Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 190 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.203 views

Onderwerpen

Verwijderd

Als een speler een overtreding begaat ten opzichte van een tegenstander binnen zijn eigen strafschopgebied en daarmee de tegenstander een duidelijke scoringskans ontneemt en de scheidsrechter dit bestraft met een
strafschop, dan ontvangt de overtredende speler een waarschuwing als de overtreding gebeurde in een poging
de bal te spelen; in alle andere gevallen (bijv. vasthouden, trekken, duwen, geen mogelijkheid om de bal te
spelen etc.) moet de overtredende speler van het speelveld worden gezonden.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:37:
Als een speler een overtreding begaat ten opzichte van een tegenstander binnen zijn eigen strafschopgebied en daarmee de tegenstander een duidelijke scoringskans ontneemt en de scheidsrechter dit bestraft met een
strafschop, dan ontvangt de overtredende speler een waarschuwing als de overtreding gebeurde in een poging
de bal te spelen; in alle andere gevallen (bijv. vasthouden, trekken, duwen, geen mogelijkheid om de bal te
spelen etc.) moet de overtredende speler van het speelveld worden gezonden.
Volgens mij is er volgens de regels niets op de rode kaart af te dingen, de verwarring komt omdat de meeste penalties ofwel geen duidelijke scoringskans zijn, of ontstaan uit een poging de bal te spelen. Daarmee lijkt het alsof een penalty maximaal samen gaat met een gele kaart.

Overigens heeft de scheidsrechter in de uitwedstrijd tegen NEC 2 punten van Feyenoord gestolen, dus een klein goedmakertje voor zover het dat al is mag best. ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Typhone schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 05:14:
Arme Schreuder (lol). Harde kernen zijn het zat. Zondag de bus al opgewacht en vanavond vanaf minuut 5 feest in de Arena!
[Afbeelding]

Beste teken aan de wand meestal want nu gaat het borrelen.
Lijkt me duidelijk, geen publiek toestaan dus. (eventueel voor specifieke vakken)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:01
Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:48:
[...]

Lijkt me duidelijk, geen publiek toestaan dus. (eventueel voor specifieke vakken)
:? vanwege witte zakdoekjes?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Gonadan

Gonadan

Vanwege 'feest'. Als bus belagen stap 1 is dan zou ik gewoon een statement maken. (ja gebeurt toch niet)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:22:
Volgens mij is er volgens de regels niets op de rode kaart af te dingen, de verwarring komt omdat de meeste penalties ofwel geen duidelijke scoringskans zijn, of ontstaan uit een poging de bal te spelen. Daarmee lijkt het alsof een penalty maximaal samen gaat met een gele kaart.
De actie heb ik zelf niet gezien maar als ik het citaat hierboven lees dan bekruipt mij toch wel het gevoel dat we heel veel meer rode kaarten zouden zien als ze dit letterlijk zouden nemen. Je punt over duidelijk scoringskans sta ik wel achter, heel vaak is dat er niet of überhaupt in de verste verte geen scoringskans. In die zin mogen ze van mij die regels voor strafschoppen wel bijschaven want ik vind het nogal onzinnig om voor elke scheet in dat vak een strafschop te geven.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:18:
[...]
In die zin mogen ze van mij die regels voor strafschoppen wel bijschaven want ik vind het nogal onzinnig om voor elke scheet in dat vak een strafschop te geven.
Eens, met als gevolg dat een bepaalde overtreding in het strafschopgebied niet zo wordt geconstateert ( want te licht ) en als eenzelfde overtreding op de middenlijn gebeurt het opeens wel een overtreding kan zijn.

Strafcorners zoals hockey lijken me geen oplossing maar een vorm tussen de strafschop en "geen overtreding" mag er wel weer eens komen.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Een lichte overtreding in de hoek van de 16 bij de achterlijn kan natuurlijk (nagenoeg nooit) een scoringskans zijn, maar is wel een penalty. Misschien een extra box maken in de 16? :P

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:47:
Een lichte overtreding in de hoek van de 16 bij de achterlijn kan natuurlijk (nagenoeg nooit) een scoringskans zijn, maar is wel een penalty. Misschien een extra box maken in de 16? :P
Er worden ook wel eens doelpunten gemaakt vanaf de middenlijn of zelfs door de keeper, is dat dan ook een positie met scoringskans? :+

[ Voor 5% gewijzigd door Napo op 26-01-2023 12:52 ]

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Napo schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:50:
[...]

Er worden ook wel eens doelpunten gemaakt vanaf de middenlijn of zelfs door de keeper, is dat dan ook een positie met scoringskans? :+
Haha true. Dus eigenlijk is alles een scoringskans :+ gewoon iedere overtreding een strafschop! ;)

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:11
DirtyBird schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:54:
[...]

Wat Ricky zelf zei: tijd voor groene schoenen!
Geweldige opmerking! _O- Verder ook geweldige wedstrijd. Amusementswaarde 1000 keer hoger dan FEY - AJA. :')

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:55

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:48:
[...]

:D
Zakdoekjes liggen reeds op elke stoel klaar.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:12:
[...]

Vanwege 'feest'. Als bus belagen stap 1 is dan zou ik gewoon een statement maken. (ja gebeurt toch niet)
Die bus is al tegengehouden zondag. Die reed speciaal om. Heeft alleen de msm niet gehaald ;).

