Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
WoordvoerderQuad schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:55:
Zit Fred Rutten ook in de technische staf van PSV?
Ja, hij is toch de mentor voor v Nistelrooy?Quad schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:55:
Zit Fred Rutten ook in de technische staf van PSV?
Tenminste dacht dat hij die rol kreeg.
[ Voor 9% gewijzigd door HollowGamer op 30-07-2022 21:56 ]
yep, kom maar met die 6-3HollowGamer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:53:
9 minuten? Zit iedereen daar wel op te wachten?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tadic naar 10.. heeft meer dan genoeg spelinzicht daarvoor.
Ja Higler weer zo heerlijk consequent....
Nice, ik vind dat een hele goede trainer namelijk. Goede aanvulling voor PSV.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mag hopen dat het beleid en voorbereiding dan ook wat anders was geweest. PSV moet er nu staan, wedstrijden van het jaar eigenlijk die CL voorrondes.Exocet schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:55:
Ajax mag blij zijn dat het al gekwalificeerd is voor de CL.
Die hadden de voorrondes nooit overleefd. Wat een onkunde
Tomorrow is not today!
Wat dat duiken met alle gebaren erbij?groggy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:56:
Dit soort onnodige acties zouden wat mij betreft met rood mogen worden bestraft. Zo doelloos
ParaDroid2 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:57:
Lompe actie van Kudus, van mij mag zoiets inderdaad ook wel met rood afgedaan worden.

Je wil graag 3 tegen 3 spelen?
Vooral met spelers als Tadic en Anthony wel wat boefjes gedrag danFleximex schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:58:
Als het niet loopt bij Ajax krijg je dat nare gevoel wat je bij Barca ook hebt. Blijf toch eens normaal doen.
Kan er wel van genieten want het brengt ook (net als barca) veel moois
HahaParaDroid2 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:57:
Lompe actie van Kudus, van mij mag zoiets inderdaad ook wel met rood afgedaan worden.
Dat wat je bij PSV ook hebt als ze hun zin niet krijgen? Dan is het ook net Barca.Fleximex schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:58:
Als het niet loopt bij Ajax krijg je dat nare gevoel wat je bij Barca ook hebt. Blijf toch eens normaal doen.
Gaan straks ff weer knokken?
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 30-07-2022 21:59 ]
Verder hoop ik op een heeeel spannend seizoen. Met een eindklapper.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Klinkt best aantrekkelijk eigenlijk
Maar ik vind dit soort frustratie overtredingen zo naar, vol op de voet.
Je bedoelt ook een deel van het publiek neem ik aan? Dat is waarom ik ook geen fan ben van andere grote (Nederlandse) clubs.. te veel aggressive supporters.Fleximex schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:58:
Tomorrow is not today!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ten Hag was ook altijd slecht met wissels en die werd ook kampioen. Dus die kans is er nog steeds.Player1S schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:54:
[...]
Maar jullie trainer is Schreuder….. tenminste tot en met de kerst
Maar dat is dus niet zo. Ten minste niet zo erg als bij Ajax. Maar misschien zijn ze bij PSV wat vaker gewend dat het niet loopttoolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:59:
[...]
Dat wat je bij PSV ook hebt als ze hun zin niet krijgen? Dan is het ook net Barca.
Gaan de kaarten meer naar de Eredivisie?

Echt bizar, wat een uitfluitertoolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:00:
Higler Higler Higler... Wat ben je toch een ongelofelijke kneus.
Dat is dus dikke prima, alleen als hij dat nu eens consequent deed..hoevenpe schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:00:
En jij krijgt een gele kaart, en jij krijgt een gele kaart, en jij krijgt een gele kaart...
⏩ PVOutput☀️
Misschien moet ajax een wisselaar aanstellen.Crysania schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:00:
[...]
Ten Hag was ook altijd slecht met wissels en die werd ook kampioen. Dus die kans is er nog steeds.
De commentator zei net van niet.. maar betwijfel bij de rode kaart.
Dat is in mijn ogen competitie vervalsing.Fleximex schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:00:
[...]
Maar dat is dus niet zo. Ten minste niet zo erg als bij Ajax. Maar misschien zijn ze bij PSV wat vaker gewend dat het niet loopt
Dat is dus *wel* zo.Fleximex schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:00:
[...]
Maar dat is dus niet zo. Ten minste niet zo erg als bij Ajax. Maar misschien zijn ze bij PSV wat vaker gewend dat het niet loopt
Schreuder haal Alvarez es van het veld, desnoods zonder wissel? Wat een achterlijke acties....
Stiekem zit die er al sinds de Boer.groggy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:00:
[...]
