\ja en jaap uilenberg is de leider zegt al genoeg tochHollowGamer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:53:
[...]
Dat is hij toch? Tenminste binnen de KNVB wordt wel hij zo gezien.
Gorter kan er geen ene klote van. Ajax moet nog gauw een echte keeper halen. Die twee oude knarren zijn ook niks.
Alvarez heb ik nog nooit wat in gezien. Slome waggelende eend.
een treffende spreuk
Ach Higler.... Gaat altijd wel iets verkeerd...
Dat is toch niks nieuws?
Dat is toch niks nieuws?
[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 30-07-2022 20:55 ]
Als psv een penalty had moeten hebben dan had de goal ook afgekeurd mogen wordenFleximex schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:53:
PSV toch een penalty moeten hebben en Alvarez rood. Dit kan toch niet met de VAR.
De regel is dat de VAR 100% zeker moet zijn. Bij Ajax ten minste.
Als het tegen PSV is dan wordt er altijd gekeken en mag de scheids naar het scherm komen.
Ik ben blij dat hij weg is bij Feyenoord. Laatste half jaar was hij echt slecht. Hij is het beste zonder bal vind ik. T is een goede loper.milotic schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:54:
die guus til snap wel dat feyenoor dacht wajooo kan het niveau echt niet aan dat bal tempo van hem ........
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
als je een zoon hebt van jaar of 4 meteen op voetbal zetten en keeper maken is je pensioen veilig gesteldpro_6or schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:55:
Gorter kan er geen ene klote van. Ajax moet nog gauw een echte keeper halen. Die twee oude knarren zijn ook niks.
aan de bal is het echt een drama iddAgent47 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:55:
[...]
Ik ben blij dat hij weg is bij Feyenoord. Laatste half jaar was hij echt slecht. Hij is het beste zonder bal vind ik. T is een goede loper.
In mijn optiek, echt één vd slechtste scheidsrechters.Harribo schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:55:
Ach Higler.... Gaat altijd wel iets verkeerd...
Dat is toch niks nieuws?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat valt wel mee hoor, jij hebt nog nooit de La Liga of de Engelse competitie gekeken? Zelfs in de hoogst aangeschreven lopen mindere scheidsrechters rond.Player1S schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:54:
[...]
Dan moeten we ons toch zorgen maken? Dat zo betekenen dat de rest NOG slechter is
ja en ze hoofd word je ook niet blijk vanAgent47 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:56:
[...]
In mijn optiek, echt één vd slechtste scheidsrechters.
pro_6or schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:55:
:strip_exif()/f/image/3V4o0e7zm4TpYoqPdEPJQwWv.jpg?f=fotoalbum_large)
Higler mag de fruitschaal fluiten zodat de rest zonder hem dit weekend teamuitje heeft.Player1S schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:52:
Als higler trouwens de huidige top ver het scheidsrechters corps is dan mogen we ons flink zorgen maken
Wat een stelletje opgefokte ballerina’s op het veld, ongelofelijk. En dan Alvarez, met z’n elleboog, had ook gewoon rood mogen zijn, idioot, vlak voor rust, dan snap je het gewoon niet.
Ajax zou eens moeten beginnen met het voorkomen van voorzetten door PSV, ongelofelijk hoeveel tijd en ruimte Gakpo krijgt. Rensch is gewoon niet goed genoeg.
Ajax zou eens moeten beginnen met het voorkomen van voorzetten door PSV, ongelofelijk hoeveel tijd en ruimte Gakpo krijgt. Rensch is gewoon niet goed genoeg.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
ben blij dat ik weer een een heel seizoen na viteses mag kijken ik verheug me er weer enorm op, waarop? mwah het bier en het geouwehoer voor het voetbal komen we al 20 jaar niet meer
Hij maakte 2 enorme ketsers tegen Benfica en speelde de paar wedstrijden daarvoor ook al kut, alleen raakte ie toen geblesseerd dus leeft nu de gedachte dat het zo'n enorm geweldige keeper is terwijl hij echt totaal niks bijzonder is.milotic schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:52:
[...]
uitstekend gedaan toch? bedoel je haalt een jongen op bij de eagles die krijgt kans ..... duurt ff he!
