Je mag blij zijn wanneer hij de eerste seizoenshelft fit blijftOMX2000 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:18:
Als Gakpo verkocht wordt is het ECHT kudt voor PSV.
Of naar de wc. Wij dan keihard juichen met zijn allen voor een nep goal. Komt die vriend met zijn broek op zijn enkels de wc uitgestrompeld met een ondergezeken linkerbeen.Player1S schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:19:
[...]
Wij stuurden ook altijd 1 van de maten weg om bier te halen als we doelpunt nodig hadden.
Is dat niks voor psv?Quad schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:21:
Daramy ook op de bank? Zal ook wel niet vertrekken dan dit seizoen..
Wel of niet?Quad schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:21:
Daramy ook op de bank? Zal ook wel niet vertrekken dan dit seizoen..
Zou toch wat zijn als Ajax ook een Anthony op de linkerkant heeft staan ipv Tadic.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Oud Ajacied Ooijer ook weer bij PSV zie ik
Tomorrow is not today!
Mario Melchiot komt erin dacht ik... 
Ben benieuwd wat Bassey kan
Ben benieuwd wat Bassey kan
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 30-07-2022 21:25 ]
Wel niet.Hupske schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:22:
[...]
Wel of niet?
Zou toch wat zijn als Ajax ook een Anthony op de linkerkant heeft staan ipv Tadic.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hoever er uit, dus PSV wordt sterker 
Saibari heeft ook een echt lekkere voorbereiding gedraaid, eens zien of hij het nu ook kan laten zien.
Saibari heeft ook een echt lekkere voorbereiding gedraaid, eens zien of hij het nu ook kan laten zien.
Whatsup met Brobbey?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Wil z'n contract niet verlengen.. Zal wel gratis de deur uit gaan...OMX2000 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:24:
Whatsup met Brobbey?
Iets meer mankracht kan geen kwaad.
Tomorrow is not today!
Wat? je wil 12 tegen 12 gaan spelen ofzo?Sydney08 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:25:
Iets meer mankracht kan geen kwaad.
Wel een gemiste kans dat Bassey geen rode neus heeft opgezet ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Soms moet je een grapje niet te lang door laten gaan.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:26:
Wel een gemiste kans dat Basset geen rode neus heeft opgezet ...
Die reactie van 'm was snel en goed, daarmee mooi klaar.
En 2-3 incoming..
⏩ PVOutput☀️
Eerste indruk Bassey. Wat een houte Klaas haha. Dat zag er allemaal niet verfijnd uit. Maar zal blijkbaar wel wat kunnen gezien zijn prijskaartje 😋
Dit wordt me te gortig.
een treffende spreuk
Verdediger staat er ook beetje bij te gapen.Harribo schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:28:
2e blunder Gorter
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Waarom bassey niet voor blind? Er moest power in het midden bij niet op de flank
Wat gebeurt er hier.. PSV is echt keihard in het afmaken van kansen.
Gorter nu gewoon meteen wisselen
[ Voor 4% gewijzigd door Exocet op 30-07-2022 21:28 ]
Gauw wegdoen, met flinke gorting.
een treffende spreuk
Bal zwabbert wel op laatste moment.
⏩ PVOutput☀️
Hahaha keeprtje toch
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Man man man man, dat schot zag je uren van te voren aankomen...
Kjh ga op zoek naar een keeper! Alle investeringen zijn zo goed als waardeloos met geen waardige keeper op goal.
Kjh ga op zoek naar een keeper! Alle investeringen zijn zo goed als waardeloos met geen waardige keeper op goal.
Ruilen voor Schubert?toolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:28:
Ok, nieuwe keeper dus...
Snap wel dat Vitesse geïnteresseerd was, die houden wel van slechte keepers.
Haha ik schakel net in. Gorter geeft de fruitschaal even weg
XXXVI
Blind lijkt net iets te vaak net iets té heilig.Crysania schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:28:
Waarom bassey niet voor blind? Er moest power in het midden bij niet op de flank
Zo, die bassey begint wel meteen sterk.
een treffende spreuk
Die heeft wat privéfotos van wat bestuursleden in bezit zou je haast denken.Exorcist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:29:
[...]
Blind lijkt net iets te vaak net iets té heilig.
⏩ PVOutput☀️
Fijn ook dat de centrale verdedigers zo attent zijn om voor de zekerheid de PSV-er buitenspel te zetten.. 50cm naar voren, meer was het niet.
En Higler is weer blind... Verrassing
En Higler is weer blind... Verrassing
In Enschede hoeven de zich niet te melden tenzij eerste bod 37 miljoen is.toolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:28:
Ok, nieuwe keeper dus...

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
En ook al zo fijn dat er niemand uitstapt om dat schot te voorkomen... Zeg Alvarez, waar was je ergens?
Over FC Twente gesproken, ik denk dat ze meegaan doen voor plekje 2-3 dit seizoen. Staat een mooi elftal.Player1S schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:30:
[...]
In Enschede hoeven de zich niet te melden tenzij eerste bod 37 miljoen is.
⏩ PVOutput☀️
En een lucky voor PSV..
Wel leuk voor van Nistelrooy
Wel leuk voor van Nistelrooy
Pfff.. stomme bier gooiers, waar is het misgegaan bij die mensen?