Misschien moet ajax een wisselaar aanstellen.
yep, daar spaarde Higler Ajax weer eenstoolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:01:
[...]
Dat is dus *wel* zo.
Schreuder haal Alvarez es van het veld, desnoods zonder wissel? Wat een achterlijke acties....
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Schreuder mag de veters van ten hag niet eens strikkenCrysania schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:00:
[...]
Ten Hag was ook altijd slecht met wissels en die werd ook kampioen. Dus die kans is er nog steeds.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Direct rood volgens mij wel, 2x geel = rood volgens mij naar de beker, andere kaarten niet.HollowGamer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:01:
[...]
De commentator zei net van niet.. maar betwijfel bij de rode kaart.
Jammer dat dit geen echte prijs wordt genoemd, het is gewoon een beker en ook nog een van onze grote helden ook.
Dat gaat wat ver, maar zo glijden richting keeper ookal is de bal los is echt een debiele actie.
Mooie opener
Psv op zijn psv’s gewonnen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Tomorrow is not today!
⏩ PVOutput☀️
Bij een andere club jaQuad schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:04:
Dit vind ik weer sneue beelden van Gorter. Kom op kerel, komen betere kansen.
Compleet gefaaldQuad schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:04:
Dit vind ik weer sneue beelden van Gorter. Kom op kerel, komen betere kansen.
Als non-analist heb ik best een leuk potje voetbal gezien. Nu zegt één wedstrijd nog helemaal niks natuurlijk (zie de JC schaal vorig seizoen) dus ik heb goede hoop op een goede afloop. Als dit team eenmaal goed geölied is ben ik benieuwd wat we kunnen laten zien.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nou was die keeper van PSV ook niet echt fantastisch.. Hoeveel reddingen heeft die precies gemaakt?
*knip*Hupske schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:03:
Mwah. Vind persoonlijk dat een gelijkspel een terechtere uitslag was geweest. Ajax voetballend beter alleen een slechte keeper.
Laten we het seizoen niet meteen beginnen met de brillen aub.
[ Voor 30% gewijzigd door tweakduke op 30-07-2022 22:14 ]
Weer geen fruitschaal ... helemaal kapot ben ik ervan!
[ Voor 19% gewijzigd door OPSLAGHOND op 30-07-2022 22:09 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Zou je denken?dutchgio schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:07:
Met een beetje mazzel is Ten Hag rond de kerst weer beschikbaar.
Het valt mij zwaar tegen wat ze bij Man Utd hebben ingekocht, dus het zou zomaar kunnen inderdaad.
Zelfde resultaat, dus tot dusver zeker niet slechter.dutchgio schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:07:
Nouja wellicht, maar daar kan hij niet veel aan doen. Blijkbaar niet goed genoeg voor wat Ajax nodig heeft, en dat is mi de fout van de staf.
⏩ PVOutput☀️
en daarna Ramalho? nog even meepakken, daar doelde ik eigenlijk meer op.toolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:03:
[...]
Dat gaat wat ver, maar zo glijden richting keeper ookal is de bal los is echt een debiele actie.
Ik verlang nu al terug naar de te late wissels in plaats van de verkeerde wissels.Crysania schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:00:
[...]
De beste spelers er uit en de wisselspelers op verkeerde posities weer terug.
Man man man.
Dan mag ie ipv Koetje Oranje gaan doendutchgio schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:07:
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:33
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Mwah 1 goal ging er heel ongelukkig in voor Ajax, maar verder was PSV toch wel beter.Hupske schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:03:
Mwah. Vind persoonlijk dat een gelijkspel een terechtere uitslag was geweest. Ajax voetballend beter alleen een slechte keeper.
Neemt niet weg dat beide teams nog moeten werken aan de verdediging en middenveld, maar de aanval ziet er sterk uit van PSV met deze namen.
En de keeper van Ajax... ja dat is een probleem. Evenals een paar zwakke schakels waar men nog steeds mee doorborduurt. Dat kan uiteindelijk goed uitpakken of juist niet, in alle eerlijkheid is 1 wedstrijd daar te weinig voor om over te oordelen.
Untappd: Louwke80
Dit was nog slechter wisselen dan ten Hag. Bepaalde spelers laten staan om die vervolgens op een andere plek te zetten en de wissels vervolgens ook nog eens...dutchgio schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:08:
[...]
Ik verlang nu al terug naar de te late wissels in plaats van de verkeerde wissels.
De beste spelers er uit en de wisselspelers op verkeerde posities weer terug.
Man man man.
Eén goal? Ik heb er meer geteld.tweakduke schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:09:
[...]