Tuurlijk een blunder van Gorter, maar Blind dekte dan misschien aan de goede kant hij kwam toch echt een kop te kort.Harribo schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:53:
Ik vond het een blunder van de keeper. Kom je, moet je hem hebben, anders blijf je staan. Til werd al door een verdediger gedekt aan de goede kant.
Gewoon Bassey erin, 2 fysiek sterke spelers kun je niet verdedigen met 2 smurven.
Moet eerlijk bekennen dat Til wel goed kan anticiperen... Ook een kunde...
is die ook nog ergens kundig inHarribo schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:59:
Moet eerlijk bekennen dat Til wel goed kan anticiperen... Ook een kunde...
Voor de wedstrijd ben ik blij dat Alvarez geen rood krijgt. Maar was wel verdiend.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
La Liga of premier league heeft geen klap met de eredivisie te maken.HollowGamer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:56:
[...]
Dat valt wel mee hoor, jij hebt nog nooit de La Liga of de Engelse competitie gekeken? Zelfs in de hoogst aangeschreven lopen mindere scheidsrechters rond.
Eredivisie wordt er niet leuker van als er 9 Higler’s elk weekend fluiten
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
kan die johan fruitschaal niet afgeschaft worden? heb liever dat psv cl haalt
Als je hier een penalty voor het geven dan krijgt PSV er elke wedstrijd 12. Met dank aan duikelaar de Jong. Meegenomen uit SpanjeFleximex schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:53:
PSV toch een penalty moeten hebben en Alvarez rood. Dit kan toch niet met de VAR.
De regel is dat de VAR 100% zeker moet zijn. Bij Ajax ten minste.
Als het tegen PSV is dan wordt er altijd gekeken en mag de scheids naar het scherm komen.
*knip*Player1S schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:00:
[...]
La Liga of premier league heeft geen klap met de eredivisie te maken.
Eredivisie wordt er niet leuker van als er 9 Higler’s elk weekend fluiten
Laat het dan gewoon
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 30-07-2022 21:42 ]
Het had op z'n minst z'n 2e gele kaart moeten zijn, hij was er als 1 van de eerste bij bij het duwen en trekken.OMX2000 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:00:
Voor de wedstrijd ben ik blij dat Alvarez geen rood krijgt. Maar was wel verdiend.
ik zeg verkoop hem aan man united 50 miljoen als martinez al voor 75 gaat
ESPN moet toch ech geld te veel hebben als je ziet dat ze daar 3 analisten hebben waarvan 2 echt waardeloos slecht zijn.
Dan zie ik dat Genee met zijn nieuwe voetbal programma Sneijder erbij heeft als analist.
Dat dit soort mensen een baan als analist krijgen zegt toch genoeg over de voetbal wereld
Dan zie ik dat Genee met zijn nieuwe voetbal programma Sneijder erbij heeft als analist.
Dat dit soort mensen een baan als analist krijgen zegt toch genoeg over de voetbal wereld
Precies dat. En als het tegenzit pakt ie best veel kaarten.Agent47 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:55:
[...]
Ik ben blij dat hij weg is bij Feyenoord. Laatste half jaar was hij echt slecht. Hij is het beste zonder bal vind ik. T is een goede loper.
Heeft veel goed gedaan voor ons, maar 2e helft was het echt nie veel meer. Het is hem wel gegund, werkt hard.
heerlijk luisteren naar kees kwakman mwh doe mij theo janssen maar
echt he simon chiommer kees kwakman hoe verzin je hetDeadsy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:02:
ESPN moet toch ech geld te veel hebben als je ziet dat ze daar 3 analisten hebben waarvan 2 echt waardeloos slecht zijn.
Rood voor Til. Wat een duikelarij weer!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Alsof het belangrijk is voor het volk dat deze mensen een baan als analist hebben.milotic schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:04:
[...]
echt he simon chiommer kees kwakman hoe verzin je het![]()
![]()
Zijn ze soms een gevaar voor het volk als ze los op straat rondlopen?
ik vraag me serieus af of de guus ooit wel eens van bil is gegaan ik denk het niet
heb er een hekel aan als een speler van nac breda gaat praten over een speler van madrid etc etc dan zou ik ik persoonlijk me bek houdenDeadsy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:05:
[...]
Alsof het belangrijk is voor het volk dat deze mensen een baan als analist hebben.
Zijn ze soms een gevaar voor het volk als ze los op straat rondlopen?
Die ontgroeningen in de Russische competitie zijn er berucht om.milotic schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:06:
ik vraag me serieus af of de guus ooit wel eens van bil is gegaan ik denk het niet
Toch maakt Kwakman over het algemeen hele nuchtere analyses vind ik. 1 van de plezierigere analisten.milotic schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:07:
[...]
heb er een hekel aan als een speler van nac breda gaat praten over een speler van madrid etc etc dan zou ik ik persoonlijk me bek houden
Daarom ben jij ook geen analistmilotic schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:07:
[...]
heb er een hekel aan als een speler van nac breda gaat praten over een speler van madrid etc etc dan zou ik ik persoonlijk me bek houden
\ze verkopen idd wel goede speed daar in volendamtoolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:08:
[...]
Toch maakt Kwakman over het algemeen hele nuchtere analyses vind ik. 1 van de plezierigere analisten.
Kwakman en Theo Janssen samen, zou in mijn ogen het beste analistenduo zijn.toolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:08:
[...]
Toch maakt Kwakman over het algemeen hele nuchtere analyses vind ik. 1 van de plezierigere analisten.
Ik luister naar geen enkele analist, ze zijn allemaal ruk.
Zodra ik een analist in beeld zie ga ik schijten of bier halen.
Zodra ik een analist in beeld zie ga ik schijten of bier halen.
[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 30-07-2022 21:12 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Doei, dat is pasveer.
een treffende spreuk
Is het ook geen hands?
Anaal is't?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:10:
Ik luister naar geen enkele analist, ze zijn allemaal ruk.
Zodra ik een analist in beeld zie ga ik schijten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Prachtige fopduik weer en Higler trapt er weer in. Wat sneu
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
ElPaco schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:12:
Geel lijkt me hier terecht. Rood zou te zwaar zijn met Alvarez er nog naast.
Higler heeft de wedstrijd wel goed in handen zeg (lol)
Yep alweer.. en niets mee gedaan oh nu wel door varsNielz123 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:12:
Aanvallend hands lijkt me
[ Voor 5% gewijzigd door Crysania op 30-07-2022 21:14 ]
Waarom duurt het zo lang altijd met de VAR.. dit lijkt me toch geen rood?
Zou wat zijn... Dit rood... En Alvarez missen ze... 
Edit : oh tis hands
Edit : oh tis hands

[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 30-07-2022 21:14 ]
Wat een amateurbeelden ...
Dribbelt richting 16 meter, en loopt tegen block op. Niks aan de hand.
Zou ook hands kunnen zijn..Harribo schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:13:
Zou wat zijn... Dit rood... En Alvarez missen ze...
Wahahaha. Je ziet Higler knijpen met zijn ogen om te kijken of het hands is bij die 3 pixels.
Wat probeert die VAR nou te vertellen? Wat een stelletje kneuzen zeg...
Het was hands maar daar is de var niet voor
Buitenspel de Jong
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het shot waar Higler de hands dan weer op leek te bepalen zag je weer niet dat het hands was.
Geef die Bakayoko ook meteen geel voor een schwalbe dan... Die was inmiddels ook wel duidelijk.
De commentator zag weer een complot.
Nouja, wel toch? Want die actie heeft de overtreding tot gevolg.sNielz123 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:14:
Het was hands maar daar is de var niet voor
⏩ PVOutput☀️
Bam!
2-2 incoming.
