Bassey ook rood
Het is wel duidelijk waarom PSV oefende tegen Spaanse tegenstanders... Als bijen op de scheids komen ze af. Al is dit wel terecht

Wat is dat voor gelul. Als de 2 beste teams tegen elkaar spelen is dat zeker interessant.milotic schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:34:
conclusie hele matige wedstijd die niemand wat boeit (op kvb na)
En ik vind het ala Feyenoorder een leuke wedstrijd om te zien.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Yup, maar Veerman die vol op iemand z'n been gaat staan is niks...Vos schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:38:
Oeh dat kan ook rood zijn.
Is rood, maar werd 5 minuten terug ook verkeerd ingegooid dus de ingooi wordt voor Ajax.
Tja, als je hem bij die andere ook niet geeft.. zal wel wegkomen met geel.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:38:
Smerig hoor. Gewoon rood
Gewoon te laat, rode kaart zou terecht zijn
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Niet zozeer smerig, onhandig, deze jongen gaat veel kaarten pakken.
een treffende spreuk
Best een leuke match.
Dit wordt rood dus…
Dit wordt rood dus…
Raakt hij eerst de bal of niet? Dan is het gewoon pech en geel. Anders rood
Tomorrow is not today!
Dat was totaal anders.toolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:39:
[...]
Yup, maar Veerman die vol op iemand z'n been gaat staan is niks...
Daar kon Veerman bar weinig aan doen.toolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:39:
[...]
Yup, maar Veerman die vol op iemand z'n been gaat staan is niks...
Hij speelt wel wat roekeloos ja tot nu toepro_6or schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:39:
Niet zozeer smerig, onhandig, deze jongen gaat veel kaarten pakken.
hij lijkt eerst nog de bal te raken.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Duidelijk.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Te late inzet vs landing na een sprong.toolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:40:
[...]
Resultaat was hetzelfde, iemand die hard geraakt wordt.
Hele lompe overtreding, terechte aankomende rode kaart.
Jammer voor de wedstrijd.
Zwaai zwaai. Beetje jammer jongen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dag vriendjes en vriendinnetjes

En geen enkele poging doen om te ontwijken. Ik zeg niet dat dat rood was, maar toch echt 100% wel geel.
Goedzo, dit hoort niet op het veld thuis. Nergens niet.
Ja hij wou de bal raken, maar het werd gestrekt op de enkel. Dat is gewoon rood, inhouden lukte zo te zien ook niet meer.
Precies wat Van Nistelrooy langs de lijn laat zien.JanW schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:38:
Het is wel duidelijk waarom PSV oefende tegen Spaanse tegenstanders... Als bijen op de scheids komen ze af. Al is dit wel terecht
Zeuren, zuigen en janken.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Zoals alle Ajacieden nu protesteren dat het rood is. Met het verschil dat de PSV'ers gelijk hadden en de Ajacieden nietJanW schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:38:
Dat scheidsrechtertje bijna omver lopen tijdens protesteren zou ook gewoon heel moeten zijn
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Oerdom ook bij de 16 van de tegenstander.
Dat hij er van mag leren.
Dat hij er van mag leren.
Omdat ie van het eerste beeld vandaan niet 100% zeker kan zien of ie em echt raakt denk ik. Daarom wilde hij dat 2e beeldElPaco schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:41:
Maar waarom moet dit nog een uur duren? Veel duidelijker wordt het niet.
In Engeland krijg je daar geen rood voor, maar goed, daar moet je eerst iemand doormidden schoppen.Sydney08 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:39:
Raakt hij eerst de bal of niet? Dan is het gewoon pech en geel. Anders rood
Bassey is gewoon gehaald als linksback, zo staat hij bij Nigeria en stond hij bij Rangers.
⏩ PVOutput☀️
In veel landen is dat ook gewoon geel en soms 2x geel.Player1S schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:41:
Dat scheidsrechtertje bijna omver lopen tijdens protesteren zou ook gewoon heel moeten zijn
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ook 1 van de 4 keer dat ze gelijk hadden... He 'doorgebroken speler'?Fleximex schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:41:
[...]
