Toon posts:

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 189 ... 200 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
tweakduke schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:53:
Ja maar toch wil ik van Nistelrooij niet afschrijven al, zou de volgende trainer in het rijtje van die generatie zijn.

Hij is immers ook niet zo eigenwijs als van Bommel was, Rutten zit immers al sinds het begin erbij. Cocu kreeg ook meer tijd als iemand van de club en die zich constructief opstelde.
Ik weet ook niet of van Nisterooij afschrijven eerlijk is. Maar met alle trainers ervoor en de fans die al jaren zich netjes houden kan zeker bij hem de bom snel barsten gok ik en dan ben je gewoon klaar..

Van Nisterooij heeft wellicht de pech dat hij tijd nodig heeft in een lange periode voorafgaand aan hem zonder prijzen en goed voetbal. Dan is er geen tijd

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:31

Vos

AFCA

Eindelijk weer de 3 punten, smaakt goed zo'n overwinning. Al heb ik liever dat Emmen de potjes wint van de concurrentie. (en dan zijn dit bonuspunten ;))

[Voor 12% gewijzigd door Vos op 24-01-2023 21:09]

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-02 20:59
:X

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:44
Vos schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:01:
Eindelijk weer de 3 punten, smaakt goed zo'n overwinning. Al heb ik liever dat Emmen de potjes wint van de concurrentie.
Bonuspunten, gewoon aanpakken.

Inderdaad winnen van de concurrentie, daar draait het om.
Groningen krijgt donderdag de eerste concurrent.
Maar serieus,ik vermoed dat Groningen ten dode is opgeschreven...eerst weggetikt worden door Almere City om vervolgens te verliezen van amateurs.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:41

T-MOB

Echte chocomel eerst!

AZ nog even punten laten liggen en dan hebben we zondag een kraker tussen de nummers 1 en 2 :*)

Falling isn't flying \ Floating isn't infinite

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:26

carpebios

-1 social credit

Die Xavi is natuurlijk ook van de zomer weg, die blijft niet tussen deze F-jes.

Nu extra prikkelend en minder stuurbaar

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:08
carpebios schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:20:
Die Xavi is natuurlijk ook van de zomer weg, die blijft niet tussen deze F-jes.
Qua gezichtsuitdrukking past ie wel prima tussen de f-jes.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:52

Agent47

I always close my contracts.

Vos schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:01:
Eindelijk weer de 3 punten, smaakt goed zo'n overwinning. Al heb ik liever dat Emmen de potjes wint van de concurrentie. (en dan zijn dit bonuspunten ;))
Ben je nou voor Ajax of Emmen?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Vos

Vos

AFCA

Agent47 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:29:
[...]

Ben je nou voor Ajax of Emmen?
Beide, mag dat?

• carpebios

carpebios

-1 social credit

Hoe durf je!

• Harribo
Megupe schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:27:
[...]

Qua gezichtsuitdrukking past ie wel prima tussen de f-jes.
Of in La Liga met dat soort theater
Ik voor Groningen en Ajax 8)

@Vos ik heb nog meer vertrouwen in Emmen dan in Groningen

[Voor 35% gewijzigd door Harribo op 24-01-2023 21:34]

• carpebios

carpebios

-1 social credit

Harribo schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:33:
[...]

[...]

:+

• Vos

Vos

AFCA

[...]

[...]

@Vos ik heb nog meer vertrouwen in Emmen dan in Groningen
Beide draaien heel stroef. Wil misschien wel naar Grunn voor de uitpot, even kijken of kaarten fixen lukt. Hopelijk blijven beide er in!

• Harribo
Vos schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:36:
[...]

Beide draaien heel stroef. Wil misschien wel naar Grunn voor de uitpot, even kijken of kaarten fixen lukt. Hopelijk blijven beide er in!
Volgens mij kan je ze vrij simpel online kopen geloof ik.
Dat hoop ik ook.

• T-MOB

T-MOB

Echte chocomel eerst!

