haha en dan zo met een omhaal de winnende makentweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:50:
[...]
Klopt, maar goed ben al ergens blij mee dat iemand zich vrij probeert te bewegen
Bergwijn is duurder en speelt net zo beroerdmilotic schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:50:
[...]
die bassey is wel de grootste miskoop van de eeuw
Soms heb je zo'n type nodig en dan is het lekker als hij niet gaat muiten als hij verder altijd op de bank zit.milotic schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:49:
[...]
die lucca is toch gewoon een modale speler joh wat geen ajax niveau is? net zoals zon weghorst bij united loopt mee te kloten, kwaliteit nee wilskracht ja
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
als je blind op zon manier de deur uitwerkt en zon gekke bassey haalt van 22 miljoen dan voert het technisch hart gewoon wanbeleid.Sempy schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:52:
[...]
Bergwijn is duurder en speelt net zo beroerd
Een duik in het zwembad noemen ze dat.Terranova schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:53:
Gewoon zuivere pingel en dan dat hoofd van Higler...
yep i agreeSempy schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:52:
[...]
Bergwijn is duurder en speelt net zo beroerd
Een haat voor Ajax noemen we dat. Kijk op z'n minst de wedstrijd voor je gaat trollenkrissie100 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:53:
[...]
Een duik in het zwembad noemen ze dat.
lol, ik zit te kijken nog, gewoon een duik, kijk maar even terug...Terranova schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:54:
[...]
Een haat voor Ajax noemen we dat. Kijk op z'n minst de wedstrijd voor je gaat trollen
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:28
De VAR vond het blijkbaar ook niet de moeite om in te grijpen hiervoor.Terranova schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:54:
[...]
Een haat voor Ajax noemen we dat. Kijk op z'n minst de wedstrijd voor je gaat trollen
Een uitgestoken been die een speler raakt? Hoe noem je dat ook alweer? Begint met overkrissie100 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:55:
[...]
lol, ik zit te kijken nog, gewoon een duik, kijk maar even terug...
Verwijderd
De VAR is ook klaar met schreudertweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:56:
[...]
De VAR vond het blijkbaar ook niet de moeite om in te grijpen hiervoor.
S goed johTerranova schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:56:
[...]
Een uitgestoken been die een speler raakt? Hoe noem je dat ook alweer? Begint met over
Volendam laat twee punten liggen?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het was niet veel, maar er zijn pingels voor minder gegeven...tweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:56:
[...]
De var faalt gewoon week in week uit hele charme is er sinds de var wel vanaftweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:56:
[...]
Belachelijk, ze hebben niet eens gekeken omdat er gelijk doorgespeeld moest worden. Op z'n minst moet je hier naar kijken, want het is op z'n minst waard om te bekijkentweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:56:
[...]
en voor de koninglijke arnhem fc!dutchgio schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:57:
[...]
Met deze vorm is Ajax ook nog een concurrent voor Groningen
- tweakduke
Klopt het verbaasde mij ook wel een beetje dat hij niet even moest kijken. Ja hij zoekt het op, maar het been was wel uitgestoken en de handen dan omhoog van 'ik doe echt niks!'dr.lowtune schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:56:
[...]
Het was niet veel, maar er zijn pingels voor minder gegeven...
Welke charme?milotic schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:56:
[...]
De var faalt gewoon week in week uit hele charme is er sinds de var wel vanaf
die regels zijn ook zo kromTerranova schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:57:
[...]
Belachelijk, ze hebben niet eens gekeken omdat er gelijk doorgespeeld moest worden. Op z'n minst moet je hier naar kijken, want het is op z'n minst waard om te bekijken
Ik ben ook helemaal geen fan van het stevig bestraffen van een lichte overtreding maar als ik de afgelopen weken Eredivisie bekijk is de willekeur in hoe strikt het boekje gevolgd wordt toch echt wel enorm.tweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:56:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou 1-1 thuis tegen Volendam...je zou het echt bijna denkendutchgio schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:57:
[...]
Met deze vorm is Ajax ook nog een concurrent voor Groningen
einde schreuderHarribo schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:58:
[...]
