Bizar hoe makkelijk Volendam kan ballen. Spelen die counter niet goed uit maar alle ballen komen bij de poppetjes goed aan. Leuk om te zien.
Dat is nu een belangrijk deel van het probleem. Geen persoon met voetbalkennis in RVC (vacature), dus die kunnen ook geen TD aanstellen (interim duo Hamstelaar), want geen kennis van zaken.Agent47 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:13:
[...]
Er moet toch ook iemand in de RVC zitten die de aankopen bekijkt? Is niet alleen de trainer lijkt me.
Gevolg is dat er nu een soort onduidelijke tussensituatie zit waarin men Hamstelaar/Sar/Schreuder een beetje de gang laat gaan zo lang het niet te gek wordt, maar eigenlijk heeft men alleen ingegrepen om deal Ocampos van koop naar huur om te zetten.
Vacatures moeten zsm van boven naar beneden worden ingevuld. Dat is ook de reden dat men Schreuder laat zitten, nieuwe TD moet beleid uitzetten met een trainer die daarbij past, niet andersom.
Nee, het is Higler he. Die heeft nog nooit de spelregels gelezen, by far de slechtste scheids op Nederlandse bodemHan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:23:
Is gevaarlijk spel waarbij je de tegenstander blesseert geen geel meer tegenwoordig?
Nou….Laten we Lindhout niet vergeten….Nijhuis leest overigens wel regels, het zijn alleen wel de regels die hij zelf heeft opgesteld…Terranova schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:24:
[...]
Nee, het is Higler he. Die heeft nog nooit de spelregels gelezen, by far de slechtste scheids op Nederlandse bodem
Hoop het, maar het is geregeld meer sta-voetbal dan echt energiek voetbal dat de tegenstander vermoeid.Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:20:
[...]
Het eerste uur is puur de energie van Volendam wegspelen. Daarna kom je met beweeglijke aanvallers zoals Kudus en Conceicao en krijgen die veel meer ruimte dan ze nu zouden krijgen. Komt allemaal goed.
Snap ik wel. Ik ken Volendam met name van het handballen.Pompi schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:29:
[...]
Hoop het, maar het is geregeld meer sta-voetbal dan echt energiek voetbal dat de tegenstander vermoeid.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Higler is z’n kaarten vergeten mee te nemen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Na gisteren durft die niet meer hoor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ajax kampioen hoe kun je supporters snel in slaap laten vallen.
Wat een ellende dit.
Wat een ellende dit.
Er zit gewoon 0,0 swung in het elftal, veel te statisch, telkens te moeilijke combinaties gecombineerd met statisch en voorspelbaar spel. Hier wordt Volendam echt niet zenuwachtig van
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:28
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Tadic op rechts, Bassey links-back en van Bergwijn komt tegenwoordig ook geen gevaar meer. Dat breien Klaassen en Brobbey niet meer recht met een goed gepositioneerd Volendam.
Onder Ten Hag had je ook wel eens van deze wedstrijden tegen een goed gepositioneerde bus in de zestien, maar er zat meer tempo en automatismen in waardoor het wel goed kwam. Volendam wordt hier zo niet moe van al zul je zien dat in de tweede helft het toch goed komt.
Onder Ten Hag had je ook wel eens van deze wedstrijden tegen een goed gepositioneerde bus in de zestien, maar er zat meer tempo en automatismen in waardoor het wel goed kwam. Volendam wordt hier zo niet moe van al zul je zien dat in de tweede helft het toch goed komt.
Bijna rust...
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Van de Sar ontslaan gaat een positiever affect hebben dan Schreuder ontslaan. Waarom die man nog op zijn plek mag zitten is mij een raadsel.Dwight84 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:12:
[...]
Iemand die het gewoon niet ziet hoef je geen medelijden mee te hebben zeker ook niet voor het bedrag waar hij voor aan mag klooien.
Van der Sar is gewoon te laf om die clown te ontslaan.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
En maar blijven proberen via het midden.
nggyu nglyd
Schreuder ziet opnieuw een stijgende lijn. "Vorige week stonden we bij rust met 1-0 achter"
Goed, kunnen we nu Tadic en Taylor eraf halen voor Conceicao en Kudus? Mag wel wat meer tempo en individuele actie in het spel. Als Alvarez je speler met de meeste kansen is zegt dat genoeg:’)
Kun je zeiken op Schreuder. Maar je moet zelfs als je 8-1-1 speelt een keer scoren tegen Volendam.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat toch logisch? Bergwijn kan alleen maar één trucje, naar binnen en schieten. Brobbey staat altijd vast. Een Tadic vanaf rechts moet naar binnen voor zijn goede been. Dat is waar je voor kiest met deze opstelling, weinig variatie mogelijk.Quad schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:51:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
Dat komt omdat er geen spelers meer zijn om over de flanken te gaan. Tadic heeft de versnelling niet en Bergwijn komt totaal niet de verf. Bassey moet daar helemaal niet staan.Quad schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:51:
Mazraoui en Anthony mis je wel, maar dat was alleen de rechterflank. Links was eerder Tadic stabiel met Blind, maar goed dat had al eerder door geselecteerd moeten worden.