Vos schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:36:
[...]
Hopelijk blijven beide er in!
Zo weinig vertrouwen in Ajax is ook weer niet nodig.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-02 20:55
Kunnen Ajax en PSV niet gewoon van trainer wisselen? Wie weet lost dat bij beide clubs wel de problemen op en met dit silly season kunnen we nog wel een nieuwigheidje hebben met dat tijdens het seizoen hun trainers onderling uitwisselen

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-02 23:03
Typhone schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:40:
Niet te geloven dat het zo rustig is in Eindhoven en zo onrustig in Amsterdam. Toch?
Ik denk dat de recente verkopen daar de bestuurlijke chaos verbloemen, en er ook begrip is voor Van Nistelrooy die inmiddels een heel matig elftal over heeft.

Snap niet dat ze geen versterking binnen hebben. De Zilvervloot is binnen gekomen.

SW-0040-8191-9064

• Retro
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 13:11
Dit is echt weer zo'n jaar waarin een subtopper kampioen wordt. AZ, FC Twente, Feyenoord...

• carpebios

carpebios

-1 social credit

Retro schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:42:
Dit is echt weer zo'n jaar waarin een subtopper kampioen wordt. AZ, FC Twente, Feyenoord...
Dat zijn juist de toppers.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-02 20:55
Playing the long game.

• Agent47

Agent47

Ja hoor. Ik dacht dat je alleen voor Ajax was.

• Vos

Vos

AFCA

Agent47 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:50:
[...]

Ja hoor. Ik dacht dat je alleen voor Ajax was.
Gelukkig :p Kwam als kind al in De Meerdijk, potjes tegen AZ o.a. toen nog in de eerste divisie. En Emmen promoveerde toch nooit dus ik hoefde nooit te kiezen ;)

[Voor 3% gewijzigd door Vos op 24-01-2023 22:11]

• Agent47

Agent47

Vos schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 22:09:
[...]

Gelukkig :p Kwam als kind al in De Meerdijk, potjes tegen AZ o.a. toen nog in de eerste divisie. En Emmen promoveerde toch nooit dus ik hoefde nooit te kiezen ;)
Moet wel een hele happening voor je zijn geweest toen Emmen er in kwam en er in bleef.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:08
[...]

[...]
Maar alleen obv theater, qua voetbal kwam ie er niet aan te pas.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:24
Retro schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:42:
Dit is echt weer zo'n jaar waarin een subtopper kampioen wordt.
Ik ga voor
1. AZ
2. Twente
3. Sparta
Dan mogen Feyenoord, PSV en Ajax (in die volgorde) de top 6 voltooien.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:40:
Niet te geloven dat het zo rustig is in Eindhoven en zo onrustig in Amsterdam. Toch?
Brabantse gemoedelijkheid he ;)

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 23:14:
[...]

Brabantse gemoedelijkheid he ;)
In Brabant zijn ze drukker met carnaval in dit kwartaal toch? :P

• Agent47

Agent47

De nummers 15,16 en 18 hebben van psv gewonnen tot op heden. Bizarre statistiek.

• Pewpew
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:28
Psv heeft hun 2 beste spelers verkocht. De rest kan nauwelijks het verschil maken.
Iedere psver snapt dat zelf ook. Financieel gezond maar even een jaartje 5e. So be it.

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-02 17:19
Pewpew schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 23:54:
Iedere psver snapt dat zelf ook. Financieel gezond maar even een jaartje 5e. So be it.
Maja, 5de plek betekend in de basis ook geen Europees voetbal, dan loop je als club meteen weer miljoenen mis volgend seizoen; plus dat spelers zelf wellicht ambities hebben en daarom ook weg willen of juist niet naar PSV willen komen. Dat je je seizoen als titelkandidaat noodzakelijk moet opofferen cava, maar het halen van Europees voetbal zou toch wel de minimale insteek moeten zijn voor de klassieke top 3? Kan me niet voorstellen dat het mislopen daarvan op lange termijn financieel per definitie voordelig is.

Edit:
En ja, ook zonder die twee spelers zou ik verwachten dat PSV nog altijd moeten kunnen winnen van degradatiekandidaten :P

[Voor 14% gewijzigd door !mark op 25-01-2023 01:00]

• Typhone
  • Laatst online: 03-02 22:07
ph4ge schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:40:
[...]