⏩ PVOutput☀️
Whuuut…
Yes! Lekker 
Prima aanval
Prima aanval
Gek he, Mark van Rijswijk. Als er 1 anti Ajax is is hij het wel.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:15:
De commentator zag weer een complot.
Ik snap niets meer van die VAR.. je mag de scheids helpen, maar alleen bij rood. Nu lieten ze het beeld zien waarbij er hands was, en dat had dus bij geel niet gemogen.. schiet mij maar lek.
Hehe, eindelijk geen goede redding van die keeper
Tomorrow is not today!
Var graag even kijken voor hands van Anthony
Prachtige aanval! Nou alleen nog even 10 minuten naar de VAR kijken of ze nog ergens hands zien.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Lekker die supporters aan het veld, top.
⏩ PVOutput☀️
Iedereen staat ff verkeerd bij PSV en bam
Goede pass van Wijndal
Goede pass van Wijndal
Tadic blokkeerde zijn zichtSydney08 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:16:
Hehe, eindelijk geen goede redding van die keeper
Blijkbaar werd er voor rood gekeken en mogen dan alle acties tijdens de aanval opnieuw beoordeeld worden.HollowGamer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:16:
Ik snap niets meer van die VAR.. je mag de scheids helpen, maar alleen bij rood. Nu lieten ze het beeld zien waarbij er hands was, en dat had dus bij geel niet gemogen.. schiet mij maar lek.
Die gast met dat bier.

⏩ PVOutput☀️
Om er even een cliché in te gooien: deze wedstrijd heeft alles 
Leuk begin van het nieuwe seizoen zo!
Leuk begin van het nieuwe seizoen zo!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Haha, ja dat hielp niet mee nee.
Tomorrow is not today!
Als Gakpo verkocht wordt is het ECHT kudt voor PSV.
Er is altijd één die bier haalt en dan net het doelpunt mist.
Nee, stond nog een verdediger achter.sNielz123 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:17:
Tadic buitenspel?
een treffende spreuk
Wij (Arsenal) gaan hem echt niet kopen hoor, daar is hij net niet goed genoeg voor.OMX2000 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:18:
Als Gakpo verkocht wordt is het ECHT kudt voor PSV.
Denk dat hij nog wel één seizoen blijft.
Iedereen maar denken dat dit een wedstrijd was om te kijken of Ajax en/of PSV klaar zijn voor het seizoen, blijkt het gewoon een wedstrijd te zijn om te zien of het scheidsrechtersgilde klaar is voor het nieuwe seizoen.
Gelukkig hebben ze nog een maand om versterkingen aan te trekken...
Gelukkig hebben ze nog een maand om versterkingen aan te trekken...
Verwijderd
Til gaat verder waar die bij Feyenoord was gebleven.
Eerste seizoenshelft erg sterk beginnen en de harten van de supporters stelen.
Om vervolgens he...le...maal niets te laten zien.
Ik hoop voor de PSV supporters dat die meer laat zien in de tweede competitie helft dan dat die bij ons liet zien.
Over Higler?
Aghja, kan iemand echt zeggen dat ze verbaasd zijn over zijn optreden vandaag?
Het is Higler... enough said.
Eerste seizoenshelft erg sterk beginnen en de harten van de supporters stelen.
Om vervolgens he...le...maal niets te laten zien.
Ik hoop voor de PSV supporters dat die meer laat zien in de tweede competitie helft dan dat die bij ons liet zien.
Over Higler?
Aghja, kan iemand echt zeggen dat ze verbaasd zijn over zijn optreden vandaag?
Het is Higler... enough said.
Ik ga zo wel bier halen danHollowGamer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:18:
[...]
Wij stuurden ook altijd 1 van de maten weg om bier te halen als we doelpunt nodig hadden.HollowGamer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:18:
[...]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Net niet past toch juist goed bij ArsenalHollowGamer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:19:
[...]
Wij (Arsenal) gaan hem echt niet kopen hoor, daar is hij net niet goed genoeg voor.
Denk dat hij nog wel één seizoen blijft.
Daramy ook op de bank? Zal ook wel niet vertrekken dan dit seizoen..
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023