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:04:
Die bus is al tegengehouden zondag. Die reed speciaal om. Heeft alleen de msm niet gehaald ;).
Dat weet ik, vandaar ook mijn reactie. Als dit nu de eerste actie was ga ik mij er niet druk om maken natuurlijk. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:04
Even iets stoms vragen.
Vaak wordt er voor het ontslag van een trainer (club maakt niet uit) vanuit de clubleiding gezegd: "Het Raad van Bestuur heeft het volledige vertrouwen in X", om een paar dagen later er alsnog uit te liggen. Waarom zegt men dat dan?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:19:
[...]

Dat weet ik, vandaar ook mijn reactie. Als dit nu de eerste actie was ga ik mij er niet druk om maken natuurlijk. ;)
Hooligan! >:)
Puntverlies vanavond zou wel goud zijn toch?

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:44:
Eens, met als gevolg dat een bepaalde overtreding in het strafschopgebied niet zo wordt geconstateert ( want te licht ) en als eenzelfde overtreding op de middenlijn gebeurt het opeens wel een overtreding kan zijn.

Strafcorners zoals hockey lijken me geen oplossing maar een vorm tussen de strafschop en "geen overtreding" mag er wel weer eens komen.
Precies dat. Er worden bakken overtredingen gemaakt die gewoon een vrije trap op zouden leveren maar men durft niet te bestraffen omdat het anders een strafschop wordt. Misschien de mogelijkheden voor de indirecte vrije trap verruimen? Maakt het ook wel spannend.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:26:
Hooligan! >:)
Puntverlies vanavond zou wel goud zijn toch?
Nee zeker niet. Ik ben een echte fan/supporter, dus wil gewoon altijd het sportieve resultaat halen. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:27:
[...]

Nee zeker niet. Ik ben een echte fan/supporter, dus wil gewoon altijd het sportieve resultaat halen. :)
Ja me too maar soms is de long term beter dan de shortterm. Als het straks kiele kiele wordt met nog 2 wedstrijden voor de boeg en dezelfde domme keuzes als nu worden gemaakt dan zijn dat wel hele dure 'foute' keuzes. Zijn er nog kaarten over btw? Ik realiseer me opeens dat ik vannacht in Zaandam slaap dus vlakbij ben.

[ Voor 10% gewijzigd door Typhone op 26-01-2023 13:29 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Maarten_E schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:22:
Even iets stoms vragen.
Vaak wordt er voor het ontslag van een trainer (club maakt niet uit) vanuit de clubleiding gezegd: "Het Raad van Bestuur heeft het volledige vertrouwen in X", om een paar dagen later er alsnog uit te liggen. Waarom zegt men dat dan?
Mediatraining. In het geval van Ajax zou het zelfs verplicht kunnen zijn aangezien ze beursgenoteerd zijn.
Wij verwachten dat doet natuurlijk de aandelenkoers kelderen en daar zouden mensen rijk mee/van kunnen worden.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:10

Koppensneller

winterrrrrr

Maarten_E schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:22:
Even iets stoms vragen.
Waarschijnlijk om vooral niet de indruk te wekken dat ze vatbaar zijn voor druk van buitenaf en dat ze echt (ja echt waar) de beslissing tot ontslag helemaal op eigen houtje hebben genomen.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:11
Normaal gesproken staat AJA - VOL 5 - 0 in de rust, maar niks is te gek tegenwoordig. PSV verliest gewoon gisteren bij Emmen. 8)7

Ga wel voor die andere vanavond Real - Atleti voor de Copa Del Rey. :9~

[ Voor 10% gewijzigd door chim0 op 26-01-2023 13:59 ]

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:28:
Ja me too maar soms is de long term beter dan de shortterm. Als het straks kiele kiele wordt met nog 2 wedstrijden voor de boeg en dezelfde domme keuzes als nu worden gemaakt dan zijn dat wel hele dure 'foute' keuzes. Zijn er nog kaarten over btw? Ik realiseer me opeens dat ik vannacht in Zaandam slaap dus vlakbij ben.
Er is alleen maar lange termijn. Het is een illusie dat alles ineens koek en ei is wanneer je Schreuder de deur wijst, daarvoor is simpelweg te veel niet op orde nu.
Één van de stappen is gezet, een voorzitter van de RvC, maar er zijn nog een hoop stappen te gaan en dat hangt allemaal echt niet af van een uitslag tegen Volendam.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:28

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De VAR van gisteren heeft dus inderdaad 2x voor niks ingegrepen.
‘Schandalige’ rode kaart NEC-verdediger Márquez tegen Feyenoord geseponeerd
https://www.gelderlander....ord-geseponeerd~a6b8d568/

https://www.knvb.nl/nieuw...3%A1rquez-nec-geseponeerd

Tweakers Discord

• tweakduke

tweakduke

Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:57:
[...]

Er is alleen maar lange termijn. Het is een illusie dat alles ineens koek en ei is wanneer je Schreuder de deur wijst, daarvoor is simpelweg te veel niet op orde nu.
Één van de stappen is gezet, een voorzitter van de RvC, maar er zijn nog een hoop stappen te gaan en dat hangt allemaal echt niet af van een uitslag tegen Volendam.
Ligt aan de uitslag..., maar ik verwacht een brakke pot die Ajax net wint en zo hobbelen we rustig door.

Tweakers Discord

• Gonadan

Gonadan

tweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:04:
Ligt aan de uitslag..., maar ik verwacht een brakke pot die Ajax net wint en zo hobbelen we rustig door.
Hoe zie je dat voor je dan? Welke uitslag gaat ervoor zorgen dat we ineens wel zijn voorzien van: een goed werkende RvC met technisch lid en duidelijke visie, een technisch directeur met duidelijk beleid en aansluitend aan- en verkoopbeleid, een volledig gebalanceerde en frisse selectie die de pannen van het dak spelen waarbij de aankopen ook renderen, een staf die goed communiceert, de juiste keuzes maakt en door de fans gedragen wordt, etc.?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• tweakduke

tweakduke

Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:12:
[...]

