Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 186 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.203 views

Onderwerpen

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:59

Superkiwi

Hoi doei

Welke wedstrijd heb jij gekeken? :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wat een leuke wedstrijd gezien! /s

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:25
Superkiwi schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:32:
[...]

Twente - Utrecht waarschijnlijk?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:31
dr.lowtune schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:31:
[...]

Er had meer in kunnen zitten tegen dit Ajax, maar dan moet je beter spelen dan in de de laatste 20 minuten.
Nu een minuut of 55 leek het op bij Feyenoord en toen kreeg Ajax ook die mogelijkheden en de goal. Aan het eind had Feyenoord nog wel kunnen winnen maar dan moet je wat geluk hebben.

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
[...]

Twente - Utrecht :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:21

OMX2000

By any means necessary...

Terechte uitslag. 1e helft Feyenoord beter 2e helft Ajax.

Geen mooie wedstrijd.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

Verdiend gelijkspel. Feyenoord meer aan de bal maar weinig serieuze kansen gecreëerd. Tweede helft was Ajax wat beter in de wedstrijd. Ajax de verliezer want niet ingelopen op Feyenoord.

• Snowdog
  • Laatst online: 19:00
HollowGamer schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:33:
Wat een leuke wedstrijd gezien! /s
Het einde was best ok imo, hoewel het niveau niet best was, maar ze probeerden iig allebei te winnen...
Echt wel met afstand het slechtste Ajax in een hele lange tijd? Ze waren gewoon nauwelijks beter... En het is niet alsof dit Feyenoord zo goed is...

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 23:56
OMX2000 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:33:
Terechte uitslag. 1e helft Feyenoord beter 2e helft Ajax.

Geen mooie wedstrijd.
Eens.
Scheids allebei de helften slecht.
Wel vermakelijk.

Verwijderd

[...]

Was toch spannend? Ging aardig op en neer.

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:12
Lijkt me een terechte uitslag, het wordt nog een leuk seizoen zo.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• sNielz123
Klaassen krijgt dat doelpunt. Hij kopt niet eens richting de goal. Is 100% eigen doelpunt.

• D-e-n
Snowdog schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:34:
[...]

Het einde was best ok imo, hoewel het niveau niet best was, maar ze probeerden iig allebei te winnen...
Echt wel met afstand het slechtste Ajax in een hele lange tijd? Ze waren gewoon nauwelijks beter... En het is niet alsof dit Feyenoord zo goed is...
Waarom steeds de tegenstander afzeiken? Hou het bij je eigen ploeg.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:56

Hupske

AFCA

Sydney08 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:32:
Ajax de betere vandaag, maar compleet uit vorm en dan win je de wedstrijden niet. Feyenoord wordt enorm overschat en kan er niet veel van. Toont ook direct de enorme armoede van de eredivisie.
Vond Ajax niet de betere. Af en toe bal beetje rond kunnen spelen op de eigen helft.
Feyenoord wordt niet overschat. Kan mij geen speler bedenken die normaliter bij Ajax in de basis zou staan. Ze doen het gewoon uitstekend na hun mogelijkheden.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bal spelen m'n reet...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/__ginh1BRI0ScfsNBBhHIBqtrRA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BOlu8yvef6x1CGOwYAPkI7Av.jpg?f=user_large
Gestrekt been, tegen de voet, bal ging gewoon dezelfde kant op als ie al ging...

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vos schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:30:
Ajax hogere xG :+

Dus niet de verwachte afstraffing.

Wel een keurige p5 voor Ajax :/
P5, 6e wedstrijd op rij puntverlies. Lek is niet boven en er zijn mensen voor minder ontslagen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

D-e-n schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:35:
Waarom steeds de tegenstander afzeiken?
Ik wil heel graag Feyenoord even afzeiken. Ze hadden moeten winnen, het stomme is dat ze eigenlijk ook gewonnen hebben aangezien die paljas van een Schreuder nog even mag blijven zetten :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik ben blij dat we niet verloren hebben, Feyenoord zal balen dat ze niet gewonnen hebben. Vrij matige pot wat mij betreft, veel kleine overtredingen, veel balverlies (vooral aan onze kant) en nauwelijks echte kansen. Ik kan wel leven met dit gelijkspel.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:06
De grote winnaar van dit weekend is Sparta. Die kruipen gewoon weer twee puntjes op richting de top.