Deze wedstrijd heeft denk ik meer aan een Conceicao dan een Tadic in deze vorm, zit tenminste een onvoorspelbaarheid en versnelling in.
Je zou Higler ook maar zijn en deze flut wedstrijd moeten fluiten, terwijl Makkelie net in Saudi Arabië waarschijnlijk een zak geld heeft opgehaald door de Supercup daar te fluiten.
Je zou Higler ook maar zijn en deze flut wedstrijd moeten fluiten, terwijl Makkelie net in Saudi Arabië waarschijnlijk een zak geld heeft opgehaald door de Supercup daar te fluiten.
Is er wel eens een trainer in de rust ontslagen? Zou een fantastisch statement zijn. Even Heitinga als interim voor de tweede helft van de tribune plukken en door
Er gaat wat gebeuren zei Schreuder. Zou hij ons gaan verrassen en een Marcootje doen? Zelf concluderen dat het hoofdtrainerschap toch niets voor hem is en uit eigen beweging weer een stapje terug doen naar assistent?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
En een mooie zak geld mislopen die al zeer binnen handbereik is? Misschien heeft hij contact met PSVGonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:57:
Er gaat wat gebeuren zei Schreuder. Zou hij ons gaan verrassen en een Marcootje doen? Zelf concluderen dat het hoofdtrainerschap toch niets voor hem is en uit eigen beweging weer een stapje terug doen naar assistent?
PSV heeft tenminste wel een nieuwe technische directeur..
nggyu nglyd
Zelfsabotage kan PSV wel, maar er zijn grenzen...Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:03:
[...]
En een mooie zak geld mislopen die al zeer binnen handbereik is? Misschien heeft hij contact met PSV
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De bipolairiteit in mij zit in een felle strijd.
Kant A roept: @Gonadan wijs man, wijze woorden
Kant B roept: SCHREUDER ROT OP 🖕
Typhone schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:16:
De bipolairiteit in mij zit in een felle strijd.
Ik zal niet ontkennen dat de emotie bij mij af en toe ook wel probeert de overhand te nemen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Goed er lijkt meer druk te komen van Ajax. Snel spel is echt noodzakelijk om er doorheen te kunnen komen.
nggyu nglyd
- tweakduke
Daar is de selectie op een paar punten te matig voor. Dan moet je de bal snel van links naar rechts spelen om een gaatje te krijgen in de linie. Gaat niet gebeuren zo met deze opstelling.Quad schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:19:
Goed er lijkt meer druk te komen van Ajax. Snel spel is echt noodzakelijk om er doorheen te kunnen komen.
Uur is bijna om, de beweeglijken komen zo.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nouja, net ging het wel ff.tweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:21:
[...]
Daar is de selectie op een paar punten te matig voor. Dan moet je de bal snel van links naar rechts spelen om een gaatje te krijgen in de linie. Gaat niet gebeuren zo met deze opstelling.
nggyu nglyd
Zo, klaar, tot ziens
Doei!
nggyu nglyd
Lol…..en ook geen lol, heb mijn vrouw een nieuwe oven beloofd bij de sponsor van Fc Volendam als ze winnen…dit kan wel eens duur worden.
Bus was zojuist even van de parkeerplaatsVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:20:
Er staat een grote paarse bus geparkeerd voor het doel. Kan iemand deze weghalen?
Zucht.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
Gelukkige goal dat wel, maar wat een gebrei van Ajax als je ziet hoe Volendam nu wel scoort. Misschien maar goed ook.
Ja Bergwijn, gebruikte je die agressie maar op't veld.
nggyu nglyd
Die ballen van de zijkant gaan er iedere keer in, te vaak om van gelukkig te sprekentweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:23:
Gelukkige goal dat wel, maar wat een gebrei van Ajax als je ziet hoe Volendam nu wel scoort. Misschien maar goed ook.
- tweakduke
Iets wat bij Ajax ontbreekt eens een bal goed voorgeven. Nog een half uur aankijken.Sempy schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:25:
[...]
Die ballen van de zijkant gaan er iedere keer in, te vaak om van gelukkig te spreken
Jammer dat er niemand van de Directie de ballen heeft om als Cruijff ooit bij Beenhakker deed van de tribune af te dalen en gewoon naast Schreuder te gaan zitten.