Hoe zie je dat voor je dan? Welke uitslag gaat ervoor zorgen dat we ineens wel zijn voorzien van: een goed werkende RvC met technisch lid en duidelijke visie, een technisch directeur met duidelijk beleid en aansluitend aan- en verkoopbeleid, een volledig gebalanceerde en frisse selectie die de pannen van het dak spelen waarbij de aankopen ook renderen, een staf die goed communiceert, de juiste keuzes maakt en door de fans gedragen wordt, etc.?
Het is ook niet in een dag opgelost, maar met deze selectie is wel wat meer mogelijk.

De selectie staat iedere keer geïrriteerd en onsamenhangend op het veld. Dat valt de trainer wel aan te rekenen.

Dat de aankopen dramatisch waren en daar ook geen verbetering in komt zonder een goede TD, daar kan hij dan weer niks aan doen.

Tweakers Discord

• Gonadan

Gonadan

tweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:17:
Het is ook niet in een dag opgelost, maar met deze selectie is wel wat meer mogelijk.

De selectie staat iedere keer geïrriteerd en onsamenhangend op het veld. Dat valt de trainer wel aan te rekenen.
Daarin zal hij zeker niet vrijuit gaan maar het is ondertussen wel de vraag wat er nu precies dwars zit. Er is aan alle kanten over gesproken maar hij is er nog niet uitgewipt. Logica stelt dan dat het blijkbaar niet allemaal direct aan hem hangt want dan was de oplossing wel voor de hand liggend geweest. Als de selectie echt het gevoel zou hebben dat hij steeds de verkeerde keuzes maakt en ze met een ander beter af zijn dan hadden ze toch allang in opstand gekomen en zeker bij dat laatste gesprek niet ingestemd met een extra assistent?

Is de irritatie omdat ze de tactiek niet logisch vinden? Of zijn er wellicht nog meer onruststokers die de sfeer om zeep helpen? Of zijn er bepaalde spelers die structureel de afspraken niet nakomen en daarmee weg komen? Of is het gewoon omdat de prestaties niet zijn wat ze zouden moeten zijn?
Dat laatste vind ik ook niet onaannemelijk. Kijk naar PSV, die staan er de laatste wedstrijden ook niet bij te lachen. Moeten we dan ook maar meteen gaan zagen aan Ruudje omdat de glimlach verdwenen is?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• tweakduke

tweakduke

Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:26:
[...]

Daarin zal hij zeker niet vrijuit gaan maar het is ondertussen wel de vraag wat er nu precies dwars zit. Er is aan alle kanten over gesproken maar hij is er nog niet uitgewipt. Logica stelt dan dat het blijkbaar niet allemaal direct aan hem hangt want dan was de oplossing wel voor de hand liggend geweest. Als de selectie echt het gevoel zou hebben dat hij steeds de verkeerde keuzes maakt en ze met een ander beter af zijn dan hadden ze toch allang in opstand gekomen en zeker bij dat laatste gesprek niet ingestemd met een extra assistent?

Is de irritatie omdat ze de tactiek niet logisch vinden? Of zijn er wellicht nog meer onruststokers die de sfeer om zeep helpen? Of zijn er bepaalde spelers die structureel de afspraken niet nakomen en daarmee weg komen? Of is het gewoon omdat de prestaties niet zijn wat ze zouden moeten zijn?
Dat laatste vind ik ook niet onaannemelijk. Kijk naar PSV, die staan er de laatste wedstrijden ook niet bij te lachen. Moeten we dan ook maar meteen gaan zagen aan Ruudje omdat de glimlach verdwenen is?
Schreuder managed het team niet goed, los van een paar posities die steevast niet lekker worden ingevuld. De extra assistent kan ik ook alleen maar zien als waar de selectie terecht kan voor een praatje oid. Persoonlijk denk ik dat de directie hem er niet uit wil wippen om hun eigen positie en daarom deze constructie eruit is gekomen.

Van Nistelrooij heeft net te kampen met een paar goede spelers die weg zijn, dan verdient hij meer tijd. Die aderlating is ook de reden dat de spelers niet blij zijn, de balans is anders en dan loopt het minder.

Als dat over een paar weken nog niet goed loopt dan wordt het serieuzer. Dat van Nistelrooij van een crisis spreekt, siert hem, maar zo hard had hij het nog niet eens hoeven te benoemen.

En ook dat is een verschil met Schreuder, hij blijft er maar omheen draaien. Een zogenaamde groei wat hij wel kan zien en meer van dat soort onzin. Dan moet je niet raar opkijken als de witte zakdoekjes komen.