De 1-2 en de 2-3 zijn 100% zijn schuld. Onbegrijpelijk dat Gorter er in staat als je eerste keeper fit is.ephymerous schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:29:
Haha ik schakel net in. Gorter geeft de fruitschaal even weg
En voila, als het dan toch tegen zit
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als er een speler is die dat juist niet moet komen 'uitleggen' is het Anthony wel...
Je ziet aan Van Nistelrooy's gedrag langs de lijn dat PSV vervelend gaat worden om naar te kijken voor alle niet-PSV'ers. Wat een gejank langs de lijn.
Durf het nog niet hardop te zeggen. Maar als Ajax, psv en Feyenoord gaan stuntelen……….Quad schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:31:
[...]
Over FC Twente gesproken, ik denk dat ze meegaan doen voor plekje 2-3 dit seizoen. Staat een mooi elftal.
Ah, mijn favoriet, de waggelende trage eend Alvarez weer.
een treffende spreuk
Beide ploegen scoort de verdediging geen voldoende vanavond.Exocet schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:32:
PSV dus wel terecht de titel favoriet, ajax kan niet verdedigen
Lekker uit staan dagen voor het thuisvak, dan krijg je dat...HollowGamer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:32:
Pfff.. stomme bier gooiers, waar is het misgegaan bij die mensen?
in Engeland krijg je daar als speler geel voor.
hmHollowGamer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:19:
[...]
Wij (Arsenal) gaan hem echt niet kopen hoor, daar is hij net niet goed genoeg voor.
Denk dat hij nog wel één seizoen blijft.
uhmmmmm zou meten de beste speler van arsenal zijn lmao das me toch een matige ploeg geworden
Het zit PSV niet tegen vandaag. Jeetje.
En terecht.toolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:33:
[...]
Lekker uit staan dagen voor het thuisvak, dan krijg je dat...
een treffende spreuk
Als Alvarez er af blijft heeft zelfs Gorter die balVos schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:32:
Serieus.. Hoe dan al die goals haha.
Geeft niet, wij scoren honderdmiljoenmiljard keerExocet schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:32:
Eén wedstrijd maakt nog geen zomer.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Doe maar kopie van vorig jaarExocet schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:32:
Ik zei het al, degene die het minst slecht kan verdedigen pakt de titel.
Fleximex schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:32:
Als er een speler is die dat juist niet moet komen 'uitleggen' is het Anthony wel...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BUJeVXTj3K6m8icXEkVPgmET.gif?f=user_large)
Kon het niet laten
Die… is… best… mooi… 
BAM!
BAM!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
7-7 incoming.
In Engeland gooien ze niet (meer) met bier, daar krijg je een stadion verbod voor.toolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:33:
[...]
Lekker uit staan dagen voor het thuisvak, dan krijg je dat...
Ik vind het gewoon sneu gedrag, in Frankrijk is dat ook zo erg.
Mooie opening dit!!!
En wat een doelpunt!
En wat een doelpunt!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Gekke wedstrijd hahaha
Tomorrow is not today!
Ook weer niet overdrijvenmilotic schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:33:
[...]
hm
uhmmmmm zou meten de beste speler van arsenal zijn lmao das me toch een matige ploeg geworden
Kijk Schreuder, en DAAROM moet Kudus in de basis en niet Berghuis die al maanden niet presteert.
Netjes hoor!! Top vermaak deze wedstrijd
conclusie hele matige wedstijd die niemand wat boeit (op kvb na)
Lekker potje op de zaterdagavond in de vakantie zeg
Wat een gekte. Hoeveelste minuut spelen ze?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja joh laat Alvarez lekker staan ipv hem gewoon te wisselen omdat ie nog precies niks goed gedaan heeft... Is wisselen nou echt zo moeilijk?
Stond Berghuis er ook in?toolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:34:
Kijk Schreuder, en DAAROM moet Kudus in de basis en niet Berghuis die al maanden niet presteert.

Heeft veel blessures gehad en vertrouwen was toen ook wat weg. Heb het altijd in hem gezien.Sempy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:34:
Kudus komt weer op niveau van zijn eerste seizoen
een treffende spreuk
Ze willen die fruitschaal blijkbaar toch allemaal wel graag.
Nou brobbey kom er maar in.. maar waarom nou weer voor Anthony??
Blind en tadic beide bijna niet gezien
Berghuis lijkt een voorkeur te hebben om kaarten te verzamelen, denk dat hij thuis ook alle Panini albums heeft.
Tadic? Deed hij mee?Crysania schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:36:
Is het niet tijd dat opa gewoon langs de lijn trainertje mag spelen?
Ze willen niet verliezen van elkaar. Die schaal boeit bijna niemand wat.Crysania schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:36:
Nou brobbey kom er maar in.. maar waarom nou weer
Wat een onzin, het is gewoon een prijs. Niet zo goed als de echte beker, maar het is wel gewoon prijs.milotic schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:34:
conclusie hele matige wedstijd die niemand wat boeit (op kvb na)
Beetje zoals de Community Shield, die is Engeland ook gewoon belangrijk.
Verder is het een leuke wedstrijd.
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 30-07-2022 21:38 ]
Gorter ook nietCrysania schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:36:
Te vaak, alleen zonder bal.
Laat het nog maar penalty's worden en dat ie er dan minstens 1 stopt, anders kun je hem meteen het hele seizoen afschrijven
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023