12 trainen... Of wil ie, gezien z'n eigen fitheids regime, wel fitness coach worden o.i.d.
En dan moet ik gelijk aan Kuyt denken. Beste beslissing van Feyenoord ever was om hem géén hoofdtrainer te maken. Arnesen verdient daarvoor een standbeeld.
Ajax kennende zal die weg nu altijd via Jong Ajax lopen, dus daar kun je dan al snel genoeg zien of ie er aanleg voor heeft of niet.D-e-n schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 00:36:
[...]
Dat lijkt me allemaal prima. Maar als het zo nadrukkelijk genoemd wordt als "traject" dan betekent het vaak dat de speler bepaalde ambities heeft. Dat mag natuurlijk en dat is leuk voor hem maar met die ambities start je dan beter op een lager niveau.
En dan moet ik gelijk aan Kuyt denken. Beste beslissing van Feyenoord ever was om hem géén hoofdtrainer te maken. Arnesen verdient daarvoor een standbeeld.
Benieuwd waar ze mee op de proppen komen nu
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wie wordt de hoofdcoach
Gaat van der Sar eindelijk weg?
Mag Huntelaar en Hamstra ook weg aub?
Wie wordt de technische directeur?
En gaan we eindelijk verlost worden van brandhout spelers als:
Bassey
Rensch
Klaassen
Tadic
Bergwijn
En dat net ik het jaar waarin het financieel nog nooit zo goed is gegaan. Ergens hoop ik op nog wat dragende spelers deze transferperiode die er direct staan, maar dat zal wel een utopische gedachte zijn. Fledderus heeft dat nog niet voor elkaar kunnen krijgen in de jaren dat hij er zit.Harribo schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:36:
[...]
Wordt niks met Groningen.
Teveel slechte spelers
Louis zal het wel gaan doen. Toch denk ik dat het team Schreuder in de steek heeft gelaten. Er liepen er teveel ongemotiveerd rond, leken lang niet alles te geven.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik zeg niet dat we kampioen gaan worden, maar als het geloof en vertrouwen terug is, zie ik ze best wel weer aanhaken, met dit spelers materiaal moet je gewoon bovenin mee kunnen doen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat is ook de taak van de manager/trainer om te managen dat spelers gemotiveerd zijn. Hij heeft voor 100 miljoen aan aankopen en hij presteert het nog om zo laag te staan. Schreuder is terecht ontslagen, blij dat die clown weg is.Agent47 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 07:03:
Ik ga naar bed en Ajax heeft gelijk gespeeld + Schreuder is ontslagen.
Louis zal het wel gaan doen. Toch denk ik dat het team Schreuder in de steek heeft gelaten. Er liepen er teveel ongemotiveerd rond, leken lang niet alles te geven.
Natuurlijk fijn dat Schreuder weg gaat, maar had hem liever zien vertrekken met een moeizame 1-0. En nog liever voor het WK
Plek 1/2 wordt imo heel lastig. Je hebt meer concurrentie dit jaar.
Benieuwd wat het resultaat van (tijdelijke) Heitinga voor de groep gaat doen. Hopelijk komt het plezier terug en zie je dat terug in de resultaten.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 27-01-2023 07:15 ]
Ik denk dat de VAR het ook wel heeft beoordeeld en het toch meer een fopduik vond. Als er ook maar twijfel was, dan werd Higler wel naar de kant geroepen. Conceicao ging ook wel erg overdreven liggen en smeken om een penalty, maar dat was ik.toolkist schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 01:15:
Overigens werden we weer eens goed genaaid door meneertje higler, die overtreding in de 89e minuut op Conceicao was een 100% penalty. Veel duidelijker krijg je ze toch niet lijkt me zo
Achteraf denk ik, als het een KNVB-complot zou zijn tegen Ajax, dat je de KNVB dankbaar zou moeten zijn. Het is deze druppel die voor het ontslag van Schreuder heeft gezorgd. Dat was gewoon geen goede match, ondanks dat hij er niet alles aan kan doen. Hij kreeg de toezegging dat een aantal sterkhouders niet zou vertrekken, maar die gingen toch. Hij had een paar namen die hij had willen hebben, die kreeg hij niet. En dan ook in de wedstrijden; gisteravond heb je 87% balbezit, Volendam komt eigenlijk de middellijn niet over en je stapelt ondanks alles toch best wel wat kansen op elkaar, alleen heb je de pech dat hij er niet in gaat. Je zit in de hoek waar de klappen vallen.
Als Feyenoorder weet ik alleen niet of een andere trainer het zoveel beter gaat maken. Je speelt de komende 3 wedstrijden tegen ploegen waar je eenzelfde beeld gaat zien qua balbezit en waar je overwinningen verwacht. Spelers worden niet ineens beter in die paar weken door een nieuwe trainer, maar de bal kan een paar keer goed vallen. Heb je dan de verlosser in huis gehaald?
En wat dan v.w.b. Huntelaar en Van der Sar? Die hebben ook geen sterke indruk gemaakt. Huntelaar is te licht en Van der Sar is niet iemand die veel charisma heeft. In elk geval niet voor de camera (Overmars-gedoe en nu met Schreuder). Ik denk dat Schreuder een oppervlakkige wond was, maar dat er meer zwaar inwendig letsel zit.
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Er is naast de kritiek op Schreuder ook heel veel kritiek op Vd Sar, Huntelaar en Hamstra bijv. En ook de RvC komt geregeld langs.Frituurman schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 07:17:
[...]
Ik denk dat de VAR het ook wel heeft beoordeeld en het toch meer een fopduik vond. Als er ook maar twijfel was, dan werd Higler wel naar de kant geroepen. Conceicao ging ook wel erg overdreven liggen en smeken om een penalty, maar dat was ik.
Achteraf denk ik, als het een KNVB-complot zou zijn tegen Ajax, dat je de KNVB dankbaar zou moeten zijn. Het is deze druppel die voor het ontslag van Schreuder heeft gezorgd. Dat was gewoon geen goede match, ondanks dat hij er niet alles aan kan doen. Hij kreeg de toezegging dat een aantal sterkhouders niet zou vertrekken, maar die gingen toch. Hij had een paar namen die hij had willen hebben, die kreeg hij niet. En dan ook in de wedstrijden; gisteravond heb je 87% balbezit, Volendam komt eigenlijk de middellijn niet over en je stapelt ondanks alles toch best wel wat kansen op elkaar, alleen heb je de pech dat hij er niet in gaat. Je zit in de hoek waar de klappen vallen.
Als Feyenoorder weet ik alleen niet of een andere trainer het zoveel beter gaat maken. Je speelt de komende 3 wedstrijden tegen ploegen waar je eenzelfde beeld gaat zien qua balbezit en waar je overwinningen verwacht. Spelers worden niet ineens beter in die paar weken door een nieuwe trainer, maar de bal kan een paar keer goed vallen. Heb je dan de verlosser in huis gehaald?
En wat dan v.w.b. Huntelaar en Van der Sar? Die hebben ook geen sterke indruk gemaakt. Huntelaar is te licht en Van der Sar is niet iemand die veel charisma heeft. In elk geval niet voor de camera (Overmars-gedoe en nu met Schreuder). Ik denk dat Schreuder een oppervlakkige wond was, maar dat er meer zwaar inwendig letsel zit.
Het mentale aspect is erg belangrijk bij sport, dus benieuwd hoe de groep gaat reageren.
Het schijnt echt te gaan gebeuren. De makkelijkste keuze, past prima bij het optreden van van der Sar. Afijn dit seizoen kan het alleen maar meevallen en Heitinga kent jong Ajax goedhotymoty schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 07:51:
Ontsla je Schreuder en dan zet je Heitinga op die plek neer, dan snap je het echt helemaal niet meer hoor. Pure wanbeleid
XXXVI
Wie zou jij willen zien als tijdelijke oplossing?hotymoty schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 07:51:
Ontsla je Schreuder en dan zet je Heitinga op die plek neer, dan snap je het echt helemaal niet meer hoor. Pure wanbeleid
Wie zegt dat dit definitief is? Voor zondag moet er sowieso ff iemand trainer spelen, dan is Heitinga natuurlijk niet gek.hotymoty schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 07:51:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het gevaar is dat Heitinga de volgende wedstrijd wint. En dan de andere twee makkelijke. En dan stopt de leiding met zoeken, want deze trainer wint wel. Dan krijg je zo’n Solskjær situatie.hotymoty schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 07:51:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Nouja ze hebben nog een paar dagen voor paniek aankopen.
Die moet je maar wel halen, dat duurt minstens 3 wedstrijden.Vrietje schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 08:27:
Jullie bij Ajax kijken het veelste negatief, bedoel nog 3 punten en het is bijna zeker dat jullie volgend seizoen weer eredivisie spelen😘
En je moet je ook niet rijk rekenen qua punten, kijk maar naar Heracles vorig jaar
Zoals al heel vaak benoemd is op hun ook veel kritiek. En de trainer is altijd als eerste de logische pineut.bennieeee schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 08:29:
Blijft toch altijd bijzonder dat de trainer kop van Jut is. Huntelaar en Hamstra hebben schandalig ingekocht met de centen die ze hadden. Achteraf zijn we in Heerenveen blij dat Hamstra ging! Ook van der Sar moet in de spiegel leren kijken.
En dat al weken op rij. Natuurlijk zijn zoals ook waarde vriend @Gonadan al zei niet alle problemen nu als sneeuw voor de zon verdwenen. No way natuurlijk. Maar het begin is er.
Stel gvd eens normale mensen op een normale plek op en durf keiharde beslissingen te nemen door non presteerders op non actief te zetten (lees: op de bank).
Niet dit halfbakken zooitje. Bassey kan niet voetballen, dus zetten we hem linksback.
In Amsterdam en omstreken weten ze inmiddels wat ze in Enschede en omstreken al jaren wisten.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Met wat er is ingekocht had het vertoonde spel veel beter moeten zijn. Het is toch echt de trainer die ervoor moet zorgen dat spelers goed functioneren. Al zouden het spelers zijn met beperkte capaciteiten, het is aan de trainer om ze dan 'in hun kracht' te zetten.bennieeee schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 08:29:
Blijft toch altijd bijzonder dat de trainer kop van Jut is. Huntelaar en Hamstra hebben schandalig ingekocht met de centen die ze hadden. Achteraf zijn we in Heerenveen blij dat Hamstra ging! Ook van der Sar moet in de spiegel leren kijken.
Wat aanwijsbaar is als verantwoordelijkheid van de trainer:
- Geen duidelijke lijn in het spel te ontdekken. Wat is het tactische plan qua speelstijl? Onherkenbaar de laatste 10-12 wedstrijden en er is ook geen verbetering zichtbaar.
- Het neerleggen van een ondergrens qua prestaties. De cultuur van Ten Hag om iedere week dat topsportklimaat te benadrukken is in een half seizoen helemaal weggevaagd door Schreuder.
- Tegenstellingen met spelers (Daley Blind). Reactie Bergwijn gisteren toont ook aan dat de verhouding niet goed is. Hij behandeld spelers niet gelijkwaardig. Vertrouwen van de groep kwijtgeraakt.
- Aanstelling van een assistent waarvan bij iedereen onduidelijk was, inclusief spelers, wat hij nou eigenlijk deed. Kon hij wel praten? Zelfs tijdens wedstrijden had Schreuder alleen overleg met Reiziger en zat Kaltenbach er maar een beetje naast.
- Voorbeeldfunctie naar buiten toe. Het sentiment is al weken negatief en Schreuder valt precies in dezelfde val als bij Twente destijds. Altijd maar een positief punt benoemen i.p.v. gewoon zeggen waar het op staat.
Er zijn in mijn ogen genoeg aanwijsbare zaken die het ontslag rechtvaardigen, maar het grootste punt en dat is voor iedereen herkenbaar is dat er totaal geen lijn in het voetbalplan zit. Als Ajax aan een wedstrijd begon wist je gewoon niet meer wat je kon verwachten.
En nu iemand voor de groep zetten die de spelersgroep wakker schudt, spelers vertrouwen gaat geven i.p.v. het afbreekt en een tactisch plan neerlegt. Wat mij betreft is het zelfs iemand vanuit het buitenland. Voor mijn part Luis Enrique met Reiziger, Bogarde en - bij wijze van - Thierry Henry als assistent.
[ Voor 3% gewijzigd door SterqVerhael op 27-01-2023 08:59 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)