Tweakers Discord

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
Er speelt natuurlijk meer dan alleen Schreuder, Overmars weg, aantal spelers (Kudus, Alvarez) die met werkweigering proberen een transfer af te dwingen, maar moesten blijven etc.
Maar Schreuder laat nog helemaal niets zien om het ook maar iets positiever te laten gaan, heeft blijkbaar een assistent meegenomen die helemaal niet in de groep ligt.
Überhaupt een visie lijkt te ontbreken in zijn spel, bij Brugge werd hij nog kampioen, maar men was blij dat ie weg was, is ook wel apart natuurlijk.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:33
Martinusz schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:42:
Er speelt natuurlijk meer dan alleen Schreuder, Overmars weg, aantal spelers (Kudus, Alvarez) die met werkweigering proberen een transfer af te dwingen, maar moesten blijven etc.
Maar Schreuder laat nog helemaal niets zien om het ook maar iets positiever te laten gaan, heeft blijkbaar een assistent meegenomen die helemaal niet in de groep ligt.
Überhaupt een visie lijkt te ontbreken in zijn spel, bij Brugge werd hij nog kampioen, maar men was blij dat ie weg was, is ook wel apart natuurlijk.
Goed beschouwd heeft Schreuder als hoofdtrainer een bijzonder armoedig cv. Overal vroegtijdig vertrokken en overal ging de vlag uit.

Alleen de voorbeelden Blind, Pasveer en Bergwijn laten al zien dat hij veel tekort komt. Dan nog zijn record aan negatieve records en de plek op de ranglijst ;w

[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 26-01-2023 16:42 ]

XXXVI

• fps
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-06-2023

fps

Vanavond weer naar FC Groningen. Een wedstrijd die gewonnen moet worden, anders gaat het nog wel een zwaar seizoen worden. Vooral omdat de concurrentie het ook goed heeft gedaan deze doordeweekse ronde. Komend weekend tegen Volendam wordt ook nog een lastige pot.

Vanavond dus maar drie punten halen, dan is plaats 18 in ieder geval weer even wat verder weg.

• Gonadan

Gonadan

tweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:36:
Schreuder managed het team niet goed, los van een paar posities die steevast niet lekker worden ingevuld. De extra assistent kan ik ook alleen maar zien als waar de selectie terecht kan voor een praatje oid. Persoonlijk denk ik dat de directie hem er niet uit wil wippen om hun eigen positie en daarom deze constructie eruit is gekomen.
Dan stel je in feite dat bij de gesprekken al direct is aangegeven dat ze mogen klagen wat ze willen maar dat Schreuder eruit onbespreekbaar is. Zou kunnen maar dan had ik wel verwacht dat zoiets al uitgelekt zou zijn.

Persoonlijk denk ik dat het eerder ligt in de hoek die we al kennen. Schreuder is mogelijk technisch best in orde maar mist gewoon wat in de 'managementhoek' of communicatie waardoor dat stroef loopt. Mogelijk krijgt hij het ook niet voor elkaar om gewoon duidelijk aan spelers te brengen waarom ze wel of niet spelen of wat het idee is.
Als dat echt het hoofdprobleem zou zijn dan kan een assistent die zich daarop focust toch een prima oplossing zijn? Natuurlijk is dat wellicht wat optimistisch gedacht, maar ik heb ook geen zin om overal het negatieve scenario te zien, dat doen al genoeg mensen. ;)
Van Nistelrooij heeft net te kampen met een paar goede spelers die weg zijn, dan verdient hij meer tijd. Die aderlating is ook de reden dat de spelers niet blij zijn, de balans is anders en dan loopt het minder.

Als dat over een paar weken nog niet goed loopt dan wordt het serieuzer. Dat van Nistelrooij van een crisis spreekt, siert hem, maar zo hard had hij het nog niet eens hoeven te benoemen.

En ook dat is een verschil met Schreuder, hij blijft er maar omheen draaien. Een zogenaamde groei wat hij wel kan zien en meer van dat soort onzin. Dan moet je niet raar opkijken als de witte zakdoekjes komen.
Met die spelers heeft Ruudje nul punten meer gehaald dan Schreuder, nu zonder die spelers lijkt het helemaal in te zakken. Reden genoeg voor opportunisten om over te vallen en voor kranten om aan te zagen.
Dat het niet gebeurt vind ik terecht, maar relatief gezien is het verschil in verontwaardiging natuurlijk gewoon vreemd. En inderdaad, de uitstraling van Schreuder zal daar allicht debet aan zijn.
Martinusz schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:42:
Dat is zoals het door onze kranten werd beschreven inderdaad, maar het lag wel wat genuanceerder. Drie keer raden wat die kranten de laatste tijd allemaal aan het schrijven zijn. ;)

@ephymerous wat is er met Bergwijn dan?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:57:
[...]

Dan is het eeuwige termijn denk ik. Want verbetering, nee laat ik zeggen een stip op de horizon, is er niet. Bijna 12 maanden na het vertrek van Overmars hè!
De lange termijn nu is een nieuwe coach nu laten bouwen met normale en logische keuzes en niet deze man laten zitten. De rest is inderdaad afwachten maar het korte termijn shockeffect zal eerst moeten plaatsvinden. De nieuwe coach kan maar beter zo snel mogelijk zitten en hopelijk heet ie geen Bosz.

Dan trek ik alles meteen in.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Wat een slappe hap daar bij Ajax, dan willen ze de problemen "oplossen" door Heitinga naast Schreuder te zetten en die Duitser waar ze in de zomer nog een afkoopsom hebben betaald weg te sturen. Hebben ze afgelopen zomer dan gewoon alles gedaan wat Schreuder en zijn zaakwaarnemer eiste zonder een beetje onderzoek te doen naar zijn achtergrond en of hij bij de club zou passen voordat ze de afkoopsom betaalde? Daarnaast is Schreuder eigenlijk zijn leidinggevende dus waarom wordt hij niet verantwoordelijk gehouden als zijn onderling niet voldoet?

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:12:
[...]