Mwah 1 goal ging er heel ongelukkig in voor Ajax, maar verder was PSV toch wel beter.
Neemt niet weg dat beide teams nog moeten werken aan de verdediging en middenveld, maar de aanval ziet er sterk uit van PSV met deze namen.
En de keeper van Ajax... ja dat is een probleem. Evenals een paar zwakke schakels waar men nog steeds mee doorborduurt. Dat kan uiteindelijk goed uitpakken of juist niet, in alle eerlijkheid is 1 wedstrijd daar te weinig voor om over te oordelen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Eerste half uur vond ik ze abóminábel slecht, om maar ff Jan Mulder te citeren
Als Higler 34x Ajax fluit dan zou je wel eens gelijk kunnen krijgen.hoevenpe schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:12:
Als Feyenoord nou ook nog leuk gaat ballen wordt het een vermakelijk seizoen.
1e helft al vergeten dat die Blind voor zijn hoofd sloeg ipv de bal?tweakduke schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:09:
[...]
Mwah 1 goal ging er heel ongelukkig in voor Ajax, maar verder was PSV toch wel beter.
Zo een Benitez heeft toch heel wat meer ballen richting zijn goal gehad, maar die hield ze wel allemaal tegen.
Na 20 minuten de statistiek: 7 schoten voor Ajax. 0 voor PSV.
Na de 1-1 van PsV nog Taylor nog paar goede schoten. Die pakt Benitez dik prima.
Bij Gorter gingen zulke ballen erin
Op gegeven moment tegen 10 man van Ajax heeft PSV nog goed gebruikt gemaakt van de ruimte op de counter.
[ Voor 5% gewijzigd door Hupske op 30-07-2022 22:15 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:33
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik was het vergeten, schakelde pas in aan het eind van de eerste helftHupske schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:14:
[...]
1e helft al vergeten dat die Blind voor zijn hoofd sloeg ipv de bal?![]()
Zo een Benitez heeft toch heel wat meer ballen richting zijn goal gehad, maar die hield ze wel allemaal tegen.
Na 20 minuten de statistiek: 7 schoten voor Ajax. 0 voor PSV.
Na de 1-1 van PsV nog Taylor nog paar goede schoten. Die pakt Benitez dik prima.
Bij Gorter gingen zulke ballen erin
Maar het waren inderdaad meer goals die wel te houden waren of als de verdediging beter stond
Wel leuk dat Koeman voor iedereen een woordje had.
Denk dat dit meer doet dan een medaille.
Dan zag jij iets anders, hij floot zeker de tweede helft maar 1 kant op en zeker niet altijd terecht.Louwke schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:15:
Want? Dan wordt ajax makkelijk kampioen? Want ze werden toch erg gespaard door Higler de hele wedstrijd zeg
Maar waarschijnlijk komt hij ook net van het strand af, komt misschien nog goed
Die verdediger met fysiek was er, maar die liet ie op linksback invallen...Louwke schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:09:
Ach blijkt maar eens dat je succes niet kunt kopen. Ze hadden beter het geld van een Bergwijn in een verdediger kunnen stoppen die wel boven de 1m50 uitkomt. Maar nee nu Jalen ze weer een spits van 2m01,wellicht kan die centraal achter in spelen. Anders gaat het een zwaar jaar worden daar.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ach ja natuurlijk hij had Alvarez er af moeten sturen en door dat niet te doen kon die goal vallen van PSV. Tja daar had PSV erg veel voordeel. Voor de rest heb ik geen enkel ding gezien wat in het nadeel van Ajax uitvielExocet schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:19:
[...]
Dan zag jij iets anders, hij floot zeker de tweede helft maar 1 kant op en zeker niet altijd terecht.
Maar waarschijnlijk komt hij ook net van het strand af, komt misschien nog goed
Dat zit er waarschijnlijk niet in. Ze hebben hun prijs dit seizoen binnen. Zal wel weer voortkabbelen vanuit hier.carpebios schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:21:
Ach ja. Als ze in de ED nu ook eens een wedstrijd van een topper winnen.
Beter geven ze Kees de enige werkende microfoon..Bossie schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:26:
Kees een kapotte microfoon geven is natuurlijk ook een oplossing
Pakte iemand maar eens Perez zijn microfoon afBossie schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:26:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nee dat mag niet we hebben onze toppertax alweer opgemaakt voor dit seizoencarpebios schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:21:
Ach ja. Als ze in de ED nu ook eens een wedstrijd van een topper winnen.