• ph4ge
  • Laatst online: 22:25
toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:35:
Bal spelen m'n reet...
[Afbeelding]
Gestrekt been, tegen de voet, bal ging gewoon dezelfde kant op als ie al ging...
Plaatje zegt natuurlijk niks. Let it go. :(:)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:26
Bal spelen m'n reet...
[Afbeelding]
Oei, dat de VAR dat niet ziet dan, gewoon rood en mogelijk pingel?(weet niet meer of het er buiten of binnen was)

• Snowdog
  • Laatst online: 19:00
[...]

Sorry, kan ook zeggen dat PSV dikke crap is. Heeft verder niks met Feyenoord te maken, maar het niveau dit jaar valt toch echt wel enigszins tegen? We (iedereen die niet voor Ajax is) mogen blij zijn dat Ajax zo enorm slecht is dit jaar, want als dit een paar jaar geleden was gebeurd, dan stonden ze gewoon met 10 punten voorsprong #1 ofzo.

• ST10©DE
  • Laatst online: 21:17

ST10©DE

Dus.............

Bal spelen m'n reet...
[Afbeelding]
8)7 8)7 Werkelijk? Hoe vaak hebben we hier niet al geconcludeerd dat je bij een dynamische situatie je geen conclusie kan trekken uit een simpele foto vanaf een bepaalde hoek......... :F

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Terranova
ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:37:
[...]

Plaatje zegt natuurlijk niks. Let it go. :(:)
Niet? Je ziet duidelijk dat de voet van Brobbey tussen de bal en de verdediger in zat, niet andersom

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:07

Agent47

I always close my contracts.

Bal spelen m'n reet...
[Afbeelding]
Is maar net wanneer je het stil zet dat beeld.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

[...]

Hij heeft toch gewoon gelijk? Dit Ajax is dit hele seizoen al bar en bar slecht. Dat hoeven we echt niet onder stoelen of banken te steken.

• Terranova
Agent47 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:38:
[...]

Is maar net wanneer je het stil zet dat beeld.
Ja want de volgende frame is de voet van Brobbey weg natuurlijk en raakt de Feyenoorder de bal...

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:56

Hupske

AFCA

Bal spelen m'n reet...
[Afbeelding]
Raakt de bal, bal komt tegen de voet van Brobbey, dus de bal vervolgt weer de zelfde weg, enkel Brobbey wordt ook nog even mee gepakt. Dat is wat ik zag.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-11 21:18
Bal spelen m'n reet...
[Afbeelding]
Schandaling dit, dat de VAR hier niks van zegt...

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:25
mavaros schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:37:
De grote winnaar van dit weekend is Sparta. Die kruipen gewoon weer twee puntjes op richting de top.
Hoezo, alleen maar dichter bij Ajax gekomen?
En bij Feyenoord, maar of Sparta daarop richt?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Eli3l schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:39:
[...]

Schandaling dit, dat de VAR hier niks van zegt...
Gelukkig kijkt de VAR naar bewegende beelden.....

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:12
Wat je er ook van vindt, het gaat lekker gelijk op tussen 010 en 020.
Slechts twee punten verschil met Sparta... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• ph4ge
Terranova schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:38:
[...]

Niet? Je ziet duidelijk dat de voet van Brobbey tussen de bal en de verdediger in zat, niet andersom
Dat zie je helemaal niet, dat kan je zien. Daarom kijkt de VAR niet naar een plaatje, maar naar meerdere bewegende beelden uit meerdere hoeken. Uit dit plaatje kan je niks concluderen.

Over die goal van Klaassen, ik had zelfs het idee dat die bal op de lijn was en dat hij hem een beetje terugkopte ipv op doel. Ik denk niet dat hij had gezeten als hij niet tegen Wieffer aan kwam, maar goed.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:34:
[...]