Ik denk dat de recente verkopen daar de bestuurlijke chaos verbloemen, en er ook begrip is voor Van Nistelrooy die inmiddels een heel matig elftal over heeft.

Snap niet dat ze geen versterking binnen hebben. De Zilvervloot is binnen gekomen.
Ja maar die kunnen ze dus totaal niet gebruiken om bestaande forse gaten op te vullen in de begroting. Dat maakt het des te krommer.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:54
Typhone schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 06:45:
[...]

Ja maar die kunnen ze dus totaal niet gebruiken om bestaande forse gaten op te vullen in de begroting. Dat maakt het des te krommer.
PSV neemt hier wel echt een gevaarlijke afslag. Met de tweede CL plek de komende seizoenen gaat er veel veranderen qua financiële huishouding bij de club/clubs die mee kunnen gaan doen. Normaal gesproken er vanuitgaande dat Ajax nummer 1 was gebleven, was deze tweede plaats in mijn ogen logischerwijs structureel voor PSV, met concurrentie van Feyenoord en in mindere mate AZ.

Nu dit jaar laten lopen (met een matige selectie inderdaad) in een jaar waarin het zomaar eens zou kunnen dat Ajax geen kampioen wordt, kan de situatie opleveren dat bijvoorbeeld Feyenoord en/of AZ met deze zilvervloot er vandoor gaan. Als je kijkt naar de financiële problemen bij PSV en de nihile waarde van de selectie na de verkopen van Madueke en Gakpo kan het missen van die CL plek gaan zorgen voor een gat richting Ajax maar ook bijvoorbeeld Feyenoord. Aansluiten ga je niet zomaar meer als die teams 25 miljoen per seizoen extra binnenharken in de CL.

Tegelijkertijd heeft PSV natuurlijk jaren begroot op CL prestaties die er niet waren en is dat wat de financiële shit veroorzaakt heeft (correct me if I’m wrong). Nu geen risico’s nemen kan ook positief uitpakken. Ajax heeft die wel genomen en dat lijkt nu verkeerd uit te pakken (met het verschil dat die meer vlees op de botten hebben om 1 of 2 tegenvallende seizoenen op te vangen).

• Vos

Vos

AFCA

Agent47 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 22:25:
[...]

Moet wel een hele happening voor je zijn geweest toen Emmen er in kwam en er in bleef.
Dat waren meerdere mooie feestjes ja :p

• T-MOB

T-MOB

Echte chocomel eerst!

Pewpew schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 23:54:Iedere psver snapt dat zelf ook. Financieel gezond maar even een jaartje 5e. So be it.
Het wordt nog spannend om plek 5, haha. In Amsterdam
azen ze ook al op dat plekje dit jaar.

Maar serieus, er is toch nog helemaal niets te zeggen over de eindstand. Halverwege het seizoen staat de hele top 5 maar een paar puntjes uit elkaar. En al die ploegen verspeelden punten tegen laagvliegers.

• Pewpew
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:28
T-MOB schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:01:
[...]

Maar serieus, er is toch nog helemaal niets te zeggen over de eindstand. Halverwege het seizoen staat de hele top 5 maar een paar puntjes uit elkaar. En al die ploegen verspeelden punten tegen laagvliegers.
Klopt het kan nog alle kanten op. Maar PSV heeft er wel duidelijk voor gekozen om dit seizoen af te haken voor een prijs, die kans is echt heel klein geworden.
V Nistelrooij is volgens mij in potentie een prima trainer, maar die wordt direct in zijn hemd gezet.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Pewpew schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:51:
[...]

Klopt het kan nog alle kanten op. Maar PSV heeft er wel duidelijk voor gekozen om dit seizoen af te haken voor een prijs, die kans is echt heel klein geworden.
PSV heeft dit seizoen zelfs al één prijs in de kast mogen bijzetten :+

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Napo schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:56:
[...]

PSV heeft dit seizoen zelfs al één prijs in de kast mogen bijzetten :+
Seizoen dus al geslaagd, Ajax wint niks, daar is het pas crisis ;)
Ben echt wel benieuwd hoe AZ en Twente zich gaan houden, zeker Twente is enorm stabiel met echt heel erg weinig doelpunten tegen.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:50
Exocet schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:01:
[...]