Denk dat je gelijk hebt. Ik was het eerste half uur wel onder de indruk van het spel van Ajax, maar de rest van de wedstrijd was het zo slecht, echt los zand.Martinusz schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:32:
PSV heeft een completer team denk ik, vooral achterin, midden en voorin zal het weinig uitmaken
Ajax lijkt in ieder geval nog niet klaar voor de start van de competitie.
Kwakman... Een kwakkert is in het Gronings iemand die domme dingen uitkraamt...Bossie schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:26:
Ik zie de link
Fortuna lijkt me met het getoonde spel geen onoverkomelijk probleem.Exocet schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:35:
PSV dus het Bayern van NederlandHarribo schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:56:
Duitse supercup, Bayern - Leipzig ook 5-3...
Noem je PSV nou het Bayern van Nederland?Harribo schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:56:
Duitse supercup, Bayern - Leipzig ook 5-3...
Beide clubs uit het zuiden van het land, beide een stadion vol lampjes, de ene in Bavaria de ander drinkt Bavaria...
Voorlopig zit die op de bank en de concurrentie is groot.toolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:07:
[...]
Ik denk dat Gravenberch 'gewoon' bij Bayern in de basis gaat spelen.
Wat betreft Ajax is het nu ook duidelijk geworden dat er iets moet gebeuren met Gorter, Rensch en -ik schaam me een beetje om te zeggen- Blind.
Pasveer moet onder de lat. Rensch is er niet klaar dus daar moet echt nog wat gebeuren. En op de gebruikelijke posities voor blind zijn er betere spelers: Wijndal vind ik een verademing en de paar minuten die Baissy van Higler kreeg vond ik hem ook erg sterk spelen waardoor je Blind moet doorschuiven naar het middenveld maar daar maken Kudus en Taylor indruk.
[ Voor 13% gewijzigd door Exo81 op 30-07-2022 23:37 ]
Valt best mee, want z'n grootste concurrent is geblesseerd (Goretzka). Sabitzer is echt niks bijzonders.D-e-n schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 23:20:
[...]
Voorlopig zit die op de bank en de concurrentie is groot.
En zelfs De Ligt zat op de bank, dus zegt nog weinig. Worden waarschijnlijk gewoon rustig gebracht.
Het lijkt wel of ik het topic van 2021/2022 weer zit te lezenExocet schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:35:
[...]
Nu de eerste wedstrijd nog punten laten liggen en het deja-vu feestje is helemaal compleet.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Overduidelijke elleboog missen, harde tackle vol op de enkel missen, handsballen missen, inconsequent fluiten en misschien nog wel het ergste, richting einde wedstrijd zelf aan het tilten geslagen (waardoor elke miniscule overtreding of opmerking ineens geel was waar dat eerder in de wedstrijd niet was) wat dan weer oversloeg op de spelers.
Schreuder mag wel eens een hartig woordje spreken met Alvarez (over z'n gedrag in het veld, 2x rood had zomaar gekunnen en over het continu laten lopen van Til) en Rensch (zelfs een lantaarnpaal zou beter verdedigd hebben
[edit]Uiteraard nog 1 'conclusie' vergeten.. Blind heeft nog steeds een mega dikke plaat voor z'n kop als Ajax verliest, het is altijd 'onterecht, we waren beter, als dit als dat blablabla.'
Ik ben echt blij als die vent met pensioen gaat.
[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 31-07-2022 07:47 ]
Volgens mij kreeg Bassey die paar minuten van Schreuder en voornamelijk hem zelf. Flauw om Higler hier bij te benoemen.Exo81 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 23:21:
Vorig jaar was het verlies 4-0 dus nu valt het erg mee… en net als vorig jaar zie je dat wanneer Ajax echt aanzet dat het psv te machtig wordt. En wederom verbloemt deze zege voor psv heel veel: de kansen kwamen via hoge ballen en voor de rest was het God zegene de greep. Hiermee gaan ze niet van AS Monaco winnen.
Wat betreft Ajax is het nu ook duidelijk geworden dat er iets moet gebeuren met Gorter, Rensch en -ik schaam me een beetje om te zeggen- Blind.
Pasveer moet onder de lat. Rensch is er niet klaar dus daar moet echt nog wat gebeuren. En op de gebruikelijke posities voor blind zijn er betere spelers: Wijndal vind ik een verademing en de paar minuten die Baissy van Higler kreeg vond ik hem ook erg sterk spelen waardoor je Blind moet doorschuiven naar het middenveld maar daar maken Kudus en Taylor indruk.
Twee tegenstanders die aan elkaar gewaagd waren, maar beslissend was de match Gakpo/Renschen en het verschil in keepers.
Hattrick: Thorgal Eagles
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023