Was toch spannend? Ging aardig op en neer.
Dat ben ik met je eens. Spannend was het wel. Al vond ik dat het net iets te veel richting de goal van Ajax ging en wat te weinig richting de goal van Feyenoord ;)
Maar "geweldig"? Dat allerminst.

• Terranova
ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:40:
[...]

Dat zie je helemaal niet, dat kan je zien. Daarom kijkt de VAR niet naar een plaatje, maar naar meerdere bewegende beelden uit meerdere hoeken. Uit dit plaatje kan je niks concluderen.

Over die goal van Klaassen, ik had zelfs het idee dat die bal op de lijn was en dat hij hem een beetje terugkopte ipv op doel. Ik denk niet dat hij had gezeten als hij niet tegen Wieffer aan kwam, maar goed.
Als bij 1 hoek de voet van Brobbey tussen de verdediger en de bal in zit, zal het bij een andere hoek niet opeens anders zijn. Zo werkt dat niet

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:53
Was toch een typische klassieker in de kuip? Feyenoord beter het grootste deel.van de wedstrijd, maar toch met lege handen. Zo gaat het al jaren. Niets verrassend aan meer inmiddels :P

• D-e-n
Hupske schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:35:
[...]

Vond Ajax niet de betere. Af en toe bal beetje rond kunnen spelen op de eigen helft.
Feyenoord wordt niet overschat. Kan mij geen speler bedenken die normaliter bij Ajax in de basis zou staan. Ze doen het gewoon uitstekend na hun mogelijkheden.
De beste middenvelder op het veld stond anders gewoon bij Feyenoord hoor. En Ajax mocht willen dat ze een verdediger als Hancko of een keeper als Bijlow hadden.

Altijd dat afzeiken van de kwaliteiten van Feyenoord spelers hier: doe dat lekker op een Ajax forumpje. Feyenoord heeft inderdaad geen ploeg voor de achtste finales van de CL maar heeft nu toch echt wel wat goede spelers die zo bij Ajax meekunnen. Het koppel Wieffer-Kokcu heeft echt wel niveau.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:23
sNielz123 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:35:
Klaassen krijgt dat doelpunt. Hij kopt niet eens richting de goal. Is 100% eigen doelpunt.
ja zo werkt dat in Nederland

• Eli3l
ST10©DE schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:40:
[...]

Gelukkig kijkt de VAR naar bewegende beelden.....
In de replay zie je ook dat hij hem op de voet/enkel raakt met zijn noppen. Zoals je op deze foto kan zien zit brobey zijn voet tussen de bal en de voet van de feyenoorder.

• OMX2000

OMX2000

LZ86 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:42:
Was toch een typische klassieker in de kuip? Feyenoord beter het grootste deel.van de wedstrijd, maar toch met lege handen. Zo gaat het al jaren. Niets verrassend aan meer inmiddels :P
We mistte Trauner. Paar keer dat Ajax eruit kwam zag de verdediging er niet lekker uit. Dan had Trauner eerder ingegrepen.

Nou ja. Verliezen van Ajax had ik ECHT heel slecht getrokken.

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:40:
[...]

Niet? Dus jij ziet hier geen gestrekt been? Knap.
Hier heb je er nog 1 dan..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZUYOVA1V3KxfrEftFK07PT0Q2ts=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tfkv1ge60Qs8d5zmes1aEeCE.jpg?f=fotoalbum_medium

Hij heeft de bal 'geaaid' en raakt vervolgens volle bak Brobbey. Gestrekt been. 100% overtreding. De bal spelen betekent niet dat je daarna overal mee weg komt he...

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Eli3l schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:43:
[...]

In de replay zie je ook dat hij hem op de voet/enkel raakt met zijn noppen. Zoals je op deze foto kan zien ziet brobey zijn voet tussen de bal en de voet van de feyenoorder.
ziet = zet?

• D-e-n
Superkiwi schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:38:
[...]