Twente is enorm stabiel met echt heel erg weinig doelpunten tegen.
Maar die gaan ook nog blessures en schorsingen krijgen. En dan komt de druk erbij. Dan moet ik het nog maar zien.

En uiteindelijk gaat Ajax het natuurlijk een keer op de rit krijgen. Centraal achterin hebben ze het nu wel weer voor elkaar volgens mij.

[Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 25-01-2023 10:32]

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:33
D-e-n schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:31:
[...]

Maar die gaan ook nog blessures en schorsingen krijgen. En dan komt de druk erbij. Dan moet ik het nog maar zien.

En uiteindelijk gaat Ajax het natuurlijk een keer op de rit krijgen. Centraal achterin hebben ze het nu wel weer voor elkaar volgens mij.
Doordat ze zich staande hielden tegen Feyenoord? Maar het middenveld klopt van geen kant, als Alvarez daar niet speelt, want dan heb je geen verdedigende middenvelder. Ik denk dat het gewoon (weer) Rensch wordt die naast Timber komt te spelen en Alvarez weer het middenveld in schuift hoor.
Natuurlijk krijgen ze het wel een keer op de rit, maar de wedstrijden tegen Feyenoord (staat altijd op zichzelf) en Twente (daar heeft Ajax het al jaren lastig mee) geven mij nou niet het gevoel dat het achterin staat hoor.

Bassey die had moeite met Alireza en later ook steeds met Pedersen die er gewoon voorbij liep zeg maar terwijl Bassey ook redelijk tot behoorlijk snel is. Het is dat beiden niet echt een goede voorzet afleverden, want daar was het verre van stabiel i.m.o. En Sanches op de andere kant overtuigt ook verre van, dus op basis waarvan denk jij dat de verdediging (centraal) nu wel voor elkaar is?

Let dan ook even op de meeste goals die Ajax tegen heeft gekregen tegen de lagere teams: Ajax in de aanval, de verdedigers op de middellijn en ze snijden er zo doorheen. Tegen tegenstanders die zelf (ook) willen voetballen en eigenlijk vooral op de helft van Ajax voetballen is het stabieler (maar dan is de ruimte in de rug ook kleiner, dit betreft de wedstrijden tegen Twente en Feyenoord), ik ben benieuwd of dat ook zo is tegen tegenstanders die zich meer ingraven en dan tegen proberen te prikken.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:54
jbdeiman schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:23:
[...]

Doordat ze zich staande hielden tegen Feyenoord? Maar het middenveld klopt van geen kant, als Alvarez daar niet speelt, want dan heb je geen verdedigende middenvelder. Ik denk dat het gewoon (weer) Rensch wordt die naast Timber komt te spelen en Alvarez weer het middenveld in schuift hoor.
Natuurlijk krijgen ze het wel een keer op de rit, maar de wedstrijden tegen Feyenoord (staat altijd op zichzelf) en Twente (daar heeft Ajax het al jaren lastig mee) geven mij nou niet het gevoel dat het achterin staat hoor.

Bassey die had moeite met Alireza en later ook steeds met Pedersen die er gewoon voorbij liep zeg maar terwijl Bassey ook redelijk tot behoorlijk snel is. Het is dat beiden niet echt een goede voorzet afleverden, want daar was het verre van stabiel i.m.o. En Sanches op de andere kant overtuigt ook verre van, dus op basis waarvan denk jij dat de verdediging (centraal) nu wel voor elkaar is?

Let dan ook even op de meeste goals die Ajax tegen heeft gekregen tegen de lagere teams: Ajax in de aanval, de verdedigers op de middellijn en ze snijden er zo doorheen. Tegen tegenstanders die zelf (ook) willen voetballen en eigenlijk vooral op de helft van Ajax voetballen is het stabieler (maar dan is de ruimte in de rug ook kleiner, dit betreft de wedstrijden tegen Twente en Feyenoord), ik ben benieuwd of dat ook zo is tegen tegenstanders die zich meer ingraven en dan tegen proberen te prikken.
Ik ben het helemaal met je eens en dat gaan we de komende vier wedstrijden zien tegen teams die dit ook weten en zich in gaan graven. Ajax is ontzettend kwetsbaar op de counter. Geen powerhouse meer op het middenveld die gaten dicht blijft lopen en in de verdediging nieuweligen die nog niet overtuigen en een onderlinge afstemming waar nog een hoop mis gaat.