Je zou toch zeggen dat Volendam een eitje moet zijn, wil het team Schreuder lozen?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Op zo'n moment zou het fijn zijn als die verdediger van tweeënhalve meter gewoon centraal zou staan.Sempy schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:25:
Die ballen van de zijkant gaan er iedere keer in, te vaak om van gelukkig te spreken
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wie zou dat moeten doen dan?Pompi schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:28:
Jammer dat er niemand van de Directie de ballen heeft om als Cruijff ooit bij Beenhakker deed van de tribune af te dalen en gewoon naast Schreuder te gaan zitten.
Is dat geen pleonasme?Terranova schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:29:
@tweakduke is de combinatie van een scheldwoord en Schreuder wel toegestaan?![]()
Daar hebben ze al alle kans voor gehad. Ze spelen nu gewoon prima en stapelen kans op kans maar hij wil er gewoon niet in.hoevenpe schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:28:
Je zou toch zeggen dat Volendam een eitje moet zijn, wil het team Schreuder lozen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
Tja wat moet je erop zeggen. Schreuder is bij mij ook totaal klaar, maar een scheldwoord is het mij niet eens waard. Gewoon weg ermee, als dit nog niet genoeg aan wanvertoning is dan weet ik het ook niet meer.
Als je Ajax bent en na 70 minuten achter staat tegen FC Nick en Simon speel je niet 'prima'...Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:30:
Ze spelen nu gewoon prima en stapelen kans op kans maar hij wil er gewoon niet in.
Nu pas geel voor tijdrekken......ik snap niet dat scheidsrechters daar niet in het eerste kwartier voor fluiten.
Huntelaar had als speler altijd wel de winnaarsmentaliteit die je nu nodig hebt. En als Heitinga in het stadion zit, zet hem er dan nu maar gewoon bij.
Lol...FC Nick en Simon.....de cola kwam bijna uit mijn neus, ben ik mijn vrouw bijna ook nog een nieuwe bank schuldig....hoevenpe schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:33:
[...]
Als je Ajax bent en na 70 minuten achter staat tegen FC Nick en Simon speel je niet 'prima'...
3 maanden geen overwinning voor Ajax...historisch dieptepunt?
Dan moet je de wedstrijd staken omdat Volendam voortijdig met te weinig spelers komt te staan.dr.lowtune schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:33:
Nu pas geel voor tijdrekken......ik snap niet dat scheidsrechters daar niet in het eerste kwartier voor fluiten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het zure is wel dat de transferperiode nu ook al zo goed over is, dus als een eventuele coach een speler zou willen om een probleem op te lossen dat eigenlijk ook nog maar lastig gaat.tweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:32:
[...]
Tja wat moet je erop zeggen. Schreuder is bij mij ook totaal klaar, maar een scheldwoord is het mij niet eens waard. Gewoon weg ermee, als dit nog niet genoeg aan wanvertoning is dan weet ik het ook niet meer.
Wellicht komt Ajax nog wel als winnaar uit de bus vanavond. Maar het laat eens te meer zien hoe Feyenoord het zondag weer eens heeft laten liggen.
Nog 20 minuten, het kan nog.jaapstobbe schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:34:
Dit moeten ze gewoon rechtzetten.
Sorry voor de Schreuder haters, en dat zijn er veel momenteel en ik begrijp het ergens ook wel. Maar dat spelers blijkbaar ballen over 5 meter niet bij elkaar in de voeten kunnen spelen of kaatsen is echt niet de fout van de trainer.
Ik heb ook het idee dat er veel meer speelt, want je hebt een groep (soort van momenteel) professionele voetballers, die moeten een simpele bal toch fatsoenlijk bij elkaar kunnen krijgen?
Wat er allemaal aan de hand is zal ooit duidelijk worden, maar dit lijkt helemaal nergens op. Weinig bezieling, natuurlijk is Ajax sterker en schieten ze vaker, maar het is wel een hele zit om dit uit te kijken.
Ik heb ook het idee dat er veel meer speelt, want je hebt een groep (soort van momenteel) professionele voetballers, die moeten een simpele bal toch fatsoenlijk bij elkaar kunnen krijgen?
Wat er allemaal aan de hand is zal ooit duidelijk worden, maar dit lijkt helemaal nergens op. Weinig bezieling, natuurlijk is Ajax sterker en schieten ze vaker, maar het is wel een hele zit om dit uit te kijken.