Hij heeft toch gewoon gelijk? Dit Ajax is dit hele seizoen al bar en bar slecht. Dat hoeven we echt niet onder stoelen of banken te steken.
De vorm van Ajax wordt door sommigen vooral gebruikt om de tegenstander af te zeiken.

Het niveau onder Ten Hag was echt zo hoog dat dat ook niet reëel is. Wel zouden ze met dit materiaal natuurlijk voor de titel moeten gaan.

• ph4ge
Terranova schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:40:
[...]

Als bij 1 hoek de voet van Brobbey tussen de verdediger en de bal in zit, zal het bij een andere hoek niet opeens anders zijn. Zo werkt dat niet
Je ziet wat je wilt zien, dat is het probleem met een plaatje over een filmpje.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:42:
[...]

De beste middenvelder op het veld stond anders gewoon bij Feyenoord hoor. En Ajax mocht willen dat ze een verdediger als Hancko of een keeper als Bijlow hadden.

Altijd dat afzeiken van de kwaliteiten van Feyenoord spelers hier: doe dat lekker op een Ajax forumpje. Feyenoord heeft inderdaad geen ploeg voor de achtste finales van de CL maar heeft nu toch echt wel wat goede spelers die zo bij Ajax meekunnen. Het koppel Wieffer-Kokcu heeft echt wel niveau.
Wieffer z'n 2e wedstrijd dat ie 90 minuten speelt. Beetje een snel oordeel?

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

OMX2000 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:44:
[...]

We mistte Trauner. Paar keer dat Ajax eruit kwam zag de verdediging er niet lekker uit. Dan had Trauner eerder ingegrepen.

Nou ja. Verliezen van Ajax had ik ECHT heel slecht getrokken.
Ik ben al lang blij dat Rasmussen er niet in stond…..

• Terranova
ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:45:
[...]

En jij ziet niet wat je niet wil zien. Op dat andere plaatje zie je ook dat het gewoon 100% gestrekt been met noppen vooruit is. Dat is sowieso al overtredingen, of de bal wel niet of niet geraakt wordt.

• ph4ge
toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:44:
[...]

Niet? Dus jij ziet hier geen gestrekt been? Knap.
Hier heb je er nog 1 dan..
[Afbeelding]

Hij heeft de bal 'geaaid' en raakt vervolgens volle bak Brobbey. Gestrekt been. 100% overtreding. De bal spelen betekent niet dat je daarna overal mee weg komt he...
Ik denk dat je jezelf moet afvragen waarom je vage plaatjes in plaats van filmpjes post. Ook hier zie je niets met zekerheid. Je ziet het been van achter, dan lijkt het altijd gestrekt.

[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 22-01-2023 16:47 ]

Verwijderd

D-e-n schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:45:
[...]

De vorm van Ajax wordt door sommigen vooral gebruikt om de tegenstander af te zeiken.

Het niveau onder Ten Hag was echt zo hoog dat dat ook niet reëel is. Wel zouden ze met dit materiaal natuurlijk voor de titel moeten gaan.
Hmm naast een matige trainer heeft Ajax ook zeer matige spelers, en sommige voor de hoofdprijs gehaald. Nee Ajax gaat het dit jaar niet redden en ook dat is goed voor het gehele voetbal.
Het is leuk dat er wat nieuwe ploegen nu lekker spelen + mogelijke nieuwe talenten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2023 16:47 ]

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:45:
[...]

Ik zou zeggen, zoek even een filmpje die het anders/beter/duidelijker laat zien dan de plaatjes tot nu toe tonen...

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

D-e-n schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:45:
[...]
Dat besef ik me ook wel en hoewel daar soms wat voor te zeggen is, is dat natuurlijk lang niet altijd terecht.

• Agent47

Agent47

Waarom gaan mensen door over die mogelijke rode kaart? Het was buiten de 16 dus een vrije trap had je achteraf alsnog niet gekregen. Hartman had alleen rood kunnen krijgen achteraf.

Terechte stand. Feyenoord moet gefocust blijven Twente en PSV en AZ komen er aan. Gelukkig alleen Twente uit…

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:47:
[...]