Ik hoop als Feyenoord fan dat al die kleine teams daar van gaan profiteren, maar realistisch gezien staat Ajax er na de komende 4 wedstrijden gewoon weer bij in de top.

• Agent47

Agent47

Nou ik ga er vanuit dat Ajax wel wint morgen.

Feyenoord moet ik nog zien. Worden belangrijke weken voor ons die er aan komen. Twente uit zondag en psv thuis volgend weekend.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-02 15:50
Quad schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:48:
Ik denk dat Sparta straks 5e staat. Hup hup.
Helaas, RKC had alles goed dichtgetimmerd gisteren.
Als Spartaan zijnde ben ik nog steeds verbaasd over hoe goed we het dit seizoen doen!

_/-\o_ SP-AR-TA _/-\o_

• Vos

Vos

AFCA

Mauro Junior twee wedstrijden geschorst, vind ik een lichte straf. Wat moet je doen om meer wedstrijden te krijgen? Geldt dat enkel voor een recidivist?

• Gonadan
  • Laatst online: 11:02

Gonadan

Admin Foto & Video, Harde Waren, Consumentenelektronica
jbdeiman schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:23:
[...]

Hij stelt dat het centraal weer ergens op lijkt een jij houdt een betoog over de backs, wat mis ik?
Ik denk dat jullie beiden gelijk hebben. Centraal staat het echt beter nu, of dat goed genoeg is weten we niet maar ook in combinatie met Rulli zie ik daar nu wel mogelijkheden om vertrouwen te gaan bouwen.
De backs ben ik niet zo blij mee, dat is nu gewoon niks. Bassey is geen back en Sanchez is een pannenkoek. Uiteraard kunnen ze nog groeien maar daar hebben we nu nog niets aan. Ik snap niet dat Wijndal het niet voor elkaar krijgt een plek te veroveren.
Slechte afspraken of ze niet nakomen. Inderdaad tranen in je ogen hoe zo'n spits dan zomaar over mag steken.
De komende wedstrijden worden wat dat betreft de sleutel. Scoren doet Ajax wel, dus houd je het dicht dan worden het vijftien punten, lukt dat nog steeds niet dan misschien maar vijf.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:31:
Dat geldt in feite voor de hele top 3 nu. Ze draaien lekker maar het is niet heel breed. Een dosis domme pech of een mentale dip kan dan zo je glazen ingooien.
En dan zit het allemaal toch wel weer erg dicht bij elkaar, je verliest zo een paar plaatsen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:49:
Mauro Junior twee wedstrijden geschorst, vind ik een lichte straf. Wat moet je doen om meer wedstrijden te krijgen? Geldt dat enkel voor een recidivist?
Koeman jr kreeg hetzelfde en die was echt nog 10x harder dan die overtreding van Mauro jr.

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 18:55:
[...]

Koeman jr kreeg hetzelfde en die was echt nog 10x harder dan die overtreding van Mauro jr.
Had niet meegekregen hoeveel wedstrijden hij kreeg, maar twee was daar dan ook belachelijk weinig.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 06:45:
[...]

Ze schijnen 15+2 geboden te hebben (werd geweigerd) voor een speler die ja zei tegen Ajax en daarna zo lang rekte dat ie liever naar Rennes ging voor iets meer centen.

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 18:56:
[...]

Had niet meegekregen hoeveel wedstrijden hij kreeg, maar twee was daar dan ook belachelijk weinig.
Yup die had dit seizoen niet meer mogen spelen wat mij betreft. En ik heb niks tegen Koetje jr want hij heeft best prima gekeeped toen ie bij TOP speelde

• Typhone
Ohjder die keeper die als een krankzinnige uitkwam. Heet ie ook gewoon Koeman. Hij had al net zo’n bolle kop.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:19

Quad

Selectief doof

En dan staat Twente zomaar op plek 2! (virtueel)

Geluk heeft geen groot huis nodig, maar wel een deur om binnen te gaan.
PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• Gonadan

Gonadan

Euh, drie toch gewoon? AZ 1.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad

Quad

Selectief doof

En weer iets lager.
Lekker close zo bovenin.

