Is Man Utd wel erg goed in laatste jaren, geld over de balk pleurengroggy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:33:
[...]
Als man utd uiteindelijk toch 80mio wil betalen is Anthony dat blijkbaar waard.... En deze wedstrijd toont aan hoeveel geld man utd dan over de balk pleurt.
Wisselen Erik!!! Zet Nico er maar in!!!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
eagles deventer jalalalalalala toch bizar dat er met miljoenen word gesmeten en je geen normale keepers gilde hebt gorter pasveer nou nou
Goed te zien dat de Jong in La Liga heeft gespeeld..
Nope we’re fine!ElPaco schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:33:
Jaaaa! Wat zal Feyenoord baken dat hij nu bij ons speelt! Niks dan lof voor deze jongen!
Noem mij mij gek. Maar aan hoe gejuicht wordt zie je wel hoe de band in het team is. En PSV moet nog een paar keer samen gaan sjoelen. 😋
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
wat heb ik dat zeurende gezicht van de jong gemist
Hij heeft dat in Spanje nog extra geleerd, een van de reden dat ik geen La Liga kijk.Deadsy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:36:
wat heb ik dat zeurende gezicht van de jong gemist
mag ook wel gezegd worden dat ruud een aanwist is als trainer, keer geen halve gare adhd authist langs de kant
Probleem met de Jong is die gaat zo vaak liggen in een wedstrijd dat scheidsrechters hier daar heel snel klaar mee zijnFleximex schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:37:
Het is toch echt wel gewoon een duw
Ajax heeft al 100 jaar ervaring aan 3 keepers, zou voldoende moeten zijn toch?groggy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:38:
Had ajax die keeper van psv niet moeten kopen?
correctie 1000 jaarElPaco schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:39:
[...]
Ajax heeft al 100 jaar ervaring aan 3 keepers, zou voldoende moeten zijn toch?
Heb die nog niks indrukwekkends zien doen?groggy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:38:
Had ajax die keeper van psv niet moeten kopen?
Tja na 5 keer een overtreding mee krijgen om niks nu een keer een 50-50 niet mee... vervelend.Fleximex schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:37:
Het is toch echt wel gewoon een duw
Wat toch niet zo'n bijzondere overtreding dat het knokken zou worden? Waar komt die frustratie opeens vandaan
Op de eerste rij kreeg er eentje bier in de nek, spannender dan dat geduw op het veld !
verheug me nu al op de rust kan hans lekker een praatje maken, oei heb ik dit gemist zeg het heerlijke kansloze gemekker om een voetbal
Kun je je ook afvragen van Berghuis.. Hij heeft gewoon geen idee wie er begonnen.dglavimans schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:42:
Dussss waarom kreeg de keep geel van psv
Dit lijken wel vrouwen, die maken ook altijd van niets iets.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
omdat hij het halve veld overkomt, dat het om te sussen is, zag Higler natuurlijk niet.dglavimans schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:42:
Dussss waarom kreeg de keep geel van psv
Rugby is een nette sport, daar doen ze dit amper/niet. Maar daar accepteren ze beslissingen van de scheids ook gewoon.Harribo schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:43:
We gaan rugby spelen
\vrouwen horen niet bij het voetbalSuperkiwi schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:43:
Dit lijken wel vrouwen, die maken ook altijd van niets iets.
Zeg Alvarez, wanneer sta je een keer bij 1 van de 2 kopsterke spelers van PSV?
Snap ik ook niet, dat voor een fruit schaalTerranova schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:42:
Wat toch niet zo'n bijzondere overtreding dat het knokken zou worden? Waar komt die frustratie opeens vandaan
Net bij dat opstootje stond hij dicht bij ze!toolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:44:
Zeg Alvarez, wanneer sta je een keer bij 1 van de 2 kopsterke spelers van PSV?
Mooie actie van Taylor! Je ziet dat hij wel talent heeft.
\haha echt he! die bouwt in ze vrije tijd volgens mij stadions van lego (zon kop heb die wel)Sempy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:43:
[...]
omdat hij het halve veld overkomt, dat het om te sussen is, zag Higler natuurlijk niet.
En zelfs in dat stadion wordt ie uitgeflotenmilotic schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:45:
[...]
\haha echt he! die bouwt in ze vrije tijd volgens mij stadions van lego (zon kop heb die wel)
Heeft ie helaas geleerd van z'n maatje Depay. Die heeft dat ook altijd.groggy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:29:
[...]
Ik hoop dat er ook geen mug tegen z'n scheenbeen aan vliegt, want de scheenbeschermers die hij gebruikt zij natuurlijk van zijn kleine neefje.
Zo bizar zo veel geld en dan toestaan dat iemand zonder gebruikelijke protectie voetbalt..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Het voetbal van PSV is oerlelijk, maar wel effectief haha
Tomorrow is not today!
Op basis van balbezit niet verdient, maar wel in het afmaken van kansen.
Ik vind overigens wel dat van Nistelrooy minder hard moet juichen, dat kan echt niet..
Ik vind overigens wel dat van Nistelrooy minder hard moet juichen, dat kan echt niet..
Conclusies tot dusverre:
Rensch is een leuke vijftiende man
Timber moet koste wat kost behouden worden..