Ik denk dat je jezelf moet afvragen waarom je vage plaatjes in plaats van filmpjes post. Ook hier zie je niets met zekerheid.
Duh omdat dat het beste is wat ik voorhanden heb?

• ph4ge
toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:47:
[...]

Ik zou zeggen, zoek even een filmpje die het anders/beter/duidelijker laat zien dan de plaatjes tot nu toe tonen...
Ik neem aan dat je die plaatjes knipt uit een filmpje... Waarom dan niet gewoon het filmpje plaatsen?

• mavaros
  • Laatst online: 14:06
nocalimero schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:39:
[...]

Hoezo, alleen maar dichter bij Ajax gekomen?
En bij Feyenoord, maar of Sparta daarop richt?
Ik denk dat dit voor de Spartanen eigenlijk niet veel uitmaakt.

Die club draait een superseizoen, en het is daar alle dagen feest. En als je supporter bent, neem ik aan dat je later als je opa bent, tegen je kleinkinderen hele verhalen over het seizoen van '22-'23 gaat lopen vertellen.

Bij dit soort clubs gebeurt wat nu gebeurt bij Sparta maar een of twee keer in een generatie. En heel vaak slaat het zelfs generaties over.

Nu duurt de competitie natuurlijk nog lang, maar Sparta heeft zich sowieso al veilig gespeeld dit seizoen. Geen degradatiestress en geen nacompetitie, waar je straks misschien wel tegen FCE komt te staan. En daar wil je straks niet tegenover komen te staan, want die club draait ook een wereldseizoen.

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:47:
Waarom gaan mensen door over die mogelijke rode kaart? Het was buiten de 16 dus een vrije trap had je achteraf alsnog niet gekregen. Hartman had alleen rood kunnen krijgen achteraf.

Terechte stand. Feyenoord moet gefocust blijven Twente en PSV en AZ komen er aan. Gelukkig alleen Twente uit…
Omdat je dan nog 5 minuten tegen 10 man staat en wie weet wat er dan gebeurt...

• D-e-n
Han schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:37:
[...]

Ik wil heel graag Feyenoord even afzeiken. Ze hadden moeten winnen, het stomme is dat ze eigenlijk ook gewonnen hebben aangezien die paljas van een Schreuder nog even mag blijven zetten :|
Maar is het alleen Schreuder? Dat Feyenoord Sanchez steeds opjaagt heeft toch weinig met Schreuder te maken. Defensief is het gewoon minder zonder Martinez. Met Alvarez was het al een stuk beter volgens mij. Zo slecht was Ajax vandaag niet hoor.

• Terranova
toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:47:
[...]

Duh omdat dat het beste is wat ik voorhanden heb?
@ph4ge snapt niet hoe screenshots van bewegend beeld werken, gewoon laten gaan. Zelfs tv zenders krijgen het niet veel beter

• Agent47

Agent47

Ik ben eerder benieuwd of schreuder mag blijven

• OMX2000

OMX2000

Terranova schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:46:
[...]

En jij ziet niet wat je niet wil zien. Op dat andere plaatje zie je ook dat het gewoon 100% gestrekt been met noppen vooruit is. Dat is sowieso al overtredingen, of de bal wel niet of niet geraakt wordt.
Kan. Maar ach ik heb voorgaande wedstrijden ook wat overtredingen van Ajax zien weggewuifd worden.

Shit happens. Ze verdienden allebei niet per se de winst.

Leuke competitie zo met een Ajax - Feyenoord nog voor de boeg.

• LZ86
Agent47 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:50:
Ik hoop t wel :+

• OMX2000

OMX2000

Door deze wedstrijd gaan ze hem toch niet wegsturen?

• D-e-n
Op basis van deze wedstrijd kun je hem niet ontslaan

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Saaie uitslag. Maar voor Feyenoord het beste. Ajax blijft op 5 punten staan en Schreuder mag blijven.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• ph4ge
Terranova schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:49:
[...]