10e tegengoal voor FC Twente dit seizoen.

[Voor 10% gewijzigd door Quad op 25-01-2023 19:33]

PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• Harribo
Wat beginnen de samenvattingen op npo belachelijk laat.
Gisteren ook al.

Daar ga ik niet op wachten.
Espn doet helaas niet aan samenvattingen...

[Voor 28% gewijzigd door Harribo op 25-01-2023 19:40]

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:29
Harribo schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:40:
Wat beginnen de samenvattingen op npo belachelijk laat.
Gisteren ook al.

Daar ga ik niet op wachten.
Espn doet helaas niet aan samenvattingen...
Samenvattingen van 2 minuutjes op youtube ESPN.

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-02 16:58
Balen, Noppert geblesseerd geraakt in de warming up.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:33
Gonadan schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 18:44:
[...]

Hij stelt dat het centraal weer ergens op lijkt een jij houdt een betoog over de backs, wat mis ik?
Ik denk dat jullie beiden gelijk hebben. Centraal staat het echt beter nu, of dat goed genoeg is weten we niet maar ook in combinatie met Rulli zie ik daar nu wel mogelijkheden om vertrouwen te gaan bouwen.
De backs ben ik niet zo blij mee, dat is nu gewoon niks. Bassey is geen back en Sanchez is een pannenkoek. Uiteraard kunnen ze nog groeien maar daar hebben we nu nog niets aan. Ik snap niet dat Wijndal het niet voor elkaar krijgt een plek te veroveren.

[...]

Slechte afspraken of ze niet nakomen. Inderdaad tranen in je ogen hoe zo'n spits dan zomaar over mag steken.
De komende wedstrijden worden wat dat betreft de sleutel. Scoren doet Ajax wel, dus houd je het dicht dan worden het vijftien punten, lukt dat nog steeds niet dan misschien maar vijf.
Ik doelde er vooral op dat je dat nog af moest wachten, want het is wel zo dat Twente (heel lang met een man meer ook) veel aanvallender speelt dan veel andere ploegen, dus als je niet zoveel van je eigen goal af speelt hebben je Centrale verdedigers niet zoveel ruimte in de rug. De conclusie dat het centraal beter staat vind ik dan ook wat voorbarig.

• Gonadan

Gonadan

jbdeiman schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:48:
Ik doelde er vooral op dat je dat nog af moest wachten, want het is wel zo dat Twente (heel lang met een man meer ook) veel aanvallender speelt dan veel andere ploegen, dus als je niet zoveel van je eigen goal af speelt hebben je Centrale verdedigers niet zoveel ruimte in de rug. De conclusie dat het centraal beter staat vind ik dan ook wat voorbarig.
Dat mag uiteraard. Ik heb drie wedstrijden live gezien en denk wel degelijk vooruitgang te zien. Waarmee ik geenszins wil beweren dat het lek achterin boven is maar het geeft tenminste weer een beetje hoop. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:32:
[...]

En weer iets lager.
Lekker close zo bovenin.

10e tegengoal voor FC Twente dit seizoen.
Haha dat vliegt echt alle kanten op. Wel lekker spannend zo. :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad

Quad

Selectief doof

Ai, dat Vitesse presteert al weken niets, en juist tegen Twente vallen ze net iets makkelijker.

PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:25

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
AZ heeft het goed voor elkaar. Het team voetbal lekker met elkaar en resultaat mag er zijn.

Tweakers Discord

• Quad

Quad

Selectief doof

Yes lekker, 3 puntjes naar Twente. :)

Edit: aii.. Toch buitenspel.. Daar wil ik de lijntjes wel van zien.

[Voor 48% gewijzigd door Quad op 25-01-2023 20:38]

PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• toolkist
  • Niet online
Buitenspel volgens mij, je zag z'n tenen vanaf die foto

• D-e-n
  • Laatst online: 12:50
Gonadan schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 18:47:
[...]