86-0

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 18:32:
Wat een slappe hap daar bij Ajax, dan willen ze de problemen "oplossen" door Heitinga naast Schreuder te zetten en die Duitser waar ze in de zomer nog een afkoopsom hebben betaald weg te sturen. Hebben ze afgelopen zomer dan gewoon alles gedaan wat Schreuder en zijn zaakwaarnemer eiste zonder een beetje onderzoek te doen naar zijn achtergrond en of hij bij de club zou passen voordat ze de afkoopsom betaalde? Daarnaast is Schreuder eigenlijk zijn leidinggevende dus waarom wordt hij niet verantwoordelijk gehouden als zijn onderling niet voldoet?
Yup alsof een nieuwe assistent de oplossing is... Je gelooft toch ook niet dat de spelersraad samen is gekomen en gecontroleerd heeft dat er alleen in kaltenbach van vertrouwen meer is 'omdat ie te stil is'.
Vd Sar durft gewoon niet door te pakken uit angst voor z'n eigen baantje

• Gonadan

Gonadan

Daarnaast is Schreuder eigenlijk zijn leidinggevende dus waarom wordt hij niet verantwoordelijk gehouden als zijn onderling niet voldoet?
Als je naar verantwoordelijkheid wilt kijken moet je bij Van der Sar zijn. Wat op zich geen gekke suggestie is want die is aardig onzichtbaar behalve bij succes.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 18:03:
Dan is het eeuwige termijn denk ik. Want verbetering, nee laat ik zeggen een stip op de horizon, is er niet. Bijna 12 maanden na het vertrek van Overmars hè!
De lange termijn nu is een nieuwe coach nu laten bouwen met normale en logische keuzes en niet deze man laten zitten. De rest is inderdaad afwachten maar het korte termijn shockeffect zal eerst moeten plaatsvinden. De nieuwe coach kan maar beter zo snel mogelijk zitten en hopelijk heet ie geen Bosz.

Dan trek ik alles meteen in.
Dit noem ik een zeer korte termijnreactie gebaseerd op de gedachte dat alles aan Schreuder ligt. Nul komma nul garantie op succes op de korte termijn en heeft verder weinig impact op de lange termijn. Daarvoor zijn andere acties van belang.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 19:00:
[...]

Dit noem ik een zeer korte termijnreactie gebaseerd op de gedachte dat alles aan Schreuder ligt. Nul komma nul garantie op succes op de korte termijn en heeft verder weinig impact op de lange termijn. Daarvoor zijn andere acties van belang.
De opstellingen die onlogisch zijn liggen toch aan Schreuder? Elke voetballer het idee geven dat ze niks kunnen en elke tegenstander iets laten halen komt daar vandaan. Dat moet je stoppen en snel ook.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

En dan haal je mid-season een stabiele factor bij jong Ajax weg. Lekker bezig daar in Amsterdam.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:06
Een Volendam sloop je normaal gesproken, maar ik zou er vandaag mijn schoonmoeder niet onder te durven te verwedden.

Volendam was tot voor kort bezig te verzuipen, maar ze weigeren voorlopig zichzelf over te geven om gewoon weer netjes een divisie af te dalen. En waarom zouden ze. De competitie duurt nog best heel lang, en zelfs PSV zou in het rechter rijtje terecht kunnen eindigen. Of voor mijn part Ajax, als clubkleur een dingetje is. Worden we met zijn allen gewoon kampioen van de rechterkant.

Hoe dan ook. De competitie is nog niet gelopen.

• ephymerous
  • Laatst online: 13:33
Die heeft een paar keer voor de camera gestaan waarbij hij zich overduidelijk inhield. Zo ook na Emmen uit “we wisten niet wat we moesten doen”.

Overigens ben ik het met je eens hoor voor wat betreft van der Sar. Die schittert door afwezigheid.

XXXVI

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 16:00
chim0 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:52:
Normaal gesproken staat AJA - VOL 5 - 0 in de rust, maar niks is te gek tegenwoordig. PSV verliest gewoon gisteren bij Emmen. 8)7
Als Ajax ten onder gaat aan Volendam dan moet dat toch wel de druppel zijn voor Schreuder. Toch?

Ik heb sowieso het gevoel dat het uitstel van executie is voor Schreuder. Het gaat te vaak over de positie van Schreuder dan over het spel van Ajax.

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 19:06:
De opstellingen die onlogisch zijn liggen toch aan Schreuder? Elke voetballer het idee geven dat ze niks kunnen en elke tegenstander iets laten halen komt daar vandaan. Dat moet je stoppen en snel ook.
Ach ja, onlogische opstellingen. Ik ben het echt niet altijd met alle keuzes eens maar ik kan mij van de afgelopen jaren ook geen wedstrijd herinneren waarvan echt niemand heeft geroepen dat hij het niet logisch vond. ;)

En ja, de trend die moet inderdaad stoppen, daar zijn ze nu dan ook hard mee bezig. Misschien niet op de manier die de wittezakdoekjesbrigade voor ogen heeft maar blijkbaar heeft men intern (inclusief selectie) een ander beeld dan de buitenwacht.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

ephymerous schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 19:15:
[...]

Die heeft een paar keer voor de camera gestaan waarbij hij zich overduidelijk inhield. Zo ook na Emmen uit “we wisten niet wat we moesten doen”.

Overigens ben ik het met je eens hoor voor wat betreft van der Sar. Die schittert door afwezigheid.
Oh dat. Tja, zo staat hij ook als hij niet 90+ minuten gespeeld heeft. Hij is juist een van de figuren waarvan ik mij afvraag of hij bijdraagt aan de sfeer als hij zijn zin niet krijgt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
Groningen Cambuur is tot nu toe niet om aan te zien. Slecht voetbal

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:51
Duidelijk twee ploegen waar geen enkel vertrouwen in zit, maar ook een gebrek aan kwaliteit. Ben bang dat we hier de twee degradanten aan het werk zien.