Nou 1-1 thuis tegen Volendam...je zou het echt bijna denken
Lijkt me een geen verkeerde vervanger.
\zou ik beginnen met hamstra en huntelaar out!AMARONE schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:00:
Kan niet anders als Schreuder eruit. Grote schoonmaak kan beginnen.
@milotic kleine tip, misschien vaker interpunctie en hoofdletters gebruiken? Dat maakt je posts wat prettiger te lezen dan nu het geval is.
[ Voor 42% gewijzigd door Quad op 26-01-2023 23:02 ]
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Voor de rest van de eredivisie is het natuurlijk wel fijn als Alfred blijft, want dan is het toch wat minder lastig voetballen tegen Ajax.
denk niet dat een ras echte 010 jongen naar 020 gaathoevenpe schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:00:
Is Fraser nog beschikbaar?
Lijkt me een geen verkeerde vervanger.
Wel lullig als je hem moet vervangen en in je eerste wedstrijd het all time record van 8 niet gewonnen op je naam zetGynnad schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:01:
Bye bye Schreuder, neem aan dat er nu toch eens maatregelen worden genomen.
Al zou het met deze directie ook maar zo Frank de Boer kunnen worden
[ Voor 48% gewijzigd door dutchgio op 26-01-2023 23:03 ]
Een dominant Ajax, 85% balbezitmilotic schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:00:
[...]
maar hij zal vast en zeker wel progressie gezien hebben en team spirit
Regeren is vooruitschuiven
- tweakduke
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Stijgende lijn alom
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Belangrijk voor de strijd om plek 4!Joel22 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:03:
hoppa punt ingelopen op PSV!
niet zeuren kijk al 30 jaar naar viteses aan
Had Groningen ook, meer balbezit,heb je weinig aan.
Maar serieus, dat Volendam heeft 42 doelpunten tegen,meeste van allemaal.
Hoe kun je thuis als Ajax daar zo moeilijk tegen scoren?
Dat laten we dus.
[ Voor 75% gewijzigd door tweakduke op 26-01-2023 23:07 ]
Stoffa schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:05:
"We moeten met meer lef spelen. Als mannen! Maar ik zie wel progressie. Dat winnen, dat komt vanzelf."
[ Voor 95% gewijzigd door Remy op 26-01-2023 23:17 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 94% gewijzigd door Remy op 26-01-2023 23:17 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
We zijn 1 wedstrijd over de helft en iedereen moet nog tegen elkaar. Als PSV of Twente wint van Feyenoord is het verschil nog 3. We zijn er nog lang niet.Joel22 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:04:
Kan Feyenoord het kampioenschap nog ontgaan aan PSV of Ajax? Het lijkt mij tussen AZ en Feyenoord te gaan. 7 punten is veel.
je moet je kapot schamen met zoveel talent en geld.\carpebios schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:05:
[...]
Wat een onzin. Feyenoord laat helemaal geen armoede zien. Net als AZ
ajax had nu met dit budget al 20 punten voor moeten staan!
2e helft zondag was heel slecht, overwinning weggeven tegen ploeg van niveau Volendam.carpebios schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:05:
[...]
Wat een onzin. Feyenoord laat helemaal geen armoede zien. Net als AZ
Zucht
Kopieer die domme media niet
Nog 16 wedstrijden mensen , nog veel punten
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 26-01-2023 23:07 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Remy op 26-01-2023 23:17 ]
Wie het wordt van de top 4 is inderdaad niet zeker, maar Ajax wordt het niet.Harribo schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:07:
Gaan het weer over het kampioenschap?
Zucht
Ik stof mijn AZ shirtje vast af
Waarom moet het een Nederlandse coach zijn?milotic schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:08:
[...]
dus je wilt zeggen dat feyenoord en az meer kwaliteit hebben? een betere en breede selectie? nee hoor dit ligt gewoon aan wanbeleid
enigste trainer die dit ajax erop kan helpen is bos of als je heel brutaal bent haal je ron jans
iets met go with the flow?Harribo schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:07:
Zucht
Daarom zie ik ze nu ook graag verliezen nu: Schreuder moet zsm weg en sanering moet starten. Als hij dan een wedstrijd als vandaag wint dan blijft hij alleen maar nodeloos langer aan.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
dat zeg ik niet, maar wij nederlanders kiezen toch meestal voor een nederlandse coach over het algemeen de top 3 dandr.lowtune schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:08:
[...]