Dat geldt in feite voor de hele top 3 nu. Ze draaien lekker maar het is niet heel breed. Een dosis domme pech of een mentale dip kan dan zo je glazen ingooien.
En dan zit het allemaal toch wel weer erg dicht bij elkaar, je verliest zo een paar plaatsen.
De bank van Twente is natuurlijk wel een stuk minder bezet dan die van Ajax. Wat Feyenoord overkomt met Trauner kan Twente ook een keer gebeuren. En dan moet ik het zien.

Juist het feit dat het dicht bij elkaar staat is uiteindelijk in het voordeel van de ploeg met intrinsiek de meeste kwaliteiten

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:40:
De bank van Twente is natuurlijk wel een stuk minder bezet dan die van Ajax. Wat Feyenoord overkomt met Trauner kan Twente ook een keer gebeuren. En dan moet ik het zien.

Juist het feit dat het dicht bij elkaar staat is uiteindelijk in het voordeel van de ploeg met intrinsiek de meeste kwaliteiten
Eens, daarom had ik het ook over de huidige top 3. Die staan dat nu wel en gaan lekker maar dat kan zomaar om slaan en dan is de selectie inderdaad relatief smal.

En nu we dit schrijven laat Twente al punten liggen en kan Ajax morgen de derde plek veroveren. Daarna een hoop toppers, ik hoop dat het nog lang spannend blijft dit seizoen. Slecht voor m'n hart maar wel leuk.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-02 15:49

Grudgie

PSN: Grudgie7

Begin wel fan te worden van Hartman. Er lekker in kleunen. Heerlijk!

• T-MOB

T-MOB

Echte chocomel eerst!

[...]
Dat valt juist heel erg mee bij Twente dit seizoen. Eigenlijk zijn er in alle linies wel 5 spelers die weinig voor elkaar onderdoen. Eigenlijk steken alleen Zerrouki en Unnerstal er echt bovenuit, en wellicht Smal. De individuele kwaliteit is bij Ajax, PSV en Feyenoord hoger, ook al in de eerste 11. Twente heeft een goed collectief, wat ook goed is ingespeeld omdat een groot deel al lang samen speelt.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:53
Grudgie schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:03:
Ja, heerlijk hard werken

• tweakduke

tweakduke

Dacht eerst dat de rook lang bleef hangen in Rotterdam, maar de mist neemt toe. Koud avondje om te voetballen.

Tweakers Discord

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-02 23:03
Vergeet Europees voetbal niet, dat kan ook nog weleens een factor worden.

SW-0040-8191-9064

• Quad

Quad

Selectief doof

ph4ge schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:36:
[...]

Vergeet Europees voetbal niet, dat kan ook nog weleens een factor worden.
Dat zijn maar 2 wedstrijden, lijkt me wel meevallen.

PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• Quad

Quad

Selectief doof

Dat is klaar voor NEC. Rood en strafschop tegen.

PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• Grudgie

Grudgie

Best ingeschoten. Hij stond erbij en keek er naar. :D

• Agent47

Agent47

Penalty terecht. rood overdreven

• Agent47

Agent47

Grudgie schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:03:
Had malacia ook. Vaak te druistig maar komt goed.

• Tristan
Agent47 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:49:
Komt door die kut VAR die overal een vergrootglas op legt

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 03-02 23:40
Vitesse beter als Twente 2e helft, of die goal had mogen worden afgekeurd (door arnhemse ogen gezien) wat een onzin dat die niet telt, wel had vitesse ook gewoon een pingel verdiend.

tijd dat de var opgedoekt word blijft een zooitje een teen een schouder waar gaat het over!

• milotic
Tristan schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:50:
[...]

ah ik mis wat en weer gaat het over de var 8)7 8)7 8)7 8)7

• tweakduke

tweakduke

Tristan schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:50:
[...]

Klopt, de beslissing geel + penalty was prima van de scheidsrechter. Net als de eerste keer had die hem niet naar het scherm hoeven te roepen.

Tweakers Discord

• Agent47

Agent47

De VAR verknalt wel meer dan dat het goed doet.

• milotic
Agent47 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:52:
De VAR verknalt wel meer dan dat het goed doet.
zou een toevoeging moeten zijn! word onderhand meer een frustratie al kijk ik deze wedstrijd nu niet live mee had er na vitesse twente wel weer ff genoeg van.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-02 10:40

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Snap die hele actie van het eerdere moment ook niet.