@ph4ge snapt niet hoe screenshots van bewegend beeld werken, gewoon laten gaan. Zelfs tv zenders krijgen het niet veel beter
Een clipje maken is net zo moeilijk als een screenshot.

Het is tijdens de wedstrijd uitgebreid herhaald en toen was goed te zien dat de bal gespeeld werd. Een of twee geselecteerde vage frames zeggen niks. Cherry picking noemen we dat.

• Terranova
ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:53:
[...]

Het is tijdens de wedstrijd uitgebreid herhaald en toen was goed te zien dat de bal gespeeld werd. Een of twee geselecteerde vage frames zeggen niks. Cherry picking noemen we dat.
Er is een reden waarom de VAR de beelden ook stil zet, sommige dingen zijn gewoon niet goed te zien op bewegend beeld, zeker als het te snel gaat.

• Eli3l
OMX2000 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:50:
[...]

Kan. Maar ach ik heb voorgaande wedstrijden ook wat overtredingen van Ajax zien weggewuifd worden.

Shit happens. Ze verdienden allebei niet per se de winst.

Leuke competitie zo met een Ajax - Feyenoord nog voor de boeg.
Lekkere whataboutism. Het was gewoon een slechte beslissing van de scheids. Gestrekt been met noppen de lucht in en dan niet fluiten... Arbitrage was gewoon slecht vandaag (beide kanten op).

Voor de rest heb je gelijk Beide ploegen zeer matig, geen van beide die echt de winst verdiende.

• ph4ge
Terranova schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:54:
[...]

Er is een reden waarom de VAR de beelden ook stil zet, sommige dingen zijn gewoon niet goed te zien op bewegend beeld, zeker als het te snel gaat.
De VAR neemt geen beslissingen op basis van een vage screenshot die een fan van een van de ploegen maakt, lol.

Zelfs als je hier iets in ziet, gezichtsbedrog ligt om de hoek.

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 22-01-2023 16:56 ]

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:53:
[...]

Maar zoals gezegd, de bal raken is niet heilig. En dit was dermate lomp (gestrekt been) dat rood gewoon terecht was ookal speelt ie de bal.

• Terranova
ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:55:
[...]

De VAR neemt geen beslissingen op basis van een vage screenshot die een fan van een van de ploegen maakt, lol.
Nee, maar de VAR maakt de zelfde screenshot van dezelfde beelden. Het feit dat je niet kan inzien dat iedereen dezelfde beelden krijgt zegt al genoeg

[ Voor 12% gewijzigd door Terranova op 22-01-2023 16:57 ]

• ph4ge
toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:55:
[...]

Maar zoals gezegd, de bal raken is niet heilig. En dit was dermate lomp (gestrekt been) dat rood gewoon terecht was ookal speelt ie de bal.
Natuurlijk rood zelfs, haha.
Terranova schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:56:
[...]

Nee, maar de VAR maakt de zelfde screenshot van dezelfde beelden. Het feit dat je niet kan inzien dat iedereen dezelfde beelden krijgt zegt al genoeg
Natuurlijk joh, een bewegend beeld uit alle hoeken bekijken en even vertragen of stilzetten wanneer nodig is hetzelfde als 1 vage screenshot, haha

Je realiseert je dat de VAR jouw conclusie niet deelt?

[ Voor 45% gewijzigd door ph4ge op 22-01-2023 16:59 ]

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:57:
[...]

Natuurlijk rood zelfs, haha.
Inderdaad, gestrekt been met noppen op de enkel. Kun je leuk vinden of niet, maar die 2e still bewijst dat wel.

• ephymerous
  • Laatst online: 21:31
Het positieve eruit halen. Mijn oudste zoon gaat straks naar de basisschool zonder dat hij in zijn leven heeft meegemaakt dat Ajax in de Kuip heeft verloren :+
D-e-n schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:50:
[...]

Op basis van deze wedstrijd kun je hem niet ontslaan
Mwah heb je ook maar een goede aanval gezien? Ajax is onherkenbaar slecht. Maar inderdaad het is onwaarschijnlijker. Daarom baal ik van dit gelijke spel, hier heeft niemand wat aan.

[ Voor 18% gewijzigd door ephymerous op 22-01-2023 17:04 ]

XXXVI

• krissie100
  • Laatst online: 17:25
Iemand pingel Fortuna gezien?
Was het terecht?

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:37
Schreuder laat zich wel een beetje kennen met het zeggen dat hij wel de enigste zou zijn die vooruitgang ziet. Je weet dat als je coach wordt jij verantwoordelijk gehouden gaat worden en dat mensen commentaar gaan hebben als het niet goed gaat, maar juist dan moet je de grote man zijn zoals jij je voordoet. Hoor het en negeer het en focus je op je enigste taak en dat is zorgen dat jij je team aan de praat krijgt, als dat gebeurd zal het commentaar ook snel genoeg stoppen maar dat gebeurd niet als jij je zo laat kennen. Mensen zullen alleen maar extra de gevoelige snaar proberen te raken als ze weten dat ze je daarmee van slag kunnen brengen. Ten Hag ging daar veel beter en stoïcijnser mee om, zie daar hij nu de coach is en hoe het daar gaat.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

krissie100 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:59:
Was het terecht?
Ja die was wel terecht. Aanvaller werd (kort) vastgehouden om het middel en ging naar de grond.

• sNielz123
Mooi interview met Berghuis.

• OMX2000

OMX2000

Eli3l schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:54:
[...]

Lekkere whataboutism. Het was gewoon een slechte beslissing van de scheids. Gestrekt been met noppen de lucht in en dan niet fluiten... Arbitrage was gewoon slecht vandaag (beide kanten op).

Voor de rest heb je gelijk Beide ploegen zeer matig, geen van beide die echt de winst verdiende.
Gozer. Ik ben voor Feyenoord.

Dus ja die kaart had getrokken kunnen worden. Is niet gebeurd. Shit happens.

Ik heb meerdere foute beslissingen zien genomen worden.

Vooraf zou Ajax voor deze uitslag tekenen. Feyenoord absoluut niet.

• Pompi
Ook compliment voor de supporters dat ze niet voor spreekkoren zijn gegaan, nu er netten waren om te voorkomen dat er mogelijk dingen gegooid zouden worden.

• LZ86
Wat meldde hij?

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:02:
[...]

Ook compliment voor de supporters dat ze niet voor spreekkoren zijn gegaan, nu er netten waren om te voorkomen dat er mogelijk dingen gegooid zouden worden.
Yep dat was inderdaad prima hoe het ging met de supporters.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:48:
[...]

Omdat je dan nog 5 minuten tegen 10 man staat en wie weet wat er dan gebeurt...
Maar geel - laat staan rood - is bullshit als hij de bal gewoon speelt. :+

• Pompi
Dat de media het veel te veel opgeblazen heeft en dat onder andere zijn oma hem vanochtend nog belde omdat zij zich zo zorgen maakte om hem.

• D-e-n
ephymerous schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:58:
[...]

Mwah heb je ook maar een goede aanval gezien? Ajax is onherkenbaar slecht. Maar inderdaad het is onwaarschijnlijker. Daarom baal ik van dit gelijke spel, hier heeft niemand wat aan.
Zo slecht was Ajax niet de tweede helft. De vergelijking met Ten Hag is niet eerlijk. Als Ajax het hele seizoen speelt zoals in de tweede helft hebben ze echt meer punten.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:23
dat onder andere van der gijp een lul is

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:03:
[...]

Maar geel - laat staan rood - is bullshit als hij de bal gewoon speelt. :+
Nee.. leer de regels nou eens.
Je kunt prima rood krijgen bij gestrekt been ook als je de bal speelt.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:04:
[...]

Nee.. leer de regels nou eens.
Je kunt prima rood krijgen bij gestrekt been ook als je de bal speelt.
Het zijn je eigen woorden uit een andere situatie, vandaar de smilie ;)

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:04:
[...]