Zoals alle Ajacieden nu protesteren dat het rood is. Met het verschil dat de PSV'ers gelijk hadden en de Ajacieden niet
Sowieso protesteren, dat is echt de domheid van voetballersPlayer1S schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:41:
Bij Rangers stond ie het laatste half jaar, waaronder in de EL wedstrijden, centraal achterin.Quad schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:42:
Bassey is gewoon gehaald als linksback, zo staat hij bij Nigeria en stond hij bij Rangers.
Zal gewoon op beide posities gaan spelen.
Was vergeten dat voetbal een individuele sport was..
Dan zijn die beelden van rugby soms toch echt verademing. Scheids 2 koppen kleiner en half zo breed maar krijgt gewoon respectBossie schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:42:
[...]
In veel landen is dat ook gewoon geel en soms 2x geel.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Kan iemand 't kind bij de microfoon weghalen?
⏩ PVOutput☀️
Weet echt niet of je nog een jaar met Blind wilt gaan spelen als Ajax zijnde
Ajax heeft aanvallend helemaal niks voor elkaar gekregen en verdedigend was het slecht. Er is, ondanks de forse investeringen, nog genoeg werk aan de winkel.
Die heeft een contract, schijnt een volwassen man te zijn overigens.
Mogen we een keer een 100 meter sprint zien van Blind vs Luuk. Hilarisch hoe die sprinten
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 30-07-2022 21:48 ]
Niks voor elkaar gekregen? Het eerste half uur had PSV niks te vertellenAghanim schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:47:
Ajax heeft aanvallend helemaal niks voor elkaar gekregen en verdedigend was het slecht. Er is, ondanks de forse investeringen, nog genoeg werk aan de winkel.
Je zou kunnen zeggen dat we buiten die goal Bergwijn ook niet meer hebben gezien, maar dat vind ik nog te makkelijk.Aghanim schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:47:
Huh? En de 1e 15 minuten liep het anders best lekker. Had je toen Brobbey al rondlopen was er tenminste 1 voorzet nog in gegaan.Aghanim schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:47:
Ja, je verliest natuurlijk wel de trainer die het goede spel er in bracht en een paar zeer sterke spelers, die dat systeem kennen en aankunnen.Aghanim schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:47:
Toch zat er wel meer intentie en voetbal in dan bij PSV.
een treffende spreuk
Ajax heeft vooral een probleem op rechtsback en de keeperspositie. Rensch kan echt niet, Gorter is niet stabiel en een club als Ajax zou niet afhankelijk moeten zijn van een niet meer dan aardige keeper als Pasveer.Aghanim schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:47:
Gaat wel gebeuren.dglavimans schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:47:
Weet echt niet of je nog een jaar met Blind wilt gaan spelen als Ajax zijnde
Ik ben fan van Daley Blind, maar hij kan wat mij betreft samen met Tadic beter af en toe speelminuten gaan maken, lekker er zijn voor het team en de spirit, maar dan wel vanaf de bank.
Tadic is Ajax mvp, dat weet ik, maar soms denk ik dat het team beter kan renderen zonder hem.
⏩ PVOutput☀️
Dat was rood en minstens één seizoen schorsing voor Blind!
hey een mini anthonytje... Teze die overeind wil komen en Sangare die em terugduwt.
Moet wel zeggen als psv’er met van Nisterooij heb je wel echt een persoonlijkheid staan hoor
Don't threaten me with a good time!OPSLAGHOND schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:50:
Dat was rood en minstens één seizoen schorsing voor Blind!
Ik vind hem meer persoonlijkheid hebben dan bijvoorbeeld een Philip Cocu.dglavimans schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:50:
Moet wel zeggen als psv’er met van Nisterooij heb je wel echt een persoonlijkheid staan hoor
⏩ PVOutput☀️
Dat heeft tot 3 schoten geleid. Tadic, Berghuis, Brobbey, Klaassen zijn compleet onzichtbaar geweest. En Bergwijn ook niet echt. Dan concludeer ik dat het nog niet bepaald loopt.Exocet schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:48:
[...]
Niks voor elkaar gekregen? Het eerste half uur had PSV niks te vertellen
[ Voor 11% gewijzigd door Aghanim op 30-07-2022 21:53 ]
Kan alleen de thuisclub een kaart krijgen?
En zorg dat je als rechtsback niet buitenspel opheft... Wat een drama is RenschVos schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:51:
Loop eens met je man mee pff.
Maar degene die alles slaat is toch echt Higler.... 2 maten? neeeuh
Dit deed ie altijd al. Daarom heeft Barca hem juist gehaald, paste er goed bij.Exocet schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:52:
Luuk is echt Spanjaard geworden
Brobbey iig lekker in de spits laten beginnen de volgende keer. Tadic op de bank.
Bergwijn en Anthony brengen veel meer op de zijkanten en Brobbey kan je een stuk beter door de lucht aanspelen als het nodig is.
En wellicht straks nog Bessey voor Blind en dan vind ik de opstelling aardig in orde.
Voor Gorter moet je gewoon iemand anders kopen. Duidelijk waarom die onder Eth niet de kans kreeg.
Bergwijn en Anthony brengen veel meer op de zijkanten en Brobbey kan je een stuk beter door de lucht aanspelen als het nodig is.
En wellicht straks nog Bessey voor Blind en dan vind ik de opstelling aardig in orde.
Voor Gorter moet je gewoon iemand anders kopen. Duidelijk waarom die onder Eth niet de kans kreeg.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Heerlijk om in je team te hebben, hatelijk om bij de tegenstander te zien.Exocet schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:52:
9 minuten 
Lekker hoor!
Lekker hoor!
Ja maar hij is echt wel nuttig. Best knap hoe hij soms een bal in de drukte frommelt bij een medespelerExocet schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:52:
Vertel?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:52:
Kan alleen de thuisclub een kaart krijgen?
Lol oké, eerste keer dat ik zie dat extra tijd enigszins realistisch is. 'P
⏩ PVOutput☀️
Conclusie van de avond:
Onvoldoendes voor: Gorter, blind, rensch en tadic maar vooral voor Schreuder die verkeerde wissels doet.
Gorter -> pasveer
Blind -> bassey
Tadic -> brobbey
Rensch -> timber
Had ik als trainer na de eerste helft in ieder geval gedaan (of al eerder)
Onvoldoendes voor: Gorter, blind, rensch en tadic maar vooral voor Schreuder die verkeerde wissels doet.
Gorter -> pasveer
Blind -> bassey
Tadic -> brobbey
Rensch -> timber
[ Voor 3% gewijzigd door Crysania op 30-07-2022 21:54 ]
…
Knvb:”we order more entertainment”
9 minuten verlenging.
Knvb:”we order more entertainment”
9 minuten verlenging.
Heerlijk van Simons.
⏩ PVOutput☀️
Maar jullie trainer is Schreuder….. tenminste tot en met de kerstCrysania schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:53:
Conclusie van de avond:
Blind -> bassey
Tadic -> brobbey
Rensch -> timber
Hoppakee. Als dit in de reguliere tijd was gebeurt was de extra tijd eerder 5 minuten geweest.
Mag nu wel afluiten.
Mag nu wel afluiten.
Het is niet zo moeilijkHupske schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:53:
Brobbey iig lekker in de spits laten beginnen de volgende keer. Tadic op de bank.
Ajax mag blij zijn dat het al gekwalificeerd is voor de CL.
Die hadden de voorrondes nooit overleefd. Wat een onkunde
Die hadden de voorrondes nooit overleefd. Wat een onkunde
Zit Fred Rutten ook in de technische staf van PSV?
⏩ PVOutput☀️
Ajax ook met 10 man he?
Zonder rood had ik het nog wel willen zien
Zonder rood had ik het nog wel willen zien
AssistentQuad schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:55:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ja, assistent van van Nistelrooij.Quad schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:55:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023