Niemand zeurt vraagt of wat dan ook maar de VAR vind het nodig om alles stil te leggen en de scheids naar de kant te roepen die er niets mee doet.

Anyone wel lekker met 2-0 de rust in.

Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• Tristan

Blijkbaar moet de VAR een cursus paint krijgen, dit slaat toch nergens op bij Twente

• Quad

Quad

Selectief doof

Wie is de VAR van dienst dit keer?

PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• Quad

Quad

Selectief doof

Tristan schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:58:
[Afbeelding]

Blijkbaar moet de VAR een cursus paint krijgen, dit slaat toch nergens op bij Twente
Is op jouw aquarel niet te zien, maar bij ESPN lieten ze zien dat er een voet van Ricky buitenspel stond.

PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• tweakduke

tweakduke

Het gaat erom dat de scheidsrechter 100% fout zit en dat zat die in beide gevallen niet. Sommigen maken er een sport van om alles volgens het boekje te moeten doen, terwijl de scheidsrechter in het veld een goede afweging maakt voor de situatie.

Als bij het eerste moment een uitgestoken arm was die duidelijk met opzet was dan prima dat die naar het scherm moet. Bij het tweede moment als hij de doorgebroken speler was achter de laatste linie en hij wordt hard gevloerd dan ook prima. Nu werd hij uit balans gebracht waardoor hij niet kon scoren, penalty + geel prima. In de studio vonden ze het ook geen rood.

Tweakers Discord

• Tristan
Quad schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:59:
[...]

Is op jouw aquarel niet te zien
Dit was de VAR uitleg, niet mijn kleur kunsten. Die zijn een stuk slechter dan van de VAR :+

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:22

OMX2000

By any means necessary...

Agent47 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:49:
Precies dat. Ik snap ook niet waarom dan rood. De scheids stond er met zijn neus bovenop.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:14
Quad schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:58:
Wie is de VAR van dienst dit keer?
Vriend Higler...

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Agent47

Agent47

Ik juich na een doelpunt ook minder snel. De VAR keurt nogal snel af vind ik.

• Harribo
krissie100 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:44:
[...]

Samenvattingen van 2 minuutjes op youtube ESPN.
Wanneer? Moet je daar voor in loggen?

• krissie100
Harribo schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:40:
[...]

Gewoon Youtube account van ESPN.
https://m.youtube.com/@ESPNnl/videos

• krissie100
Harribo schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:40:
[...]

Gewoon Youtube account van ESPN.
https://m.youtube.com/@ESPNnl/videos

• Quad

Quad

Selectief doof

Ik was er al bang voor.

PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:33

DirtyBird

Praktiserend denker

Quad schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:59:
[...]

Is op jouw aquarel niet te zien, maar bij ESPN lieten ze zien dat er een voet van Ricky buitenspel stond.
Wat Ricky zelf zei: tijd voor groene schoenen!

Panasonic Lumix G9 ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Agent47

Agent47

Nou 3 punten in de zak. Op naar zondag

• Typhone
Arme Schreuder (lol). Harde kernen zijn het zat. Zondag de bus al opgewacht en vanavond vanaf minuut 5 feest in de Arena!

Beste teken aan de wand meestal want nu gaat het borrelen.

• Agent47

Agent47

Typhone schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 05:14:
Arme Schreuder (lol). Harde kernen zijn het zat. Zondag de bus al opgewacht en vanavond vanaf minuut 5 feest in de Arena!
[Afbeelding]

Beste teken aan de wand meestal want nu gaat het borrelen.
Je moet wat als supporter. Uitfluiten had geen zin. Ik vind het wel ludiek. Beter dan bedreigen…

• Grudgie

Grudgie

Lekkere overwinning op NEC gister. Zin in aankomend weekend. Wordt wel een mooie pot tegen Twente.

• Vos

Vos

AFCA

OMX2000 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:12:
[...]

Precies dat. Ik snap ook niet waarom dan rood. De scheids stond er met zijn neus bovenop.
Vasthouden is geen intentie om de bal te spelen, dus rood. Dat is het denk ik.

Pagina: 1 ... 189 ... 200 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee