tweakduke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:36:
Schreuder managed het team niet goed, los van een paar posities die steevast niet lekker worden ingevuld. De extra assistent kan ik ook alleen maar zien als waar de selectie terecht kan voor een praatje oid. Persoonlijk denk ik dat de directie hem er niet uit wil wippen om hun eigen positie en daarom deze constructie eruit is gekomen.
Dan stel je in feite dat bij de gesprekken al direct is aangegeven dat ze mogen klagen wat ze willen maar dat Schreuder eruit onbespreekbaar is. Zou kunnen maar dan had ik wel verwacht dat zoiets al uitgelekt zou zijn.
Persoonlijk denk ik dat het eerder ligt in de hoek die we al kennen. Schreuder is mogelijk technisch best in orde maar mist gewoon wat in de 'managementhoek' of communicatie waardoor dat stroef loopt. Mogelijk krijgt hij het ook niet voor elkaar om gewoon duidelijk aan spelers te brengen waarom ze wel of niet spelen of wat het idee is.
Als dat echt het hoofdprobleem zou zijn dan kan een assistent die zich daarop focust toch een prima oplossing zijn? Natuurlijk is dat wellicht wat optimistisch gedacht, maar ik heb ook geen zin om overal het negatieve scenario te zien, dat doen al genoeg mensen.

Van Nistelrooij heeft net te kampen met een paar goede spelers die weg zijn, dan verdient hij meer tijd. Die aderlating is ook de reden dat de spelers niet blij zijn, de balans is anders en dan loopt het minder.
Als dat over een paar weken nog niet goed loopt dan wordt het serieuzer. Dat van Nistelrooij van een crisis spreekt, siert hem, maar zo hard had hij het nog niet eens hoeven te benoemen.
En ook dat is een verschil met Schreuder, hij blijft er maar omheen draaien. Een zogenaamde groei wat hij wel kan zien en meer van dat soort onzin. Dan moet je niet raar opkijken als de witte zakdoekjes komen.
Met die spelers heeft Ruudje nul punten meer gehaald dan Schreuder, nu zonder die spelers lijkt het helemaal in te zakken. Reden genoeg voor opportunisten om over te vallen en voor kranten om aan te zagen.
Dat het niet gebeurt vind ik terecht, maar relatief gezien is het verschil in verontwaardiging natuurlijk gewoon vreemd. En inderdaad, de uitstraling van Schreuder zal daar allicht debet aan zijn.
Martinusz schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:42:
Er speelt natuurlijk meer dan alleen Schreuder, Overmars weg, aantal spelers (Kudus, Alvarez) die met werkweigering proberen een transfer af te dwingen, maar moesten blijven etc.
Maar Schreuder laat nog helemaal niets zien om het ook maar iets positiever te laten gaan, heeft blijkbaar een assistent meegenomen die helemaal niet in de groep ligt.
Überhaupt een visie lijkt te ontbreken in zijn spel, bij Brugge werd hij nog kampioen, maar men was blij dat ie weg was, is ook wel apart natuurlijk.
Dat is zoals het door onze kranten werd beschreven inderdaad, maar het lag wel wat genuanceerder. Drie keer raden wat die kranten de laatste tijd allemaal aan het schrijven zijn.
@
ephymerous wat is er met Bergwijn dan?