Waarom moet het een Nederlandse coach zijn?
beideMaarten_E schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:09:
De nummer 3 die verliest van de nummer 15 of de nummer 5 die gelijkspeelt tegen de nummer 16; wat is beschamender?
Wie het wordt weet ik niet, er is inderdaad nog een hoop mogelijk.Harribo schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:07:
(....)
Wat ik wel weet (en je mag me quoten als ik het mis heb) is dat wij het in elk geval niet gaan worden. Daarvoor had er nu toch al iets van verbetering zichtbaar moeten zijn.
Ik mag het hopenmilotic schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:11:
Denk morgen exit alfred
Dat zou best laat zijn, doe maar voor 00:00 uur, scheelt weer een dag ellendemilotic schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:11:
Denk morgen exit alfred
Inderdaad, uit 2008
Hoef je toch dag minder salaris te betalen.Han schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:12:
[...]
Dat zou best laat zijn, doe maar voor 00:00 uur, scheelt weer een dag ellende
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het zou bijzonder zijn als Feyenoord, AZ, Twente EN PSV allemaal veel punten gaan laten liggen.Superkiwi schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:11:
[...]
Wie het wordt weet ik niet, er is inderdaad nog een hoop mogelijk.
Wat ik wel weet (en je mag me quoten als ik het mis heb) is dat wij het in elk geval niet gaan worden. Daarvoor had er nu toch al iets van verbetering zichtbaar moeten zijn.
Alles kan.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Nou het wordt vast weer gezellig in de regio. De babbels begonnen langzaam weer een beetje te komen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja hahahaha goed verhaal inderdaadSjah schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:10:
Ajax wordt volgend jaar Meister....vd KKD, haha.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Poh ja wat een lef, gewoon bij Jans aankloppen, dat zou gedurfd zijn..milotic schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:08:
[...]
dus je wilt zeggen dat feyenoord en az meer kwaliteit hebben? een betere en breede selectie? nee hoor dit ligt gewoon aan wanbeleid
enigste trainer die dit ajax erop kan helpen is bos of als je heel brutaal bent haal je ron jans
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Tip voor Ajax: bel even met onze (Feyenoord) clubleiding hoe dat zaken doen met FC Twente gaatsnmght schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:17:
[...]
Poh ja wat een lef, gewoon bij Jans aankloppen, dat zou gedurfd zijn..
Klederdracht maakt pracht.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En dan de bus belagen met zakdoekjes zekerGonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:19:
@Typhone had jij nog wat van die zakdoekjes over?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Gezien hoe Twente de zaak Zerrouki afhandelde zal dat met Jans niet anders zijn, misschien nog wel meer.snmght schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:17:
[...]
Poh ja wat een lef, gewoon bij Jans aankloppen, dat zou gedurfd zijn..
Die laten ze nu echt niet gaan.
Nou het is wel de vraag hoe de harde kern gaat reageren, zeker als van de week maatregelen komen die Schreuder gewoon laten zitten.Martinusz schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:21:
[...]
En dan de bus belagen met zakdoekjes zeker
Zeiss Distagon 21 f/2.8
17% - FC Volendam's possession rate v Ajax was the lowest for any team in an Eredivisie game while avoiding defeat on record (since 2010-11). Thwarted. pic.twitter.com/t3hCpQqCsD
— OptaJohan (@OptaJohan) 26 januari 2023
Mocht er een nieuwe trainer komen die het snel op de rit krijgt, zie ik het - gek genoeg - nog spannend worden ook, aan het einde van het seizoen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
:strip_exif()/f/image/sZNZE4GApjwtw4RJiWMQ4ftq.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4b0fKQTEKGCWqEFxylbJIGQC.jpg?f=user_large)