• tweakduke

tweakduke

Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 17:50:
[...]

Dan stel je in feite dat bij de gesprekken al direct is aangegeven dat ze mogen klagen wat ze willen maar dat Schreuder eruit onbespreekbaar is. Zou kunnen maar dan had ik wel verwacht dat zoiets al uitgelekt zou zijn.

Persoonlijk denk ik dat het eerder ligt in de hoek die we al kennen. Schreuder is mogelijk technisch best in orde maar mist gewoon wat in de 'managementhoek' of communicatie waardoor dat stroef loopt. Mogelijk krijgt hij het ook niet voor elkaar om gewoon duidelijk aan spelers te brengen waarom ze wel of niet spelen of wat het idee is.
Als dat echt het hoofdprobleem zou zijn dan kan een assistent die zich daarop focust toch een prima oplossing zijn? Natuurlijk is dat wellicht wat optimistisch gedacht, maar ik heb ook geen zin om overal het negatieve scenario te zien, dat doen al genoeg mensen. ;)
Het is een combinatie van beiden. Wie moet de beslissing nemen bij Ajax? van de Sar neemt eigenlijk nooit beslissingen of is onzichtbaar op het verkeerde moment.

En dan een assistent die het communicatieve deel moet oplossen, ja dat kan positief zijn, maar met alle respect als je dat niet beheerst als trainer dan moet je dat vak niet doen.

Tweakers Discord

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:27
De opstelling gaat wederom op de schop....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xLinyr4UVxZ519weDHEilZwu5YU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ymMiRpYr5cqUZsENyzWNLSdm.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 19:47:
De opstelling gaat wederom op de schop....

[Afbeelding]
Niet te geloven.
Taylor weer op 6? Totaal mislukt, dus nog maar een keer proberen

• Gonadan

Gonadan

Grm, ESPN2, dat wordt tekstueel volgen. }:|

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ParaDroid2
Tweede helft van Groningen - Cambuur is wel leuker dan de eerste, er gebeurt nu tenminste wat en beide ploegen hebben kansen.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:28

Superkiwi

Hoi doei

Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 19:59:
Gewoon dit topic blijven F5'en ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:21
Stap 1 van het masterplan is gezet. Heitinga door naar het eerste. Over een maand de hoofdcoach?

[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 26-01-2023 20:04 ]

• Gonadan

Gonadan

Op zich geen vreemde opstelling tegen Volendam. Natuurlijk kan het anders maar dit is gewoon doorgaan waar je geëindigd bent. Ik ben erg benieuwd.
tweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 19:46:
Het is een combinatie van beiden. Wie moet de beslissing nemen bij Ajax? van de Sar neemt eigenlijk nooit beslissingen of is onzichtbaar op het verkeerde moment.
Dat is wel iets wat ik mij oprecht afvraag. Dat hij naar buiten toe te weinig zichtbaar is ben ik het zo mee eens, maar hoe wordt dat intern ervaren? Is hij daar wel echt een algemeen directeur of gaat hij het gewoon echt uit de weg?
En dan een assistent die het communicatieve deel moet oplossen, ja dat kan positief zijn, maar met alle respect als je dat niet beheerst als trainer dan moet je dat vak niet doen.
Ach, er zijn trainers die een hele bus aan staf mee hebben om dingen aan te delegeren of om tekortkomingen mee te maskeren, dan is dit niet zoveel anders toch? ;)
JanW schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:04:
Stap 1 van het masterplan is gezet. Heitinga door naar het eerste. Over een maand de hoofdcoach?
Waarom niet? Eerst als assistent, daarna ernaast en langzaam er voorbij. Uiteindelijk moest hij er toch een keer komen te staan.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Groningen zien we terug in kkd
Met dank aan Mark Jan Fledderus met zijn 4e rangs Scandinaviërs

Het is niet anders. Dit team is gewoon te slecht

• Gwoon Joep
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
ff een ziggo go van mij gebruiken??

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Zijn wat opgefokte gastjes boos bij Groningen.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:28

Superkiwi

Hoi doei

Quad schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:30:
De Haribo was op.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• JanW
Wat mij betreft zet Heitinga de stap eerst eens naar een andere Eredivisieclub, doorschuiven van oud-spelers is lang niet altijd succesvol. Daarnaast is jong Ajax ook niet de meest constante ploeg in de KKD. Echt overtuigd ben ik niet van z'n kwaliteiten.

• ParaDroid2
Harribo schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:29:

Ik denk het ook. Er zit echt helemaal niets in, geen strijd, geen kwaliteit, niemand die zich inzet. Dit draaien ze ook niet zomaar om.

• JanW
Onbegrijpelijk.

• tweakduke

tweakduke

Quad schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:30:
De onvrede komt een keer, maar de boete die eventueel komt helpt ook niet. Het is ook wel heel armoedig hoe Cambuur kon scoren.

Tweakers Discord

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:03
Ken je niemand met ESPN op TV die toch nooit online kijkt? Sinds er geen fox sport go meer is heb ik het TV-abonnement van de buren aan mijn ESPN-account gekoppeld :*)

Regeren is vooruitschuiven

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Huh? Die noorderlingen zijn toch normaal gesproken zo nuchter?

• Harribo
ParaDroid2 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:31:
[...]