Zo slecht was Ajax niet de tweede helft. De vergelijking met Ten Hag is niet eerlijk. Als Ajax het hele seizoen speelt zoals in de tweede helft hebben ze echt meer punten.
De 2e helft viel inderdaad mee.. Taylor die vaker de bal kwam halen waardoor er zowaar eens wat ruimte kwam om op te bouwen. Ging nog niet super, maar als ze dit nou eens vaker gaan doen dan zou het nog wat kunnen worden.

• ephymerous
  • Laatst online: 21:31
D-e-n schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:04:
[...]

ETH mocht helaas ook blijven zitten na 6-2 (!) te hebben verloren. Bosz is vrij, hopelijk staat hij aankomende week voor de groep.

XXXVI

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:03:
[...]

Yep dat was inderdaad prima hoe het ging met de supporters.
Berghuis gedroeg zich ook prima, heeft geen goal gemaakt :+

Maar serieus: die is gewoon heel professioneel gebleven, weg van opstootjes, weg van gedoe, daar konden sommige Feyenoorders misschien wel een voorbeeld aan nemen deze wedstrijd…

Verwijderd

Heb niet gekeken maar had een afstraffing verwacht. 1-1 valt dan mee. En we sukkelen door dit seizoen... :z

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Superkiwi schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:27:
[...]
Feyenoord is favoriet, de druk ligt bij Ajax dus waarschijnlijk wordt het een bloedeloos gelijkspelletje met wat opstootjes (ha, toch een beetje bloed >:) ) hier en daar.
Ik wil niet opscheppen hoor maar ik ben echt goed :+

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pompi schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:00:
Schreuder laat zich wel een beetje kennen met het zeggen dat hij wel de enigste zou zijn die vooruitgang ziet.
Mensen met waanideeën zijn meestal de enige die dat zelf wel zien. Welke vooruitgang zit erin als je al 6x op rij in de competitie punten hebt verloren? Waarvan het merendeel tegen laagvliegers. Je staat nu 5e. Beide zijn echt al jaren en jaren en jaren niet voorgekomen.

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:09:
[...]

Ik wil niet opscheppen hoor maar ik ben echt goed :+
Had je bij voetbalpoules ook 1-1 voorspeld dan? Ik had eerst zelfs Paixao en Klaassen staan, maar veranderd naar Kokcu en Berghuis (beetje drama voorspeld dus :+ )

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

toolkist schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:12:
[...]

Had je bij voetbalpoules ook 1-1 voorspeld dan? Ik had eerst zelfs Paixao en Klaassen staan, maar veranderd naar Kokcu en Berghuis (beetje drama voorspeld dus :+ )
Nee daar had ik 2-2 dus de 1-1 kan ik prima mee leven.
Klaassen had ik wel staan ja d:)b

• Agent47

Agent47

Trouwens ondanks dat Ajax met een anonieme bus kwam. Publiek heeft zich ondanks af en toe schelden en schreeuwen, keurig gedragen.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Agent47 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:13:
Publiek heeft zich ondanks af en toe schelden en schreeuwen, keurig gedragen.
Het publiek was inderdaad weinig negatiefs op aan te merken. Al vond ik ze, vooral in de tweede helft wel vrij stilletjes. Zo'n volle Kuip moet koken, zeker tijdens een wedstrijd als vandaag!

Ik blijf het apart vinden dat we toeschouwers gaan complimenteren omdat ze zich normaal gedragen...

• Agent47

Agent47

Superkiwi schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:16:
[...]

Het publiek was inderdaad weinig negatiefs op aan te merken. Al vond ik ze, vooral in de tweede helft wel vrij stilletjes. Zo'n volle Kuip moet koken, zeker tijdens een wedstrijd als vandaag!

Ik blijf het apart vinden dat we toeschouwers gaan complimenteren omdat ze zich normaal gedragen...
Deels akkoord. Publiek werd heel erg gefilterd.

• Pompi
krissie100 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:59:
Was het terecht?
Als je het nog niet gezien hebt, kan je het hier zien https://www.reddit.com/r/...una_sittard_burak_yilmaz/

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

AZ gaat het weekend uit met een 2e plek, Alkmaarders gaan lekker!

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 186 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023