Maar het zal hoe dan ook zijn laatste jaar zijn
PSV heeft het kampioenschap gekocht met Til
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Of een lesje stel niet je 3e keeper opExocet schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:48:
Ajax krijgt een lesje effectieviteit
Rensch die alweer op 25 meter aan het dekken is... Die snapt er echt he-le-maal niks van.
Alvarez alweer op totaal de verkeerde plek...
Alvarez alweer op totaal de verkeerde plek...
Als het dinsdag dan ook maar zo is. Lekker zo voor de rust, maar beter is als ze dinsdag met 2-1 winnenSydney08 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:48:
Psv heeft natuurlijk 2 goede koppers die voorin komen.
Juffrouw Til is zeer effectief
Juffrouw Til is zeer effectief
Pasveer had hier niks beters gedaan, Stekelenburg ook niet. Hij mag gewoon 2x vrij inkoppen.
I take it, zijn we jaren kampioen mee geworden :’)Sydney08 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:48:
Ach, 't zelfde als vorig jaar. Ajax veel beter, PSV die wint en Ajax die kampioen wordt. Ik teken er voor
Is dit dan Ajax wat Martinez enorm mist? Bedoelt als oprechte vraag, zou het met hem minder erg zijn geweest?
Je ziet werkelijk de hele wedstrijd al dat dit nou juist is wat Ajax mist wat PSV wel heeft. Spelers in de 16 die de bal kunnen koppen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Tja Alvarez stond ergens aan de zijkant....Vos schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:49:
Ook niemand die meeloopt met Til. Daar gaat het al fout.
\nooit als speler meegemaakt? ruud is puur emotie niks meer niks minderHollowGamer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:49:
Op basis van balbezit niet verdient, maar wel in het afmaken van kansen.
Dat eindigt niet met 22 man
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Zeker wel, dit was een totale blunder. Leek Drommel weltoolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:49:
[...]
Pasveer had hier niks beters gedaan, Stekelenburg ook niet. Hij mag gewoon 2x vrij inkoppen.
Hmm.. dit hangt tegen rood aan.. maar zal wel niet.
Met die elleboog van Alvarez niet neePlayer1S schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:50:
Dat eindigt niet met 22 man
Idd, laat maar komen die kaart.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ze lieten het heel even zien maar dit was toch aanvallend hands van PSV bij die goal? Aangeschoten maakt dan toch niet uit?
Dan is het bijna precies de pot van vorig jaar
\ajax word gewoon met 2 vingers in de neus kampioen hoor 50 bet!snmght schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:49:
Conclusies tot dusverre:
Komt de commentator uit Eindhoven? Wat een irritante kwal.
Dan heb je duidelijk Pasveer niet eerder zien keepen dan vorig seizoenExocet schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:50:
[...]
Zeker wel, dit was een totale blunder. Leek Drommel wel
Randje rood inderdaad. Donkergeel
Tomorrow is not today!
Die regel is meen ik voor de 31e keer weer aangepastCrysania schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:51:
Ze lieten het heel even zien maar dit was toch aanvallend hands van PSV bij die goal? Aangeschoten maakt dan toch niet uit?
Higler ziet niks als het PSV benadeelt.Crysania schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:51:
Als higler trouwens de huidige top ver het scheidsrechters corps is dan mogen we ons flink zorgen maken
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
uitstekend gedaan toch? bedoel je haalt een jongen op bij de eagles die krijgt kans ..... duurt ff he!toolkist schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:51:
[...]
Dan heb je duidelijk Pasveer niet eerder zien keepen dan vorig seizoen
Ik vond het een blunder van de keeper. Kom je, moet je hem hebben, anders blijf je staan. Til werd al door een verdediger gedekt aan de goede kant.
~Player1S schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:52:
Als higler trouwens de huidige top ver het scheidsrechters corps is dan mogen we ons flink zorgen maken
haha ja dat zeer zeker
Ik vind deze in de categorie dat de scheids die kaart dadelijk nog wel ff in de kleedkamer mag geen bringenSydney08 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:52:
Randje rood inderdaad. Donkergeel
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Psv is wel efficiënt zeg
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Higler is volgens mij gewoon een hele goeie kontkusser. Want op basis van z'n kwaliteiten zal ie deze wedstrijd niet gekregen hebbenPlayer1S schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:52:
PSV toch een penalty moeten hebben en Alvarez rood. Dit kan toch niet met de VAR.
De regel is dat de VAR 100% zeker moet zijn. Bij Ajax ten minste.
Als het tegen PSV is dan wordt er altijd gekeken en mag de scheids naar het scherm komen.
De regel is dat de VAR 100% zeker moet zijn. Bij Ajax ten minste.
Als het tegen PSV is dan wordt er altijd gekeken en mag de scheids naar het scherm komen.
Dat is hij toch? Tenminste binnen de KNVB wordt wel hij zo gezien.Player1S schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:52:
die guus til snap wel dat feyenoor dacht wajooo kan het niveau echt niet aan dat bal tempo van hem ........
Dan moeten we ons toch zorgen maken? Dat zo betekenen dat de rest NOG slechter isHollowGamer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:53:
[...]
Dat is hij toch? Tenminste binnen de KNVB wordt wel hij zo gezien.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023