Ik denk het ook. Er zit echt helemaal niets in, geen strijd, geen kwaliteit, niemand die zich inzet. Dit draaien ze ook niet zomaar om.
Inderdaad.
En eerlijk gezegd zag ik ze Cambuur ook niet verslaan.
Kwalitatief gewoon te slecht. Dat is niet meer te redden.
Cambuur is ook heel slecht, eigenlijk nog slechter, maar die leveren tenminste nog strijd.

Die Mark Jan Fledderus had toch inmiddels al lang weg moeten zijn?
Hoe kan je een club zo naar de Filistijnen helpen.... ongelooflijk dat hij nog steeds zijn gang mag gaan

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 26-01-2023 20:39 ]

• tweakduke

tweakduke

Harribo schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:36:
[...]

Inderdaad.
Kwalitatief gewoon te slecht.
Cambuur is ook heel slecht, eigenlijk nog slechter, maar die leveren tenminste nog strijd.

Die Mark Jan Fledderus had toch inmiddels al lang weg moeten zijn?
Hoe kan je een club zo naar de Filistijnen helpen.... ongelooflijk dat hij nog steeds zijn gang mag gaan
Dick Advocaat zit helaas al bij Den Haag.

Tweakers Discord

• Harribo
Was het maar zo, dan liep ik er ff heen met een zakje

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:52

Agent47

I always close my contracts.

Die miljoenen Aan politie bij de klassieker kunnen ze beter bij Groningen neerzetten. Daar is meer gebeurd in 2 jaar

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• ParaDroid2
Harribo schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:36:
[...]

Inderdaad.
Kwalitatief gewoon te slecht.
Inderdaad. Ik vind eigenlijk bijvoorbeeld Balker helemaal niet zo'n verkeerde verdediger, maar het komt zo gelaten over.

• Gonadan

Gonadan

@Gwoon Joep @T-MOB verleidelijk maar nee bedankt, ik ben geen voorstander van het delen van logins voor betaalde diensten. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Wat ze wel siert is dat die idioten wel man genoeg zijn om zonder ski-masker het veld te betreden.
Vaak zie je toch dat ze heel stoer het veld betreden 100% onherkenbaar.

En, dit zou het toch heel makkelijk moeten maken om al deze malloten een stadionverbod voor 10+ jaar te geven.
Gooi daar meneer Fledderus ook bij dan komt het vast wel weer goed daar in het Noorden.

Groningen... 10 jaar geleden een nachtmerrie voor elke club om naar toe te gaan.
Nu? Een leuk trainingspartijtje... erg jammer.
En, ik hoop echt niet dat ze eruit vliegen, want dat zou wel eens heel slecht kunnen aflopen voor ze.

• Pompi
Is de bank bij Volendam altijd zo klein? 4 wisselspelers lijkt mij erg weinig, ze hebben toch wel jeugd die daar kan gaan zitten...

Edit: never mind, NOS heeft het nu wel volledig staan. Half uurtje geleden was dat nog zo goed als leeg

[ Voor 28% gewijzigd door Pompi op 26-01-2023 20:45 ]

• tweakduke

tweakduke

Jemig FC Groningen gooit er nu teveel strijdt in, man man.

Tweakers Discord

Verwijderd

Oef, flinke hoofdwond?

• Pompi
Gonadan schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:42:
@Gwoon Joep @T-MOB verleidelijk maar nee bedankt, ik ben geen voorstander van het delen van logins voor betaalde diensten. :)
Ajax heeft Ajax radio via Juke. En je kan goals vaak bijna direct op de Soccer subreddit vinden mocht je toch ze willen zien.

[ Voor 5% gewijzigd door Pompi op 26-01-2023 20:49 ]

• Harribo
ParaDroid2 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:42:
[...]

Inderdaad. Ik vind eigenlijk bijvoorbeeld Balker helemaal niet zo'n verkeerde verdediger, maar het komt zo gelaten over.
Balker, Blokzijl, Oratmangoun... geen verkeerde spelers maar het is te weinig.

Fledderus heeft Groningen gewoon de afgrond in gewerkt met slechte spelers

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 26-01-2023 20:54 ]

• Gonadan

Gonadan

Pompi schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:46:
[...]

Ajax heeft Ajax radio via Juke. En je kan goals vaak bijna direct op de Soccer subreddit vinden mocht je toch ze willen zien.
Ja zoiets zal het wel worden. Radio met wat Ajax Life en hier wat mee lezen.

Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig, tegen Volendam. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:44:
Wat ze wel siert is dat die idioten wel man genoeg zijn om zonder ski-masker het veld te betreden.
Vaak zie je toch dat ze heel stoer het veld betreden 100% onherkenbaar.

En, dit zou het toch heel makkelijk moeten maken om al deze malloten een stadionverbod voor 10+ jaar te geven.
Gooi daar meneer Fledderus ook bij dan komt het vast wel weer goed daar in het Noorden.

Groningen... 10 jaar geleden een nachtmerrie voor elke club om naar toe te gaan.
Nu? Een leuk trainingspartijtje... erg jammer.
En, ik hoop echt niet dat ze eruit vliegen, want dat zou wel eens heel slecht kunnen aflopen voor ze.
Stelletje losers.
Degraderen en uithuilen :w

• Agent47

Agent47

Meters hoge netten ophangen bij Groningen, zit niks anders op :P

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:30

OMX2000

By any means necessary...