[ Voor 3% gewijzigd door jbdeiman op 26-01-2023 22:39 ]
Zit natuurlijk een WK bij tussen.jaapstobbe schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:34:
Als Ajax niet wint is het wel een negatief Eredivisie record, 7 Eredivisie wedstrijden op rij niet gewonnen, dat is flink.
nggyu nglyd
Je gaat bijna aan werkweigering denken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En dan nog 5de staan op 8 punten van de koploper. Dat zegt toch ook wel wat over de rest.Quad schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:39:
[...]
Zit natuurlijk een WK bij tussen.
Als Ajax niet wint is het wel een negatief Eredivisie record, 7 Eredivisie wedstrijden op rij niet gewonnen, dat is flink.
Dit is ook een vorm van werkweigering, een signaal dat de spelers niet meer achter de staf staan.jbdeiman schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:39:
Sorry voor de Schreuder haters, en dat zijn er veel. Maar dat spelers blijkbaar balken over 5 meter niet bij elkaar in de voeten kunnen spelen of kaatsen is echt niet de fout van de trainer.
En dat al vanaf die andere wedstrijd tegen Volendam, toch knap dat ze dat zolang in stand houden.
Zei ik net ook al via whatsapp tegen iemand. Ze willen Schreuder wel heel graag wegMaarten_E schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:41:
Je gaat bijna aan werkweigering denken.
Zeker niet best.PWM schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:42:
[...]
En dan nog 5de staan op 8 punten van de koploper. Dat zegt toch ook wel wat over de rest.
De winnaar gaat dit seizoen niet eens boven de 80 punten eindigen. En dat is al 9 jaar niet gebeurd.
nggyu nglyd
Bijna vijfentwintig keer zoveel schoten als Volendam en dan nog achter staan. Statistisch bijna onmogelijk.jbdeiman schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:39:
Sorry voor de Schreuder haters, en dat zijn er veel momenteel en ik begrijp het ergens ook wel. Maar dat spelers blijkbaar ballen over 5 meter niet bij elkaar in de voeten kunnen spelen of kaatsen is echt niet de fout van de trainer.
Hier zit echt een mentaal probleem en dat draai je alleen maar om door er wel een paar in te schieten.
Waarvan akte.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
BAM! Dubbel gevoel, dat wel
Het is dat, of protest tegen de hoge bierprijzen in de Arena.Terranova schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:42:
Zei ik net ook al via whatsapp tegen iemand. Ze willen Schreuder wel heel graag weg
wanbeleid trainer, zou een telefoontje doen naar apeldoorn (bos schijnt vrij te zijn)
wat ik eerder al riep prima veld trainer die schreuder maar dan houd het wel op een beetje een gevalletje fred rutten.
best schandalig dit!
wat ik eerder al riep prima veld trainer die schreuder maar dan houd het wel op een beetje een gevalletje fred rutten.
best schandalig dit!
Dit bespaart me gelukkig wel weer een hoop geld. Wel meer dan terecht die gelijkmaker.
Ze winnen met 2-1 en Schreuder zegt straks dat hij best een aardige wedstrijd gezien heeft.Han schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:43:
BAM! Dubbel gevoel, dat wel
Blij met de inzet en strijd. Koppie niet laten hangen.hoevenpe schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:45:
[...]
Ze winnen met 2-1 en Schreuder zegt straks dat hij best een aardige wedstrijd gezien heeft.
- tweakduke
Kudus en Lucca zorgen wel voor meer beweging. Lucca heeft ook nog eens lengte, Bassey moet maar eens niet in de basis de volgende keer.
Dat ruud het bij psv nog een beetje aan het verkloten is mwah okay sterkhouders weg, maar ajax centen zat investeert 30 miljoen in bergwijn? nou ik had lekker een jeugd speler op die plek gegooid.
Of die overmars nou vrouwen lastig viel of niet hij had wel visie en beleid
die lucca is toch gewoon een modale speler joh wat geen ajax niveau is? net zoals zon weghorst bij united loopt mee te kloten, kwaliteit nee wilskracht jatweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:48:
Kudus en Lucca zorgen wel voor meer beweging. Lucca heeft ook nog eens lengte, Bassey moet maar eens niet in de basis de volgende keer.
Zonde, was juist de beste speler op het veld.dutchgio schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:49:
Alvarez voert de werkweigering wel heel opzichtig uit
nggyu nglyd
die bassey is wel de grootste miskoop van de eeuwtweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:48:
Inderdaad, had hem een 3310 gegeven dan had hij gewoon kunnen blijven, net als die andere Nokia aanhanger.milotic schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:48:
Dat ruud het bij psv nog een beetje aan het verkloten is mwah okay sterkhouders weg, maar ajax centen zat investeert 30 miljoen in bergwijn? nou ik had lekker een jeugd speler op die plek gegooid.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023