Ik heb het euvel gevonden bij Ajax. Te weinig Moslims in de selectie :+ Maar grappig dat je steeds meer spelers een kruisje ziet slaan. Is verder niks mis mee, maar gewoon grappig om te zien.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Gonadan

Gonadan

Brobbey die recht op de keeper schiet, what else is new? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Cambuur was echt heel slecht.
Maar door Groningen hebben ze het idee gekregen dat ze kunnen voetballen

Zie ze beiden degraderen

• Agent47

Agent47

Sneu voor de persoon schreuder, geen verkeerde kerel. Hij doet het slecht hoor Maar alsnog..

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:11
Nounounou statement hoor

Zag wel 5 zakdoekjes tot de camera naar het vak ging waar het statement van kwam

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Agent47 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:07:
Sneu voor de persoon schreuder, geen verkeerde kerel. Hij doet het slecht hoor Maar alsnog..
Iemand die het gewoon niet ziet hoef je geen medelijden mee te hebben zeker ook niet voor het bedrag waar hij voor aan mag klooien.

Van der Sar is gewoon te laf om die clown te ontslaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Dwight84 op 26-01-2023 21:12 ]

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

dglavimans schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:08:
Nounounou statement hoor

Zag wel 5 zakdoekjes tot de camera naar het vak ging waar het statement van kwam
Vijf? Dat was in je eigen woonkamer? ;)

• Agent47

Agent47

Dwight84 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:12:
[...]

Iemand die het gewoon niet ziet hoef je geen medelijden mee te hebben zeker ook niet voor het bedrag waar hij voor aan mag klooien.

Van der Sar is gewoon te laf om die clown te ontslaan.
Er moet toch ook iemand in de RVC zitten die de aankopen bekijkt? Is niet alleen de trainer lijkt me.

• fps
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-06-2023

fps

Harribo schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:29:

Het was weer diep treurig. Vorig seizoen op 2 punten playoff tegen degradatie ontlopen, nu zak je eronder. We staan zelfs 18e op dit moment.

• Dwight84
Agent47 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:13:
[...]

Er moet toch ook iemand in de RVC zitten die de aankopen bekijkt? Is niet alleen de trainer lijkt me.
Niemand die het weet, daarom heb ik het idee dat iedereen maar wat doet bij die club. Van der Sar die huilt in een hoekje en denkt dat alles wel overwaait.

Schreuder is verantwoordelijk voor het spel, wat zo vreselijk slecht is en waar ik eigenlijk niets goeds uit kan halen.

• Pompi
Door de paarse uitshirts van Volendam kan je heel goed naar de veldbezetting van Ajax kijken en daar klopt echt totaal niks van. De voorste linie bestaat bijna de hele tijd uit 5 man, waardoor er geen ruimte is om een actie maken al helemaal omdat er ook al 5 verdedigers staan. Dan is het "middenveld" 2 of 3 middenvelders die vaak maar op 1 of 2 meter van elkaar staan in het midden van de breedte van het veld en dus nauwelijks iets toevoegen aan het vrij staan. En doordat de vleugelverdedigers dus vaak bij de 5 helemaal vooraan horen en Timber weer meer middenvelder dan verdediger is, is de verdediging ook vragen om problemen zoals Vitesse eerder al aantoonde.

• tweakduke

tweakduke

Dwight84 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:16:
[...]

Niemand die het weet, daarom heb ik het idee dat iedereen maar wat doet bij die club. Van der Sar die huilt in een hoekje en denkt dat alles wel overwaait.

Schreuder is verantwoordelijk voor het spel, wat zo vreselijk slecht is en waar ik eigenlijk niets goeds uit kan halen.
Dit is een oefenpotje toch? :|

Tweakers Discord

• Dwight84
tweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:17:
[...]

Dit is een oefenpotje toch? :|
Nou vorig oefenpotje was het 5-4. Kan dus leuk worden :P

• Gonadan

Gonadan

Pompi schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:17:
Door de paarse uitshirts van Volendam kan je heel goed naar de veldbezetting van Ajax kijken en daar klopt echt totaal niks van. De voorste linie bestaat bijna de hele tijd uit 5 man, waardoor er geen ruimte is om een actie maken al helemaal omdat er ook al 5 verdedigers staan. Dan is het "middenveld" 2 of 3 middenvelders die vaak maar op 1 of 2 meter van elkaar staan in het midden van de breedte van het veld en dus nauwelijks iets toevoegen aan het vrij staan. En doordat de vleugelverdedigers dus vaak bij de 5 helemaal vooraan horen en Timber weer meer middenvelder dan verdediger is, is de verdediging ook vragen om problemen zoals Vitesse eerder al aantoonde.
Het eerste uur is puur de energie van Volendam wegspelen. Daarna kom je met beweeglijke aanvallers zoals Kudus en Conceicao en krijgen die veel meer ruimte dan ze nu zouden krijgen. Komt allemaal goed.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het staat gewoon niet goed, Volendam kan het prima behappen zo. 20 minuten zonder een opgelegde kans, dat is al ontslag waardig.

Nu eindelijk een beetje gevaar uit een dood spelmoment. Phoe phoe

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik ben echt benieuwd naar het iq van Bergwijn.

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Scheidsrechter is ook af. Hoe moeilijk is het om de spelregels te hanteren...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Is gevaarlijk spel waarbij je de tegenstander blesseert geen geel meer tegenwoordig?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Han schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:20:
Het staat gewoon niet goed, Volendam kan het prima behappen zo. 20 minuten zonder een opgelegde kans, dat is al ontslag waardig.

Nu eindelijk een beetje gevaar uit een dood spelmoment. Phoe phoe
Ze hebben al een aantal sjaals gebreid.

Pagina: 1 ... 190 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023